Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:11 schreef D. het volgende:
Iemand hier die ook zo'n stoomapparaat heeft?
Haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:09 schreef lonneberga het volgende:
Ik weet nu aan wie Matt mij doet denken,aan dat kutterige oudere broertje van Kevin uit Home alone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een garpjequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:15 schreef Ireth het volgende:
Aaahhh!!! Ze hebben een kouwe douche en een donkere plee
Nee ... wel 3 keukens ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:11 schreef D. het volgende:
Iemand hier die ook zo'n stoomapparaat heeft?
Stelt niks voor, slap gedoe.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek trekt de koelkastt open
eten voldoende zo te zien
idioot om dit dan ..arm/Basic te noemen
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Net zeggen dat ze niets hebben te eten en nu zegt hij dat ze ei met kipfilet en brood hebben gehad. En melk en drinken. Moet wel lachen dat nick zo zielig praat.
Wat een vuile leugenaar die Nick, bah...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ze hebben door dat ze aan het liegen zijn. Liese zegt niet op ons gemoed inpraten. En nick liegt dus ook en Liese zegt weer je liegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouwen lijken er wel in te trappen.![]()
Hebben ze afgesproken om dat de meiden wijs te maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nick klagen wat ze hebben afgesproken dat er koud water is en geen goed eten. Nick zegt als dit 2 dagen duurt ben ik weg. Naomi zegt niet waar he. Nick zegt ik wil dit met de groep doen anders niet. Als het 2 dagen duurt is het gedaan. Nick denkt dinsdag ten vroegste. Julie zegt na de nominaties. Julie zegt is heel zwaar en ja zegt nick het is heel erg.
Jill: "oh ik ben wel heel blij dat wij dat niet hebben!" (dus dat ze niet daar zit)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
De vrouwen weten toch wel dat zij vroeg of laat daar ook naar toe moeten?
Nick en zijn manipulatie. Al lult hij nu expres maar wat. Het zou toch wat zijn als die vrouwen dat echt gaan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als de film komt moeten jullie gewoon in je kamer gaan zitten he, dat is iets wat je met de groep moet doen he.
Ze kunnen nu ook de deur van de gameroom naar buiten openzetten voor frisse lucht.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi is er dus wel ingetrapt in het verhaaltje van nick van dat hij geen dekbed heeft en ze niet in de kamer zitten. Gisteravond heb ik ze toch de hele tijd daar zien zitten kaarten.
Koud water. (leugen)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze afgesproken om dat de meiden wijs te maken.
Koud water.
Geen licht op de wc.
Geen spiegels.
Alleen kip en toast en wortels.
Geen buitenlucht.
30 graden.
Geen dekens.
Ik moet ook naar de Appie, heb bekant niks meer in huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.
Naomi beschuldigt Mike van leugens etc ... maar loopt nog steeds als een hondje achter de grootste manipulator aan ... Nick ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi is er dus wel ingetrapt in het verhaaltje van nick van dat hij geen dekbed heeft en ze niet in de kamer zitten. Gisteravond heb ik ze toch de hele tijd daar zien zitten kaarten.
het meest bizarre vond ik dat Liese dat pak kaarten onder de deur door heeft geschoven, en dat daar geen sanctie op kwam te staan en dat de heren dat pak kaarten mochten houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
met elkaar praten aan de deur gebeurd ook
. onzin deze BB move
Maar dan kunnen ze daar toch ook naar buiten kijken? En zouden ze dan ook weg kunnen lopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ook de deur van de gameroom naar buiten openzetten voor frisse lucht.
bijna half miljoen nederlandse huishoudens leven in armoedequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.
En Mike heeft zich bij de mannen er gemakkelijk weer ingeluld.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
met elkaar praten aan de deur gebeurd ook
. onzin deze BB move
Hier achter de hometrainer ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze daar toch ook naar buiten kijken? En zouden ze dan ook weg kunnen lopen?![]()
Hoe moet ik me een deur openzetten voorstellen?
En 11% van de wereldbevolking. 783 miljoen mensen....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bijna half miljoen nederlandse huishoudens leven in armoede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |