quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas net in de insta-live van Jerrel
Nou vertel..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Ook al bij Danielle vanavondquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Dat gesprek van de meiden en Jill buiten. Over mogelijke verliefdheid etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:38 schreef woveleed het volgende:
Is er iets interessant gebeurd vandaag op livestream wat jullie terug willen zien aangezien DKG er niet was om te recorden vandaag?
let me know.
Hij is zo mediageil als watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk dat Thomas meteen overal in live dinges zit
Dat zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij is zo mediageil als wat
En dat hij niet weet hoeveel hij is afgevallen. Niet op de weegschaal gaan staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas op de insta live zei vooral dat hij niet veel geslapen had vannacht. Veel indrukken en dat hij alles eerst even rustig moest verwerken.
Zijn ze toch allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je hebt gradatiesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaalWaarom zou je anders meedoen?
Godallemachtig. Die Jerrel is ook een helder lichtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas zegt loesoe, volgens Jerrel is dat Nederlands
hij was maar ff aanwezig, niet te lang want hij vindt het te onverweldigend allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Moa, dat was weinig bijzonder, wat ik er van meekreeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat gesprek van de meiden en Jill buiten. Over mogelijke verliefdheid etc.
Hoop ook echt niet dat hij hier komt.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk dat Thomas meteen overal in live dinges zit
Waarom niet, laat toch meetikkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop ook echt niet dat hij hier komt.....
Die had ie blijkbaar alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Thomas had ook veel tiktok filmpjes. Ik heb veel mensen zien veranderen nadat ze beroemd werden. Op een negatieve manier.
Love island/mafs en andere programma's. Echt zo jammer! Het stijgt hen dan in hun bol. Net als bij Jill. Die begon al in het huis. Als die thuiskomt..
Dit inderdaad. Hij beiden was hij ongeveer 3 minuten aanwezig. Alleen in even hallo te zeggen. Bij Danielle schoot het aantal kijkers gelijk zo'n 1000 omhoogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
hij was maar ff aanwezig, niet te lang want hij vindt het te onverweldigend allemaal
Vertel! Ik kan niet meelezen en kijken tegelijk:(quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Wauw! Jill krijgt even wat eyeopeners over haar teringtubbievriendinnetjes.
Dan zal ik hem eens haarfijntjes vertellen waarom ie er vroegtijdig uit is gestemdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet echt. Krijg je al die mafklappers van facebook enzo hier ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat hij met de ‘Ollanders heulde. En dat was niet aardig volgens Belgie. En dat hij het durfde om tactisch te spelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dan zal ik hem eens haarfijntjes vertellen waarom ie er vroegtijdig uit is gestemd
Laten we het hopen. Enige kans op nog wat interessants.quote:
2 flessen wijn dacht ikquote:
Dan wordt het een lesbische scenequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Enige kans op nog wat interessants.
Dan gaan we met z'n allen gerapporteerd worden door de sneeuwvlokjes en is het einde FOK zoals we het kennenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet echt. Krijg je al die mafklappers van facebook enzo hier ook.
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan wordt het een lesbische scene
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Clasientje het volgende:
Jill is gewoon verliefd op Thomas hoeft ze zich toch niet voor te schamen. Ook is hij niet het man die ze voor zich ziet maar wie weet is hij haar ware misschien wel je weet maar nooit kan gewoon.
Dat zei je net ook al , en ik vroeg toen of ze dat had gezegd.quote:Jill is gewoon verliefd op Thomas maar komt ze nu pas achter
Daar had ze het vanmiddag ook al over met die meiden. Dat ze omdat ze hem zo erg mist misschien verliefd was. Ze hield wel in ieder geval van hem.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Dat zei je net ook al , en ik vroeg toen of ze dat had gezegd.
Of is dit een eigen invulling?
Dat heeft ze gisteren gezegd tegen Mike, toen ze samen op het bed zaten. Dat ze misschien wel verliefd op hem is, dat ze daar nu pas achter was gekomen nu hij weg is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
#metooquote:
Ze zei dat het voelt als meer dan vriendschap, maar ook niet verliefdheid. Het was meer houden van.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Was gisteren al zichtbaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Benny het volgende:
Julie is, sinds Jill genomineerd is, enorm naar Jill aan het trekken
Daar heeft ze het vanmorgen over gehad. Het daagde haar gisteren in de gameroom.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Jij zit nog niet zo lang op Fok! of wel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dan gaan we met z'n allen gerapporteerd worden door de sneeuwvlokjes en is het einde FOK zoals we het kennen
Vrouwen zijn erger dan kerels. Wij mannen zijn lomp.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
Vrouwen: Mannen hebben het altijd over seks!
BB Streams: WRONG!
Dames hebben het weer over clitoris, "pee-hole" enz.
Oh. En vaips. altijd happy vaips.
Nu verras je me. Deze had ik niet aan zien komen.quote:
Moa. die vrouwen zijn net zo lomp hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger dan kerels. Wij mannen zijn lomp.
Dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar had ze het vanmiddag ook al over met die meiden. Dat ze omdat ze hem zo erg mist misschien verliefd was. Ze hield wel in ieder geval van hem.
Ze was heel troostend naar Jill toequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Vind ik best interessant. Had het juist niet van haar verwacht
Beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Benny het volgende:
Julie is, sinds Jill genomineerd is, enorm naar Jill aan het trekken
En kloppen op de deur... praten met de mannen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Fucking streamlock, gedwongen naar de mannen
Klopt ja. Direct na de bekendmaking van de nominaties al wel. Hebben onderling ook best al mooie gesprekken gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze was heel troostend naar Jill toe
Julie en Jill klikten ook al voordat die drie nieuwen binnenkwamen , dat begreep ik uit wat Julie in de tub zei.quote:
Om wel heel eerlijk te zijn. Ik vind niet dat Jill het niveau heeft van de andere meiden. Eigenlijk is ze een buitenbeentje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt ja. Direct na de bekendmaking van de nominaties al wel. Hebben onderling ook best al mooie gesprekken gehad.
Dat terwijl Julie eerder best veroordelend over -vooral- Jill was. Daarin lijkt ze 180 graden te zijn gedraaid
Ach ja, zijn net mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt ja. Direct na de bekendmaking van de nominaties al wel. Hebben onderling ook best al mooie gesprekken gehad.
Dat terwijl Julie eerder best veroordelend over -vooral- Jill was. Daarin lijkt ze 180 graden te zijn gedraaid
Ze zei dat ze misschien wel meer voelt dan vriendschap. Dan lijkt het me wel duidelijk al helemaal dat zij zich met Thomas bezig blijft.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ja, alhoewel ze toen in het badje zaten en zag hoe Jill Matt in de maling nam tegenover Mike en Thomas ze echt kwaad was.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie en Jill klikten ook al voordat die drie nieuwen binnenkwamen , dat begreep ik uit wat Julie in de tub zei.
pssst vibe's hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
Vrouwen: Mannen hebben het altijd over seks!
BB Streams: WRONG!
Dames hebben het weer over clitoris, "pee-hole" enz.
Oh. En vaips. altijd happy vaips.
ik begrijp je je hebt ook wel gelijk iddquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ach. belangrijk is subjectief.
Als de schoonmakers een week niet komen, dan is iedereen over de zeik, want alles vies.
Als ik een week niet werk, dan vermoed ik dat het niemand op valt. Anekdotisch bewijs? Ik heb ik de afgelopen maand een paar duizend COS-berichten geplaatst en ik heb nog niemand horen klagen
Moet een schoonmaker eens proberen
Ik heb een paar perioden per jaar die extreem druk zijn. En sporadisch situaties die heel veel aandacht vergen. De eerste helft van de coronacrisis was erg pitting, omdat zo'n beetje alles in de soep liep.
In de "happy flow", wanneer alles gaat zoals je gepland had... heb ik serieus niet zoveel te doen. Ik wordt dan ook betaald voor de momenten dat er shit aan de hand is.
Ben ik dan belangrijker dan de schoonmaker, de concierge, onze software developers? Denk het niet. Ik weet het... cliché blabla.... zal allemaal wel. Iedereen heeft zijn rol en die zijn állemaal belangrijk.
Ik krijg meer betaald omdat als ik één fout maak, de gevolgen groot zijn en "mijn kop direct rolt". Maar ik werk niet harder dan Walid (als je leest: je bent top! ... uh... en ik ben elke dag hard aan het werk en doe geen FoK onder werktijd!) die hier de afdeling poetst.
Ze is in deze inderdaad een buitenbeentje. Er worden onderling wat pogingen gedaan elkaar erbij te betrekken. Maar het is wel duidelijk dat ze uit 'een ander milieu' komt dan de rest van de meiden. Dat botst.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om wel heel eerlijk te zijn. Ik vind niet dat Jill het niveau heeft van de andere meiden. Eigenlijk is ze een buitenbeentje.
Ik heb het allemaal gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:27 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze misschien wel meer voelt dan vriendschap. Dan lijkt het me wel duidelijk al helemaal dat zij zich met Thomas bezig blijft.
Precies.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is in deze inderdaad een buitenbeentje. Er worden onderling wat pogingen gedaan elkaar erbij te betrekken. Maar het is wel duidelijk dat ze uit 'een ander milieu' komt dan de rest van de meiden. Dat botst.
Ik heb een SL. Schreeuwen ze bij jou door de voordeur?quote:
nou ik denk omdat ze zo verdrietig is dat het echt wel meer is hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.
Ik denk niet dat ze verliefd is ,en als het wel zo was dan ook prima.
Iemand missen waar je weken mee hebt geleefd is normaal .
Ja Jerrel staat hierquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een SL. Schreeuwen ze bij jou door de voordeur?
Ik denk helemaal niets,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik denk omdat ze zo verdrietig is dat het echt wel meer is hoor
Ahquote:
Volgens mij kan ze het echt niet alleen....is ook eigenlijk niet echt alleen geweest. Na renee was Thomas gelijk in beeld. En daar kunnen vrouwen niet tegenop.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets,
wat ik zie is iemand die haar maatje mist en in de war is .
Prins carnavalquote:
De enige vrouwelijke tepel die we mochten zien was afkomstig van Jill?quote:
Ja. En poep van Zoey!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke tepel die we mochten zien was afkomstig van Jill?
Ik bespeur enige vorm van jaloezie maatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef Whuzz het volgende:
Die dames hebben een heel huis, tuin, sauna, hottub, spelletjes, puzzels, drank om zich te vermaken. En wat doen ze? Tegen een dichte deur bij de mannen hangen
Ja, ik wou dat ik ook tegen een dichte deur kon hangen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van jaloezie maat
Ja duh, zijn piemeltje zoeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:39 schreef Joyce-43 het volgende:
wat doet matt met die zaklamp onder de dekens?
Woonkamer streamsquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef rinardo het volgende:
lees net op twitter
Voor de klanten van Telenet de STREAM 2 is nu beschikbaar op 248!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat ik ook tegen een dichte deur kon hangen.
Wacht. Mijn huis heeft een deur.
Ben ff weg!
Ik zie je zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat ik ook tegen een dichte deur kon hangen.
Wacht. Mijn huis heeft een deur.
Ben ff weg!
Ik wil Dakstreams. Beter dan ditquote:
Stop met je fakenews te verspreidenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:38 schreef rinardo het volgende:
lees net op twitter
Voor de klanten van Telenet de STREAM 2 is nu beschikbaar op 248!!!!!!!
Oh come ON! Show me your dak! Een beeetje dak! Kom opppppp. Maak me gekquote:
Begint op te vallen dat het steeds meer wordtquote:
Ik heb Matt voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh come ON! Show me your dak! Een beeetje dak! Kom opppppp. Maak me gek
Mottig! Je wordt mottig!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier zo boos van
Mensen die dingen zeggen die niet waar zijn
Met hun kut fakenews
Amaiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mottig! Je wordt mottig!
En mensen die dingen zeggen die niet waar zijn, die zijn ambetant!
Whuzz. Master of Vlaams.
ok. Niet waar ik op hoopte. Maar goed. Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb Matt voor je![]()
[ afbeelding ]
Hij is te vinden op tinderquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
De vrouwen hier worden ook vreselijk verwent deze BB. Doet bijna zeer aan mijn ogen.
Pagina niet beschikbaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Aangezien er toch een SL is en voor degenen die de uitzending niet kijken, Thomas en Jill moesten dus ook de balansproef doen, waar ze toen de rest van de groep 'm deed niet aan mee hebben gedaan:
https://www.instagram.com/p/CLxPQWVsUDD/
Ze willen meer sturen/manipuleren dus mogen we niet alles meer zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begint op te vallen dat het steeds meer wordt
Ze heeft het Ook een beetje toegegeven dat ze misschien wel meer voor hem voelt dan vriendschap😗quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Hallo.... ik lees al de hele dag dat er mensen zijn met slechte ontvangst, ik probeer mee te denken en zie deze post, en denk meld het ff , hoe kan ik nu weten dat dat fake news is, sorry hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met je fakenews te verspreiden
?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier zo boos van
Met hun kut fakenews
Ik ben telenet klant en ik zie niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hallo.... ik lees al de hele dag dat er mensen zijn met slechte ontvangst, ik probeer mee te denken en zie deze post, en denk meld het ff , hoe kan ik nu weten dat dat fake news is, sorry hoor [ twitter ]
Er wordt geschaard. Te heftig. Mogen we niet zienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
die streamlock is toch wel weer heel raar..vind het ook maar irritant
Misschien omdat hij Rick Astley gelijk eronder post? Is gewoon een hele matig uitgevoerde Rickroll.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hallo.... ik lees al de hele dag dat er mensen zijn met slechte ontvangst, ik probeer mee te denken en zie deze post, en denk meld het ff , hoe kan ik nu weten dat dat fake news is, sorry hoor [ twitter ]
Ja duh, Dat bankstel van Ikea kennen we wel een keer.quote:
Compleet verknipt die regiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er wordt geschaard. Te heftig. Mogen we niet zien
Ik zou graag een foto van mijn sixpack toe willen sturen, maar dat wordt niet op prijs gesteld neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
De vrouwen hier worden ook vreselijk verwent deze BB. Doet bijna zeer aan mijn ogen.
Over wie heb je hetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier zo boos van
Met hun kut fakenews
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze willen meer sturen/manipuleren dus mogen we niet alles meer zien.
Gelukt!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Probeer anders via https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Wat wil je nu manipuleren dan?quote:
Nou behoorlijk. Dit gaat echt nergens over.quote:
die treurt om jillquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb Matt voor je![]()
[ afbeelding ]
Kan wel zeggen ja doen, maar heb al een idee wat ik te zien krijg.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto van mijn sixpack toe willen sturen, maar dat wordt niet op prijs gesteld neem ik aan.
Ik weet niet eens wat telenet isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geen probleem joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef rinardo het volgende:
ik ga ook naar bed, beetje jammer dit , bedoelde het goed
yessss!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Die mannen hele tijd kutten met de broodmachine en de vrouwen maakt in de eerste poging gelijk een topbrood.
Over een nare gozer die iets van bb post op twitterquote:
Balen om jill?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meh ..ik denk eerder dat hij baalt
Geen sixpack bier, dat drink ik niet. Een echte kerel drinkt pre whiskyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan wel zeggen ja doen, maar heb al een idee wat ik te zien krijg.....
Thomas vond Jill oprecht leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Balen om jill?
Thomas komt wel van een koude douche thuis als hij jill weer zal zien. In bb is alles anders dan erbuiten.
Nick heel stoer vanmiddag, dat brood gaat ze niet lukken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Die mannen hele tijd kutten met de broodmachine en de vrouwen maken in de eerste poging gelijk een topbrood.
Een soort van ziggo volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat telenet is![]()
Dat was een vraag. Er gebeurd niet zoveel in het huis....waarom de suggestie dat de SL is om dingen te manipuleren?quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:55 schreef rinardo het volgende:
ik ga ook naar bed, beetje jammer dit , bedoelde het goed
Een Belg en een Hollander. Dat gaat niet zo 1,2,3 lukken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas vond Jill oprecht leuk.
Jill vond de aandacht oprecht leuk.
Als Jill het huis uit komt heeft ze een bomvolle insta-DM en 200 tindermatches. Die zal vast nog wel eens een kopje koffie bij Thomas komen drinken, maar tenzij Thomas in de tussentijd 500k insta-volgers heeft zal het daar wel bij blijven.
Kijk. Now we're talking!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen sixpack bier, dat drink ik niet. Een echte kerel drinkt pre whisky
A okayquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Over een nare gozer die iets van bb post op twitter
Balen dat hij geen aandacht kan krijgen omdat ze afgesloten zijn van de chicksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Balen om jill?
Thomas komt wel van een koude douche thuis als hij jill weer zal zien. In bb is alles anders dan erbuiten.
Ik antwoorde op iemand die iets suggereerde, dus het was geen suggestie van mijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een vraag. Er gebeurd niet zoveel in het huis....waarom de suggestie dat de SL is om dingen te manipuleren?
Aha!! Dat maakt het duidelijker voor mijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een soort van ziggo volgens mij.
Meest Iersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk. Now we're talking!
Schots of Iers? (Je spelling duidt op Iers of US)
Ik heb hier een mooie Middleton Extra Rare. Je bent welkom om een glaasje mee te pakken!
* Whuzz approves of this messagequote:
De uitnodiging staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk. Now we're talking!
Schots of Iers? (Je spelling duidt op Iers of US)
Ik heb hier een mooie Middleton Extra Rare. Je bent welkom om een glaasje mee te pakken!
Maar serieus. Wat kut dat ziggo zoiets niet heeft. Ze missen hiermee een enorme hoeveelheid kijkers!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha!! Dat maakt het duidelijker voor mij![]()
Ik heb ziggo
Ah ja das waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik antwoorde op iemand die iets suggereerde, dus het was geen suggestie van mij
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
J & J praten
Julie is zoveel leuker om te zien/horen vandaag
Ik kijk via videolandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar serieus. Wat kut dat ziggo zoiets niet heeft. Ze missen hiermee een enorme hoeveelheid kijkers!
Flikker er nog wat wijn in en het gaat losquote:
Kan nu rustig in de kont van Nick en Michel kruipen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs Jill is leuker zonder die stalker
verbaast me dat Naomi er niet bij zit. Die is er meestal als de kippen bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker er nog wat wijn in en het gaat los
Dan gaan jill en naomi scharen!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker er nog wat wijn in en het gaat los
Ik voel me nu een sukkelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maar via telenet is net zoiets als f1 kijken via ziggo. Gewoon een tv kanaal.
Eensquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Eens met J & J...one night stands zijn kut
Iddquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
verbaast me dat Naomi er niet bij zit. Die is er meestal als de kippen bij.
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Eens met J & J...one night stands zijn kut
Ingespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eens.
10-night stands darintegen![]()
(eerste keer is gewoon flut. na een paar keer raak je ingespeeld. Daarna .... woei!)
Ik zou het niet weten maar klinkt goedquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eens.
(eerste keer is gewoon flut. na een paar keer raak je ingespeeld. Daarna .... woei!)
Ik ben altijd een nette man geweest. Nooit geen vreemde dingen gedaan. Dat was na mijn 30ste, daarvoor heb ik het liever niet over.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eens.
Ach, met Naomi was dit gesprek:quote:
quote:
Lange relaties gehad. Toen werd ik gedumpt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben altijd een nette man geweest. Nooit geen vreemde dingen gedaan. Dat was na mijn 30ste, daarvoor heb ik het liever niet over.
Ze moet Matt van haar aftrappen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze is leuker zonder de rest van de kleuters.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze is leuker zonder de rest van de kleuters.
Dat was Zoeyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ergens op de achtergrond hoor ik Naomi gillen![]()
Ja vind ik ook. Die is niet eens slim genoeg om een act te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ergens op de achtergrond hoor ik Naomi Zoey gillen![]()
Naomi mag datquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ergens op de achtergrond hoor ik Naomi gillen![]()
Beetje plastic erin en je ziet er niks meer vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey gewond aan haar vinger!
Nu is Michel er niet voor de amputatie.
Iedereen gaat wel een keer op zijn bek. Ik zal de details besparen, maar het heeft mij uiteindelijk 50 duizend gekost. Ben nu gelukkig getrouwd met de mooiste vrouw van de wereldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lange relaties gehad. Toen werd ik gedumpt.Hartje gebroken. (arme Whuzz... alle dames troosten he!
)
Daar overheen gekomen... 7 jaar lang full-Naomi gegaan (no homo).
Daarna mijn partner ontmoet.
Ja, was ik.....nu weten we het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
Pas vroeg iemand zich af wie toch af en toe die lage stem in de microfoon doet, dat is dus Jill!
Precies. Ze is oprecht en niets is gespeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Die is niet eens slim genoeg om een act te spelen.
quote:
Ja vind ik wel maar weet niet zo goed of je nu sarcastisch bent of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Ze is oprecht en niets is gespeeld
Ouch. Dure levensles. De mijne was goedkoper, maar desalniettemin (wat een kutwoord) toch pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen gaat wel een keer op zijn bek. Ik zal de details besparen, maar het heeft mij uiteindelijk 50 duizend gekost. Ben nu gelukkig getrouwd met de mooiste vrouw van de wereld
Welkom terug mijn vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net pas thuis, nog iets de moeite waard om terug te zoeken van vandaag ?
Klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik wel maar weet niet zo goed of je nu sarcastisch bent of niet?![]()
Niet iedereen is het daar mee eens in ieder geval.
heel eerlijk gezegd... nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
wat zijn we open jullie beidequote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen gaat wel een keer op zijn bek. Ik zal de details besparen, maar het heeft mij uiteindelijk 50 duizend gekost. Ben nu gelukkig getrouwd met de mooiste vrouw van de wereld
Ook mijn eigen fout. Maar goed, zo heeft een ieder wel wat meegemaakt. Maar mooi dat je ook gelukkig bent kerel. Heel belangrijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ouch. Dure levensles. De mijne was goedkoper, maar desalniettemin (wat een kutwoord) toch pijnlijk.
Gefeliciteerd met de (maximaal gedeelde eeste plaats!) mooiste vrouw van de wereld!
De mijne is de liefste. En doet soms een bril op
Hey kerel. Niet echt. Vanavond was het effe leuk, voor de rest veel SL.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iemand ducktape op de mond van naomi en zoey bevestigen?
Zonder COS was ik weken geleden gestopt met kijken. Of misschien niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegd... nee.
heb de middag niet gevolgd, want té saai. Zonder COS had de avond ook niet gehoeven.
Laatste half uur was OK, doordat de dames drank hebben.
Ik wil het bij Naomi wel proberen in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iemand ducktape op de mond van naomi en zoey bevestigen?
Rond 13:05 de scheiding tussen mannen en vrouwen, de mannen betrekken hun nieuwe onderkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heuy! We dachten dat mannen en vouwen gescheiden waren!quote:
Dan heb je vandaag niet veel kunnen kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:27 schreef Mjelleke het volgende:
Heb vandaag niet veel kunnen kijken maar moet zeggen dat ik het wel vermakelijke streams vindt
Het laatste half uur ja, daarvoor was het dodelijk kapotsaai.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:27 schreef Mjelleke het volgende:
Heb vandaag niet veel kunnen kijken maar moet zeggen dat ik het wel vermakelijke streams vindt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heuy! We dachten dat mannen en vouwen gescheiden waren!
Nou lekker dan...![]()
Die slapen toch echt. Stream 2 doodse stilte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
lijkt me toch stug dat die mannen slapen hahha
Dit is leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Die meiden hebben wel fun, moet gezegd worden
Niets gemist.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay bedankt, zie dat stream 2 was vastgelopen, heb stream 1 ook maar voor een paar uur jammer genoeg ...
Wat gaat ze winnen?quote:
Niets gemistquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay bedankt, zie dat stream 2 was vastgelopen, heb stream 1 ook maar voor een paar uur jammer genoeg ...
Wijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:31 schreef mario390 het volgende:
hebben de meiden whiskey in dr tub gedronken?
Nee wijntjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:31 schreef mario390 het volgende:
hebben de meiden whiskey in dr tub gedronken?
Voel je je dan veiliger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |