quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas net in de insta-live van Jerrel
Nou vertel..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Ook al bij Danielle vanavondquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:07 schreef jameshond7 het volgende:
Dat gesprek van de meiden en Jill buiten. Over mogelijke verliefdheid etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:38 schreef woveleed het volgende:
Is er iets interessant gebeurd vandaag op livestream wat jullie terug willen zien aangezien DKG er niet was om te recorden vandaag?
let me know.
Hij is zo mediageil als watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk dat Thomas meteen overal in live dinges zit
Dat zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij is zo mediageil als wat
En dat hij niet weet hoeveel hij is afgevallen. Niet op de weegschaal gaan staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas op de insta live zei vooral dat hij niet veel geslapen had vannacht. Veel indrukken en dat hij alles eerst even rustig moest verwerken.
Zijn ze toch allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je hebt gradatiesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaalWaarom zou je anders meedoen?
Godallemachtig. Die Jerrel is ook een helder lichtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas zegt loesoe, volgens Jerrel is dat Nederlands
hij was maar ff aanwezig, niet te lang want hij vindt het te onverweldigend allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Moa, dat was weinig bijzonder, wat ik er van meekreeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat gesprek van de meiden en Jill buiten. Over mogelijke verliefdheid etc.
Hoop ook echt niet dat hij hier komt.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:08 schreef engine het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk dat Thomas meteen overal in live dinges zit
Waarom niet, laat toch meetikkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop ook echt niet dat hij hier komt.....
Die had ie blijkbaar alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Thomas had ook veel tiktok filmpjes. Ik heb veel mensen zien veranderen nadat ze beroemd werden. Op een negatieve manier.
Love island/mafs en andere programma's. Echt zo jammer! Het stijgt hen dan in hun bol. Net als bij Jill. Die begon al in het huis. Als die thuiskomt..
Dit inderdaad. Hij beiden was hij ongeveer 3 minuten aanwezig. Alleen in even hallo te zeggen. Bij Danielle schoot het aantal kijkers gelijk zo'n 1000 omhoogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
hij was maar ff aanwezig, niet te lang want hij vindt het te onverweldigend allemaal
Vertel! Ik kan niet meelezen en kijken tegelijk:(quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Wauw! Jill krijgt even wat eyeopeners over haar teringtubbievriendinnetjes.
Dan zal ik hem eens haarfijntjes vertellen waarom ie er vroegtijdig uit is gestemdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet echt. Krijg je al die mafklappers van facebook enzo hier ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat hij met de ‘Ollanders heulde. En dat was niet aardig volgens Belgie. En dat hij het durfde om tactisch te spelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dan zal ik hem eens haarfijntjes vertellen waarom ie er vroegtijdig uit is gestemd
Laten we het hopen. Enige kans op nog wat interessants.quote:
2 flessen wijn dacht ikquote:
Dan wordt het een lesbische scenequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Enige kans op nog wat interessants.
Dan gaan we met z'n allen gerapporteerd worden door de sneeuwvlokjes en is het einde FOK zoals we het kennenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet echt. Krijg je al die mafklappers van facebook enzo hier ook.
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan wordt het een lesbische scene
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:12 schreef Clasientje het volgende:
Jill is gewoon verliefd op Thomas hoeft ze zich toch niet voor te schamen. Ook is hij niet het man die ze voor zich ziet maar wie weet is hij haar ware misschien wel je weet maar nooit kan gewoon.
Dat zei je net ook al , en ik vroeg toen of ze dat had gezegd.quote:Jill is gewoon verliefd op Thomas maar komt ze nu pas achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |