Ik doe wat ik wil.quote:
Late to the party, maar : "no shit!"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die seksistische scheiding had ik niet verwacht, maar een gelijke strijd om een plek in "rijk" te verdienen.. deze scheiding van mannetje/vrouwtje levert geen zak ol
Die hebben ze net onder de deur door geschoven om een boodschap van Michel aan Julie te brengen. Je ziet hem op de andere stream.quote:
Ik geloof niet dat Jill en Thomas nog in de buitenwereld iets zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:43 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, hier buiten is het makkelijk relativeren, maar haar pijn is zo echt.. en ik zie haar gewoon liever dansen op de banken. Lekker gek zoals het bij jonge mensen hoort..
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel weg is....hadden ze een 3e woongedeelte moeten maken.
Ik vind het ook zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel weg is....hadden ze een 3e woongedeelte moeten maken.
zelfs Djill trapt daar niet inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben ze net onder de deur door geschoven om een boodschap van Michel aan Julie te brengen. Je ziet hem op de andere stream.
Dat duurde als kind juist zo lang, nu als volwassene is 6 weken zo voorbij, maar toen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar overdreven.
Ze zijn goed uit elkaar gegaan en het duurt nog maar 6 weken. Net zo lang als vroeger een schoolvakantie, die altijd weer zo voorbij was.
Ze is verliefd op de cameraquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
zelfs Djill trapt daar niet in![]()
[ afbeelding ]
Nee ik doe wel een pollquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jij gaat niet bepalen wat onzin is
Bij de mancave is het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Kinga het volgende:
Heb niet veel van de stream gekeken, maar damn wat is het saai.
Past netquote:
Au fond heb je gelijk: als je wat ouder wordt lijkt de tijd ineens te vliegen, maar als kind vond ik de zomervakantie altijd veeeeeel te kort.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat duurde als kind juist zo lang, nu als volwassene is 6 weken zo voorbij, maar toen...
quote:
Phuuullleeeaaase !!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vraag me serieus af of Jill er nog bovenop komt.
Ja. Jij snapt gewoon niet hoe dat werkt. Je mist het complete plaatje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Edelstenen en hun spirituele werking![]()
Van de week had ik het hier over in een ander topic![]()
![]()
Naomi over edelstenen en hun werking
Ze heeft er zelfs een paar meegenomen![]()
Ik trek dat zweverige gedoe niet
Dat is een streamlock hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik volg enkel de mannen, de vrouwen zijn zo saai
De vrouwen zijn veranderd in bankenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik volg enkel de mannen, de vrouwen zijn zo saai
Ze zal wel moeten , het is en blijft een spel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bovenop wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja had zeker langer mogen duren, maar da's wat anders. Ik had ook geen zin in die spanning van school dus vakantie mocht wel eeuwig duren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Au fond heb je gelijk: als je wat ouder wordt lijkt de tijd ineens te vliegen, maar als kind vond ik de zomervakantie altijd veeeeeel te kort.
Ik zeg het net. Vind ze geen aansluiting = Exit op vrijwillige basisquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Jij snapt gewoon niet hoe dat werkt. Je mist het complete plaatje.
Het is niet een paar edelsteentjes. Het werkt allemaal pas als je binnen een cirkel van helende edelstenen tijdens het "moonbathing" je menstruatiecupje vol bloed offert aan de OpperGeit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is niet een paar edelsteentjes. Het werkt allemaal pas als je binnen een cirkel van helende edelstenen tijdens het "moonbathing" je menstruatiecupje vol bloed offert aan de OpperGeit.
Mat is er ook nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg het net. Vind ze geen aansluiting = Exit op vrijwillige basis
Vind ze aansluiting= Wint ze Big Brother
Dit is een veelvoorkomende misvatting over de OpperGeitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wordt daar best een beetje mottig van. Of ametant. Weet even niet zeker welke belgische spreuk hier de lading dektquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit is een veelvoorkomende misvatting over de OpperGeit
Liese is er ook bovenop gekomen na pukkelgate. Naomi heeft het ook gered na ieder labiel moment. Vind dat Jill het ook moet kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Niet? Kijk je niet zo maar langs hoor...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IRL ziet ze die gozer niet staan.
Oeh dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IRL ziet ze die gozer niet staan.
Zelfs Julie is elke implosie te boven gekomen. En we weten allemaal dat die het ENORM ZWAAR heeft gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Liese is er ook bovenop gekomen na pukkelgate. Naomi heeft het ook gered na ieder labiel moment. Vind dat Jill het ook moet kunnenAnders moet ze maar vertrekken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben ze net onder de deur door geschoven om een boodschap van Michel aan Julie te brengen. Je ziet hem op de andere stream.
ik heb ook grenzenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je een paar seconden later had gecapt had je de volle maan van Naomi
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie geluid ? bij de meiden
Of Daanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zelfs Julie is elke implosie te boven gekomen. En we weten allemaal dat die het ENORM ZWAAR heeft gehad
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
SL met zicht op de hottubquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Waar verder toch geen fuck gebeurt en exact dezelfde gesprekken plaatsvinden als we de rest van de dag al hebben gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
SL met zicht op de hottub
Jill heeft een echte vriendschap met Thomas, ze weet dat Thomas kijkt.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso een stream met Nick is amper saai.
@capuchon_jongen, gij zijt ook ne stoker ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:mario390 Liese zit in de hottub
Hoezo? Het is toch zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen, gij zijt ook ne stoker ;-)
Mario is een grote fan van Liese. Ik mag hem verwittigen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen, gij zijt ook ne stoker ;-)
Ja me reetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill heeft een echte vriendschap met Thomas, ze weet dat Thomas kijkt.
Eigenlijk is het echte liefde tussen die twee.
I know. Moest er wel efkes mee lachen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario is een grote fan van Liese. Ik mag hem verwittigen toch?
Doen doen, doen Jill !!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Benny het volgende:
Julie wordt bijna over de hottub geduwd door Jill
liese onder de deur geschovenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef zodeju het volgende:
Durf het haast niet te vragen, ben uurtje in slaap gevallen, maar kan iemand mij in kort vertellen hoe ze nu aan kaarten zijn komen??
zolang je er maar geen poll over postquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mario is een grote fan van Liese. Ik mag hem verwittigen toch?
De koepelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk jongens, dat heb ik allemaal geleerd in de koepel bij ons in brabant, daar zat ik uren te oefenen met die wasknijpers
Ze hebben smalle Matt onder de deur geschoven naar het rijke gedeelte, en die heeft ze dan terug binnengesmokkeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef zodeju het volgende:
Durf het haast niet te vragen, ben uurtje in slaap gevallen, maar kan iemand mij in kort vertellen hoe ze nu aan kaarten zijn komen??
Dat laatste valt nog maar te bezien, het eerste accordeer ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zaten in Mike zijn bilspleetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef zodeju het volgende:
slaapt niet, zit in de hottub stream 1quote:
Interessante-Inhoud-Meterquote:
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef Yolk het volgende:
Als Jill over bijv. vijf dagen nog net zo somber is, begin ik ook wat te twijfelen of ze bereid is te blijven. Het lijkt me niet meer dan menselijk hoe ze zich vandaag heeft gedragen, niets mis mee. Bovendien, jonge meid, komt allemaal iets harder aan.
Ik denk dat Julie ook flink verdrietig zou zijn geweest als Michel vorige week moest vertrekken, heel begrijpelijk.
het antwoord is juist, je bent aangenomen bij het BB productie team.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste valt nog maar te bezien, het eerste accordeer ik.
Ik denk ook dat deze hele scenariowijziging is ingegeven door twee motieven:
1) Jill moet integreren in de meidengroep om te voorkomen dat ze de zoveelste is die wegloopt.
2) Mike's aars moet gesaved worden en dus moet er een band komen met de mannengroep.
Gekozen voor het oude concept 'Arm <=> Rijk'. Maar dan weer zo lame uitgevoerd.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
nee ze hebben me niet gelezen danielle en nathalie
Ambetant was je toch al?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wordt daar best een beetje mottig van. Of ametant. Weet even niet zeker welke belgische spreuk hier de lading dekt
En ondertussen is Thomas zijn DM's en Tindermatches aan het doorspitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef Yolk het volgende:
Als Jill over bijv. vijf dagen nog net zo somber is, begin ik ook wat te twijfelen of ze bereid is te blijven. Het lijkt me niet meer dan menselijk hoe ze zich vandaag heeft gedragen, niets mis mee. Bovendien, jonge meid, komt allemaal iets harder aan.
Ik denk dat Julie ook flink verdrietig zou zijn geweest als Michel vorige week moest vertrekken, heel begrijpelijk.
Is het serieus amBetant?quote:
Thomas op zoek naar die spaansequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En ondertussen is Thomas zijn DM's en Tindermatches aan het doorspitten.
Over zes weken is het: Jill? Jill. hmm. Die naam ken ik ergens van.
Geen last van hier, alleen vanmiddag eventjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:08 schreef woveleed het volgende:
En weer is de stream in belgie vol met glitches, wat een amateurisme.
Dat denk ik niet hoor. Die 2 gaan elkaar echt wel terugzien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je zal maar een tinder match van Mike zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze somber blijven?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef Yolk het volgende:
Handig als je een keuken zoekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zal maar een tinder match van Mike zijn
Oeps, wou reageren. Niet doen Jockari !!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese verteld over pukkelpop, wil ik ook nog naar toe.
Dat gaat geheel afhangen van hoe groot Jill haar kansen schat om via Thomas meer bekendheid te vergaren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Die 2 gaan elkaar echt wel terugzien.
Zijn niet alle mensen zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Benny het volgende:
Het valt me op dat Liese regelmatig vragen stelt die ze zelf gaat/wil beantwoorden.
Ze luistert het niet het volledige antwoord van de af, maar onderbreekt om zelf te vertellen hoe zij erover denkt
Hoezo dan, bij mij is het zowel op goplay als op kanaal 247 van telenet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen last van hier, alleen vanmiddag eventjes.
Deze zomer?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese verteld over pukkelpop, wil ik ook nog naar toe.
Vlaanderen en Nederland zij vrije landen. Doe het gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps, wou reageren. Niet doen Jockari !!!
Crimineel Liese wordt automatisch geanonimiseerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef woveleed het volgende:
[..]
Hoezo dan, bij mij is het zowel op goplay als op kanaal 247 van telenet?
[ afbeelding ]
Die horizontale strepen bedoel ik dus.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is het serieus amBetant?
6 weken Big Brother... TIL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
misschien moet ik de slang daar maar eens m'n mening vertellen, maar dan ga je zien dat dat weer niet magquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
wat jill aan het huilen is en thomas mist, is thomas druk bezig op instagram
oh godquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Toweler het volgende:
Thomas is live geweest met Danielle iemand gezien?
Joa mannekesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgen gaan straks Nederlandse woorden gebruiken en de Nederlanders gaan straks Vlaamse woorden gebruiken
Op tv sowieso nog geen strepen gezien, op de stream inderdaad heel af en toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef woveleed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DUHHHHHHquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat gaat geheel afhangen van hoe groot Jill haar kansen schat om via Thomas meer bekendheid te vergaren.
Kapotlachen bruurquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgen gaan straks Nederlandse woorden gebruiken en de Nederlanders gaan straks Vlaamse woorden gebruiken
Grote kans ja. Alle mannen ontdekken dat er zonder vrouwen eigenlijk weinig verandert.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Clasientje het volgende:
Iedereen leer elkaar zo beter kennen mannen en de vrouwen. Zou dit een verandering zijn in de stemming aankomende donderdag?😁
Soort van Brabants krijg je dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nope goed beeldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef woveleed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als je het nu opzet niet? Heb net kanaal 247 nog eens aangsmeten en is exact hetzelfde als de goplay stream op het moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Op tv sowieso nog geen strepen gezien, op de stream inderdaad heel af en toe.
Stream 2 (Videoland) is prima.
welke slangquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
misschien moet ik de slang daar maar eens m'n mening vertellen, maar dan ga je zien dat dat weer niet mag
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Soort van Brabants krijg je dan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ook als je het nu opzet niet? Heb net kanaal 247 nog eens aangsmeten en is exact hetzelfde als de goplay stream op het moment.
videoland weiger ik te betalen :p ga echt niet voor bb gaat er tegenaan smijten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Wat is Mottig danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambetant is dan "chagrijnig" in het nederlands? (Als in , iets ergert je, waardoor je stemming negatief is)'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
ik post het net dat ik bij daniele en nathalie live zat en thomas was maar heel even toen ging daan al weg ik heb 3x fok genoemd maar ze zagen het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Toweler het volgende:
Thomas is live geweest met Danielle iemand gezien?
kost niet duur, 2 cent per maandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
videoland weiger ik te betalen :p ga echt niet voor bb gaat er tegenaan smijten.
oh sorry videolandquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
ook via goplay of is dat via videoland?
De andere meisjes vangen haar op.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 cent teveel voor wat je er voor terug krijgtquote:
Nu vrijwillig opstappen zou wel heel dom zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb nu tv aangedaan en zie inderdaad dezelfde strepen op 247.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef woveleed het volgende:
[..]
ook via goplay of is dat via videoland?
betaald me paquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
2 cent teveel voor wat je er voor terug krijgt
Yep Grasspop gaat dit jaar ook niet door. Verstandige beslissing.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze zomer?
Graspop is alweer afgelast
Nederlanders gebruiken opvallend meer franse afgeleidingen in hun taal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uh. Ok. Dus elke dag dat ik niet werk en in BB ga zitten draai ik dik verlies, TENZIJ ik aan het eind die pot van een ton win.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nu vrijwillig opstappen zou wel heel dom zijn.
Dat is dan 6000 euro dat je dan niet krijgt uitbetaald want ze krijgen 100 euro per dag in het huis, enkel te ontvangen bij een "normale" exit.
Is idd nog maar sinds kort, donderdagochtend heeft het 4u lang zo geglitched voor dat ze het gefixt hebben :/quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb nu tv aangedaan en zie inderdaad dezelfde strepen op 247.
Tot acht uur 30 geen last gehad
Ambetant is irritant.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is Mottig dan
Ambetant is dan "chagrijnig" in het nederlands? (Als in , iets ergert je, waardoor je stemming negatief is)
Ambetaant = lastigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is Mottig dan
Ambetant is dan "chagrijnig" in het nederlands? (Als in , iets ergert je, waardoor je stemming negatief is)
jochie wil aandachtquote:
Wie gaat dat doen in de rijke buurt ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef Benny het volgende:
Naomi: "Dat water mag wel ververst worden. Het stinkt"
Bah
Ik heb daar niet echt heel erg op geletquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef Benny het volgende:
Het valt me op dat Liese regelmatig vragen stelt die ze zelf gaat/wil beantwoorden.
Ze luistert het niet het volledige antwoord van de af, maar onderbreekt om zelf te vertellen hoe zij erover denkt
Je vergeet wel dat hun niet moeten werken in die tijd, vakantie dusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh. Ok. Dus elke dag dat ik niet werk en in BB ga zitten draai ik dik verlies, TENZIJ ik aan het eind die pot van een ton win.
Een kleine risico analyse zegt me dat gewoon lekker blijven werken een stuk meer geld oplevert dan meedoen met BB.
Ik luister voornamelijk op het moment, maar hoop dat het snel is opgelostquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef woveleed het volgende:
[..]
Is idd nog maar sinds kort, donderdagochtend heeft het 4u lang zo geglitched voor dat ze het gefixt hebben :/
Wacht. Ik bel mijn pa effe.quote:
Niks mis met Videoland. Ik betaal ook voor Netflix...kijk nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
2 cent teveel voor wat je er voor terug krijgt
Matt wordt weer onder de deur geschoven hij is hun huisslaafquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen in de rijke buurt ?
Heb je gezien hoeveel ik op COS post doordeweeks?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat hun niet moeten werken in die tijd
Er zitten ook alleen maar werkelozen in dat huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh. Ok. Dus elke dag dat ik niet werk en in BB ga zitten draai ik dik verlies, TENZIJ ik aan het eind die pot van een ton win.
Een kleine risico analyse zegt me dat gewoon lekker blijven werken een stuk meer geld oplevert dan meedoen met BB.
Niet als je populairder wordt door BB en dus meer/beter werk krijgt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bedank papa maar @Whuzz dat ik alles krijg ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht. Ik bel mijn pa effe.
...
...
Ok. Pa heeft de streams bekeken. Zijn woorden: "Ik zie 4 debielen kaarten en 5 trutjes in vies badwater onzin brabbelen. Als je naar die shit kijkt gaat de hele erfenis naar je zus!"
En bedankt he!?
Alsof ik een Mike zou aannemen als hij tegenover mij zat met zijn CV. (nu ik hem een beetje ken)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet als je populairder wordt door BB en dus meer/beter werk krijgt.
Zie het als een soort investering
Ik heb in de maand januari meer forumposts gehaald dan in heel 2020quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel ik op COS post doordeweeks?
You do the math
Dus int vloms gezegd: Ge zè lastig !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Even voor mijn cursus Vlaams....
Ik wilde graag een leuke BB stream kijken, maar BB heeft de groepen opgesplitst en nu is het kapotsaai, dus ik ben ambetant.
Jill doet heel zielig over iets dat in het grote plaatje van het leven geen flikker voorstelt, daar wordt ik mottig van.
Doe ik het zo goed
Ik schat de baankansen van ex-bewoners over het algemeen láger in dan daarvoor. Een enkele DJ uitgezonderd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn jullie ook werkloosquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb in de maand januari meer forumposts gehaald dan in heel 2020![]()
Volgens mij is dat nog geen enkele BB-deelnemer gelukt in al die jaren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tarrel ook..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Julie was 90 kilo en dan een maagverkleining
Ja in vind dat best schokkend. Ga sporten!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Bizar dat dan al mag..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Nou ja diegene die werkt verdient niets op het momentquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:27 schreef engine het volgende:
Ze krijgen sowieso een vergoeding voor elke dag dat ze in het huis zitten. Tikt toch aardig op.
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:30 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hoop dat dat niet vergoed wordt.. dan hebben wij met zn alle eraan meebetaald..
Of auditie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, je snapt ambetant niet: Als je ambetant ben, dan erger je mensen. Matt die de hele dag achter Jill aan loopt als had ze honing aan d'r reet. Dat is een ambetanterik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
Even voor mijn cursus Vlaams....
Ik wilde graag een leuke BB stream kijken, maar BB heeft de groepen opgesplitst en nu is het kapotsaai, dus ik ben ambetant.
Jill doet heel zielig over iets dat in het grote plaatje van het leven geen flikker voorstelt, daar wordt ik mottig van.
Doe ik het zo goed
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou ja diegene die werkt verdient niets op het moment
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zitten de mannen op de andere stream ook aan mekaars lul te voelen?
dat heeft geloof zo wat elke vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:31 schreef Benny het volgende:
Liesse wordt Nemo genoemd, omdat ze twee verschillende grootte borsten heeft?
nee. Ik ben ver genoeg omhoog gevallen dat het geen fuck meer uitmaakt wat ik doequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zijn jullie ook werkloos
Ik was helaas niet die barracuda....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:31 schreef Benny het volgende:
Liesse wordt Nemo genoemd, omdat ze twee verschillende grootte borsten heeft?
Tnx!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, je snapt ambetant niet: Als je ambetant ben, dan erger je mensen. Matt die de hele dag achter Jill aan loopt als had ze honing aan d'r reet. Dat is een ambetanterik.
wat voor werk doe je dan ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
nee. Ik ben ver genoeg omhoog gevallen dat het geen fuck meer uitmaakt wat ik doe
Ik ben twee weken van het jaar heel druk met een gedegen plan schrijven. Geloof het of niet, daar ben ik serieus goed in. De rest van het jaar moet ik zorgen dat iedereen dat plan ook uitvoert. Omdat ik ook een redelijke kijk heb op het personeelsbeleid zijn de mensen onder me behoorlijk capabel en voeren dat plan naar omstandigheden goed uit, zonder al te veel sturing en interventie.
Dat laat een aardig tijdsgat over waar je iets mee moet. Dan kún je iets nuttigs doen met je leven, maar daar wordt je best moe van. En toen was er BB en nu ben ik hier.
Dat is best kut voor jullie. Dat besef ik me dan ook wel weer
ja hier moet je een bmi hebt van 40 hebben, maar in BE gaat dat weer andersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
het gaat om de vullingen die er in gestopt zijn , die voelen vaak nep, neem niet aan dat de mannen er iets neps in hebben laten zetten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zitten de mannen op de andere stream ook aan mekaars lul te voelen?
Zo vaak zit ik niet ineens in een goed tieten gesprekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo stil op de COS, is iedereen plots geconcentreerd aan het luisteren ofzo
Kijk, nu gaat het er een beetje op lijken met deze BB. :quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Liese voelt aan de borsten van Zoey.
Naomi voel de borsten van Julie
Je snapt het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tnx!
Ofwel: Soury en ik zijn op onze manier allebei even ambetant voor COS-ers
Beter zo?
COO.quote:
Ik heb geen verstand van BMI , maar aan hoeveel kilo moet je dan denken? Het een heeft toch met het ander te maken?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]
ja hier moet je een bmi hebt van 40 hebben, maar in BE gaat dat weer anders
Dat wordt friemelen!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef Flory het volgende:
Nick is de vervanger nu Jill niet bereikbaar is voor Matt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef Flory het volgende:
Nick is de vervanger nu Jill niet bereikbaar is voor Matt?
Wow toppiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
COO.
Dat is Bobo's voor Chief Operational Officer.
Zegmaar... de Michel binnen een organsatie. (sorry!) (OPRECHT!)
Je kijkt wat er goed gaat, wat er fout gaat, roept een paar keer "Jij bent AF!", vertelt mensen hoe zaken gedaan moeten worden, enz.
Lijkt een kutbaan, tot je bedenkt dat je het stiekem vet belangrijk vind dat mensen hun werk met passie doen. Dan is het ineens heel tof
Van personeelsbeleid, logistiek, R&D tot aan hoe je het werk van een schoonmaker óók leuk houd.
grrrr , zit ik ff bij de tv uitzendingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Liese voelt aan de borsten van Zoey.
Naomi voel de borsten van Julie
Ik heb het beeld van een naakte Theo en een mangel voor me.quote:
Als je daarbij hetzelfde salaris hebt... dan wil ik graag een coachingsgesprek met je aanvragenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wow toppie![]()
Ik doe iets gelijkaardigs, maar dan zonder dat alles
ok klinkt best belangrijk en ook wel leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
COO.
Je kijkt wat er goed gaat, wat er fout gaat, roept een paar keer "Jij bent AF!", vertelt mensen hoe zaken gedaan moeten worden, enz.
Lijkt een kutbaan, tot je bedenkt dat je het stiekem vet kapotbelangrijk vind dat mensen hun werk met passie doen. Dan is het ineens heel tof
Van personeelsbeleid, logistiek, R&D tot aan hoe je het werk van een schoonmaker óók leuk houd.
Ja dat wel (denk ik). Verder niks van kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dat , Ging dat over Renee.
Alleen als ze een baby vast heeft. Anders voelt ze het eg niee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:46 schreef puzziepie het volgende:
Liese over haar rammelende eierstok ?
Vooral de rechterarm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je daarbij hetzelfde salaris hebt... dan wil ik graag een coachingsgesprek met je aanvragen
on-topic: De mannen hebben in een halve dag "arm" al meer gesport dan de dames in 6 weken
Iets over het balans spel?, dat jill dat heeft gespeeld ofziets....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
Wat werd zei Jill waardoor er plots zo werd gefluisterd
Volgens mij zei Jill: "Ik heb dat spel ook gespeeld", waarbij 'ook' verwijst naar het spel dat René, Liese en Naomi hebben gespeeld in de gameroom na de nominatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
Wat werd zei Jill waardoor er plots zo werd gefluisterd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dat , Ging dat over Renee.
Zij wil ook geen kinderen begreep ik al eerder uit haar verhaalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen als ze een baby vast heeft. Anders voelt ze het eg niee.
Volgens mij is het meer dat ze het nu nog niet wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij wil ook geen kinderen begreep ik al eerder uit haar verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja , maar dat was toch met Naomi en rene?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iets over het balans spel?, dat jill dat heeft gespeeld ofziets....
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat ze het nu nog niet wil.
Gewicht : door kwadraat van lengte = bmiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van BMI , maar aan hoeveel kilo moet je dan denken? Het een heeft toch met het ander te maken?
aahquote:
Ik ben Chief Operational Do-er.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
COO.
Lijkt een kutbaan, tot je bedenkt dat je het stiekem vet kapotbelangrijk vind dat mensen hun werk met passie doen. Dan is het ineens heel tof
ach. belangrijk is subjectief.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok klinkt best belangrijk en ook wel leuk![]()
zo hoog ben ik niet gekomen
Begin zo even te denken..; belangrijk... zoals Michel... van alles wat .. Jij bent toch niet Michel Drets van Het Eiland ???quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ach. belangrijk is subjectief.
Als de schoonmakers een week niet komen, dan is iedereen over de zeik, want alles vies.
Als ik een week niet werk, dan vermoed ik dat het niemand op valt. Anekdotisch bewijs? Ik heb ik de afgelopen maand een paar duizend COS-berichten geplaatst en ik heb nog niemand horen klagen
Moet een schoonmaker eens proberen
Ik heb een paar perioden per jaar die extreem druk zijn. En sporadisch situaties die heel veel aandacht vergen. De eerste helft van de coronacrisis was erg pitting, omdat zo'n beetje alles in de soep liep.
In de "happy flow", wanneer alles gaat zoals je gepland had... heb ik serieus niet zoveel te doen. Ik wordt dan ok betaald voor de momenten dat er shit aan de hand is.
Ben ik dan belangrijker dan de schoonmaker, de concierge, onze software developers? Denk het niet. Ik weet het... cliché blabla.... zal allemaal wel. Iedereen heeft zijn rol en die zijn állemaal belangrijk.
Ik krijg meer betaald omdat als ik één fout maak, de gevolgen groot zijn en "mijn kop direct rolt". Maar ik werk niet harder dan Walid (als je leest: je bent top! ... uh... en ik ben elke dag hard aan het werk en doe geen FoK onder werktijd!) die hier de afdeling poetst.
Redelijk goede vertaling...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:00 schreef odie22 het volgende:
Naomi zei mottig in de tv , en dat werd vertaald met misselijk
Die vertalingen kloppen echt nooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:00 schreef odie22 het volgende:
Naomi zei mottig in de tv , en dat werd vertaald met misselijk
kontanimatie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kost niet veel of is niet duur... Anders noemen ze dat een contaminatie...
Geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begin zo even te denken..; belangrijk... zoals Michel... van alles wat .. Jij bent toch niet Michel Drets van Het Eiland ???
???quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:35 schreef Monique___ het volgende:
Zo te horen heeft Jill haar kippenhok..
Dat kennen wij wel hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aha ! je bent dus geen vlaming, anders had je zeker Het Eiland gekend !
Hij heeft zijn kettle bells meegenomenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:04 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Sport Michel daar evenveel? En heeft die daar spul voor? Als ik laatste ben, ik open niet.
Enkele bloopers uit de afleveringenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:04 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat kennen wij wel hoor.
Wij noemen dat "Expeditie Robinson" hier
Nope. Nederlander... Brabo. Maar misschien dat ik dat eens moet terugkijken. Heb wel wat met belgische TV.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aha ! je bent dus geen vlaming, anders had je zeker Het Eiland gekend !
Aha! Ik had verwacht dat dit niet mocht!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kettle bells meegenomen
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:05 schreef Clasientje het volgende:
Jill is gewoon verliefd op Thomas maar komt ze nu pas achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |