Ik doe wat ik wil.quote:
Late to the party, maar : "no shit!"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die seksistische scheiding had ik niet verwacht, maar een gelijke strijd om een plek in "rijk" te verdienen.. deze scheiding van mannetje/vrouwtje levert geen zak ol
Die hebben ze net onder de deur door geschoven om een boodschap van Michel aan Julie te brengen. Je ziet hem op de andere stream.quote:
Ik geloof niet dat Jill en Thomas nog in de buitenwereld iets zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:43 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, hier buiten is het makkelijk relativeren, maar haar pijn is zo echt.. en ik zie haar gewoon liever dansen op de banken. Lekker gek zoals het bij jonge mensen hoort..
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel weg is....hadden ze een 3e woongedeelte moeten maken.
Ik vind het ook zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Het is maar goed dat Jerrel weg is....hadden ze een 3e woongedeelte moeten maken.
zelfs Djill trapt daar niet inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die hebben ze net onder de deur door geschoven om een boodschap van Michel aan Julie te brengen. Je ziet hem op de andere stream.
Dat duurde als kind juist zo lang, nu als volwassene is 6 weken zo voorbij, maar toen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar overdreven.
Ze zijn goed uit elkaar gegaan en het duurt nog maar 6 weken. Net zo lang als vroeger een schoolvakantie, die altijd weer zo voorbij was.
Ze is verliefd op de cameraquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
zelfs Djill trapt daar niet in![]()
[ afbeelding ]
Nee ik doe wel een pollquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jij gaat niet bepalen wat onzin is
Bij de mancave is het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Kinga het volgende:
Heb niet veel van de stream gekeken, maar damn wat is het saai.
Past netquote:
Au fond heb je gelijk: als je wat ouder wordt lijkt de tijd ineens te vliegen, maar als kind vond ik de zomervakantie altijd veeeeeel te kort.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat duurde als kind juist zo lang, nu als volwassene is 6 weken zo voorbij, maar toen...
quote:
Phuuullleeeaaase !!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vraag me serieus af of Jill er nog bovenop komt.
Ja. Jij snapt gewoon niet hoe dat werkt. Je mist het complete plaatje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:50 schreef puzziepie het volgende:
Edelstenen en hun spirituele werking![]()
Van de week had ik het hier over in een ander topic![]()
![]()
Naomi over edelstenen en hun werking
Ze heeft er zelfs een paar meegenomen![]()
Ik trek dat zweverige gedoe niet
Dat is een streamlock hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik volg enkel de mannen, de vrouwen zijn zo saai
De vrouwen zijn veranderd in bankenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik volg enkel de mannen, de vrouwen zijn zo saai
Ze zal wel moeten , het is en blijft een spel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bovenop wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja had zeker langer mogen duren, maar da's wat anders. Ik had ook geen zin in die spanning van school dus vakantie mocht wel eeuwig duren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Au fond heb je gelijk: als je wat ouder wordt lijkt de tijd ineens te vliegen, maar als kind vond ik de zomervakantie altijd veeeeeel te kort.
Ik zeg het net. Vind ze geen aansluiting = Exit op vrijwillige basisquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Jij snapt gewoon niet hoe dat werkt. Je mist het complete plaatje.
Het is niet een paar edelsteentjes. Het werkt allemaal pas als je binnen een cirkel van helende edelstenen tijdens het "moonbathing" je menstruatiecupje vol bloed offert aan de OpperGeit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is niet een paar edelsteentjes. Het werkt allemaal pas als je binnen een cirkel van helende edelstenen tijdens het "moonbathing" je menstruatiecupje vol bloed offert aan de OpperGeit.
Mat is er ook nogquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg het net. Vind ze geen aansluiting = Exit op vrijwillige basis
Vind ze aansluiting= Wint ze Big Brother
Dit is een veelvoorkomende misvatting over de OpperGeitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |