Landsadvocaat gaat het druk krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:50 schreef maan_man het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen. De volgende groep wil naar de rechter:
[..]
Iets met kruik en water... ofwel terugdenkend aan 1989 oostblok, op een gegeven moment houden ze het niet meer en moet er toegegeven worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Helpt dat ook niet doen we gewoon een dagklok. Beetje je leven normaal willen leiden, onnadenkend volk.
Het zit 'm in de uitspraakquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:54 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bij gymmen moet ik altijd aan apenkooien denken.
Jaap ook, als hij bij al die zaken moet komen uitleggen waarom alles dicht moet blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Landsadvocaat gaat het druk krijgen.
Een betere onderbouwing dan Jaap die wat random grafiekjes laat zien hebben ze dan ook niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jaap ook, als hij bij al die zaken moet komen uitleggen waarom alles dicht moet blijven.
Wat stel je voor? Alles moet kapot beleid? Het is niet houdbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry ik ben pissig, waarom zijn wij niet zoals de duitsers, die luisteren tenminste wel naar regering
Ik ben niet zo thuis in de laatste politieke ontwikkelingen in Duitsland, maar vergeet niet dat hier 2 weken geleden (of zelfs nog korter) nog werd beweerd dat 80% achter het beleid stond, Belgen leken heel lang heel volgzaam, maar daar begint het ook te borrelen. Iets zegt mij dat het in Duitsland misschien ook maar schijn is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry ik ben pissig, waarom zijn wij niet zoals de duitsers, die luisteren tenminste wel naar regering
Ik las iets over dat ziekenhuisopnames niet stijgen? Maar dat lijkt me nogal wiedes als het pas een week aan het stijgen is?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Britse variant: geloven we. Derde golf: nee.
Het zijn weekoverzichten, uiteraard zijn er verschillen per dag, dat is nu ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ga vooral niet in op het feit dat je dus compleet verkeerde info post. De laatste werkdagen van januari (27-29) werd er meer getest dan jij beweert. In de eerste week van februari (1-5) elke dag meer dan 30,000 tests.
Please, zou je hier de 54.000 van gisteren en 58.000 van vandaag willen bijzetten voor het effect?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:36 schreef _serial_ het volgende:
Omdat ik toch een beetje nieuwsgierig was naar hoeveel meer er getest werd vs positief heb ik mij ook maar even verdiept in die open-data
Dit is het resultaat tot nu:
Link : https://rivm.useless.nl/positief.php
De gegevens lopen ongeveer 2 dagen achter.
Kun je die ook declareren bij het RIVM?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:59 schreef Gunner het volgende:
Sinds vandaag ben ik ook naar het kijken maar een nieuwe golf. De achtste welteverstaan. (Derde is beetje passé immers) Die met een R-achtige uitvoering zijn wel redelijk fraai. Wel toepasselijk.
Bedankt Jaap/Marion/Mark/Hugo/ab/Diederik/Ernst. Doorstrepen wie je niet van toepassing vind.
Daarom is een volk altijd sterker dan een overheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:54 schreef diedrick het volgende:
[..]
Iets met kruik en water... ofwel terugdenkend aan 1989 oostblok, op een gegeven moment houden ze het niet meer en moet er toegegeven worden.
Als het moet knuffelen we in de zomer het hele rivm de moeder.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Geen terras want dan zijn er teveel reisbewegingen en contacten.
Dan gaan ze hutje mutje in het park zitten.
Kwartje valt niet dat mensen dit linksom of rechtsom toch gaan doen.
Los van dat het achterlijk is want vluchtig contact en buiten.
Op deze manier gaat het rivm in de zomer ook moeilijk doen over het strand.
Als je hier al pissig om wordt, wat zal je dan een zwaar leven hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat blijkt in belarus en myanmarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom is een volk altijd sterker dan een overheid.
In de zomer zijn er al zoveel mensen gevaccineerd dat het totaal geen issue meer zou moeten zijn op een strand.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De krantenberichten zijn vorig jaar al geschreven, ze hoeven alleen de datum te veranderen. Nieuwe golf, drukke stranden, dit dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat is een beetje gek want ik wil niet iedereen besmet hebben of aan het zuurstof.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gretzl is beste te vergelijken met jezelf alleen dan net tegenovergesteld.
Ik dacht, even Twitter profiel opzoeken. In haar bio: Working for #zeroCovidquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:11 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Is test 1 niet positief bij kinderen dan moeten we test 2 maar gebruiken. Want we moeten kinderen positief zien te krijgen. Sommige zijn de weg echt kwijt aan het raken en alleen maar bezig met tunnelvisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |