Neem die pil inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ja goeie TT maar heeft geen reet met BB te maken he.
Misschien zag hij wel koeien, met die miljoen volgers zit er hier vast ook wel 1-tjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:31 schreef BB-King het volgende:
Zou Matt in Mike zijn thee hebben gespuugd?
Ok pa.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:31 schreef waxmask het volgende:
pikhatsjoo-gate, matt had r bij de deur tegengehouden
btw hij wilde het rustig aan proberen ga jij em weer bij naam noemen in de TT
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok pa.Maar als ik een koe ga zien dan stuur ik hem naar jou he.
Matt zit choco te vreten. En zegt nu dat die vegan regel moeilijk is na te leven.
oh nee, dat was mike, die namen ook he, zo verwarrendquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:32 schreef anine het volgende:
[..]
Misschien zag hij wel koeien, met die miljoen volgers zit er hier vast ook wel 1-tje
Ja dat ook, vraag maar verandering van de TT aan, dadelijk komen die nare mensen erop af en we willen hem niet gelijk weer kwijt he.quote:
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.quote:
Die nare mensen worden naar mij gestuurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ook, vraag maar verandering van de TT aan, dadelijk komen die nare mensen erop af en we willen hem niet gelijk weer kwijt he.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.
Mike zegt dat ie er klaar mee is. Kweet niet waarmee, kan het allemaal niet goed meer volgen.
Naomi kijkt hem niet meer aan, zoey niet....hij is zo zieligquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je dat 1000 keer zegt heeft het geen inhoud meer.
Mike zegt dat ie er klaar mee is. Kweet niet waarmee, kan het allemaal niet goed meer volgen.
feest in de cos, prozac voor iedereenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:34 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Benny verander even de TT. Maakt niet uit wat
Succes ermee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die nare mensen worden naar mij gestuurd.
Zie ik voorlopig weinig van, lijkt wel of ze weer beste vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef cheanny het volgende:
Het gevecht om Jill is begonnen!!
In de ring:
Mattvs Mike
Eigen schuld dikke bult, heeft ie helemaal zelf veroorzaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef anine het volgende:
[..]
[..]
Naomi kijkt hem niet meer aan, zoey niet....hij is zo zielig
Maar Mike is toch geen tegenstander meer? In mijn beleving heeft Naomi al zijn spullen al over het hek gegooid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:35 schreef cheanny het volgende:
Het gevecht om Jill is begonnen!!
In de ring:
Mattvs Mike
Heel goed topper en je weet het he, als er iets is. Welcom back en lekker weer mee cossen en doen wat je leuk vind kerelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor alle steun betuigingen de laatste dagen en de vele emails, ik was een beetje overdonderd ....![]()
Even in het kort, heb aangifte gedaan, die is in behandeling genomen maar werd geadviseerd om een aantal
filmpjes off-line te halen en even een paar dagen geen social media te gebruiken. Hoewel ik in eerste instantie
geen filmpjes off-line wilde halen, heb ik besloten dat toch maar te doen en even een adem pauze in te lassen,
sorry daarvoor ...![]()
Maar ik miste de COS, dus ik ben er voorlopig weer....
Verstandig en gewoon alleen meeposten dan joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor alle steun betuigingen de laatste dagen en de vele emails, ik was een beetje overdonderd ....![]()
Even in het kort, heb aangifte gedaan, die is in behandeling genomen maar werd geadviseerd om een aantal
filmpjes off-line te halen en even een paar dagen geen social media te gebruiken. Hoewel ik in eerste instantie
geen filmpjes off-line wilde halen, heb ik besloten dat toch maar te doen en even een adem pauze in te lassen,
sorry daarvoor ...![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
feest in de cos, prozac voor iedereen
Mike blijft gewoon onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes ermee.
Mike gaat laten zien aan thomas en andere deze week dat ie helemaal niet zo slecht is. Ja dat is te laat he Mike, droplul.
Ja lekker kut.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wil je even lekker janken zit je met die 2 opgescheept
Ja, engnek. lult met iedereen mee en liegt als een malle.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike blijft gewoon onbetrouwbaar
Als ik haar was zou ik opstaan en alsnog in dat andere bed bij de meiden gaan liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:40 schreef anine het volgende:
het is nu een wedstrijdje verpissen...wie heeft het hardtst gejankt sinds de laatste keer dat ze gejankt hadden...en jill denkt get the fuck out off my bed
Mooi zo... Respect en opzouten met dat soort gasten ..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sorry daarvoor ...![]()
ach matt kan er niets aan doen, zijn prefrontale cortex is gewoon nog niet uitgegroeidquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik trek die vermoeiende stem van Matt niet meer
Die ligt nu voor zich uit te staren. Denk dat ze haar oren heeft uitgeschakeld met dat gelul om haar heen.quote:
Jezus die gasten voelen niks aan, zooo ontzettend lompquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ligt nu voor zich uit te staren. Denk dat ze haar oren heeft uitgeschakeld met dat gelul om haar heen.
wtf ... wat een insinuatiequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:41 schreef anine het volgende:
[..]
ach matt kan er niets aan doen, zijn prefrontale cortex is gewoon nog niet uitgegroeid
Ja echt he, waar hebben ze deze kneuzen vandaan zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Jezus die gasten voelen niks aan, zooo ontzettend lomp
Als het Mike vs Matt wordt weet ik het nog zo net niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
Mike, als de kijkers me willen houden dan houden ze mij. Nou Mike, van mij mag je gaan, heel snel.
stream 2 is goed te doen nuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, waar hebben ze deze kneuzen vandaan zeg.
Uit Nederland schijntquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, waar hebben ze deze kneuzen vandaan zeg.
bij vrouwen wel, bij mannen iets laterquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch zo of tenminste de hersens, die zijn pas volgroeid met 25 jaar.
Fijn dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sorry daarvoor ...![]()
Ik weet het dan wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als het Mike vs Matt wordt weet ik het nog zo net niet.
Oh fuck, dat wordt een hele lastige keuze dan ja, ben ze beide spuugzat. Waarom hebben ze deze gasten erin gelaten, ik snap het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als het Mike vs Matt wordt weet ik het nog zo net niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef anine het volgende:
[..]
geen insinuatie, gewoon een feit, bij mannen gebeurd dat rond hun 27e
26 dan maar doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch zo of tenminste de hersens, die zijn pas volgroeid met 25 jaar.
Ja ik zap er ook heen. Dan maar de tuin.quote:
Hij heeft ook meermaals verteld dat hij vrienden kwijt is geraakt omdat hij niet mee deed met drinken enzo. Maar ik snap het, als je lekker aan het feesten bent en Matt staat erbij en zegt dat je misschien even een watertje tussendoor moet drinken. Of als je net met een chick staat te sjansen dat hij komt zeggen dat het misschien beter is om het niet te doen omdat ze misschien iets te veel gedronken heeft en jij dan de verstandigere moet zijn. Ik denk ook echt dat die vrienden van hem gewoon in zijn gezicht hebben gezegd dat hij niet meer mee opstapt mag, en dat hij toen zijn excuses heeft aangeboden, maar het wel begreep.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik trek die vermoeiende stem van Matt niet meer
Ik miste al wat filmpjes maar blij dat je er weer bent gezelliequote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sorry daarvoor ...![]()
Fuck, maar bij die 5 zat ook een oudere kerel, die leek me juist heel leuk, ook hollander, had liever hem gehad.quote:
Oh dat wist ik dan weer niet en verbaasd me helemaal niet, bij sommige mannen raken ze ook nooit volgroeid volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:44 schreef anine het volgende:
[..]
bij vrouwen wel, bij mannen iets later
hey, dat zijn jouw woorden (maar denk het stiekem ook wel eens)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet en verbaasd me helemaal niet, bij sommige mannen raken ze ook nooit volgroeid volgens mij.
Ja maar wel heerlijk rustig nu.quote:
Die wilde ik niet want acteur, zouden we de hele tijd denken dattie een typetje doetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fuck, maar bij die 5 zat ook een oudere kerel, die leek me juist heel leuk, ook hollander, had liever hem gehad.
Hij pikt het niet meer en loopt weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:47 schreef BB-King het volgende:
Jill blijft maar sneren uitdelen naar Matt.
Nou ja, als die meid dan echt teveel opgeeft is dat wellicht gewoon verstandig...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:46 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Hij heeft ook meermaals verteld dat hij vrienden kwijt is geraakt omdat hij niet mee deed met drinken enzo. Maar ik snap het, als je lekker aan het feesten bent en Matt staat erbij en zegt dat je misschien even een watertje tussendoor moet drinken. Of als je net met een chick staat te sjansen dat hij komt zeggen dat het misschien beter is om het niet te doen omdat ze misschien iets te veel gedronken heeft en jij dan de verstandigere moet zijn. Ik denk ook echt dat die vrienden van hem gewoon in zijn gezicht hebben gezegd dat hij niet meer mee opstapt mag, en dat hij toen zijn excuses heeft aangeboden, maar het wel begreep.
Klopt, mijn woorden en ervaringen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:48 schreef anine het volgende:
[..]
hey, dat zijn jouw woorden (maar denk het stiekem ook wel eens)
Aangifte? Watskeburtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sorry daarvoor ...![]()
Ohw, dat wist ik dan weer niet of was ik vergeten. Sjezus wat een mensen komen erop af dan zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Die wilde ik niet want acteur, zouden we de hele tijd denken dattie een typetje doet![]()
Bij M&M weten we tenminste dat ze echt zo zijn
Eens, maar ik had het niet over echt veel te veel gezopen. Ik zei ook alleen sjansen en niet het bed in duiken. Maar maakt ook niet uit, ging me over het principe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:49 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nou ja, als die meid dan echt teveel opgeeft is dat wellicht gewoon verstandig...
Ja de geile storm in de andere kamer is weer gaan liggen dus mogen we weer kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik dan weer niet of was ik vergeten. Sjezus wat een mensen komen erop af dan zeg.![]()
Stream 2 nu op de slaapkamer van de dames en michel en nick, volledig stil daar.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:53 schreef BB-King het volgende:
Mike wil bruidsmeisje zijn als Jill ooit met Thomas gaat trouwen.
Lol ja flauw weer maar ik ben weg nu, fijne nacht verder.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja de geile storm in de andere kamer is weer gaan liggen dus mogen we weer kijken
Ik kijk nog even hoelang ik Mike nog aan kan horenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol ja flauw weer maar ik ben weg nu, fijne nacht verder.
Ja echt want versta haar heel slechtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:57 schreef Yolk het volgende:
Mike spreekt zowaar de waarheid, nu nog even zeggen dat Nick dat zei.
Edit: oh, verhip, nu zegt 'ie het.
Ze heeft al gezegd dat ze idd niet strategisch isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:59 schreef Silves het volgende:
En jammer dat andere weer Jill haar strategie moet uitleggen, kan ze nu niet eens zelf nadenken ..
Het was ook niet mijn bedoeling om dat te suggereren, mijn excuses.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:52 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Eens, maar ik had het niet over echt veel te veel gezopen. Ik zei ook alleen sjansen en niet het bed in duiken. Maar maakt ook niet uit, ging me over het principe.
Ja ze wil dus ook de stemmen hebben van Thomas..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:04 schreef Toweler het volgende:
Jill geeft dus aan meer toe dat er meer is dan vriendschap is
Heb veel filmpjes van de laatste maand private gemaakt, in de toekomst maak ik ze mogelijk weer openbaar ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik miste al wat filmpjes maar blij dat je er weer bent gezellie
Net gekeken bed was leegquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:09 schreef aswesleep het volgende:
Is er nog nieuws van Matt, is hij weer op de ander kamer gaan slapen?
Over Wie is de mol en Expeditie Robinson mogen ze onbeperkt praten maar deze Giel licht blijkbaar gevoelig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:12 schreef BB-King het volgende:
Mike doet een oproepje aan ene Giel de Winter en krijgt meteen een soundlock.
Alsof hij vrienden heeft, erg treurig, alleen dit doen om dadelijk eindelijk aandacht te krijgen in de buitenwereld...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:12 schreef BB-King het volgende:
Waar slaat dat opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:12 schreef BB-King het volgende:
Dat was wel duidelijk inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Over Wie is de mol en Expeditie Robinson mogen ze onbeperkt praten maar deze Giel licht blijkbaar gevoelig.
Ach, aardige suggestie, maar ik moet je helaas teleurstellen ... maar waar is JACM gebleven ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:26 schreef waxmask het volgende:
of is dgk stiekem thomas, tha plot thickens...
Tuurlijk niet, die gebruikt haar zogenaamde onschuld alleen bij de boys, die moeten alles voor haar doen, geeft alleen om de camera, en het groen lichtje ...actie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:18 schreef M.Ritcher het volgende:
Dat Thomas verliefd was dat kon je zo zien. Maar Jill ook op Thomas is nieuw. Hoop het voor ze.
Die had ik ook niet zien aankomenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:18 schreef M.Ritcher het volgende:
Dat Thomas verliefd was dat kon je zo zien. Maar Jill ook op Thomas is nieuw. Hoop het voor ze.
en de tafel alvast dekken, jammer dat niemand het ziet, anders komt hij vast niet op de nominatie volgende week, de belgen houden van kuisenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:19 schreef Yolk het volgende:
Je kunt veel zeggen over Matt, maar iemand moet die kussentjes recht leggen..
Het is ook heel anders als je constant op elkaars lip zit. Ik zie het meer als een soort vakantieliefde. Maar hoe dan ook, Thomas en Jill passen goed bij elkaar qua karakter en humor en uiterlijk ook wel. Een lievere en oprechtere kerel, die haar nooit maar dan ook nooit kwaad zou doen, zal Jill niet gauw tegenkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:18 schreef M.Ritcher het volgende:
Als ze het tegen meerdere gaat zeggen dan geloof ik het 100% nu is het alleen tegen Mikequote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:22 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Het is ook heel anders als je constant op elkaars lip zit. Ik zie het meer als een soort vakantieliefde. Maar hoe dan ook, Thomas en Jill passen goed bij elkaar qua karakter en humor en uiterlijk ook wel. Een lievere en oprechtere kerel, die haar nooit maar dan ook nooit kwaad zou doen, zal Jill niet gauw tegenkomen.
Hij is altijd irritant bezig met die flaskequote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:25 schreef anine het volgende:
matt heeft straks een watervergiftiging, zoveelste keer dat dat flaske opengedraaid wordt
beter open laten danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:25 schreef anine het volgende:
matt heeft straks een watervergiftiging, zoveelste keer dat dat flaske opengedraaid wordt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:25 schreef anine het volgende:
Wat een vervelend geluid geven die krengen toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:25 schreef anine het volgende:
oeps, is het al zo laatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:28 schreef Silves het volgende:
toch zielig als je om 2.25 je shinemoment moet krijgen..
Mike wordt naar bed gestuurd hoop ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:30 schreef amainognie het volgende:
SL, Matt wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn fles zit vast in zijn luchtpijp.
Stream meteen weer door naar K5 en Zoey die allen heerlijk rustig liggen te slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:29 schreef Flory het volgende:
Ow gooood, Mike zit daar nog steeds te ouwehoeren
Jep 2 dezelfde streams nuquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stream meteen weer door naar K5 en Zoey die allen heerlijk rustig liggen te slapen.
Ja alleen heb je nu twee dezelfde streams. Twee slapendequote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stream meteen weer door naar K5 en Zoey die allen heerlijk rustig liggen te slapen.
ze zijn mike met zijn sterke verhalen gewoon ook spuugzatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:33 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ja alleen heb je nu twee dezelfde streams. Twee slapende
Dat is zelfs betalend niet lang vol te houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:34 schreef anine het volgende:
[..]
ze zijn mike met zijn sterke verhalen gewoon ook spuugzat
Dit! Vind er niets meer aan. Die k5 zijn oer saai . En de leuke worden weg gestemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:29 schreef Sangha het volgende:
Paar dagen niet BB gevolgd en hup mijn favoriet Thomas eruit. Echt balen, ik had hem langere tijd daar gegund.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:44 schreef Benny het volgende:
Dus ik opgestaan, ff pissen... Kom ik terug. Bed helemaal opgemaakt.
Dankjewel Matt
Huh heet het nu opeens luxe en basis?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:59 schreef 5thencounter het volgende:
Luxe en Basis... gôh wat uniek weer
[ afbeelding ]
Daar zal het wel op uitdraaien . Vind er 0,0 niks aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:44 schreef DKUp het volgende:
Tja volgende keer Matt en Jill en dan blijft een naar groepje over.
Ze volledig uit elkaar gooien en bij de stemming kan er alleen gestemd worden op iemand van de andere groep?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:52 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
DGK terug![]()
BB gaat ze in 2 groepen verdelen. Dan hoop ik dat het hele zooitje uit elkaar wordt getrokken.
Die finale kan niet met Nick en Liese, ze zijn beide Belg, 1 moet nederlands zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Thomas naar huis. Was een van de leukste daar een die ik de overwinning wel gunde. Wie ik het absoluut niet gun zijn de K5 dames. Waarom , omdat zij werkelijk niets doen en helemaal niets toevoegen. Er komt niets leuks of spannends vandaan. Nick vind ik ook niks die praat alsof hij 4 dikke elastieken om zijn ballen heeft zitten. Mike en Matt en Jill is ook niets. Het is wel duidelijk de finale gaat tussen ik vermoed Liese en Nick . Daarom kijk ik al een paar dagen niet meer. Het is saai!! Echt een tegenvaller dat hele BB had er veel meer van verwacht.
Hebben ze een contract ofzo dat als er bv nog maar 1 Nederlander over is dat die niet genomineerd mag worden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die finale kan niet met Nick en Liese, ze zijn beide Belg, 1 moet nederlands zijn.
Ja, en ik denk. Dat ik dit maar even in de OP laat zetten door @Bennyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:57 schreef woveleed het volgende:
[..]
Hebben ze een contract ofzo dat als er bv nog maar 1 Nederlander over is dat die niet genomineerd mag worden?
Welkom terug,fijn dat je er weer bent!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sorry daarvoor ...![]()
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:55 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ze volledig uit elkaar gooien en bij de stemming kan er alleen gestemd worden op iemand van de andere groep?
Welkom terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen cursus dus geen filmpjes, welterusten ...
Niet dat Liese zich daar wat vaan aantrektquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:14 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij wil BB dat ze opstaan
Sanctie! Hopsa.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet dat Liese zich daar wat vaan aantrekt
Ik hoop hetquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh heet het nu opeens luxe en basis?
Gisteravond stond er nog arm en rijk.
Ik zie het ook maar net.. en heb geen hoge pet op van dit ideetje binnen deze BBquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Er is maar 1 keuken en de koelkast dan etc? Kan me niet voorstellen dat ze het via de voorraadkamer gaan doen waar daar moet ook gewassen worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het ook maar net.. en heb geen hoge pet op van dit ideetje binnen deze BB
Als ik Jill was had ik hem doodgezwegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:32 schreef suzi1 het volgende:
die blike van mike.
als jill mij was had ze gezegd dat hij aan de andere kant van de tafel moest gaan zitten
ook datquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als ik Jill was had ik hem doodgezwegen.
Vandaag alleen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:33 schreef 5thencounter het volgende:
Valt me wel op met wat voor een verveelde arrogante rotkop Julie rondloopt vandaag...
Prefab huis. Muren weghalen of draaien is best makkelijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:31 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Er is maar 1 keuken en de koelkast dan etc? Kan me niet voorstellen dat ze het via de voorraadkamer gaan doen waar daar moet ook gewassen worden.
Die mag er volgende week uit . Die heeft echt niets laten zien daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet dat Liese zich daar wat vaan aantrekt
Jill vond ‘m onder haar kussen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:41 schreef Benny het volgende:
Thomas die Pikachu voor Jill achterliet... Das toch kapotlachen en facking lief
Volgens mij niet ...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten de hemsters al ..van de arm/rijk plannen?
Nopequote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dan moet het arme gedeelte de was doen voor het rijke gedeelte. Zou kunnen, toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:31 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Er is maar 1 keuken en de koelkast dan etc? Kan me niet voorstellen dat ze het via de voorraadkamer gaan doen waar daar moet ook gewassen worden.
Ah dat is jammer. Dan wordt het alleen water en brood en koud water om te douchen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
arm/rijk is ineens luxe/basis geworden trouwens....
Een luxe maaltijd koken elke dag voor de rijken en zelf enkel brood & water krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:44 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Dan moet het arme gedeelte de was doen voor het rijke gedeelte. Zou kunnen, toch?
Gebakken lucht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:45 schreef Lillfex het volgende:
Vandaag lunch vegan Wat denk je misschien wel niets
Mij ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef duyvisoke het volgende:
dat vegan gezeik komt me ook de strot uit
Kalm aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef duyvisoke het volgende:
dat vegan gezeik komt me ook de strot uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Gisterenavond is het al veranderd, maar inderdaad eerst was het even arm/rijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welnee, het is een dom kind wat misgegokt heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze hebben in Jill een monster geschapen
Teleurstellend weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:47 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze eerst "Basis" definiëren .. wat ze nu hebben minus HT. Sauna en warme douches
Of er gebeurd geen zak qua indeling en is het alleen de "Inwoner Status" Laag- vs Hoog
Zij kan nog wel eens "vreemd" uit de hoek komen hoop ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze hebben in Jill een monster geschapen
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh die mag het mooie nws zo vertellen
prima Taakje
Thxquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja hij liet vanmorgen mike in zn kanis kijken.
Ik denk ook dat het een sneeuwvlokjeskwestie isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja maar Matt heeft daar ook aan bijgedragen he, die heeft het geheimpje van Tho zo mooi bewaard en is zelfs als een ademend blok vet in de deuropening gaan staan toen Thomas dit deed zodat Jill niks zag. Zonder Matt was dit gewoon helemaal in de soep gelopen, dat jullie dat weten. Keer 5quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:41 schreef Benny het volgende:
Thomas die Pikachu voor Jill achterliet... Das toch kapotlachen en facking lief
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zou ne mooie zijn om te starten. Arm = geen plamuur meer.
Doen ze nog even voor Thomas misschien.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die Jillstream wordt inmiddels een beetje te dwangmatig
Vandaag laatste dag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
huismeester is toch klaar nu voor Mikk?
Oeh in tentjes slapen zou ik leuk vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bed,bad,brood is basis
tent in de tuin..dixiee dr naast
vragen vragen
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick tegen Naomi probeert Mike goed te praten : 'Je moet wel alles met een korrel zout nemen'
Naomi wil er niks van weten !
Nee, die is er echt klaar mee. Mike hoeft geen support meer te verwachten van:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick tegen Naomi probeert Mike goed te praten : 'Je moet wel alles met een korrel zout nemen'
Naomi wil er niks van weten !
Levenslang gratis worstenbrood voor bruur!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Mocht dat waar zijn, dan zou ik dat absoluut niet verwachten van hem. Ik zie dat ook niet in hem'
Nick heeft niet alleen nu een hondje, maar ook 6 keukens.
nehquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:15 schreef Whuzz het volgende:
De bewoners weten nog niet wat er komen gaat? (arm vs rijk)
Zet stream 2 aanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is toch wel iets interessanters te zien dan 3 kwartier koffers uitpakken met Jill.
Scheitirritant dit.
Keep Your Enemies Closequote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick baalt echt ... hij moet Mike loslaten ... en wil het niet... wil het echt niet.
quote:
hier ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij vliegt er steeds uit inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |