Ja, nou. In een TV programma zitten met gratis eten, drinken, onderdak, luxe shit, waar elke dag voor je wordt gekookt en je nu je maatje een paar weken moet missen. Dan ben je echt compleet verloren ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:45 schreef Italy1404 het volgende:
Ik heb wel echt met Jill te doen hoor.. denk dat ze zich heel verloren voelt..
we moeten doorquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben een kaper jonges![]()
denk niet dat richter het in de gaten had...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eens. Die moet in bescherming genomen worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten Jill verplichten op de andere kamer laten gaan liggen
Lekker belangrijk, was tijd genoeg om een nieuwe te openen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als je het gevoel hebt dat de enige die je begrijpt weg gaat.. ja ik snap hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nou. In een TV programma zitten met gratis eten, drinken, onderdak, luxe shit, waar elke dag voor je wordt gekookt en je nu je maatje een paar weken moet missen. Dan ben je echt compleet verloren ja.
Och, halve mensen, zo irritant. Vooral als het alleen de onderkant is. Zit je tegen een stel benen aan te pratenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een waardeloze streams al de hele dag.
Alleen halve mensen. Geen overzicht.
Kom op zeg.....ze is 22jaar oud en hoeft niet als een baby behandelt te wordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
De streams zijn al waardeloos sinds het begin op een paar uitzonderingen na.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een waardeloze streams al de hele dag.
Alleen halve mensen. Geen overzicht.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Och, halve mensen, zo irritant. Vooral als het alleen de onderkant is. Zit je tegen een stel benen aan te praten
quote:
Nah. Als je ergens alleen wordt achtergelaten wel ja. Niet in een luxe huis met 8 anderen die je op zich prima behandeld hebben al die tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat de enige die je begrijpt weg gaat.. ja ik snap het
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Anyways, bedtijd hier! Truste COS! Op naar nieuw avontuur met een gespleten groep in Arm en Rijk
Hoop dat ze echt zelf eens gaat beseffen dat ze het ook zelf kanquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.
Is Roel van Velzen daar? Wie is de dwerg?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef lonneberga het volgende:
Jill is sterker dan je denkt,nu alleen die dwerg nog even een stomp voor zijn bek geven,
Die hebben Matt ook wel door. Die zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.
Ze hebben haar nooit een strobreed in de weg gelegd....niemand daar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah. Als je ergens alleen wordt achtergelaten wel ja. Niet in een luxe huis met 8 anderen die je op zich prima behandeld hebben al die tijd.
Weet niet of ik het zo leuk vind. Worden nu net weer 1 groep.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Anyways, bedtijd hier! Truste COS! Op naar nieuw avontuur met een gespleten groep in Arm en Rijk
Goodnight en groetjes aan sneeuwwitjequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Shit, moeilijke keuze, ik stem nu voor Matt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben nog 9 minuten om te beslissen wie morgen het kneusje is
wat had ze gezegd, kan het niet vinden op streamsquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Die meiden hebben Matt wel door. Julie sprak hem net ook aan.
Het was eerst erger met 3 knullen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is erg drinken vertrouw die gast niet
jill moet echt na de overkant
snappen jullie die mario nog???quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is erg drinken vertrouw die gast niet
jill moet echt na de overkant
Nick is stiekem trots op Mike. En die laatste mag niet zijn plannen verklappen he?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dit snap ik nu niet van Nick, die was toch vanmiddag in het gesprek met Zoey en Naomi ook behoorlijk pissed off op Mike en nu over koetjes en kalfjes met hem praten.
Ze kunnen als ze naar zichzelf kijken niet pissed off zijn.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dit snap ik nu niet van Nick, die was toch vanmiddag in het gesprek met Zoey en Naomi ook behoorlijk pissed off op Mike en nu over koetjes en kalfjes met hem praten.
uh ik ben mario niet hoor hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
snappen jullie die mario nog???
Da ies Nick eh. Hij speelt ut spellekequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ja inderdaad die schijt in zijn broek dat zijn handen op elkaar met naomi en mike gaat uitkomen bij de anderen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nick is stiekem trots op Mike. En die laatste mag niet zijn plannen verklappen he?
Nooit gesnaptquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
snappen jullie die mario nog???
je klonk wel zoquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik ben mario niet hoor haha
Die hebben ook gezien hoe Jill Matt behandelde dus....Jill doet wat ze zelf wil en wanneer. Heb nog eerder medelijden met Matt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die hebben Matt ook wel door. Die zijn niet achterlijk.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:54 schreef Angelique61 het volgende:
Ik lees hier en daar iets over arm en rijk is dat zeker?
Ja is zeker, is in de uitzending gezegd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:54 schreef Angelique61 het volgende:
Idem. Ik sta er nog dubbel inquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo leuk vind. Worden nu net weer 1 groep.
Hij was niet echt pissed off. Die zet Naomi net zo lief aan de kant. Alles voor de knaken. Hij had al gevraagd of Mike iets over hem had gezegd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
er was ook gezegd dat deze editie bb beter zou worden, ze zeiden ook dat het leuker zou worden na het vertrek van de drie, er wordt een hoop gezegd door bbquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is zeker, is in de uitzending gezegd.
Ohhh leuk hb de uitzending niet gezien vandaar, wanneer gaat dat in en weten de bewoners dat al?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is zeker, is in de uitzending gezegd.
Houdoe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef Astro_boy het volgende:
Was gezellig! Fijne avond en nog veel kijkplezier de komende weken. Ciao
Lol dat is waar maar dat gedeelte van arm en rijk geloof ik dan weer wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
er was ook gezegd dat deze editie bb beter zou worden, ze zeiden ook dat het leuker zou worden na het vertrek van de drie, er wordt een hoop gezegd door bb
doe niet zo hatenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:57 schreef waxmask het volgende:
michel weer over nominaties, vuile vleeslul
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:54 schreef Angelique61 het volgende:
Ehh komende week dacht ik dus dat weten we nog niet precies en de bewoners weten er nog niets vanaf.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohhh leuk hb de uitzending niet gezien vandaar, wanneer gaat dat in en weten de bewoners dat al?
Whahahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:57 schreef waxmask het volgende:
michel weer over nominaties, vuile vleeslul
Ohh super dankjewel...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ehh komende week dacht ik dus dat weten we nog niet precies en de bewoners weten er nog niets vanaf.
Zal ongetwijfeld met de licenties te maken hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:59 schreef waxmask het volgende:
altijd dezelfde cd die ze achter afspelen
Komt allemaal van de officiële Big Brothers playlist, die ze -serieus- op Spotify hebben gedeeldquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:59 schreef waxmask het volgende:
altijd dezelfde cd die ze achter afspelen
Omg echt, ha ha ha ha haquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Komt allemaal van de officiële Big Brothers playlist, die ze -serieus- op Spotify hebben gedeeld
Michel heeft er geen erg in dat hij tegenover een gifslang zit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:56 schreef Koos1958 het volgende:
Michel tegen Zoey dat hij graag mensen waar hij graag bij is bij zich wil houden.
Whahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Komt allemaal van de officiële Big Brothers playlist, die ze -serieus- op Spotify hebben gedeeld
Denk dat op dit moment Mike de eerste is die eruit gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind dat Michel veel toevertrouwd aan Zoey.
Weet niet of dat zo slim is.
Zij wil hem er nog steeds uit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Mag hopen dat het haar lukt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind dat Michel veel toevertrouwd aan Zoey.
Weet niet of dat zo slim is.
Zij wil hem er nog steeds uit.
Hangt van de arm/rijk verdeling af, ik denk dat er uit elke groep eentje op de bank komtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike en Matt op de bank volgende week?
''helemaal para brother''quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
Zoey weer dat ze helemaal paranoia was.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
En wie begon er weer de hr. Mquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:03 schreef Toweler het volgende:
Nou Thomas nog geen 2uur en weer over nominatie
Precies.. zodat hij kan bepalen hoe of watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:03 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt ik hoop dat als we 3 weken verder zijn dat je me dan vertrouwd. Eigenlijk is hij Zoey nu ook aan het binnen hengelen in zijn harem.
Zegt ze ook dat ze Michel al weken probeert eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Mooi gesprek wel tussen Michel en Zoey. Zoey die nog eens aangeeft de andere dames niet onder de bus te gooien en Michel die toegeeft wel heeft overwogen om op Zoey te stemmen omdat ze dachten dat ze dubbelspel speelde
Cursusje feedback gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh van die dooddoener en ingestudeerde antwoorden van Michel, ik hoor wat je zegt, ik begrijp wat je bedoelt.
Dat weet ie ja en ze heeft ook al aangegeven dat ze hem soms veel te aanwezig/dominant vindtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt ze ook dat ze Michel al weken probeert eruit te krijgen.
Dat heeft ze al gister gezegd en ook waarom. En vandaag is dat weer te sprake gekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet hij toch gewoon...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je kunt nu toch een goed gesprek hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij in de uitzending niet zo goed overkwam met zijn pinkyswear met Mike en Naomi.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:06 schreef Windhapper het volgende:
Nick is wel de grote winnaar van vandaag. Buiten schot gebleven in het Mike drama en zijn (in zijn ogen) grootste finaleconcurent eruit.
Ik denk dat hij zich welleens stuk kan bijten op Liesequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:06 schreef Windhapper het volgende:
Nick is wel de grote winnaar van vandaag. Buiten schot gebleven in het Mike drama en zijn (in zijn ogen) grootste finaleconcurent eruit.
Waarmee ze haar glazen voor de eindzege definitief ingooitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik voorspel dat Jill zich volzuipt en weer bij Mattgaat liggen.
ja dat zei Liese net, let's get lauw(d) , en ze wees naar het fleskequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat bier is volgens mij zo lauw als wat flesje van Liese is een en al schuim
7 weken tot de finale. Wie kan zich nog herinneren dat hij de eerste week met Theo in bed kroop? Scoort in alle polletjes hier het hoogst.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat hij in de uitzending niet zo goed overkwam met zijn pinkyswear met Mike en Naomi.
Wel al duizenden keren aangehoord net als de rest wat daar wordt afgespeeld.quote:
wat ze bespreekt met mike althans hij probeert het met haar te besprekenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
Nou FEBO .. zoek eens een Belgische biersponsor !!!! Zelfs Jill vind H... piss
Niet te zuipen danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zei Liese net, let's get lauw(d) , en ze wees naar het fleske
Denk ook op Naomi. Zou zomaar een geheel vrouwelijke finale kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:08 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich welleens stuk kan bijten op Liese
Hoop zo dat jill t.o mr dictator kom te staan en hem naar huis bonjourd he.Gadver wat heeft die een dunk van zichzelfquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:10 schreef Sunflower01 het volgende:
Oh Jill en Thomas hebben beiden verloren vandaag volgens Michel. Denk toch dat Jill aardig wat stemmen heeft gewonnen. Sterkte Michel
Zou ik bewaren voor een mooi moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:12 schreef mario390 het volgende:
ik had nog in de keuken
en fles heineken
Echt hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef Koos1958 het volgende:
Mike weer lul verhaal tegen Jill. Dat ze nog met die man praat snap ik echt niet.
Export Heineken bier is anders .... Maar je mag het ook wegspoelen ..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:12 schreef mario390 het volgende:
ik had nog in de keuken
en fles heineken
Ja, het gesprek na de opdracht heb ik gehoord...maar ben benieuwd wat ze de komende nominatie doet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ie ja en ze heeft ook al aangegeven dat ze hem soms veel te aanwezig/dominant vindt
Weer op hem stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het gesprek na de opdracht heb ik gehoord...maar ben benieuwd wat ze de komende nominatie doet.
en lege geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zou ik bewaren voor een mooi moment.
opwarmen, op je nek zetten en morgen weer zeggen dat het een beet van jill isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
heel goed matt, flesjes opruimen
en dergelijke
ze hoort hem meer aan als ik het zo zie hij wil morgen met der pratenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef Koos1958 het volgende:
Mike weer lul verhaal tegen Jill. Dat ze nog met die man praat snap ik echt niet.
Ze blijft hem nominerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het gesprek na de opdracht heb ik gehoord...maar ben benieuwd wat ze de komende nominatie doet.
Ik word gek van mister perfect. Van mij mag hij per direct vertrekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop zo dat jill t.o mr dictator kom te staan en hem naar huis bonjourd he.Gadver wat heeft die een dunk van zichzelf
Heel flauw weer van BB.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:16 schreef waxmask het volgende:
smoke on the water van deep purple mocht niet meer, kut febo
Wat wou ze zeggen denk je?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Kut volgens mij ging Julie wat zeggen over gevoelens voor Michel en dan draaien ze het geluid weg
de vorige keer had die gezegd dat er heel veel hun bier niet op drinken en dat hij ze dan leegdrinkt dus zal ze daarom wel opruimenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
heel goed matt, flesjes opruimen
en dergelijke
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de vorige keer had die gezegd dat er heel veel hun bier niet op drinken en dat hij ze dan leegdrinkt dus zal ze daarom wel opruimen
Aai... helaas... maar daar kan je dan nog steeds een Oostenrijks biertje inschenken en doen alsof het Heineken is?quote:
is het zo'n kroegzwerver? zo noemde we die armoedzaaiers die dat altijd dedenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de vorige keer had die gezegd dat er heel veel hun bier niet op drinken en dat hij ze dan leegdrinkt dus zal ze daarom wel opruimen
echt hequote:
Van mij ook.Als het even kan switch ik ook van streams bij hem wegquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:16 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik word gek van mister perfect. Van mij mag hij per direct vertrekken.
Nee vind je het gek, hij verziekt het echt zelf met zijn achterlijke gestalk, had eerst nog medelij met hem en vond hem wat onhandig maar dit is niet meer normaal hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:21 schreef Oranos het volgende:
Ze durven Jill niet alleen te laten met Matt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:18 schreef dorkie94 het volgende:
"Je kan je hart ook gewoon luchten bij mij he". Hoevaak ga je dat nog zeggen?
Ze is wat tipsy dus het leek alsof ze wilde toegeven dat ze meer dan vriendjes warenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:17 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Wat wou ze zeggen denk je?
Ja, dombo is het, vervelend manneke.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:24 schreef mario390 het volgende:
in de uitzending zegt hij lopt niet achter an
en in werklichkeit doet hij dat tegendel
Ja of dat BB heel goed gaat opletten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoop zo dat die meiden der overhalen om na de andere kant te komen morgen
ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:23 schreef Windhapper het volgende:
Ik vrees voor Matt dat Jill deze week nog wel flink tegen hem uit gaat vallen. Daar gaat hij dan uiteraard zijn oprechte excuses voor aanbieden maar daarna gaat het niet meer goedkomen met die jongen in dat huis.
Ja echt .. Meiden zeg er ff iets van of neem dr mee naar jullie kamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:25 schreef TheVulture het volgende:
"Je hart luchten bij Matt, dat mag altijd"
Serieus gast
man manquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:26 schreef Oranos het volgende:
"je hart luchten bij Matt, mag altijd"
Hij begint ook al in derde persoon te praten ugh
De kracht van de herhaling denkt Matt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:25 schreef TheVulture het volgende:
"Je hart luchten bij Matt, dat mag altijd"
Serieus gast
wat zeg je ? lolquote:
Het liefste schoof hij bij Jill onder het dekbed.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:28 schreef Windhapper het volgende:
Matt gaat binnen 10 minuten ook naar bed.
Ja, nou, genoeg is genoeg hoor, hij stalkt haar echt nu. Niet normaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:29 schreef Sunflower01 het volgende:
Matt loopt achter Jill aan, maar dat kan je hem ook niet helemaal kwalijk nemen. Hij vindt haar leuk. Zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:30 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Matt ooit op Fok komt, zal hij iedereen hier zijn oprechte excuses aanbieden, dat hij het echt niet zo bedoeld heeft en als we met hem erover willen praten dat dat sowieso kan. Maar oprecht. het was niet vervelend bedoeld van hem, en hij zal proberen om er op te letten.
soms al na een seconde of 10quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een ergernis die streams.
Wordt met de dag erger.
hoezo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een ergernis die streams.
Wordt met de dag erger.
Dan zal ik hem oprecht vertellen dat ie niet normaal bij zijn hoofd is en snel eens hulp moet gaan zoeken voor zijn ziekelijke gedrag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:30 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Matt ooit op Fok komt, zal hij iedereen hier zijn oprechte excuses aanbieden, dat hij het echt niet zo bedoeld heeft en als we met hem erover willen praten dat dat sowieso kan. Maar oprecht. het was niet vervelend bedoeld van hem, en hij zal proberen om er op te letten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:32 schreef TheVulture het volgende:
"Hij heeft dat echt bewust gedaan"
Echt waar Matt? Je weet zeker dat ie niet uit zijn koffer is gevallen en miraculeus onder het kussen van Jill is gekropen?
En Matt 100x vertellen wat zijn aandeel was van de verrassing.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ze zijn samen nu. OMG
zeker ahhhhhhh lief van thomasquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:32 schreef TheVulture het volgende:
"Hij heeft dat echt bewust gedaan"
Echt waar Matt? Je weet zeker dat ie niet uit zijn koffer is gevallen en miraculeus onder het kussen van Jill is gekropen?
Verschrikkelijk, ik word gewoon echt misselijk nu en agressief.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En Matt 100x vertellen wat zijn aandeel was van de verrassing.
Ah nu wordt het leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, ik word gewoon echt misselijk nu en agressief.
Hij is dichterbij gekropenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Matt: Sorry, weet je wat is. Ik snap dat je je zo voelt en sorry als ik ziekelijk gedrag heb getoond. Weet dat je er altijd met mij over kan praten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zal ik hem oprecht vertellen dat ie niet normaal bij zijn hoofd is en snel eens hulp moet gaan zoeken voor zijn ziekelijke gedrag.
Echt hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jamaar jamaar... Thomas heeft gevraagd om goed voor haar te zorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
En hij zit naast haar, bijna armpje om haar heen hoor. GVD wat een jong.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Thomas heeft gevraagd of Matt voor haar wil zorgen:
"Oh en Jill, wil je trouwens mijn rossige plassertje even in je mond nemen, je mag 'm Pikachu noemen"
BAM bovenop je muil.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Matt: Sorry, weet je wat is. Ik snap dat je je zo voelt en sorry als ik ziekelijk gedrag heb getoond. Weet dat je er altijd met mij over kan praten.
Wat een domme en zeer foute zet .. Heeft die Psych dat niet gezien ..?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef TheVulture het volgende:
"Oh en Jill, wil je trouwens mijn rossige plassertje even in je mond nemen, je mag 'm Pikachu noemen"
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef zodeju het volgende:
Zit heerlijk bij Liese Michel en Naomi....geen zin in meer gejank.
Hij is hier geen move aan het maken. Huilende meiden zijn niet zo sexy hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil hem aan zijn haren wegtrekken daar.
Ok dit is wel weer grappig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Oprechtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef Koos1958 het volgende:
Het wordt inderdaad wel heel erg met Matt, maar ik denk dat hij het allemaal zo goed bedoeld.
Ik ook. Lachen met die meiden weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:35 schreef zodeju het volgende:
Zit heerlijk bij Liese Michel en Naomi....geen zin in meer gejank.
Heel dom van Thomas, heel dom als dat zo is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Jamaar jamaar... Thomas heeft gevraagd om goed voor haar te zorgen
En naar lowriderz?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
als ik tienerdochtertjes had zouden ze nooit naar een gig van matt ardeo mogen
Deed hij dat maar dan kwam het misschien wat natuurlijker over. Dat gestaar en die lichaamshouding geeft me echt creepy vibes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
En hij zit naast haar, bijna armpje om haar heen hoor. GVD wat een jong.
Nou met hem weet je maar nooit en Mike is er ook bij nu, meestal vind ik dat niet leuk maar voor nu is het even prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is hier geen move aan het maken. Huilende meiden zijn niet zo sexy hoor
kan me niet voorstellen dat thomas dat tegen hem gezegd heeft denk eerder tegen die meiden en zoeyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel dom van Thomas, heel dom als dat zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |