Ja, nou. In een TV programma zitten met gratis eten, drinken, onderdak, luxe shit, waar elke dag voor je wordt gekookt en je nu je maatje een paar weken moet missen. Dan ben je echt compleet verloren ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:45 schreef Italy1404 het volgende:
Ik heb wel echt met Jill te doen hoor.. denk dat ze zich heel verloren voelt..
we moeten doorquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben een kaper jonges![]()
denk niet dat richter het in de gaten had...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Eens. Die moet in bescherming genomen worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
Ze moeten Jill verplichten op de andere kamer laten gaan liggen
Lekker belangrijk, was tijd genoeg om een nieuwe te openen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als je het gevoel hebt dat de enige die je begrijpt weg gaat.. ja ik snap hetquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nou. In een TV programma zitten met gratis eten, drinken, onderdak, luxe shit, waar elke dag voor je wordt gekookt en je nu je maatje een paar weken moet missen. Dan ben je echt compleet verloren ja.
Och, halve mensen, zo irritant. Vooral als het alleen de onderkant is. Zit je tegen een stel benen aan te pratenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een waardeloze streams al de hele dag.
Alleen halve mensen. Geen overzicht.
Kom op zeg.....ze is 22jaar oud en hoeft niet als een baby behandelt te wordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
De streams zijn al waardeloos sinds het begin op een paar uitzonderingen na.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een waardeloze streams al de hele dag.
Alleen halve mensen. Geen overzicht.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Och, halve mensen, zo irritant. Vooral als het alleen de onderkant is. Zit je tegen een stel benen aan te praten
quote:
Nah. Als je ergens alleen wordt achtergelaten wel ja. Niet in een luxe huis met 8 anderen die je op zich prima behandeld hebben al die tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat de enige die je begrijpt weg gaat.. ja ik snap het
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:48 schreef greysbones het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Anyways, bedtijd hier! Truste COS! Op naar nieuw avontuur met een gespleten groep in Arm en Rijk
Hoop dat ze echt zelf eens gaat beseffen dat ze het ook zelf kanquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.
Is Roel van Velzen daar? Wie is de dwerg?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef lonneberga het volgende:
Jill is sterker dan je denkt,nu alleen die dwerg nog even een stomp voor zijn bek geven,
Die hebben Matt ook wel door. Die zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill gaat de komende dagen een hand boven het hoofd gehouden worden door de Vlaamse dames.
Ze hebben haar nooit een strobreed in de weg gelegd....niemand daar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah. Als je ergens alleen wordt achtergelaten wel ja. Niet in een luxe huis met 8 anderen die je op zich prima behandeld hebben al die tijd.
Weet niet of ik het zo leuk vind. Worden nu net weer 1 groep.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Anyways, bedtijd hier! Truste COS! Op naar nieuw avontuur met een gespleten groep in Arm en Rijk
Goodnight en groetjes aan sneeuwwitjequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Shit, moeilijke keuze, ik stem nu voor Matt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben nog 9 minuten om te beslissen wie morgen het kneusje is
wat had ze gezegd, kan het niet vinden op streamsquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:45 schreef M.Ritcher het volgende:
Die meiden hebben Matt wel door. Julie sprak hem net ook aan.
Het was eerst erger met 3 knullen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is erg drinken vertrouw die gast niet
jill moet echt na de overkant
snappen jullie die mario nog???quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Joyce-43 het volgende:
matt is erg drinken vertrouw die gast niet
jill moet echt na de overkant
Nick is stiekem trots op Mike. En die laatste mag niet zijn plannen verklappen he?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dit snap ik nu niet van Nick, die was toch vanmiddag in het gesprek met Zoey en Naomi ook behoorlijk pissed off op Mike en nu over koetjes en kalfjes met hem praten.
Ze kunnen als ze naar zichzelf kijken niet pissed off zijn.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dit snap ik nu niet van Nick, die was toch vanmiddag in het gesprek met Zoey en Naomi ook behoorlijk pissed off op Mike en nu over koetjes en kalfjes met hem praten.
uh ik ben mario niet hoor hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
snappen jullie die mario nog???
Da ies Nick eh. Hij speelt ut spellekequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |