quote:
K5 is echt wel voorbij nu Zoey terug is. Liese en Naomi zullen wel meer bij Zoey/Jill gaan aansluiten. Michel en Nick over twee weken gewoon weer genomineerd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef SLP_ het volgende:
Denk echt dat Liese zich losmaakt van K5. Want zij weet dondersgoed dat Julie veilig is door Michel en Naomi door Nick. Het is veiliger zich aan te sluiten bij Zoey met Jill en Matt. Dan heb je weer 4vs4.
En ze gaan de groep toch splitsen zeiden ze net in de uitzendingquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:19 schreef aswesleep het volgende:
[..]
K5 is echt wel voorbij nu Zoey terug is. Liese en Naomi zullen wel meer bij Zoey/Jill gaan aansluiten. Michel en Nick over twee weken gewoon weer genomineerd.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waarom kan men eigenlijk kiezen voor een boksbal Mike is er toch nog.
volgens mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende: Nick, rijk Naomi arm Julie rijk Michel arm Liese rijk Zoey arm Matt rijk Mike arm Jill rijk Zoets gaat het zijn
Ik denk het ook..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef danilel het volgende:
mike pakt zijn koffers nog wel denk ik als ik m zo zie
Al iemand het kadootje van Thomas gevonden of heeft het toch maar weg gehaald.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
bedankt vor liesequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
Stemmetje in Mike's hoofd: "I'm so fucked, I'm so fucked, I'm so fucked"
Van Matt hoef je niets te verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Wie gaat er eerst naar Jill in de kamer: Matt of Zoey?
Ze zullen toch nog wel met elkaar kunnen praten veronderstel ik. En volgende week is het toch gewoon Mike tegen iemand.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En ze gaan de groep toch splitsen zeiden ze net in de uitzending
Die moet gaan wisselen van kamer. Weg bij die twee freaksquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Hznootje het volgende:
Jill ligt nu alleen met Matt en Mike op een kamer..das pas erruggg
Heeft ze al eerder gezegdquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Oranos het volgende:
Misschien zal Jill eindelijk gaan inzien hoe lief Liese is
Het is gewoon een weekopdracht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef NBWtje het volgende:
Met dat arm/rijk gedoe heb ik alleen maar het idee dat BB nog iets probeerde om de bondjes op te breken anders wordt het allemaal wel heel erg voorspelbaar.
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Ik moet toegeven... Ik had gedacht dat Thomas in de finale zou komen en deze mogelijk zelfs zou winnen
De show is nog steeds niet over.......quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoezo huilt Jill nu nog steeds? Is al zeker 30 minuten geleden dat ie weg is, je moet ooit een keer verwerken
Ze hadden gewoon 1 grote kamer moeten hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die moet gaan wisselen van kamer. Weg bij die twee freaks
Het is geen gevangenis.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef Sunflower01 het volgende:
Ach arme Jill. Heb met haar te doen.
ja daarom zei ik als jill slim is gaat ze naar die andere kamerquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Hznootje het volgende:
Jill ligt nu alleen met Matt en Mike op een kamer..das pas erruggg
Vaker de COS lezen, dan had je kunnen zien dat de slang in z'n eigen staart heeft gebetenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Ik moet toegeven... Ik had gedacht dat Thomas in de finale zou komen en deze mogelijk zelfs zou winnen
Blijft wel,zie in haar wel een finalistquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haar nog wel uit haarzelf vertrekkenzou heel dom zijn
Nog nooist zo stil geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike blijft wijselijk gedeisd...
Mario, voor het eerst ben ik het eens met een posting van je, mits je het voor jezelf bedoeld, zoals je omschrijft.quote:
Beest met de tennisopdracht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.
jaa maar je heb haar uit de op gegooidquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese gaat in de finaleweek komen
Ik hoop het niet, was eerst fan, maar nu is ze daar alleen nog maar om mooi te zijn. Voegt niets toe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
HAHAHAHA dit dacht ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
Ja Julie ... Jill snap het niet waarom wil Thomas dat ik vier zei
Oh ja eentje...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Beest met de tennisopdracht.
ik weet waar je huis wohntquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario, voor het eerst ben ik het eens met een posting van je, mits je het voor jezelf bedoeld, zoals je omschrijft.
Liese, Nick, Michel en Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja en dan het keukentje van de voorraadkamer, daar zit een tussendeur in ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien moeten ze in de gameroom slapen. Veldbedjes.
Die ballen over de schutting slaan was denk de enige opdracht waarin hij wel een mooi aandeel in hadquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.
Jill hielp Julie omdat ze moest, anders lag ze vannacht opnieuw buiten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef danilel het volgende:
Lief hoe vanochtend Jill Julie hielp en nu Julie Jill helpt
Ja he vond het vanmorgen ook al mooi hoe Jill vanmorgen Julie aan het troosten was en nu zo andersomquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie troost Jill, vanochtend omgekeerd... bijzondere dag
Commentaar op streams toch?quote:
maar slaapt matt dan nog wel op 1 kamer met mike denk jij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Oranos het volgende:
Ik wil Matt's gezicht wel zien als Jill van kamer switched
Zal wel moeten, zijn verder geen beddenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar slaap matt dan nog wel op 1 kamer met mike denk jij?
Wow, schoolkamp vibes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef SLP_ het volgende:
Jaa maak een meisjeskamer en een jongenskamer
Of gewoon Zoey naar de andere kant. Alles opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
JUlie pak jill der spullen en neem der gewoon mee naar die andere kamer kom op zoey haal der over
Ik zet geen TR vriend, zo ben ik niet. Maar de Jagemeister staat koud voor je kerel.quote:
geen raziesmequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
Julie
Kiendje Jill
en een Black Mamba
dangerous
Matt gaat woedend zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef engine het volgende:
Yesss! Jill gaat bij de meisjes slapen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:30 schreef Benny het volgende:
Iedereen wil nu samenspannen met Jill natuurlijk
is niet nodig is bed overquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of gewoon Zoey naar de andere kant. Alles opgelost.
hier ook op videoland appquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef Astro_boy het volgende:
Stream 1 flipt constant bij mij. Van Twister naar vastlopen naar Mike de dubbelspion naar vastlopen naar Jill die huilt naar Live show naar vastlopen
Ff refreshen of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef Astro_boy het volgende:
Stream 1 flipt constant bij mij. Van Twister naar vastlopen naar Mike de dubbelspion naar vastlopen naar Jill die huilt naar Live show naar vastlopen
Na vannacht. (zegt ze nu)quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Jullie zitten op een andere stream,... Gaat Jill naar de andere kamer?
nee komt door zoey weer ze moet nu liese neem der mee want morgen is ze weer veranderd misschien ze moet weg bij matt en mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:30 schreef suzi1 het volgende:
niet nog 1 nachtje in die room!!! gewoon niet!
OKAY OKAY. Mag ik er nog een paar laten?quote:
matt slaapt nog steeds op die kamer bij jill en thomasquote:
Dacht ik ook aan. Maar Jill wil nog vannacht in haar eigen bed. Dus weet niet of ze het doet of alleen maar knikt uit beleefdheid.quote:
FTFYquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef Benny het volgende:
K5 wordt nu volledig geregeerd door dametjespowerwomen
Nee, k5 kamer is veel te leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef SLP_ het volgende:
Jaa maak een meisjeskamer en een jongenskamer
Who run the world?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef Benny het volgende:
K5 wordt nu volledig geregeerd door dametjes
stemmen hoort er bijquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo vals van de meisjes, eerst op Jill stemmen en nu ze blijft, snel vergeving vragen voor hun stem voordat Nick en Michel de kans krijgen![]()
Wat een valse bende zeg
Kanniet. Het is Haat-Mike-Dag.quote:
Die hebben nooit een probleem gehad met haar hoor, alleen Jill zonderde zichzelf wel afquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef NBWtje het volgende:
Lol dus nu ineens willen de andere meiden contact met Jill?
Ook lichtelijk hypocriet he? 😀
Die gaat gelijk streamen ... iets wat hij ook heel erg heeft gemist ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:19 schreef jameshond7 het volgende:
Besef Thomas zit nu zielig alleen op een hotelkamertje
Dat hebben ze al zo vaak aangeboden, al op de bewuste avond dat ze over de pot hing.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef NBWtje het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef Whuzz het volgende:
Jill denkt dat ze morgen in een andere kamer slaapt. Kon wel eens kloppen. Met een boksbal. In kamp ARM.
Dat zou gek zijn, want ze bestaan uit zwakkelingenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef NickTheBomb het volgende:
Jill zal de volgende zijn die er uit ligt. De Belgen houden duidelijk niet van zwakkelingen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver hoor, heel de avond ben je al zo bezig.....
K5 aan de deur luisterenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef aswesleep het volgende:
Worden leuke avonden op de kamer met Matt en Mike.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Vandaag haten we Mike. Morgen weer een dag.
excuse me , die had ik even gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kanniet. Het is Haat-Mike-Dag.
Misschien morgen.
Jusstemmoargenistwederbedaenkmikedaghequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kanniet. Het is Haat-Mike-Dag.
Misschien morgen.
Je bent vergeten dat Jill er ook geen moeite mee zou hebben gehad om de dames van K5 onder de bus te gooien?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zo vals van de meisjes, eerst op Jill stemmen en nu ze blijft, snel vergeving vragen voor hun stem in de vorm van "girls night en bij elkaar slapen" voordat Nick en Michel de kans krijgen![]()
Wat een valse bende zeg
Is Mike weer teruggegaan naar die kamer?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef aswesleep het volgende:
Worden leuke avonden op de kamer met Matt en Mike.
Mario hat kein snaps mehr zu hause.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver hoor, heel de avond ben je al zo bezig.....
SLECHTSTE NUMMER OOITquote:
Nee, kom die slaapkamer is veels te leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, k5 kamer is veel te leuk.
Ze hebben Jill al vaker in hun club willen trekken, maar die had alleen maar oog voor Thomas en in mindere mate Mattquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:32 schreef NBWtje het volgende:
die heeft maar 1 of 2 keer daar geslapen afgelopen nacht lag hij gewoon weer bij jill enzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is Mike weer teruggegaan naar die kamer?
om te ratten, mike gaat een eenzaam weekje tegemoetquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is Mike weer teruggegaan naar die kamer?
Hoezo? De meesten die er nu uit zijn zijn Nederlanders. Ze hebben er zelfs uit noodzaak anderen moeten in brengen. Hoe zwak kan je zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn, want ze bestaan uit zwakkelingen
juist Jill wilde zelf niet....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hebben ze al zo vaak aangeboden, al op de bewuste avond dat ze over de pot hing.
Tis goed met nick met zijn eigen achterlijke act. die ronny retro of zo. Dat is pas slecht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
SLECHTSTE NUMMER OOIT
(aldus Nick)
Nu kan Thomas haar niet meer beschermen. Echt een eng mannetje die Mattquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:37 schreef M.Ritcher het volgende:
Nou daar istie weer hoor even bij het douchen kijken.
Vraag me af of het wel een week zal zijn. Alle opdrachten zijn maar kort.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef odie22 het volgende:
maar met arm en rijk volgende week wordt het echt leuk![]()
Het gaat nu wel echt anders worden, ik gok dat ze echt nog wel die aansluiting kan krijgen met de rest nu ze Thomas kwijt is als veilige haven...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:35 schreef NBWtje het volgende:
Ja hoor, ze staan nu allemaal achter haar en morgen weer klagen dat ze op de bank staat te springen
Gezellig met matt op de slaapkamer, die gisteren nog zei hem voorlopig niet te willen sprekenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
om te ratten, mike gaat een eenzaam weekje tegemoet
nederlanders,slappe hap.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:37 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Hoezo? De meesten die er nu uit zijn zijn Nederlanders. Ze hebben er zelfs uit noodzaak anderen moeen in brengen. Hoe zwak kan je zijn.
ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:37 schreef Kinga het volgende:
Gaat ze nog ff lekker onzeker janken en bevestiging zoeken bij iedereen, hoe goed/sterk/leuk ze wel niet is.
Ik trek die kleuter ZO slecht
Onzin, ze was liever zelf gegaan en is absoluut oprecht verdrietig. Jammer dat mensen dat niet zienquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef Kinga het volgende:
Dit is echt hysterie. Doe ff normaal zeg. Lijkt wel of ze meer jankt omdat ze alleen is, dan dat hij eruit is. Let's be real.
Snel dan naar de andere stream toe gaan waar ze niet is te zien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:37 schreef Kinga het volgende:
Gaat ze nog ff lekker onzeker janken en bevestiging zoeken bij iedereen, hoe goed/sterk/leuk ze wel niet is.
Ik trek die kleuter ZO slecht
Vooral Liese.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat Jill er ook geen moeite mee zou hebben gehad om de dames van K5 onder de bus te gooien?
Als je zo bij het douchen gaat staat kijken ben je gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:38 schreef Oranos het volgende:
Die Matt is echt zo sociaal onhandig, overduidelijk verliefd op Jill, veel te overdreven slijmen etc.
Matt praat iemand een depressie inquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:38 schreef Collide het volgende:
Zorgzame Matt blijkt niet echt zorgzaam
Zal ze blijven doen ook. Die meid stelt zich niet open.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben Jill al vaker in hun club willen trekken, maar die had alleen maar oog voor Thomas en in mindere mate Matt
Hij staart ook echt. Gewoon eng.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Matt zit in de badkamer te kijken naar een huilende Jill die naakt achter een doorschijnend deurtje staat te douchen.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin, ze was liever zelf gegaan en is absoluut oprecht verdrietig. Jammer dat mensen dat niet zien
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Als je zo bij het douchen gaat staat kijken ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Ook geen bezwaar tegen Mike...heeft ze ook nog wel mee gelegen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben Jill al vaker in hun club willen trekken, maar die had alleen maar oog voor Thomas en in mindere mate Matt
Michel doet het ook al zo vaak, wat is dat toch met die mensen, is ook nog eens slecht voor je huid zo vaak douchen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is vandaag al voor de 3e keer aan het douchen.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:37 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Hoezo? De meesten die er nu uit zijn zijn Nederlanders. Ze hebben er zelfs uit noodzaak anderen moeen in brengen. Hoe zwak kan je zijn.
Zweetpoes van de stressquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is vandaag al voor de 3e keer aan het douchen.
Dat is nu helemaal weg. Thomas was de laatste blokkade. Matt lacht in zijn vuistje.quote:
Ik vind het echt mooi om te zien. Wat verdien ik nou... de wereld... ik smelt..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:38 schreef Oranos het volgende:
Die Matt is echt zo sociaal onhandig, overduidelijk verliefd op Jill, veel te overdreven slijmen etc.
Logisch rijtjequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:41 schreef Whuzz het volgende:
Jill zet dit wel in top-5 ergste momenten ooit.
1: Tweede wereldoorlog
2: K-T Extinction
3: Builenpest
4: Vertrek Thomas uit BB
5: One Direction Breakup
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:41 schreef Whuzz het volgende:
Jill zet dit wel in top-5 ergste momenten ooit.
1: Tweede wereldoorlog
2: K-T Extinction
3: Builenpest
4: Vertrek Thomas uit BB
5: One Direction Breakup
Omdat het Jill is?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom is Jill aan het douchen met make-up en nepwimpers op?
quote:
ook zij mag bleitenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een vreselijke aanstelster die Zoey.
Krokodillentranen.
Klopt wel ja,quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:41 schreef NickTheBomb het volgende:
Ben nu al zeker dat het geen Nederlander zal zijn die het spel zal winnen. Dat is al van week 2 duidelijk. De Belgen zijn op elk gebied veel sterker.
Denk oprecht dat ze van zeker 2 uit het rijtje ook echt weet wat het isquote:
ik vind mijn versie leukerquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:41 schreef NBWtje het volgende:
@:odie22 ze vond haar zwarte legging in de koffer die ze terug kreeg van BB, slaat nergens op wat je zegt
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt ik doe niet mee met spelletjes ik doe het alleen maar nog op gevoel.
Hoevaak heb je al gekeken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Thomas was de sterkste Nederlander en die is er net uit.
ze luistert niet eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Jill kan altijd bij Matt terecht mensen, dat heeft ie nu al 4 keer in de laatste 3 minuten gezegd
Thomas is als Belg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Klopt wel ja,
Thomas was de sterkste Nederlander en die is er net uit.
Dan houdt het op
sorry en is er iets??quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:42 schreef Oranos het volgende:
Wat zegt Matt vaker 'Jill, je kan met me over alles praten' of 'Het spijt me oprecht, Jill'?
Klopt. Belgen zijn in dat opzicht superieure huichelaars. Ik moet het ze nagevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:41 schreef NickTheBomb het volgende:
Ben nu al zeker dat het geen Nederlander zal zijn die het spel zal winnen. Dat is al van week 2 duidelijk. De Belgen zijn op elk gebied veel sterker.
Daarom vanuit het oogpunt van Jill ook vrij logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk oprecht dat ze van zeker 2 uit het rijtje ook echt weet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |