quote:
K5 is echt wel voorbij nu Zoey terug is. Liese en Naomi zullen wel meer bij Zoey/Jill gaan aansluiten. Michel en Nick over twee weken gewoon weer genomineerd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef SLP_ het volgende:
Denk echt dat Liese zich losmaakt van K5. Want zij weet dondersgoed dat Julie veilig is door Michel en Naomi door Nick. Het is veiliger zich aan te sluiten bij Zoey met Jill en Matt. Dan heb je weer 4vs4.
En ze gaan de groep toch splitsen zeiden ze net in de uitzendingquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:19 schreef aswesleep het volgende:
[..]
K5 is echt wel voorbij nu Zoey terug is. Liese en Naomi zullen wel meer bij Zoey/Jill gaan aansluiten. Michel en Nick over twee weken gewoon weer genomineerd.
Ik ben voor!quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waarom kan men eigenlijk kiezen voor een boksbal Mike is er toch nog.
volgens mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende: Nick, rijk Naomi arm Julie rijk Michel arm Liese rijk Zoey arm Matt rijk Mike arm Jill rijk Zoets gaat het zijn
Ik denk het ook..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef danilel het volgende:
mike pakt zijn koffers nog wel denk ik als ik m zo zie
Al iemand het kadootje van Thomas gevonden of heeft het toch maar weg gehaald.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas heeft net een glazen bol in iemands bed gestopt.
Denkt totaal niet na over de gevolgen van zo'n "grapjes", stel dat iemand zich in het donker in dat bed laat vallen vol op het glas.
Die Thomas is echt zo'n kutkind![]()
![]()
bedankt vor liesequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Whuzz het volgende:
Stemmetje in Mike's hoofd: "I'm so fucked, I'm so fucked, I'm so fucked"
Van Matt hoef je niets te verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Wie gaat er eerst naar Jill in de kamer: Matt of Zoey?
Ze zullen toch nog wel met elkaar kunnen praten veronderstel ik. En volgende week is het toch gewoon Mike tegen iemand.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En ze gaan de groep toch splitsen zeiden ze net in de uitzending
Die moet gaan wisselen van kamer. Weg bij die twee freaksquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Hznootje het volgende:
Jill ligt nu alleen met Matt en Mike op een kamer..das pas erruggg
Heeft ze al eerder gezegdquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Oranos het volgende:
Misschien zal Jill eindelijk gaan inzien hoe lief Liese is
Het is gewoon een weekopdracht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef NBWtje het volgende:
Met dat arm/rijk gedoe heb ik alleen maar het idee dat BB nog iets probeerde om de bondjes op te breken anders wordt het allemaal wel heel erg voorspelbaar.
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Ik moet toegeven... Ik had gedacht dat Thomas in de finale zou komen en deze mogelijk zelfs zou winnen
De show is nog steeds niet over.......quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hoezo huilt Jill nu nog steeds? Is al zeker 30 minuten geleden dat ie weg is, je moet ooit een keer verwerken
Ze hadden gewoon 1 grote kamer moeten hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die moet gaan wisselen van kamer. Weg bij die twee freaks
Het is geen gevangenis.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef Sunflower01 het volgende:
Ach arme Jill. Heb met haar te doen.
ja daarom zei ik als jill slim is gaat ze naar die andere kamerquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Hznootje het volgende:
Jill ligt nu alleen met Matt en Mike op een kamer..das pas erruggg
Vaker de COS lezen, dan had je kunnen zien dat de slang in z'n eigen staart heeft gebetenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Ik moet toegeven... Ik had gedacht dat Thomas in de finale zou komen en deze mogelijk zelfs zou winnen
Blijft wel,zie in haar wel een finalistquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:22 schreef Sestra666 het volgende:
ik zie haar nog wel uit haarzelf vertrekkenzou heel dom zijn
Nog nooist zo stil geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike blijft wijselijk gedeisd...
Mario, voor het eerst ben ik het eens met een posting van je, mits je het voor jezelf bedoeld, zoals je omschrijft.quote:
Beest met de tennisopdracht.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.
jaa maar je heb haar uit de op gegooidquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese gaat in de finaleweek komen
Ik hoop het niet, was eerst fan, maar nu is ze daar alleen nog maar om mooi te zijn. Voegt niets toe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
HAHAHAHA dit dacht ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
Ja Julie ... Jill snap het niet waarom wil Thomas dat ik vier zei
Oh ja eentje...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Beest met de tennisopdracht.
ik weet waar je huis wohntquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario, voor het eerst ben ik het eens met een posting van je, mits je het voor jezelf bedoeld, zoals je omschrijft.
Liese, Nick, Michel en Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja en dan het keukentje van de voorraadkamer, daar zit een tussendeur in ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien moeten ze in de gameroom slapen. Veldbedjes.
Die ballen over de schutting slaan was denk de enige opdracht waarin hij wel een mooi aandeel in hadquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
In begin dacht ik het ook, maar wat hij bijgedragen heeft in BB is minimaal.....die dacht echt met tactiek BB te kunnen winnen. Geen een opdracht. Niks bij geleverd in de verplichte huishouding.
Jill hielp Julie omdat ze moest, anders lag ze vannacht opnieuw buiten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:26 schreef danilel het volgende:
Lief hoe vanochtend Jill Julie hielp en nu Julie Jill helpt
Ja he vond het vanmorgen ook al mooi hoe Jill vanmorgen Julie aan het troosten was en nu zo andersomquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie troost Jill, vanochtend omgekeerd... bijzondere dag
Commentaar op streams toch?quote:
maar slaapt matt dan nog wel op 1 kamer met mike denk jij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Oranos het volgende:
Ik wil Matt's gezicht wel zien als Jill van kamer switched
Zal wel moeten, zijn verder geen beddenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar slaap matt dan nog wel op 1 kamer met mike denk jij?
Wow, schoolkamp vibes.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:28 schreef SLP_ het volgende:
Jaa maak een meisjeskamer en een jongenskamer
Of gewoon Zoey naar de andere kant. Alles opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
JUlie pak jill der spullen en neem der gewoon mee naar die andere kamer kom op zoey haal der over
Ik zet geen TR vriend, zo ben ik niet. Maar de Jagemeister staat koud voor je kerel.quote:
geen raziesmequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
Julie
Kiendje Jill
en een Black Mamba
dangerous
Matt gaat woedend zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef engine het volgende:
Yesss! Jill gaat bij de meisjes slapen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:30 schreef Benny het volgende:
Iedereen wil nu samenspannen met Jill natuurlijk
is niet nodig is bed overquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Of gewoon Zoey naar de andere kant. Alles opgelost.
hier ook op videoland appquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef Astro_boy het volgende:
Stream 1 flipt constant bij mij. Van Twister naar vastlopen naar Mike de dubbelspion naar vastlopen naar Jill die huilt naar Live show naar vastlopen
Ff refreshen of zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef Astro_boy het volgende:
Stream 1 flipt constant bij mij. Van Twister naar vastlopen naar Mike de dubbelspion naar vastlopen naar Jill die huilt naar Live show naar vastlopen
Na vannacht. (zegt ze nu)quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Jullie zitten op een andere stream,... Gaat Jill naar de andere kamer?
nee komt door zoey weer ze moet nu liese neem der mee want morgen is ze weer veranderd misschien ze moet weg bij matt en mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:30 schreef suzi1 het volgende:
niet nog 1 nachtje in die room!!! gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |