hij mag nu rustig een TT verzinnenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef Whuzz het volgende:
Trage COS TS! Dat kan ECHT niet op zo'n kritisch moment als de liveshow!
Trage, dat ken niet nu he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, maar dit mag ook blijven staan
Glad vergeten zeg maarquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef Whuzz het volgende:
Trage COS TS! Dat kan ECHT niet op zo'n kritisch moment als de liveshow!
maak jij em @Benny?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, maar dit mag ook blijven staan
Dank dankquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij mag nu rustig een TT verzinnen
Ja, vreselijk...quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:42 schreef Whuzz het volgende:
Haha, onder zowat elk beeld van het spel; de coachende stem van Michel
overgang?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:31 schreef Aggie46 het volgende:
Nepglazen. Je ziet geen "overgang".
Sommige vrouwen krijgen teveel positieve aandacht, dan gaan ze bewust lelijke dingen aantrekken/opzetten om met rust gelaten te wordenquote:
Als je door de glazen heenkijkt, dan moet er verschil wezen: bij min glazen zijn de wangen smaller door het glas van de bril te zien.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand het lijstje met de bedragen per persoon?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
Michel: 42 minuten (+¤150)
Zoey: 32 minuten (+¤25)
Jill: 63 minuten (+¤387,50) (¤412,50 - ¤25 vanwege hand even los)
Matt: 40 minuten (+¤125)
Liese: 44 minuten (-¤100) (¤175 - ¤250 en ¤25 vanwege 2 fouten)
Julie: 24 minuten (-¤525) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤275 vanwege 2 fouten)
Nick: 46 minuten (+¤200)
Naomi: 49 minuten (+¤850) (Happy Hour, ¤25 per minuut na 15 minuten, in werkelijkheid stond ze zo'n 5 minuten langer)
Thomas: 9 minuten (-¤275) (-¤250 geen 30 minuten volgehouden en -¤25 vanwege hand los)
Mike: 60 minuten (+¤375)
Michel: 73 minuten (+¤487,50) (¤537,50 - ¤50 vanwege 2 fouten)
Jill: 58 minuten (+¤350) (In werkelijkheid waren het 48 minuten, BB gaf 10 minuten cadeau)
Zoey: 61 minuten (+¤1.687,50) (Happy Hour, ¤37,50 per minuut na 15 minuten)
¤ 3.737,50 verdiend!
ging over een bril he hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen krijgen teveel positieve aandacht, dan gaan ze bewust lelijke dingen aantrekken/opzetten om met rust gelaten te worden
Er zijn grenzen, dat snap je natuurlijk welquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Braaf zo. Aai over je bolletje.
plus dat deze niet ontspiegeld wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je door de glazen heenkijkt, dan moet er verschil wezen: bij min glazen zijn de wangen smaller door het glas van de bril te zien.
Bij plus glazen vergroot het.
Allemaal nepbrillen, staat "stoer".
Zoey: 0quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Ook dat. Gewoon glas dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
plus dat deze niet ontspiegeld was
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer je een spiegel voorhoud, dan zie je pas wat echt kloten is.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, dat snap je natuurlijk wel
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ff wat zeggen...
Dat is echt wel Michels zinnetje
Kruidvat, Actionquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
recht uit het schap van hans anders
Mischien ben ik soms wat dominant, maar dat komt door de defensie.. gast, zet het op een tegeltje, ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ff wat zeggen...
Vaak wat vochtig wakker wordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:47 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Dat is toch heerlijk zo buiten! Dat bedje is heerlijk!
En Thomas kon dat weten.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme Thomas
Michel had dus gewoon gelijk.
Ik zou een aangetekende brief naar Endemol sturen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst
Ook Geraldine maakt deze irritante fout.
Gevolgd door een monoloog van een kwartier gevolgd door 'iedereen heeft nu zijn zegje wel gedaan.'quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ff wat zeggen...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gevolgd door een monoloog van een kwartier gevolgd door 'iedereen heeft nu zijn zegje wel gedaan.'
Ik heb er schijt aanquote:
Dit dus!quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gevolgd door een monoloog van een kwartier gevolgd door 'iedereen heeft nu zijn zegje wel gedaan.'
En tussendoor nog keer of 20 “Sorry dat ik je even onderbreek”quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
De... de wat?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je goed kijkt... Zie je Matt zelfs hier tussen staan
[..]
draag al vanaf me 2de een bril maar ng nooit er zo opgelet haha ik heb plus dus weet wel van het vergroten maar als ze maar 1.00 heeft ofzo dan zie je dat niet zo maar het zal idd wel een nepperd wezen want dan is weer een rage, hebben geen idee hoe het echt is om een bril dag in en uit te dragenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als je door de glazen heenkijkt, dan moet er verschil wezen: bij min glazen zijn de wangen smaller door het glas van de bril te zien.
Bij plus glazen vergroot het.
Allemaal nepbrillen, staat "stoer".
wiequote:Op donderdag 25 februari 2021 21:50 schreef Koekeloeren het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Peter totaal niet mis. Is meteen een stuk minder awkward in de studio
Dat mag jij zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:50 schreef Koekeloeren het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Peter totaal niet mis. Is meteen een stuk minder awkward in de studio
Als Jill wint en ze pakt het handig aan gaat ze in de andere kamer slapen. Laat Matt maar met Mike.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
zie het nu pas maar matt zit naast jill weer
even ophouden tot na de uitzendingquote:
mijn glas is ook ontspiegeld maar dat wat je bij haar zit blijf je toch wel zien ik moet ook altijd me hoofd speciale manier houden met pasfotos maken juist daarvoor ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
plus dat deze niet ontspiegeld was
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
draag al vanaf me 2de een bril maar ng nooit er zo opgelet haha ik heb plus dus weet wel van het vergroten maar als ze maar 1.00 heeft ofzo dan zie je dat niet zo maar het zal idd wel een nepperd wezen want dan is weer een rage, hebben geen idee hoe het echt is om een bril dag in en uit te dragen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
draag al vanaf me 2de een bril maar ng nooit er zo opgelet haha ik heb plus dus weet wel van het vergroten maar als ze maar 1.00 heeft ofzo dan zie je dat niet zo maar het zal idd wel een nepperd wezen want dan is weer een rage, hebben geen idee hoe het echt is om een bril dag in en uit te dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nah. Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
Dat laatste. Ik vermoed dat zij wél een leven heeftquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Geraldine net zo veel streamen als de gemiddelde COSser, of reikt haar kennis niet verder dan de teleprompter?
Tot haar te grote bril vrees ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Geraldine net zo veel streamen als de gemiddelde COSser, of reikt haar kennis niet verder dan de teleprompter?
Kan je nagaan hoe het met de streams gesteld is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Die liveshow stelt niets voor. Is saai
wel oerlelijk montuur hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
recht uit het schap van hans anders
cumglassesquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wow, wat een bril is dat joh
Wax snapt hetquote:
sowieso kut... veel herhaling niks nieuws en slechte vragenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef Oranos het volgende:
Live uitzending is kut, veel te veel reclames
Het blijft nu ook saai. Het dubbeltje valt de kant op van de Vlaamse dames en Nick. Die stemmen iedereen weg, zonder twist is er geen zak meer aan vanaf nu vrees ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Die liveshow stelt niets voor. Is saai
Ik dacht dat ze het morgen zouden doen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 zijn ze alweer klaar met hun dansje.
Die zijn op zijn tijd leuk, maar idd, die zijn meestal ook niet om aan te kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het met de streams gesteld is.
Zoals op de eerste promo foto's in die vuilniszakkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wow, wat een bril is dat joh
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste uitzending dat Geraldine eens een gewone outfit draagt
Dat riep Billy altijd.quote:
Ja, en tijdens het nomineren had de helft al zijn badjas aan natte haren en dat was langer dan die 4 minuten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Michel vind het verbazend dat ze zo weinig bij de liveshow betrokken worden. Is maar 4 minuten of zo.
[..]
[ afbeelding ]
Als ze hem opheeft, wanneer ze een lingeriesetje aan heeft, wil ik er nog over nadenken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Kap eens over die bril van Geraldine!
Is
[..]
Wax snapt het
Ik denk eigenlijk dat Jill het nog ver gaat schoppen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het blijft nu ook saai. Het dubbeltje valt de kant op van de Vlaamse dames en Nick. Die stemmen iedereen weg, zonder twist is er geen zak meer aan vanaf nu vrees ik.
Mijn fantasie was al bij het lingeriesetje. Bovenkleding bij vrouwen... ik zie het niet eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze hem opheeft, wanneer ze een lingeriesetje aan heeft, wil ik er nog over nadenken.
Beetje fantasie magquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn fantasie was al bij het lingeriesetje. Bovenkleding bij vrouwen... ik zie het niet eens
Ik geniet er weer vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:57 schreef Benny het volgende:
Dit gesprek tussen Jill en Thomas
Die vond ik zo zielig
pervertquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn fantasie was al bij het lingeriesetje. Bovenkleding bij vrouwen... ik zie het niet eens
Schijnbaar niet dus, net zelf gezien, was wel een snel dansje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het morgen zouden doen?
Ik zit nog bij de reclamesquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:57 schreef Benny het volgende:
Die vond ik zo zielig
Arme Jill en Thomas. Ik vond dit hartverscheurend.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:57 schreef Benny het volgende:
Die vond ik zo zielig
Wansmaak is ook smaakquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
Kap eens over die bril van Geraldine!
Is
Beetje nasty wel om dat nu zo te doen. Ja het klopt wel maar dan mag bij andere bewoners dan ook wel wat vaker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Wow, dat stukje van Mike ertussen gemonteerd.
Dus jij denkt dat ik Ruud of Jessie ben. Bitchquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zou zo maar kunnen dat ik het van haar heb of van fok, veel gelezen of zo.
Neuh, ik neem gewoon dingen over als ik ze vaak hoor of lees.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik Ruud of Jessie ben. Bitch
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, ik neem gewoon dingen over als ik ze vaak hoor of lees.
Nice! Dacht al... "Ik ken dit ergens van"quote:
wat is dan jou ergste nacht?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Ergste nacht van me levuh!
Ja. Duidelijk weer even dat je begin 20 bent. Als dát de ergste nacht van je leven is.... dat je mogelijk uit een luxe hotel moet vertrekken na een nachtje in de buitenlucht slapen
Denk dat die ene nacht met het ziekenhuis erger was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
Ja. Duidelijk weer even dat je begin 20 bent. Als dát de ergste nacht van je leven is.... dat je mogelijk uit een luxe hotel moet vertrekken na een nachtje in de buitenlucht slapen
O, oké.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar niet dus, net zelf gezien, was wel een snel dansje.
Dan zal ie toch wel eerlijk zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
die verkoopt nooit meer een keuken
Die moet dan maar een keer met mij meegaan nachtvissen, die kun je dan afvoeren naar het Pieter baan centrumquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
This is the way😉quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nice! Dacht al... "Ik ken dit ergens van"
Uh, dat is niet echt iets voor op een publiek forum.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dan jou ergste nacht?
Matt is jong, dat is zijn probleem in dat huis. Normaal speelt hij nu met zijn piemeltje, nu moet hij tussen volwassen mensen volwassen doen, terwijl hij in zijn gedachten nog een kind is.quote:
Haha echt hequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn andere vensters aan het checken waar het vandaan kwam
je mag het ook in mijn oor fluisterenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, dat is niet echt iets voor op een publiek forum.
Maar laten we zeggen dat het íets vervelender was dan weggestemd worden uit een TV-show
nachtvissen op de wallen zeker, goede smoes wel, ga ik ook een keer proberenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die moet dan maar een keer met mij meegaan nachtvissen, die kun je dan afvoeren naar het Pieter baan centrum
Tja. Gemiddelde gedachtengang van een 20-jarig kereltje:quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Matt is jong, dat is zijn probleem in dat huis. Normaal speelt hij nu met zijn piemeltje, nu moet hij tussen volwassen mensen volwassen doen, terwijl hij in zijn gedachten nog een kind is.
Die weet toch dat hij het al verbruikt heeft met al die stevige uitspraken van 'm.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef Benny het volgende:
Matt die een goede keuze denkt te maken, door een kant te kiezen. Krijgt de sloopkogel keihard terug, van beide kanten
LIese en Michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
De nominaties zijn weer bekend
Ben benieuwd
Die schijt wel constant uit z'n bekquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
aaah de laxeercupcake was voor mike
Nooit geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
nachtvissen op de wallen zeker, goede smoes wel, ga ik ook een keer proberen
hij is nu wel akkelig stilquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die schijt wel constant uit z'n bek
I came in like a wreeeeeeeeckingbaaaalllllllquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef Benny het volgende:
Matt die een goede keuze denkt te maken, door een kant te kiezen. Krijgt de sloopkogel keihard terug, van beide kanten
Zo dacht ik toen ik 14 wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja. Gemiddelde gedachtengang van een 20-jarig kereltje:
NeukeNeukeNeukeNeukeNeukeNeuke Ik wordt later rijk! NeukeNeukeNeukeNeukeNeuke Ik kan ALLES NeukeNeukeNeukeNeukeNeuke
Geef het een paar dagen. Dat gedrag is zijn standaard...die lult overal en altijd mee.quote:
Ik ook. En toen ik 20 was ook nogquote:
Game of Thronesquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:08 schreef Benny het volgende:
Bekend muziekje... Harry Potter? Efteling?
Eindelijk weer BB ipv de Djill en Thomas Showquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:08 schreef Oranos het volgende:
Blij dat er een van deze twee weg is hierna, dan komen andere bewoners misschien ook wat meer in beeld tijdens de uitzending
Viel op he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
waarom kijken ze allemaal zo bedompt, zij die op t en j hebben gestemd?
Ja maar ze vinden het oprecht kut voor die tweequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
waarom kijken ze allemaal zo bedompt, zij die op t en j hebben gestemd?
Denk nog steeds zoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. En toen ik 20 was ook nog
Moet ik beter mijn best doenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor je er nog steeds dagelijks over
Al troeven sommigen hier jou af
Stream 1 de live uitzendingquote:
game of thronesquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:08 schreef Benny het volgende:
Bekend muziekje... Harry Potter? Efteling?
geen vrienden haar vriendquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Matt probeert Thomas 2.0 te zijn. Waarom wilt die zo graag vrienden met jillies zijn?
3 minuten hequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
zo op streams is de vragen nog bezig
met Quookerquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Benny het volgende:
Geraldine is na deze avond ¤12.650,- lichter. Keukentje gekocht.
ja daar komt het wel op uit denk ikquote:
pathologische leugenaar is het. en daarom niet leuk om naar te kijken als alleen bullshit uit die mond komt.quote:
Vandaag was anders de leukste streamdag tot nu toe, allemaal dankzij die sympathieke kerelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
pathologische leugenaar is het. en daarom niet leuk om naar te kijken als alleen bullshit uit die mond komt.
Me too Mario,maakt mij niet uit wie er uit moetquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben zeer gelaten deze
avond,voel ik niks
Ah dat viel mij dus ook op!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Die "lieve" Naomi kijkt Mike niet meer aan.
Triest mens
[ afbeelding ]
dat boeit de kijkers helemal nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Benny het volgende:
Geraldine is na deze avond ¤12.650,- lichter. Keukentje gekocht.
Ik verlang toch wel een beetje naar de uitzendingen dat men naar de dagboekkamer werd geroepen, daar een opdracht kreeg of een 1-op-1 gesprek met de presentatoren hadquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou dat was dan 5 minuten live in het huis
Vreselijk mens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat viel mij dus ook op!
Schatje wel hoor
mario atm:quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben zeer gelaten deze
avond,voel ik niks
nou hoe zou jij je vinden dat hij jou alleen maar wilt om zo haar stem te kunnen winnen en dan ook nog tegen andere te proberen laten stemmenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Triest mens
[ afbeelding ]
Die ook binnen een uurtje praten weer was vergeven door Michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Oranos het volgende:
[..]
Vandaag was anders de leukste streamdag tot nu toe, allemaal dankzij die sympathieke kerel
🤣quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben zeer gelaten deze
avond,voel ik niks
de mike heeft haar ook hard angepaktquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Triest mens
[ afbeelding ]
gemengd gevoel bij. Uiteraard erger ik me er aan, maar de reactie van de groep daarop is wel weer mooi om te zienquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
pathologische leugenaar is het. en daarom niet leuk om naar te kijken als alleen bullshit uit die mond komt.
nu net zeggen dat die geen spijt heeftquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En dan tegen Jill en Thomas zeggen dat hij spijt van zijn keuze heeft
Dit is thomas toen hij 6 wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Alsjeblief laat Mike volgende week zo rondlopen
[ afbeelding ]
quote:
Uitpraten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hoe zou jij je vinden dat hij jou alleen maar wilt om zo haar stem te kunnen winnen en dan ook nog tegen andere te proberen laten stemmen
Precies, dat bracht nog iets extra's.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik verlang toch wel een beetje naar de uitzendingen dat men naar de dagboekkamer werd geroepen, daar een opdracht kreeg of een 1-op-1 gesprek met de presentatoren had
nou ze had wel al irritatie tegen over hem dus ik weet niet in ieder geval niet zo close als hij wiltquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef NickTheBomb het volgende:
Als Thomas er uit ligt zal Jill wel verder aanpappen met Matt.
komt nog wel, en dan dubbelquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Uitpraten.
Midden in zijn gezicht vragen/zeggen.
Maar dit is niks voor dat zg lieve vrouwtje Naomi. Die laat zich ook kennen.
ons welquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat boeit de kijkers helemal niet
Dat wilde ze wel, maar Michel zei dat het gesprek klaar was en dat zij dr mond moest houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Uitpraten.
Ruud de Wild had het gedaan. BB5quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
G: Julie, jij hebt ook een moeilijke week gehad. Hoe denk je dat jouw vriend naar dit alles kijkt?
... maar dat zal wel te heftig zijn om te vragen ben ik bang.
Duh? En zij liet het zo?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel, maar Michel zei dat het gesprek klaar was en dat zij dr mond moest houden.
hij zegt ook niet veel hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike was helder in zijn beantwoording, maar zit er nu als een aangeslagen kind bij, die zijn lollie niet heeft gekregen.
Ben ik niet mee eens. Eerder tegen Jerrel zei ze het ook gewoon. Het was Michel die haar tegenhield vanmiddag anders was ze losgegaan volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Uitpraten.
Wat een gelul weer. Ze moest eerst afkoelen. Gast morgen praten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:22 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel, maar Michel zei dat het gesprek klaar was en dat zij dr mond moest houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |