Neequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:
Ben ik de enige die ko-ko-tsjie-aahhh leest?
Ik las van onder naar boven, maar ik las alsnog hetzelfdequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben vorige week dus pas begonnen. Ga nu nog alleen in t weekend, dus 1 keer. Zodra het belastingaangifteseizoen voorbij is wil ik dat opbouwen naar drie keer.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:33 schreef MarkIII het volgende:
Hoeveel keer per week doe je dat hardlopen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik zag het vrij snel, maar daarna bleef de ko-ko-tsjie-jaahh in m'n hoofd zitten elke keer als ik het lasquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:24 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn Fitbit gaf me net een Vuurtoren-badge; 50 verdiepingen op 1 dag.
Blijkbaar zit ik al op 62 verdiepingen vandaag.
Best knap, zo zittend op m'n dikke reet al Netflixend..
Goed bezig Hupje, ga zo door!quote:Op donderdag 11 maart 2021 14:59 schreef Hupje het volgende:
En de dag dat je er wel echt zoveel hebt, telt hij ze niet. Zul je altijd zien.![]()
Mijn stappen zijn maar zo-zo deze week, veel te veel zittende verplichtingen.
Het gaat wel goed met mijn gewicht, de knop is echt omOver niet al te lange tijd zou ik op mijn doelgewicht kunnen zijn. Stom dat het de afgelopen 2 jaar niet lukte.
Lekker! Ben benieuwd hoe je de kroketburger vindt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef Declan-Harp het volgende:
Friday snackday!
B: Grote wandeling
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en houmous + kwark met blauwe bessen en banaan
T: 2 vanille muffins
D: 2 American hamburgerbuns met Vivera kroketburger en mosterd + paar Twister fries
B: Half uur hometrainer
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lekker! Ben benieuwd hoe je de kroketburger vindt.
Lijstje:
L: crackers met hummus en eiersalade
T: Appel
D: Falafel salade
Die chickenburgers zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ookKind krijgt de chickenburgers, er was nog maar 1 pakje kroketburgers over. Misschien doen we ook wel beide 1, even kijken wat lekkerder is
Sowieso; Viveraquote:
Twister fries skippen we, ik zit nóg vol van m'n lunchquote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:39 schreef Declan-Harp het volgende:
Friday snackday!
B: Grote wandeling
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en houmous + kwark met blauwe bessen en banaan
T: 2 vanille muffins
D: 2 American hamburgerbuns met Vivera kroketburger en mosterd + paar Twister fries
B: Half uur hometrainer
Ja inderdaad. Ik was 2 weken geleden ook blij verrast in de ah. Ze hebben de vega hoek verkast zodat er meer assortiment is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Twister fries skippen we, ik zit nóg vol van m'n lunch![]()
Vroeger moesten ''we'' het met een taaie groenteburger of Javaanse schijf doen. Ik ben zó blij dat vega zo mainstream is geworden de laatste jaren, je hebt enorm veel keus nu. Behalve bij de Aldi dandie lopen weer eens 10 jaar achter.
Hier ook! Vind het huismerk wel aan de dure kant trouwens, had eerder Lidlprijzen verwacht.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik was 2 weken geleden ook blij verrast in de ah. Ze hebben de vega hoek verkast zodat er meer assortiment is.
Ja ben ik met je eens inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hier ook! Vind het huismerk wel aan de dure kant trouwens, had eerder Lidlprijzen verwacht.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:39 schreef Hupje het volgende:
Ik heb de kroket burgers ook gekocht, ben ook benieuwd.
Heerlijk!quote:
Jaaa hij is lekker hequote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:36 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk!De chicken vond ik wat minder, maar die gingen er bij zoon goed in. Kroket komt hier vaker op het menu
Sowieso heb je goed lijstje vandaagquote:Op zaterdag 13 maart 2021 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ja, ik had een goede inspirator
Dat vond ik zelf ook ja. En echt lekker en echt prima kcal. Alleen beetje weinig vezels, maar dat compenseer ik morgen wel weer. Dacht eerst dat ik gewoon met crackers en hüttenkäse zou avondeten ter compensatie vd sushi, maar die kaasschnitzel zit zo weinig kcal in dat m'n avondeten van nu nog minder kcal had dan crackers met hüttenkäse gehad zou hebben! Ik hoop alleen op niet morgen weer gewicht omhoog door de sojasaus, maargoed, opzich is dat natuurlijk niet echt aankomen en weet ik ook wel dat dat er dus zo weer af is.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 18:33 schreef Declan-Harp het volgende:
We liepen langs de sushi tent, kind helemaal enthousiast. Dus dat hebben we net naar binnen gewerkt, hij vond het héérlijk
De rest post ik niet, niet zo'n beste dag vandaag.
Zonet nog een extra rondje gelopen in de harde wind ter compensatiequote:
Precies!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zonet nog een extra rondje gelopen in de harde wind ter compensatieMorgen weer een nieuwe dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |