Nick heeft een pact met Naomi en Mike ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat Nick voor haar heeft besloten dat ze de komende weken niet op Mike mag stemmen?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever dit is, bedenk lekker je eigen tekstjes .. .zag er net ook al 1 van mij voorbijkomen.
gebeurt vaak..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever dit is, bedenk lekker je eigen tekstjes .. .zag er net ook al 1 van mij voorbijkomen.
Ik Nick toch echt horen zeggen tegen Mike dat hijzelf, Naomi en Liese niet op hem zouden gaan stemmen. Laatste 6 is hem beloofd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick heeft een pact met Naomi en Mike ..
Niet met de rest
Sorry maar het iq van Nick 137.. daar geloof ik niks van..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Onderschat Nick met zijn iq van 137. Heb hem wel nog nooit een intelligente opmerking horen maken.
Alleen Nick en Naomi hebben dat beloofd. Nick heeft het allemaal geregeld s'nachts.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat Nick voor haar heeft besloten dat ze de komende weken niet op Mike mag stemmen?
Ik heb liever Thomas, maar als Thomas blijft dan gaat Michel vrijwel gegarandeerd naar de finalequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Als Jill wint hebben we een hele populaire speler, als Thomas wint hebben we een sterke en strategische speler
@brother_fan1 is inderdaad een copy-paster. Heeft al behoorlijk wat gekopieerd vanuit hier... tekst, afbeelding en filmpjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja misschien maar denk dat Thomas het niet zal redden bij de Belgen in the end en Jill heeft als Nederlander meer kans om in de finale te komen denk ik persoonlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Als Jill wint hebben we een hele populaire speler, als Thomas wint hebben we een sterke en strategische speler
Misschien heb ik het dan fout gehoord...quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen Nick en Naomi hebben dat beloofd. Nick heeft het allemaal geregeld s'nachts.
Dit zit mij inderdaad ook wat tegen. Michel is dan opeens ook een nog sterkere spelerquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik heb liever Thomas, maar als Thomas blijft dan gaat Michel vrijwel gegarandeerd naar de finale
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik wil Zoey ook nog wel wat tips gevenquote:
13,7 bedoelt ie ... net zoveel als een kamerplant.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry maar het iq van Nick 137.. daar geloof ik niks van..
Dit... als thomas blijft zitten de NLers al in de finale wekenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik heb liever Thomas, maar als Thomas blijft dan gaat Michel vrijwel gegarandeerd naar de finale
Volgens mij niet. Dat zal klappen geven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Sunflower01 het volgende:
Zover had ik het ook gehoord.. maar wat zat ervoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe .. hij heeft mij ook geprobeerd op te
en over U ook
..
Mies; onthou wel dat als je dr uit bent
Zoey ; de camera's zien ook ik ben niet dom
. knik
JUdas knuffel Mies.. Zoe..
Zoe verder ; hij is bad vibes echt bad vibes
je kunt spel spelen
maar als menselijke weg i s
tering jantje en dat zegt ZOe
.
Mijn Alocasia Wentii zegt: Fuck You.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
13,7 bedoelt ie ... net zoveel als een kamerplant.
<<< 1 kop koffie en een breudje uit de oven route kaartquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zover had ik het ook gehoord.. maar wat zat ervoor
Slecht geschakeld dus weer die camera’squote:Op donderdag 25 februari 2021 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
<<< 1 kop koffie en een breudje uit de oven route kaart
Whoep whoepquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel en Zoey net praten op stream 2. Zoey vertelt dat ze Mike compleet niet vertrouwt. :Liese komt ook binnen, Naomi is ook aanwezig.
Ze komen er achter dat Mike tegen iedereen heeft gezegd dat hij met ze in de finale wil komen en in ze zal beschermen bij de rest.
Naomi zit erbij en zegt niks. Maar Zoey vertelt haar wat Mike haar heeft verteld. Dat hij niks om Naomi geeft, en niks om de vegan shit geeft. Naomi schrikt.
Ook Julie komt erbij en hoort het verhaal aan.
Ik denk het niet hoor. Dan hadden alle Belgen de NL eruit gespeeld. Dat gebeurt nu ook met als enige Michel die van de Belgen mag blijven..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:42 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk he... Belgen en Nederlanders samen had kunnen werken. Als er neit in het contract stond dat er 1 NL en 1 BE in de finale zou komen te staan. Daarmee is het spel vanaf het begin al strategisch ingesteld. Best zonde. Had dat losgelaten en je had ook een ander programma
The shit is gonNa hit the fan.. hopelijk niet de shit van Zoëyquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef Benny het volgende:
Mike wordt even overal door de mangel gehaald. Vanavond een feestje gaat shit opleveren. Sowieso
Ik kan het spel van Zoey zoveel meer waarderen dan dat van Mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch wel blij met Zoey die tussen 2 kampen pendelt en daarom nu Mike onder de bus kan gooien
Precies.. heerlijk ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch wel blij met Zoey die tussen 2 kampen pendelt en daarom nu Mike onder de bus kan gooien
Aan jouw Alocasia Wentii: Blow Me.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn Alocasia Wentii zegt: Fuck You.
Ik ook.. geen idee wat het precies maakt dat het beter te doen is..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kan het spel van Zoey zoveel meer waarderen dan dat van Mike
Gaat heel gelijk opquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:50 schreef engine het volgende:
Jill nog steeds favoriet om te blijven op de socials?
kreeegt steeds de beelden vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
The shit is gonNa hit the fan.. hopelijk niet de shit van Zoëy
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:47 schreef Benny het volgende:
Mike wordt even overal door de mangel gehaald. Vanavond een feestje gaat shit opleveren. Sowieso
@Whuzz kan er wel heel goed tegenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kreeegt steeds de beelden van
wattenschijf met stront
slip tonen in camera met menstruatie
.. gaat nooi meer wegnienetvliesnetvlies
v
Dat heb ik precies zo. Die twee kabouter plop personages kan ik niet zien of horen. Ik irriteer mij kapot aan die twee. En dan kom ik in de cos en lees over de verheerlijking van die twee door sommigen voor die eikels dan word ik nog pissig ook. 😂Voor mij teken om ff af te haken. 😉 Het moet wel vermaak blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
quote[ afbeelding ] Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef Lillfex het volgende: Hahah Maar denk dat ik maar lekker even weg ga van de streams want kan op dit moment Michel en Nick niet meer horen. Kijken moet leuk zijn maar op dit moment irriteer ik me veel teveel
VIES WIJF IS HET!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:whuzz kan er wel heel goed tegen
quote:
Die is heeeeel stil nu .. die denkt shit!quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi niks vertellen over haar bondje met Mike en Nick
nee hoor nick heeft dat wel degelijk gezegd in de sauna, heb je prima gehoord, alleen liese weet dat niet, en gaat er geen rekening mee houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:40 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het dan fout gehoord...
Dat heb ik precies zo. Die twee kabouter plop personages kan ik niet zien of horen. Ik irriteer mij kapot aan die twee. En dan kom ik in de cos en lees over de verheerlijking van die twee door sommigen voor die eikels dan word ik nog pissig ook. 😂Voor mij teken om ff af te haken. 😉 Het moet wel vermaak blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
quote[ afbeelding ] Op donderdag 25 februari 2021 09:28 schreef Lillfex het volgende: Hahah Maar denk dat ik maar lekker even weg ga van de streams want kan op dit moment Michel en Nick niet meer horen. Kijken moet leuk zijn maar op dit moment irriteer ik me veel teveel
Ik heb daar een ander gevoel bij...quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Julie's breakdowns zijn ergens ook wel grappig...
"Maar weet je.. mompel mompel mompel ..... MAAR DAT IS NIE![]()
![]()
... Maar... mompel mompel mompel"
Ik hoop dat Julie nog lang mag blijven. Ik vind d'r leuk om naar te kijken en vind die uitbasrtingen juist prachtigquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Julie's breakdowns zijn ergens ook wel grappig...
"Maar weet je.. mompel mompel mompel ..... MAAR DAT IS NIE![]()
![]()
... Maar... mompel mompel mompel"
Is het GAME ON met Slidings?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef M.Ritcher het volgende:
Ah. Na de liveshow vuurwerk vertellen ze![]()
Ik heb er ook niks mee, maar het begint op een gegeven moment een karikatuur van zichzelf te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb daar een ander gevoel bij...
Aandacht.... mompel mompel.. AANDACHT...
En jij bent nie wiesquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat Julie nog lang mag blijven. Ik vind d'r leuk om naar te kijken en vind die uitbasrtingen juist prachtig
Wat ik niet snap is dat na het feestje die meiden er niet bovenop zijn gesprongen.. dat gedrag van Mike.. dat was echtquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Benny het volgende:
Zoey zegt nu dat ze zich niet veilig voelt bij een persoon als Mike in het huis
Snap ik wel
quote:
Your wishquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Thomas en Jill gaan nu naar de gameroom geroepen worden.. maar kom op.. gooi stream 1 op die kamer.
We mogen verder met histyrische Juliequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
Harde streamlock.
Ik denk dat de uitspraak van Zoey ("Ik voel mij niet veilig bij een persoon als Mike in huis") en wat Naomi zei "Ik ben er ook in meegegaan en geloofde hem" de druppel waren.
Beetje dubbel. Naomi ging er ook wel een beetje in meequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat na het feestje die meiden er niet bovenop zijn gesprongen.. dat gedrag van Mike.. dat was echt
Dat Mike heeft gezegd dat Julie er bij hem niet meer inkwam, omdat hij het niet vriendschappelijk vindt hoe ze omgaat met Michel.quote:
Moeten ze maar fittie doen tijdens de live uitzendingquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we een poule maken hoelang de streamlocks zullen zijn vanavond na de live-uitzending.
Hij had er ook duidelijk geen moeite mee toen Mike en Zoey tegenover K5 logen vorige week, omdat het toen in zijn voordeel was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Thomas wel hypocriet tegenover Mike.
Hij zegt zelf de hele tijd dat "het spel" gespeeld moet worden, dat hij daar respect voor heeft. Ook dat hij snapt dat Mike "het spel speelt". Maar hij vind dat je niet moet liegen.
Uuuh, ok. HOE speel je het spel anders dan? Om tactisch te spelen zul je moeten liegen, in elk geval tegen bepaalde mensen.
Wordt een emotioneel onderonsje daar in de gameroom denk ik. Spijtig dat we dit niet te zien zullen krijgen op de stream.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Thomas en Jill gaan nu naar de gameroom geroepen worden.. maar kom op.. gooi stream 1 op die kamer.
Jammer dat de presentatoren geen scherpe vragen meer (mogen) stellenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Moeten ze maar fittie doen tijdens de live uitzending
dat ze met michel heeftquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft Mike gezegd over Julie??
Mike, wij zagen dat Jill heerlijk genoot van jouw worst. en broodje. Wat deed dat met jou?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok .. welke cringe vragen gaan Peter en Geraldine stellen aan Mike vanavond
"Hoe voelt dat nou"? Sinds Jowie en de afrukkers stellen ze geen scherpe vragen meer. Vorige week was de uitzending bloedsaaiquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok .. welke cringe vragen gaan Peter en Geraldine stellen aan Mike vanavond
Die Zoey speelt het hard en vuil.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is weer lekker haar straatje aan het schoonvegen.
Haar plannetje is in duigen gevallen.
Even Julie weer wat aanpraten zodat die zich gaat distantiëren van Michel.
Naomi laten twijfelen over Nick.
Liese weer op haar hand.
Snake in full force. Weer even haar ass gesaved voor volgende week.
Hoop 1 ding. Dat fab5 samen sterk blijft.
Over het feit dat ze zo close is met Michel en een vriend thuis heeft. Als hij de vriend van Julie was kwam ze er niet meer in na BBquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft Mike gezegd over Julie??
Mee eens. Ze is gevoelig en kan prima iemand troosten. Maar ze is nog steeds domquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
Dan kan iedereen zeggen dat Jill zo dom is.. maar dit doet ze goed
Dat bondje is ook weer tactisch hoor. Van de anderen verwacht ik dat ze op Mike zullen stemmen dus die zit dan sowieso op de bank. En ik denk zelf dat Matt ernaast komt. Mike nokken dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi niks vertellen over haar bondje met Mike en Nick
Nou je moet wel toegeven dat Mike vuil spel speelt en leugens verspreid die niet hoeven. Zoals aanpappen met naomiquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Thomas wel hypocriet tegenover Mike.
Hij zegt zelf de hele tijd dat "het spel" gespeeld moet worden, dat hij daar respect voor heeft. Ook dat hij snapt dat Mike "het spel speelt". Maar hij vind dat je niet moet liegen.
Uuuh, ok. HOE speel je het spel anders dan? Om tactisch te spelen zul je moeten liegen, in elk geval tegen bepaalde mensen.
Doel bereikt Zoey!!!quote:
Thomas en Jill kunnen blijvenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
Julie naar huis.. Julie naar huis![]()
![]()
![]()
Ik ben nog niet uit mijn keuze voor Thom of Jill. Ik ga nog wat wachten vandaag vooraleer mijn stem uit te brengen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill nu tegen Julie zeggen wat Thomas altijd tegen haar zegt ... maar doet ze goed
Zoey.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef Oranos het volgende:
Wie heeft Julie zo over de zeik gekregen?
Dat Mike huismeester is bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zo een ergernis over Mike en Matt. Maar Thomas en Jill worden genomineerd. Wat begrijp ik dan niet.
Sorry maar als je dit zo kunt draaien... het gaat om Julie niet om Michel.. dat hij er mee te maken heeft .. primaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doel bereikt Zoey!!!
Vies kreng!
Even weer een tik uitgedeeld aan Michel via Julie.
Had je kop gehouden. Je weet hoe gevoelig dat ligt.
Julie is boos op zichzelf, nu ze beseft dat haar gedraag gewoon een bepaald beeld oproept.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef Tourniquet het volgende:
Is Julie nu boos op Mike, Zoey of allebei?
Het Nick en Mike bondje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zo een ergernis over Mike en Matt. Maar Thomas en Jill worden genomineerd. Wat begrijp ik dan niet.
Ze verteld gewoon wat Mike gezegd heeftquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doel bereikt Zoey!!!
Vies kreng!
Okay goed punt maar Matt niet dus ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat Mike huismeester is bijvoorbeeld?
Op ze loopbandquote:
Heeft Nick nu weer met Mike en bondje?quote:
Geen idee ik probeer iets te volgen maar gaat van links naar rechts en van boven naar beneden. Pfff niet te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
My goodness... hoe gaan we dit samenvatten voor de steams ... er gebeurt zoveel
Mooi hopelijk stapt ze zelf op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
Whoeiii Julie een mental breakdown?
Vanaf vorige week al.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft Nick nu weer met Mike en bondje?
Zoëy gooit het Mike bommetje..quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
My goodness... hoe gaan we dit samenvatten voor de steams ... er gebeurt zoveel
Zo mee eens.....heb nog nooit zo'n valse gezien....Je voor doen als maatje. Wanneer krijgt Jullie door dat Zoey niet deugd in het spel.Ze gaat over lijken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doel bereikt Zoey!!!
Vies kreng!
DIe zal volgende week aan de beurt zijn. Ze willen nu liever tactisch een sterke speler elemineren door J&T tegenover elkaar te zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Okay goed punt maar Matt niet dus ?
Hier pleurt die er ook steeds uit, sinds gisteren al.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef woveleed het volgende:
Stream is nog steeds glitched hier btw, en ligt sowieso aan de stream zelf want is zowel op goplay.be & op de tv stream via kanaal 247 van telenet. :/
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike je hebt 5 minuten je koffer staat in de voorraadkamer
Even op de live knop drukken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:13 schreef Paul het volgende:
beeld/geluid lopen niet meer synchroon
Ja de rest erbij dan kan alles op tafel komenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:14 schreef Monique___ het volgende:
yess jammer dat alleen Michel nu bij Mike zit... nu de rest van de groep nog erbij..
mike is weer de onschuld zelf..
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Er gebeurd van alles maar niet heus.
Lege huiskamer en Thomas closeup onder de douche.
# ik mis de rode en gele kaart smiley's.
Nee, ze is bang dat er meer dan alleen naar voren komt dan dat Zoey wil....Het enige wat ze wil is stoken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:13 schreef Flow3r het volgende:
Beetje raar dat Julie Mike niet mag confronteren ?
Uitvallen doet het hier niet, maar het ziet er zo uit, zowel via digitale tv & via internet (in belgie) sinds ze wakker zijn geworden dezemorgen:quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier pleurt die er ook steeds uit, sinds gisteren al.
Dit Nurenberg tribunaal willen we zien! (Wat Baudet daar ook van moge vindenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op .. .roep iedereen erbij .. en laat Mike zich er dan maar eens uitlullen
Dat dus. Hoppa!quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Haalt nu zijn arsenaal verkooppraatjes boven. Straks gaat Michel met een nieuwe keuken naar huis.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Whuzz het volgende:
Mike doet even een Mike. "Dat heb ik niet zo gezegd... ik bedoelde... blabla ik ontken gewoon glashard alles"
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef Lillfex het volgende:
Zou dit de twist in de nominatie ? Mike wil naar huis en Jill en Thomas blijven nog voor een week ? Net zoals toen Theo op stapte?
Iedereen mag weg ... allemaal opzouten want ik wil rustquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Liese mag weg , Julie mag weg. Zoey mag weg zitten er allemaal nog.
Mies: "Ja Julie... ik heb met Mike gesproken. Hoe het ging? Of ik hem hard heb aangepakt? Ja... uh... nou, laat ik het zo zeggen.... Hier heb je een nieuwe keuken. Ook mooi toch?"quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haalt nu zijn arsenaal verkooppraatjes boven. Straks gaat Michel met een nieuwe keuken naar huis.
Neeh dit is precies hoe mike het spelletje wil spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef Lillfex het volgende:
Zou dit de twist in de nominatie ? Mike wil naar huis en Jill en Thomas blijven nog voor een week ? Net zoals toen Theo op stapte?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mies: "Ja Julie... ik heb met Mike gesproken. Hoe het ging? Of ik hem hard heb aangepakt? Ja... uh... nou, laat ik het zo zeggen.... Hier heb je een nieuwe keuken. Ook mooi toch?"
bij mij ontploft er een bom op stream 1 hoor, Michel en Mick confrontatiequote:
De nieuwe Jerrel/Nathaliequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
controlfreak julie in de dbk, omdat ze iets niet wil
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
De keuken die ik je heb verkocht is gewoon mooi.. dat hij nu half uit elkaar valt is niet mijn schuld.. het blijft een mooie keuken
Ja want dan kan hij zich nergens uitlullenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij kijkt niet vaak hequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef brasta het volgende:
[..]
Neen.
De andere bewoners doen bondjes. Hij is tenminste oprecht
Zoëy moet dit eigenlijk doen.. die is er veel beter inquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij ontploft er een bom op stream 1 hoor, Michel en Mick confrontatie
Hahah te toevallig. Ik zat net naar Mike te kijken en ineens deed hij me denken aan Michael van Gerwenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
#teammightymike vs #teammooiemies
#BFF
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik heb nooit gezegd dat deze keuken langer dan een week zou mee gaan. Ik heb gezegd dat de eerste week in een nieuwe keuken altijd een mooi gevoel geeft!quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
De keuken die ik je heb verkocht is gewoon mooi.. dat hij nu half uit elkaar valt is niet mijn schuld.. het blijft een mooie keuken
Ah, troll dusquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef brasta het volgende:
[..]
Neen.
Hij heeft vorige week nog een bondje met Nick gesloten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef brasta het volgende:
[..]
Neen.
Waarom heeft niemand door dat Zoey probeert Julli los te weken van Michel zodat beide zich ellendig voelen en zij zo meer macht krijgt. Ze heeft zo'n hekel aan Michel dus heeft er alles voor over. Zelfs als ze haar vriendin daarvoor kapot moet maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey moet hier bijkomen .. die kan Mike aan
quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:22 schreef brasta het volgende:
[..]
Wat heeft Mike dan gedaan waarom jij hem niet eerlijk vind?
Gefeliciteerd met je nieuwe keuken!quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef brasta het volgende:
[..]
Neen.
Inderdaad. Als je aan hem vraagt of hij iets heeft gezegd ontkent hij of hij heeft het anders bedoelt. Blablabla. Michel heb ik persoonlijk niet hoog zitten maar van hem kan ik wel zeggen dat hij eerlijk is en in je gezicht zeg wat hij van je vindt en Mike niet.quote:
Ik zie Mike echt voor aan dat als hij geconfronteerd wordt in een groepsgesprek, dat hij iedereen tegen elkaar op weet te zetten. Iedereen boos op elkaar en Mike de lachende man.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja want dan kan hij zich nergens uitlullen
OMG serieus???quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:22 schreef brasta het volgende:
[..]
Gelukkig was ik nu niets aan het drinken bij het lezen van je quotequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik heb nooit gezegd dat deze keuken langer dan een week zou mee gaan. Ik heb gezegd dat de eerste week in een nieuwe keuken altijd een mooi gevoel geeft!
Kastdeurtje afgebroken? Nee, dat is een snijplank. Ik zie dat niet als afbreken. Dit is een modulaire keuken.
strijderquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:22 schreef brasta het volgende:
[..]
Ja.quote:
Gelukkig komt Michel daar nu ook mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:24 schreef Flow3r het volgende:
waarom confronteren ze die kwal elke keer 1 op 1 ? Kan ie weer bullshit verhalen vertellen aan anderen
Ik had het in de groep gegooid
Dit is niet aan de orde dit is zoey ook verteld door Matt geloof ik Mike komt gewoon nu uit als dat die is een leugenaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand door dat Zoey probeert Julli los te weken van Michel zodat beide zich ellendig voelen en zij zo meer macht krijgt. Ze heeft zo'n hekel aan Michel dus heeft er alles voor over. Zelfs als ze haar vriendin daarvoor kapot moet maken.
Mies: Niemand hoeft hier zijn spullen te pakkenquote:
Als Thomas en Jill in de gameroom zijn geweestquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Loutje04 het volgende:
Jaaa met allemaal! Hoe laat, want ik moet nog weg hahaha 😂
denk alleen niet dat hij nog snel bij een nieuwe keukenboer aan het werk kan hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:26 schreef chufi het volgende:
Mike zo een verkoop lulverhaaltje....
Oost-Indische blind?quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:20 schreef brasta het volgende:
[..]
Neen.
Mike blij natuurlijk ! Zoveel commissieloon op 1 dag als iedereen uiteindelijk een keuken zal kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Harry het volgende:
Voorstel Michel (die buiten met Mike praat): groepsgesprek.
Ja was een grapjequote:Op donderdag 25 februari 2021 10:26 schreef ArcoParco het volgende:
[..]
Als Thomas en Jill in de gameroom zijn geweest
Nee juist als ze eruit zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Michel wil praten als Thomas en jill in de gameroom zitten. Jammer want tegen die twee heeft hij juist zoveel onzin gezegd.
Thomas zei daarna... laten we het doen als we weer terug zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Michel wil praten als Thomas en jill in de gameroom zitten. Jammer want tegen die twee heeft hij juist zoveel onzin gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |