Nick heeft een pact met Naomi en Mike ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat Nick voor haar heeft besloten dat ze de komende weken niet op Mike mag stemmen?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever dit is, bedenk lekker je eigen tekstjes .. .zag er net ook al 1 van mij voorbijkomen.
gebeurt vaak..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Whoever dit is, bedenk lekker je eigen tekstjes .. .zag er net ook al 1 van mij voorbijkomen.
Ik Nick toch echt horen zeggen tegen Mike dat hijzelf, Naomi en Liese niet op hem zouden gaan stemmen. Laatste 6 is hem beloofd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick heeft een pact met Naomi en Mike ..
Niet met de rest
Sorry maar het iq van Nick 137.. daar geloof ik niks van..quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Onderschat Nick met zijn iq van 137. Heb hem wel nog nooit een intelligente opmerking horen maken.
Alleen Nick en Naomi hebben dat beloofd. Nick heeft het allemaal geregeld s'nachts.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat Nick voor haar heeft besloten dat ze de komende weken niet op Mike mag stemmen?
Ik heb liever Thomas, maar als Thomas blijft dan gaat Michel vrijwel gegarandeerd naar de finalequote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Als Jill wint hebben we een hele populaire speler, als Thomas wint hebben we een sterke en strategische speler
@brother_fan1 is inderdaad een copy-paster. Heeft al behoorlijk wat gekopieerd vanuit hier... tekst, afbeelding en filmpjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja misschien maar denk dat Thomas het niet zal redden bij de Belgen in the end en Jill heeft als Nederlander meer kans om in de finale te komen denk ik persoonlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Als Jill wint hebben we een hele populaire speler, als Thomas wint hebben we een sterke en strategische speler
Misschien heb ik het dan fout gehoord...quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen Nick en Naomi hebben dat beloofd. Nick heeft het allemaal geregeld s'nachts.
Dit zit mij inderdaad ook wat tegen. Michel is dan opeens ook een nog sterkere spelerquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik heb liever Thomas, maar als Thomas blijft dan gaat Michel vrijwel gegarandeerd naar de finale
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |