Ja sorry maar als broer en zus zo doen... Worden ze met de nek aangekeken... Als. Neef en nicht zo doen, komen ze uit urk.quote:
Lekker slapenquote:
De man van de stevige uitspraken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Met bemoeit zich er nu mee. Direct angst in de ogen van Mike.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Mike die zegt dat hij op zijn veiligste keus heeft gestemd![]()
Ja, laat Tho maar blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:37 schreef engine het volgende:
ThomasGoed bezig. Lekker duidelijk en lult hem compleet plat.
Zoey is een ijzervreter, zit met haar mond elke keer aan haar bed telikken....en dan een keer verbaast zijn dat ze vieze uitslag krijgt om haar mond.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:38 schreef aswesleep het volgende:
Zoey kan weer eens niet slapen, die gaat weer de hele nacht praten met Thomas en Jill.
haha goedequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef anine het volgende:
Toch fijn dat Mike achter ze aan zou springen als ze van een brug afvallen, hij heeft ze er net afgeduwd dus ik zou zeggen...springen
Alsof hij voor die tijd zo streng was....polonaise, schoonmaak,quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef Windhapper het volgende:
Maar Nick niet in de tuin? Die vrat toch een non vegan cracker met de lunch? De strenge Big Brother is weer geweest, die was alleen nodig voor nog een tv momentje Jill en Thomas voordat 1 naar huis moest.
Ja, maar dat was TOEN zijn gevoel, begrijp je? En gevoelens kunnen zomaar veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Die uitspraak dat hij J+T er nooit samen op zou zetten was net een leugentje teveel Mike
Thomas valt vooral over de opmerking dat hij in het gezicht van Thomas en Jill heeft gezegd ze er nooit samen op te zetten... op zich snap ik dat je dat niet fair vindtquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom krijgt Mike nu alles over zich heen. Stemmen en iemand mogen kan best los staan van elkaar. En verder zit iedereen er voor zichzelf en is het een spel. De verkeerde vertrouwen in een spel moet je vooral bij jezelf zoeken dus Thomas lult.
Precies 1 dag, genoeg om Jill en Thomas samen in de tuin te krijgen. Alsof het zo bedacht is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alsof hij voor die tijd zo streng was....polonaise, schoonmaak,
Zo mee eens,,,,terwijl ze hem al niet vertrouwde en voor hetzelfde geld viel het kwartje andersom.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom krijgt Mike nu alles over zich heen. Stemmen en iemand mogen kan best los staan van elkaar. En verder zit iedereen er voor zichzelf en is het een spel. De verkeerde vertrouwen in een spel moet je vooral bij jezelf zoeken dus Thomas lult.
Ook niet ... want Jill wilde hem al wippen zo ook Zoey ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had die anders moeten stemmen had die veel meer kans gehad
Nu al besmet met het GEVOELvirus van k5quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar dat was TOEN zijn gevoel, begrijp je? En gevoelens kunnen zomaar veranderen.
Stilte?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
Ik zet de andere stream weer even aan en het eerste wat ik hoor is "klik mee heb"
precies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Precies 1 dag, genoeg om Jill en Thomas samen in de tuin te krijgen. Alsof het zo bedacht is.
Mike speelt een smerig spel en dan krijg je daar commentaar op...zo gek is dat toch niet. En ja, ik geloof wel dat hij Thomas en Jill best mag hoor. Dit is geen keuze geweest omdat hij hun niet mag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze moeten in de slaapkamer blijven morgenvroeg. Er wordt in het huis gewerkt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef Windhapper het volgende:
Maar Nick niet in de tuin? Die vrat toch een non vegan cracker met de lunch? De strenge Big Brother is weer geweest, die was alleen nodig voor nog een tv momentje Jill en Thomas voordat 1 naar huis moest.
Ben blij dat ze oplettenquote:
Die optie was er gister niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten in de slaapkamer blijven morgenvroeg. Er wordt in het huis gewerkt.
Nick heeft de vegan maaltijd later gedaan.
Het is een spel waar nogal behoorlijk wat centjes te winnen zijn, dan kan je simpelweg niemand vertrouwen. Heeft niks met fair te maken imo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thomas valt vooral over de opmerking dat hij in het gezicht van Thomas en Jill heeft gezegd ze er nooit samen op te zetten... op zich snap ik dat je dat niet fair vindt
Dat wel ja, maar dat blijkt achteraf wel een goede inschattingquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike maakte de juiste keuze aangezien bondje Thomas hem volgende week sowieso voor de bus ging gooien.
Geen zelfreflectie bij bondje Thomas.
Tuurlijk wilde hij dat niet.....nu is het ieder voor zich en anders hadden ze altijd dubbel fans als er 1tje op kwam.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is een spel waar nogal behoorlijk wat centjes te winnen zijn, dan kan je simpelweg niemand vertrouwen. Heeft niks met fair te maken imo.
Volgende week zit Mike op de bank met Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike maakte de juiste keuze aangezien bondje Thomas hem volgende week sowieso voor de bus ging gooien.
Geen zelfreflectie bij bondje Thomas.
idd het heeft 3 weken geduurd, maar hij valt nu keihard door de mandquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef engine het volgende:
Mike is wel een beetje af denk ik na vandaag
Volgens mij heeft iedereen nu meteen door dat die gast niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Harry het volgende:
Mike gaat zwaar door het stof.
En terecht!!!
Was te verwachten: leugens komen altijd uit! Gelukkig!!
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgende week zit Mike op de bank met Matt
De andere zes stemmen is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....
1 groepje kiezen en 1 persoon uit het andere groepje voor een individueel bondje. Maar Mike kiest gewoon 2 groepjes. You can fool some people sometimes but you can't fool all the people all the time.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben trouwens ook nooit te vertrouwen in een spelletje, ik speel vaak vals.
Nick en Naomi hebben hem gebruikt om Michel van de bank te houden, die vertrouwden hem sowieso al nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
Julie en Michel vertrouwden hem sowieso ook al niet. Hij moet het nu van Nick en misschien Naomi hebben. Daar ga je het niet mee redden.
Nick gebruikt hem tot hij hem niet meer nodig heeftquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laat Jill met haar kleutergedrag maar terug naar haar opa gaan.
Je moet er 2 naast elkaar hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef snetje het volgende:
Wie heeft deze lamp ontworpen? ...
[ afbeelding ]
Als de vos de passie preekt, boer pas op uw kippen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Harry het volgende:
Mike gaat zwaar door het stof.
En terecht!!!
Was te verwachten: leugens komen altijd uit! Gelukkig!!
Ik zie vooral een jankende Djillquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:56 schreef aswesleep het volgende:
We zien wel is een keer een volwassener Jill.
Dat is de zwakke plek van Nick, hij praat teveel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef snetje het volgende:
Ah! Matt kaart nu de zogenaamde eerlijkheid van Nick aan ... Dat Nick Mike wel vertrouwd terwijl iedereen het nu bespreekt dat Mike juist niet te vertrouwen is ... Liese compleet verbaasd ...
Liese: Whatufock is dit!!!!??? ...
behalve nog die in de slaapkamer liggen jill moet even lekker weglopen bij hemquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu meteen door dat die gast niet te vertrouwen is
Nick heeft Naomi als pion ingezet ja ... en Naomi had daar totaal geen moeite mee ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick en Naomi hebben hem gebruikt om Michel van de bank te houden, die vertrouwden hem sowieso al niet
Thomas haalt de finale niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.
Het kwartje zal gaan vallen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Liese weet volgens mij niet dat Nick en Naomi met Mike hebben gesproken
Liese weet over het algemeen niet veel, maar dit is toch wel besproken toen ze van Matt/Michel naar J&T zijn verandert. Alleen het detail dat Nick had beloofd dat Liese niet op Mike zou stemmen heeft hij er niet bij verteld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Liese weet volgens mij niet dat Nick en Naomi met Mike hebben gesproken
is thomas ook en vrouw?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:05 schreef Harry het volgende:
Naast Thomas is Liese toch ook wel een topvrouw.
Wat?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mike is dus niet te vertrouwen
hoezo niet?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Zoey is hier toch ook wel niet helemaal zuiver natuurlijk he
Het is wel vrij makkelijk te pareren door Nick en Naomi, dat ze wisten dat hij full of crap was en dat ze hem hebben gebruikt om Michel van de bank te houdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef snetje het volgende:
Als Mike slim is gooit hij deze week Nick en Naomi onder de bus ...
Jawel hoor. Ze gaan allemaal gezellig samen kopje koffie drinken hebben hun in week 1 aan mekaar beloofdquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef odie22 het volgende:
huilie huilie sjill, als BB is afgelopen, kijkt niemand meer naar elkaar om
Zit met hetzelfde.....vooral als ik Thomas nu hoor en Zoey om Liese om te turnen. Denk toch dat ik op Jill speel om te blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.
Die heeft ook wel echt een dubbelspel 2.0 gespeeld de afgelopen weken bij het doorlullen van informatie... en dat ze vorige week allang wist dat Julie geen target zou zijn maar dat wel heeft gebruikt om Naomi Julie safe te spelen... zodat haar stem op Michel gewoon door kon gaanquote:
Ik overweeg nu ook ernstig om jouw hierin te volgenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde.....vooral als ik Thomas nu hoor en Zoey om Liese om te turnen. Denk toch dat ik op Jill speel om te blijven.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:10 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat thomas blijft en met dit gezelschap een groep gaat vormen
sommigen leven echt in een droomwereld hierquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:13 schreef anine het volgende:
zou me niet verbazen als morgen de uitslag komt en de groep besluit een van die twee niet te laten gaan maar dat mike mag gaan
Dat kan toch niet, al die mensen die gestemd hebben.....en trouwens 1 van die twee gaat toch ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:13 schreef anine het volgende:
zou me niet verbazen als morgen de uitslag komt en de groep besluit een van die twee niet te laten gaan maar dat mike mag gaan
Thomas heeft al gaten gemaakt voor als hij terug komt......voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jill en Thomas gaan slapen. Jill is geen fan van Mike
ach, de wens is de vader van de gedachtequote:Op donderdag 25 februari 2021 00:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
sommigen leven echt in een droomwereld hier
Ben er blij mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jill en Thomas, echt zo fout als 1 van de 2 weg moet.
Liese is niet gek. Die heeft de verhalen van Zoey vanavond ook geverifieerd bij Michel en Julie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde.....vooral als ik Thomas nu hoor en Zoey om Liese om te turnen. Denk toch dat ik op Jill speel om te blijven.
Omdat dit de enige kans is om een van die twee weg te spelen. Als stel staan ze supersterk en valt niet tegen te boksen als je daar tegenover komt te staan bij een nominatie....en dat is niet fair.quote:
Dit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas kwam Jill uit de badkamer halen om Jill te beschermen tegen Mike![]()
Kan er iemand effe Jill komen beschermen TEGEN Thomas?
Hij heeft haar al sinds week 1 gebruikt als taxirit naar de finale![]()
En deze week weerquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:20 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt jij hebt Michel en Nick vorige week gestemd omdat Thomas u 48u heeft lopen manipuleren.
Ben benieuwd of hij zichzelf zou opofferen voor Jill.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit.
Hele vriendschap gebeuren met Djil is een act van hem. Zie die week dat Djill in ziekenhuis/quarantaine was, heeft hij met geen woord over Djill gerept.
Het erge aan deze uitspraak is dat jij oprecht benieuwd bentquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij zichzelf zou opofferen voor Jill.
Een stel? Dat is toch eerder met Matt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat dit de enige kans is om een van die twee weg te spelen. Als stel staan ze supersterk en valt niet tegen te boksen als je daar tegenover komt te staan bij een nominatie....en dat is niet fair.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij zichzelf zou opofferen voor Jill.
Nick en Naomi zeggen dan gewoon dat ze wisten dat hij niet te vertrouwen is en dat ze hem hebben gebruikt. Dit kunen ze vrij eenvoudig van zich af laten glijden....quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:23 schreef snetje het volgende:
Morgen iedereen tegen en boos op Mike ... wat nou als Mike morgen vraagt of het dan beter is dat hij vanaf nu tegen iedereen eerlijk is? Gelijk er in gooien dat hij deze keuze gemaakt heeft omdat Nick en Naomi met hem de finale hebben afgesproken ...BOEM! ...![]()
![]()
Ze kan er niet goed tegen dat hij openlijk liegt en mensen zich slecht laat voelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef aswesleep het volgende:
Wat is Lieses probleem met Mike eigenlijk? Hij heeft toch met hun meegestemd en daar was ze toch akkoord mee.
Liese heeft nog geen woord gezegd in het gesprek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef aswesleep het volgende:
Wat is Lieses probleem met Mike eigenlijk? Hij heeft toch met hun meegestemd en daar was ze toch akkoord mee.
Ze zit toch mee te doen tegen Mike maar als ik het goed begrijp gaat het over Mikes gedrag tijdens het feestje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Liese heeft nog geen woord gezegd in het gesprek.
Weet niet wat jij allemaal hoort
Ja ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Matt haal hem uit bed want hij ligt bij jullie
Ow echt. lolquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:26 schreef Stargazing het volgende:
w1t zitten mensen hier te zagen over Mike? die speelt al van dag 1 zijn eigen spel terwijl de anderen in groepjes denken. de kleuters hebben Mike onderschat en dat is hen nu duur komen staan. Je mag het een vieze vent vinden maar Mike is al van in het begin een complete wildcard en dat maakt het naar mijn mening interessant
matt heeft haar net verteld dat mike gezegd had dat hij hem in bescherming nam tegen liese en nog een paar want die mogen maat niet of zoiets en matt heeft 2 dagen onzeker laten voelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:25 schreef aswesleep het volgende:
Misschien loopt mijn stream achter, kan ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:27 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze zit toch mee te doen tegen Mike maar als ik het goed begrijp gaat het over Mikes gedrag tijdens het feestje.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Misschien loopt mijn stream achter, kan ook
Heb mijn keuze gemaakt......ik offer me zelf op om nog een paar weken naar dat vreselijke kind te kijken en Thomas weg te stemmen.....quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het erge aan deze uitspraak is dat jij oprecht benieuwd bent![]()
Vaker naar de livestreams kijken joh
Thomas gaat zichzelf écht niet opofferen voor Jill, in geen duizend miljoen jaar en een kwartje
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb mijn keuze gemaakt......ik offer me zelf op om nog een paar weken naar dat vreselijke kind te kijken en Thomas weg te stemmen.....
Het nieuwe team is iedereen tegen Mikequote:
Goede keuze in ieder gevalquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb mijn keuze gemaakt......ik offer me zelf op om nog een paar weken naar dat vreselijke kind te kijken en Thomas weg te stemmen.....
Denk eerder Thomas, want die blijft erinquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:31 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Met Matt in een hoofdrol. Hij gaat Nick exposen.
quote:
Dit gaat over Mike hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:31 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Met Matt in een hoofdrol. Hij gaat Nick exposen.
zegt degene die haar stront aan heel belgië en nederland laat zienquote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
zegt degene die haar stront aan heel belgië en nederland laat zien
In mijn ogen ook hoor ... wat had hij anders moeten doen dan? Naar binnen rennen en gelijk bij het favo clubje aan gaan sluiten (zoals een Julie) en dan verder als een sitting duck maar afwachten? ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:26 schreef Stargazing het volgende:
w1t zitten mensen hier te zagen over Mike? die speelt al van dag 1 zijn eigen spel terwijl de anderen in groepjes denken. de kleuters hebben Mike onderschat en dat is hen nu duur komen staan. Je mag het een vieze vent vinden maar Mike is al van in het begin een complete wildcard en dat maakt het naar mijn mening interessant
Paar keer kuchen en je mag jezelf thuis opsluitenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:32 schreef Joyce-43 het volgende:
baal nu al dat ik morgenmiddag even wegmoet
Ik bedoel dat Thomas en Jill beide fans hebben dus als Jill met iemand anders op de nominatie staat Heeft die haar eigen fans en die van Thomas en die andere moet het met zijn eigen fans doen...Dus Jill heeft dubbele fans. Zelfde geld voor Thomas en iemand anders. Dan stemt ook Jill haar fans en zijn eigen fans om hem erin te houden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een stel? Dat is toch eerder met Matt?
exactly. Momenteel is Mike naar mijn mening de enige die echt een goed spel speelt, Mike is de reden waarom de groepjes uit elkaar beginnen vallen en dat is net goed. Hoe kan je iemand onder een bus gooien als je nooit echt bij 1 groepje hebt gehoord?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
In mijn ogen ook hoor ... wat had hij anders moeten doen dan? Naar binnen rennen en gelijk bij het favo clubje aan gaan sluiten (zoals een Julie) en dan verder als een sitting duck maar afwachten? ...
Behalve Mike, die heeft geen gevoelquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:34 schreef aswesleep het volgende:
Volgende week weer allemaal op gevoel stemmen.
Mike wordt de nieuwe Huub ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nieuwe team is iedereen tegen Mike
Jill zit met al die kleding die ze na haar opname in het ziekenhuis heeft gekregen van haar moeder. Dus nu niet genoeg koffers heeft.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:33 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer kuchen en je mag jezelf thuis opsluiten
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:26 schreef Stargazing het volgende:
Die begint ook wel erg in zichzelf te geloven he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:37 schreef Windhapper het volgende:
Matt is ervan overtuigd dat iedereen de hele dag bezig is met Matt.
Julli kwam toch gelijk met Michel en Zoey binnen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
In mijn ogen ook hoor ... wat had hij anders moeten doen dan? Naar binnen rennen en gelijk bij het favo clubje aan gaan sluiten (zoals een Julie) en dan verder als een sitting duck maar afwachten? ...
Dat bepaalt Michelquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:38 schreef suzi1 het volgende:
srry ben er niet helemaal bij, welk nieuwe team is mss geboren?
Nee, met Patrick en Michel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julli kwam toch gelijk met Michel en Zoey binnen.
Nee, huub had iets wat mike absoluut niet heeftquote:
Dat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:42 schreef anine het volgende:
[..]
Nee, huub had iets wat mike absoluut niet heeft
Die was iig eerlijk, positief of niet, maar liegen deed hij niet of nauwelijks
Julie, Zoey en Renéquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Thomas alweer met zijn spel bezig is om onrust te zaaien.....
Onjuist:quote:
nope julie kwam met michel en zoey kwam met rene en patrickquote:
ook fout hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zowi, René en Djill daarna Patje, Miesjel en Zjoelie.
Mijn god het wordt tijd dat BB afgelopen is.....nog geen zes weken en al totale verwarring....wat doet het met onze geheugen.quote:
Jill, Rene en Zoey kwamen uit de dozen ..quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is niet zo slim. Dit is bevestigd door Thomas en Nick.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese zal flink op haar neus kijken als ze ziet wat Zoey allemaal heeft geflikt.
De verdraaid ook alles net als Mike.
Is Liese nu zo naïef of speelt ze mee?
Daarom eruit met Thomas......quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese zal flink op haar neus kijken als ze ziet wat Zoey allemaal heeft geflikt.
Naief, maar ze geniet naar mijn mening ook het meest van het project.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze maakt zich ook niet druk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Naief, maar ze geniet naar mijn mening ook het meest van het project.
Ze heeft zich nagenoeg niet met de inhoudelijke keuzes van de nominaties bemoeid.
En dan kan ze de helft weggooien thuis omdat het te klein is gewordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zooitje kleding zeg en dan heeft ze nog een kast
Nu wel, ze triggerde erop, dat Matt zich door Mike twee dagen onzeker heeft gevoeld. Dat moet niet mogen, vindt zij.quote:
na haar kliniekopname heefy ze yoch gezegd bij terugkomst dat haar mama nieuwe kledij gebracht heeftquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan kan ze de helft weggooien thuis omdat het te klein is geworden.
wat zal er in die kop rond gaan hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:52 schreef anine het volgende:
die kop van mike terwijl jill aan het inpakken is..beetje beteuterd kind
hij heef geen reden toe zegt thomas en dan betekent het nietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:54 schreef anine het volgende:
ah..oprechte excuses van mike, en hij meent het oprecht
hij kan nu lullen wat hij wil, maar trekt het niet meer recht. Hij is niet meer zichzelf zegt hij nu, hoe oprechtquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heef geen reden toe zegt thomas en dan betekent het niets
Nu heeft die geen praatjes verhaaltjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:57 schreef Joyce-43 het volgende:
zitten zoey en liese nog in de huiskamer
en ja hoor mike begint weer![]()
Ik zie hem niet janken hoor ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:59 schreef anine het volgende:
Mike is misselijk van zichzelf. Zegt nu zelfs dat hij niet heeft genomineerd vanuit zichzelf, nog even en hij gaat janken
Lieve jongenquote:
ja maar is nog bullshitquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:59 schreef engine het volgende:
Grappig dat hij nu eerlijk lijkt te zijn terwijl er nooit meer iemand in dat huis hem gaat geloven
Je weet dat hij weer aan het manipuleren is hequote:Op donderdag 25 februari 2021 00:59 schreef anine het volgende:
Mike is misselijk van zichzelf. Zegt nu zelfs dat hij niet heeft genomineerd vanuit zichzelf, nog even en hij gaat janken
wat is de bedoeling vergeet je nog hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:02 schreef BB-King het volgende:
Matt komt de kamer binnen.
"Mike, slaap jij hier?"
- "Ja!"
"Ok niet lullig bedoeld maar dan slaap ik in de andere kamer. Hoef je even niet te zien."
Matt verlaat de kamer.
Mike en Thomas gaan gewoon verder met hun gesprek.
yep, even de zielige nono uithangen. Ziet de bui al hangenquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je weet dat hij weer aan het manipuleren is he
Ik vind de gesprekken over "eerlijk zijn" die Mike nu met Thomas heeft toch heel erg verschillen met die Mike met dat "gezever eerlijk zijn"van Nick ... dat Mike maar mooi niet in de nepverhaaltjes van Nick gaat trappen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:59 schreef engine het volgende:
Grappig dat hij nu eerlijk lijkt te zijn terwijl er nooit meer iemand in dat huis hem gaat geloven
quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:04 schreef jameshond7 het volgende:
Het verschil met BB en het verkopen van een keuken is dat bij dit laatste de klant na een paar uur al weer buiten staat. Hij vergat even dat het veel moeilijker is om te liegen als je nog weken met je 'slachtoffers' opgesloten zit en je je niet kan verstoppen achter een contract
Die verkoopt mij iig geen keukenquote:Op donderdag 25 februari 2021 01:04 schreef jameshond7 het volgende:
Het verschil met BB en het verkopen van een keuken is dat bij dit laatste de klant na een paar uur al weer buiten staat. Hij vergat even dat het veel moeilijker is om te liegen als je nog weken met je 'slachtoffers' opgesloten zit en je je niet kan verstoppen achter een contract
Ja nu wel weer. In het begin klonk het wel even eerlijk..nu probeert hij zichzelf weer goed te praten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 01:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar is nog bullshit
hahhaha die matt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |