Ja sorry maar als broer en zus zo doen... Worden ze met de nek aangekeken... Als. Neef en nicht zo doen, komen ze uit urk.quote:
Lekker slapenquote:
De man van de stevige uitspraken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Met bemoeit zich er nu mee. Direct angst in de ogen van Mike.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Mike die zegt dat hij op zijn veiligste keus heeft gestemd![]()
Ja, laat Tho maar blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:37 schreef engine het volgende:
ThomasGoed bezig. Lekker duidelijk en lult hem compleet plat.
Zoey is een ijzervreter, zit met haar mond elke keer aan haar bed telikken....en dan een keer verbaast zijn dat ze vieze uitslag krijgt om haar mond.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:38 schreef aswesleep het volgende:
Zoey kan weer eens niet slapen, die gaat weer de hele nacht praten met Thomas en Jill.
haha goedequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef anine het volgende:
Toch fijn dat Mike achter ze aan zou springen als ze van een brug afvallen, hij heeft ze er net afgeduwd dus ik zou zeggen...springen
Alsof hij voor die tijd zo streng was....polonaise, schoonmaak,quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef Windhapper het volgende:
Maar Nick niet in de tuin? Die vrat toch een non vegan cracker met de lunch? De strenge Big Brother is weer geweest, die was alleen nodig voor nog een tv momentje Jill en Thomas voordat 1 naar huis moest.
Ja, maar dat was TOEN zijn gevoel, begrijp je? En gevoelens kunnen zomaar veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Die uitspraak dat hij J+T er nooit samen op zou zetten was net een leugentje teveel Mike
Thomas valt vooral over de opmerking dat hij in het gezicht van Thomas en Jill heeft gezegd ze er nooit samen op te zetten... op zich snap ik dat je dat niet fair vindtquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom krijgt Mike nu alles over zich heen. Stemmen en iemand mogen kan best los staan van elkaar. En verder zit iedereen er voor zichzelf en is het een spel. De verkeerde vertrouwen in een spel moet je vooral bij jezelf zoeken dus Thomas lult.
Precies 1 dag, genoeg om Jill en Thomas samen in de tuin te krijgen. Alsof het zo bedacht is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alsof hij voor die tijd zo streng was....polonaise, schoonmaak,
Zo mee eens,,,,terwijl ze hem al niet vertrouwde en voor hetzelfde geld viel het kwartje andersom.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom krijgt Mike nu alles over zich heen. Stemmen en iemand mogen kan best los staan van elkaar. En verder zit iedereen er voor zichzelf en is het een spel. De verkeerde vertrouwen in een spel moet je vooral bij jezelf zoeken dus Thomas lult.
Ook niet ... want Jill wilde hem al wippen zo ook Zoey ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had die anders moeten stemmen had die veel meer kans gehad
Nu al besmet met het GEVOELvirus van k5quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar dat was TOEN zijn gevoel, begrijp je? En gevoelens kunnen zomaar veranderen.
Stilte?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef engine het volgende:
Ik zet de andere stream weer even aan en het eerste wat ik hoor is "klik mee heb"
precies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Precies 1 dag, genoeg om Jill en Thomas samen in de tuin te krijgen. Alsof het zo bedacht is.
Mike speelt een smerig spel en dan krijg je daar commentaar op...zo gek is dat toch niet. En ja, ik geloof wel dat hij Thomas en Jill best mag hoor. Dit is geen keuze geweest omdat hij hun niet mag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze moeten in de slaapkamer blijven morgenvroeg. Er wordt in het huis gewerkt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:39 schreef Windhapper het volgende:
Maar Nick niet in de tuin? Die vrat toch een non vegan cracker met de lunch? De strenge Big Brother is weer geweest, die was alleen nodig voor nog een tv momentje Jill en Thomas voordat 1 naar huis moest.
Ben blij dat ze oplettenquote:
Die optie was er gister niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten in de slaapkamer blijven morgenvroeg. Er wordt in het huis gewerkt.
Nick heeft de vegan maaltijd later gedaan.
Het is een spel waar nogal behoorlijk wat centjes te winnen zijn, dan kan je simpelweg niemand vertrouwen. Heeft niks met fair te maken imo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thomas valt vooral over de opmerking dat hij in het gezicht van Thomas en Jill heeft gezegd ze er nooit samen op te zetten... op zich snap ik dat je dat niet fair vindt
Dat wel ja, maar dat blijkt achteraf wel een goede inschattingquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike maakte de juiste keuze aangezien bondje Thomas hem volgende week sowieso voor de bus ging gooien.
Geen zelfreflectie bij bondje Thomas.
Tuurlijk wilde hij dat niet.....nu is het ieder voor zich en anders hadden ze altijd dubbel fans als er 1tje op kwam.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is een spel waar nogal behoorlijk wat centjes te winnen zijn, dan kan je simpelweg niemand vertrouwen. Heeft niks met fair te maken imo.
Volgende week zit Mike op de bank met Mattquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Mike maakte de juiste keuze aangezien bondje Thomas hem volgende week sowieso voor de bus ging gooien.
Geen zelfreflectie bij bondje Thomas.
idd het heeft 3 weken geduurd, maar hij valt nu keihard door de mandquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef engine het volgende:
Mike is wel een beetje af denk ik na vandaag
Volgens mij heeft iedereen nu meteen door dat die gast niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Harry het volgende:
Mike gaat zwaar door het stof.
En terecht!!!
Was te verwachten: leugens komen altijd uit! Gelukkig!!
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgende week zit Mike op de bank met Matt
De andere zes stemmen is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....
1 groepje kiezen en 1 persoon uit het andere groepje voor een individueel bondje. Maar Mike kiest gewoon 2 groepjes. You can fool some people sometimes but you can't fool all the people all the time.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben trouwens ook nooit te vertrouwen in een spelletje, ik speel vaak vals.
Nick en Naomi hebben hem gebruikt om Michel van de bank te houden, die vertrouwden hem sowieso al nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
Julie en Michel vertrouwden hem sowieso ook al niet. Hij moet het nu van Nick en misschien Naomi hebben. Daar ga je het niet mee redden.
Nick gebruikt hem tot hij hem niet meer nodig heeftquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik inmiddels niet meer ... Nick wil met hem in de finale staan ....
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laat Jill met haar kleutergedrag maar terug naar haar opa gaan.
Je moet er 2 naast elkaar hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef snetje het volgende:
Wie heeft deze lamp ontworpen? ...
[ afbeelding ]
Als de vos de passie preekt, boer pas op uw kippen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:51 schreef Harry het volgende:
Mike gaat zwaar door het stof.
En terecht!!!
Was te verwachten: leugens komen altijd uit! Gelukkig!!
Ik zie vooral een jankende Djillquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:56 schreef aswesleep het volgende:
We zien wel is een keer een volwassener Jill.
Dat is de zwakke plek van Nick, hij praat teveel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef snetje het volgende:
Ah! Matt kaart nu de zogenaamde eerlijkheid van Nick aan ... Dat Nick Mike wel vertrouwd terwijl iedereen het nu bespreekt dat Mike juist niet te vertrouwen is ... Liese compleet verbaasd ...
Liese: Whatufock is dit!!!!??? ...
behalve nog die in de slaapkamer liggen jill moet even lekker weglopen bij hemquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu meteen door dat die gast niet te vertrouwen is
Nick heeft Naomi als pion ingezet ja ... en Naomi had daar totaal geen moeite mee ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nick en Naomi hebben hem gebruikt om Michel van de bank te houden, die vertrouwden hem sowieso al niet
Thomas haalt de finale niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.
Het kwartje zal gaan vallen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Liese weet volgens mij niet dat Nick en Naomi met Mike hebben gesproken
Liese weet over het algemeen niet veel, maar dit is toch wel besproken toen ze van Matt/Michel naar J&T zijn verandert. Alleen het detail dat Nick had beloofd dat Liese niet op Mike zou stemmen heeft hij er niet bij verteld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Liese weet volgens mij niet dat Nick en Naomi met Mike hebben gesproken
is thomas ook en vrouw?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:05 schreef Harry het volgende:
Naast Thomas is Liese toch ook wel een topvrouw.
Wat?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mike is dus niet te vertrouwen
hoezo niet?quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Zoey is hier toch ook wel niet helemaal zuiver natuurlijk he
Het is wel vrij makkelijk te pareren door Nick en Naomi, dat ze wisten dat hij full of crap was en dat ze hem hebben gebruikt om Michel van de bank te houdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef snetje het volgende:
Als Mike slim is gooit hij deze week Nick en Naomi onder de bus ...
Jawel hoor. Ze gaan allemaal gezellig samen kopje koffie drinken hebben hun in week 1 aan mekaar beloofdquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:07 schreef odie22 het volgende:
huilie huilie sjill, als BB is afgelopen, kijkt niemand meer naar elkaar om
Zit met hetzelfde.....vooral als ik Thomas nu hoor en Zoey om Liese om te turnen. Denk toch dat ik op Jill speel om te blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het de moeilijkste keuze tot nu toe. Djill wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis hebben. Anderzijds moet ik ook niet denken aan Tho in de finale. De kans dat Djill het in haar eentje red is dan wel kleiner dan dat Tho dat doet. Lastig, lastig.
Die heeft ook wel echt een dubbelspel 2.0 gespeeld de afgelopen weken bij het doorlullen van informatie... en dat ze vorige week allang wist dat Julie geen target zou zijn maar dat wel heeft gebruikt om Naomi Julie safe te spelen... zodat haar stem op Michel gewoon door kon gaanquote:
Ik overweeg nu ook ernstig om jouw hierin te volgenquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde.....vooral als ik Thomas nu hoor en Zoey om Liese om te turnen. Denk toch dat ik op Jill speel om te blijven.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:10 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat thomas blijft en met dit gezelschap een groep gaat vormen
sommigen leven echt in een droomwereld hierquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:13 schreef anine het volgende:
zou me niet verbazen als morgen de uitslag komt en de groep besluit een van die twee niet te laten gaan maar dat mike mag gaan
Dat kan toch niet, al die mensen die gestemd hebben.....en trouwens 1 van die twee gaat toch ook niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 00:13 schreef anine het volgende:
zou me niet verbazen als morgen de uitslag komt en de groep besluit een van die twee niet te laten gaan maar dat mike mag gaan
Thomas heeft al gaten gemaakt voor als hij terug komt......voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2021 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jill en Thomas gaan slapen. Jill is geen fan van Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |