abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198186161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Djeez het volgende:

[..]

Daarom de ontstane crisis volledig verhalen op de ouderen. AOW versoberen, sowieso geen AOW bij een pensioen van 1000 euro of meer. Eigen risico voor ouderen fors verhogen. Het hele volk heeft meer dan een jaar moeten bloeden omdat zij zonodig honderd willen worden. Dan moeten ze er ook maar voor betalen
Zij willen dat niet zonodig. Alsof zij een keuze hadden. Zij werden ook gewoon opgesloten.

Hell, ik weet die discussie hier nog van die oude vrouw die in hongerstaking ging. Waarbij men het terecht vond dat ze werd geďsoleerd. Dat werd gewoon van bovenaf bepaald. Heel veel mensen vonden dat terecht en ik begreep die vrouw, die had ook niks meer dus ze stopte met eten. Uiteindelijk is ze gestaakt met staken of ze is nu dood. Geen idee! :')
Go hard or go home
pi_198186197
quote:

[..]

Daarom de ontstane crisis volledig verhalen op de ouderen. AOW versoberen, sowieso geen AOW bij een pensioen van 1000 euro of meer. Eigen risico voor ouderen fors verhogen. Het hele volk heeft meer dan een jaar moeten bloeden omdat zij zonodig honderd willen worden. Dan moeten ze er ook maar voor betalen
Wat een onzin.
Ben als gezin ook gebaat bij een goede afhandeling van deze crisis. Dat zijn we als maatschappij allemaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198186290
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef OProg het volgende:

[..]

Naam kwijt maar hij zat in wat topics over economie onder andere. :)
Een ambtenaar die neoliberalisme propageert? Dat is een beetje hetzelfde als een multimiljardair die vanuit zijn privéjet orakelt dat burgers niet meer zo vaak met het vliegtuig op vakantie mogen omdat klimaat. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198186407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:30 schreef falling_away het volgende:

[..]

Nee, en zelfs daar is geen sprake van trouwens.
wel als de reguliere zorg door zou gaan...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198186527
net terug uit het Vondelpark. heerlijk met een stuk of 12 vrienden afgesproken.
pi_198186540
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Mooi man. Mensen nemen het heft in eigen handen, werd tijd.
_O_ _O_ Helden _O_ _O_ Strijders die voorop lopen in de strijd tegen de vergrijzing.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_198186555
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Mooi man. Mensen nemen het heft in eigen handen, werd tijd.
_O_ _O_ Helden _O_ _O_ Strijders die voorop lopen in de strijd tegen de vergrijzing.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eens. En verder: Amsterdam :')

Grootste kutstad van NL.
Blijf dan als provinciaal ook vooral ver weg, we kunnen jullie missen als kiespijn :R
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:21:10 #258
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198186597
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:18 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198186630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:21 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Ik denk zomaar dat er staat dat hij heel veel mensen graag dood wil hebben
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_198186674
Nieuws Vaccin
Miskramen, verlammingen, sterftes: een greep uit de voorvallen na corona-vaccinatie in het VK
14 februari 2021 11 reacties
De lijst met “bijwerkingen” blijft uiteraard aangroeien naarmate er meer en meer mensen ingeënt worden met het vermaledijde ‘coronavaccin’. Er zich werkelijk een wereldwijde misdaad tegen de mensheid aan het voltrekken…

In het Verenigd Koninkrijk zijn reeds meer dan 230 bevestigde gevallen van personen die kort na het ontvangen van het coronavaccin stierven. Verder zijn er reeds 8 bevestigde miskramen, ondanks het feit dat o.a. Pfizer zelf waarschuwde het vaccin niet te geven aan zwangere vrouwen. Maar overheid en media zeggen natuurlijk steevast dat zwangere vrouwen beter tóch gevaccineerd worden!

Een overzicht van alle aan de overheid van het VK gemelde “bijwerkingen” tot nu toe:

Pfizer/BioNTech
Er zijn reeds 59.614 gerapporteerde gevallen van zogenaamde “bijwerkingen” na toediening van het Pfizer-vaccin. Dit omvat:

1437 gevallen van stoornissen in het bloed
1204 gevallen van gezwollen lymfeklieren
712 hartstoornissen met o.a. hartritmestoornissen, hartaanvallen en versnelde hartslag
445 stoornissen aan het oor, inclusief gehoorverlies
823 stoornissen/aandoeningen aan het oog; waaronder blindheid
6605 stoornissen/aandoeningen aan de ingewanden; waaronder misselijkheid, diarree, braken,…
19.354 “algemene stoornissen” waaronder moeheid, koorts, rillingen…
308 stoornissen/aandoeningen aan het immuunsysteem, waaronder hypergevoeligheid en anafylactische reacties
8129 gevallen van spier – en weefselstoornissen, met spierpijnen en gewrichtspijnen
11.160 gevallen van zenuwstoornissen/aandoeningen, met hoofdpijnen, duizeligheid, stuiptrekkingen, verlamming…
5 miskramen
830 geestelijke stoornissen waaronder verwarring en paniekaanvallen
120 aars- en urinewegstoornissen met anale pijnen en incontinentie
2397 stoornissen aan de luchtwegen, met o.a. moeilijkheden in ademhalen, keelpijn en hoesten
3947 huidstoornissen/aandoeningen inclusief jeuk en uitslag
676 stoornissen in de bloedsomloop, waaronder opvliegers/vapeurs

https://www.artsenvoorvri(...)accinatie-in-het-vk/

Zie hier de bijwerkingen van het Pfizer vaccin. Ik hoef hem niet, ik neem hem niet. Ook al nemen ze alles van me af, ik hoef hem niet.
pi_198186678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:18 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dit is wel weer heel duister.
En verpest de consensus nou niet, die is juist dat er in de buitenlucht veel meer mogelijk is.
I'll give you something to do
pi_198186683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

wel als de reguliere zorg door zou gaan...
https://www.nza.nl/actuee(...)aling-reguliere-zorg
Alpha kenny one
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:26:11 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198186711
Speel de bal mensen, speel de bal.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:27:07 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198186734
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef mir1986 het volgende:
Nieuws Vaccin
Miskramen, verlammingen, sterftes: een greep uit de voorvallen na corona-vaccinatie in het VK
De lijst met “bijwerkingen” blijft uiteraard aangroeien naarmate er meer en meer mensen ingeënt worden met het vermaledijde ‘coronavaccin’. Er zich werkelijk een wereldwijde misdaad tegen de mensheid aan het voltrekken…

In het Verenigd Koninkrijk zijn reeds meer dan 230 bevestigde gevallen van personen die kort na het ontvangen van het coronavaccin stierven. Verder zijn er reeds 8 bevestigde miskramen, ondanks het feit dat o.a. Pfizer zelf waarschuwde het vaccin niet te geven aan zwangere vrouwen. Maar overheid en media zeggen natuurlijk steevast dat zwangere vrouwen beter tóch gevaccineerd worden!

Een overzicht van alle aan de overheid van het VK gemelde “bijwerkingen” tot nu toe:

Pfizer/BioNTech
Er zijn reeds 59.614 gerapporteerde gevallen van zogenaamde “bijwerkingen” na toediening van het Pfizer-vaccin. Dit omvat:

712 hartstoornissen met o.a. hartritmestoornissen, hartaanvallen en versnelde hartslag
6605 stoornissen/aandoeningen aan de ingewanden; waaronder misselijkheid, diarree, braken,…
308 stoornissen/aandoeningen aan het immuunsysteem, waaronder hypergevoeligheid en anafylactische reacties
8129 gevallen van spier – en weefselstoornissen, met spierpijnen en gewrichtspijnen
11.160 gevallen van zenuwstoornissen/aandoeningen, met hoofdpijnen, duizeligheid, stuiptrekkingen, verlamming…
5 miskramen
2397 stoornissen aan de luchtwegen, met o.a. moeilijkheden in ademhalen, keelpijn en hoesten

Zie hier de bijwerkingen van het Pfizer vaccin. Ik hoef hem niet, ik neem hem niet. Ook al nemen ze alles van me af, ik hoef hem niet.
Op hoeveel vaccinaties is dat? En in hoeveel tijd?
En hoe verschilt dat van de normale prevalentie onder die groepen zonder vaccin?
Ik mis context
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198186752
quote:
Nieuws Vaccin

Pfizer/BioNTech

5 miskramen

De vraag zijn deze bijwerkingen blijvend of niet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198186790
Is het BNW uurtje aangebroken?
Alpha kenny one
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:29:57 #267
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198186796
Lokaal boosmakertje hier. Er zijn corona-regels. Er is een speciale verordening wat betreft afstand houden tot de kliniek. Een stel Jezus-wappies houdt zich aan geen van beiden en gaat te dichtbij op een kluitje mensen staan lastigvallen (strike three). Handhaving? Doet niks.

Voor het geval dat iemand zich afvraagt waarom mensen maar wat doen.

https://www.weblogzwolle.(...)otest-in-zwolle.html
pi_198186803
quote:
Nieuws Vaccin

Pfizer/BioNTech

5 miskramen

Het is maar de vraag of deze aandoeningen in deze hoeveelheden statistisch significant zijn.
Maw, erná betekent niet per se erdóór.

Het is je goed recht om hem niet te nemen en ik hoop van harte dat men op dit punt in zijn/haar waarde wordt gelaten.
Ik wil je alleen wel vertellen dat de waarschijnlijkheid dat je ziek wordt en/of iets overhoudt aan een coronabesmetting vele malen groter is dan aan een vaccinatie.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:31:31 #269
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198186825
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Op hoeveel vaccinaties is dat? En in hoeveel tijd?
En hoe verschilt dat van de normale prevalentie onder die groepen zonder vaccin?
Ik mis context
Precies.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:33:24 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198186859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef galantis het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of deze aandoeningen in deze hoeveelheden statistisch significant zijn.

Het is je goed recht om hem niet te nemen en ik hoop van harte dat men op dit punt in zijn/haar waarde wordt gelaten.
Ik wil je alleen wel vertellen dat de waarschijnlijkheid dat je ziek wordt en/of iets overhoudt aan een coronabesmetting vele malen groter is dan aan een vaccinatie.
Precies

Hartstikke prima als je het niet neemt. Doe dat dan alleen wel echt goed geďnformeerd
pi_198186875
quote:

[..]

Uh, ik ben 34, er zijn nu zo'n 40.000 mensen ziek geworden met langdurige klachten van de drie miljoen besmettingen in Nederland. Nou ik maak me niet zo'n zorgen, en mocht ik wel pech hebben dan is dat zo. Hoort bij het leven. Ik ga geen vaccin nemen wat tot 2023 een experiment is. Ze zitten nog tot dan in fase 3 van het experiment.
pi_198186885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Precies.
Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven, wel goede vragen.
pi_198186905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Speel de bal mensen, speel de bal.
Is verboden boven de 27 jaar.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:37:10 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198186947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Uh, ik ben 34, er zijn nu zo'n 40.000 mensen ziek geworden met langdurige klachten van de drie miljoen besmettingen in Nederland. Nou ik maak me niet zo'n zorgen, en mocht ik wel pech hebben dan is dat zo. Hoort bij het leven. Ik ga geen vaccin nemen wat tot 2023 een experiment is. Ze zitten nog tot dan in fase 3 van het experiment.
Nee dat zijn de ziekenhuisopnames.
pi_198186949
Waar komen die miskramen eigenlijk vandaan? Zwangeren mogen niet gevaccineerd worden.
Go hard or go home
pi_198186996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee dat zijn de ziekenhuisopnames.
40.000 mensen buiten de ziekenhuisopnames met langdurige covid klachten. Dat is net 1%, ik neem dat risico.. En dat is dan nog hoog geschat. Het wordt nu ook steeds duidelijker dat mensen wel herstellen van deze klachten.
pi_198187019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Het is geen experiment. Het is niet zo dat deze in een te rap tempo zijn ontwikkeld, het is juist dat de vaccins van 'vroeger' eerder traag waren.
Ik ben 29, maak me geen zorgen over een eventuele besmetting, maar neem het vaccin wel meteen zodra het kan.
Maar ik snap dat het vaccin wat dreigend over kan komen, omdat de manier waarop het wordt gepresenteerd veel ruimte biedt om er iets achter te zoeken. Omdat mensen je het (dringend) vragen te nemen, wat natuurlijk niet het geval is bij het virus :)
Maar stel dat het vaccin als een vergelijkbaar 'virus' rond zou gaan, dan kun je die 1000 keer beter oplopen dan het virus zelf. Zo kun je er tegenaan kijken, om het dwingende karakter wat weg te denken.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:42:17 #278
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198187054
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:37 schreef Noek het volgende:
Waar komen die miskramen eigenlijk vandaan? Zwangeren mogen niet gevaccineerd worden.
Blijkbaar kan dat wel als de persoon in kwestie tot een risicogroep behoort.

quote:
Here are the key points you should consider:

• if you are pregnant you should not be vaccinated unless you are at high risk – you can be vaccinated after your pregnancy is over
• if you have had the first dose and then become pregnant you should delay the second dose until after the pregnancy is over (unless you are at high risk)

If you are pregnant but think you are at high risk, you should discuss having or completing vaccination with your doctor or nurse.

Although the vaccine has not been tested in pregnancy, you may decide that the known risks from COVID-19 are so clear that you wish to go ahead with vaccination. There is no advice to avoid pregnancy after COVID-19 vaccination.
https://www.gov.uk/govern(...)ncy-or-breastfeeding
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:43:27 #279
14505 OProg
A Life in Music
pi_198187081
quote:

[..]

Dit. Trouwens een goed en vooral heel transparant document dat ze alles netjes bijhouden en openbaar maken. Overigens zit er ook een hoop bij als 'Pijn' en 'Pijn in arm na injectie' maar zelfs dat staat gewoon in de lijst.

Ik vroeg me trouwens wel af wie deze '700 kritische artsen' zijn. Het lijkt zo op het eerste gezicht een Nederlands initiatief maar als je dan eens door gaat zoeken kom je er achter dat het vooral overal wel vandaan komt. Mijn postcode leverde een Amerikaan op ergens aan de Zuidkust. :') Voorts allerhande pluimage geloof ik.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198187091
quote:
Scherp :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:46:26 #281
14505 OProg
A Life in Music
pi_198187143
quote:
Dit is het antwoord volgens de site:

quote:
Verder zijn er reeds 8 bevestigde miskramen, ondanks het feit dat o.a. Pfizer zelf waarschuwde het vaccin niet te geven aan zwangere vrouwen. Maar overheid en media zeggen natuurlijk steevast dat zwangere vrouwen beter tóch gevaccineerd worden!
Maar goed. De werkelijkheid kan ook gewoon zijn dat iemand in december een vaccin kreeg, in januari ontdekte dat ze al zwanger was en wat vervolgens toch een miskraam werk. Dan kan je conclusies trekken zoals deze site doet.

Maar goed, iets met correlatie met causaliteit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_198187161
twitter

En dit helpt ook niet mee in mijn wantrouwen naar het vaccin.
pi_198187202
Hoeveel kinderen zijn er nu eigenlijk positief getest, aangezien zij zich nu ook verplicht moeten laten testen bij corona in de klas. Lekker die kinderen een stok in de neus duwen.
pi_198187224
quote:
“Politie was relaxt”

De politie ging volgens de getuige relaxt te werk. “Ze schaamden zich eerder voor wat ze moesten doen dan dat ze agressief waren. Ze moesten het doen omdat burgemeester Schuiling de opdracht had gegeven, zeiden ze. Daar voegde een agent aan toe dat als Schuiling een hek om het Plantsoen wilde plaatsen, hij dat zelf mocht doen.”
https://www.sikkom.nl/pol(...)k-met-oog-op-corona/

Muiten! :7
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:52:23 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198187237
quote:
11s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef OProg het volgende:

[..]

[..]

Maar goed. De werkelijkheid kan ook gewoon zijn dat iemand in december een vaccin kreeg, in januari ontdekte dat ze al zwanger was en wat vervolgens toch een miskraam werk. Dan kan je conclusies trekken zoals deze site doet.

Dat is behoorlijk creatief geformuleerd

Er is gewoon nog geen (onderzoeks)data voor handen over risico's omdat er geen tot onvoldoende onderzoek is gedaan op zwangeren tot nu toe.

That's all

Als je een vaccin wel (itt nu in het VK) volledig zou ontraden bij zwangeren krijg je overigens nog steeds zwangeren die gevaccineerd zijn.
Waarom?
Omdat best veel vrouwen bijv. laat tot niet doorhebben dat ze zwanger zijn en dus dan foutief het vaccin krijgen
pi_198187238
quote:
11s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef OProg het volgende:

[..]

[..]

In vaccin studies mogen nooit zwangere vrouwen mee doen. Daarom is er geen data er over. Maar als je eenmaal gaat vaccineren dan heb je best kans dat je vrouwen vaccineert die nog niet weten dat ze zwanger zijn. Maar dan zit je in zo vroeg stadium van de zwangerschap dat er veel meer mis kan gaan dan dat het alleen door het vaccin komt. Meestal wordt die data verzameld tijdens het vaccinatie proces of het veilig is voor zwangere vrouwen.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:52:46 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198187245
quote:
11s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:43 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit. Trouwens een goed en vooral heel transparant document dat ze alles netjes bijhouden en openbaar maken. Overigens zit er ook een hoop bij als 'Pijn' en 'Pijn in arm na injectie' maar zelfs dat staat gewoon in de lijst.

Ik vroeg me trouwens wel af wie deze '700 kritische artsen' zijn. Het lijkt zo op het eerste gezicht een Nederlands initiatief maar als je dan eens door gaat zoeken kom je er achter dat het vooral overal wel vandaan komt. Mijn postcode leverde een Amerikaan op ergens aan de Zuidkust. :') Voorts allerhande pluimage geloof ik.
Vage site idd
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:53:01 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198187246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En dit helpt ook niet mee in mijn wantrouwen naar het vaccin.
twitter

Ik heb meer wantrouwen in Van Haga
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:53:45 #289
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198187265
HuGoebbels werd een beetje pist vandaag he?

De vraag waarom iemand die corona heeft en in het ziekenhuis komt door een auto ongeluk en vervolgens overlijd, als een corona slachtoffer wordt gerekend, zorgde ervoor dat de coke uit z'n oren kwam.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:54:18 #290
14505 OProg
A Life in Music
pi_198187276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:52 schreef ipa84 het volgende:

[..]

In vaccin studies mogen nooit zwangere vrouwen mee doen. Daarom is er geen data er over. Maar als je eenmaal gaat vaccineren dan heb je best kans dat je vrouwen vaccineert die nog niet weten dat ze zwanger zijn. Maar dan zit je in zo vroeg stadium van de zwangerschap dat er veel meer mis kan gaan dan dat het alleen door het vaccin komt. Meestal wordt die data verzameld tijdens het vaccinatie proces of het veilig is voor zwangere vrouwen.
Klopt. En in deze heb je dan een stel van die gevallen die ze in het kader van het onderzoek dus gewoon vermelden in plaats van het weg te moffelen.

En dat gaat vervolgens zo'n site en mee aan de haal dat het mede onder dwang is van overheid en media.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:55:42 #291
14505 OProg
A Life in Music
pi_198187298
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk creatief geformuleerd

Er is gewoon nog geen (onderzoeks)data voor handen over risico's omdat er geen tot onvoldoende onderzoek is gedaan op zwangeren tot nu toe.

That's all

Als je een vaccin wel (itt nu in het VK) volledig zou ontraden bij zwangeren krijg je overigens nog steeds zwangeren die gevaccineerd zijn.
Waarom?
Omdat best veel vrouwen bijv. laat tot niet doorhebben dat ze zwanger zijn en dus dan foutief het vaccin krijgen
Dat klopt. Ik noem gewoon een mogelijke situatie hč. :D Waardoor zo'n geval dan bijvoorbeeld in de data terecht kan komen als een bijwerking die onderzocht moet worden. :)
pi_198187308
quote:

[..]

Je dacht inmiddels hier alles wel gelezen te hebben, maar "it's a gift that keeps on giving" _O-
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:56:29 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198187313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:50 schreef mir1986 het volgende:
Hoeveel kinderen zijn er nu eigenlijk positief getest, aangezien zij zich nu ook verplicht moeten laten testen bij corona in de klas. Lekker die kinderen een stok in de neus duwen.
Is niet verplicht
pi_198187354
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Is niet verplicht
Nee oké, dan mogen ze nog even vijf dagen thuis blijven. Nee dat is fijn voor de ontwikkeling van een kind, niet naar buiten mogen terwijl je je prima voelt, maar niet wilt laten testen.
  woensdag 24 februari 2021 @ 20:59:42 #295
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198187374
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Is niet verplicht
Niet verplichten en er vervolgens een straf op hangen als je het niet doet is eigenlijk ook gewoon verplichten.
pi_198187384
quote:
De meest frequent voorkomende bijwerkingen bij deelnemers van 16 jaar en ouder waren
injectieplaatspijn (> 80%), vermoeidheid (> 60%), hoofdpijn (> 50%), myalgie en koude rillingen
(> 30%), artralgie (> 20%), pyrexie en zwelling van injectieplaats (> 10%); ze waren doorgaans licht
of matig intens en verdwenen binnen een paar dagen na vaccinatie. Een iets lagere frequentie van
reactogeniciteitsvoorvallen ging gepaard met een hogere leeftijd
Uit de bijsluiter van de site van het rivm. Daar pak je al de helft uit die lijst mee. Niet echt bijzonder dus.
pi_198187396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vandaar ook de grote onvrede en de aanzwellende grote kritiek nu de besluitvorming naar buiten komt. En dan snap ik het niet? Right.
Dat er wat onvrede is is begrijpelijk en ook prima uit te leggen. Net als het huidige beleid prima uit te leggen is. Tja, sorry, ik vind je een prima kerel verder maar vanuit mijn optiek begrijp je het dan gewoon niet.

quote:
Even in de spiegel kijken ajb. Mensen willen naar buiten, vooral in de stad zitten ze al 3 maanden vast in hun flatje. Opgesloten door de staat, zonder een 'buiten'. Dan ga je in een park zitten als niks anders mag. Jeweetwel, waarom die parken zijn.
Vooral in de stad? He hallo, nog net geen 50m2 hier, klein flatje. Dorpje. Het park ligt in een stad ergens verderop.

En je mag prima in een park zitten, niets mis mee. Maar volgens hebben we juist wat maatregelen losgelaten om wat toe te geven wat eigenlijk niet eens kon, maar nemen we wat risico onder de voorwaarde dat we de basismaatregelen wat strakker in acht nemen. Nou, dit is het resultaat. Uitstekend.

quote:
En over het beleid wat niet uit te leggen is: zie jij een lijn, strategie of uitlegbaarheid in de maatregelen?
Wil ik best op reageren, maar dan wel graag wat specifieker; wat vind jij onbegrijpelijk? Ik ga niet in het algemeen het beleid/lijn/strategie verdedigen, want op verschillende punten heb ik zelf ook best wat kritiek.
pi_198187402
twitter

En nog iets wat ik behoorlijk eng vind. Waarom geeft hugo de jonge niet gewoon antwoord?
pi_198187411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Uit de bijsluiter. Daar pak je al de helft uit die lijst mee. Niet echt bijzonder dus.
Klopt en het meeste komt gewoon door de opgewekte immuunrespons wat je wilt hebben bij een vaccin.
  woensdag 24 februari 2021 @ 21:01:39 #300
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198187412
Mijn dochter van 5 had totaal geen moeite met of last van die pcr test.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')