Zij willen dat niet zonodig. Alsof zij een keuze hadden. Zij werden ook gewoon opgesloten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom de ontstane crisis volledig verhalen op de ouderen. AOW versoberen, sowieso geen AOW bij een pensioen van 1000 euro of meer. Eigen risico voor ouderen fors verhogen. Het hele volk heeft meer dan een jaar moeten bloeden omdat zij zonodig honderd willen worden. Dan moeten ze er ook maar voor betalen
Wat een onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom de ontstane crisis volledig verhalen op de ouderen. AOW versoberen, sowieso geen AOW bij een pensioen van 1000 euro of meer. Eigen risico voor ouderen fors verhogen. Het hele volk heeft meer dan een jaar moeten bloeden omdat zij zonodig honderd willen worden. Dan moeten ze er ook maar voor betalen
Een ambtenaar die neoliberalisme propageert? Dat is een beetje hetzelfde als een multimiljardair die vanuit zijn privéjet orakelt dat burgers niet meer zo vaak met het vliegtuig op vakantie mogen omdat klimaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Naam kwijt maar hij zat in wat topics over economie onder andere.
wel als de reguliere zorg door zou gaan...quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:30 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee, en zelfs daar is geen sprake van trouwens.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi man. Mensen nemen het heft in eigen handen, werd tijd.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi man. Mensen nemen het heft in eigen handen, werd tijd.
Blijf dan als provinciaal ook vooral ver weg, we kunnen jullie missen als kiespijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. En verder: Amsterdam
Grootste kutstad van NL.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:18 schreef Harlon het volgende:
[..]![]()
Helden
![]()
Strijders die voorop lopen in de strijd tegen de vergrijzing.
Ik denk zomaar dat er staat dat hij heel veel mensen graag dood wil hebbenquote:
Dit is wel weer heel duister.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:18 schreef Harlon het volgende:
[..]![]()
Helden
![]()
Strijders die voorop lopen in de strijd tegen de vergrijzing.
https://www.nza.nl/actuee(...)aling-reguliere-zorgquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wel als de reguliere zorg door zou gaan...
Op hoeveel vaccinaties is dat? En in hoeveel tijd?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef mir1986 het volgende:
Nieuws Vaccin
Miskramen, verlammingen, sterftes: een greep uit de voorvallen na corona-vaccinatie in het VK
14 februari 2021 11 reacties
De lijst met “bijwerkingen” blijft uiteraard aangroeien naarmate er meer en meer mensen ingeënt worden met het vermaledijde ‘coronavaccin’. Er zich werkelijk een wereldwijde misdaad tegen de mensheid aan het voltrekken…
In het Verenigd Koninkrijk zijn reeds meer dan 230 bevestigde gevallen van personen die kort na het ontvangen van het coronavaccin stierven. Verder zijn er reeds 8 bevestigde miskramen, ondanks het feit dat o.a. Pfizer zelf waarschuwde het vaccin niet te geven aan zwangere vrouwen. Maar overheid en media zeggen natuurlijk steevast dat zwangere vrouwen beter tóch gevaccineerd worden!
Een overzicht van alle aan de overheid van het VK gemelde “bijwerkingen” tot nu toe:
Pfizer/BioNTech
Er zijn reeds 59.614 gerapporteerde gevallen van zogenaamde “bijwerkingen” na toediening van het Pfizer-vaccin. Dit omvat:
1437 gevallen van stoornissen in het bloed
1204 gevallen van gezwollen lymfeklieren
712 hartstoornissen met o.a. hartritmestoornissen, hartaanvallen en versnelde hartslag
445 stoornissen aan het oor, inclusief gehoorverlies
823 stoornissen/aandoeningen aan het oog; waaronder blindheid
6605 stoornissen/aandoeningen aan de ingewanden; waaronder misselijkheid, diarree, braken,…
19.354 “algemene stoornissen” waaronder moeheid, koorts, rillingen…
308 stoornissen/aandoeningen aan het immuunsysteem, waaronder hypergevoeligheid en anafylactische reacties
8129 gevallen van spier – en weefselstoornissen, met spierpijnen en gewrichtspijnen
11.160 gevallen van zenuwstoornissen/aandoeningen, met hoofdpijnen, duizeligheid, stuiptrekkingen, verlamming…
5 miskramen
830 geestelijke stoornissen waaronder verwarring en paniekaanvallen
120 aars- en urinewegstoornissen met anale pijnen en incontinentie
2397 stoornissen aan de luchtwegen, met o.a. moeilijkheden in ademhalen, keelpijn en hoesten
3947 huidstoornissen/aandoeningen inclusief jeuk en uitslag
676 stoornissen in de bloedsomloop, waaronder opvliegers/vapeurs
https://www.artsenvoorvri(...)accinatie-in-het-vk/
Zie hier de bijwerkingen van het Pfizer vaccin. Ik hoef hem niet, ik neem hem niet. Ook al nemen ze alles van me af, ik hoef hem niet.
De vraag zijn deze bijwerkingen blijvend of nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef mir1986 het volgende:
Nieuws Vaccin
Miskramen, verlammingen, sterftes: een greep uit de voorvallen na corona-vaccinatie in het VK
De lijst met “bijwerkingen” blijft uiteraard aangroeien naarmate er meer en meer mensen ingeënt worden met het vermaledijde ‘coronavaccin’. Er zich werkelijk een wereldwijde misdaad tegen de mensheid aan het voltrekken…
In het Verenigd Koninkrijk zijn reeds meer dan 230 bevestigde gevallen van personen die kort na het ontvangen van het coronavaccin stierven. Verder zijn er reeds 8 bevestigde miskramen, ondanks het feit dat o.a. Pfizer zelf waarschuwde het vaccin niet te geven aan zwangere vrouwen. Maar overheid en media zeggen natuurlijk steevast dat zwangere vrouwen beter tóch gevaccineerd worden!
Een overzicht van alle aan de overheid van het VK gemelde “bijwerkingen” tot nu toe:
Pfizer/BioNTech
Er zijn reeds 59.614 gerapporteerde gevallen van zogenaamde “bijwerkingen” na toediening van het Pfizer-vaccin. Dit omvat:
712 hartstoornissen met o.a. hartritmestoornissen, hartaanvallen en versnelde hartslag
6605 stoornissen/aandoeningen aan de ingewanden; waaronder misselijkheid, diarree, braken,…
308 stoornissen/aandoeningen aan het immuunsysteem, waaronder hypergevoeligheid en anafylactische reacties
8129 gevallen van spier – en weefselstoornissen, met spierpijnen en gewrichtspijnen
11.160 gevallen van zenuwstoornissen/aandoeningen, met hoofdpijnen, duizeligheid, stuiptrekkingen, verlamming…
5 miskramen
2397 stoornissen aan de luchtwegen, met o.a. moeilijkheden in ademhalen, keelpijn en hoesten
Zie hier de bijwerkingen van het Pfizer vaccin. Ik hoef hem niet, ik neem hem niet. Ook al nemen ze alles van me af, ik hoef hem niet.
Het is maar de vraag of deze aandoeningen in deze hoeveelheden statistisch significant zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef mir1986 het volgende:
Nieuws Vaccin
Pfizer/BioNTech
5 miskramen
Precies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Op hoeveel vaccinaties is dat? En in hoeveel tijd?
En hoe verschilt dat van de normale prevalentie onder die groepen zonder vaccin?
Ik mis context
Preciesquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of deze aandoeningen in deze hoeveelheden statistisch significant zijn.
Maw, erná betekent niet per se erdóór.
Het is je goed recht om hem niet te nemen en ik hoop van harte dat men op dit punt in zijn/haar waarde wordt gelaten.
Ik wil je alleen wel vertellen dat de waarschijnlijkheid dat je ziek wordt en/of iets overhoudt aan een coronabesmetting vele malen groter is dan aan een vaccinatie.
Uh, ik ben 34, er zijn nu zo'n 40.000 mensen ziek geworden met langdurige klachten van de drie miljoen besmettingen in Nederland. Nou ik maak me niet zo'n zorgen, en mocht ik wel pech hebben dan is dat zo. Hoort bij het leven. Ik ga geen vaccin nemen wat tot 2023 een experiment is. Ze zitten nog tot dan in fase 3 van het experiment.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of deze aandoeningen in deze hoeveelheden statistisch significant zijn.
Maw, erná betekent niet per se erdóór.
Het is je goed recht om hem niet te nemen en ik hoop van harte dat men op dit punt in zijn/haar waarde wordt gelaten.
Ik wil je alleen wel vertellen dat de waarschijnlijkheid dat je ziek wordt en/of iets overhoudt aan een coronabesmetting vele malen groter is dan aan een vaccinatie.
Is verboden boven de 27 jaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Speel de bal mensen, speel de bal.
Nee dat zijn de ziekenhuisopnames.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Uh, ik ben 34, er zijn nu zo'n 40.000 mensen ziek geworden met langdurige klachten van de drie miljoen besmettingen in Nederland. Nou ik maak me niet zo'n zorgen, en mocht ik wel pech hebben dan is dat zo. Hoort bij het leven. Ik ga geen vaccin nemen wat tot 2023 een experiment is. Ze zitten nog tot dan in fase 3 van het experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |