Fijn dat de auto lekker rijdt! En succes met het leren kennen van alle featuresquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik hoop het, nu de boekjes doornemen, kijken hoe alles werkt!
Ik heb ook een enorme dip. Heb vanmiddag nog een cake gebakken, mam kwam koffiedrinken en nu ben ik he-le-maal ingekaktquote:
Ik doe altijd m'n pyjama aan als ik thuiskom, maar jij dus een voetbal. Oké!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag. Nu voetbal aan.
Ja, ieder z'n ding, hè.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n pyjama aan als ik thuiskom, maar jij dus een voetbal. Oké!
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:04 schreef Strani het volgende:
Kijk je nou vrijwillig naar Willem II - ADO?
Jeetje... je hebt wel vaker hints gegeven maar je beseft dan achteraf pas hoe ver heen je wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.![]()
Staat op het tweede scherm aan.
Ik was misschien sowieso niet te redden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... je hebt wel vaker hints gegeven maar je beseft dan achteraf pas hoe ver heen je wasEn nu is het te laat. Het spijt me dat wij gefaald hebben en je niet hebben kunnen helpen...
Misschien niet maar we hadden het kunnen proberen, moeten proberenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was misschien sowieso niet te redden.
Hij kijkt inderdaad naar een wedstrijd waar het niet opvalt als ze even vijf minuten de bal uit het spel halen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... je hebt wel vaker hints gegeven maar je beseft dan achteraf pas hoe ver heen je wasEn nu is het te laat. Het spijt me dat wij gefaald hebben en je niet hebben kunnen helpen...
Oeh dat klinkt apartquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Arizona het volgende:
Overigens een heel lekkere cake: grapefruit cake
Ik word er zo verdrietig van Fredquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij kijkt inderdaad naar een wedstrijd waar het niet opvalt als ze even vijf minuten de bal uit het spel halen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n pyjama aan als ik thuiskom, maar jij dus een voetbal. Oké!
Ik lees nooit alles terug en nooit is het iemand opgevallen dat ik iets niet wist.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
En ik neem even niet de moeite om alles terug te lezen, dus als ik iets HEEL belangrijks heb gemist, no offence dat ik er misschien pas volgende week achter kom
Leuk! Apart.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:42 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook een enorme dip. Heb vanmiddag nog een cake gebakken, mam kwam koffiedrinken en nu ben ik he-le-maal ingekakt.
Overigens een heel lekkere cake: grapefruit cake
Dat durven we niet te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees nooit alles terug en nooit is het iemand opgevallen dat ik iets niet wist.
Ah het doet me ineens een stuk minder pijn dat je vorige week zondag niet op mijn grote openbaring reageerdequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kan me niet voorstellen dat het iemand opvalt of ik wel of niet ergens op reageer
Daarom heb ik hem ook gemaakt, ik had nog nooit van grapefruit-cake gehoordquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:summer52 gefeliciteerd met je auto!
[..]
Oeh dat klinkt apartNu wil ik het proberen ook!
Haha nee van niemand nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kan me niet voorstellen dat het iemand opvalt of ik wel of niet ergens op reageer
OMG zou hij het gewoon nog niet wetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah het doet me ineens een stuk minder pijn dat je vorige week zondag niet op mijn grote openbaring reageerde
Ik denk het!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG zou hij het gewoon nog niet weten
Ik ga hem wel een keer proberenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook gemaakt, ik had nog nooit van grapefruit-cake gehoord
Maar hij is lekker fris, ook vanwege de yoghurt. Je proeft ook echt een zuurtje van de grapefruit
Gelukkig maarquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah het doet me ineens een stuk minder pijn dat je vorige week zondag niet op mijn grote openbaring reageerde
Snap ik, hoor. Zoals je zelf zou zeggen: we lopen niet wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik twijfel nog even over Jitsi vanavond trouwens. Vandaag had ik best een moeilijke casus en ik wil nog even bijkomen
Ik heb nu teruggelezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG zou hij het gewoon nog niet weten
Thanksquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik, hoor. Zoals je zelf zou zeggen: we lopen niet wegDoe lekker rustig aan, en dan zien we je een andere keer wel weer!
Onverwacht was het zeker, dit had je niet zien aankomen he!quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nu teruggelezenWoh @:Meke dat had ik zo snel niet verwacht
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onverwacht was het zeker, dit had je niet zien aankomen he!
Maar wat vind je ervan, nu je het weet?
quote:
Snappen doe ik het zeker jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wat wil je... mensen mogen 's avonds niet meer bij elkaar komen en de terrasjes enzo zijn dicht... Mijn eerste gedachte zou ook zijn, ik zoek lekker met mijn vrienden een park op. En dat is zo te zien van heel veel mensen de eerste gedachte
Ja daarom was ik ook zo verbaasd dat jij nog niet gereageerd hadquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut nietJa wel dat er iets zou kunnen gebeuren maar meteen van deze omvang?
Dit heeft volgens mij niks met de avondklok te maken, maar meer met het lekkere zonnetje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wat wil je... mensen mogen 's avonds niet meer bij elkaar komen en de terrasjes enzo zijn dicht... Mijn eerste gedachte zou ook zijn, ik zoek lekker met mijn vrienden een park op. En dat is zo te zien van heel veel mensen de eerste gedachte
Ja achteraf begrijp ik datquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daarom was ik ook zo verbaasd dat jij nog niet gereageerd had
Ik dacht anders dat de avondklok behoorlijk effectief was om ervoor te zorgen dat de zon na 21 uur niet meer schijnt! Anders heb je dit gedoe 's nachts ook hè.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij niks met de avondklok te maken, maar meer met het lekkere zonnetje.
Nouja ik weet niet, ik post hier zoveel van m'n leven dat het een beetje gek zou zijn om zo'n belangrijk deel verborgen te houdenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja achteraf begrijp ik datMaar vond je het niet eng om het hier te vertellen en hoe mensen dan zouden reageren?
Ja joh, echt wel dat ik dan een andere plek zou zoekenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snappen doe ik het zeker jaMaar als het dan zo druk is, zoek dan een ander plekje. Uiteindelijk blijft het niet de bedoeling dat mensen zo samenklitten.
Ja dat snap ik wel inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet, ik post hier zoveel van m'n leven dat het een beetje gek zou zijn om zo'n belangrijk deel verborgen te houden
Wel fijn dat het daar niet zo druk is en er goed afstand wordt gehoudenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja joh, echt wel dat ik dan een andere plek zou zoeken![]()
Maar hier zie je zulke drukte niet in het park. Als het in het park hier om de hoek druk is, dan spreek je misschien van een man of 30 dat er her en der verspreid zit
Avondklok zal naar mijn inschatting hooguit een marginale rol spelen, hoewel het natuurlijk wel zo is dat als je wil afspreken dit grotendeels overdag moet. Maar vooral het lekkere zonnetje en de gesloten horecaquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij niks met de avondklok te maken, maar meer met het lekkere zonnetje.
Thanksquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel inderdaadNou, gefeliciteerd nog hoor! Althans dat past denk ik wel, felicitaties? En wellicht een stevig blok jonge kaas?
Hier heeft bijna iedereen een tuin, er is hier vrij weinig hoogbouw. Maar in grotere steden is er meer hoogbouw en minder groen dus ik snap wel dat je dan het park opzoekt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn dat het daar niet zo druk is en er goed afstand wordt gehouden![]()
Is ook wel een uitkomst natuurlijk voor mensen die geen tuin/balkon hebben. Nu is het nog wel te overzien, maar als van de zomer de temperaturen weer naar tropenhoogte stijgen...
Ik heb nu zin in kaasblokjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nou kaas vind ik nog steeds vies hoor, daar verandert niets aan. Dus die mag je gewoon bij je houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |