Toch wel dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat ze via protonmail de laatste aanwijzingen zouden krijgen stond op het kaartje en heeft de vriendin van Fajah netjes over de telefoon (en tap) opgelezen.
Toen we alleen nog maar de tekening hadden (en dus niet de foto) heb ik serieus een rondje rond alle aanwezige teamleden gedaan met de vraag of ze het eiland wilden tekenen. Want ik kon niet geloven dat je dat zo precies uit je hoofd kon natekenen. Eigenlijk was de conclusie dat het niet kon.... tot we de foto kregen...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dan nog is het een domme vraag
Vraag gewoon iets wat alleen jij en birgit weten, wat jullie hebben gedaan de laatste keer dat jullie elkaar zagen oid, of iets onbenulligs uit je jeugd
verder hadden ze ook wel een plan mogen bedenken om als de hunters contact opgenmen om ze de verkeerde richting in te sturen. Bv naar dat vliegveld in budel
Oh absoluut, ik zou een BN'er al niet eens zonder camera over de vloer hoeven hebben, met camera denk ik ook niet, een camera mee is immers geen garantie dat het ineens wel om legale zaken gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:04 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zeker, helpers zouden minder snel doorslaan. Maar zomaar een slaapplaats krijgen zal ook een heel eind lastiger zijn als je geen camjo met je mee hebt.
Ohjaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat ze via protonmail de laatste aanwijzingen zouden krijgen stond op het kaartje en heeft de vriendin van Fajah netjes over de telefoon (en tap) opgelezen.
Jullie vonden de actie dus zodanig dom dat het wel ingestudeerd moest zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Toen we alleen nog maar de tekening hadden (en dus niet de foto) heb ik serieus een rondje rond alle aanwezige teamleden gedaan met de vraag of ze het eiland wilden tekenen. Want ik kon niet geloven dat je dat zo precies uit je hoofd kon natekenen. Eigenlijk was de conclusie dat het niet kon.... tot we de foto kregen...
Het is een spel, dus het is 'fake'. Het geeft een mooi inkijkje in hoe het er aan toe zou kunnen gaan, maar het blijft een spel natuurlijk. Ik vind het een leuk programma, en hoop op een nieuw seizoen. Verbaas me wel wat er allemaal mogelijk is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lijkt onder iedereen wel de tendens tegenwoordig dat alles fake is en gespeeld. Nu ook weer met dit, vrij vermoeiend. Kijk t dan lekker niet als je die mindset hebt en hou je mond gewoon.
Heb gewoon genoten wel van dit seizoen en vind t mooi dat Dennis um pakt. Natuurlijk valt er genoeg te finetunen misschien door een andere aanpak met bijvoorbeeld een tweede extractiepunt of meereen plan B achter de hand hebben als iets uitlekt. Wat overigens gewoon goed werk is van de hunters. Dat kandidaten en hulpjes soms een tikkie naief zijn zegt ook wel wat, want daar komt en daar ligt de grootste fout.
Heb je het hier nou over het boordkanon? Dat is 30mm.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:55 schreef Selmar het volgende:
[..]
Op texel hadden we natuurlijk met de 21mm op de apache de heren zonder problemen kunnen weghouden bij de waterscooters.
Foutje, maar ben dan ook geen chuck norris 😃quote:Op zondag 28 februari 2021 00:48 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Heb je het hier nou over het boordkanon? Dat is 30mm.
Iedereen op Fok! heeft een boordkanon van 30cmquote:Op zondag 28 februari 2021 00:48 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Heb je het hier nou over het boordkanon? Dat is 30mm.
Nee, ik geef leiding aan een team dat dit soort ondersteunende systemen ontwikkeld voor politie en andere uitvoeringsorganisaties. Wij gebruiken Hunted als een soort ‘fieldlab’ om met de allernieuwste dingen te kunnen experimenten.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:25 schreef murp het volgende:
@:selmar!
Is dit nou je fulltime job? Of die je ook ICT werk voor de overheid?
Hoeveel zaken krijgen jullie wekelijks voor de kiezen?quote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een team dat dit soort ondersteunende systemen ontwikkeld voor politie en andere uitvoeringsorganisaties. Wij gebruiken Hunted als een soort ‘fieldlab’ om met de allernieuwste dingen te kunnen experimenten.
Klinkt als een toffe baan!quote:Op zondag 28 februari 2021 18:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een team dat dit soort ondersteunende systemen ontwikkeld voor politie en andere uitvoeringsorganisaties. Wij gebruiken Hunted als een soort ‘fieldlab’ om met de allernieuwste dingen te kunnen experimenten.
Haha idd. En die achterlijke aandachtsgeile Fabiola Volkers komt nu ook gelijk met een verhaal naar buiten dat ze door hem verkracht is. Maar die zou ik niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ij-gedaan-heeft.html
Bilal is aangehouden en wordt mogelijk strafrechtelijk vervolgd. Erg triest wat hij gedaan schijnt te hebben. Enige geluk is dat er geen vluchtgevaar is.
quote:
Maar ook niet te snel, daar is het programma te leuk voorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel veel succes! Pak ze allemaal deze keer hè!
Als we allemaal meezoeken hier kan t lekker snel gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel veel succes! Pak ze allemaal deze keer hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |