heb je de masterclass niet gevolgd van Jumpstyler Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk ze doen het beide beter dan dat ik het zou doen
Die man kan ook alles he!quote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je de masterclass niet gevolgd van Jumpstyler Mike
Hij kan toch wel gewoon op zo'n kampeermatjequote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is hey veldbedje al toegekomen
Sneu he. Ik snap niet dat hij blijft proberen. Ik denk dat hij bij K5 en Mike veel meer aansluiting zou vinden.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Ireth het volgende:
Matt bij T&J...
Jill: is er wat???
Matt: Neuh.. en druipt weer af...
Het joch zoekt gewoon aansluiting
het ventje is iets te jong denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sneu he. Ik snap niet dat hij blijft proberen. Ik denk dat hij bij K5 en Mike veel meer aansluiting zou vinden.
Ik denk, als ze hem de kans geven, hij ze nog kan verbazen...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ventje is iets te jong denk ik
Moa, met Nick heeft hij eerder al leuk gebabbeld. Mike lult met alles en iedereen en ook Michel krijgt hij wel voor zich gewonnen als hij meedoet met sporten. K3 is lastiger, vooral Liese. Maar goed, hij hoeft ook niet met iedereen te babbelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Is gestopt met posten na persoonlijke bedreigingen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
ik mis @:DGK_Tegengas met zijn filmpjes, is hij met vakantie of werk?
Korte versie: bedreigd na vertrek van Jerrel om zijn filmpjes. Dus heeft zich terug getrokkenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
ik mis @:DGK_Tegengas met zijn filmpjes, is hij met vakantie of werk?
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Korte versie: bedreigd na vertrek van Jerrel om zijn filmpjes. Dus heeft zich terug getrokken
Dat is een grap toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
Mike was toch ontslagen bij die keukenboer omdat hij zei Corona te hebben maar geen test kon laten zien?
Uh. Dat mag nietquote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
Mike was toch ontslagen bij die keukenboer omdat hij zei Corona te hebben maar geen test kon laten zien?
hij zal beter uit de verf komen als bij de kleuterclub, maar ik dacht het he, ik ben niet Kasquote:Op maandag 22 februari 2021 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk, als ze hem de kans geven, hij ze nog kan verbazen...
ja ik kende ook wel van die meiden die zo deden , is de leeftijd denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, met Nick heeft hij eerder al leuk gebabbeld. Mike lult met alles en iedereen en ook Michel krijgt hij wel voor zich gewonnen als hij meedoet met sporten. K3 is lastiger, vooral Liese. Maar goed, hij hoeft ook niet met iedereen te babbelen.
Maar Thomas en Matt klikt gewoon niet en Jill is echt een trut naar Matt. Ene moment willen kroelen in bed, volgende moment weer afsnauwen. Die is je aandacht niet waard.
was er muziek ?quote:
Nee dansje oefenen voor de groep. 3e huisregel van Mike...quote:
dat was anders om want jill zei nog geïrriteerd er hoeft niet altijid wat te zijn en je vraagt het altijdquote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Ireth het volgende:
Matt bij T&J...
Jill: is er wat???
Matt: Neuh.. en druipt weer af...
Het joch zoekt gewoon aansluiting
Kom op, vindt die andere twee net zo kinderachtig..... Zo moeten hem gewoon niet maar willen wel zijn stem.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ik het Jill hoorde vragen?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was anders om want jill zei nog geïrriteerd er hoeft niet altijid wat te zijn en je vraagt het altijd
oh wooow heftig, ik las hem graag , hoop dat als hij het heeft laten bezinken hij terugkomt , misschien andere naam om bedreiging te voorkomen. Mensen zijn erg. (mocht je dit lezen @DGK_Tegengas, sterkte en hou je taai)quote:Op maandag 22 februari 2021 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is gestopt met posten na persoonlijke bedreigingen.
Heeft geen zin om te vragen hoe of wat, meer weten we niet en hij heeft al wat hulp gekregen.
Hij zegt nu dat hij zich niet kon laten testen want dat was toen nog niet. Maar testen kon gewoon vanaf maart met klachten?quote:
Hij heeft aangifte gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh wooow heftig, ik las hem graag , hoop dat als hij het heeft laten bezinken hij terugkomt , misschien andere naam om bedreiging te voorkomen. Mensen zijn erg. (mocht je dit lezen @:DGK_Tegengas, sterkte en hou je taai)
Ook heeft hij een hele middag met Liese kaart spelen gedaan van de vrouwen daar is juist zij die met hem optrok. Ook vanmorgen of gisteravond over hoe het zat met die zuigbeet....hebben Liese en Julli een gesprek gehad die best ok was.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, met Nick heeft hij eerder al leuk gebabbeld. Mike lult met alles en iedereen en ook Michel krijgt hij wel voor zich gewonnen als hij meedoet met sporten. K3 is lastiger, vooral Liese. Maar goed, hij hoeft ook niet met iedereen te babbelen.
Maar Thomas en Matt klikt gewoon niet en Jill is echt een trut naar Matt. Ene moment willen kroelen in bed, volgende moment weer afsnauwen. Die is je aandacht niet waard.
ja ik heb op jerrel zijn insta gekeken en daar reageert jerrel op het feit dat er idd dreig dmtjes gestuurd zijn hij benadrukt dat dat niet van zijn vriend en vrienden afkomenquote:
Nou ja, ik heb me ook in juli vorig jaar laten testen en toen was ik positief voor corona. Maar ik kreeg dat niet op schrift. Mijn werkgever heeft mij ook maar gewoon moeten geloven.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat hij zich niet kon laten testen want dat was toen nog niet. Maar testen kon gewoon vanaf maart met klachten?
Meen me te herinneren dat hij een keer vertelde zich ziek te hebben gemeld want hij had wellicht Corona en in de tussentijd was de schoonmoeder van z'n baas overleden aan Corona en hij werd niet geloofd. Maar later was hij wel weer teruggevraagd maar dan moest de baas eerst schriftelijk excuses maken ofzo.
Alsof DGK achter de camera's staat....quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Korte versie: bedreigd na vertrek van Jerrel om zijn filmpjes. Dus heeft zich terug getrokken
Ah, die had ik gemist. Leuk voor hem. Hoop dat hij beseft dat er bij K5 meer kansen liggen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook heeft hij een hele middag met Liese kaart spelen gedaan van de vrouwen daar is juist zij die met hem optrok. Ook vanmorgen of gisteravond over hoe het zat met die zuigbeet....hebben Liese en Julli een gesprek gehad die best ok was.
Idiot'squote:Op maandag 22 februari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb op jerrel zijn insta gekeken en daar reageert jerrel op het feit dat er idd dreig dmtjes gestuurd zijn hij benadrukt dat dat niet van zijn vriend en vrienden afkomen
Ja, hij dacht het bij leeftijdsgenoten te vinden maar dat gaat daar helemaal fout.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, die had ik gemist. Leuk voor hem. Hoop dat hij beseft dat er bij K5 meer kansen liggen.
oh die word lekker moeilijk danquote:Op maandag 22 februari 2021 19:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dansje oefenen voor de groep. 3e huisregel van Mike...
Volgens mij was het nu Naomi die er over begon...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:32 schreef Sunflower01 het volgende:
Oprechte Nick heeft het weer over de nominaties.
Vieze stalker.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
Matt hij blijft er ook gewoon bij zitten volgens mij snapt hij het niet
Zou kunnen hoor. Nick, Naomi, Michel of Julie...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was het nu Naomi die er over begon...
Heb er een raar gevoel bij.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch een addertje onder het gras.
Nick gooit Michel even uit de finale ten gunste van Mike.
Speelt Nick nu ook al een dubbelspel.
In nederland hadden ze toch Patrick Jumpen ?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je de masterclass niet gevolgd van Jumpstyler Mike
die heeft geen bord voor zijn kop maar z'n steen van stonehengequote:Op maandag 22 februari 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
Matt hij blijft er ook gewoon bij zitten volgens mij snapt hij het niet
geef alleen even iets doorquote:Op maandag 22 februari 2021 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Idiot's
smerig laf laag tuig
rond die Tarrel hangt van af de eerste minuut alleen maar negatieve shit
![]()
![]()
jill geeft verkeerde signalen. gemeen wijf bahquote:Op maandag 22 februari 2021 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die heeft geen bord voor zijn kop maar z'n steen van stonehenge
Precies. Het type dat aandacht wil, ongeacht wat dat eventueel bij een ander teweeg brengt.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jill geeft verkeerde signalen. gemeen wijf bah
die avond was ze ver weg en hij had gewoon ook niets moeten proberenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jill geeft verkeerde signalen. gemeen wijf bah
welke avond?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die avond was ze ver weg en hij had gewoon ook niets moeten proberen
Gaat donderdag z'n wens uitkomen denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
matt zit van binnen in gedachte alleen maar te hopen :
ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat
Volgens mij was zij meer aan het proberen bij hem dan andersom hoor...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Van de andere kant is het in-en - in- triest dat Trut Jill hem aantrekt en afstoot, hem dominant commandeert en hem vervolgens de goot in trapt. Matt, niet veel ervaring, lijkt me, wordt nog meer onzeker en de Trut Hola voedt dat door bij Thomas het onzekere kleine meisje te spelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die heeft geen bord voor zijn kop maar z'n steen van stonehenge
ik van jillquote:Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Toweler het volgende:
Jill: zei iets over Matt iets van ik wordt moe van hem
Desondanks wist ze verdomd goed in welk bed ze kroopquote:Op maandag 22 februari 2021 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Www.mnm.bequote:Op maandag 22 februari 2021 19:42 schreef Sunflower01 het volgende:
Mike heeft het over m&m... slim shady?
Madam Jill kan me de boom in.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
madam jill heeft geen zin in de dans van mike en nick
Ik denk dat Jill donderdag naar huis gaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
matt zit van binnen in gedachte alleen maar te hopen :
ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat,ik hoop dat thomas naar huis gaat
Beide 6 stemmen zitten ze er op.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vertrouw die Mike voor geen meter.
Vraag me ook af hoe ze denken Thomas of Jill weg te spelen.
Gaan ze daar dan Michel tegen zetten?
Mike & Naomiquote:Op maandag 22 februari 2021 19:42 schreef Sunflower01 het volgende:
Mike heeft het over m&m... slim shady?
Hij had het gisteren over Liese, Naomi, Mike en zichzelf, heel Julie en Michel kwam er niet aan te pasquote:Op maandag 22 februari 2021 19:34 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Nick, Naomi, Michel of Julie...
Ik denk het wel. Jill is aardig van d'r sokkel gevallen en vol op d'r smoeltje geland...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
Thomas vs Jill gaat Thomas nooit winnen.
Wat een idiote opmerking weer, Het zit je wel heel erg hoog.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:49 schreef Jockari het volgende:
Interesseert Liese geen hol. Doet liever de kamelendans.
Jill gaat dan gewoon aandacht zuigen bij Matt. Die is daar niet zo moeilijk in volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik bedoel na donderdag.
Er blijft er toch 1 over, of Thomas moet gaan, dan gaat Jill mee.
Nou weet ik niet, is de fanclub van haar alweer open.? Daar waren haters maar misschien ook wel fans die afgevallen zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
Thomas vs Jill gaat Thomas nooit winnen.
Hoezo kamelendans?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:49 schreef Jockari het volgende:
Interesseert Liese geen hol. Doet liever de kamelendans.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij had het gisteren over Liese, Naomi, Mike en zichzelf, heel Julie en Michel kwam er niet aan te pas
Publiek stemt Jill er uit. Die heeft het verpest. Ze is nu de lellebel. Daar houden de meeste kijkers niet van.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik bedoel na donderdag.
Er blijft er toch 1 over, of Thomas moet gaan, dan gaat Jill mee.
Nick heeft dit eerder gedaan. Zo kan ik het ookquote:Op maandag 22 februari 2021 19:51 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, lijkt zo makkelijk als Nick het doet, maar het is moeilijker voor de bewoners.
Is toch logisch, ik zou ook liever met Mike dan met Michel in de finale staan.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gaat de redactie volgens mij nooit toestaan. Zonder Jill zijn de rollen van Thomas en Matt ook uitgespeeld. Zonder Thomas kan Matt gewoon zijn plek innemen om tv van te maken. Plus dat er dan weer een hele scheve NL/Be verhouding komt.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jill is aardig van d'r sokkel gevallen en vol op d'r smoeltje geland...
een van de huisregels. Elke avond moeten er twee bewoners een dansje instuderen en voordoen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:52 schreef Lillfex het volgende:
Heeft dit een reden dat ze dit moeten doen?
Ik snap je....maar het is te vroeg om zonder Michel verder te gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is toch logisch, ik zou ook liever met Mike dan met Michel in de finale staan.
Vooral de combinatie van "lellebel" en "spelen met gevoelens" is killing.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Publiek stemt Jill er uit. Die heeft het verpest. Ze is nu de lellebel. Daar houden de meeste kijkers niet van.
Yep !quote:Op maandag 22 februari 2021 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idiote opmerking weer, Het zit je wel heel erg hoog.
met die feestquote:
Zoey ook niet, want die draagt geen BH's.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef Ireth het volgende:
Liese: ik heb geen sport bh aan...
Mike: ik ook niet...
Nu nog wel, maar voor Nick zou het goed uitkomen als hij vlak voor de finale Michel nog kan wegspelen zodat Mike als enige Nederlander overblijft. Grotere winkans voor Nick.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap je....maar het is te vroeg om zonder Michel verder te gaan.
ja maakt mijn verder niets uit maar ze waren allemaal lam dus en ja met drank op werkt je verstand niet maar die zoen alla beet heb ik nog nergens zien gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij was zij meer aan het proberen bij hem dan andersom hoor...
Heb je zijn nek gezien? Dat is technisch gesproken gewoon aanranding. Als het omgekeerd was geweest, dan had de wereld moord en brand geschreeuwd...
Ja, denk ik ook wel. Maar dan maakt hij niet waar wat hij vanaf dag 1 gezegd hebt. Wil tegen de sterkste winnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar voor Nick zou het goed uitkomen als hij vlak voor de finale Michel nog kan wegspelen zodat Mike als enige Nederlander overblijft. Grotere winkans voor Nick.
Ik was al afgehaakt, Nassen opruimen, HD's cleanen.. de 3 Dooie BB Dagen zijn weer begonnen... 4 al bijnaquote:
Moet je dat zien dan? De vlek is duidelijk zichtbaar en Jill heeft het ook toegegeven.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maakt mijn verder niets uit maar ze waren allemaal lam dus en ja met drank op werkt je verstand niet maar die zoen alla beet heb ik nog nergens zien gebeuren
Denk dat Nick daar niet mee zal zitten als wij hem dat aanrekenen terwijl hij met een ton de deur daar uitloopt.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook wel. Maar dan maakt hij niet waar wat hij vanaf dag 1 gezegd hebt. Wil tegen de sterkste winnen.
nou ik wil niet steeds verdedigen maar ze heb der best gedaan met oefenen ze deed echt wel meequote:Op maandag 22 februari 2021 19:44 schreef danilel het volgende:
madam jill heeft geen zin in de dans van mike en nick
Nick is op zijn p.k getrapt omdat vorige week de andere groep op hem gestemd hebben. Hun zijn met z n allen toch ook op Jill gegaan . Wat is er voor verschil.quote:
Hehe. Heel herkenbaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
Zoey is weer lekker aan de chocolade.....ben benieuwd of zij is aangekomen. Het is niet eerlijk al die zoetigheid en geen gram erbij.
Heeft Nick aan Mike gevraagd of; Liese aan Nick beloofd heeft van ook op Mike niet te stemmen tot aan de finale? Anders is het plan toch niet zo sterk als Nick laat voorkomen?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sneu he. Ik snap niet dat hij blijft proberen. Ik denk dat hij bij K5 en Mike veel meer aansluiting zou vinden.
Dat gaat toch finaal de soep in lopen. Veel te ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 22 februari 2021 20:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heeft Nick aan Mike gevraagd of; Liese aan Nick beloofd heeft van ook op Mike niet te stemmen tot aan de finale? Anders is het plan toch niet zo sterk als Nick laat voorkomen?
en als bonus, 30k uit de potquote:Op maandag 22 februari 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
De volgende die HM wordt moet als regel instellen "Geen weerwolven". Instant finaleplaats.
Ja, het weerwolven stopt de nomaninatie-gesprekken.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:09 schreef Whuzz het volgende:
De volgende die HM wordt moet als regel instellen "Geen weerwolven". Instant finaleplaats.
Nee, is zo afgesproken tussen Nick, Michel&K3. Zij stemmen allemaal Michel en Matt. Om gelijkspel en dus macht vanuit HM Mike te voorkomen zou Nick Mike overtuigen dat hun clubje J&T stemt in de hoop dat Mike "met hun mee" stemt.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mike is volgende week toch de sjaak. Hij krijgt zoiezo stemmen uit het andere kamp.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heeft Nick aan Mike gevraagd of; Liese aan Nick beloofd heeft van ook op Mike niet te stemmen tot aan de finale? Anders is het plan toch niet zo sterk als Nick laat voorkomen?
Geloof het wel, dat alle drie het weten. Liese is allang blij dat ze niks hoeft te zeggen tegen Zoey. Julli vindt het nog steeds niet echt geweldig en Michel zegt als jij het 100procent vertrouwt dan geloof ik je.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
ze stemmen toch Jill en Tomass ??quote:Op maandag 22 februari 2021 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Nee, is zo afgesproken tussen Nick, Michel&K3. Zij stemmen allemaal Michel en Matt. Om gelijkspel en dus macht vanuit HM Mike te voorkomen zou Nick Mike overtuigen dat hun clubje J&T stemt in de hoop dat Mike "met hun mee" stemt.
Was idd het plan van Michel om iedereen dat te laten geloven. Michel denkt na afgelopen week dat hij zo'n sterke achterban heeft dat hij tegenover Matt zeker gaat winnenquote:
Nee, ze stemmen Thomas en Jill en gaan er vanuit dat Mike mee meegaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:11 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Nee, is zo afgesproken tussen Nick, Michel&K3. Zij stemmen allemaal Michel en Matt. Om gelijkspel en dus macht vanuit HM Mike te voorkomen zou Nick Mike overtuigen dat hun clubje J&T stemt in de hoop dat Mike "met hun mee" stemt.
Dan is het plan sinds gisterenmiddag helemaal geturndquote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, ze stemmen Thomas en Jill en gaan er vanuit dat mee meegaat.
Nick heeft Mike beloofd dat hij en Naomi en Liese niet op hem zullen stemmen tot F6.
schiet mij maar lekquote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Was idd het plan van Michel om iedereen dat te laten geloven. Michel denkt na afgelopen week dat hij zo'n sterke achterban heeft dat hij tegenover Matt zeker gaat winnen
ja dat is vannacht besloten tussen 23.00 en 02:00 uur, na een spannende pot petanquequote:Op maandag 22 februari 2021 20:16 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Dan is het plan sinds gisterenmiddag helemaal geturnd
The Thick Plottens! The turns are tableing! The hunters become the hunted! ... dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:16 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Dan is het plan sinds gisterenmiddag helemaal geturnd
Hunted is vanavond!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
The Thick Plottens! The turns are tableing! The hunters become the hunted! ... dus.
Of zoals een wijze oude ooit sprak: Niets is wat het lijkt en alles lijkt wat het is.
Kijk naast BB geen TV. En ook dat niet op TV.quote:
Ik volg alles online.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk naast BB geen TV. En ook dat niet op TV.
Same. Enige reden dat ik BB kijk is lockdown + nostalgie (heb ooit wel BB1 gevolgd).quote:
Beiden zijn waar. Nick en Mike vannacht. Nick heeft de rest vanmorgen en middag bijgepraat. Als laatste ook Michel begin van de middag.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is vannacht besloten tussen 23.00 en 02:00 uur, na een spannende pot petanque
ik lees net, is vanmiddag besloten
Heel eerlijk... er zijn echt wel leuke programma's op tv. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon online kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same. Enige reden dat ik BB kijk is lockdown + nostalgie (heb ooit wel BB1 gevolgd).
Je moet toch iets momenteel
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Jill donderdag naar huis gaat.
Ik walg nu al van de triomfantelijke hoofden van NNLMMJ
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van Nick en Michel?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Beiden zijn waar. Nick en Mike vannacht. Nick heeft de rest vanmorgen en middag bijgepraat. Als laatste ook Michel begin van de middag.
Uiteraard. En in een verloren uurtje kijk ik wel eens wat terug op NPO start ofzo. Maar normaal heb ik 1001 dingen te doen en kijk (behalve Formule 1) gewoon geen TV.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:24 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Heel eerlijk... er zijn echt wel leuke programma's op tv. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon online kijken.
Nou, ik zou zeggen, doe een live streamverslag in COS van het 50000e potje weerwolvenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Bestaat Commentaar op Streams nog?
Ik hoef niet te weten dat iemands kast vol met chocolade ligt, een sigaretje gaat roken of Hunted gaat kijken.
Het kost mij veel (extra) tijd om alles bij te lezen. Het is bijna niet te doen zo (als je werkt).
Meer mensen die daar tegenaan lopen? Anders hou ik op met zeuren
Ze spelen nog steeds weerwolven.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Ik hoef niet te weten dat iemands kast vol met chocolade ligt, een sigaretje gaat roken of Hunted gaat kijken.
Het kost mij veel (extra) tijd om alles bij te lezen. Het is bijna niet te doen zo (als je werkt).
Bluf!quote:
Klotespel.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:28 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ze spelen nog steeds weerwolven.
Heb er niet echt veel last van hoe het nu is gaat het toch prima. Als er echt iets gebeurd in het huis dan gaat het pas razendsnel!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Prijs jezelf gelukkig dat je de eerste 3 potjes gemist hebt in ieder geval.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik schakel in en het is weerwolven
* Ireth stopt nog maar een witte paasei in haar mond...quote:Op maandag 22 februari 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
Zoey is weer lekker aan de chocolade.....ben benieuwd of zij is aangekomen. Het is niet eerlijk al die zoetigheid en geen gram erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar dát is dan ook leuk en interessant om te lezen. Daarvoor ben ik hier. Voor Privé-zaken niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heb er niet echt veel last van hoe het nu is gaat het toch prima. Als er echt iets gebeurd in het huis dan gaat het pas razendsnel!
Je valt met je neus in de boter.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik schakel in en het is weerwolven
Nee hoor Michel is de spelleider... Ironisch wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Is Liese al aan de beurt geweest?
Het enige leuke aan weerwolven is Liese die met haar heerlijke accentje zegt: "de WeerWolven Worden Wakker"
Heeft zeker alleen maar burgers aangewezen?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:35 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nee hoor Michel is de spelleider... Ironisch wel.
Echt een nare stem als daar wat volume bij komt.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Julie haar stem verheft ben ik soms bangDe eerste samen met Michel die mag vertrekken als straks K5 overblijft.
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth stopt nog maar een witte paasei in haar mond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2021 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft zeker alleen maar burgers aangewezen?
[..]
* Ireth stopt nog maar een witte paasei in haar mond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We mogen van Harry niet meer over chocola praten.Ik vind geilquote:Op maandag 22 februari 2021 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Julie haar stem verheft ben ik soms bangDe eerste samen met Michel die mag vertrekken als straks K5 overblijft.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat kwartet had ik ook in gedachte.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouwja met minimum 1 Nederlander mag Michel wel de finale halen. Toch liever Michel dan Jill en mike op dit moment.
Nick Liese Naomi en Michel mogen van mij de finale halen en de rest
Nee hoor, iedereen behalve Michel wat mij betreft.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouwja met minimum 1 Nederlander mag Michel wel de finale halen. Toch liever Michel dan Jill en mike op dit moment.
De streams zijn echt verschrikkelijk voor mij!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth stopt nog maar een witte paasei in haar mond...
Ik ben bang dat we met dat kwartet echt zeer slaapverwekkende streams te zien zullen krijgen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:37 schreef Verida het volgende:
[..]
dat maakt het voor mij niet duidelijker
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
De streams zijn echt verschrikkelijk voor mij!Had zak drop gekocht door Els d'r droppot. Tony Chocolony na die luxe boodschappen en eet ook wel eens een tosti als ik ze dat zie eten
![]()
En wilde het eigenlijk niet bekennen maar heb vanmiddag zelfs worstenbroodjes zitten rollen
Ik had vanmiddag ook ineens zin in worstenbroodjes, maar was te lui om naar de supermarkt te lopenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
De streams zijn echt verschrikkelijk voor mij!Had zak drop gekocht door Els d'r droppot. Tony Chocolony na die luxe boodschappen en eet ook wel eens een tosti als ik ze dat zie eten
![]()
En wilde het eigenlijk niet bekennen maar heb vanmiddag zelfs worstenbroodjes zitten rollen
omg BB wat doe je!?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
![]()
En morgen takelen ze die hottub in de achtertuin?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
omg BB wat doe je!?
Straks hebben we alleen nog maar dikke FoKsters
ik had vanmiddag ook zon momentje 4 hele bladzijden over de patat frietkraam en wat er te koop wasquote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Personal trainer, hahaha. Juist meid!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hellup! Ik heb een Michel nodig als personal trainer!
Ja.. ben bang dat dit CoS met af en toe een beetje slowchat is, wanneer de stream niet zo interessant is.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een idiote opmerking weer, Het zit je wel heel erg hoog.
Julie wil een woordje met jou spreken....quote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hellup! Ik heb een Michel nodig als personal trainer!
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:48 schreef Sunflower01 het volgende:
Voor diegene die het iets uitmaakt: Naomi is nu de spelleider.
Alleen als ik ook een crowdfunding krijgquote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
En morgen takelen ze die hottub in de achtertuin?
[..]
* Ireth stopt nog maar een witte paasei in haar mond...Ik dorito's met heksenkaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julie mag ik uwe bruurtje even lenen voor wat training en wat knuffelkes...quote:Op maandag 22 februari 2021 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Julie wil een woordje met jou spreken....
Het BB-noodrantsoen, mocht dat nog een keer komen, is doorgaans zelfgebakken bruinbrood , gebakken uien en pindakaas voor de vitamientjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
![]()
Maar snap je nu een beetje waarom we een beetje afdreven van de stream? Het was echt saai.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Ik lees smorgens de cossen die ik achterloopquote:Op maandag 22 februari 2021 20:52 schreef Ireth het volgende:
Maar even soort van on-topic nav de post van Harry.
Lezen jullie echt alles Cos-sen terug wat je gemist hebt??
Ik lees het streamverslagen topic en van de COS alleen de recente die loopt. Teruglezen is niet te doen wat mij betreft
Denk dat ze full-Jill op je nek zou gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 20:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Julie mag ik uwe bruurtje even lenen voor wat training en wat knuffelkes...
Ja maar niet post voor post. Ik scroll er een beetje door heen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik lees smorgens de cossen die ik achterloop
BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef Harry het volgende:
Ik lees heel snel maar wel bijna alles jaquote:Op maandag 22 februari 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar niet post voor post. Ik scroll er een beetje door heen.
Respect hoor. Maar dat doe je jezelf aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik lees smorgens de cossen die ik achterloop
Vind dit echt niet leuk voor haar!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel beetje medelijden met Naomi, ocharme dat meisje
Mij doe je er ook absoluut geen plezier meequote:Op maandag 22 februari 2021 20:59 schreef odie22 het volgende:
kon mij gestolen worden die donut, droog stuk deeg en zoete meuk waar je vullingen vanuit je kiezen springen
Best triest ja. Ze heeft toch ook meegedaan aan die opdracht.quote:
Ja ik heb geen leven hahahaquote:Op maandag 22 februari 2021 20:58 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Respect hoor. Maar dat doe je jezelf aan.
Na gisteren avond toen Nick Mike aan hun kant heeft gekregen gaan ze met allen op Jill en Thomas ook Mike.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Was idd het plan van Michel om iedereen dat te laten geloven. Michel denkt na afgelopen week dat hij zo'n sterke achterban heeft dat hij tegenover Matt zeker gaat winnen
Die huismeester heb je ook niets aan!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:57 schreef odie22 het volgende:
de hele godgands dag zitten ze in de dagboekkamer en niemand die nu even denkt, we gaan het maar eens vragen, wat een ................
Het is zo'n spel die je in je eentje kan spelen....tennisbal zit vast aan racket dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat ze full-Jill op je nek zou gaan
Tennisrackets!
"BB, mogen we nieuwe tennisballetjes... alsjeblieft?" in 3...2...1...
Flink hoor .....puntje voor haar.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel beetje medelijden met Naomi, ocharme dat meisje
quote:Op maandag 22 februari 2021 21:01 schreef Ireth het volgende:
Zoey aan het kreunen! Straks komt mijn puber weer vragen of ik op pornhub zit!
quote:Op maandag 22 februari 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
sorry nur en vraag: hebben we
de selfde stream? ze eten
kleine broodjes
Dat zijn donuts.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
sorry nur en vraag: hebben we
de selfde stream? ze eten
kleine broodjes
Dat kan jij weten.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
van stoel? kann niet zo mega zijn
Ahh bal zit inderdaad aan een touwtje...verstandigquote:Op maandag 22 februari 2021 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zo'n spel die je in je eentje kan spelen....tennisbal zit vast aan racket dacht ik.
Ja en toen dat afgelopen was hebben ze de donuts uit de voorraadkamer gehaald.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar 5 min erder was toch weerwolfen
Dan is het toch ook wel eens prima als cossers het eens over iets anders hebben. Als de stream weerwolven is.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen leven hahaha
Nee ik ben alleen dus tijd in overvloed zit hele dag in huis ga er alleen uit 1 keer in de 3 a 4 dagen voor boodschapjes
quote:
je hoort toch hoeveel pijn ze heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 21:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
van stoel? kann niet zo mega zijn
Die huilt nu ook,maar meer omdat ze niet mee eet.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb meer medelijden dat Naomi geen donut kreeg dan dat zoey haar knie stoot
Jank eens een paar deuren verder. Zuchtquote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijzonder Commentaar op Streams....
Ja mij stoort het nietquote:Op maandag 22 februari 2021 21:05 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Dan is het toch ook wel eens prima als cossers het eens over iets anders hebben. Als de stream weerwolven is.
wacht ik heb dat gemistquote:Op maandag 22 februari 2021 21:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
je hoort toch hoeveel pijn ze heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |