heb je de masterclass niet gevolgd van Jumpstyler Mikequote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk ze doen het beide beter dan dat ik het zou doen
Die man kan ook alles he!quote:Op maandag 22 februari 2021 19:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je de masterclass niet gevolgd van Jumpstyler Mike
Hij kan toch wel gewoon op zo'n kampeermatjequote:Op maandag 22 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is hey veldbedje al toegekomen
Sneu he. Ik snap niet dat hij blijft proberen. Ik denk dat hij bij K5 en Mike veel meer aansluiting zou vinden.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Ireth het volgende:
Matt bij T&J...
Jill: is er wat???
Matt: Neuh.. en druipt weer af...
Het joch zoekt gewoon aansluiting
het ventje is iets te jong denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sneu he. Ik snap niet dat hij blijft proberen. Ik denk dat hij bij K5 en Mike veel meer aansluiting zou vinden.
Ik denk, als ze hem de kans geven, hij ze nog kan verbazen...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ventje is iets te jong denk ik
Moa, met Nick heeft hij eerder al leuk gebabbeld. Mike lult met alles en iedereen en ook Michel krijgt hij wel voor zich gewonnen als hij meedoet met sporten. K3 is lastiger, vooral Liese. Maar goed, hij hoeft ook niet met iedereen te babbelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Is gestopt met posten na persoonlijke bedreigingen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
ik mis @:DGK_Tegengas met zijn filmpjes, is hij met vakantie of werk?
Korte versie: bedreigd na vertrek van Jerrel om zijn filmpjes. Dus heeft zich terug getrokkenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
ik mis @:DGK_Tegengas met zijn filmpjes, is hij met vakantie of werk?
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Korte versie: bedreigd na vertrek van Jerrel om zijn filmpjes. Dus heeft zich terug getrokken
Dat is een grap toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
Mike was toch ontslagen bij die keukenboer omdat hij zei Corona te hebben maar geen test kon laten zien?
Uh. Dat mag nietquote:Op maandag 22 februari 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
Mike was toch ontslagen bij die keukenboer omdat hij zei Corona te hebben maar geen test kon laten zien?
hij zal beter uit de verf komen als bij de kleuterclub, maar ik dacht het he, ik ben niet Kasquote:Op maandag 22 februari 2021 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk, als ze hem de kans geven, hij ze nog kan verbazen...
ja ik kende ook wel van die meiden die zo deden , is de leeftijd denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, met Nick heeft hij eerder al leuk gebabbeld. Mike lult met alles en iedereen en ook Michel krijgt hij wel voor zich gewonnen als hij meedoet met sporten. K3 is lastiger, vooral Liese. Maar goed, hij hoeft ook niet met iedereen te babbelen.
Maar Thomas en Matt klikt gewoon niet en Jill is echt een trut naar Matt. Ene moment willen kroelen in bed, volgende moment weer afsnauwen. Die is je aandacht niet waard.
was er muziek ?quote:
Nee dansje oefenen voor de groep. 3e huisregel van Mike...quote:
dat was anders om want jill zei nog geïrriteerd er hoeft niet altijid wat te zijn en je vraagt het altijdquote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Ireth het volgende:
Matt bij T&J...
Jill: is er wat???
Matt: Neuh.. en druipt weer af...
Het joch zoekt gewoon aansluiting
Kom op, vindt die andere twee net zo kinderachtig..... Zo moeten hem gewoon niet maar willen wel zijn stem.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt dat ik het Jill hoorde vragen?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was anders om want jill zei nog geïrriteerd er hoeft niet altijid wat te zijn en je vraagt het altijd
oh wooow heftig, ik las hem graag , hoop dat als hij het heeft laten bezinken hij terugkomt , misschien andere naam om bedreiging te voorkomen. Mensen zijn erg. (mocht je dit lezen @DGK_Tegengas, sterkte en hou je taai)quote:Op maandag 22 februari 2021 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is gestopt met posten na persoonlijke bedreigingen.
Heeft geen zin om te vragen hoe of wat, meer weten we niet en hij heeft al wat hulp gekregen.
Hij zegt nu dat hij zich niet kon laten testen want dat was toen nog niet. Maar testen kon gewoon vanaf maart met klachten?quote:
Hij heeft aangifte gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh wooow heftig, ik las hem graag , hoop dat als hij het heeft laten bezinken hij terugkomt , misschien andere naam om bedreiging te voorkomen. Mensen zijn erg. (mocht je dit lezen @:DGK_Tegengas, sterkte en hou je taai)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |