Alle huisvrouwen die mee lurken die op hem stemmen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Gelukkig zit ze veilig in BB.. de bofkont, met een liefhebbende Mr. Ero .. wat kan er nog misgaan...quote:Op maandag 22 februari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie voelt zich thuis niet veilig
bij dr Broer en zn lief wel , ze gaat vaak bij hun..en mee?
dr Papa..verhaal..
Ach, we horen gezeur over *elke* bewoner.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Het was toch ook haar broer met een van har kindjes op de videoboodschap?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie voelt zich thuis niet veilig
bij dr Broer en zn lief wel , ze gaat vaak bij hun..en mee?
dr Papa..verhaal..
Hij houdt je wel bezig he?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze veilig in BB.. de bofkont, met een liefhebbende Mr. Ero .. wat kan er nog misgaan...
[ afbeelding ]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hemquote:Op maandag 22 februari 2021 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alle huisvrouwen die mee lurken die op hem stemmen?
STRAF willen we zien!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een sanctie? Ze zijn toch gewaarschuwd?
😂😂😂quote:Op maandag 22 februari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
STRAF willen we zien!
Stokslagen, gagballs, pek en veren, waterboarding, Pikachu verbrandingen, enz.
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, we horen gezeur over *elke* bewoner.
Als er vandaag wordt gestemd gaat de zoemer over binnen een uur.quote:
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.
Er zijn ook wel eens positieve geluiden over michel, ik ben geen fan maar ik heb zeker geen hekel aan hem.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.
Geen waarschuwingen, sancties!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een sanctie? Ze zijn toch gewaarschuwd?
Ik denk ook morgen. En morgen nog het weekspel waarbij ook immuniteit of een extra stem o.i.d. is te winnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er vandaag wordt gestemd gaat de zoemer over binnen een uur.
Als er morgen wordt gestemd gaat hij over 24 uur.
Ik heb ingezet op morgen, maar er is nog niks zeker
Jawel hoor. Wordt ook elke dag gedronken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Valt me ineens op dat ik ze nooit koffie zie drinken.Hebben ze dat niet?
heb nick gekozen maar sta der ook niet echt achter, was voor jill heel lang toen op michel overgestapt en nu weet ik het niet meerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ondanks dat er hier door een aantal flink wordt afgegeven op Michel en Nick, zijn ze nog steeds de populairste bewoners onder de FOK!-ers, met Thomas verrassend op een derde plaats:
[poll=1777]
Dus datquote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk ook morgen. En morgen nog het weekspel waarbij ook immuniteit of een extra stem o.i.d. is te winnen.
Er staat een espressomachine in de keuken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Qua koffie kan ik me alleen dat akelige geklop van Jowi met dat koffieding herinneren.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Kijk 's morgens zelden streams. Maar drink zelf 20 tot 30 koppen op een dag dus viel me ineens op terwijl ik aan weer een bakkie zat te lurken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wordt ook elke dag gedronken.
Theo en Patrick waren grootgebruikers, de rest zie ik weinig koffie drinken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Qua koffie kan ik me alleen dat akelige geklop van Jowi met dat koffieding herinneren.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Broer had op de begravenis van Pa gezegt
i hou van jou papa
.. verhaal gaat maar door en door
de Broer
zn Lief
de overboer
achterneef
tante
neef
nicht
halve zussen
hele zolen
resumee
"meis..doe maar niet""
Dat lijkt me niet zo gezondquote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Kijk 's morgens zelden streams. Maar drink zelf 20 tot 30 koppen op een dag dus viel me ineens op terwijl ik aan weer een bakkie zat te lurken.
dit klopt wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.
Sportlessen voor de groep
Schijnt een fantastisch lijf te hebben
Kan oprecht en empathisch luisteren
Om maar wat op te sommen.
en een rotkopquote:
Ik kan instemmen met het fantastische lijf... Dan houdt het ook wel op ben ik bang.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.
Sportlessen voor de groep
Schijnt een fantastisch lijf te hebben
Kan oprecht en empathisch luisteren
Om maar wat op te sommen.
I knowquote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gezond
15cl x 25 is 2,2 liter koffie per dag.
ik kom ook wel aan de 20 a 25quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gezond
15cl x 25 is 2,2 liter koffie per dag.
dik..van de Soja Bonen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:25 schreef chufi het volgende:
Die Hamburgers zijn vet dik... hoeveel gram is dat wel niet?
ik wat uitgebreider maar zelfde idee weer hahaquote:
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst vegan eten in de middag en daarna een reuzeklomp vlees verorberen
Pff. Michel kan niet DJ-enquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Kon bijna zijn moeder zijn.
Vind hem gewoon een echte vent.
ZorgZaam, vriendelijk, sterk, en soms een beetje een zeur.
Zo een type die met een griepje dood gaat, is niks voor mij.
En het enige wat ik mis is een kont.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
En laten we wel wezen, er is er geen een leuker in het huis van de mannen afdeling.......
waar?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef spapaars het volgende:
Valt mij tegen van Nick dat de hamburgers worden gebakken, er staat een grill daar.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hem
Verplicht vegan moeten eten omdat Mike in Naomi d'r broekje wilt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.
Ben jij wel eens een vent tegen gekomen die perfect is?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pff. Michel kan niet DJ-en![]()
Geen ekte vent.
Ook niet dansen trouwens.
Ik lift gewoon ff mee op jouw woordenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
En laten we wel wezen, er is er geen een leuker in het huis van de mannen afdeling.......
Je mag hem hebben, mister Almost Perfect slaapt elke nacht naast me.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lift gewoon ff mee op jouw woordengeloof dat ik biologisch gezien niet zijn moeder zou kunnen zijn, dat terzijde
Zou leuk zijn als de volgende HM iedereen verplicht vlees laat eten.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.
Dit IS het type wat met een griepje dood gaatquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
Weddenschap winst op @MissyZquote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Morgen dus pas weer nominaties blijkbaar.
Whahahaha.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit IS het type wat met een griepje dood gaat![]()
En bah ..... heeft vast een vieze fetisj - dode cavia's verzamelen of zo iets
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen mattquote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
oh matt scheid eens uit hoe vaak wil je je kop nog stoten, en dan zo reageren je laat je echt kennen hoor
M: mag ik meekijken
J : nee
M: ik wil alleen maar helpen hoor![]()
en geloof erna nog een keer proberen
en eerder al met verstoppertje ook al
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Weddenschap winst op @:MissyZ
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Daar vergis je je toch echt in.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hem
dat is een panini makerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op het keukenblok naast de broodbakmachine.
Doormidden snijden. Die dingen zijn fucking dikquote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
8 hamburgers. hoe moet dat nou als je er 2 wil?
Ze zijn een kilo per stuk...quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
Dan neem je die van Matt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kraayen bemoei
zijn de aivd Kraayen
hebben een boodschap voor Mies
. "" De step is klaar""
Van het weekend was het ja, dus die blonde snitch moet niet zeiken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen matt
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft wel humor
https://www.instagram.com/p/CLmedFUKbvN/
Ik denk niet dat Meneer Ireth zijn plek af wil staanquote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, mister Almost Perfect slaapt elke nacht naast me.
Overigens kan die goed dansen.
Eerder Hard to get rid off dan Hard to get ben ik bangquote:Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van het weekend was het ja, dus die blonde snitch moet niet zeiken.
ja en de voorgaande weken ook al paar keer hahaahquote:Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen matt
Pak je die van Juliequote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
En weg streamverslagquote:Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. even doof van Zoey net op de koptelefoon
1 stuk vlees is genoeg zei mijn vader altijdquote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
vertel dat aan mr ego!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
1 stuk vlees is genoeg zei mijn vader altijd
Ik eet ook easy 2 hamburgers hoorquote:
Zoietsquote:Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerder Hard to get rid off dan Hard to get ben ik bang
Dat was in de vorige eeuwquote:Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... geen Andrelon in Belgie?
Geen Pam, je haar danst ???
zolang jij alleen bent is dat geen probleemquote:Op maandag 22 februari 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik eet ook easy 2 hamburgers hoorwel niet zo'n grote hamburgers
Is denk ik omdat ze het er allemaal nogal vinden stinken daar, zelfs de schone wasquote:Op maandag 22 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
Stapt Zoey op, ze legt de wasmachine uit aan Juli en Liese.....en hoeveel ze er in doet en wat voor graden.....
hij had wel meteen die schijfjes gepakt is had die die al?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef spapaars het volgende:
Geperste planten en granen zijn binnen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
Stapt Zoey op, ze legt de wasmachine uit aan Juli en Liese.....en hoeveel ze er in doet en wat voor graden.....
M. Atennaaiertquote:Op maandag 22 februari 2021 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe heet die vent ook al weer uit BB1die altijd de kok was ?
Net als Nick - 100 dagen koken en dan verliezen
Willem .. backstabberquote:Op maandag 22 februari 2021 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
oh zo vreemd zij doet het altijdquote:Op maandag 22 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
huh ?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Misschien een verrassing. Geen nominaties want Zoey stapt op.
Willemquote:Op maandag 22 februari 2021 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
Je jaagt DGK al weg met idiote uitspraken, maar je voorspellingen zijn al van hetzelfde formaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar je het over hebt gast.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je jaagt DGK al weg met idiote uitspraken, maar je voorspellingen zijn al van hetzelfde formaat.
Je weet precies waar ik het over heb GASTquote:Op maandag 22 februari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je weet precies waar ik het over heb GAST
lolquote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Heeft ze gisteren ook allemaal aan Michel verteld.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
allemaal Hengstig de dames
hormoontjes?
o ..hoor ut al
Julie over dr Papa
LIes,dr bij, Zoe dr bij, Noem dr bij
JUlie ..was snik kwaad op zijn ziekte
ze had zo vreselijk geroepen
ze was hysterisch int zhuis
Ja dat duurt wel even voordat het weer een beetje normaal is.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat haar van Michel is echt verneukt
Als hij een goede slaapzak heeft, dan zal het zeker niet koud hebben. Die zwerver uit Utopia pitte met -6 buiten.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike is de hele dag al moe ... gelukkig kan hij vannacht goed slapen!
Oh wacht..
Het is geweten dat er in de buitenlucht goed geslapen wordtquote:Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh wacht..
Ik zou het idd eerst weer een beetje laten groeien en dan na BB een fatsoenlijke kapper opzoeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel even voordat het weer een beetje normaal is.
Laat mij erbuiten. Generaliseer niet! 😇quote:Op maandag 22 februari 2021 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat de productie aardig aan het sturen is.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Zoey nu denken... het was buiten net toch veel gezelliger dan hier bij deze kleuters?
[ afbeelding ]
de Matennaaier.quote:
vanmorgen ook alquote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef Windhapper het volgende:
Matt weer over z'n zuigzoen.Die is zo trots.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
Wat zijn dit voor abjecte verdachtmakingen? DGK heeft zelf besloten op te stappen naar het schijnt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
vraag dat maar aan freaky40 (en paar anderen)
is niet zo gek die oven is nooit op temp na zovaak openenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
De bakbeesten zijn nog steeds niet klaar.. na een uur sudderen in de oven
[ afbeelding ]
mede door jou, en nu weet je ineens niks meer, je zou op je minst excuses kunnen makenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor abjecte verdachtmakingen? DGK heeft zelf besloten op te stappen naar het schijnt.
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
mede door jou, en nu weet je ineens niks meer, je zou op je minst excuses kunnen maken
De emmer loopt een keer over. Wat er van het weekend is gebeurt kun je niets aan doen, maar daarvoor heb je wel een hele domme en foute uitspraak gedaan. Had je gesierd om daar excuses voor aan te bieden. En weer door.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor abjecte verdachtmakingen? DGK heeft zelf besloten op te stappen naar het schijnt.
19 april is Ceulentje jarigquote:Op maandag 22 februari 2021 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat programma is al jaren geleden afgelopen...
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
19 april is Ceulentje jarig
2007
Die van Zoey is ergerquote:Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Jockari het volgende:
Ik wordt zo moe van die waalse "R" in Julie's taalgebruik.
Ik weet het niet. Ik houd meer van echte muziek als je snapt wat ik bedoel. Pink Floyd, Marillion enzvquote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben je eigenlijk wel een disc jockey als alles van een usb komt?
Ja hoor, kan prima. Van een usb kan je ook prima draaien. Of dat Zoey een de maakt...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
De tragiek van de Walen is dat ze nooit Frans hebben leren spreken.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Jockari het volgende:
Ik wordt zo moe van die waalse "R" in Julie's taalgebruik.
Ze is nu ff bezig weer de brokken te lijmen....ik ben zielig ik moet me altijd bewijzen...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van een van de laatste Thomas / Jill momentjes voor de grote breuk..
godver das mijn top2 wel vooral de waters en fish periodequote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik houd meer van echte muziek als je snapt wat ik bedoel. Pink Floyd, Marillion enzv
Dat zullen die groente eters niet pikken dat vinden ze het lekkertst.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd hoe de bordjes uitgeserveerd gaan worden door Michel! Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij!
Schepje voor Nicky, schepje voor Michel, schepje voor Jilly, schepje voor Michel, schepje voor Julie, schepje voor Michel....quote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd hoe de bordjes uitgeserveerd gaan worden door Michel! Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij!
Wel respect voor Nick en Mike zij waren wel vroeg op na hun nachtelijke inspanningen, mij is het niet gelukt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh wacht..
Ben benieuwd... 😉quote:Op maandag 22 februari 2021 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zullen die groente eters niet pikken dat vinden ze het lekkertst.
Ik vind het wel vreemd dat er 3 (drie !) DJ's in BB zitten. Dat is geen afspiegeling van mijn maatschappij.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
En toch zou ik het best jammer vinden als het zo gaat lopen. Van mij mogen Matt, Mike, Julie en Zoey eerst nog weg.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van een van de laatste Thomas / Jill momentjes voor de grote breuk..
Zo lang geleden, ik moest effe zoeken in de kelder...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
19 april is Ceulentje jarig
2007
heb nog steeds een kater, die trapistjes hakte erinquote:Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Wel respect voor Nick en Mike zij waren wel vroeg op na hun nachtelijke inspanningen, mij is het niet gelukt.
Mor gij zijt waarschijnlijk al zo'n oude zak als ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik houd meer van echte muziek als je snapt wat ik bedoel. Pink Floyd, Marillion enzv
Ik ook. En ben het met je eens wat Matt, Mike en Julie betreft. Zoey mag nog wel iets langer blijven van mij. Omdat ze buiten de groepjes valt.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
En toch zou ik het best jammer vinden als het zo gaat lopen. Van mij mogen Matt, Mike, Julie en Zoey eerst nog weg.
Misschien komt er een kapper. Ze gaan weer open.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het idd eerst weer een beetje laten groeien en dan na BB een fatsoenlijke kapper opzoeken.
Mijn schoonzus is kapper, wel handig in deze periode
zie gelukkig nog genoeg jongeren met een pink floyd shirt of dat van misplaced childhood, goede opvoeding denk ik dan altijd...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mor gij zijt waarschijnlijk al zo'n oude zak als ik.
of the ramones. ik vind dat heel raar bij 16-jarigen. maar dat ligt vast aan mijquote:Op maandag 22 februari 2021 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
zie gelukkig nog genoeg jongeren met een pink floyd shirt of dat van misplaced childhood, goede opvoeding denk ik dan altijd...
Ooh ik kan me zo ergeren aan die gast nu zit hij weer hamburgers te ronselen 🤮quote:Op maandag 22 februari 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Schepje voor Nicky, schepje voor Michel, schepje voor Jilly, schepje voor Michel, schepje voor Julie, schepje voor Michel....
Sex Pistols ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of the ramones. ik vind dat heel raar bij 16-jarigen. maar dat ligt vast aan mij
theo is geen jongerequote:Op maandag 22 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of the ramones. ik vind dat heel raar bij 16-jarigen. maar dat ligt vast aan mij
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
godver das mijn top2 wel vooral de waters en fish periode
Johnny Rotten !!!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sex Pistols ook.
Er is gewoon soms nog jeugd met smaak
Nee, maar de laatste 10 jaar is het opgelegd pandoer dat in elke reallifesoap minstens een homo, een DJ, een dragqueen, een vegan, een make-up-kliederaar en een tattoo-knoeier in zit.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat er 3 (drie !) DJ's in BB zitten. Dat is geen afspiegeling van mijn maatschappij.
Moet je een ouwe zak zijn om van goede muziek te houdenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mor gij zijt waarschijnlijk al zo'n oude zak als ik.
maar er zijn er die niet eens de muziek kennen, en er dus wel een shirt van dragen. daar zit hem de kneepquote:Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sex Pistols ook.
Voor Michel is het te hopen, die loopt voor lul met zijn verknipte kapselquote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Misschien komt er een kapper. Ze gaan weer open.
Was vroeger ook weleens. Of een wellness dag.
Nee, maar dan ben ik de oude zak, die van deze muziek houd.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je een ouwe zak zijn om van goede muziek te houden
Dat is op een of andere manier een soort fashion geworden. Volgens mij Had Paris Hilton ooit zo'n shirt aan of zo. Maar als je het vraagt weten die meiden vaak niet eens dat het een band is laat staan dat ze er een nummer van kunnen opnoemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
quote:Ik wist helemaal niet dat er een band op mijn shirt staat. De Ramones zeggen me ook eigenlijk niet zoveel, ik ken hun muziek niet.
hij ook maar wil er nog niet aan toegevenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik de oude zak, die van deze muziek houd.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben ik de oude zak, die van deze muziek houd.
aw.....quote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo lang geleden, ik moest effe zoeken in de kelder...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij ook maar wil er nog niet aan toegeven
jaaaa precies!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is op een of andere manier een soort fashion geworden. Volgens mij Had Paris Hilton ooit zo'n shirt aan of zo. Maar als je het vraagt weten die meiden vaak niet eens dat het een band is laat staan dat ze er een nummer van kunnen opnoemen.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)-mooi-logo~b906e878/
[..]
Heb je haar nog?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw.....![]()
fotomodel tv ster verwend
Dat kan ik aardig hebben, maar wat mij betreft komen namen als Charlie Parker, Cannonball Adderley, Freddie Hubbard, Miles Davis, Art Tatum, Bill Evans etc. nog wat dichter in de buurt van "echte muziek"quote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral anders is, omdat hij een pact heeft gesloten met Nick vannacht.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:24 schreef Frummelie het volgende:
Mike is een beetje stilletjes, een beetje huiverig voor het buiten slapen vannacht.....
Komt nog wel een twistquote:Op maandag 22 februari 2021 18:07 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluut, perfecte smaak. Maar die had ik ook wel bij jou verwachtquote:Op maandag 22 februari 2021 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik aardig hebben, maar wat mij betreft komen namen als Charlie Parker, Cannonball Adderley, Freddie Hubbard, Miles Davis, Art Tatum, Bill Evans etc. nog wat dichter in de buurt van "echte muziek"
had van jou ook wel portishead verwacht, ik met me vooroordeel, maar vind haar ook steengoede muziek hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik aardig hebben, maar wat mij betreft komen namen als Charlie Parker, Cannonball Adderley, Freddie Hubbard, Miles Davis, Art Tatum, Bill Evans etc. nog wat dichter in de buurt van "echte muziek"
Iggy Popquote:Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sex Pistols ook.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut, perfecte smaak. Maar die had ik ook wel bij jou verwacht
Ooh ja tuurlijk, goeie van jou! Dat zit hem dan waarschijnlijk toch niet helemaal lekker.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral anders is, omdat hij een pact heeft gesloten met Nick vannacht.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
ik was eens in belgie en vroeg om friet speciaal
eerste keer vroegen ze me wat is dat, dus ik zei mayo, curryketchup en ui
vroegen ze me, zilveruitjes?
andere keer vroeg ik om friet speciaal
vroegen ze me, curry of ketchup?
ik zei doe maar beiden.
nou dat kon niet, daar was t bakje te klein voor
??????
Dan zullen ze ook geen patatje oorlog kunnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
ik zei doe maar beiden.
??????
Friet speciaal is friet met mayonaise, gesnipperde ui en dan tomaten- of curryketchup (naar wens van de klant). Een friturist die dat in belgie niet kent: wegblijven.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
ik zei doe maar beiden.
??????
dan gooien ze hem over de balie in je gezicht, zonder pindasaus want dat kennen ze daar nietquote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook geen patatje oorlog kunnen.
Onbegrijpelijk programma, nooit meer geëvenaard wat daar allemaal kon ...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw.....![]()
fotomodel tv ster verwend
ik heb het mss over 25 jaar geleden wat die uitjes betrof hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Friet speciaal is friet met mayonaise, gesnipperde ui en dan tomaten- of curryketchup (naar wens van de klant). Een friturist die dat in belgie niet kent: wegblijven.
Pindasaus is bij ons inderdaad quasi onbekend.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan gooien ze hem over de balie in je gezicht, zonder pindasaus want dat kennen ze daar niet
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan gooien ze hem over de balie in je gezicht, zonder pindasaus want dat kennen ze daar niet
komt uit onze voormalige kolonie indonesiequote:Op maandag 22 februari 2021 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pindasaus is bij ons inderdaad quasi onbekend.
Suriname, aldus Nathaliequote:Op maandag 22 februari 2021 18:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
komt uit onze voormalige kolonie indonesie
Friet speciaal is toch altijd met curry? Dat is toch niet te eten met tomatenketchup?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Friet speciaal is friet met mayonaise, gesnipperde ui en dan tomaten- of curryketchup (naar wens van de klant). Een friturist die dat in belgie niet kent: wegblijven.
Streekgebonden waarschijnlijk. In het antwerpse vooral tomatenketchup.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:31 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Friet speciaal is toch altijd met curry? Dat is toch niet te eten met tomatenketchup?
daar komen voornamelijk andere lekkere dingen vandaan, ook een andere versie pindasaus, bij de bakabana, de antilianen hebben weer een andere versie die wat dun en zoet isquote:
In NL is het oorspronkelijk ook met ketchup. Op enig moment is currysaus in de mode gekomen en werd de ketchup verdrongen bij het frietje speciaal.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Streekgebonden waarschijnlijk. In het antwerpse vooral tomatenketchup.
Dat weet ik, maar Nathalie stond er op dat pindasaus/Satehsaus uit Suriname komtquote:Op maandag 22 februari 2021 18:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
daar komen voornamelijk andere lekkere dingen vandaan, ook een andere versie pindasaus, bij de bakabana, de antilianen hebben weer een andere versie die wat dun en zoet is
Ja hoor dat is ook lekker. mayo en ketchup is heerlijk bij elkaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:31 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Friet speciaal is toch altijd met curry? Dat is toch niet te eten met tomatenketchup?
ketchup met zoutquote:Op maandag 22 februari 2021 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor dat is ook lekker. mayo en ketchup is heerlijk bij elkaar.
Hey, iemand heeft een BHV cursus gedaanquote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
Mike speelt zijn HM niet goed. vragen wie er evt. wil meehelpen met ontbijt lukt niet. Je moet iemand aanduiden wie wanneer moet helpen.
Stel er is een ongeval, en je stopt er bij met een hoop omstaanders, en je vraagt of er iemand wil helpen. Lukt niet. je moet zeggen, "jij" doe dit of dat. En dan beweegt er wat.
ga graag naar Belgie om te eten.. betere producten, eerlijkere producten en heeeeerlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef Jockari het volgende:
Ik nodig de nederlanders eens uit om in vlaanderen iets te gaan eten in de betere brasserie of restaurant. Zij zullen genieten. Ik kan bijv. wel genieten van een tosti in Maastricht met frisse groentjes en inderdaad curry-ketchup. Kijk er zo naar uit dat de horeca in belgie en nederland terug open gaat. Eerste uitstap is naar Maastricht, de volgende een weekend A'dam.
Pfff. Eerlijke producten. In nederland hebben we OPRECHT EERLIJKE producten. Vraag maar aan Matt. Sorry daarvoor trouwens.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga graag naar Belgie om te eten.. betere producten, eerlijkere producten en heeeeerlijk
BHV ken ik niet, maar laat dit mijn job zijn ;-)quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey, iemand heeft een BHV cursus gedaan
ik vind de grote supermarkten daar zo gezellig, en de kleine kruidenierswinkeltjes. of hoe noem je die laatste?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga graag naar Belgie om te eten.. betere producten, eerlijkere producten en heeeeerlijk
Als we onze Belgische vrienden op bezoek krijgen moeten ze altijd eerst even naar de Snacknap om een grote puntzak friet-oorlog (pindasaus, mayonaise en ajuintjes) te halen, want bij hun is dat inderdaad niet of nauwelijks te krijgen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pindasaus is bij ons inderdaad quasi onbekend.
Bedrijfs HulpVerlener. Elk bedrijf moet een x-aantal getrainde EHBO-ers hebben. Daarnaast leer je over brandpreventie, brandbestrijding, evacuaties, enz.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
BHV ken ik niet, maar laat dit mijn job zijn ;-)
En wij maar naar holland hollen voor de supermarkten ;-)quote:Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind de grote supermarkten daar zo gezellig, en de kleine kruidenierswinkeltjes. of hoe noem je die laatste?
lekkere salades, jaren gelee grote emmers shag voor weinig geld. lekker brood.
jaren met pa op zaterdag op de vrijemarkt gestaan in hasselt voor het allemaal naar tessenderloo verhuisdequote:Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind de grote supermarkten daar zo gezellig, en de kleine kruidenierswinkeltjes. of hoe noem je die laatste?
lekkere salades, jaren gelee grote emmers shag voor weinig geld. lekker brood.
Klopt, k5 bouwt op Mike!? Ik snap het zelf ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Hi COS![]()
Is K5 van de belachelijke Michel strategie afgestapt eindelijk? Lees in de streamverslagen dat de meiden op Jill en Thomas gaan?
Lijkt er wel op ja. Ze denken ook Mike met zich mee te hebben. Of dat zo is... who knows?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Hi COS![]()
Is K5 van de belachelijke Michel strategie afgestapt eindelijk? Lees in de streamverslagen dat de meiden op Jill en Thomas gaan?
Met ketchup is het veel lekkerder. Zo hoorde het oorspronkelijk ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:31 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
ga voor de grap maar eens filet americain eten in Belgie,.. dan krijg je het hier nooit meer door je strotquote:Op maandag 22 februari 2021 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pfff. Eerlijke producten. In nederland hebben we OPRECHT EERLIJKE producten. Vraag maar aan Matt. Sorry daarvoor trouwens.
Oh nee. Mijn job is "ongevallen veroorzaken"quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bedrijfs HulpVerlener. Elk bedrijf moet een x-aantal getrainde EHBO-ers hebben. Daarnaast leer je over brandpreventie, brandbestrijding, evacuaties, enz.
De Belgische keuken is veel meer op de Franse keuken geënt dan de onze.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in België eten. Te bang dat er een Zoey-type in de keuken staatquote:Op maandag 22 februari 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga voor de grap maar eens filet americain eten in Belgie,.. dan krijg je het hier nooit meer door je strot
oprecht eerlijk snap je
je zal alleen zoey's zien met een stickyquote:Op maandag 22 februari 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in België eten. Te bang dat er een Zoey-type in de keuken staat
In combinatie met de uitjes? Echt niet hoor. Er is ook een reden dat als je om een patat speciaal vraagt, je er standaard curry bij krijgt.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met ketchup is het veel lekkerder. Zo hoorde het oorspronkelijk ook.
Wuh? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:44 schreef suzi1 het volgende:
in belgie waren ze wel veel eerder met steppegras, of hoe heten die pienen? ik heb het nooit op hoor, maar mijn ouders gingen daar nogal eens heen samen om te eten
Kan Michel niet wat eiwit donerenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Windhapper het volgende:
Julie aan de bulkpoeder als maaltijdvervanger.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:44 schreef suzi1 het volgende:
in belgie waren ze wel veel eerder met steppegras, of hoe heten die pienen? ik heb het nooit op hoor, maar mijn ouders gingen daar nogal eens heen samen om te eten
Moet ik toegeven. Krijg de filet americain van AH niet door mijn keel.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga voor de grap maar eens filet americain eten in Belgie,.. dan krijg je het hier nooit meer door je strot
oprecht eerlijk snap je
Nick heeft Mike gisterenavond laat in de sauna tijdens een lang gesprek omgepraat (althans, daar is hij stellig van overtuigd) om ook op Thomas en Jill te stemmen, hem alle mogelijke scenario's voorhoudend en hem een plek bij de top 6 beloofd. Vandaag heeft Nick de rest ingelicht dat het plan is gewijzigd en dat ze voor T&J gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:39 schreef Kinga het volgende:
Hi COS![]()
Nou hier is het echt met ketchup hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 18:45 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
In combinatie met de uitjes? Echt niet hoor. Er is ook een reden dat als je om een patat speciaal vraagt, je er standaard curry bij krijgt.
De kindjes kijken mee he.quote:
Naaah. Wij noemen het gewoon een broodje filet americain, maar in een luxere broodjeszaak krijg je dan inderdaad zo'n martino ding.quote:
Als die vriend van d'r een beetje verstandig is, laat hij die kinderen niet meer kijkenquote:
naast de filet american ligt er nu ook martino in uw supermarkt. maar kan er nog steeds niet aan tippen, aan de belse dan (of dat zit in mijn hoofdquote:Op maandag 22 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naaah. Wij noemen het gewoon een broodje filet americain, maar in een luxere broodjeszaak krijg je dan inderdaad zo'n martino ding.
Wij gaan normaal gezien elke maand boodschappen doen in Frankrijk, bij Auchan in Roncq. Alles te koop, van wegwerpaansteker tot de nieuwste Citroën. Superscherpe prijzen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wij maar naar holland hollen voor de supermarkten ;-)
Zou goed kunnen hoor. Er zijn veel dingen beter in België.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
naast de filet american ligt er nu ook martino in uw supermarkt. maar kan er nog steeds niet aan tippen, aan de belse dan (of dat zit in mijn hoofd)
Mijn god dat moeten reusachtige winkelwagens zijn als daar een hele Citroën in pastquote:Op maandag 22 februari 2021 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij gaan normaal gezien elke maand boodschappen doen in Frankrijk, bij Auchan in Roncq. Alles te koop, van wegwerpaansteker tot de nieuwste Citroën. Superscherpe prijzen.
Maken we altijd een leuk dagje uit van
Maar ja, nu even niet. Kut corona.![]()
Ja zeker. Ook bij ons gekend in vlaanderen. Toevallig in Nederland eind vorig jaar nog eentje gegeten in de shoarmastraat aan de Woensel in Eindhoven, waar mijn zoon woont.quote:
In de jaren 70 was currysaus nog niet eens te koop in Nederland. Die hype kwam pas begin jaren-80quote:Op maandag 22 februari 2021 18:45 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
In combinatie met de uitjes? Echt niet hoor. Er is ook een reden dat als je om een patat speciaal vraagt, je er standaard curry bij krijgt.
Wij zijn geen Citroën-rijders, maar ik heb niet het idee dat je het showmodel daar van zijn plateau mag trekken om direct mee te nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god dat moeten reusachtige winkelwagens zijn als daar een hele Citroën in past
Moet je ook bij een goeie slager halen en niet bij een supermarkt 😉quote:Op maandag 22 februari 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
oprecht eerlijk snap [quote]Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ik toegeven. Krijg de filet americain van AH niet door mijn keel.
Wat een domme deal eigenlijk ook ... top 6 ... dan weet Mike dat hij in die ronde door de top 5 eruit gestemd gaat worden ...quote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nick heeft Mike gisterenavond laat in de sauna tijdens een lang gesprek omgepraat (althans, daar is hij stellig van overtuigd) om ook op Thomas en Jill te stemmen, hem alle mogelijke scenario's voorhoudend en hem een plek bij de top 6 beloofd. Vandaag heeft Nick de rest ingelicht dat het plan is gewijzigd en dat ze voor T&J gaan.
Daarom blijft wel het spannend wat Mike gaat doen. Denk zelf dat hij geen keus heeft en mee moet stemmen met K5.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:54 schreef snetje het volgende:
Wat een domme deal eigenlijk ook ... top 6 ... dan weet Mike dat hij in die ronde door de top 5 eruit gestemd gaat worden ...
Ow. Da's dan wel handig. Laad je die citroën meteen vol met al je boodschappen!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij zijn geen Citroën-rijders, maar ik heb niet het idee dat je het showmodel daar van zijn plateau mag trekken om direct mee te nemen.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:56 schreef Ireth het volgende:
Het was te verwachten, Mike heeft uiteraard ervaring met buiten slapen
In België heet het preparé , en hoewel het wat anders smaakt dan FA bij ons vind ik het toch wel aardig te eten.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
oprecht eerlijk snap je
martino is al tijden te koop bij de Jumbo.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:47 schreef suzi1 het volgende:
net als broodje martino. dat is toch ook pas sinds niet zo lang te krijgen in nl?
Uiteraard. Vannacht is peanuts voor hem. Meestal moet hij eerst een paar ijsberen wegjagen, een boom omhakken, shelter bouwen, vuur maken tegen de wolven en dan op wilde zwijnen jagen voor voedsel.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:56 schreef Ireth het volgende:
Het was te verwachten, Mike heeft uiteraard ervaring met buiten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |