Alle huisvrouwen die mee lurken die op hem stemmen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Gelukkig zit ze veilig in BB.. de bofkont, met een liefhebbende Mr. Ero .. wat kan er nog misgaan...quote:Op maandag 22 februari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie voelt zich thuis niet veilig
bij dr Broer en zn lief wel , ze gaat vaak bij hun..en mee?
dr Papa..verhaal..
Ach, we horen gezeur over *elke* bewoner.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Hoe kan Michel nou zo populair zijn? Buiten dat ik het een vreselijke vent vind, hoor ik alleen maar gezeur over hem...
Het was toch ook haar broer met een van har kindjes op de videoboodschap?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie voelt zich thuis niet veilig
bij dr Broer en zn lief wel , ze gaat vaak bij hun..en mee?
dr Papa..verhaal..
Hij houdt je wel bezig he?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze veilig in BB.. de bofkont, met een liefhebbende Mr. Ero .. wat kan er nog misgaan...
[ afbeelding ]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hemquote:Op maandag 22 februari 2021 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alle huisvrouwen die mee lurken die op hem stemmen?
STRAF willen we zien!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een sanctie? Ze zijn toch gewaarschuwd?
😂😂😂quote:Op maandag 22 februari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
STRAF willen we zien!
Stokslagen, gagballs, pek en veren, waterboarding, Pikachu verbrandingen, enz.
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, we horen gezeur over *elke* bewoner.
Als er vandaag wordt gestemd gaat de zoemer over binnen een uur.quote:
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.
Er zijn ook wel eens positieve geluiden over michel, ik ben geen fan maar ik heb zeker geen hekel aan hem.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, natuurlijk. Maar ik hoor ook veel positieve geluiden over de bewoners... behalve over Michel. Dus snap ik het nog steeds niet.
Geen waarschuwingen, sancties!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een sanctie? Ze zijn toch gewaarschuwd?
Ik denk ook morgen. En morgen nog het weekspel waarbij ook immuniteit of een extra stem o.i.d. is te winnen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er vandaag wordt gestemd gaat de zoemer over binnen een uur.
Als er morgen wordt gestemd gaat hij over 24 uur.
Ik heb ingezet op morgen, maar er is nog niks zeker
Jawel hoor. Wordt ook elke dag gedronken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Valt me ineens op dat ik ze nooit koffie zie drinken.Hebben ze dat niet?
heb nick gekozen maar sta der ook niet echt achter, was voor jill heel lang toen op michel overgestapt en nu weet ik het niet meerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ondanks dat er hier door een aantal flink wordt afgegeven op Michel en Nick, zijn ze nog steeds de populairste bewoners onder de FOK!-ers, met Thomas verrassend op een derde plaats:
[poll=1777]
Dus datquote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk ook morgen. En morgen nog het weekspel waarbij ook immuniteit of een extra stem o.i.d. is te winnen.
Er staat een espressomachine in de keuken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Qua koffie kan ik me alleen dat akelige geklop van Jowi met dat koffieding herinneren.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Windhapper het volgende:
Kijk 's morgens zelden streams. Maar drink zelf 20 tot 30 koppen op een dag dus viel me ineens op terwijl ik aan weer een bakkie zat te lurken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wordt ook elke dag gedronken.
Theo en Patrick waren grootgebruikers, de rest zie ik weinig koffie drinken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Qua koffie kan ik me alleen dat akelige geklop van Jowi met dat koffieding herinneren.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Broer had op de begravenis van Pa gezegt
i hou van jou papa
.. verhaal gaat maar door en door
de Broer
zn Lief
de overboer
achterneef
tante
neef
nicht
halve zussen
hele zolen
resumee
"meis..doe maar niet""
Dat lijkt me niet zo gezondquote:Op maandag 22 februari 2021 17:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Kijk 's morgens zelden streams. Maar drink zelf 20 tot 30 koppen op een dag dus viel me ineens op terwijl ik aan weer een bakkie zat te lurken.
dit klopt wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.
Sportlessen voor de groep
Schijnt een fantastisch lijf te hebben
Kan oprecht en empathisch luisteren
Om maar wat op te sommen.
en een rotkopquote:
Ik kan instemmen met het fantastische lijf... Dan houdt het ook wel op ben ik bang.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet (gemiddeld gezien) redelijk wat in huis/tuin.
Sportlessen voor de groep
Schijnt een fantastisch lijf te hebben
Kan oprecht en empathisch luisteren
Om maar wat op te sommen.
I knowquote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gezond
15cl x 25 is 2,2 liter koffie per dag.
ik kom ook wel aan de 20 a 25quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gezond
15cl x 25 is 2,2 liter koffie per dag.
dik..van de Soja Bonen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:25 schreef chufi het volgende:
Die Hamburgers zijn vet dik... hoeveel gram is dat wel niet?
ik wat uitgebreider maar zelfde idee weer hahaquote:
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst vegan eten in de middag en daarna een reuzeklomp vlees verorberen
Pff. Michel kan niet DJ-enquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Kon bijna zijn moeder zijn.
Vind hem gewoon een echte vent.
ZorgZaam, vriendelijk, sterk, en soms een beetje een zeur.
Zo een type die met een griepje dood gaat, is niks voor mij.
En het enige wat ik mis is een kont.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
En laten we wel wezen, er is er geen een leuker in het huis van de mannen afdeling.......
waar?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef spapaars het volgende:
Valt mij tegen van Nick dat de hamburgers worden gebakken, er staat een grill daar.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hem
Verplicht vegan moeten eten omdat Mike in Naomi d'r broekje wilt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.
Ben jij wel eens een vent tegen gekomen die perfect is?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pff. Michel kan niet DJ-en![]()
Geen ekte vent.
Ook niet dansen trouwens.
Ik lift gewoon ff mee op jouw woordenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
En laten we wel wezen, er is er geen een leuker in het huis van de mannen afdeling.......
Je mag hem hebben, mister Almost Perfect slaapt elke nacht naast me.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lift gewoon ff mee op jouw woordengeloof dat ik biologisch gezien niet zijn moeder zou kunnen zijn, dat terzijde
Zou leuk zijn als de volgende HM iedereen verplicht vlees laat eten.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, waarom niet ? Het zijn geen veganisten, moeten dit vegan eten verplicht omdat het een regel van de HM is.
Dit IS het type wat met een griepje dood gaatquote:Op maandag 22 februari 2021 17:28 schreef MissyZ het volgende:
Ok.
Ok.
Ik val voor Michel.
Ben geen huisvrouw.
Die heeft die niet.
Ben gek op kadetten.
Weddenschap winst op @MissyZquote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Morgen dus pas weer nominaties blijkbaar.
Whahahaha.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit IS het type wat met een griepje dood gaat![]()
En bah ..... heeft vast een vieze fetisj - dode cavia's verzamelen of zo iets
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen mattquote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
oh matt scheid eens uit hoe vaak wil je je kop nog stoten, en dan zo reageren je laat je echt kennen hoor
M: mag ik meekijken
J : nee
M: ik wil alleen maar helpen hoor![]()
en geloof erna nog een keer proberen
en eerder al met verstoppertje ook al
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Weddenschap winst op @:MissyZ
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Daar vergis je je toch echt in.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat moeten wel meegluurders zijn inderdaad want zo positief zijn wij niet over hem
dat is een panini makerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op het keukenblok naast de broodbakmachine.
Doormidden snijden. Die dingen zijn fucking dikquote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
8 hamburgers. hoe moet dat nou als je er 2 wil?
Ze zijn een kilo per stuk...quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
Dan neem je die van Matt.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kraayen bemoei
zijn de aivd Kraayen
hebben een boodschap voor Mies
. "" De step is klaar""
Van het weekend was het ja, dus die blonde snitch moet niet zeiken.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen matt
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Big Brother heeft wel humor
https://www.instagram.com/p/CLmedFUKbvN/
Ik denk niet dat Meneer Ireth zijn plek af wil staanquote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, mister Almost Perfect slaapt elke nacht naast me.
Overigens kan die goed dansen.
Eerder Hard to get rid off dan Hard to get ben ik bangquote:Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van het weekend was het ja, dus die blonde snitch moet niet zeiken.
ja en de voorgaande weken ook al paar keer hahaahquote:Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill heeft al verschillende keer vandaag nee gezegd tegen matt
Pak je die van Juliequote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
En weg streamverslagquote:Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. even doof van Zoey net op de koptelefoon
1 stuk vlees is genoeg zei mijn vader altijdquote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
vertel dat aan mr ego!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
1 stuk vlees is genoeg zei mijn vader altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |