abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198148823

~:)

Carry on w/
pi_198148835
@AnneX
Het eten in de oven pleuren levert ook elke keer weer bijzondere mentale plaatjes op ja :)
pi_198148856
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef Uhmmpie het volgende:
@:AnneX
Het eten in de oven pleuren levert ook elke keer weer bijzondere mentale plaatjes op ja :)
Ja, je gaat er bijna aan wennen. 😢
pi_198148923
wij hebben een roomba, en daar houd ik ook altijd m'n hart vast als hij bij de trap komt, maar hij stopt altijd precies op tijd. Hij verzamelt het stof en vuil in een vakje dat je eruit schuift en dan boven de prullebak leegt.

Ideaal ding!
pi_198148944
Hoi! Thuis! Lange vergadering. Mini-G heeft netjes van 12:30 tot 15:20 zitten gamen op zowel laptop als Switch. Met twee koppen chocomel EN twee stukken taart van de baas _O- Daarna rondje McD en weer terug naar huis. Hij was goed bezig :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198149064
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, @:TP hóe leeg je de robotzuiger dan? Is het pulleken van de de stofresten uit de borstel of schud je hem leeg boven de kliko of afvalbak?
Er zit een bakje in die je er uit kan halen. En die schud je dan leeg in de vuilnisbak.

Ik heb zelf lang haar dus dat wil wel om de draai borstel heen draaien. Maar dit model heeft borstels waar je de zijkant van los kan klikken en dan haal je die lange haren er eigenlijk zo van af. Wat handig is want ik ben chronisch in de rui :’)

En t is een Chinees merk dus heb al een shitzooi extra borstels en dweil matjes enzo besteld bij one Ali. :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198149127
Mijn vriend heeft ook al heel internet afgespeurd naar robotstofzuigers.

Maar ik denk dat de konijnen echt een rolberoerte krijgen van dat ding, en ik wil geen ongelukken.
Daarbij hebben we ook wel een erg dik kleed, lage bank, en teveel andere meuk in de weg wil het een beetje efficiënt zijn vrees ik.

Ik zit hier inmiddels tussen de steeds vollere tassen (ik had meer tassen/dozen/kratten moeten meenemen....grmbl...) en straks slapen in een slaapzak want mijn dekbed ligt al in NL. Kamperen op Kot, het is weer eens wat anders :P
pi_198149138
Over wcborstels wil ik het niet hebben. Zéker niet over wcborstels in studentenhuizen.
Ik ga echt wel dingen missen, maar dát niet! :X
pi_198149275
Wij hebben een heerlijke robotstofzuiger van 90,-. Intelligentie-loos, gewoon lomp bots-en-bocht, en hij werkt prima.

Alleen als ie leeggaat terwijl je er niet bij bent dan moet je m soms zoeken want na 20 minuten leeg stopt ie met piepen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198149321
Wij hebben een goedkope Dirt Devil robotzuiger. Het is ok, ben er niet laaiend over. Na 1,5 uur is hij leeg en zit het bakje vol. Het bakje is lastig er uit halen dus dat veroorzaakt een hoop stof. Het hele apparaat wordt dus tegenwoordig naar buiten gebracht en geleegd boven de composthoop.
Spoilers!
  maandag 22 februari 2021 @ 17:27:54 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198149332
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een goedkope Dirt Devil robotzuiger. Het is ok, ben er niet laaiend over. Na 1,5 uur is hij leeg en zit het bakje vol. Het bakje is lastig er uit halen dus dat veroorzaakt een hoop stof. Het hele apparaat wordt dus tegenwoordig naar buiten gebracht en geleegd boven de composthoop.
Da's denk ik dezelfde :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198149653
Oh ja een dirt devil heeft mijn beste vriend ook maar die is er juist weer niet tevreden over.

Maar het is ook maar net wat je zoekt denk ik.
pi_198149685
Onze robosto is geëmigreerd naar Spanje. Ik denk dat 'ie zich verveelt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198149738
Ik moet dus niet zo'n lomp bots-ding hebben en al helemaal niet eentje die 20 minuten blijft piepen als wij er niet zijn.
Arme konijnen :D

Nah, we zingen het nog wel even uit zonder robot.
pi_198149766
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]

~:)

Carry on w/
Ik heb een deja-vu is er zo weinig gekletst vandaag? :o

Oh nieuw topic _O-
pi_198149783
Eerst ff lekkere mexicaanse vrepss eten dan bijlezen :9
pi_198149938
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind de poepgeur de rest van de ruimte in een stuk bezwaarlijker
Ranzig kakken doe je dan op de plee met deur. Van een plee zonder deur kun je afspreken dat je er niet op stinkt?
Dat was vroegah wel de afspraak bij de en suite badkamer incl. plee van mijn ouders, geen gekak daar als het min of meer in de buurt van bedtijd is.

Wij kakkuh lekker overal. En dan schelden we heel hard dat de ander stinkt. En hoe erg dat is. En dat de plee stinkt. Hoe lang de plee stinkt. Hoe vies de plee stinkt.

Enzo :s)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198149961
Ik ben wel benieuwd hoe lang we daar mee wegkomen, met die open wc van ons. Als de kinderen gaan puberen enzo *) *)
Misschien vergeet ik dan wel spontaan dat er er ook een met deur hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198149977
Oh en alle liefde voor onze roomba.
En voor zijn dweilende zusje O+
pi_198150005
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang we daar mee wegkomen, met die open wc van ons. Als de kinderen gaan puberen enzo *) *)
Misschien vergeet ik dan wel spontaan dat er er ook een met deur hebben.
Vriendin heeft bij haar ouders thuis dus geen deuren, maar overal gordijnen. Kwam een andere vriendin achter toen ze naar de wc moest :D .
pi_198150046
Ach in Spanje, Spanje! heb ik een poepton zonder deur,

Met uitzicht over het dal, maar ik vergeet altijd die foto te maken als ik poepende ben.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198150065
quote:
18s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met uitzicht over het dal, maar ik vergeet altijd die foto te maken als ik poepende ben.
Doet me denken aan Canada. Daar zat dan wel een deurtje in. Ondertussen uitzicht over de baai. O+
pi_198150147
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Doet me denken aan Canada. Daar zat dan wel een deurtje in. Ondertussen uitzicht over de baai. O+
Of de vele wc’s in Afrika, soms superluxe, soms zelf graven (laag hoopje zand erop= kleine boodschap hoog hoopje zand erop is = grote boodschap. En voor ‘s nachts...doe maar achter die rotsen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198150157
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zelfmoordzuiger :D Want hij kan geen trappen zien ;(
Maar voor alleen woonkamer lijkt het me een handig ding.
Dat is niet waar!
@Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
pi_198150178
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of de vele wc’s in Afrika, soms superluxe, soms zelf graven (laag hoopje zand erop= kleine boodschap hoog hoopje zand erop is = grote boodschap. En voor ‘s nachts...doe maar achter die rotsen
Liever dat dan die ranzige hokken in India met die kutratten en kakkerlakken :r

Met mijn dikke vette parasiet en dodelijk ranzige diarree. :'(
pi_198150298
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Liever dat dan die ranzige hokken in India met die kutratten en kakkerlakken :r

Met mijn dikke vette parasiet en dodelijk ranzige diarree. :'(
Ook daar heb ik van mogen genieten (geen parasiet gelukkig). En een woeste baviaan met hele grote tanden, ook niet heel fijn.
pi_198150472
quote:
18s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepen :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198150499
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:33 schreef PdeHoog het volgende:

Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepen :o
Ook als je weet dat er maar 1 ander mens is in een straal van X km? En die ene persoon ook nog A) weet dat je zit te poepen en B) je tederbeminde is?

Maargoed, ik heb waarschijnlijk weinig gêne op t gebied van lichaamsfuncties :+
pi_198150522
Misschien heeft ie moeite met het gebrek aan een stoeltje?

Hurkend poepen is het gezondst P!
pi_198150589
Pastinaaksoep staat te wachten tot mnX thuiskomt en om 19 uur een zoom bijeenkomst heeft. Doorfietsen jongen!

Zwager woonde heel lang in een tiny house en die had echt een ‘gemak’.
Een plank met een gat erin en een berg zaagsel eronder.
Had je gepoept, dan stond er een zak zaagsel met een schep om erover heen te gooien, door het gat.
Nu is eindelijk de boerderij af met een echt toilet. Twee zelfs. w/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gemak
Nog kleiner dan sigme’s huis en wat was het daar gezellig.
Als wij bleven slapen, want laat geworden en drank, dan sliepen wij in de pipowagen op het terrein. Of in een tent.
pi_198150709
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:

Maar niet fijn. Zaklantaarn tussen je tanden klemmen (toen nog niet zo’n ding op je hoofd), wcrol onder je oksel, met je andere hand vasthouden om in de vieze glibber je evenwicht te houden en koudddddd. Ik mis het niet
pi_198150831
Oeoeoeoeps.. vandaag precies 22 jaar samen met J. maar was het glad vergeten 8)7 Maar even bezorgsushi en een fles sake geregeld voor enige feestelijkheid :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198150859
Ik vind het toch ingewikkeld om voor toiletbezoek als precies te determineren wat ik daar ga doen of midden in de nacht op zoek te gaan naar een wc op een andere verdieping die wel een deur heeft :+ Geef mij maar gewoon meerdere wc's met deuren. Nieuwe huis heeft er drie *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198150865
Oh echt duizend liever op een ranzig hurktoilet dan een ranzige zitpot.
Stuk makkelijker om niks aan te raken. Op zo'n pot kun je echt door je knieën (als je goeie hebt), dan hoef je niks vast te houden.
Ik vind het veel zwaarder om hoog genoeg boven een pot te hangen.
pi_198150902
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het toch ingewikkeld om voor toiletbezoek als precies te determineren wat ik daar ga doen of midden in de nacht op zoek te gaan naar een wc op een andere verdieping die wel een deur heeft :+ Geef mij maar gewoon meerdere wc's met deuren. Nieuwe huis heeft er drie *O*
Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.
Maar onze wc zit niet op een slaapkamer, dat scheelt ;)

Ik voel me nu wel pauper dat ik er maar 2 heb :'(
pi_198150904
Eens :Y Sowieso hang ik bij het plassend altijd boven vreemde potten.
pi_198150937
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.
Maar onze wc zit niet op een slaapkamer, dat scheelt ;)

Ik voel me nu wel pauper dat ik er maar 2 heb :'(
Mja, mijn wederhelft is daar meer anal (harhar :') ) in dan ik. Maar ik moet zeggen, dat een poepend kind terwijl ik sta te douchen ook niet buitengewoon plezierig vind, die poeplucht in warme waterdamp :')
pi_198151037
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
De link zei het ;( :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 19:03:06 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151069
quote:
80s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ranzig kakken doe je dan op de plee met deur. Van een plee zonder deur kun je afspreken dat je er niet op stinkt?
Dat was vroegah wel de afspraak bij de en suite badkamer incl. plee van mijn ouders, geen gekak daar als het min of meer in de buurt van bedtijd is.

Wij kakkuh lekker overal. En dan schelden we heel hard dat de ander stinkt. En hoe erg dat is. En dat de plee stinkt. Hoe lang de plee stinkt. Hoe vies de plee stinkt.

Enzo :s)
Dan heb je een wc daar, en dan moet je gaan nadenken welke handelingen je er nou wel en niet op mag verrichten ;(

Neh, niks voor mij

Team poepen met open deur trouwens, zalig. Zeker ook op vakantie, kijkend in een prachtig dal ofzo. Jaloers op Sigme hoor _O_

Ik zou er alleen een plank met gat boven maken, zitten bij poepen is wel erg fijn O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198151071
Tevens is het officieel lente *O*
Ik moest kater uit de tuin roepen voor het eten.
En net zat poes me ook al van de andere kant van het raam aan te kijken.

Winterslaap is voorbij :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 19:04:57 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151099
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
Ah, dit zijn de betere berichten _O_

Ik denk dat ik m gewoon maar bestel. Shopping spreeeeeee
pi_198151113
Ha
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Haha, leugenaars zijn het bij bol!
  maandag 22 februari 2021 @ 19:06:29 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151121
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef AnneX het volgende:
Pastinaaksoep staat te wachten tot mnX thuiskomt en om 19 uur een zoom bijeenkomst heeft. Doorfietsen jongen!

Zwager woonde heel lang in een tiny house en die had echt een ‘gemak’.
Een plank met een gat erin en een berg zaagsel eronder.
Had je gepoept, dan stond er een zak zaagsel met een schep om erover heen te gooien, door het gat.
Nu is eindelijk de boerderij af met een echt toilet. Twee zelfs. w/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gemak
Nog kleiner dan sigme’s huis en wat was het daar gezellig.
Als wij bleven slapen, want laat geworden en drank, dan sliepen wij in de pipowagen op het terrein. Of in een tent.
Bij oude kastelen moet ik er dan altijd aan denken dat het best vast weleens gebeurd is dat de constructie ondeugdelijk in elkaar zat en je dus al poepende in de slotgracht viel met gemak en al :+ }:|
  maandag 22 februari 2021 @ 19:07:48 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198151135
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sensor schoonhouden :P
pi_198151174
Ik moet zeggen dat ik m uit China heb en niet zeker weet of ze daar wel zeggen dat ie trapdetectie sensors heeft, maar hij is bij mij nog nooit de trap af gereden. Eerste keer ben ik erbij blijven staan en toen ik zag dat 'ie er niet af reed, ben ik r daarna nooit meer bij gebleven.
pi_198151195
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Sensor schoonhouden :P
Dus NIET erop poepen bedoel je :D
pi_198151220
Tevens is laag 1 hier spontaan verdwenen. Vruchtbaar weekend was het, sinds de Grote Doos verscheen :9

@Aure
pi_198151310
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens is laag 1 hier spontaan verdwenen. Vruchtbaar weekend was het, sinds de Grote Doos verscheen :9

@:Aure
Wat is je top 5?

Welke is de beste koffie-achtig smaak?

Ik vraag dit voor een vriend :+
pi_198151323
Top 10 mag ook :P
pi_198151489
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Wat is je top 5?

Welke is de beste koffie-achtig smaak?

Ik vraag dit voor een vriend :+
Hoax! FOK!kers hebben geen vrienden :7

rood velvet wit
Kers puur
Framboos wit
Knetter suiker wit (want knetter suiker O+ )
Crispy praline melk
After eight puur
Ananas wit

Beste koffie smaak... ik kan er zo geen bedenken ;( De fruitjes zijn hit of mis (chemisch zoals sinaasappel puur of Yoghurt perzik wit :X . Citroen :X Limoen wasabi :X ) maar voor de rest is het zoet en chocolade. Met smaakje zoals op de omschrijving staat.

Al in al: blije doos, maar ik word net wat blijer van de tonnetjes van mijn chocolatier.
pi_198151578
Ik geef de paaseitjes cijfers. Dit zijn de cijfers tot nu toe:

Mystery - 9,4
Melk kokos - 6,3
Framboos/chili/puur - 7,4
Wasabi limoen puur - 2,3
Melk butterscotch - 7,8
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 19:33:31 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198151580
DHL moet met een pakketje komen vanavond.... Ik hoop dat ze komen. De laatste keren was DHL een drama. Bellen niet aan om vervolgens het pakketje te mogen ophalen elders in de stad....
In het pakket zitten 12 grote blikken van Moersleutel. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 19:38:00 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198151664
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef borisz het volgende:
DHL moet met een pakketje komen vanavond.... Ik hoop dat ze komen. De laatste keren was DHL een drama. Bellen niet aan om vervolgens het pakketje te mogen ophalen elders in de stad....
In het pakket zitten 12 grote blikken van Moersleutel. :+.
Gedore of Stahlwille?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 19:40:38 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198151716
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gedore of Stahlwille?
Motorolie en Smeerolie
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 19:41:15 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198151730
Is je DHL pakket al geleverd @fietsie ?
Ik heb vorige week dinsdagavond iets verstuurd met DHL ergens op het Poolse platteland. Vanmiddag is het geleverd :D
pi_198151761
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, mijn wederhelft is daar meer anal (harhar :') ) in dan ik. Maar ik moet zeggen, dat een poepend kind terwijl ik sta te douchen ook niet buitengewoon plezierig vind, die poeplucht in warme waterdamp :')
Oh wacht, onze deurloze is niet op de badkamer nee. Dat vind ik ook niet per se wenselijk.
De badkamer is wcloos.
pi_198151779
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik geef de paaseitjes cijfers. Dit zijn de cijfers tot nu toe:

Mystery - 9,4
Melk kokos - 6,3
Framboos/chili/puur - 7,4
Wasabi limoen puur - 2,3
Melk butterscotch - 7,8
Grondig! _O_

Kan ik met laag 2 ook wel gaan doen.

Mystery schat ik minder hoog in, wasabi was idd brrrrr :X
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 februari 2021 @ 19:45:45 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198151820
En zo stond DHL voor de deur :). Wat een verrassing.
  maandag 22 februari 2021 @ 19:59:56 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_198152153
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Grondig! _O_

Wasabi is enkel vers lekker. En dan nog is echte wasabi moeilijk te krijgen. Daarbij ook nog eens duur.
Dus de kans dat er daadwerkelijk wasabi in zit is zo goed als nul.

Tevens de kilo zak eitjes van de aldi smaken beter dan die van de ah.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198152653
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Wasabi is enkel vers lekker. En dan nog is echte wasabi moeilijk te krijgen. Daarbij ook nog eens duur.
Dus de kans dat er daadwerkelijk wasabi in zit is zo goed als nul.

Tevens de kilo zak eitjes van de aldi smaken beter dan die van de ah.
Ah die zak ligt ook hier.
Enigzins uit zicht anders is ie in no time op :)
pi_198152702
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Grondig! _O_

ohh heeft laag 2 nieuwe smaken?
pi_198152923
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 20:29 schreef Aure het volgende:

[..]

ohh heeft laag 2 nieuwe smaken?
Nee, zelfde smaken. Maar een meer geordende manier van waarderen ipv dwars door drie topics heen _O-
pi_198153502
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ook als je weet dat er maar 1 ander mens is in een straal van X km? En die ene persoon ook nog A) weet dat je zit te poepen en B) je tederbeminde is?

Maargoed, ik heb waarschijnlijk weinig gêne op t gebied van lichaamsfuncties :+
Nou. Dat valt nog wel mee, maar dat hurken :P :+
pi_198153533
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:

Vast _O- Maar mijn bovenbeen-spieren zijn dat niet gewend en ik vermoed dat mijn knie het ook niet leuk vind. Met als gevolg dat vermoedelijk de helft van de zooi niet in de emmer beland maar ergens anders _O-
pi_198153646
Volgens mij moet je boven een gat ook niet hangen, maar gewoon hurken of hindi squatten, zoals ze in sommige landen, vooral India, ook langs de weg poepen ;)

pi_198153687
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je boven een emmer ook niet hangen, maar gewoon hurken of hindi squatten, zoals ze in sommige landen, vooral India, ook langs de weg poepen ;)

[ afbeelding ]
Dan red ik het niet met een emmer, ik heb wat groters nodig _O-
Zou ook niet weten hoe ik overeind moest komen na deze houding
pi_198153709
Ja sorry, boven een gat bedoel ik eigenlijk. Mijn kont is in die houding ook niet zover boven de grond dat er een emmer onder past :D
pi_198153750
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan red ik het niet met een emmer, ik heb wat groters nodig _O-
Zou ook niet weten hoe ik overeind moest komen na deze houding
Eigenlijk gewoon recht omhoog, maar als dat niet gaat kun je je hoofd en bovenlichaam naar voren brengen en dan eerst je kont in de lucht doen en dan de rest :Y Je hielen los van de grond laten komen geeft ook wel wat bewegingsruimte.
pi_198153772
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ja sorry, boven een gat bedoel ik eigenlijk. Mijn kont is in die houding ook niet zover boven de grond dat er een emmer onder past :D
Deze houding is trouwens ook niet fijn wanneer je niet kijkt of er ook acacia struiken in de buurt zijn (niet mij overkomen, maar een reisgenoot, de arme ziel)
pi_198153789
Au :X
pi_198153804
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:25 schreef Clubsoda het volgende:
Au :X
Hij zei wat anders _O-
pi_198153833
Ja, dat geloof ik wel. Acacia's zijn echt nasty buggers :6
pi_198153902
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat geloof ik wel. Acacia's zijn echt nasty buggers :6
En hij moest zo nodig. Speciaal voor hem aan de kant van de weg gestopt met de truck. We hadden wel medelijden. Gelukkig niet gewond of zo (behalve z'n ego) maar hij moest toch een beter plekje zoeken.
pi_198153959
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je boven een gat ook niet hangen, maar gewoon hurken of hindi squatten, zoals ze in sommige landen, vooral India, ook langs de weg poepen ;)

[ afbeelding ]
Als ik toch zo kon squatten.
Mijn hielen komen dan een meter van de grond.
Maar wel die houding ja :Y
pi_198154187
Oh man op hike met scouting in het reuzengebergte hangend aan een boom bij een helling... ja was echt fantastisch :')
pi_198154367
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man op hike met scouting in het reuzengebergte hangend aan een boom bij een helling... ja was echt fantastisch :')
Hellingproef mislukte? :P

Minus helling is hangen aan (stevige) boom altijd fijn.

Tijdens een jungle tocht ook erg aan te raden. Dan wil je niet te laag bij de grond zijn. Een paar mannelijke reisgenoten waren verbijsterd dat dit bestond _O-
pi_198154546
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hellingproef mislukte? :P

Minus helling is hangen aan (stevige) boom altijd fijn.

Tijdens een jungle tocht ook erg aan te raden. Dan wil je niet te laag bij de grond zijn. Een paar mannelijke reisgenoten waren verbijsterd dat dit bestond _O-
Nee dat niet maar toch hè :’) ik was leiding van de explorers. Leeftijd 13,5 tot 18. Dan kun je lachen _O-
pi_198154628
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee dat niet maar toch hè :’) ik was leiding van de explorers. Leeftijd 13,5 tot 18. Dan kun je lachen _O-
De grote ontdekking van de natuur(lijke) posities O+
pi_198154687
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik toch zo kon squatten.
Mijn hielen komen dan een meter van de grond.
Maar wel die houding ja :Y
Ik kan het *O* zit best lekker ook.
pi_198154722
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik kan het *O* zit best lekker ook.
Ik krijg m’n knieën niet eens zover gebogen :o
pi_198154945
Dat wordt een bezwaarschrift! Een idioot hoge woz taxatie. 8)7
Werk aan de winkel.

Hebben de huiseigenaren hier ook de woz ontvangen?

Squatten doe ik tijdens tandenpoetsen. 😉
pi_198155034
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:37 schreef AnneX het volgende:
Dat wordt een bezwaarschrift! Een idioot hoge woz taxatie. 8)7
Werk aan de winkel.

Hebben de huiseigenaren hier ook de woz ontvangen?

Squatten doe ik tijdens tandenpoetsen. 😉
Nog niet maar ben wel benieuwd.
Er is zoveel verkocht hier de laatste tijd.

Maar van dit type huis zijn wij de laatste geweest die gekocht hebben. Dus ben benieuwd wat de gaan doen.
pi_198155146
Weet iemand toevallig of Point virgule goede kwaliteit bakblikken zijn?

Ik wil tartelette bakblikjes kopen met zo’n los plaatje onderin. Maar kom via Google vooral op overduidelijke Chinese meuk uit. En deze stond op bol.com
pi_198155172
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nog niet maar ben wel benieuwd.
Er is zoveel verkocht hier de laatste tijd.

Maar van dit type huis zijn wij de laatste geweest die gekocht hebben. Dus ben benieuwd wat de gaan doen.
Ja, dan werd hier gelijk aangepast aan laatste verkoopprijs. En/of vergeleken met to.taal andere woonhuizen.
Jaren geleden was het ¤ 175.000, toen werden twee huizen in de rij verkocht en hoppa: het werd ¤ 210.000 😂 en sindsdien is het idioot toegenomen.
Bezwaar toentertijd werd wel toegekend.
pi_198155193
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik wil tartelette bakblikjes kopen met zo’n los plaatje onderin. Maar kom via Google vooral op overduidelijke Chinese meuk uit. En deze stond op bol.com
Geen idee. Misschien weten ze het hier: CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
Spoilers!
pi_198155205
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Even toevallig zag ik in het voorbijgaan Laura over bakvormen.
https://www.laurasbakery.(...)favoriete-bakvormen/
  maandag 22 februari 2021 @ 23:03:34 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198155263
pi_198155302
quote:
Wauw, wat een klus
pi_198155310
O
quote:
h wat leuk vast veel werk aan gehad !
pi_198155316
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien weten ze het hier: CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
Ga ik morgen eens vragen. Bedankt:)

quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Even toevallig zag ik in het voorbijgaan Laura over bakvormen.
https://www.laurasbakery.(...)favoriete-bakvormen/
Ga ik even doorlezen. Dankjewel!
pi_198155590
quote:
_O_ geweldig, fiets! Ik vind mooi O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198156420
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198156433
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 06:53 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Hai vanuit de supermarkt! :W
pi_198156434
Fiets, van harte met de uk en kudos voor de taartinzet! _O_
pi_198156445
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Hai vanuit de supermarkt! :W
Heb je voor de deur staan wachten? :o
pi_198156469
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb je voor de deur staan wachten? :o
Tuurlijk niet! 8-) Was er om precies zeven uur :) Nu thuis en alvast soep maken :9

Straks als Günther wakker is mag -ie aan de slag met:
http://tidbitsbytaylor.com/easy-apple-cinnamon-streusel-muffins/

Was net buiten in O+ zomerjas O+
pi_198156477
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Tuurlijk niet! 8-) Was er om precies zeven uur :) Nu thuis en alvast soep maken :9

Straks als Günther wakker is mag -ie aan de slag met:
http://tidbitsbytaylor.com/easy-apple-cinnamon-streusel-muffins/

Was net buiten in O+ zomerjas O+
Ja, lekker he? O+

Ik doe straks ook wat boodschappen, maak wat schoon, pruts wat in de tuin en dan slinger ik The Witcher aan :9
pi_198156497
The Witcher _O_ , daar moet ik ook nog es een keer aan beginnen :D maar eerst O+ Valhalla O+ Jip gaat logeren bij opa en oma dus heb ik daar mooi tijd voor *)
pi_198156577
quote:
Fraai. Hoop werk wel. Hopelijk waardeert Uk de moeite ;)
pi_198156612
Ja mooi fiets! En gefeliciteerd met 't kind *O*
  dinsdag 23 februari 2021 @ 07:59:50 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198156675
Fiets hoeveel mensen verwacht je wel niet met zo'n grote taart? _O-
Wel leuk geworden!
pi_198156821
Over veel mensen op visite gesproken. Vriendin van me vertelde dat ze een vrijgezellenfeestje had van een vriendin. Helemaal coronaproof. Dus die vriendin van haar ging, samen met haar moeder, gewoon één voor één langs bij elke vriendin op dezelfde dag. :') :')
pi_198156874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:25 schreef Myraela het volgende:
Over veel mensen op visite gesproken. Vriendin van me vertelde dat ze een vrijgezellenfeestje had van een vriendin. Helemaal coronaproof. Dus die vriendin van haar ging, samen met haar moeder, gewoon één voor één langs bij elke vriendin op dezelfde dag. :') :')
Wat een tragisch verkeerde interpretatie van de maatregelen :')
pi_198156888
Snotneuzen *O* Teststraat *O*

Maar goed, gelukkig is het vakantie en gingen we we vandaag en morgen toch al nergens heen én hebben we de uitslag voor we wel ergens heen willen.
pi_198156896
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef Aure het volgende:
+1 *O*
pi_198156912
Goedemorgen. Weer midden in de nacht mijn bed uit, de mannen buiten willen koffie.

Ik ga me vandaag eens bezig houden met de training voor het stembureau.
Spoilers!
pi_198156947
Goedemorgen:)

Fiets gefeliciteerd met je uk *O*
pi_198156951
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef Aure het volgende:
+2 *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198156958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:25 schreef Myraela het volgende:
Mja dat is hip

Had het ook al een paar keer gespot.

Wel volgens de regels.. maar toch eh... compleet het punt missen.
Alsof die regels ter voorkoming van feestjes zijn.. ipv ter voorkoming van besmetting
pi_198157021
Hoera voor Uk!
Spoilers!
pi_198157043
Gefeliciteerd met Uk *O*

Goedemorgen allen!
pi_198157198
Niezen! *O* Hooikoorts *O*
pi_198157248
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:09 schreef Lonaa het volgende:
Zo echt hè. Voorjaar O-)
pi_198157249
quote:
*boks* Ik was net even in de tuin en zodra weer binnen ging het los! We zijn inmiddels dertig hatsjies verder :') Even kijken of ik nog ergens antihistamine heb liggen, had er nog helemaal niet op gerekend - ik krijg gewoonlijk pas eind mei last 8)7
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:18:36 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_198157254
quote:
Oh god ja. ;( Ik vond m'n ogen al zo jeuken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198157315
Goedemorgen :W

Zometeen komt iemand naar de badkamer kijken of ie de voegen kan fixen.
De meesten zeiden in de mail het al niet aan te durven en ik ben bang dat deze hetzelfde antwoord gaat geven :')
pi_198157343
@fiets gefeliciteerd met de uk. En taart ziet er goed uit *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 09:54:21 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198157642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:59 schreef gcjoel het volgende:
Fiets hoeveel mensen verwacht je wel niet met zo'n grote taart? _O-
Wel leuk geworden!
Hij wordt staks in stukken gedistribueerd; er komt helemaal niemand.
pi_198157689
Gefeliciteerd met uk, @fietsie :)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:03:37 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198157745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Zometeen komt iemand naar de badkamer kijken of ie de voegen kan fixen.
De meesten zeiden in de mail het al niet aan te durven en ik ben bang dat deze hetzelfde antwoord gaat geven :')
Ik heb hier in de badkamer hetzelfde probleem en ben sterk (met mezelf) in overleg om toch maar de tegels er ter hoogte van de douche helemaal uit te bikken.
Heidense klus.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:04:00 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198157750
Thnx allen voor de felicitaties :)
pi_198157764
Zeer tevree met de WOZ. Maar 8k omhoog.
Daarmee zo'n 3 ton onder de huidige funda-verwachte waarde O-)

Funda verwacht nogal veel van onze hut :D
pi_198157771
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:04 schreef fietsie het volgende:
Thnx allen voor de felicitaties :)
Wat vond Uk er zelf van? Was dit de bedoeling?
pi_198157818
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:05 schreef Vanyel het volgende:

Ik ben iets minder tevreden. Huis in onze straat met significant grotere inhoud is afgelopen jaar verkocht en wordt als referentie gebruikt. Toch eens in de mogelijkheden voor bezwaar gaan duiken dus.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:10:16 #125
63722 z80
I fink you freaky
pi_198157819
Fiets gefeliciteerd met uk.
pi_198157866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:10 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik ben iets minder tevreden. Huis in onze straat met significant grotere inhoud is afgelopen jaar verkocht en wordt als referentie gebruikt. Toch eens in de mogelijkheden voor bezwaar gaan duiken dus.
Hier gebruiken ze ook totaal onvergelijkbare huizen als referentie, maar hebben de prijs ook niet gelijkgetrokken, dat scheelt wel :P
pi_198157910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb hier in de badkamer hetzelfde probleem en ben sterk (met mezelf) in overleg om toch maar de tegels er ter hoogte van de douche helemaal uit te bikken.
Heidense klus.
Ja grote kans dat er nieuwe tegels in moeten.
Alleen gaan wij dat niet zelf doen :+
pi_198157930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja grote kans dat er nieuwe tegels in moeten.
Alleen gaan wij dat niet zelf doen :+
Het eruit halen is erger dan nieuwe er in denk ik :)

Eruit zou ik echt in no time klaar mee zijn.
En dan niet dat de klus dan klaar is.. maar vooral ikzelf.
pi_198157988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het eruit halen is erger dan nieuwe er in denk ik :)

Eruit zou ik echt in no time klaar mee zijn.
En dan niet dat de klus dan klaar is.. maar vooral ikzelf.
Slopen klinkt altijd wel leuk....
Maar wij zijn niet zo handig en het moet wel goed gebeuren (anders kunnen we het net zo goed zo laten).
pi_198158015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slopen klinkt altijd wel leuk....
Maar wij zijn niet zo handig en het moet wel goed gebeuren (anders kunnen we het net zo goed zo laten).
Hmm ik zou de nieuwe tegels leuker vinden :)
Bruut slopen is 1 ding.. maar daarna moet het wel dusdanig “gesloopt” zijn dat er een gladde muur overblijft.. en dat laatste stuk is dan echt zo niet mijn ding... ik zie graag vooruitgang :)

En ieder zn ding he.. jullie zijn beter in bier brouwen dan meeste mensen die goed zijn met badkamers waarschijnlijk :)
pi_198158019
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier gebruiken ze ook totaal onvergelijkbare huizen als referentie, maar hebben de prijs ook niet gelijkgetrokken, dat scheelt wel :P
Ja, dat is het lastige. Dat huis is ook een paar tientallen k's duurder dan mijn nieuwe WOZ waarde. Maar die is alweer ruim 50k boven wat ik drie jaar geleden betaalde..
pi_198158083
quote:

Je beseft wel dat die WOZ waarde een jaar achterloopt he? :P Dus volgend jaar zou je een klapper kunnen verwachten :+
pi_198158187
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik zou de nieuwe tegels leuker vinden :)
Bruut slopen is 1 ding.. maar daarna moet het wel dusdanig “gesloopt” zijn dat er een gladde muur overblijft.. en dat laatste stuk is dan echt zo niet mijn ding... ik zie graag vooruitgang :)

En ieder zn ding he.. jullie zijn beter in bier brouwen dan meeste mensen die goed zijn met badkamers waarschijnlijk :)
Oja ieder zijn ding.
Maar handig in huis zijn heb je wel meer aan dan aan bier brouwen :D
pi_198158233
Hier was de oudste vanmorgen enorm aan het hoesten. Thuisgehouden dus.

Nu hoest hij niet meer..... -O- Zal wel met de hooikoorts samenhangen....
pi_198158275
Fijne verjaardag met je gezin vandaag, fiets. Ik heb het gevoel dat je uk nog maar net jarig was. Het jaar is best snel gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198158283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier was de oudste vanmorgen enorm aan het hoesten. Thuisgehouden dus.

Nu hoest hij niet meer..... -O- Zal wel met de hooikoorts samenhangen....
Vervelend. En zo'n uk wil je natuurlijk ook niet aan medicatie hebben.
pi_198158300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vervelend. En zo'n uk wil je natuurlijk ook niet aan medicatie hebben.
Nou ja, als het hem kan helpen wel. Hij heeft zo'n last van zere ogen enzo dat het echt sneu is.
pi_198158310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja ieder zijn ding.
Maar handig in huis zijn heb je wel meer aan dan aan bier brouwen :D
Ligt geheel aan wie je het vraagt denk ik _O-

En stel: niemand was goed in bier brouwen :X
  dinsdag 23 februari 2021 @ 10:54:24 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198158354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou ja, als het hem kan helpen wel. Hij heeft zo'n last van zere ogen enzo dat het echt sneu is.
Cetirizine ofzo kan wel bij kinderen toch?

Vervelend man, gisteren hier een kind met een snotneus, ging ook de opvang meteen niet door.
Gedoe is het allemaal.
Hopelijk is hij er snel vanaf!
pi_198158371
Wij hebben toen we dit huis kochten het slopen zelf gedaan. Dat mag allemaal nog redelijk lomp. De badkamer tegelen en aansluiten enzo hebben we aan mensen overgelaten die daar wel capabel voor zijn.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:15:25 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_198158612
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Cetirizine ofzo kan wel bij kinderen toch?

Vervelend man, gisteren hier een kind met een snotneus, ging ook de opvang meteen niet door.
Gedoe is het allemaal.
Hopelijk is hij er snel vanaf!
Pakt de bijsluiter er even bij van de centirizine 10mg tabletten.
Kinderen: niet aanbevolen bij kinderen jonger dan 6 jaar ivm niet kunnen aanpassen van de dosering. (zijn dan ook kleine pilletjes zonder breukstreep)

Even belletje huisarts plegen. De werkzame stof mag waarschijnlijk wel. Maar dan in lagere dosis.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:18:36 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198158656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Pakt de bijsluiter er even bij van de centirizine 10mg tabletten.
Kinderen: niet aanbevolen bij kinderen jonger dan 6 jaar ivm niet kunnen aanpassen van de dosering. (zijn dan ook kleine pilletjes zonder breukstreep)

Even belletje huisarts plegen. De werkzame stof mag waarschijnlijk wel. Maar dan in lagere dosis.
Kan prima, huisarts bellen hoeft niet hiervoor

https://www.farmacotherap(...)teksten/c/cetirizine

Zie kind dosering

Zijn ook zat merken die wel met breuklijnen verkopen, en anders werkt een mesje ook prima is mijn ervaring
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:57:06 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198159205
Stofzuigerrobot is zojuist bezorgd, ligt krijsend aan de lader

(Roept 'turn me on, turn me on', helaas zonder Marvin Gaye stem)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 11:57:57 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_198159223
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef Molo het volgende:

Dat wordt een sexy dansje.

Oh, film het. ^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_198159434
quote:

Jij maakt er werk van :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:45:52 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198159905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat wordt een sexy dansje.

Oh, film het. ^O^
Zie whatserp
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Jij maakt er werk van :D
Nou, dat ding ja

Zuigen kreng _O_
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:53:27 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_198160021
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Zie whatserp
[..]

Nou, dat ding ja

Zuigen kreng _O_
Dank. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_198160479
Op papier zijn wij zo ongelooflijk rijk! w/
In 4 VIER jaar is de woz waarde toegenomen met ¤ 100.000 waarvan ¤ 50.000 in het voorgaande jaar. 8)7
En dat geldt voor de hele rij zag ik op kadaster.nl
Degeen die het eerst kocht, betaalde 13.000 gulden.
pi_198160555
quote:

Hier 28k omhoog :o Maar nog altijd 60k onder de prijs waarvoor we het verkocht hebben O-)

Ik spaar overigens sinds die jaar maandelijks voor de gemeentebelasting dus het deert me niet meer zo, die enorme aanslag die je altijd neigt te vergeten :6

[ Bericht 11% gewijzigd door Clubsoda op 23-02-2021 13:28:29 ]
pi_198160742
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hier 28k omhoog :o Maar nog altijd 60k onder de prijs waarvoor we het verkocht hebben O-)

Ik spaar overigens sinds die jaar maandelijks voor de gemeentebelasting dus het deert me niet meer zo, die enorme aanslag die je altijd neigt te vergeten :6
Dat kan hier al jaren in 8 maandelijkse termijnen.
Dat hebben jullie netjes gedaan met aankoop.
Hier verwacht niet funda, wél de gemeente veel van verkoop van onze rij huizen.
Het is al jaren gemeentelijk monument, dus dat maakt ook niet opeens het verschil.
pi_198160786
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat kan hier al jaren in 8 maandelijkse termijnen.
Dat hebben jullie netjes gedaan met aankoop.
Hier verwacht niet funda, wél de gemeente veel van verkoop van onze rij huizen.
Het is al jaren gemeentelijk monument, dus dat maakt ook niet opeens het verschil.
Hier in twee termijnen, en het staat netjes te wachten in een hoekje van de spaarrekening. We hebben inderdaad boven verwachting verwachting verkocht. Maar ook gekocht, dus dat heft mooi weer op :+
pi_198161014
Het verzorgingshuis van mijn oma maakt geen reclame voor vaccinatie geloof ik.

Dus van de 6 bewoners van de afdeling nog 3 levend (waarvan 1 ernstig ziek, maar dat was al eerder zo) en nu 2 verzorgsters positief getest. Symptoomloos en gevaccineerd. Dus o.a. mijn oma wordt vandaag preventief getest.

Heel het jaar corona buiten de deur weten te houden, krijg je dit.
pi_198161051
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Candaasje het volgende:

Dus van de 6 bewoners van de afdeling nog 3 levend (waarvan 1 ernstig ziek, maar dat was al eerder zo) en nu 2 verzorgsters positief getest. Symptoomloos en gevaccineerd. Dus o.a. mijn oma wordt vandaag preventief getest.

Jeetje joh :{ Dat is ruk :{
pi_198161065
Ik heb net twee bureau's kunnen bestellen bij IKEA :o Voor aflevering op 15/3.

Ik ben zooooooo benieuwd of ze daadwerkelijk geleverd gaan worden want de horrorverhalen die ik op diverse sites lees doet mij het ergste vrezen :')

#eerstewereldproblemen
pi_198161102
Deze voegenreparatiespecialist durft het ook niet aan. Dus of het muurtje opnieuw betegelen of het muurtje slopen.
pi_198161106
quote:

-O- -O- -O-
pi_198161129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Deze voegenreparatiespecialist durft het ook niet aan. Dus of het muurtje opnieuw betegelen of het muurtje slopen.
Wat een rotnieuws. Je was er al bang voor, maar het wordt dus echt opnieuw betegelen. Ze denken allemaal dat alleen voegen het niet gaat oplossen?
pi_198161150
quote:

Ai, -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198161166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Hoe essentieel is dat muurtje? Krijg je meer ruimte?
pi_198161195
B
quote:

en benieuwd hoe hij bevalt :)
pi_198161222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een rotnieuws. Je was er al bang voor, maar het wordt dus echt opnieuw betegelen. Ze denken allemaal dat alleen voegen het niet gaat oplossen?
Ze zijn bang als ze dat gaan proberen dat de tegels breken (leuk die hippe tegels die de vorige bewoners uitgezocht hebben) of dat het hele muurtje het zelfs begeeft.

@Kaatje1 het muurtje is zeker niet essentieel. Ik zou zeggen hang er een douchegordijn op en je hebt veel meer ruimte. Het gordijn hangt dan ook nog ver van de douchekop dus je hebt er geen last van. Of een glazen wand....kan ook nog.
pi_198161300
Zo'n glazen wand, mits je het kalkvrij houdt, is mooi. Vind ik dan. Douchegordijnen zijn het allemaal net niet.
pi_198161301
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze zijn bang als ze dat gaan proberen dat de tegels breken (leuk die hippe tegels die de vorige bewoners uitgezocht hebben) of dat het hele muurtje het zelfs begeeft.

@:Kaatje1 het muurtje is zeker niet essentieel. Ik zou zeggen hang er een douchegordijn op en je hebt veel meer ruimte. Het gordijn hangt dan ook nog ver van de douchekop dus je hebt er geen last van. Of een glazen wand....kan ook nog.
Ik heb toen bij de badkamer verbouwing (bad eruit inloopdouche erin) ook een glazen wand laten zetten. Naast ruimte, ook heel veel meer licht.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 14:44:34 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198161700
Zo. Ik weet nu weer alles van de voorgestelde wijziging verwerking baten uit nalatenschappen in de jaarrekening.

Zo af en toe heb ik nog wat aan de kennis die je tijdens je studie hebt opgedaan. :P
pi_198161747
Als de keuze is een douche gordijn of een glazen wand dan 100% de glazen wand. Hadden wij in onze vorige badkamer ook. Alleen goed schoonhouden anders krijg je mat glas haha
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:48:43 #166
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_198161786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de keuze is een douche gordijn of een glazen wand dan 100% de glazen wand. Hadden wij in onze vorige badkamer ook. Alleen goed schoonhouden anders krijg je mat glas haha
Mat glas, check. :+

Maar het is inderdaad heerlijk licht in de douche. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_198161834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schoonmaken is hier wel een dingetje O-)
pi_198161839
Bankje. Zon. O+

Aan-billen-plakkende douchegordijnen zijn zo irritant! Graag deur of open inloop :Y
pi_198161850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je beseft wel dat die WOZ waarde een jaar achterloopt he? :P Dus volgend jaar zou je een klapper kunnen verwachten :+
:D
Funda denkt dat wij in maart vorig jaar hetzelfde waard waren ¯\_(ツ)_/¯
We gingen na het eerste jaar al een goeie ton omhoog. Dus wat mij betreft mogen ze wel kappen met klappers.
pi_198161851
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Ik weet nu weer alles van de voorgestelde wijziging verwerking baten uit nalatenschappen in de jaarrekening.

Zo af en toe heb ik nog wat aan de kennis die je tijdens je studie hebt opgedaan. :P
Kijk aan! :7 ^O^
pi_198161918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik betaal m gewoon in termijnen.
pi_198161947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n glazen wand, mits je het kalkvrij houdt, is mooi. Vind ik dan. Douchegordijnen zijn het allemaal net niet.
Dat :Y Hoewel ik tegenwoordig het douchegordijn half dicht doe. Dat werkt al beter.

Over een paar weekjes heb ik een thermostaatkraan, een regendouche en een glazen douchehok O+

Niet 100% mijn smaak qua kleuren, maar je kan niet alles hebben :+
pi_198162019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef minilot het volgende:
Bankje. Zon. O+

Aan-billen-plakkende douchegordijnen zijn zo irritant! Graag deur of open inloop :Y
Daarom moet ie ook ver genoeg weg hangen.
Zoals mijn ouders nu hebben, zou ik geen probleem hebben met een gordijn.

Maar goed uiteindelijk boeit het me ook niet heel erg wat er staat of hangt. Dus mijn man mag de knoop doorhakken.
pi_198162553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat :Y Hoewel ik tegenwoordig het douchegordijn half dicht doe. Dat werkt al beter.

Over een paar weekjes heb ik een thermostaatkraan, een regendouche en een glazen douchehok O+

[ afbeelding ]
Niet 100% mijn smaak qua kleuren, maar je kan niet alles hebben :+
En dat jullie nauwelijks iets hoeven te doen als verbouwen etc. *O*
pi_198162782
Mijn ouders hebben redelijk onverwacht net te horen gekregen dat ze zaterdag de vaccinatie krijgen. Ik hoop dat ze het ook echt gaan doen...
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:43:02 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198162825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
. Dus mijn man mag de knoop doorhakken.
*)
pi_198162834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef minilot het volgende:
Bankje. Zon. O+

En smerig schimmelig en vochtig. Huuh.

In ons nieuwe huis zit een inloopdouche, maar die is te ondiep. De oplossing was om douchekop naar de achterwand te verplaatsen (terwijl de kraan bleed hangen) en een trekker neer te zetten. :?

Onze oplossing is om er een paar honderd euro tegenaan te gooien en een glazen wandje te laten plaatsen. :+
pi_198162868
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik betaal m gewoon in termijnen.
Oh, maar ik vang nu een wopping 0,01 euro rente ^O^ :+
pi_198162891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:45 schreef Clubsoda het volgende:

Oh, maar ik vang nu een wopping 0,01 euro rente ^O^ :+
Rente ontvangen?! Bestaat dat nog :o
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:10:00 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198163254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rente ontvangen?! Bestaat dat nog :o
Ik kreeg vandaag nog 7 cent overgemaakt *)
pi_198163555
Hij is aan het “dweilen” ik kan hier heelde dag naar kijken _O-

pi_198163640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is aan het “dweilen” ik kan hier heelde dag naar kijken _O-

[ afbeelding ]
Ik zit er ook erg sterk over te denken, maar heb nogal spul op de grond staan (stoelpoten, kleed, rommels van de katten) heeft dat dan zin? Jij bent ook een nieuwe gebruiker dus ben heel benieuwd naar je ervaringen
pi_198163724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zit er ook erg sterk over te denken, maar heb nogal spul op de grond staan (stoelpoten, kleed, rommels van de katten) heeft dat dan zin? Jij bent ook een nieuwe gebruiker dus ben heel benieuwd naar je ervaringen
Ik heb ook een kleed liggen bij de bank enzo. Een hij is hoogpolig en dat stofzuigt hij prima.

Gewone stoelpoten gaat hij wel omheen als hij er tussen kan enzo. Wij hebben van die dichte stoelen met wieltjes. Geen idee hoe ik het niet omschrijven maar dat lukt hem niet.

Voor het dweilen kun je in de app gewoon no go area’s instellen en die onthoud hij. Hij gaat nu dus niet over het kleed en de deurmat bijvoorbeeld:)

Ik had hem net draaien toen ik met de hond wandelen was. En had nog schoenen onder de koffietafel liggen. Daar heeft hij netjes omheen gewerkt. Toch jammer dat hij ze niet even voor me op heeft geruimd _O-
pi_198163784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb ook een kleed liggen bij de bank enzo. Een hij is hoogpolig en dat stofzuigt hij prima.

Gewone stoelpoten gaat hij wel omheen als hij er tussen kan enzo. Wij hebben van die dichte stoelen met wieltjes. Geen idee hoe ik het niet omschrijven maar dat lukt hem niet.

Voor het dweilen kun je in de app gewoon no go area’s instellen en die onthoud hij. Hij gaat nu dus niet over het kleed en de deurmat bijvoorbeeld:)

Ik had hem net draaien toen ik met de hond wandelen was. En had nog schoenen onder de koffietafel liggen. Daar heeft hij netjes omheen gewerkt. Toch jammer dat hij ze niet even voor me op heeft geruimd _O-
whaha, je zou raar hebben gekeken wanneer ze gepoetst en wel in een hoekje stonden
pi_198163797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

whaha, je zou raar hebben gekeken wanneer ze gepoetst en wel in een hoekje stonden
Dat zou echt vet handig zijn.
pi_198163924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zou echt vet handig zijn.
Nog een vraag, hoe hoog is dat ding? Onder het bed zit nog een motor en daar moet hij wel onder kunnen (Ik denk er steeds meer over na)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:40:32 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198163939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nog een vraag, hoe hoog is dat ding? Onder het bed zit nog een motor en daar moet hij wel onder kunnen (Ik denk er steeds meer over na)
De meeste moderne weten dat wel te omzeilen met allerlei sensors.
pi_198163978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik wil ook daar gezogen hebben, anders ligt er een hoopje stof net op een punt waar ik van z'n leven niet bij kom (ok, ligt er nu ook, maar nu heb ik geen robotstofzuiger)
pi_198163984
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar als Kaatje het schoon wil onder de motor dan is dat niet handig :P

Meestal zijn ze een cm of 10 hoog. Kun je bij de specs vinden @Kaatje1

Verder wat TP zegt over katten en rommeltjes en gebruik ^O^
pi_198163993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Deze heeft een hoogte van 10 cm nodig om ergens onderdoor te kunnen. Mijn tv meubel is echt net te laag. Nou ja moet toch af en toe zelf stofzuigen want de plinten moeten toch ook gedaan worden.
pi_198164167
Onder de motor gaat niet lukken (2 cm), maar wel er rondom heen natuurlijk.
Nu eens verdiepen of ik er ook een dweilfunctie in wil.
pi_198164370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Onder de motor gaat niet lukken (2 cm), maar wel er rondom heen natuurlijk.
Nu eens verdiepen of ik er ook een dweilfunctie in wil.
Ik weet niet of er combinaties zijn met een beter soort dweil functie. Ik heb alleen tot ongeveer ¤700,- gekeken.
pi_198164486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik weet niet of er combinaties zijn met een beter soort dweil functie. Ik heb alleen tot ongeveer ¤700,- gekeken.
1x per twee weken dweilt de hulp en ik af en toe als het echt nodig is (hooguit 3x per jaar) dus eigenlijk is dat niet nodig
pi_198165136
Ik wacht even op de review van @Molo. Met name het geluidsniveau wil ik graag weten (ivm werken en calls)
pi_198165226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht even op de review van @:Molo. Met name het geluidsniveau wil ik graag weten (ivm werken en calls)
Wij laten onze robotzuiger alleen rijden als we niet thuis zijn of als we boven zijn. Anders worden we gek, hij is best luid en doet meer dan een uur over 50m2...
pi_198165230
quote:
Ik wacht even op de review van @:Molo. Met name het geluidsniveau wil ik graag weten (ivm werken en calls)
Ik zou er geen calls mee doen.
Maar zet hem zelf altijd aan voor ik naar bed ga. Dan word ik wakker met een schone woonkamer O+
pi_198165393
B
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou er geen calls mee doen.
Maar zet hem zelf altijd aan voor ik naar bed ga. Dan word ik wakker met een schone woonkamer O+
Bij mij is alles open, dus slaapkamer, gang en woonkamer/keuken zowel overdag als ‘s nachts
pi_198165570
Wij laten de onze ook alleen rijden als we niet thuis zijn. Hier doet ie ongeveer een minuut over 1m2 :P soms net wat langer. Stoelen zetten we altijd ff op de tafel, want dan weten we dat het gewoon goed wordt gedaan (en sneller).
pi_198165619
Molo heeft een andere besteld dan ik heb. Maar alsnog mijn gedachten :)

Ik vind hem verrassend stil. Maar als je echt in vergaderingen zit zou ik hem niet aanzetten.

Mijn vader hoorde hem niet toen ik hem gisteren aan de telefoon had. Maar toch icm werk zou ik hem toch niet aanzetten.

Hij doet over onze beneden verdieping ongeveer 25 minuten trouwens.

Maar zoals ik zei het is een ander model
pi_198165623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
B
[..]

Bij mij is alles open, dus slaapkamer, gang en woonkamer/keuken zowel overdag als ‘s nachts
Dan zou ik de mijne in de avond aanzetten, als je tv aan het kijken bent of zo. Moet je het geluid van de tv wat harder zetten, maar er prima bij te zitten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:05 schreef Aure het volgende:
Wij laten de onze ook alleen rijden als we niet thuis zijn. Hier doet ie ongeveer een minuut over 1m2 :P soms net wat langer. Stoelen zetten we altijd ff op de tafel, want dan weten we dat het gewoon goed wordt gedaan (en sneller).
Ik gooi ook van alles omhoog :Y dan werkt hij net wat efficiënter en kunnen de meeste hoekjes ook echt gedaan worden. Want die vliegende schotel past natuurlijk niet overal tussen.
En, als ik zin heb, gooi ik er dan meteen de dweil doorheen.
pi_198165648
@Kaatje1 als je alles open hebt loont het denk ik wel echt de moeite om te investeren in een wat duurder, slimmer en snelle model.
Zodat je zo kort mogelijk in het lawaai zit.

Tenzij je regelmatig zo lang de deur uit bent dat je hem dan aan kunt zetten natuurlijk.
pi_198165656
Straks zoom meeting met 28 deelnemers. Joy *O*
Meteen maar strakke spelregels opzetten voor de sprekers :7
pi_198165759
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 als je alles open hebt loont het denk ik wel echt de moeite om te investeren in een wat duurder, slimmer en snelle model.
Zodat je zo kort mogelijk in het lawaai zit.

Tenzij je regelmatig zo lang de deur uit bent dat je hem dan aan kunt zetten natuurlijk.
Ik zie er net 1 die wat stiller is, en ook goede reviews
Maar ik ga nog even denken. Moet zoveel van de vloer halen dat ik daar haast meer tijd mee kwijt ben dan met de swiffer door t huis
pi_198165880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zie er net 1 die wat stiller is, en ook goede reviews
Maar ik ga nog even denken. Moet zoveel van de vloer halen dat ik daar haast meer tijd mee kwijt ben dan met de swiffer door t huis.
Swiffer is ook Zennnn. *) kon je maar een robot op proef bruiklenen.
Schoonzus die kloeg over dweilen en zo, wilde er nog niet aan.
Andere bekende is razend enthousiast met tegelvloeren en nat en droog dweilen.

Inmiddels het woz topic een schop gegeven in wgr.

Succes, Cat. Mn.X gaat naar de fotoclub al zoomend.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:39:40 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198166266
Hmm.. ik heb sinds lange tijd weer eens aardappelen op staan.. ik ehm.. hoop maar dat het hardkokende aardappels zijn.. O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:45:24 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198166392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:39 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. ik heb sinds lange tijd weer eens aardappelen op staan.. ik ehm.. hoop maar dat het hardkokende aardappels zijn.. O-)
Ik let daar eigenlijk nooit op. Ik doe gewoon maar wat :D
pi_198166417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En smerig schimmelig en vochtig. Huuh.
:Y
Huuuuuuuu
Dood aan douchegordijnen. Ik sliep laatst in een hotel met een douchegordijn :'( :'( :'( :'( :'(
quote:
In ons nieuwe huis zit een inloopdouche, maar die is te ondiep. De oplossing was om douchekop naar de achterwand te verplaatsen (terwijl de kraan bleed hangen) en een trekker neer te zetten. :?

Onze oplossing is om er een paar honderd euro tegenaan te gooien en een glazen wandje te laten plaatsen. :+
Wij zijn al 4 jaar onderweg naar een glazen wandje. Maar eigenlijk is open ruimte rondom de douche ook zo lekker dat we nog steeds trekkeren O-)
pi_198166456
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Swiffer is ook Zennnn. *) kon je maar een robot op proef bruiklenen.
Schoonzus die kloeg over dweilen en zo, wilde er nog niet aan.
Andere bekende is razend enthousiast met tegelvloeren en nat en droog dweilen.

Inmiddels het woz topic een schop gegeven in wgr.

Succes, Cat. Mn.X gaat naar de fotoclub al zoomend.
Ik kreeg een filmpje van TP wat erg hielp. Ik kan dus tijdens het werken van dat ding nergens heen, en ook al kunnen de katten prima tegen de stofzuiger (hoorde bij hun opvoeding), maar ik denk dat zo’n robot stofzuiger voor grote paniek gaat zorgen. En met name Nika is de laatste tijd erg relaxed, dat offer ik niet zomaar op
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:48:58 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198166481
quote:
Ik vind m hartstikke stil, denk dat ie tijdens een call ook prima aan kan eigenlijk

Maar weet niet welk geluidsniveau jij storend vindt en waarom je tijdens werktijd/calls m precies aan zou willen hebben.

Verder vooral kijken naar gebruikseisen denk ik, die voor jou wellicht heel anders zijn dan voor mij :P

Koos begon al te miepen dat hij niet óveral in hoekjes kwam enzo.
Ja, dat zal, maar daarvoor was deze ook niet bedoeld. Is echt voor erbij.

Wel kind en man in huis hier, geen harige huisdieren. En ook alleen maar voor begane grond bedoeld in eengezinswoning, maakt natuurlijk ook verschil.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:49:26 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198166489
Tevens vandaag weer een wenkbrauw ophaal moment...

Collega komt op maandag naar deze stad, slaapt 3 nachten in hotel en gaat dan donderdag weer naar huis terug.. hier zijn op dit moment ook de restaurant gesloten dus ik stelde voor om dan een keer bij mij te komen eten, wat hij had inmiddels alle opties van de menu kaart van het hotel wel gehad.. dus het plan was om vanavond hier te komen eten .. (dit is niet de vega kerel overigens)

Belt ie vandaag enigszins schoorvoetend op..
"ja ehm.. ik heb het overlegd met mijn vrouw.... en het lijkt me geen goed idee om bij jou te komen eten.. "

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

Als ik een kerel was gewest was het dan geen probleem geweest ?

"Ehm nope.. "

}:| 8)7

Mijn leven, echt hoor...
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:50:42 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198166508
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:

Collega komt op maandag naar deze stad, slaapt 3 nachten in hotel en gaat dan donderdag weer naar huis terug.. hier zijn op dit moment ook de restaurant gesloten dus ik stelde voor om dan een keer bij mij te komen eten, wat hij had inmiddels alle opties van de menu kaart van het hotel wel gehad.. dus het plan was om vanavond hier te komen eten .. (dit is niet de vega kerel overigens)

"ja ehm.. ik heb het overlegd met mijn vrouw.... en het lijkt me geen goed idee om bij jou te komen eten.. "

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

"Ehm nope.. "

Mijn leven, echt hoor...
Hahahaha

Welkom in de denkwereld van mensen die leven in 1840 _O_
pi_198166510
O+
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:53:14 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198166554
Doet me trouwens denken aan die werkplek waar we standaard bij een overschrijving naar elkaar na avondje stappen/eten/drinken na het werk er als opmerking zaken als 'dank voor de heerlijke avond/zalige ontspanning met jouw kundige handen' enzo bij zetten :') O+
pi_198166581
quote:

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

"Ehm nope.. "

Mijn leven, echt hoor...
:D :D :D

Mijn vriendinnen vinden het ook raar dat ik er helemaal geen moeite mee heb wanneer m'n vriend alleen met een vrouwelijke collega uiteten gaat. Terwijl ik voor de rest overigens best een jaloerse bitch ben.
pi_198166613
J
quote:

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

"Ehm nope.. "

Mijn leven, echt hoor...
Jenig wat triest ..

Ja want als je een hapje met elkaar eet moet er wel meer zijn toch 8)7
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:57:59 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198166671
Misschien vind ie je ook wel gewoon een geil wijf? *)
pi_198166686
quote:

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

"Ehm nope.. "

Mijn leven, echt hoor...
Wat intens sneu.
Spoilers!
pi_198166734
H
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind m hartstikke stil, denk dat ie tijdens een call ook prima aan kan eigenlijk

Maar weet niet welk geluidsniveau jij storend vindt en waarom je tijdens werktijd/calls m precies aan zou willen hebben.

Verder vooral kijken naar gebruikseisen denk ik, die voor jou wellicht heel anders zijn dan voor mij :P

Koos begon al te miepen dat hij niet óveral in hoekjes kwam enzo.
Ja, dat zal, maar daarvoor was deze ook niet bedoeld. Is echt voor erbij.

Wel kind en man in huis hier, geen harige huisdieren. En ook alleen maar voor begane grond bedoeld in eengezinswoning, maakt natuurlijk ook verschil.
Hier zou het ipv swifferen moeten zijn, en ja twee enorm (lang) harige huisdieren. Denk dat ik t nog even uitstel
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:01:27 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198166782
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef Molo het volgende:
Misschien vind ie je ook wel gewoon een geil wijf? *)
Ben ik ook. Andere collega kijkt steevast 30 cm lager dan mn ogen naar mij.. O-) :7

Maar dt hoeft deze man zn vrouw niet te weten..
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:01:58 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198166799
Hebben we de persco bingokaart al weer bij de hand?
pi_198166802
Ik vind mijn robot stofzuiger wel herrie maken. Maar hij gaat om 2 uur 's nachts aan en dan slaap ik meestal diep genoeg. Ik was laatst wel vergeten een kabel van de grond te halen, dus toen was m'n kabel kapot. :') En sowieso vind ik dat ding maar dom.

Voor 's nachts is het een fijn extraatje. Maar m'n vriend wil hem ook wel eens aanzetten gewoon even snel voor er visite komt, maar dan loop ik liever zelf in 5 minuten door het huis ipv dat dat ding een half uur bezig is.
pi_198166839
quote:

Ok. Ehm hoezo?

"Nouja lastig. "

"Ehm nope.. "

Mijn leven, echt hoor...
Want jij rukt m meteen z’n kleren van ‘t lijf? _O-

Wat een vertrouwen heb je dan in je man
pi_198166868
Zitten we weer naar de persconferentie te kijken? *O*
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:06:08 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198166961
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Myraela het volgende:
Zitten we weer naar de persconferentie te kijken? *O*
Nee, alles was al bekend toch? :P
pi_198166965
Ja ik zit te kijken
pi_198167109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef derLudolf het volgende:
Nee, alles was al bekend toch? :P
Ja, maar ik vind de toon wel fijn om te horen. Deze keer vind ik het heel erg 'We versoepelen de maatregelen een inieminiebeetje, MAAR DE KANS DAT WE WEER MOETEN AANSCHERPEN IS GROOT!'.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:11:06 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198167178
Nagelstudio open *O* *O* *O* w/ w/ w/
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:11:09 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167181
De hoeren worden weer genaaid :P
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:11:27 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198167197
Die kapper kan me gestolen worden :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 19:11:29 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198167198
Ik kijk... Tegen beterweten in. Afijn verkiezingen komen eraan. Dat is wel duidelijk.
pi_198167208
Ik snap sowieso niet waarom nu die versoepelingen. We stevenen op een derde golf af 🤷🏻♀
pi_198167231
Or
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik kijk... Tegen beterweten in. Afijn verkiezingen komen eraan. Dat is wel duidelijk.
precies wat ik dacht
pi_198167239
quote:
Waar haal je dat uit?
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:12:42 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Myraela het volgende:
Deze keer vind ik het heel erg 'We versoepelen de maatregelen een inieminiebeetje, MAAR DE KANS DAT WE WEER MOETEN AANSCHERPEN IS GROOT!'.
Tja, misschien gaan mensen zich nu wat beter aan de regeltjes houden om te houden in de weet wat ze anders moeten opgeven.
pi_198167266
Dat zulke figuren met zichzelf kunnen leven :')

Mijn vriend heeft pre corona nog met verschillende vriendinnen in een tent gekampeerd. (Niet allemaal tegelijkertijd geloof ik... denk ik... :+ ) Echt geen tel mee gezeten.

(En als er wat zou gebeuren, dan het liefst wel met een dame die ik ook een beetje mag, bij voorkeur maar verder have fun hè. Oh en ik wil geen SOA's, danku. )
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:13:31 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167290
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Candaasje het volgende:
Dat zulke figuren met zichzelf kunnen leven
Welke figuren?
pi_198167294
Oh jullie waren al bij de perscon. Momentje
pi_198167306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef derLudolf het volgende:
Tja, misschien gaan mensen zich nu wat beter aan de regeltjes houden om te houden in de weet wat ze anders moeten opgeven.
Zou me verbazen.
pi_198167328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Welke figuren?
Ik reageerde nog op Barreltje :)
pi_198167371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 19:16:03 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198167400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar haal je dat uit?
Deze versoepelingen en een blik op de kalender :+.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:16:11 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet?
Nee.
Dan ook niet janken als de boel niet weer wordt aangescherpt :)
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:16:32 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef borisz het volgende:

[..]

Je vergat even naar de cijfers te kijken :+
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:17:12 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198167449
Oeh.. testbewijzen.. :o
pi_198167521
quote:
Yep....
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:19:42 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167522
"Liever in de kroeg met lang haar dan met een droge strot bij de kapper"
_O-
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:20:35 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep....
Je hoeft geen gebruik te maken van de geboden verruiming :+
pi_198167566
Je haar in model laten knippen is natuurlijk veel belangrijker dan algehele lichamelijke en geestelijke gezondheid dmv (buiten) sporten met meer dan 2 volwassenen die ouder zijn dan 27. Logisch.
pi_198167567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef borisz het volgende:
Je denkt niet dat het gewoon tijd is voor wat versoepelingen? Ik denk dat er anders steeds minder mensen zijn die ook nog maar een beetje rekening houden met de basisregels.
pi_198167580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je hoeft geen gebruik te maken van de geboden verruiming :+
Ga ik ook echt niet doen.
Maar wat ik doe heeft weinig effect op het gehele plaatje.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:21:13 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198167582
Ze weten ook wel dat de rek eruit is. Het is gewoon hopen dat zo'n klein beetje ruimte mensen weer goede moed geeft.
Maar ik heb er geen vertrouwen in.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:21:36 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198167596
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je denkt niet dat het gewoon tijd is voor wat versoepelingen? Ik denk dat er anders steeds minder mensen zijn die ook nog maar een beetje rekening houden met de basisregels.
Puur alleen de angst voor derde golf helpt niet meer, plus verkiezingen in aantocht :P
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:21:49 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef gcjoel het volgende:
Ze weten ook wel dat de rekening eruit is. Het is gewoon hopen dat zo'n klein beetje ruimte mensen weer goede moed geeft.
Dat denk ik ook.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:22:19 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198167626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ga ik ook echt niet doen.
Maar wat ik doe heeft weinig effect op het gehele plaatje.
Dat is niet waar, luister naar Rutte :D
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:22:51 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167650
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Puur alleen de angst voor derde golf helpt niet meer, plus verkiezingen in aantocht :P
Bij de oosterburen gaan de kappers ook open. Daar duren de verkiezingen nog even.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:23:02 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198167659
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Je haar in model laten knippen is natuurlijk veel belangrijker dan algehele lichamelijke en geestelijke gezondheid dmv (buiten) sporten met meer dan 2 volwassenen die ouder zijn dan 27. Logisch.
Ik heb niet het idee dat dat per se de redenatie is die er achter zet, al zal het nooit helemaal open gegooid worden wat de achterliggende gedachte en de weg hoe ze bij die gedachte komende zijn is.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:23:36 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198167688
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij de oosterburen gaan de kappers ook open. Daar duren de verkiezingen nog even.
En wat heeft dat met Nederland te maken?
pi_198167714
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat dat per se de redenatie is die er achter zet, al zal het nooit helemaal open gegooid worden wat de achterliggende gedachte en de weg hoe ze bij die gedachte komende zijn is.
Mark zei zoiets als 'naar contactberoepen ga je niet dagelijks en geeft daarom minder contactmomenten en verkeer', dat kan 100 keer zo zijn maar teringjantje he. :'(
pi_198167717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is niet waar, luister naar Rutte :D

Dan waren we ondertussen wel van de Corona af.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:27:08 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198167818
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mark zei zoiets als 'naar contactberoepen ga je niet dagelijks en geeft daarom minder contactmomenten en verkeer', dat kan 100 keer zo zijn maar teringjantje he. :'(
Dat wat Mark zegt en wat de werkelijke reden is loopt nogal eens uit elkaar kan ik je uit eigen ervaring zeggen :D

Kappers staan op omvallen, nauwelijks steunregelingen, en die mensen gaan illegaal weer (thuis)knippen voor geld.
Steeds meer vraag naar ook, draagvlak holt achteruit.

Dat gaat hij natuurlijk niet vertellen op die manier, precedentwerking enzo :P
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:27:12 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198167823
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef Molo het volgende:

[..]

En wat heeft dat met Nederland te maken?
Het feit dat de boel wat versoepeld wordt vanwege de verkiezingen.
pi_198167865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat wat Mark zegt en wat de werkelijke reden is loopt nogal eens uit elkaar kan ik je uit eigen ervaring zeggen :D

Kappers staan op omvallen, nauwelijks steunregelingen, en die mensen gaan illegaal weer (thuis)knippen voor geld.
Steeds meer vraag naar ook, draagvlak holt achteruit.

Dat gaat hij natuurlijk niet vertellen op die manier, precedentwerking enzo :P
Ik ging er ook niet vanuit dat hij de volledige waarheid vertelde. :+ Ik ben wel oprecht verdrietig voor mezelf.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:29:02 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198167890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het feit dat de boel wat versoepeld wordt vanwege de verkiezingen.
Één van de redenen ja

Dat doet niets af aan dat Duitsland wel open kappers heeft/krijgt maar geen verkiezingen :+

In Nederland speelt dat zeker wel mee
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:33:06 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168027
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ging er ook niet vanuit dat hij de volledige waarheid vertelde. :+ Ik ben wel oprecht verdrietig voor mezelf.
Het is ook allemaal diep treurig

Ik kwam er vanavond achter dat de kinderopvang alleen open is voor noodopvang en de medewerkers niet meer uren dan dat betaalt. Dus de medewerkers die thuis zitten krijgen amper betaald want die draaien met kutflexcontracten geen uren.
En de contracten met ouders lopen gewoon door en worden door de overheid gecompenseerd. En die medewerkers zijn dus gewoon keihard de Sjaak

Teringlijers
pi_198168067
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kwam er vanavond achter dat de kinderopvang alleen open is voor noodopvang en de medewerkers niet meer uren dan dat betaalt. Dus de medewerkers die thuis zitten krijgen amper betaald want die draaien met kutflexcontracten geen uren.
En de contracten met ouders lopen gewoon door en worden door de overheid gecompenseerd. En die medewerkers zijn dus gewoon keihard de Sjaak

Teringlijers
Dus de kinderopvang zelf vangt juist lekker geld?
pi_198168083
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Teringlijers
Wow he hoe kan dat dan? Wat bizar!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:34:53 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yep :')
pi_198168317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die ervaring hoorde ik ook vanmiddag van winkelmedewerkers van wibra enzo.
Bedrijven zijn dik gecompenseerd en de medewerkers moeten van de zomer de thuiszit uren ‘inhalen’. Voor niks.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 19:41:46 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198168324
Wat is verschil tussen een sekswerker en een kapper
_O- _O- _O-
pi_198168393
Op twitter aan floor bremer: Waardeloze vragen weer Floor. Je begrijpt kennelijk niets van rekenmodellen.

Reactie van haar: Ik zit niet in de zaal. Ik stel dus ook geen vragen. _O-
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:43:46 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168402
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die ervaring hoorde ik ook vanmiddag van winkelmedewerkers van wibra enzo.
Bedrijven zijn dik gecompenseerd en de medewerkers moeten van de zomer de thuiszit uren ‘inhalen’. Voor niks.
Winkels zijn niet dik gecompenseerd. Winkels hebben het echt enorm moeilijk.
Hoe onjuist en niet netjes ook, ik snap wel dat die proberen om ergens het hoofd boven water te houden.

Kinderopvang loopt qua inkomsten gewoon volledig door. En sommigen hebben dus fors minder kosten ten koste van hun flexmedewerks, en dat zijn er veel in die branche. Dat is echt absoluut een groot verschil
pi_198168471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Winkels zijn niet dik gecompenseerd. Winkels hebben het echt enorm moeilijk.
Hoe onjuist en niet netjes ook, ik snap wel dat die proberen om ergens het hoofd boven water te houden.

Kinderopvang loopt qua inkomsten gewoon volledig door. En sommigen hebben dus fors minder kosten ten koste van hun flexmedewerks, en dat zijn er veel in die branche. Dat is echt absoluut een groot verschil
Afgezien van niet netjes (ik druk me nu heel netjes uit), mag dat zomaar?
pi_198168506
Waar komt die 27 jaar trouwens vandaan? Met dat sporten.

Fijne lui, die werkgevers die het geld in hun eigen zak steken en hun medewerkers laten barsten :{
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:47:17 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afgezien van niet netjes (ik druk me nu heel netjes uit), mag dat zomaar?
Eerste weet ik niet, gok van niet (afhankelijk van contracten) maar noodsituatie dus snap wel dat ze iets proberen. Hoewel ik nog steeds vind dat de werknemers gewoon hun recht moeten krijgen en opeisen

Tweede mag gewoon ja. Mits ze aan de eisen van de inspectie blijven voldoen, dus niet teveel wisselingen van leidsters per kind en dat soort fratsen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:48:35 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168579
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Waar komt die 27 jaar trouwens vandaan? Met dat sporten.

Fijne lui, die werkgevers die het geld in hun eigen zak steken en hun medewerkers laten barsten :{
Dit denk ik
https://en.m.wikipedia.org/wiki/27_Club

Want massa's doden te verwachten door die specifieke versoepeling?
pi_198168612
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit denk ik
https://en.m.wikipedia.org/wiki/27_Club

Want massa's doden te verwachten door die specifieke versoepeling?
:D dat zal het zijn ja!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:54:31 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198168791
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D dat zal het zijn ja!
En nu dus officieel oud ;(
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:59:02 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198168931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik werd vanmiddag 24 geschat, via Teams beeldbellen.

Zou ik ermee wegkomen bij het sporten, in real life?

_O- _O- _O-
pi_198168935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat was ik al ;( vraag maar aan @derLudolf
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 20:00:56 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198168998
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat was ik al ;( vraag maar aan @:derLudolf
Is 41 tegenwoordig al oud?? Dat zijn je eigen woorden.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:04:05 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198169093
@Lucky_Strike het nieuwe lijflied van Piep en Hans

pi_198169126
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Collega die ik 2 keer in het echt heb gezien sloeg ook stijl achterover toen hij hoorde hoe oud ik was. Egostrelend
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:08:13 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198169214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Collega die ik 2 keer in het echt heb gezien sloeg ook stijl achterover toen hij hoorde hoe oud ik was. Egostrelend

Maar mooi toch

Mijn grijze haar in het echt verraad me wel behoorlijk, mijn kinderachtige gedrag is wellicht wat verwarrend :+
pi_198169239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is 41 tegenwoordig al oud?? Dat zijn je eigen woorden.
In elk geval te oud om veilig te kunnen sporten ;(
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:09:29 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198169256
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Vreemden denken nog wel eens dat ik student bent maar ik gok het er maar niet op. Dan ben ik officieel meteen echt oud ;(
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:13:01 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198169343
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

In elk geval te oud om veilig te kunnen sporten ;(
Al gaat je crosstrainer nog zo snel, de Covid achterhaalt je wel
pi_198169768
Ik zit dus kei serieus paaseitjes te ranken. De massieve had ik niet meegenomen, want saai. Blijkt de 'quattro chocolade melk/puur' toch gewoon een massief eitje te zijn. Zet ik die bijna bovenaan. :') Zo voorspelbaar. :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:40:53 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198170111
Zure mat smaak nu hier, van de HEMA

Zogenaamd ook met knettersuiker.

Smaak tikje zurig, met harde stukjes suiker, had ook drie miljard andere smaken kunnen zijn
pi_198170116
@Lonaa ik was ook wel verdrietig voor mezelf hoor, toen ik die leeftijdsgrens zag. Het zou me echt wel goed doen weer te kunnen hockeyen met m'n team, zowel lichamelijk als mentaal. Maar helaas. Trek je het nog een beetje allemaal?

Ik had vandaag weer huisarts, al het bloed is goed, allergie is niet ernstiger geworden, krijg wel wat andere allergiepillen om te kijken of die beter werken en niet teveel bijwerkingen hebben. En kijken of het nu voorjaar komt en lucht minder droog enz het vanzelf al wat beter gaat.

En ik heb maar gevraagd om afspraak bij poh-ggz, want misschien speelt werkstress wel mee. Ik voel me af en toe beetje overbelast terwijl ik niet per se veel uren maak ofzo nu. Maar een beetje handvaten voor hoe ik nou het overzicht kan houden etc (ik geef voor 3 verschillende vakken onderwijs en heb 3 verschillende onderzoeksprojecten waarbij ik bij allemaal de kartrekker ben) zou wel welkom zijn want ik krijg dat nog niet echt lekker voor elkaar en daardoor werk ik ook niet echt lekker.
pi_198170197
Knoop doorgehakt en een offerte aangevraagd voor een nieuwe te brouwen biertje *O*
pi_198170236
@vlindertje89 goed dat je wat advies/steun zoekt :)
pi_198170269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Bij Jysk hebben ze vaak wel vrolijke douchegordijnen. Ik word wel blij van mijne, met witte, grijze, blauwe en groenige driehoekjes. :)
pi_198170285
Ik heb ook knoop doorgehakt, ik ga de data-analyse opleiding volgen. Dat ging mijn 4G-bundeltje (10gieg) niet trekken, dus nu krijg ik van de baas een sim met onbeperkt data.
Alle opleidingsuren vallen in werktijd, dat scheelt ook nog wel een slok op een borrel.

En als opleidingen weer live gegeven mogen worden, wordt 'ie ook online gegeven, dus indien van toepassing kan ik vanuit Spanje lesdagen volgen.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 20:48:20 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198170327
Heb je geen internetaansluiting in je huis dan @sigme ?
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 20:48:57 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198170341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bij Jysk hebben ze vaak wel vrolijke douchegordijnen. Ik word wel blij van mijne, met witte, grijze, blauwe en groenige driehoekjes. :)
Al hangt een douchegordijn nog aan een gouden ring....
pi_198170383
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
Zure mat smaak nu hier, van de HEMA

Zogenaamd ook met knettersuiker.

Smaak tikje zurig, met harde stukjes suiker, had ook drie miljard andere smaken kunnen zijn
Thanks! Een vriendin linkte deze naar me maar nu klinkt t niet meer interessant genoeg :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198170405
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb je geen internetaansluiting in je huis dan @:sigme ?
Niet in al mijn huizen. Ik ben nu in glasvezelhutjeopdehei. Piedaterre heeft wel lijntjes liggen, maar geen provider, dat kost minimaal 30 euro/mnd. In Spanje is er natuurlijk geen aansluiting.
pi_198170448
Welke Kamado hebben jullie en wat zijn de voordelen?
Als ik vragen mag. :P
Vakman pur sang
pi_198170449
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kom hier sporten. Ik kom regelmatig langs de Crossfit en sportschool hier en daar staan ze nog gewoon. Zaterdag telde ik er minstens 10 in een groepje bij elkaar. 8)7
pi_198170543
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar mooi toch

Mijn grijze haar in het echt verraad me wel behoorlijk, mijn kinderachtige gedrag is wellicht wat verwarrend :+
Ik ben dus ook grijs aan het worden. Er lijkt in vlagen grijs haar bij te komen, de laatste tijd weer een stuk meer :o
pi_198170634
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')