Ja, je gaat er bijna aan wennen. 😢quote:Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef Uhmmpie het volgende:
@:AnneX
Het eten in de oven pleuren levert ook elke keer weer bijzondere mentale plaatjes op ja
Er zit een bakje in die je er uit kan halen. En die schud je dan leeg in de vuilnisbak.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, @:TP hóe leeg je de robotzuiger dan? Is het pulleken van de de stofresten uit de borstel of schud je hem leeg boven de kliko of afvalbak?
Da's denk ik dezelfdequote:Op maandag 22 februari 2021 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een goedkope Dirt Devil robotzuiger. Het is ok, ben er niet laaiend over. Na 1,5 uur is hij leeg en zit het bakje vol. Het bakje is lastig er uit halen dus dat veroorzaakt een hoop stof. Het hele apparaat wordt dus tegenwoordig naar buiten gebracht en geleegd boven de composthoop.
Ranzig kakken doe je dan op de plee met deur. Van een plee zonder deur kun je afspreken dat je er niet op stinkt?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind de poepgeur de rest van de ruimte in een stuk bezwaarlijker
Vriendin heeft bij haar ouders thuis dus geen deuren, maar overal gordijnen. Kwam een andere vriendin achter toen ze naar de wc moestquote:Op maandag 22 februari 2021 18:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang we daar mee wegkomen, met die open wc van ons. Als de kinderen gaan puberen enzo![]()
![]()
Misschien vergeet ik dan wel spontaan dat er er ook een met deur hebben.
Doet me denken aan Canada. Daar zat dan wel een deurtje in. Ondertussen uitzicht over de baai.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef sigme het volgende:
Ach in Spanje, Spanje! heb ik een poepton zonder deur,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met uitzicht over het dal, maar ik vergeet altijd die foto te maken als ik poepende ben.
Of de vele wc’s in Afrika, soms superluxe, soms zelf graven (laag hoopje zand erop= kleine boodschap hoog hoopje zand erop is = grote boodschap. En voor ‘s nachts...doe maar achter die rotsenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doet me denken aan Canada. Daar zat dan wel een deurtje in. Ondertussen uitzicht over de baai.
Dat is niet waar!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZelfmoordzuigerWant hij kan geen trappen zien
Maar voor alleen woonkamer lijkt het me een handig ding.
Liever dat dan die ranzige hokken in India met die kutratten en kakkerlakkenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of de vele wc’s in Afrika, soms superluxe, soms zelf graven (laag hoopje zand erop= kleine boodschap hoog hoopje zand erop is = grote boodschap. En voor ‘s nachts...doe maar achter die rotsen
Ook daar heb ik van mogen genieten (geen parasiet gelukkig). En een woeste baviaan met hele grote tanden, ook niet heel fijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liever dat dan die ranzige hokken in India met die kutratten en kakkerlakken
Met mijn dikke vette parasiet en dodelijk ranzige diarree.
Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef sigme het volgende:
Ach in Spanje, Spanje! heb ik een poepton zonder deur,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met uitzicht over het dal, maar ik vergeet altijd die foto te maken als ik poepende ben.
Ook als je weet dat er maar 1 ander mens is in een straal van X km? En die ene persoon ook nog A) weet dat je zit te poepen en B) je tederbeminde is?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dat lijkt me serieus ongemakkelijk poepen
Maar niet fijn. Zaklantaarn tussen je tanden klemmen (toen nog niet zo’n ding op je hoofd), wcrol onder je oksel, met je andere hand vasthouden om in de vieze glibber je evenwicht te houden en koudddddd. Ik mis het nietquote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heeft ie moeite met het gebrek aan een stoeltje?
Hurkend poepen is het gezondst P!
Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het toch ingewikkeld om voor toiletbezoek als precies te determineren wat ik daar ga doen of midden in de nacht op zoek te gaan naar een wc op een andere verdieping die wel een deur heeftGeef mij maar gewoon meerdere wc's met deuren. Nieuwe huis heeft er drie
Mja, mijn wederhelft is daar meer anal (harharquote:Op maandag 22 februari 2021 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom doen wij dus niet moeilijk over deurloos wangedrag.
Maar onze wc zit niet op een slaapkamer, dat scheelt
Ik voel me nu wel pauper dat ik er maar 2 heb
De link zei hetquote:Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
Dan heb je een wc daar, en dan moet je gaan nadenken welke handelingen je er nou wel en niet op mag verrichtenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ranzig kakken doe je dan op de plee met deur. Van een plee zonder deur kun je afspreken dat je er niet op stinkt?
Dat was vroegah wel de afspraak bij de en suite badkamer incl. plee van mijn ouders, geen gekak daar als het min of meer in de buurt van bedtijd is.
Wij kakkuh lekker overal. En dan schelden we heel hard dat de ander stinkt. En hoe erg dat is. En dat de plee stinkt. Hoe lang de plee stinkt. Hoe vies de plee stinkt.
Enzo
Ah, dit zijn de betere berichtenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
@:Molo ik heb deze, de Xiaomi mi 1C. Ben er over het algemeen heel tevreden over! Hij kan trappen wel zien en zuigt prima. Ik heb wel dat als ik 'm op strong of turbo zet hij soms ineens uit gaat, maar dat is niet zo vaak en meestal bij de zwarte schoonloopmat, bijna nooit op het laminaat. Van de dweil moet je geen wonderen verwachten, echt schrobben doet 'ie natuurlijk niet, maar voor af en toe even een nat doekje over de vloer tussen dweilbeurten door is t prima.
Bij oude kastelen moet ik er dan altijd aan denken dat het best vast weleens gebeurd is dat de constructie ondeugdelijk in elkaar zat en je dus al poepende in de slotgracht viel met gemak en alquote:Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef AnneX het volgende:
Pastinaaksoep staat te wachten tot mnX thuiskomt en om 19 uur een zoom bijeenkomst heeft. Doorfietsen jongen!
Zwager woonde heel lang in een tiny house en die had echt een ‘gemak’.
Een plank met een gat erin en een berg zaagsel eronder.
Had je gepoept, dan stond er een zak zaagsel met een schep om erover heen te gooien, door het gat.
Nu is eindelijk de boerderij af met een echt toilet. Twee zelfs.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gemak
Nog kleiner dan sigme’s huis en wat was het daar gezellig.
Als wij bleven slapen, want laat geworden en drank, dan sliepen wij in de pipowagen op het terrein. Of in een tent.
Dus NIET erop poepen bedoel jequote:
Wat is je top 5?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens is laag 1 hier spontaan verdwenen. Vruchtbaar weekend was het, sinds de Grote Doos verscheen![]()
@:Aure
Hoax! FOK!kers hebben geen vriendenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is je top 5?
Welke is de beste koffie-achtig smaak?
Ik vraag dit voor een vriend
Gedore of Stahlwille?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef borisz het volgende:
DHL moet met een pakketje komen vanavond.... Ik hoop dat ze komen. De laatste keren was DHL een drama. Bellen niet aan om vervolgens het pakketje te mogen ophalen elders in de stad....
In het pakket zitten 12 grote blikken van Moersleutel..
Oh wacht, onze deurloze is niet op de badkamer nee. Dat vind ik ook niet per se wenselijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, mijn wederhelft is daar meer anal (harhar) in dan ik. Maar ik moet zeggen, dat een poepend kind terwijl ik sta te douchen ook niet buitengewoon plezierig vind, die poeplucht in warme waterdamp
Grondig!quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik geef de paaseitjes cijfers. Dit zijn de cijfers tot nu toe:
Mystery - 9,4
Melk kokos - 6,3
Framboos/chili/puur - 7,4
Wasabi limoen puur - 2,3
Melk butterscotch - 7,8
Wasabi is enkel vers lekker. En dan nog is echte wasabi moeilijk te krijgen. Daarbij ook nog eens duur.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grondig!![]()
Kan ik met laag 2 ook wel gaan doen.
Mystery schat ik minder hoog in, wasabi was idd brrrrr
Ah die zak ligt ook hier.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Wasabi is enkel vers lekker. En dan nog is echte wasabi moeilijk te krijgen. Daarbij ook nog eens duur.
Dus de kans dat er daadwerkelijk wasabi in zit is zo goed als nul.
Tevens de kilo zak eitjes van de aldi smaken beter dan die van de ah.
ohh heeft laag 2 nieuwe smaken?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grondig!![]()
Kan ik met laag 2 ook wel gaan doen.
Mystery schat ik minder hoog in, wasabi was idd brrrrr
Nee, zelfde smaken. Maar een meer geordende manier van waarderen ipv dwars door drie topics heenquote:
Nou. Dat valt nog wel mee, maar dat hurkenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er maar 1 ander mens is in een straal van X km? En die ene persoon ook nog A) weet dat je zit te poepen en B) je tederbeminde is?
Maargoed, ik heb waarschijnlijk weinig gêne op t gebied van lichaamsfuncties
Vastquote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heeft ie moeite met het gebrek aan een stoeltje?
Hurkend poepen is het gezondst P!
Dan red ik het niet met een emmer, ik heb wat groters nodigquote:Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je boven een emmer ook niet hangen, maar gewoon hurken of hindi squatten, zoals ze in sommige landen, vooral India, ook langs de weg poepen
[ afbeelding ]
Eigenlijk gewoon recht omhoog, maar als dat niet gaat kun je je hoofd en bovenlichaam naar voren brengen en dan eerst je kont in de lucht doen en dan de restquote:Op maandag 22 februari 2021 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan red ik het niet met een emmer, ik heb wat groters nodig
Zou ook niet weten hoe ik overeind moest komen na deze houding
Deze houding is trouwens ook niet fijn wanneer je niet kijkt of er ook acacia struiken in de buurt zijn (niet mij overkomen, maar een reisgenoot, de arme ziel)quote:Op maandag 22 februari 2021 21:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ja sorry, boven een gat bedoel ik eigenlijk. Mijn kont is in die houding ook niet zover boven de grond dat er een emmer onder past
En hij moest zo nodig. Speciaal voor hem aan de kant van de weg gestopt met de truck. We hadden wel medelijden. Gelukkig niet gewond of zo (behalve z'n ego) maar hij moest toch een beter plekje zoeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, dat geloof ik wel. Acacia's zijn echt nasty buggers
Als ik toch zo kon squatten.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je boven een gat ook niet hangen, maar gewoon hurken of hindi squatten, zoals ze in sommige landen, vooral India, ook langs de weg poepen
[ afbeelding ]
Hellingproef mislukte?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man op hike met scouting in het reuzengebergte hangend aan een boom bij een helling... ja was echt fantastisch
Nee dat niet maar toch hè :’) ik was leiding van de explorers. Leeftijd 13,5 tot 18. Dan kun je lachenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hellingproef mislukte?
Minus helling is hangen aan (stevige) boom altijd fijn.
Tijdens een jungle tocht ook erg aan te raden. Dan wil je niet te laag bij de grond zijn. Een paar mannelijke reisgenoten waren verbijsterd dat dit bestond
De grote ontdekking van de natuur(lijke) positiesquote:Op maandag 22 februari 2021 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat niet maar toch hè :’) ik was leiding van de explorers. Leeftijd 13,5 tot 18. Dan kun je lachen
Ik kan hetquote:Op maandag 22 februari 2021 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik toch zo kon squatten.
Mijn hielen komen dan een meter van de grond.
Maar wel die houding ja
Ik krijg m’n knieën niet eens zover gebogenquote:
Nog niet maar ben wel benieuwd.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:37 schreef AnneX het volgende:
Dat wordt een bezwaarschrift! Een idioot hoge woz taxatie.![]()
Werk aan de winkel.
Hebben de huiseigenaren hier ook de woz ontvangen?
Squatten doe ik tijdens tandenpoetsen. 😉
Ja, dan werd hier gelijk aangepast aan laatste verkoopprijs. En/of vergeleken met to.taal andere woonhuizen.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog niet maar ben wel benieuwd.
Er is zoveel verkocht hier de laatste tijd.
Maar van dit type huis zijn wij de laatste geweest die gekocht hebben. Dus ben benieuwd wat de gaan doen.
Geen idee. Misschien weten ze het hier: CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35quote:Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand toevallig of Point virgule goede kwaliteit bakblikken zijn?
Ik wil tartelette bakblikjes kopen met zo’n los plaatje onderin. Maar kom via Google vooral op overduidelijke Chinese meuk uit. En deze stond op bol.com
Even toevallig zag ik in het voorbijgaan Laura over bakvormen.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand toevallig of Point virgule goede kwaliteit bakblikken zijn?
Ik wil tartelette bakblikjes kopen met zo’n los plaatje onderin. Maar kom via Google vooral op overduidelijke Chinese meuk uit. En deze stond op bol.com
Wauw, wat een klusquote:Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef fietsie het volgende:
De cactus-taart is af, verslag : CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
[ afbeelding ]
h wat leuk vast veel werk aan gehad !quote:Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef fietsie het volgende:
De cactus-taart is af, verslag : CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
[ afbeelding ]
Ga ik morgen eens vragen. Bedankt:)quote:Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien weten ze het hier: CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #35
Ga ik even doorlezen. Dankjewel!quote:Op maandag 22 februari 2021 22:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even toevallig zag ik in het voorbijgaan Laura over bakvormen.
https://www.laurasbakery.(...)favoriete-bakvormen/
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet!quote:
Ja, lekker he?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!Was er om precies zeven uur
Nu thuis en alvast soep maken
Straks als Günther wakker is mag -ie aan de slag met:
http://tidbitsbytaylor.com/easy-apple-cinnamon-streusel-muffins/
Was net buiten inzomerjas
Fraai. Hoop werk wel. Hopelijk waardeert Uk de moeitequote:Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tragisch verkeerde interpretatie van de maatregelenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:25 schreef Myraela het volgende:
Over veel mensen op visite gesproken. Vriendin van me vertelde dat ze een vrijgezellenfeestje had van een vriendin. Helemaal coronaproof. Dus die vriendin van haar ging, samen met haar moeder, gewoon één voor één langs bij elke vriendin op dezelfde dag.![]()
+1quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef Aure het volgende:
Ja mooi fiets! En gefeliciteerd met 't kind
+2quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:47 schreef Aure het volgende:
Ja mooi fiets! En gefeliciteerd met 't kind
Mja dat is hipquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:25 schreef Myraela het volgende:
Over veel mensen op visite gesproken. Vriendin van me vertelde dat ze een vrijgezellenfeestje had van een vriendin. Helemaal coronaproof. Dus die vriendin van haar ging, samen met haar moeder, gewoon één voor één langs bij elke vriendin op dezelfde dag.![]()
*boks* Ik was net even in de tuin en zodra weer binnen ging het los! We zijn inmiddels dertig hatsjies verderquote:
Oh god ja.quote:
Hij wordt staks in stukken gedistribueerd; er komt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:59 schreef gcjoel het volgende:
Fiets hoeveel mensen verwacht je wel niet met zo'n grote taart?
Wel leuk geworden!
Ik heb hier in de badkamer hetzelfde probleem en ben sterk (met mezelf) in overleg om toch maar de tegels er ter hoogte van de douche helemaal uit te bikken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen komt iemand naar de badkamer kijken of ie de voegen kan fixen.
De meesten zeiden in de mail het al niet aan te durven en ik ben bang dat deze hetzelfde antwoord gaat geven
Wat vond Uk er zelf van? Was dit de bedoeling?quote:
Ik ben iets minder tevreden. Huis in onze straat met significant grotere inhoud is afgelopen jaar verkocht en wordt als referentie gebruikt. Toch eens in de mogelijkheden voor bezwaar gaan duiken dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Zeer tevree met de WOZ. Maar 8k omhoog.
Daarmee zo'n 3 ton onder de huidige funda-verwachte waarde![]()
Funda verwacht nogal veel van onze hut
Hier gebruiken ze ook totaal onvergelijkbare huizen als referentie, maar hebben de prijs ook niet gelijkgetrokken, dat scheelt welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:10 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik ben iets minder tevreden. Huis in onze straat met significant grotere inhoud is afgelopen jaar verkocht en wordt als referentie gebruikt. Toch eens in de mogelijkheden voor bezwaar gaan duiken dus.
Ja grote kans dat er nieuwe tegels in moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier in de badkamer hetzelfde probleem en ben sterk (met mezelf) in overleg om toch maar de tegels er ter hoogte van de douche helemaal uit te bikken.
Heidense klus.
Het eruit halen is erger dan nieuwe er in denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja grote kans dat er nieuwe tegels in moeten.
Alleen gaan wij dat niet zelf doen
Slopen klinkt altijd wel leuk....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het eruit halen is erger dan nieuwe er in denk ik
Eruit zou ik echt in no time klaar mee zijn.
En dan niet dat de klus dan klaar is.. maar vooral ikzelf.
Hmm ik zou de nieuwe tegels leuker vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slopen klinkt altijd wel leuk....
Maar wij zijn niet zo handig en het moet wel goed gebeuren (anders kunnen we het net zo goed zo laten).
Ja, dat is het lastige. Dat huis is ook een paar tientallen k's duurder dan mijn nieuwe WOZ waarde. Maar die is alweer ruim 50k boven wat ik drie jaar geleden betaalde..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze ook totaal onvergelijkbare huizen als referentie, maar hebben de prijs ook niet gelijkgetrokken, dat scheelt wel
Je beseft wel dat die WOZ waarde een jaar achterloopt he?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Oja ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik zou de nieuwe tegels leuker vinden
Bruut slopen is 1 ding.. maar daarna moet het wel dusdanig “gesloopt” zijn dat er een gladde muur overblijft.. en dat laatste stuk is dan echt zo niet mijn ding... ik zie graag vooruitgang
En ieder zn ding he.. jullie zijn beter in bier brouwen dan meeste mensen die goed zijn met badkamers waarschijnlijk
Vervelend. En zo'n uk wil je natuurlijk ook niet aan medicatie hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier was de oudste vanmorgen enorm aan het hoesten. Thuisgehouden dus.
Nu hoest hij niet meer.....Zal wel met de hooikoorts samenhangen....
Nou ja, als het hem kan helpen wel. Hij heeft zo'n last van zere ogen enzo dat het echt sneu is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vervelend. En zo'n uk wil je natuurlijk ook niet aan medicatie hebben.
Ligt geheel aan wie je het vraagt denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja ieder zijn ding.
Maar handig in huis zijn heb je wel meer aan dan aan bier brouwen
Cetirizine ofzo kan wel bij kinderen toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, als het hem kan helpen wel. Hij heeft zo'n last van zere ogen enzo dat het echt sneu is.
Pakt de bijsluiter er even bij van de centirizine 10mg tabletten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Cetirizine ofzo kan wel bij kinderen toch?
Vervelend man, gisteren hier een kind met een snotneus, ging ook de opvang meteen niet door.
Gedoe is het allemaal.
Hopelijk is hij er snel vanaf!
Kan prima, huisarts bellen hoeft niet hiervoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Pakt de bijsluiter er even bij van de centirizine 10mg tabletten.
Kinderen: niet aanbevolen bij kinderen jonger dan 6 jaar ivm niet kunnen aanpassen van de dosering. (zijn dan ook kleine pilletjes zonder breukstreep)
Even belletje huisarts plegen. De werkzame stof mag waarschijnlijk wel. Maar dan in lagere dosis.
Dat wordt een sexy dansje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef Molo het volgende:
Stofzuigerrobot is zojuist bezorgd, ligt krijsend aan de lader
(Roept 'turn me on, turn me on', helaas zonder Marvin Gaye stem)
Jij maakt er werk vanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef Molo het volgende:
Zie whatserpquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt een sexy dansje.
Oh, film het.
Nou, dat ding jaquote:
Dank.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie whatserp
[..]
Nou, dat ding ja
Zuigen kreng
Hier 28k omhoogquote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Dat kan hier al jaren in 8 maandelijkse termijnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier 28k omhoogMaar nog altijd 60k onder de prijs waarvoor we het verkocht hebben
Ik spaar overigens sinds die jaar maandelijks voor de gemeentebelasting dus het deert me niet meer zo, die enorme aanslag die je altijd neigt te vergeten![]()
Hier in twee termijnen, en het staat netjes te wachten in een hoekje van de spaarrekening. We hebben inderdaad boven verwachting verwachting verkocht. Maar ook gekocht, dus dat heft mooi weer opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan hier al jaren in 8 maandelijkse termijnen.
Dat hebben jullie netjes gedaan met aankoop.
Hier verwacht niet funda, wél de gemeente veel van verkoop van onze rij huizen.
Het is al jaren gemeentelijk monument, dus dat maakt ook niet opeens het verschil.
Jeetje johquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Candaasje het volgende:
Het verzorgingshuis van mijn oma maakt geen reclame voor vaccinatie geloof ik.
Dus van de 6 bewoners van de afdeling nog 3 levend (waarvan 1 ernstig ziek, maar dat was al eerder zo) en nu 2 verzorgsters positief getest. Symptoomloos en gevaccineerd. Dus o.a. mijn oma wordt vandaag preventief getest.
Heel het jaar corona buiten de deur weten te houden, krijg je dit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Candaasje het volgende:
Dus van de 6 bewoners van de afdeling nog 3 levend (waarvan 1 ernstig ziek, maar dat was al eerder zo) en nu 2 verzorgsters positief getest. Symptoomloos en gevaccineerd. Dus o.a. mijn oma wordt vandaag preventief getest.
Wat een rotnieuws. Je was er al bang voor, maar het wordt dus echt opnieuw betegelen. Ze denken allemaal dat alleen voegen het niet gaat oplossen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Deze voegenreparatiespecialist durft het ook niet aan. Dus of het muurtje opnieuw betegelen of het muurtje slopen.
Ai,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hoe essentieel is dat muurtje? Krijg je meer ruimte?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Deze voegenreparatiespecialist durft het ook niet aan. Dus of het muurtje opnieuw betegelen of het muurtje slopen.
en benieuwd hoe hij bevaltquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:57 schreef Molo het volgende:
Ze zijn bang als ze dat gaan proberen dat de tegels breken (leuk die hippe tegels die de vorige bewoners uitgezocht hebben) of dat het hele muurtje het zelfs begeeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een rotnieuws. Je was er al bang voor, maar het wordt dus echt opnieuw betegelen. Ze denken allemaal dat alleen voegen het niet gaat oplossen?
Ik heb toen bij de badkamer verbouwing (bad eruit inloopdouche erin) ook een glazen wand laten zetten. Naast ruimte, ook heel veel meer licht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze zijn bang als ze dat gaan proberen dat de tegels breken (leuk die hippe tegels die de vorige bewoners uitgezocht hebben) of dat het hele muurtje het zelfs begeeft.
@:Kaatje1 het muurtje is zeker niet essentieel. Ik zou zeggen hang er een douchegordijn op en je hebt veel meer ruimte. Het gordijn hangt dan ook nog ver van de douchekop dus je hebt er geen last van. Of een glazen wand....kan ook nog.
Mat glas, check.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de keuze is een douche gordijn of een glazen wand dan 100% de glazen wand. Hadden wij in onze vorige badkamer ook. Alleen goed schoonhouden anders krijg je mat glas haha
Schoonmaken is hier wel een dingetjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de keuze is een douche gordijn of een glazen wand dan 100% de glazen wand. Hadden wij in onze vorige badkamer ook. Alleen goed schoonhouden anders krijg je mat glas haha
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je beseft wel dat die WOZ waarde een jaar achterloopt he?Dus volgend jaar zou je een klapper kunnen verwachten
Kijk aan!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Ik weet nu weer alles van de voorgestelde wijziging verwerking baten uit nalatenschappen in de jaarrekening.
Zo af en toe heb ik nog wat aan de kennis die je tijdens je studie hebt opgedaan.
Ik betaal m gewoon in termijnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier 28k omhoogMaar nog altijd 60k onder de prijs waarvoor we het verkocht hebben
Ik spaar overigens sinds die jaar maandelijks voor de gemeentebelasting dus het deert me niet meer zo, die enorme aanslag die je altijd neigt te vergeten![]()
Datquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n glazen wand, mits je het kalkvrij houdt, is mooi. Vind ik dan. Douchegordijnen zijn het allemaal net niet.
Daarom moet ie ook ver genoeg weg hangen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef minilot het volgende:
Bankje. Zon.
Aan-billen-plakkende douchegordijnen zijn zo irritant! Graag deur of open inloop
En dat jullie nauwelijks iets hoeven te doen als verbouwen etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DatHoewel ik tegenwoordig het douchegordijn half dicht doe. Dat werkt al beter.
Over een paar weekjes heb ik een thermostaatkraan, een regendouche en een glazen douchehok![]()
[ afbeelding ]
Niet 100% mijn smaak qua kleuren, maar je kan niet alles hebben
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
. Dus mijn man mag de knoop doorhakken.
En smerig schimmelig en vochtig. Huuh.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef minilot het volgende:
Bankje. Zon.
Aan-billen-plakkende douchegordijnen zijn zo irritant! Graag deur of open inloop
Oh, maar ik vang nu een wopping 0,01 euro rentequote:
Rente ontvangen?! Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, maar ik vang nu een wopping 0,01 euro rente![]()
Ik kreeg vandaag nog 7 cent overgemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rente ontvangen?! Bestaat dat nog
Ik zit er ook erg sterk over te denken, maar heb nogal spul op de grond staan (stoelpoten, kleed, rommels van de katten) heeft dat dan zin? Jij bent ook een nieuwe gebruiker dus ben heel benieuwd naar je ervaringenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is aan het “dweilen” ik kan hier heelde dag naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een kleed liggen bij de bank enzo. Een hij is hoogpolig en dat stofzuigt hij prima.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook erg sterk over te denken, maar heb nogal spul op de grond staan (stoelpoten, kleed, rommels van de katten) heeft dat dan zin? Jij bent ook een nieuwe gebruiker dus ben heel benieuwd naar je ervaringen
whaha, je zou raar hebben gekeken wanneer ze gepoetst en wel in een hoekje stondenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleed liggen bij de bank enzo. Een hij is hoogpolig en dat stofzuigt hij prima.
Gewone stoelpoten gaat hij wel omheen als hij er tussen kan enzo. Wij hebben van die dichte stoelen met wieltjes. Geen idee hoe ik het niet omschrijven maar dat lukt hem niet.
Voor het dweilen kun je in de app gewoon no go area’s instellen en die onthoud hij. Hij gaat nu dus niet over het kleed en de deurmat bijvoorbeeld:)
Ik had hem net draaien toen ik met de hond wandelen was. En had nog schoenen onder de koffietafel liggen. Daar heeft hij netjes omheen gewerkt. Toch jammer dat hij ze niet even voor me op heeft geruimd
Dat zou echt vet handig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
whaha, je zou raar hebben gekeken wanneer ze gepoetst en wel in een hoekje stonden
Nog een vraag, hoe hoog is dat ding? Onder het bed zit nog een motor en daar moet hij wel onder kunnen (Ik denk er steeds meer over na)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou echt vet handig zijn.
De meeste moderne weten dat wel te omzeilen met allerlei sensors.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog een vraag, hoe hoog is dat ding? Onder het bed zit nog een motor en daar moet hij wel onder kunnen (Ik denk er steeds meer over na)
Dat snap ik, maar ik wil ook daar gezogen hebben, anders ligt er een hoopje stof net op een punt waar ik van z'n leven niet bij kom (ok, ligt er nu ook, maar nu heb ik geen robotstofzuiger)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste moderne weten dat wel te omzeilen met allerlei sensors.
Maar als Kaatje het schoon wil onder de motor dan is dat niet handigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
De meeste moderne weten dat wel te omzeilen met allerlei sensors.
Deze heeft een hoogte van 10 cm nodig om ergens onderdoor te kunnen. Mijn tv meubel is echt net te laag. Nou ja moet toch af en toe zelf stofzuigen want de plinten moeten toch ook gedaan worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog een vraag, hoe hoog is dat ding? Onder het bed zit nog een motor en daar moet hij wel onder kunnen (Ik denk er steeds meer over na)
Ik weet niet of er combinaties zijn met een beter soort dweil functie. Ik heb alleen tot ongeveer ¤700,- gekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Onder de motor gaat niet lukken (2 cm), maar wel er rondom heen natuurlijk.
Nu eens verdiepen of ik er ook een dweilfunctie in wil.
1x per twee weken dweilt de hulp en ik af en toe als het echt nodig is (hooguit 3x per jaar) dus eigenlijk is dat niet nodigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet of er combinaties zijn met een beter soort dweil functie. Ik heb alleen tot ongeveer ¤700,- gekeken.
Wij laten onze robotzuiger alleen rijden als we niet thuis zijn of als we boven zijn. Anders worden we gek, hij is best luid en doet meer dan een uur over 50m2...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht even op de review van @:Molo. Met name het geluidsniveau wil ik graag weten (ivm werken en calls)
Ik zou er geen calls mee doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht even op de review van @:Molo. Met name het geluidsniveau wil ik graag weten (ivm werken en calls)
Bij mij is alles open, dus slaapkamer, gang en woonkamer/keuken zowel overdag als ‘s nachtsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou er geen calls mee doen.
Maar zet hem zelf altijd aan voor ik naar bed ga. Dan word ik wakker met een schone woonkamer![]()
Dan zou ik de mijne in de avond aanzetten, als je tv aan het kijken bent of zo. Moet je het geluid van de tv wat harder zetten, maar er prima bij te zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
B
[..]
Bij mij is alles open, dus slaapkamer, gang en woonkamer/keuken zowel overdag als ‘s nachts
Ik gooi ook van alles omhoogquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:05 schreef Aure het volgende:
Wij laten de onze ook alleen rijden als we niet thuis zijn. Hier doet ie ongeveer een minuut over 1m2soms net wat langer. Stoelen zetten we altijd ff op de tafel, want dan weten we dat het gewoon goed wordt gedaan (en sneller).
Ik zie er net 1 die wat stiller is, en ook goede reviewsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 als je alles open hebt loont het denk ik wel echt de moeite om te investeren in een wat duurder, slimmer en snelle model.
Zodat je zo kort mogelijk in het lawaai zit.
Tenzij je regelmatig zo lang de deur uit bent dat je hem dan aan kunt zetten natuurlijk.
Swiffer is ook Zennnn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie er net 1 die wat stiller is, en ook goede reviews
Maar ik ga nog even denken. Moet zoveel van de vloer halen dat ik daar haast meer tijd mee kwijt ben dan met de swiffer door t huis.
Ik let daar eigenlijk nooit op. Ik doe gewoon maar watquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:39 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. ik heb sinds lange tijd weer eens aardappelen op staan.. ik ehm.. hoop maar dat het hardkokende aardappels zijn..
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En smerig schimmelig en vochtig. Huuh.
Wij zijn al 4 jaar onderweg naar een glazen wandje. Maar eigenlijk is open ruimte rondom de douche ook zo lekker dat we nog steeds trekkerenquote:In ons nieuwe huis zit een inloopdouche, maar die is te ondiep. De oplossing was om douchekop naar de achterwand te verplaatsen (terwijl de kraan bleed hangen) en een trekker neer te zetten.![]()
Onze oplossing is om er een paar honderd euro tegenaan te gooien en een glazen wandje te laten plaatsen.
Ik kreeg een filmpje van TP wat erg hielp. Ik kan dus tijdens het werken van dat ding nergens heen, en ook al kunnen de katten prima tegen de stofzuiger (hoorde bij hun opvoeding), maar ik denk dat zo’n robot stofzuiger voor grote paniek gaat zorgen. En met name Nika is de laatste tijd erg relaxed, dat offer ik niet zomaar opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Swiffer is ook Zennnn.kon je maar een robot op proef bruiklenen.
Schoonzus die kloeg over dweilen en zo, wilde er nog niet aan.
Andere bekende is razend enthousiast met tegelvloeren en nat en droog dweilen.
Inmiddels het woz topic een schop gegeven in wgr.
Succes, Cat. Mn.X gaat naar de fotoclub al zoomend.
Ik vind m hartstikke stil, denk dat ie tijdens een call ook prima aan kan eigenlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Tevens vandaag weer een wenkbrauw ophaal moment...
Collega komt op maandag naar deze stad, slaapt 3 nachten in hotel en gaat dan donderdag weer naar huis terug.. hier zijn op dit moment ook de restaurant gesloten dus ik stelde voor om dan een keer bij mij te komen eten, wat hij had inmiddels alle opties van de menu kaart van het hotel wel gehad.. dus het plan was om vanavond hier te komen eten .. (dit is niet de vega kerel overigens)
Belt ie vandaag enigszins schoorvoetend op..
"ja ehm.. ik heb het overlegd met mijn vrouw.... en het lijkt me geen goed idee om bij jou te komen eten.. "
Ok. Ehm hoezo?
"Nouja lastig. "
Als ik een kerel was gewest was het dan geen probleem geweest ?
"Ehm nope.. "
![]()
![]()
Mijn leven, echt hoor...
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Collega komt op maandag naar deze stad, slaapt 3 nachten in hotel en gaat dan donderdag weer naar huis terug.. hier zijn op dit moment ook de restaurant gesloten dus ik stelde voor om dan een keer bij mij te komen eten, wat hij had inmiddels alle opties van de menu kaart van het hotel wel gehad.. dus het plan was om vanavond hier te komen eten .. (dit is niet de vega kerel overigens)
"ja ehm.. ik heb het overlegd met mijn vrouw.... en het lijkt me geen goed idee om bij jou te komen eten.. "
Ok. Ehm hoezo?
"Nouja lastig. "
"Ehm nope.. "
![]()
![]()
Mijn leven, echt hoor...
Jenig wat triest ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Ok. Ehm hoezo?
"Nouja lastig. "
"Ehm nope.. "
![]()
![]()
Mijn leven, echt hoor...
Wat intens sneu.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Ok. Ehm hoezo?
"Nouja lastig. "
"Ehm nope.. "
![]()
![]()
Mijn leven, echt hoor...
Hier zou het ipv swifferen moeten zijn, en ja twee enorm (lang) harige huisdieren. Denk dat ik t nog even uitstelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind m hartstikke stil, denk dat ie tijdens een call ook prima aan kan eigenlijk
Maar weet niet welk geluidsniveau jij storend vindt en waarom je tijdens werktijd/calls m precies aan zou willen hebben.
Verder vooral kijken naar gebruikseisen denk ik, die voor jou wellicht heel anders zijn dan voor mij![]()
Koos begon al te miepen dat hij niet óveral in hoekjes kwam enzo.
Ja, dat zal, maar daarvoor was deze ook niet bedoeld. Is echt voor erbij.
Wel kind en man in huis hier, geen harige huisdieren. En ook alleen maar voor begane grond bedoeld in eengezinswoning, maakt natuurlijk ook verschil.
Ben ik ook. Andere collega kijkt steevast 30 cm lager dan mn ogen naar mij..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:57 schreef Molo het volgende:
Misschien vind ie je ook wel gewoon een geil wijf?
Want jij rukt m meteen z’n kleren van ‘t lijf?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Ok. Ehm hoezo?
"Nouja lastig. "
"Ehm nope.. "
![]()
![]()
Mijn leven, echt hoor...
Nee, alles was al bekend toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Myraela het volgende:
Zitten we weer naar de persconferentie te kijken?
Ja, maar ik vind de toon wel fijn om te horen. Deze keer vind ik het heel erg 'We versoepelen de maatregelen een inieminiebeetje, MAAR DE KANS DAT WE WEER MOETEN AANSCHERPEN IS GROOT!'.quote:
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik kijk... Tegen beterweten in. Afijn verkiezingen komen eraan. Dat is wel duidelijk.
Waar haal je dat uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik kijk... Tegen beterweten in. Afijn verkiezingen komen eraan. Dat is wel duidelijk.
Tja, misschien gaan mensen zich nu wat beter aan de regeltjes houden om te houden in de weet wat ze anders moeten opgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Myraela het volgende:
Deze keer vind ik het heel erg 'We versoepelen de maatregelen een inieminiebeetje, MAAR DE KANS DAT WE WEER MOETEN AANSCHERPEN IS GROOT!'.
Welke figuren?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Candaasje het volgende:
Dat zulke figuren met zichzelf kunnen leven
Zou me verbazen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef derLudolf het volgende:
Tja, misschien gaan mensen zich nu wat beter aan de regeltjes houden om te houden in de weet wat ze anders moeten opgeven.
Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, misschien gaan mensen zich nu wat beter aan de regeltjes houden om te houden in de weet wat ze anders moeten opgeven.
Nee.quote:
Je vergat even naar de cijfers te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze versoepelingen en een blik op de kalender.
Yep....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:11 schreef borisz het volgende:
Je denkt niet dat het gewoon tijd is voor wat versoepelingen? Ik denk dat er anders steeds minder mensen zijn die ook nog maar een beetje rekening houden met de basisregels.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef borisz het volgende:
Deze versoepelingen en een blik op de kalender.
Ga ik ook echt niet doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hoeft geen gebruik te maken van de geboden verruiming
Puur alleen de angst voor derde golf helpt niet meer, plus verkiezingen in aantochtquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het gewoon tijd is voor wat versoepelingen? Ik denk dat er anders steeds minder mensen zijn die ook nog maar een beetje rekening houden met de basisregels.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef gcjoel het volgende:
Ze weten ook wel dat de rekening eruit is. Het is gewoon hopen dat zo'n klein beetje ruimte mensen weer goede moed geeft.
Dat is niet waar, luister naar Ruttequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga ik ook echt niet doen.
Maar wat ik doe heeft weinig effect op het gehele plaatje.
Bij de oosterburen gaan de kappers ook open. Daar duren de verkiezingen nog even.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Puur alleen de angst voor derde golf helpt niet meer, plus verkiezingen in aantocht
Ik heb niet het idee dat dat per se de redenatie is die er achter zet, al zal het nooit helemaal open gegooid worden wat de achterliggende gedachte en de weg hoe ze bij die gedachte komende zijn is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Je haar in model laten knippen is natuurlijk veel belangrijker dan algehele lichamelijke en geestelijke gezondheid dmv (buiten) sporten met meer dan 2 volwassenen die ouder zijn dan 27. Logisch.
En wat heeft dat met Nederland te maken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de oosterburen gaan de kappers ook open. Daar duren de verkiezingen nog even.
Mark zei zoiets als 'naar contactberoepen ga je niet dagelijks en geeft daarom minder contactmomenten en verkeer', dat kan 100 keer zo zijn maar teringjantje he.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat per se de redenatie is die er achter zet, al zal het nooit helemaal open gegooid worden wat de achterliggende gedachte en de weg hoe ze bij die gedachte komende zijn is.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is niet waar, luister naar Rutte
Dat wat Mark zegt en wat de werkelijke reden is loopt nogal eens uit elkaar kan ik je uit eigen ervaring zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mark zei zoiets als 'naar contactberoepen ga je niet dagelijks en geeft daarom minder contactmomenten en verkeer', dat kan 100 keer zo zijn maar teringjantje he.
Het feit dat de boel wat versoepeld wordt vanwege de verkiezingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Nederland te maken?
Ik ging er ook niet vanuit dat hij de volledige waarheid vertelde.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wat Mark zegt en wat de werkelijke reden is loopt nogal eens uit elkaar kan ik je uit eigen ervaring zeggen![]()
Kappers staan op omvallen, nauwelijks steunregelingen, en die mensen gaan illegaal weer (thuis)knippen voor geld.
Steeds meer vraag naar ook, draagvlak holt achteruit.
Dat gaat hij natuurlijk niet vertellen op die manier, precedentwerking enzo
Één van de redenen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het feit dat de boel wat versoepeld wordt vanwege de verkiezingen.
Het is ook allemaal diep treurigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ging er ook niet vanuit dat hij de volledige waarheid vertelde.Ik ben wel oprecht verdrietig voor mezelf.
Dus de kinderopvang zelf vangt juist lekker geld?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook allemaal diep treurig
Ik kwam er vanavond achter dat de kinderopvang alleen open is voor noodopvang en de medewerkers niet meer uren dan dat betaalt. Dus de medewerkers die thuis zitten krijgen amper betaald want die draaien met kutflexcontracten geen uren.
En de contracten met ouders lopen gewoon door en worden door de overheid gecompenseerd. En die medewerkers zijn dus gewoon keihard de Sjaak
Teringlijers
Wow he hoe kan dat dan? Wat bizar!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook allemaal diep treurig
Ik kwam er vanavond achter dat de kinderopvang alleen open is voor noodopvang en de medewerkers niet meer uren dan dat betaalt. Dus de medewerkers die thuis zitten krijgen amper betaald want die draaien met kutflexcontracten geen uren.
En de contracten met ouders lopen gewoon door en worden door de overheid gecompenseerd. En die medewerkers zijn dus gewoon keihard de Sjaak
Teringlijers
Yepquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus de kinderopvang zelf vangt juist lekker geld?
Die ervaring hoorde ik ook vanmiddag van winkelmedewerkers van wibra enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus de kinderopvang zelf vangt juist lekker geld?
Winkels zijn niet dik gecompenseerd. Winkels hebben het echt enorm moeilijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die ervaring hoorde ik ook vanmiddag van winkelmedewerkers van wibra enzo.
Bedrijven zijn dik gecompenseerd en de medewerkers moeten van de zomer de thuiszit uren ‘inhalen’. Voor niks.
Afgezien van niet netjes (ik druk me nu heel netjes uit), mag dat zomaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Winkels zijn niet dik gecompenseerd. Winkels hebben het echt enorm moeilijk.
Hoe onjuist en niet netjes ook, ik snap wel dat die proberen om ergens het hoofd boven water te houden.
Kinderopvang loopt qua inkomsten gewoon volledig door. En sommigen hebben dus fors minder kosten ten koste van hun flexmedewerks, en dat zijn er veel in die branche. Dat is echt absoluut een groot verschil
Eerste weet ik niet, gok van niet (afhankelijk van contracten) maar noodsituatie dus snap wel dat ze iets proberen. Hoewel ik nog steeds vind dat de werknemers gewoon hun recht moeten krijgen en opeisenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afgezien van niet netjes (ik druk me nu heel netjes uit), mag dat zomaar?
Dit denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Waar komt die 27 jaar trouwens vandaan? Met dat sporten.
Fijne lui, die werkgevers die het geld in hun eigen zak steken en hun medewerkers laten barsten
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit denk ik
https://en.m.wikipedia.org/wiki/27_Club
Want massa's doden te verwachten door die specifieke versoepeling?
Ik werd vanmiddag 24 geschat, via Teams beeldbellen.quote:
Is 41 tegenwoordig al oud?? Dat zijn je eigen woorden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was ik alvraag maar aan @:derLudolf
Collega die ik 2 keer in het echt heb gezien sloeg ook stijl achterover toen hij hoorde hoe oud ik was. Egostrelendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag 24 geschat, via Teams beeldbellen.
Zou ik ermee wegkomen bij het sporten, in real life?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Collega die ik 2 keer in het echt heb gezien sloeg ook stijl achterover toen hij hoorde hoe oud ik was. Egostrelend
In elk geval te oud om veilig te kunnen sportenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is 41 tegenwoordig al oud?? Dat zijn je eigen woorden.
Vreemden denken nog wel eens dat ik student bent maar ik gok het er maar niet op. Dan ben ik officieel meteen echt oudquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag 24 geschat, via Teams beeldbellen.
Zou ik ermee wegkomen bij het sporten, in real life?
![]()
![]()
Al gaat je crosstrainer nog zo snel, de Covid achterhaalt je welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In elk geval te oud om veilig te kunnen sporten
Bij Jysk hebben ze vaak wel vrolijke douchegordijnen. Ik word wel blij van mijne, met witte, grijze, blauwe en groenige driehoekjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n glazen wand, mits je het kalkvrij houdt, is mooi. Vind ik dan. Douchegordijnen zijn het allemaal net niet.
Al hangt een douchegordijn nog aan een gouden ring....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij Jysk hebben ze vaak wel vrolijke douchegordijnen. Ik word wel blij van mijne, met witte, grijze, blauwe en groenige driehoekjes.
Thanks! Een vriendin linkte deze naar me maar nu klinkt t niet meer interessant genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
Zure mat smaak nu hier, van de HEMA
Zogenaamd ook met knettersuiker.
Smaak tikje zurig, met harde stukjes suiker, had ook drie miljard andere smaken kunnen zijn
Niet in al mijn huizen. Ik ben nu in glasvezelhutjeopdehei. Piedaterre heeft wel lijntjes liggen, maar geen provider, dat kost minimaal 30 euro/mnd. In Spanje is er natuurlijk geen aansluiting.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb je geen internetaansluiting in je huis dan @:sigme ?
Kom hier sporten. Ik kom regelmatig langs de Crossfit en sportschool hier en daar staan ze nog gewoon. Zaterdag telde ik er minstens 10 in een groepje bij elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mark zei zoiets als 'naar contactberoepen ga je niet dagelijks en geeft daarom minder contactmomenten en verkeer', dat kan 100 keer zo zijn maar teringjantje he.
Ik ben dus ook grijs aan het worden. Er lijkt in vlagen grijs haar bij te komen, de laatste tijd weer een stuk meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar mooi toch
Mijn grijze haar in het echt verraad me wel behoorlijk, mijn kinderachtige gedrag is wellicht wat verwarrend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |