Waar is je personeel, ik noem een @onlogischquote:Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef GGMM het volgende:
Verder waren je opmerkingen dat je half Italiaans bent en je vader nooit gekend hebt niet helemaal ontopic natuurlijk
Maar ik heb een beetje geveegd!
[ afbeelding ]
Gelachen om je grap in het Seedorftopic.quote:
Okequote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakketje is er, het boekje van Sjoerd zat er nog niet bijBlijkbaar omdat de Napolisokken die je erbij kreeg nog onderweg zijn vanuit Italië. Walgelijk.
Dit lijken me prima boekjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pakketje is er, het boekje van Sjoerd zat er nog niet bijBlijkbaar omdat de Napolisokken die je erbij kreeg nog onderweg zijn vanuit Italië. Walgelijk.
Is ook geen verplichtingquote:Op maandag 22 februari 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Misschien kan je even wat kritischer naar je posts kijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook geen verplichting. We leven in een vrij land GGMM!
Misschien wel. Misschien niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je even wat kritischer naar je posts kijken
Wat fijn dat er zo weinig problemen waren.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Na vieren maanden werd er nog eens een nieuw deel geopend.
Topicreeks: FOK! en advertenties. Meld hier problemen...
@:Scrummie
Ik heb de eerste Hard Gras nog. Ging over Romario. Ga later een heel zooi op Marktplaatse zetten. Te veel stof na 50 jaar.. Als je interesse hebtquote:Op maandag 22 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat is er zo eentje met beetje een kleurtjequote:Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan jouw gezichtscreme?
Voor mij is iedereen gelijk, ongeacht welke kleur iemand heeft.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is er zo eentje met beetje een kleurtjeTenzij hij dat wil, maar dat is niet echt mannelijk volgens mij.
nou dan moet hij het maar proberen. kijken hoe dat staat.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen gelijk, ongeacht welke kleur iemand heeft.
Dan maakt hij direct geen kans meer om voetbaltrainer te worden (bij een grote club)...quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is er zo eentje met beetje een kleurtjeTenzij hij dat wil, maar dat is niet echt mannelijk volgens mij.
@KingRoland is vast niet iemand die er bang voor is om zijn vrouwelijke kant te laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
zo donker is het nou ook weer nietquote:Op maandag 22 februari 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan maakt hij direct geen kans meer om voetbaltrainer te worden (bij een grote club)...@:CSeedorf
dan wil ik wel een foto zien.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland is vast niet iemand die er bang voor is om zijn vrouwelijke kant te laten zien.
Helaas ontspoort het topic nogal.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef Karina het volgende:
ooohhh dat is wel heel toevallig over dat kleurtje, zie nou dat topic pas
ja waar zijn de vbl modsquote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas ontspoort het topic nogal.
Jij wordt te weinig geneukt door mannen met Italiaans bloed.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas ontspoort het topic nogal.
Als het hier misgaat, dan zijn zij de eersten die wegvluchten.quote:
Suck the fuck up.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wordt te weinig geneukt door mannen met Italiaans bloed.
Lol is Niels gay?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wordt te weinig geneukt door mannen met Italiaans bloed.
Ik vond die "lol" een beetje raar. Alsof dat een reden is om iemand uit te lachen ofzo. Beetje apart maar okequote:Op maandag 22 februari 2021 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik dat danwist het niet, nu wel dus.
Nee, niet dat daar iets op tegen is overigens.quote:
je bent zelf apart en ook een beetje raar.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond die "lol" een beetje raar. Alsof dat een reden is om iemand uit te lachen ofzo. Beetje apart maar oke
ik ben vooral tegen GGMM met zijn bijdehante gedoe.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, niet dat daar iets op tegen is overigens.
Ik ben ook tegen racisme.
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben vooral tegen GGMM met zijn bijdehante gedoe.
Hij was net zo blij dat hij niet meer door Els Rechts op twitter is geblokkeerd, maar dit zal hem erg pijn doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben vooral tegen GGMM met zijn bijdehante gedoe.
Komt hij wel weer overheen. En die Els Rechts heb ik helaas even gemist.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was net zo blij dat hij niet meer door Els Rechts op twitter is geblokkeerd, maar dit zal hem erg pijn doen.
Een nogal dommige fan van Thierry Baudet op twitter.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt hij wel weer overheen. En die Els Rechts heb ik helaas even gemist.
Els is iemand die openlijk uitkomt voor haar rechtse meningquote:Op maandag 22 februari 2021 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt hij wel weer overheen. En die Els Rechts heb ik helaas even gemist.
Oh, ik wist niet eens dat ze echt zo heet.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Els is iemand die openlijk uitkomt voor haar rechtse mening
En ze heet toevallig ook echt Els Rechts
Net zo ongrappig als Hans Teeuwen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wat humor die Els recent gepost heeft
Poar neem'n.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wat humor die Els recent gepost heeft
Gijp vond het wel erg leuk dat iemand 10x DIXIE roept.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zo ongrappig als Hans Teeuwen.
Derksen deed ook alsof hij het leuk vond.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gijp vond het wel erg leuk dat iemand 10x DIXIE roept.
Ja daar doelde ik ook een beetje op, dat was gewoon super irritant en totaal niet leuk.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon er nog niet om glimlachen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Derksen deed ook alsof hij het leuk vond.
Maar dat was écht niet grappig inderdaad
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zo ongrappig als Hans Teeuwen.
Ik ben bang dat dit door zijn medicijngebruik kwam.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ja het was toevallig hier ook toepasselijkquote:Op maandag 22 februari 2021 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag net op twitter al dat je hem niet zo leuk vindt.
Die zit inderdaad binnenkort weer achter het bankje terwijl de directeur voor de deur staat met een pond kibbeling.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit door zijn medicijngebruik kwam.
Een inhoudelijke discussie over racisme blijkt hier niet mogelijk te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef Karina het volgende:
Dat topic van Rene gaat lekker trouwens
nee en rene bedoelde het zo serieus ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een inhoudelijke discussie over racisme blijkt hier niet mogelijk te zijn.
Aan jou heeft het niet gelegen rené!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
Ik open gewoon een leuk topic over nieuws dat vandaag veelbesproken wordt
Niets meer, niets minder.
Ik vind het een terecht topic.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:03 schreef GGMM het volgende:
Ik open gewoon een leuk topic over nieuws dat vandaag veelbesproken wordt
Niets meer, niets minder.
quote:Op maandag 22 februari 2021 17:07 schreef Scheepskok het volgende:
Omdat ik doof ben geworden, bijna doof, kan ik tot mijn grote ongeluk mijn favoriete programma op Radio 1 op zaterdagavond en zondagmiddag niet meer volgen.
Ik ben nu afhankelijk van de krant die ik elke maandag koop om lekker de wedstrijden over te lezen vanavond met koffie.
Een mens moet wat...
Hoe ben je doof geworden dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:07 schreef Scheepskok het volgende:
Omdat ik doof ben geworden, bijna doof, kan ik tot mijn grote ongeluk mijn favoriete programma op Radio 1 op zaterdagavond en zondagmiddag niet meer volgen.
Ik ben nu afhankelijk van de krant die ik elke maandag koop om lekker de wedstrijden over te lezen vanavond met koffie.
Een mens moet wat...
Tijd om aan de drank te gaanquote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koekoek, ik ben benieuwd hoe @:Scrummie deze mokerslag verwerkt.
Ziekte van meniere gehad. En het was al slecht. Ben een senior maar Langs de lijn had een speciaal plekje in mijn hart. Heerlijk die verslaggeving en de commentaren er omheen. Binnen kort wel naar de audicien. Maar ik baal wel. Kan moeilijk de radio hard gaan zetten, kan nu goed opschieten met de buren, graag houd ik dat zo.quote:
Bah, dat lijkt mij echt ontzettend kut. Koptelefoon geen optie? Kan ook draadloos, dat doet die ouwe van mij ook wel eens. Die heeft ook nog altijd graag langs de lijn op. (of teletekst lol)quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ziekte van meniere gehad. En het was al slecht. Ben een senior maar Langs de lijn had een speciaal plekje in mijn hart. Heerlijk die verslaggeving en de commentaren er omheen. Binnen kort wel naar de audicien. Maar ik baal wel. Kan moeilijk de radio hard gaan zetten, kan nu goed opschieten met de buren, graag houd ik dat zo.
Er bestaan tegenwoordig wel hele goede hoorapparaten. Ik had een tante die echt stokdoof was, maar met zo'n apparaat kon ze alles toch nog wel volgen. Ze had ook een ringleiding, dan kun je beter de tv en radio horen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ziekte van meniere gehad. En het was al slecht. Ben een senior maar Langs de lijn had een speciaal plekje in mijn hart. Heerlijk die verslaggeving en de commentaren er omheen. Binnen kort wel naar de audicien. Maar ik baal wel. Kan moeilijk de radio hard gaan zetten, kan nu goed opschieten met de buren, graag houd ik dat zo.
Dat klinkt erg hoopvol.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er bestaan tegenwoordig wel hele goede hoorapparaten. Ik had een tante die echt stokdoof was, maar met zo'n apparaat kon ze alles toch nog wel volgen. Ze had ook een ringleiding, dan kun je beter de tv en radio horen.
Een koptelefoon maakt het erger.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bah, dat lijkt mij echt ontzettend kut. Koptelefoon geen optie? Kan ook draadloos, dat doet die ouwe van mij ook wel eens. Die heeft ook nog altijd graag langs de lijn op. (of teletekst lol)
En dan heb je ook nog eens de mazzel dat je de werken van Mike Verweij mag lezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Een koptelefoon maakt het erger.
Bij de krant ga ik er voor zitten. Na het eten. Koffie erbij. Het Telegraaf Sportkatern is gelukkig erg uitgebreid.
En de pittige column van falentijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens de mazzel dat je de werken van Mike Verweij mag lezen.
Pics?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn pakket met ipa's is na gvd een week eindelijk binnengekomen @:lenny_leonard
Aangenomen door mijn bovenbuurman dus hopen dat alles heel is gebleven
Erg jammer dat die irritante voice-over bij Feyenoord TV die de 'Week van Feyenoord' doorneemt nog ademt.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een ondeugend bakje koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
@:Lenny_Leonard is de mod die VBL nooit gehad heeft (eentje die ook daadwerkelijk iets doet)
Ik kijk eigenlijk zelden FeyenoordTV, walgelijke propaganda.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat die irritante voice-over bij Feyenoord TV die de 'Week van Feyenoord' doorneemt nog ademt.
beetje jeugdjournaal qua niveauquote:Op maandag 22 februari 2021 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelden FeyenoordTV, walgelijke propaganda.
Zanger Rinus.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelden FeyenoordTV, walgelijke propaganda.
Ik zit nu met zanger Rinus, Anco Jansen, de altijd enthousiaste Milan en jodenhoer in een clubhouse room. Ter infoquote:
Nog invites?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit nu met zanger Rinus, Anco Jansen, de altijd enthousiaste Milan en jodenhoer in een clubhouse room. Ter info
Hoi Scrummie, je bent iemand die geilt op z'n eigen ego. Jammer dat andere users bang voor je waren en zijn. Jammer dat de hooligans ook andere users van het forum afjagen, net zoals uit de stadions. Wees trots op jezelf. Ik trotseer je middelmatige FOK! hooligan fan van een middenmotor. Ik lust je rauw. Reageer nog op me. Zoals je weet reageer ik nooit op uitschot zoals jij. Je mag daarom het laatste woord hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
@:Lenny_Leonard is de mod die VBL nooit gehad heeft (eentje die ook daadwerkelijk iets doet)
Is dit echt?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Scrummie, je bent iemand die geilt op z'n eigen ego. Jammer dat andere users bang voor je waren en zijn. Jammer dat de hooligans ook andere users van het forum afjagen, net zoals uit de stadions. Wees trots op jezelf. Ik trotseer je middelmatige FOK! hooligan fan van een middenmotor. Ik lust je rauw. Reageer nog op me. Zoals je weet reageer ik nooit op uitschot zoals jij. Je mag daarom het laatste woord hebben.
De supporters bestormen het stadion al bijna, dat zal niet lang meer duren.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon van den Brom krijgt ook al bijna weer de zeik, zelfs die Belgjes zijn hem zat. Leuke rubriek.
Ik heb mijn abo van @Coco gekregen dus geen idee waar jij het over hebt.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een abo cadeau doen.
Oja, die had ik al gelezen maar schijnbaar de inhoud alweer vergeten.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / Wat een vreselijk , humorloze man is dat. Die heeft geen kapper?
Je vorige abo tering lul!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo van @:coco gekregen dus geen idee waar jij het over hebt.
Zal het in de agenda zetten. @Calandquote:Op maandag 22 februari 2021 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn abo loopt over een dikke maand af. (dit even ter info)
Als Aad zoiets roept loopt het meestal wat anders he?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
Volgens Bilate én Aad de Mos gaat Hendriks een grote worden @:scrummie
Het ging net de hele tijd over Feyenoord inclusief FeyenoordTMquote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Aad zoiets roept loopt het meestal wat anders he?
Maar wel fijn dat we de opvolger van Senesi al in huis hebben.
Volgens Aad gaat Ajax ook meer vangen voor Gravenberch dan voor Frenkie en de Ligt. (en is het een groter talent)quote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
Volgens Bilate én Aad de Mos gaat Hendriks een grote worden @:scrummie
Wanneer zal Obispo de gouden bal winnenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Aad gaat Ajax ook meer vangen voor Gravenberch dan voor Frenkie en de Ligt. (en is het een groter talent)
Die gun ik nog het voordeel van de twijfel na zijn blessure.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Wanneer zal Obispo de gouden bal winnen
Goed bezig maat!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
is goed.quote:
waar doe je aan meequote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maat, bid even voor me in de hoop dat ik een rtx 3060 kan scoren donderdag.
doe dat dan een half uurtje laterquote:Op maandag 22 februari 2021 20:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:oriente
De RTX3060 komt donderdag om 18:00 uit en zal om 18:02 overal uitverkocht zijn. Ik hoop op het beste, met hulp van vriend God.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is goed.
[..]
waar doe je aan mee
Oh oke ik zal ook voor jou biddenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De RTX3060 komt donderdag om 18:00 uit en zal om 18:02 overal uitverkocht zijn. Ik hoop op het beste, met hulp van vriend God.
Een flinke belediging voor ome Adolf.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef Nober het volgende:
Wie van jullie heeft dit gedaan?
[ twitter ]
Dat ding is een stuk duurder dan ik ooit aan een hele computer/laptop heb uitgegeven.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De RTX3060 komt donderdag om 18:00 uit en zal om 18:02 overal uitverkocht zijn. Ik hoop op het beste, met hulp van vriend God.
pardon watquote:Op maandag 22 februari 2021 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ding is een stuk duurder dan ik ooit aan een hele computer/laptop heb uitgegeven.
Edit: Oh op de tweede site viel de prijs nog wel mee.
Hoe werkt zoiets dan? De hele dag bol.com en Alternate refreshen in de hoop dat er een productpagina verschijnt?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maat, bid even voor me in de hoop dat ik een rtx 3060 kan scoren donderdag.
Zoiets ja, al die sites zo'n beetje. Het schijnt dat om exact 18:00 de release van start mag gaan, maar er zullen vast shops komen die daar maling aan hebben en om 12:00 de productpagina's online gooit.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? De hele dag bol.com en Alternate refreshen in de hoop dat er een productpagina verschijnt?
Heb m'n 3080 gescoord een week na release, toen was er nog geen schaarste.
Ja bizar, zelfde met de consoles is ook niet aan te komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zoiets ja, al die sites zo'n beetje. Het schijnt dat om exact 18:00 de release van start mag gaan, maar er zullen vast shops komen die daar maling aan hebben en om 12:00 de productpagina's online gooit.
Geluksvogel.Hier, een spreadsheet met de beschikbaarheid per GPU. Het is echt niet leuk meer, en die prijzen..
jup erg slim van NVIDIA, gaan de componenten gewoon naar een fabrikant die ze wel maaktquote:Op maandag 22 februari 2021 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bizar, zelfde met de consoles is ook niet aan te komen.
Scheelt wel dat die 3060 niet geschikt is voor die crypto hoeren @:atypisch .
Hoezo zijn hun eigen producten.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup erg slim van NVIDIA, gaan de componenten gewoon naar een fabrikant die ze wel maakt
strijd om de microchips
Is toch beter een initiatief om crypto en gamen (in elk geval proberen) gescheiden te houden.quote:Something cryptocurrency miners should consider if they're thinking about turning to the RTX 3060, Nvidia is taking steps to keep these cards reserved for gamers. The cards will include software drivers that nerf the hash rate by half, should Ethereum mining algorithms be detected. In a perfect world, this would make the precious few cards we actually see less desirable for the mining community, so mere mortals like us might actually have a chance to grab one.
Nvidia has made it clear to us that "end users cannot remove the hash limiter from the driver. There is a secure handshake between the driver, the RTX 3060 silicon, and the BIOS (firmware) that prevents removal of the hash rate limiter."
quote:
Lekker maat. Ik heb net mijn lunch op (visjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu lunchen
Heb ik gewoon schijt aan
Wat voor visje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik heb net mijn lunch op (visje)
Lekker man, makreeltje. Pepermakreeltje of gewoon standaard?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een makreel.
Pics heb ik niet, te laat.
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, makreeltje. Pepermakreeltje of gewoon standaard?
Ik eet iedere week een makreeljte van de zaterdagsemarkt visboer. Kibbeling is eigenlijk te vet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een makreel.
Pics heb ik niet, te laat.
Ik eet eigenlijk alleen haring en mosselen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet iedere week een makreeljte van de zaterdagsemarkt visboer. Kibbeling is eigenlijk te vet.
Nooit iets anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen haring en mosselen.
Als Tong ben ik dol op mosselen. Haring lust ik dan weer niet. Kabeljauw is ook heerlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zou ik eens makreel pakken maat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen Pangasius hoef ik niet. Mijn favoriete viswinkel, die helaas weg is, wilde dat ook niet verkopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ja, ik lust eigenlijk alle vis wel. Maar ik koop vrijwel alleen haring en mosselen. Maar ik ga deze week nog iets anders nemen. Misschien wel makreel.
Zo'n racistische viswinkel zal wel gecancelled zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen Pangasius hoef ik niet. Mijn favoriete viswinkel, die helaas weg is, wilde dat ook niet verkopen.
Pangasius is toch wel de Quatarese stadionbouwer onder de vissoorten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n racistische viswinkel zal wel gecancelled zijn
Ik heb alvast maar een afspraak bij de kapper gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
[ afbeelding ]
Ongeschonden uit de strijd gekomen
Gewoon standaard. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, makreeltje. Pepermakreeltje of gewoon standaard?
Erg spannend. Hopelijk krijgen we pics te zien!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Ja, ik lust eigenlijk alle vis wel. Maar ik koop vrijwel alleen haring en mosselen. Maar ik ga deze week nog iets anders nemen. Misschien wel makreel.
Vanavond is de actie pas tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
[ afbeelding ]
Ongeschonden uit de strijd gekomen
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alvast maar een afspraak bij de kapper gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.
De afspraak met de kapper is gemaakt.
Ik kon pas op 10 maart.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.
Bedankt voor de tip maat.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.
Is @capricia ook kapper?quote:
dat is ook wel troepquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen Pangasius hoef ik niet. Mijn favoriete viswinkel, die helaas weg is, wilde dat ook niet verkopen.
Ja, rotzooi en het smaakt ook nog eens nergens naar.quote:
zat eens naast een directeur van zo'n pangasius kwekerij in het vliegtuig, die at het het zelf ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, rotzooi en het smaakt ook nog eens nergens naar.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zat eens naast een directeur van zo'n pangasius kwekerij in het vliegtuig, die at het het zelf ook niet
Door mensen zoals jij blijven we in deze crisis!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer elke dag op kantoor werken. Dit even ter info.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij blijven we in deze crisis!!
Gelijk om nieuwe haakjes vragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Lekker zeg. Ik werk nu 2 dagen op kantoor al een tijdje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Heb je de cijfers van DE VERSCHRIKKELIJKE DERDE GOLF niet gezien!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Bij ons alleen met uitzondering, dus we hebben een studententeanteam en vooral zij maken er gebruik van.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg. Ik werk nu 2 dagen op kantoor al een tijdje.
Maximum aantal mensen, verplicht mondkapje, lunchen op werkplek. Dat soort dingen.
studententeenteamquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons alleen met uitzondering, dus we hebben een studententeanteam en vooral zij maken er gebruik van.
Aangegeven dat ik het niet echt meer trok thuis, maar dan was het wel of volledig op kantoor of niet. Maargoed, die vestiging is voor mij sowieso maar 10 minuutjes fietsen.
Prima landje toch, moet je dat vrolijke mannetje eens zien. Zie jij dit onze Willem Alexander doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:32 schreef KingRoland het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat we in een vrij land leven nou moet je eens COR gaan. Lijkt wel op een specifiek land ter noorden van zuid-korea
Hij heeft echt altijd goeie zin.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima landje toch, moet je dat vrolijke mannetje eens zien. Zie jij dit onze Willem Alexander doen?
[ afbeelding ]
Miene moat Kim, altijd wat te lachen met die jongen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima landje toch, moet je dat vrolijke mannetje eens zien. Zie jij dit onze Willem Alexander doen?
[ afbeelding ]
Daarom over 4 jaar graag weer Trump. Lachend ten onder.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Miene moat Kim, altijd wat te lachen met die jongen.
Ik ga me er echt niet druk om maken. Geloof al die onheilsberichten niet meer. Je merkt het ook in het winkelcentrum. Er zijn weer wat meer winkels open. Weliswaar met beperkingen maar toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de cijfers van DE VERSCHRIKKELIJKE DERDE GOLF niet gezien!!
Hij zou je gierend van het lachen naar een werkkamp sturen. Of om laten brengen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |