Minder erg, dan slecht Nederlands posten op een dood forum.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:24 schreef BasEnAad het volgende:
Volwassen mannen die bloedserieus uren op tv over voetbal keuvelen
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg, dan slecht Nederlands posten op een dood forum.
quote:
Kamp Derksen of kamp van Hoojjdonk. ? Ik ben kamp Johan, terwijl ik van Hooydonk haat. Ondanks een keer een terechte mening. Meningen zijn natuurlijk altijd terecht. Maar als Tong het een keer met van Hoojdonk eens is, moet je echt niet aan hem gaan twijfelen. Probeer het onderwerp kapper te vermijden. Anders Vermeijden. Dan wordtt het msschien nog leuk.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg, dan slecht Nederlands posten op een dood forum.
We roddelen hier niet. @Scrummiequote:Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik reageerde Net op Scrummie......Toen werden er posts verwijderd. Misschien heeft hij weer zjjn zin en ik een ban.....
Vraag een ban aan humorloze zak. Die iedereen afzeikt en er mede voor heeft gezorgd dat VBL niks meer voorstelt.
Je bent iemand die geilt op z'n eigen ego. Jammer dat andere users bang voor je waren en zijn. Jammer dat de hooligans ook andere users van het forum afjagen, net zoals uit de stadions. Wees trots op jezelf. Ik trotseer je middelmatige FOK! hooligan fan van een middenmotor. Ik lust je rauw. Reageer nog op me. Zoals je weet reageer ik nooit op uitschot zoals jij. Je mag daarom het laatste woord hebben.
Koekoek, ik ben benieuwd hoe @Scrummie deze mokerslag verwerkt.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kamp Derksen of kamp van Hoojjdonk. ? Ik ben kamp Johan, terwijl ik van Hooydonk haat. Ondanks een keer een terechte mening. Meningen zijn natuurlijk altijd terecht. Maar als Tong het een keer met van Hoojdonk eens is, moet je echt niet aan hem gaan twijfelen. Probeer het onderwerp kapper te vermijden. Anders Vermeijden. Dan wordtt het msschien nog leuk.
Verkeerde post.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koekoek, ik ben benieuwd hoe @:Scrummie deze mokerslag verwerkt.
Je gaat weer lekker he?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik reageerde Net op Scrummie......Toen werden er posts verwijderd. Misschien heeft hij weer zjjn zin en ik een ban.....
Vraag een ban aan humorloze zak. Die iedereen afzeikt en er mede voor heeft gezorgd dat VBL niks meer voorstelt.
Je bent iemand die geilt op z'n eigen ego. Jammer dat andere users bang voor je waren en zijn. Jammer dat de hooligans ook andere users van het forum afjagen, net zoals uit de stadions. Wees trots op jezelf. Ik trotseer je middelmatige FOK! hooligan fan van een middenmotor. Ik lust je rauw. Reageer nog op me. Zoals je weet reageer ik nooit op uitschot zoals jij. Je mag daarom het laatste woord hebben.
Ook dat nog! #dramaandagquote:
Scrummie heeft hier niet eens gepost?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |