Het toont wederom aan dat ze in Den Haag geen idee hebben hoe de wereld werkt.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wij sporten in een zwembad.
Maar ik denk ons bestuur zou zeggen, alles of niets als er arbitraire leeftijdsgrenzen gehanteerd zouden worden.
Er is uberhaupt geen reden om te stemmen op FVD.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:07 schreef falling_away het volgende:
FVD is zelfs tegen vaccineren, dat is nieuw voor mij.. nog een extra reden om daar niet op te stemmen lijkt me. De PVV is wat coronamaatregelen betreft al dwars genoeg, maar minder extreem.
[ twitter ]
Thierry is een engerdquote:Op maandag 22 februari 2021 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is uberhaupt geen reden te stemmen op FVD.
Idd ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Dat demonstratieve toch een hand geven en goed duidelijk in beeld brengen
Nee dat is onmogelijk, 10% loopt permanente longschade op, loopt met littekens op het hart rond of krijgt chronische vermoeidheid. Zomer 2022 hopelijk beter, het is niet anders.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je uitgaat dat de volle ziekenhuizen de bottleneck zijn dan zou je wanneer de groep die de ziekenhuizen vult beschermd (gevaccineerd) is het ook losser kunnen gooien. Is wel een andere benadering en hangt er ook vanaf in wat voor maten je een corona besmetting bij een gezonde burger als acceptabel risico vind.
Hij was toch bezig met het oprichten van zijn eigen folksarmee?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
Altijd erg cringe om Baudet te zien doen alsof ie er voor anderen zit en niet alleen voor zichzelf.
Toch mooi om te zien dat ideeën die hier in september en oktober al voorbij kwamen nu toch eindelijk realiteit worden.quote:
en terecht tochquote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef RipCity het volgende:
Iedereen en z’n moeder wil open NU
https://www.looopings.nl/(...)-langer-wachten.html
Botox mag gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:45 schreef Kudashov het volgende:
Verdomme, ik wil weer onder de zonnebank kunnen ik raak mijn kleur kwijt, en mijn botox begint ook uit te werken.
Gewapend met de barcode en de ingevoerde gegevens krijgen ze vervolgens twee dagen toegang tot de lessen. Dus een negatieve test op maandag geeft diezelfde dag en dinsdag toegang tot de lessen. Maar voor de lessen op woensdag moet een nieuwe test gedaan worden.quote:
zeker. Dierentuinen/attractiepark moet gewoon kunnen met reserveringen en limiet bezoekers.quote:
Beter dan gemiddeld ? Nee dat vind ik niet, ik vind het nog steeds veel te traag gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:07 schreef Questular het volgende:
[..]
aangezien we het nu al beter dan gemiddeld doen lijkt we aardig op stoom te komen denk je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
14 gemeentes met 0 besmettingen
23 gemeentes met 1 besmettingen
81 gemeentes met 2-4 besmettingen
98 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
4x als je op zaterdag ook nog naar de kroeg wil, of op zondag naar de kerk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewapend met de barcode en de ingevoerde gegevens krijgen ze vervolgens twee dagen toegang tot de lessen. Dus een negatieve test op maandag geeft diezelfde dag en dinsdag toegang tot de lessen. Maar voor de lessen op woensdag moet een nieuwe test gedaan worden.
Lekker 3x per week stok in je neus
Dit gaat niet werken. Moet je bij elke stap die je zet buiten je eigen huis om een snel test doen? Even naar de kapper, zwembad, werk, pedicure, etc, allemaal sneltesten?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat ideeën die hier in september en oktober al voorbij kwamen nu toch eindelijk realiteit worden.
quote:the authors say that contrary to expectations, covid-19 deaths were common in Lusaka, and the majority occurred in the community where testing capacity is lacking.
Yet few who died at health facilities were tested, despite presenting with typical symptoms of covid-19. Therefore, covid-19 cases were under reported because testing was rarely done, not because CV19 was rare, they explain.
Dan volgen wij vanzelf.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Kijk dit is nog eens nieuws!
https://www.telegraaf.nl/(...)ockdown-af-te-bouwen
Iedereen gewoon zo snel mogelijk 1 prik geven, alleen de kwetsbaren 2. Ben je half mei beschermt schat ik zo in.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:09 schreef OProg het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze met een beetje een positief verhaal komen. Wat gedoe over dodelijke varianten, code zwart en handen stukwassen met een heel ernstig gezicht dat het allemaal heel moeilijk is werkt niet echt meer. Helemaal als er toch ook gewoon goed nieuws is.
Zoals ook hier eerder ook al stond doen Pfizer en AZ-vaccins het dus gewoon heel erg goed. En daar heb je gewoon zo uit Schotland al het bewijs dat je daadwerkelijk uit de shit komt op deze manier. En dat AZ het vermoedelijk nog beter doet dat we tot nu toe dachten.
https://www.nu.nl/coronav(...)eek-gaan-zetten.html
Zie ook dit verhaal. Zelfs als de levering van AZ tegen valt - er komt dan nog steeds wel een lading binnen - heb je met deze voorraad en Pfizer en Moderna munitie om er uit stevig te komen. En dan is er ook een goed verhaal te maken van welke doelen we nu gaan halen en wanneer vermoedelijk het resultaat te zien is.
Het probleem voor heel veel mensen is het uitzichtloze op deze manier en het veinzen dan het telkens maar voor 2/3 weken is wat op een gegeven moment niemand meer gelooft. Terwijl met een veel concreter verhaal het voor veel mensen al stukken beter gaat werken.
Klopt. Stel dat er stond dat Merkel had gezegd dat wij allemaal een pruik moeten opzetten tegen het corona virus dan zou ik somber gestemd zijn. We volgens DE in alles.quote:
Boris, Merkel. Dan mag Rutte inderdaad niet achterblijven (en ook wel logisch om dat nu allemaal bekend te maken).quote:
Engeland maakt vanavond om 20:00 ook hun stappenplan bekend. Met ook mededeling: eenmaalquote:
Goede regel. Dertigers moeten echt tegen zichzelf beschermd worden.quote:
Precies. Die vader is ook net zoveel aan het woord als het meisje, om vragen te geven op de suggestieve antwoorden van Baudet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja.
En dan die vader die aangeeft eigenlijk dus z'n moeder niet te knuffelen enzo, wantja regels.
Maar handen geven mag ook niet, maar doet ie ook. Dus selectief met de regels omgaan.
Dat meisje zegt dat je niet mag afspreken en maar de hele dag thuis zit. Maar dat klopt ook niet, je mag gewoon afspreken, enkel op beperkte tijdstippen en met beperkte groepsgroottes.
Je kan het altijd enorm zwart/wik maken.
Geen pruik, je moet alleen je snor laten staan tussen je linker en rechterneusvleugel, valt wel mee dusquote:Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Stel dat er stond dat Merkel had gezegd dat wij allemaal een pruik moeten opzetten tegen het corona virus dan zou ik somber gestemd zijn. We volgens DE in alles.
Het is 27 maar de cijfers zijn zo mooi dat het vast 29 wordt.quote:
Slag om de Schelde (2021) natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke nieuwe films draaien er dan?
Daar ging mij koffiequote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geen pruik, je moet alleen je snor laten staan tussen je linker en rechterneusvleugel, valt wel mee dus
quote:
GVD niet tot en met 27quote:Volgens de ingewijden wil het kabinet de sportregels meer gelijk trekken met andere activiteiten voor jongeren en jongvolwassenen. Zo kunnen jongvolwassenen tot 27 jaar
Wedden dat een mondkapje ook na een negatieve (snel)test nog verplicht blijft?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Moet je bij elke stap die je zet buiten je eigen huis om een snel test doen? Even naar de kapper, zwembad, werk, pedicure, etc, allemaal sneltesten?
Gaat vele miljarden kosten, en het enige wat je daar voor terugkrijgt is modelmatige schijnveiligheid. Mondkapjes 2.0
Mondkapje blijft nog wel enkele kwartalen vrees ik. Dat is de grootste schade die corona heeft aangericht; het aantasten van gezonde hersencellen. Totaal overwoekerd gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wedden dat een mondkapje ook na een negatieve (snel)test nog verplicht blijft?
Blijven we toch half jaartje extra dicht.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Groningen doet het nu slecht. Erg jammer.
Jij weet niet welke risico's je neemt. Met jouw leeftijd lig je binnen mum van tijd aan de beademing. Heb je dan je zin?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben 36, maar als mijn team weer mag trainen haal ik de schoenen weer uit het vet.
Knappe BOA die mij eruit sprint.
Zoals Jaap Goudsmit het zei kan je ook overwegen om de tweede prik dan mee te nemen in het reguliere vaccinatieprogramma. Dan voorkom je een ziekenhuisopname en kan het daarna gewoon mee in het reguliere traject.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Iedereen gewoon zo snel mogelijk 1 prik geven, alleen de kwetsbaren 2. Ben je half mei beschermt schat ik zo in.
Sorryquote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niet welke risico's je neemt. Met jouw leeftijd lig je binnen mum van tijd aan de beademing. Heb je dan je zin?
Ben je niet bang voor dit virus dan?quote:
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor dit virus dan?
Iedereen is een keertje aan de beurt. Ook hier in Grunn zit er niks bijzonders in de grond waardoor het anders zou zijn. Ja aardgas misschien.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Groningen doet het nu slecht. Erg jammer.
Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mondkapje blijft nog wel enkele kwartalen vrees ik. Dat is de grootste schade die corona heeft aangericht; het aantasten van gezonde hersencellen. Totaal overwoekerd gewoon.
Of ademtest, lijkt me dat die daar een stuk beter geschikt voor zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewapend met de barcode en de ingevoerde gegevens krijgen ze vervolgens twee dagen toegang tot de lessen. Dus een negatieve test op maandag geeft diezelfde dag en dinsdag toegang tot de lessen. Maar voor de lessen op woensdag moet een nieuwe test gedaan worden.
Lekker 3x per week stok in je neus
[..]
zeker. Dierentuinen/attractiepark moet gewoon kunnen met reserveringen en limiet bezoekers.
Helaas, geen CE keuring nog. En die gaat niet komen ook gok ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of ademtest, lijkt me dat die daar een stuk beter geschikt voor zijn.
In Tanzania willen ze geen enkel vaccin, want hun religie (christelijk land) zou er voor zorgen dat alles weer goed komt. Ook drie andere Afrikaanse landen weigeren zich tot nu toe aan te sluiten bij COVAX.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Afrika lijkt voor een groot deel de dans te ontspringen totnutoe, maar er komen meer en meer geluiden dat dat (deels) vooral te maken heeft met gebrek aan testen. In Tanzania, waar de overheid Covid ontkent, klagen kerken over het grote aantal begrafenissen.
Hier is een studie uit Zambia, waarbij een fors deel van overleden mensen positief blijkt te zijn bij testen na overlijden.
https://www.sciencedaily.com/releases/2021/02/210217215819.htm
Een beeld dat er wel behoorlijk wat mensen lijden en overlijden met Covid, en dus een fors gebrek aan data en testen. Van 364 mensen die waren overleden werd binnen 48u na overlijden een sample genomen. 19% daarvan testte positief, gemiddelde leeftijd was 48, 70% was man. De meesten overleden in de community, en zijn dus nooit opgenomen geweest, en ook nooit getest. Slechts 19 van de 70 overleed in een ziekenhuis, en daarvan waren er maar 6 uberhaupt getest voordat ze overleden. Van slechts 52 mensen was data over symptomen, en 44 daarvan hadden typische Covid symptomen voordat ze overleden. Een aandeel mense wat overleed met Covid steeg met de leeftijd, maar 76% was jonger dan 60, 10% (7) waren kinderen, en slechts een daarvan was getest voor het overlijden (waarschijnlijk zijn de meeste andere kinderen niet eens in een ziekenhuis opgenomen geweest).
[..]
Geen blaastesten?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Helaas, geen CE keuring nog. En die gaat niet komen ook gok ik.
Niet voor commerciële markt ben ik bang....Maar wie weet gaat het wel lukken.quote:
Echt .. die blikken van mensen als je zo'n karretje uit dr rij trekt zonder eerst spriets spriets te ontsmettenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.
Duurt nog even voor dat eruit is.
Opeens realiseert men zich dat al die zogenaamd onschuldige verkoudheidjes van vroeger worden veroorzaakt door de doorgevlogen snotroggels van vreemden in het OV of smerige voorbij niesende buitensporters.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef Specularium het volgende:
Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.
Duurt nog even voor dat eruit is.
Ik zit voor de TV hier in de UK vanavond, kan nogal impact hebben op mijn. Hebben de start van de opleiding die ik leid uitgesteld van begin maart tot eind april. Als er geen zicht is op in-person teaching tegen eind april of in korte termijn erna dan cancellen we mogelijk het hele jaar...Online lesgeven gaat niet, studenten zijn verdeeld over 15 tijdzones en wonen vaak in afgelegen gebieden. Ook afwachten wat de quarantaine procedures zullen zijn tegen die tijd, kan voor ons nog flink in de kosten gaan lopen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Engeland maakt vanavond om 20:00 ook hun stappenplan bekend. Met ook mededeling: eenmaal
Geopend gaat het niet weer stap terug.
Waar las je dat?quote:
quote:
quote:Volgens de ingewijden wil het kabinet de sportregels meer gelijk trekken met andere activiteiten voor jongeren en jongvolwassenen. Zo kunnen jongvolwassenen tot 27 jaar
Gelukkig maar.quote:
Dezelfde meewarige blikken als die mensen die wel hun wagentje schoonmaken krijgen van mensen die het onzin vinden, toevallig?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Echt .. die blikken van mensen als je zo'n karretje uit dr rij trekt zonder eerst spriets spriets te ontsmetten
Of wacht nee .. een karretje overneemt van een ander die koste wat kost eerst dat ding in de rij terug willen zetten, alsof ze je daarmee kunnen verplichten dat ding te ontsmetten
Alsof je Satan in eigen persoon bent![]()
Lijkt mij dat die thuis testen wel anders gaan. Zoals de adem/blaas test.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
4x als je op zaterdag ook nog naar de kroeg wil, of op zondag naar de kerk.
Nee hoor, die zijn er niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Er zijn in dit topic nog steeds bibberen en sidderen bij het idee alleen al dat ze een verkoudheid krijgen.
Ja haha, iedereen doet ook routinematig dat karretje in zo'n ontsmettingszuil.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Echt .. die blikken van mensen als je zo'n karretje uit dr rij trekt zonder eerst spriets spriets te ontsmetten
Of wacht nee .. een karretje overneemt van een ander die koste wat kost eerst dat ding in de rij terug willen zetten, alsof ze je daarmee kunnen verplichten dat ding te ontsmetten
Wil ik ook weleens proberen, alleen hier hebben we nog wel gewoon mandjes waar de medewerkers sinds de nieuwe lockdown weer bovenop zitten.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En waar komt die quote vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |