Bedoelt hij de stoom die uit onze oren komt uit ergernis omdat het vaccineren zo traag ging en nog steeds gaat ?quote:
Soort compromis. In principe willen ze helemaal niks heropenen, en dan sorteren ze het lijstje op volgorde van maatschappelijke druk.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom nou weer leeftijd gebonden![]()
Ja dat dus. Waarom is 28 gevaarlijker dan 27.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Soort compromis. In principe willen ze helemaal niks heropenen, en dan sorteren ze het lijstje op volgorde van maatschappelijke druk.
Dus dat jongeren eindelijk meer ruimte krijgen: goed idee. Dat ze het op deze manier doen, met een volstrekt arbitraire leeftijdsgrens en nog steeds een blinde vlek op de beperkte risico's van buiten spelen: heel slecht idee.
Valt toch niet te handhaven.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat kansloos weer.
Doe gewoon buitensport(trainingen) verantwoord toelaten. Worden mensen blij van.
Zeker. Maar niet ten koste van alles. Er gaan elke dag nou eenmaal mensen dood; elke dood proberen te voorkomen is niet te doen en ook niet proportioneel. Zodra de ziekenhuizen het aan kunnen verdwijnt het draagvlak vanzelf gok ik. Hoop ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich een terechte overweging, trouwens.
Reden genoeg om dan geen leeftijdsgrens in te stellen, hoef je daar ook niet op te handhaven.quote:
Bij welke politicus is dat niet zo?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
Altijd erg cringe om Baudet te zien doen alsof ie er voor anderen zit en niet alleen voor zichzelf.
Echt he.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
Altijd erg cringe om Baudet te zien doen alsof ie er voor anderen zit en niet alleen voor zichzelf.
Het zijn er weinig waarbij het zo fucking obvious is.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Bij welke politicus is dat niet zo?
Deze (terechte) zorgen aangrijpen voor politiek gewin. Alsof Obergruppenführer Baudet zich ook maar een klein beetje zorgen maakt om deze mensen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt he.
Had echt goede hoop dat FvD iets kon worden 4 jaar geleden maar wat is deze man door de mand gevallen.
Ja, dat laatste weet ik niet eigenlijk. Ligt aan de fase waarin je zit denk ik, omdat ziekenhuisopnames altijd wat achterlopen. Je kan er geen uitbraken mee beteugelen in elk geval, en als je op een gegeven moment in de fase zit waarin dat niet meer erg is; prima. Maar ik weet niet zo goed wanneer je die fase bereikt.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je uitgaat dat de volle ziekenhuizen de bottleneck zijn dan zou je wanneer de groep die de ziekenhuizen vult beschermd (gevaccineerd) is het ook losser kunnen gooien. Is wel een andere benadering en hangt er ook vanaf in wat voor maten je een corona besmetting bij een gezonde burger als acceptabel risico vind.
Ze zouden buiten wel meer toe moeten laten ja. Niet alleen maar op het gebied van sport overigens.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat kansloos weer.
Doe gewoon buitensport(trainingen) verantwoord toelaten. Worden mensen blij van.
Zo hebben ze er altijd ingezeten en het zou me verbazen dat dat veranderd is.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zeker. Maar niet ten koste van alles. Er gaan elke dag nou eenmaal mensen dood; elke dood proberen te voorkomen is niet te doen en ook niet proportioneel. Zodra de ziekenhuizen het aan kunnen verdwijnt het draagvlak vanzelf gok ik. Hoop ik.
Ik denk dat het bij ons meer zal worden: Oh als jij mag, dan kom ik ook wel weer, 27 of niet. Val zelf ook buiten de leeftijdsgrens en ik weet ook niet of ik het zou afslaan als mijn trainingen weer opgestart worden hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat ze bij ons pas collectief gaan trainen als het met iedereen mag. Heeft anders ook geen zin.
Wij sporten in een zwembad.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:03 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij ons meer zal worden: Oh als jij mag, dan kom ik ook wel weer, 27 of niet. Val zelf ook buiten de leeftijdsgrens en ik weet ook niet of ik het zou afslaan als mijn trainingen weer opgestart worden hoor.
aangezien we het nu al beter dan gemiddeld doen lijkt we aardig op stoom te komen denk je niet?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar hebben ze 21 % de 1 ste prik gegeven en wij zitten op hoeveel ? 4 % ? En dan zegt Hugo dat we op stoom komen ?
FVDquote:Op maandag 22 februari 2021 15:07 schreef falling_away het volgende:
FVD is zelfs tegen vaccineren, dat is nieuw voor mij.. nog een extra reden om daar niet op te stemmen lijkt me. De PVV is wat coronamaatregelen betreft al dwars genoeg, maar minder extreem.
[ twitter ]
Ik train in een dojo en de volwassenen zijn bij ons 21+, dus de kans is zeer groot dat de groepen opgestart worden als deze versoepeling doorgaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wij sporten in een zwembad.
Maar ik denk ons bestuur zou zeggen, alles of niets als er arbitraire leeftijdsgrenzen gehanteerd zouden worden.
Het toont wederom aan dat ze in Den Haag geen idee hebben hoe de wereld werkt.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wij sporten in een zwembad.
Maar ik denk ons bestuur zou zeggen, alles of niets als er arbitraire leeftijdsgrenzen gehanteerd zouden worden.
Er is uberhaupt geen reden om te stemmen op FVD.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:07 schreef falling_away het volgende:
FVD is zelfs tegen vaccineren, dat is nieuw voor mij.. nog een extra reden om daar niet op te stemmen lijkt me. De PVV is wat coronamaatregelen betreft al dwars genoeg, maar minder extreem.
[ twitter ]
Thierry is een engerdquote:Op maandag 22 februari 2021 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is uberhaupt geen reden te stemmen op FVD.
Idd ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Dat demonstratieve toch een hand geven en goed duidelijk in beeld brengen
Nee dat is onmogelijk, 10% loopt permanente longschade op, loopt met littekens op het hart rond of krijgt chronische vermoeidheid. Zomer 2022 hopelijk beter, het is niet anders.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je uitgaat dat de volle ziekenhuizen de bottleneck zijn dan zou je wanneer de groep die de ziekenhuizen vult beschermd (gevaccineerd) is het ook losser kunnen gooien. Is wel een andere benadering en hangt er ook vanaf in wat voor maten je een corona besmetting bij een gezonde burger als acceptabel risico vind.
Hij was toch bezig met het oprichten van zijn eigen folksarmee?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef DustPuppy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |