abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198147549
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:15 schreef RipCity het volgende:

[..]

Gewapend met de barcode en de ingevoerde gegevens krijgen ze vervolgens twee dagen toegang tot de lessen. Dus een negatieve test op maandag geeft diezelfde dag en dinsdag toegang tot de lessen. Maar voor de lessen op woensdag moet een nieuwe test gedaan worden.

Lekker 3x per week stok in je neus
[..]

zeker. Dierentuinen/attractiepark moet gewoon kunnen met reserveringen en limiet bezoekers.
Of ademtest, lijkt me dat die daar een stuk beter geschikt voor zijn.
pi_198147571
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Of ademtest, lijkt me dat die daar een stuk beter geschikt voor zijn.
Helaas, geen CE keuring nog. En die gaat niet komen ook gok ik.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198147585
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Afrika lijkt voor een groot deel de dans te ontspringen totnutoe, maar er komen meer en meer geluiden dat dat (deels) vooral te maken heeft met gebrek aan testen. In Tanzania, waar de overheid Covid ontkent, klagen kerken over het grote aantal begrafenissen.
Hier is een studie uit Zambia, waarbij een fors deel van overleden mensen positief blijkt te zijn bij testen na overlijden.

https://www.sciencedaily.com/releases/2021/02/210217215819.htm

Een beeld dat er wel behoorlijk wat mensen lijden en overlijden met Covid, en dus een fors gebrek aan data en testen. Van 364 mensen die waren overleden werd binnen 48u na overlijden een sample genomen. 19% daarvan testte positief, gemiddelde leeftijd was 48, 70% was man. De meesten overleden in de community, en zijn dus nooit opgenomen geweest, en ook nooit getest. Slechts 19 van de 70 overleed in een ziekenhuis, en daarvan waren er maar 6 uberhaupt getest voordat ze overleden. Van slechts 52 mensen was data over symptomen, en 44 daarvan hadden typische Covid symptomen voordat ze overleden. Een aandeel mense wat overleed met Covid steeg met de leeftijd, maar 76% was jonger dan 60, 10% (7) waren kinderen, en slechts een daarvan was getest voor het overlijden (waarschijnlijk zijn de meeste andere kinderen niet eens in een ziekenhuis opgenomen geweest).
[..]

In Tanzania willen ze geen enkel vaccin, want hun religie (christelijk land) zou er voor zorgen dat alles weer goed komt. Ook drie andere Afrikaanse landen weigeren zich tot nu toe aan te sluiten bij COVAX.

Recent nog artikel over gelezen. Ook Madagascar, Burundi en nog een land willen geen enkel vaccin tot nu toe. Wellicht worden ze later alsnog "gedwongen" vanuit WHO of iets dergelijks. Oja, Eritrea is het laatste land. Die hebben een dictatoriaal regime, misschien speelt dat een rol.

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00362-7/fulltext
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 22 februari 2021 @ 15:32:25 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198147587
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Helaas, geen CE keuring nog. En die gaat niet komen ook gok ik.
Geen blaastesten?

:{
pi_198147599
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Geen blaastesten?

:{
Niet voor commerciële markt ben ik bang....Maar wie weet gaat het wel lukken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198147600
Slechte cijfers weer :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_198147603
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.
Duurt nog even voor dat eruit is.
Echt .. die blikken van mensen als je zo'n karretje uit dr rij trekt zonder eerst spriets spriets te ontsmetten

Of wacht nee .. een karretje overneemt van een ander die koste wat kost eerst dat ding in de rij terug willen zetten, alsof ze je daarmee kunnen verplichten dat ding te ontsmetten

Alsof je Satan in eigen persoon bent :') :X
  maandag 22 februari 2021 @ 15:33:35 #283
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198147605
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef Specularium het volgende:
Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.
Duurt nog even voor dat eruit is.
Opeens realiseert men zich dat al die zogenaamd onschuldige verkoudheidjes van vroeger worden veroorzaakt door de doorgevlogen snotroggels van vreemden in het OV of smerige voorbij niesende buitensporters.
#mondkapjes4life
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_198147609
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Engeland maakt vanavond om 20:00 ook hun stappenplan bekend. Met ook mededeling: eenmaal
Geopend gaat het niet weer stap terug.
Ik zit voor de TV hier in de UK vanavond, kan nogal impact hebben op mijn. Hebben de start van de opleiding die ik leid uitgesteld van begin maart tot eind april. Als er geen zicht is op in-person teaching tegen eind april of in korte termijn erna dan cancellen we mogelijk het hele jaar...Online lesgeven gaat niet, studenten zijn verdeeld over 15 tijdzones en wonen vaak in afgelegen gebieden. Ook afwachten wat de quarantaine procedures zullen zijn tegen die tijd, kan voor ons nog flink in de kosten gaan lopen.
pi_198147617
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef Noek het volgende:
T/m 29 jaar buiten sporten dus! *O*
Waar las je dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198147632
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar las je dat?
quote:
Volgens de ingewijden wil het kabinet de sportregels meer gelijk trekken met andere activiteiten voor jongeren en jongvolwassenen. Zo kunnen jongvolwassenen tot 27 jaar
  maandag 22 februari 2021 @ 15:35:33 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198147633
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee. :)
Gelukkig maar.

Er zijn in dit topic nog steeds bibberen en sidderen bij het idee alleen al dat ze een verkoudheid krijgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:35:47 #288
5428 crew  miss_sly
pi_198147640
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Echt .. die blikken van mensen als je zo'n karretje uit dr rij trekt zonder eerst spriets spriets te ontsmetten

Of wacht nee .. een karretje overneemt van een ander die koste wat kost eerst dat ding in de rij terug willen zetten, alsof ze je daarmee kunnen verplichten dat ding te ontsmetten

Dezelfde meewarige blikken als die mensen die wel hun wagentje schoonmaken krijgen van mensen die het onzin vinden, toevallig? ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198147642
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

4x als je op zaterdag ook nog naar de kroeg wil, of op zondag naar de kerk.
Lijkt mij dat die thuis testen wel anders gaan. Zoals de adem/blaas test.
Gewoon echt niet leuk 4x in de week zo'n stok in je neus. Ook niet voor een half jaar.
1947-2016
  maandag 22 februari 2021 @ 15:36:04 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198147647
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:36:10 #291
5428 crew  miss_sly
pi_198147655
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gelukkig maar.

Er zijn in dit topic nog steeds bibberen en sidderen bij het idee alleen al dat ze een verkoudheid krijgen.
Nee hoor, die zijn er niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 februari 2021 @ 15:36:49 #292
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198147667
quote:

[..]

Ja haha, iedereen doet ook routinematig dat karretje in zo'n ontsmettingszuil.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_198147679
twitter
Zonder wrijving geen glans
pi_198147680
quote:

[..]

Wil ik ook weleens proberen, alleen hier hebben we nog wel gewoon mandjes waar de medewerkers sinds de nieuwe lockdown weer bovenop zitten.

Toch eens kijken of ik eerder zo'n mandje kan weg snaaien. En dan snel mijn testament schrijven want het eind is dan wel snel nabij.
pi_198147689
Haha, Kuipers staat te prutsen in zijn toespraakje over de aanpassing van het model en de Britse variant.
- verwijderd door admin -
pi_198147691
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

En waar komt die quote vandaan?
1947-2016
pi_198147694
Aantal gezette prikken
1.014.290

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_198147701
Wat sporten betreft: gelukkige is tennis nooit verboden geweest, behalve het dubbelspel. Dus ik mag nog niet klagen.

Maar goed, het is wel een beetje wie het hards op de trom slaat krijgt iets. Afgelopen weken was het in de media jongeren, jongeren, jongeren. En de scholen gaan weer gedeeltelijk open, sporten wordt mogelijk en ze gingen zelfs kijken om ontmoetingsplaatsen te creëren bijvoorbeeld in buurthuizen.

De rest krijgt niks. Prima, voor die jongeren maar een beetje beter gewogen beleid zou prettig zijn. Niet alleen de oudere man die wil sporten, maar zeker ook ondernemers en mensen met andere hobby's. Waarom nu alle versoepelingen op een groep richten.
pi_198147702
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En waar komt die quote vandaan?
ad
  maandag 22 februari 2021 @ 15:39:44 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198147706
Mooiste beeld wat mij altijd bij zal staan is dat jonge mensen met zo'n mondkapje lopen, en van die dikke ouderen op een scootmobiel die door de supermarkt racen om veel en vet eten te halen zonder mondkapje, waardoor ook nog eens een duidelijke zweem van tabak waarneembaar wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')