Het is 27 maar de cijfers zijn zo mooi dat het vast 29 wordt.quote:
Slag om de Schelde (2021) natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke nieuwe films draaien er dan?
Daar ging mij koffiequote:Op maandag 22 februari 2021 15:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geen pruik, je moet alleen je snor laten staan tussen je linker en rechterneusvleugel, valt wel mee dus
quote:
GVD niet tot en met 27quote:Volgens de ingewijden wil het kabinet de sportregels meer gelijk trekken met andere activiteiten voor jongeren en jongvolwassenen. Zo kunnen jongvolwassenen tot 27 jaar
Wedden dat een mondkapje ook na een negatieve (snel)test nog verplicht blijft?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Moet je bij elke stap die je zet buiten je eigen huis om een snel test doen? Even naar de kapper, zwembad, werk, pedicure, etc, allemaal sneltesten?
Gaat vele miljarden kosten, en het enige wat je daar voor terugkrijgt is modelmatige schijnveiligheid. Mondkapjes 2.0
Mondkapje blijft nog wel enkele kwartalen vrees ik. Dat is de grootste schade die corona heeft aangericht; het aantasten van gezonde hersencellen. Totaal overwoekerd gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wedden dat een mondkapje ook na een negatieve (snel)test nog verplicht blijft?
Blijven we toch half jaartje extra dicht.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Groningen doet het nu slecht. Erg jammer.
Jij weet niet welke risico's je neemt. Met jouw leeftijd lig je binnen mum van tijd aan de beademing. Heb je dan je zin?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben 36, maar als mijn team weer mag trainen haal ik de schoenen weer uit het vet.
Knappe BOA die mij eruit sprint.
Zoals Jaap Goudsmit het zei kan je ook overwegen om de tweede prik dan mee te nemen in het reguliere vaccinatieprogramma. Dan voorkom je een ziekenhuisopname en kan het daarna gewoon mee in het reguliere traject.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Iedereen gewoon zo snel mogelijk 1 prik geven, alleen de kwetsbaren 2. Ben je half mei beschermt schat ik zo in.
Sorryquote:Op maandag 22 februari 2021 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niet welke risico's je neemt. Met jouw leeftijd lig je binnen mum van tijd aan de beademing. Heb je dan je zin?
Ben je niet bang voor dit virus dan?quote:
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor dit virus dan?
Iedereen is een keertje aan de beurt. Ook hier in Grunn zit er niks bijzonders in de grond waardoor het anders zou zijn. Ja aardgas misschien.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Groningen doet het nu slecht. Erg jammer.
Veel mensen hebben door de angstcampagne een bijna permanente smetvrees ontwikkeld.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mondkapje blijft nog wel enkele kwartalen vrees ik. Dat is de grootste schade die corona heeft aangericht; het aantasten van gezonde hersencellen. Totaal overwoekerd gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |