Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.quote:
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgtquote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.
Netjes toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
Gelukkig maar dat er niemand geraakt is.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.quote:
Snap ik ook niet, domme luiquote:Op maandag 22 februari 2021 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.
Eet smakelijkquote:
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgt
Wat heb je dan met je been/benen?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel grappig ik probeer dat in het echt dan te verbergen.
Komt een van de mensen waar ik mee loop ineens "last van je been?"
-iets van ach valt wel mee.
Zij "ik hoor het".
*grom*![]()
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je been/benen?
Wel vervelendquote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.
Ja. Pak een touw.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Liefdevolle oplossingen worden hier aangedragen
Wel eens gesproken met een machinist, politie, ambulance, schoonmakers, de mensen van de rouwwagen die de stukjes in een kist leggen. De familie met allerlei (schuld-)gevoelens, omstanders, etc.?quote:
Ja daarom zeg ik tegen een vreemdequote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Nee ik denk dat hij het heeft over iemand die zelfmoord wil plegen dat die beter een touw kan pakken dan voor de trein
Ik weet het ben met een agent getrouwd geweest. Het heeft een hele grote impact op velenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Wel eens gesproken met een machinist, politie, ambulance, schoonmakers, de mensen van de rouwwagen die de stukjes in een kist leggen. De familie met allerlei (schuld-)gevoelens, omstanders, etc.?
Dus, pak een touw.
Hoe komen mensen er bij om zoiets te doen he daar kan je met je kop niet bijquote:
Kastanova had ooit zo'n verhaal van een medewerkster in het callcentrum waar hij baas was die vaak te laat was, die is onder de trein gekomen toen ze nog ff onder de slagbomen door ging.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
Welke britse variant?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Britse variant in UMCG, ruim 50 besmettingen en een dode
Door een uitbraak van de Britse variant in het UMC Groningen zijn 52 medewerkers en patiënten besmet geraakt, meldt RTV Noord. Ook is een patiënt overleden. Hij of zij raakte besmet op een afdeling voor thoraxchirurgie waar vooral hart- en longpatiënten worden verpleegd. "Het is afschuwelijk en verdrietig dat dit gebeurt", zegt een woordvoerder.
Mensen die niet voor hun kind kunnen zorgenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er bij om zoiets te doen he daar kan je met je kop niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vermoed degene waarvoor ze al zo lang waarschuwen. Staat er verder niet bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |