Als ik een auto had mocht je die ook komen wassenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet gewoon mijn gordijnen dicht doen! Zo glimt hij
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een auto had mocht je die ook komen wassen![]()
Je mag ook andere dingen komen schoonmakenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik doe het alleen als de temperatuur perfect is
Kolere wat kortzichtig. Alsof er nog een links en rechts bestaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje links stemmen is beter voor mens en natuur. En uiteindelijk voor jezelf. Met rechts gezeik komen we nergens behalve nog meer haat, nijd en vooral het niet aanpakken van problemen die er op dit moment echt toe doen.
Kijk bij het stemmen verder dan de corona beloftes die ze doen en kijk vooral van waar voor de wereld nou beter van en hebben we dan nog een wereld.
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.
Hey wippertquote:Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een auto had mocht je die ook komen wassen![]()
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag ook andere dingen komen schoonmaken
Ja, ja. Bla, bla.quote:
Hij heeft inmiddels een manager moeten aannemen. Het werden er teveel.quote:
Het gaat idd langzaam beter. Wel veel terugvallen maar kee. Wat wil je na al die tijd?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:59 schreef Paul het volgende:
@:straatverlichting is m'n coach inderdaad
Goed om te horen dat het steeds beter gaat met je moederquote:
Wat heeft z'n moeder er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het steeds beter gaat met je moeder
Zijn moeder was toch de enige fan die hij had?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat heeft z'n moeder er nu weer mee te maken?
Damn... tik dan nix.
Ik ben fan afquote:
Lama ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn moeder was toch de enige fan die hij had?
Niet te hopen, hopelijk is het wat andersquote:Op maandag 22 februari 2021 11:08 schreef DJMO het volgende:
Dat word een flinke vertraging vrees ik. De trein die voor ons rijdt heeft waarschijnlijk een spoorloper geschept. Is nog niet zeker maar wij sjokken er met een slakkegang achter nu
Inmiddels staan we stil. :/quote:Op maandag 22 februari 2021 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te hopen, hopelijk is het wat anders
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.quote:
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgtquote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.
Netjes toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
Gelukkig maar dat er niemand geraakt is.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.quote:
Snap ik ook niet, domme luiquote:Op maandag 22 februari 2021 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.
Eet smakelijkquote:
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgt
Wat heb je dan met je been/benen?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel grappig ik probeer dat in het echt dan te verbergen.
Komt een van de mensen waar ik mee loop ineens "last van je been?"
-iets van ach valt wel mee.
Zij "ik hoor het".
*grom*![]()
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je been/benen?
Wel vervelendquote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.
Ja. Pak een touw.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |