Wel vervelendquote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.
Ja. Pak een touw.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Liefdevolle oplossingen worden hier aangedragen
Wel eens gesproken met een machinist, politie, ambulance, schoonmakers, de mensen van de rouwwagen die de stukjes in een kist leggen. De familie met allerlei (schuld-)gevoelens, omstanders, etc.?quote:
Ja daarom zeg ik tegen een vreemdequote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Nee ik denk dat hij het heeft over iemand die zelfmoord wil plegen dat die beter een touw kan pakken dan voor de trein
Ik weet het ben met een agent getrouwd geweest. Het heeft een hele grote impact op velenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Wel eens gesproken met een machinist, politie, ambulance, schoonmakers, de mensen van de rouwwagen die de stukjes in een kist leggen. De familie met allerlei (schuld-)gevoelens, omstanders, etc.?
Dus, pak een touw.
Hoe komen mensen er bij om zoiets te doen he daar kan je met je kop niet bijquote:
Kastanova had ooit zo'n verhaal van een medewerkster in het callcentrum waar hij baas was die vaak te laat was, die is onder de trein gekomen toen ze nog ff onder de slagbomen door ging.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
Welke britse variant?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Britse variant in UMCG, ruim 50 besmettingen en een dode
Door een uitbraak van de Britse variant in het UMC Groningen zijn 52 medewerkers en patiënten besmet geraakt, meldt RTV Noord. Ook is een patiënt overleden. Hij of zij raakte besmet op een afdeling voor thoraxchirurgie waar vooral hart- en longpatiënten worden verpleegd. "Het is afschuwelijk en verdrietig dat dit gebeurt", zegt een woordvoerder.
Mensen die niet voor hun kind kunnen zorgenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er bij om zoiets te doen he daar kan je met je kop niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vermoed degene waarvoor ze al zo lang waarschuwen. Staat er verder niet bijquote:
Die met de modificatie op aminozuur 501quote:Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed degene waarvoor ze al zo lang waarschuwen. Staat er verder niet bij
Je kan je kind afstaan voor adoptiequote:Op maandag 22 februari 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen die niet voor hun kind kunnen zorgen
Snap de plek ook niet, zijn ook andere optie om het kind neer te leggen etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het zit je niet mee vandaagquote:Op maandag 22 februari 2021 12:08 schreef DJMO het volgende:
Fijn. Door die slome spoorloper heb ik m'n bus gemist. 25 minuten wachten op de volgende
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Moet hie wel om lachen
Hoe lang zitten ze al dicht? Hoelang hebben ze geen tijd gehad om scenario's te bedenken voor als ze weer open mogen?
Middelbare schooldirecteur: 'Heropening wordt heel gepuzzel'
Middelbare scholen en het middelbaar beroepsonderwijs mogen waarschijnlijk vanaf 1 maart weer deels open, meldden ingewijden gisteren. Dat betekent dat de scholen een week de tijd hebben om zich voor te bereiden op de nieuwe coronaregels voor hun leerlingen.ik wou hier op reageren maar toen kreeg ik een stemmetje van Rene vd Gijp in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"laat gaan joh!!"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ach ja. Van de nood een deugd maken en snel sigaretten halen voor ik zonder zitquote:
Soms ook beter.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou hier op reageren maar toen kreeg ik een stemmetje van Rene vd Gijp in mijn hoofd
"laat gaan joh!!"
Kan je ook doen, en een roken is de tijd zo weer voorbijquote:Op maandag 22 februari 2021 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Van de nood een deugd maken en snel sigaretten halen voor ik zonder zit
Wel een goede trend dan. Heb daar ook weleens iets over gelezenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens ff iets anders; ik heb vorige week 2 mensen gezien die aan het wandelen of hardlopen zijn met sportkleren en ondertussen vuil oprapen van de grond. Is dat een trend aan het worden?
Goede bekomst.quote:
Hey SBEquote:
ik ben niet je skatsje, broerquote:
We are the BORG, resistance is futilequote:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We are the BORG, resistance is futile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |