SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zo ingeschreven voor de hartstocht op tien april. 30 km.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb je daar vorige jaar ook niet aan meegedaan? Lopen voor de hartstichting was dat toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef DJMO het volgende:
Zo ingeschreven voor de hartstocht op tien april. 30 km.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.quote:
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Beetje links stemmen is beter voor mens en natuur. En uiteindelijk voor jezelf. Met rechts gezeik komen we nergens behalve nog meer haat, nijd en vooral het niet aanpakken van problemen die er op dit moment echt toe doen.
Kijk bij het stemmen verder dan de corona beloftes die ze doen en kijk vooral van waar voor de wereld nou beter van en hebben we dan nog een wereld.
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Neuh nog nooit getest is nog geen aanleiding tot geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.Trotste mama van Ambar
FvD met die achterlijk Baudet en zijn kromme gedachtengangenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje links stemmen is beter voor mens en natuur. En uiteindelijk voor jezelf. Met rechts gezeik komen we nergens behalve nog meer haat, nijd en vooral het niet aanpakken van problemen die er op dit moment echt toe doen.
Kijk bij het stemmen verder dan de corona beloftes die ze doen en kijk vooral van waar voor de wereld nou beter van en hebben we dan nog een wereld.
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.never
WIlderls roeptoetert alleen en overal commentaar op en nergens een oplossing voor.
ZO nu heb ik al weer genoeg over politiek gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. Toen liep ik er zestig. Was op 3 oktober.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar vorige jaar ook niet aan meegedaan? Lopen voor de hartstichting was dat toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gestrekt been post, links is vooral korte termijn, rechts lange termijn. Heel kort door de bocht hoor, maar in grote lijnen klopt het wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
3x getest en de eerste ronde maanden binnen moeten zitten op verdenking van. Werd wekelijks gebeld door het corona team. Je werd toen alleen nog maar getest als je echt heel ziek was.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nooit getest? ik 2x negatief. Ben veel in contact met zorgmensen, dus dan maar laten testen als ik wat heb.
Verder gewoon binnen zitten, saai maar verstandig me dunkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey hallo mrsLquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom nu dan maar 30? ( nog veel maar wel de helft minder als in okt)quote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen liep ik er zestig. Was op 3 oktober.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.hartstocht.nl/quote:Op maandag 22 februari 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom nu dan maar 30? ( nog veel maar wel de helft minder als in okt)
In oktober bieden ze denk ik weer de zestig aan. Nu niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
O wat vreemd. Maar lekker toch dat er weer uitzicht op een lekkere wandeling isquote:Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.hartstocht.nl/
In oktober bieden ze denk ik weer de zestig aan. Nu nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Jep. En een mooie voorbereiding voor de alternatieve vierdaagse.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat vreemd. Maar lekker toch dat er weer uitzicht op een lekkere wandeling isIk heb er één en ik ben er trots op
Links korte termijn?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gestrekt been post, links is vooral korte termijn, rechts lange termijn. Heel kort door de bocht hoor, maar in grote lijnen klopt het wel.welk partijprogramma heb jij gelezen dan? Als er iemand inzet op de toekomst zijn dat de linkse partijen
Trotste mama van Ambar
Weet je al wanneer je die ga doen?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. En een mooie voorbereiding voor de alternatieve vierdaagse.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Edit...........................quote:Op maandag 22 februari 2021 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links korte termijn?welk partijprogramma heb jij gelezen dan? Als er iemand inzet op de toekomst zijn dat de linkse partijen
Nee Dot niet doen, niet over politiek
Eerlijkheidshalve heb ik me nog niet ingelezen voor dit jaar, maar Klaver en Jetten zullen sowieso mijn stem niet krijgen, wat een engnekken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die vind plaats tijdens de derde week van juli, de gewone vierdaagse week dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je die ga doen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig is er veel meer keuze op links.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Rafeiro het volgende:
Eerlijkheidshalve heb ik me nog niet ingelezen voor dit jaar, maar Klaver en Jetten zullen sowieso mijn stem niet krijgen, wat een engnekken.Trotste mama van Ambar
Hey Fogelquote:
Morguh Mazquote:
Rustig hier.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja best wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ALs je in het zonnetje uit de wind bent is dat wel lekkerquote:Op maandag 22 februari 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar een t-shirt aan doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen sexy bikini met foto's?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar een t-shirt aan doeYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wel met een jas er over aan, moet boodschappen doen, dus in de winkel wil dat welquote:Op maandag 22 februari 2021 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je in het zonnetje uit de wind bent is dat wel lekkerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hihi, ik klier maar even door. Zo wat minder leuke afspraak, dus vol op de jen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik was gisteren in de winkel zonder jas, bbrr was koud in de winkel, buiten was warmerquote:Op maandag 22 februari 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel met een jas er over aan, moet boodschappen doen, dus in de winkel wil dat wel
Vooral bij de koeling/diepvries gedeelte iddquote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de winkel zonder jas, bbrr was koud in de winkel, buiten was warmer
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja had net lekker in de auto achter het glas in de zon gezetenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral bij de koeling/diepvries gedeelte iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel lekkerquote:Op maandag 22 februari 2021 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had net lekker in de auto achter het glas in de zon gezetenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik vind dat al snel te warm.quote:
Lang leve de airco
I'm surrounded by morons!
Nu wil het nog wel, maar als het warmer wordt niet neequote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind dat al snel te warm.
Lang leve de aircoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Geef mij juist maar warmte hoor!quote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang leve de aircoAlleen afgelopen zomer werd het wel weer net even ietsjes te mal.
![]()
![]()
Jonge koe Jannie zorgt voor zeldzame verrassing op boerderij in Mariënheem
Een enorme verrassing vanochtend bij zorgboerderij Het Hageveld in Mariënheem. Daar beviel een jonge koe van een drieling. Zoiets komt niet vaak voor: bij de betreffende boerderij hadden ze het in vijftig jaar nog niet eerder gezien.
https://www.destentor.nl/(...)ItDlm7hBtvCe9RSTa9nEMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja dat is waar, maar gisteren viel wel mee nogquote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang leve de aircoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb arkoquote:Op maandag 22 februari 2021 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang leve de airco
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En een schone autoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet gewoon mijn gordijnen dicht doen! Zo glimt hijquote:
Als ik een auto had mocht je die ook komen wassenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet gewoon mijn gordijnen dicht doen! Zo glimt hij![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een auto had mocht je die ook komen wassen![]()
![]()
Ik doe het alleen als de temperatuur perfect isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je mag ook andere dingen komen schoonmakenquote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik doe het alleen als de temperatuur perfect is
Kolere wat kortzichtig. Alsof er nog een links en rechts bestaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank u.
En als je PVV, FvD, Ja21 of gerelateerde partijen stemt: praat maar niet meer met mij.
Het meest trieste van je reactie vind ik nog wel: "praat maar niet meer met mij".
Is dat links in jouw ogen?* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Hey wippertquote:Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een auto had mocht je die ook komen wassen![]()
quote:Op maandag 22 februari 2021 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag ook andere dingen komen schoonmaken
Ja, ja. Bla, bla.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Hij heeft inmiddels een manager moeten aannemen. Het werden er teveel.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Het gaat idd langzaam beter. Wel veel terugvallen maar kee. Wat wil je na al die tijd?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:59 schreef Paul het volgende:
@:straatverlichting is m'n coach inderdaad
Prognose: een half jaar.* Contra principia negantem disputari non potest *
Goed om te horen dat het steeds beter gaat met je moederquote:
Wat heeft z'n moeder er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het steeds beter gaat met je moeder
Damn... tik dan nix.
* Contra principia negantem disputari non potest *
Zijn moeder was toch de enige fan die hij had?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat heeft z'n moeder er nu weer mee te maken?
Damn... tik dan nix.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben fan afquote:
Dat word een flinke vertraging vrees ik. De trein die voor ons rijdt heeft waarschijnlijk een spoorloper geschept. Is nog niet zeker maar wij sjokken er met een slakkegang achter nuIk heb er één en ik ben er trots op
Lama ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn moeder was toch de enige fan die hij had?
Terug aan t werk.* Contra principia negantem disputari non potest *
Niet te hopen, hopelijk is het wat andersquote:Op maandag 22 februari 2021 11:08 schreef DJMO het volgende:
Dat word een flinke vertraging vrees ik. De trein die voor ons rijdt heeft waarschijnlijk een spoorloper geschept. Is nog niet zeker maar wij sjokken er met een slakkegang achter nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inmiddels staan we stil. :/quote:Op maandag 22 februari 2021 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te hopen, hopelijk is het wat andersIk heb er één en ik ben er trots op
Gawd. De stoffenwinkel mailt niet terug. Grmbl.Trotste mama van Ambar
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgtquote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Netjes toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef DJMO het volgende:
Ah. We rijden weer. Dik kwartier vertraging.
En we moeten bij de komende overgang afremmen omdat die al die tijd dicht heeft gestaan, en de ns is er op beducht dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gelukkig maar dat er niemand geraakt is.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net een update, kennelijk niemand geraakt, spoorloper is op de vlucht geslagen, maar we mogen nog niet rijden. Eerst proberen ze hem te vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb vroeger ook wel over het spoor gelopen, maar als er toen een trein ook maar zichtbaar werd vlogen we de stuiken in, als de door dat we op onze donder kregen![]()
Liep een beekje langs waarin we blikjes een wedstrijdje lieten doen
Snap ik ook niet, domme luiquote:Op maandag 22 februari 2021 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik snap het van de ns ook wel hoor, maar dat mensen uit ongeduld door de slagbomen heen glippen snap ik niet. Die dingen staan niet voor niets dicht immers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo stuk wandelen, kijken hoe de pootjes mee willen werken, gevoelige enkels en knieën, maar 30-45 minuten moet wel lukken hoop ik. Zal aan het eind wel weer als een manke lopen, haha.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je dat iemand vol psychische problemen hierover gaat nadenken?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de trein springen niet. Als je een eind aan je leven wil maken dan zijn er toch ook nog wel andere manieren waarbij je anderen geen trauma bezorgtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel grappig ik probeer dat in het echt dan te verbergen.
Komt een van de mensen waar ik mee loop ineens "last van je been?"
-iets van ach valt wel mee.
Zij "ik hoor het".
*grom*![]()
Wat heb je dan met je been/benen?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel grappig ik probeer dat in het echt dan te verbergen.
Komt een van de mensen waar ik mee loop ineens "last van je been?"
-iets van ach valt wel mee.
Zij "ik hoor het".
*grom*
Gewrichtspijntjes, niet heel erg, maar ga onhandig lopen na een tijdje.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je dan met je been/benen?You sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: