SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Probeer er maar om te lachen. Als corona beetje soepeler wordt krijg ik misschien wat lorazepam echt zwaar spul dus voor 2-3 dagen om de klok te herzetten. Nu maar gewoon aanklooien.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Altijdquote:Hoop dat het werktquote:Op maandag 22 februari 2021 03:22 schreef Rafeiro het volgende:
Probeer er maar om te lachen. Als corona beetje soepeler wordt krijg ik misschien wat lorazepam echt zwaar spul dus voor 2-3 dagen om de klok te herzetten. Nu maar gewoon aanklooien.![]()
Nu bewust niet dus, omdat het stom spul is.quote:Op maandag 22 februari 2021 03:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Hoop dat het werktYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heel zelden, als ik moest vliegen alleen. Word je rustig vanquote:Op maandag 22 februari 2021 03:24 schreef chufi het volgende:
klinkt heavy shit .. nog nooit iets xxxpam gebruikt of genomen![]()
Dat zal de 6e ofzo worden, maar die is wel echt loeizwaar zeggen ze. Daarom krijg ik het nu ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 03:24 schreef chufi het volgende:
klinkt heavy shit .. nog nooit iets xxxpam gebruikt of genomenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Als het maar helptquote:Op maandag 22 februari 2021 03:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zal de 6e ofzo worden, maar die is wel echt loeizwaar zeggen ze. Daarom krijg ik het nu ook niet.![]()
Eigenlijk nooit. Ik val niet in slaap en slaap niet door ook niet met die pillen.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
CBD olie is te vies.
Wellicht ooit weer eens blowen, haha.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Echt klote voor je zo dan.quote:Op maandag 22 februari 2021 03:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Ik val niet in slaap en slaap niet door ook niet met die pillen.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Plym,quote:Was om 2.13 uur al weer wakker,
Liggen woelen en draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij niet geslapen Plym?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het Sl zo kaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt nog even tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amateur toen was ik er al bijna een uur uitquote:Op maandag 22 februari 2021 03:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Plym,Was om 2.13 uur al weer wakker,
Liggen woelen en draaien
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eerste keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Odat ik mee doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeah doe de eerste keer mee en gelijk DTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, heb eigenlijk nooit mee gedaan met DT en nu ook niet echt achter elkaar gepost.quote:Op maandag 22 februari 2021 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Lekker dot, ik tikte 2x zelfde in
Mijn geluk dat je twee keer het zelfde tikteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat half TV ook te kijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 04:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb eigenlijk nooit mee gedaan met DT en nu ook niet echt achter elkaar gepost.
Mijn geluk dat je twee keer het zelfde tiktemaar feli
![]()
![]()
Dank je, ik was de rolgordijnen omhoog aan het trekken. Dacht ik post nog ff wat wie weet wel laatste postquote:Op maandag 22 februari 2021 04:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zat half TV ook te kijkenmaar feli
![]()
Jij nog niet geslapen of ook al zo vroeg wakker?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Plym
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Morguh Engine
Hi Dot... Je bent vroegquote:
Ja net als jijquote:
Van een huisarts?quote:Op maandag 22 februari 2021 03:22 schreef Rafeiro het volgende:
Probeer er maar om te lachen. Als corona beetje soepeler wordt krijg ik misschien wat lorazepam echt zwaar spul dus voor 2-3 dagen om de klok te herzetten. Nu maar gewoon aanklooien.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb een excuus..ik heb punten nodigquote:
IK heb ook een excuus, ik heb mijn doel nog niet bereiktquote:Op maandag 22 februari 2021 04:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een excuus..ik heb punten nodig
En dat is?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ook een excuus, ik heb mijn doel nog niet bereiktEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat ga ik hier niet zeggenquote:![]()
Vorige keer liet ik je de top 20 in lopen en dan speel je niet meer. NU ben je er weer uit zie ik
Ik ben er toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen![]()
Vorige keer liet ik je de top 20 in lopen en dan speel je niet meer. NU ben je er weer uit zie ik
En trek dat niet meer om hier veel te zijn. Krijg ik ban van
Je krijgt niet zo maar een ban, zag je ook veel in de COSquote:Op maandag 22 februari 2021 04:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er toch?
En trek dat niet meer om hier veel te zijn. Krijg ik ban vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 februari 2021 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt niet zo maar een ban, zag je ook veel in de COS
Daar zitten Paul en nog wat users niet
O zag Paul daar toch ook regelmatig voorbij komen?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zitten Paul en nog wat users niet
Is hij gestopt met kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik toch niet
Je weet toch of je hem ziet in de COS. Ik lees daar ook niet meer. Al een tijdje niet meer geweeestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar zie ik hem nietquote:Op maandag 22 februari 2021 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet toch of je hem ziet in de COS. Ik lees daar ook niet meer. Al een tijdje niet meer geweeestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moet je nog werken vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jupquote:
Ga straks nog wel even proberen te slapen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet kunnen slapen is ellende, maar als je dan ook nog moet werken helemaal een ramp.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Ga straks nog wel even proberen te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was vroeg naar bed. Rond 10 uur ofzo, heb wel al genoeg geslapenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen is ellende, maar als je dan ook nog moet werken helemaal een ramp.
Maar er is nog tijd voor nog een uurtje dus kan het altijd proberen
Ja lag zelf ook rond die tijd in bed, 22.30 de lamp uitgedaan. En te vroeg weer wakker.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was vroeg naar bed. Rond 10 uur ofzo, heb wel al genoeg geslapen
Maar er is nog tijd voor nog een uurtje dus kan het altijd proberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het wel lekker soms om ruim voor de wekker wakker te zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lag zelf ook rond die tijd in bed, 22.30 de lamp uitgedaan. En te vroeg weer wakker.even beetje rommelen en terug naar bed.
Kijk je trouwens helemaal geen bb meer? Ook geen tv?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O dat kan ik echt niet, ben ik eruit dan lukt het mij echt niet meer om te gaan slapenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker soms om ruim voor de wekker wakker te zijneven beetje rommelen en terug naar bed.
Afgelopen zaterdag hadden ze een leuk feestje alleen nu lees ik overal dat er twee geneukt zouden hebben waar niks van klopt
Nee helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:17 schreef engine het volgende:
Kijk je trouwens helemaal geen bb meer? Ook geen tv?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, ja zo gaat dat. Sommige maken er een eigenverhaal van.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:18 schreef engine het volgende:
Afgelopen zaterdag hadden ze een leuk feestje alleen nu lees ik overal dat er twee geneukt zouden hebben waar niks van klopt
Was in Uto ook altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best bijzonderquote:Op maandag 22 februari 2021 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ja zo gaat dat. Sommige maken er een eigenverhaal van.
Was in Uto ook altijd.
Ja ieder ziet wat die zien wil. En als er al wat in mee gaan is het al snel de 'waarheid'quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 februari 2021 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder ziet wat die zien wil. En als er al wat in mee gaan is het al snel de 'waarheid'
Al was hier niks te zien.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben er weer
Dan horen ze wel wat wat er op lijkt, of de deken bewoog net evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Sensatiezoekersquote:Op maandag 22 februari 2021 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan horen ze wel wat wat er op lijkt, of de deken bewoog net even
En lagen nog twee anderen in bed te knuffelen en die zijn dan zogenaamd alleen vrienden
Ja het ligt er maar net aan wie de grootste fangroep mag.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:33 schreef engine het volgende:
[..]
Sensatiezoekers
En lagen nog twee anderen in bed te knuffelen en die zijn dan zogenaamd alleen vrienden
Fans kunnen ze maken en breken in zo RLS
Dat heeft mij altijd al zo verbaasd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De stelligheid waarmee sommige hun favoriet blijven verdedigen verbaasd me vooral. Die kan dan ook echt niks meer fout doenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ligt er maar net aan wie de grootste fangroep mag.
Fans kunnen ze maken en breken in zo RLS
Dat heeft mij altijd al zo verbaasd.
Of als ze iemand niet mogen totaal kapot maken net zoals ze met Tim in Uto gedaan hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:40 schreef engine het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee sommige hun favoriet blijven verdedigen verbaasd me vooral. Die kan dan ook echt niks meer fout doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet hoe dat bij uto was maar dat valt in cos wel mee vind ik, gelukkig. Zie daar wel soms dingen van social media voorbij komen, dat gaat wel ver.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze iemand niet mogen totaal kapot maken net zoals ze met Tim in Uto gedaan hebben
Maarja daarom kom ik daar ook niet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja via sociaal media is heel erg, daar zaten in Uto ook de ergste.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:46 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij uto was maar dat valt in cos wel mee vind ik, gelukkig. Zie daar wel soms dingen van social media voorbij komen, dat gaat wel ver.
Maarja daarom kom ik daar ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nog even horizontaalquote:Op maandag 22 februari 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja via sociaal media is heel erg, daar zaten in Uto ook de ergste.![]()
Slaap lekker en voor straks werksequote:
GodmorgenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Morguh MaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoiquote:Het is nog steeds lekker weer buiten en het ruikt ook al echt naar lente
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En je merkt gewoon dat mensen de ramen open hebben gezet. Gisteren toen ik naar huis fietste rook ik achtereenvolgens gebakken aardappelen, daarna iets met veel knoflook, en daarna 1 of andere geur die ik vaak bij de chinees ruik
Een gedicht over Maanvis
Vond het nog wel frisjes buiten eerlijk gezegd. Maar beter als een week geledenquote:Op maandag 22 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HoiHet is nog steeds lekker weer buiten en het ruikt ook al echt naar lente
Ja heerlijk die lente lucht
Heb je al gewandeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ff gefietstquote:Op maandag 22 februari 2021 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het nog wel frisjes buiten eerlijk gezegd. Maar beter als een week geleden
Ja heerlijk die lente lucht
Heb je al gewandeld?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daar heb ik hier vrijwel geen last van van geurtjes van de burenquote:Op maandag 22 februari 2021 06:22 schreef Maanvis het volgende:
En je merkt gewoon dat mensen de ramen open hebben gezet. Gisteren toen ik naar huis fietste rook ik achtereenvolgens gebakken aardappelen, daarna iets met veel knoflook, en daarna 1 of andere geur die ik vaak bij de chinees ruikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook lekker. Heb je wel een beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog welquote:Op maandag 22 februari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik hier vrijwel geen last van van geurtjes van de buren
IK had er geen last van vond het zelfs fijn ruiken beetje vakantiegevoelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
8 graden is het hier. Bij jou zal het nog niet veel warmer zijn denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog wel
IK had er geen last van vond het zelfs fijn ruiken beetje vakantiegevoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb tot half 5 geslapen en ben toen gaan fietsen. had weer een rare werkdroom. ik was in een grote kantoortuin aan het werk en collega's hadden mijn werklaptop weggezet waardoor ik 'm kwijt was, toen moest ik aan de baas vragen waar ik ingelogd was etc.. en ondertussen ging ik naar een plek waar ze heel veel snoep en chips enzo hadden, en ik wou m&m's maar de ze hadden alleen tijgernootjes die ze 'm&m tijger' hadden genoemdquote:Op maandag 22 februari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker. Heb je wel een beetje kunnen slapen?.
En daarna kreeg ik op mijn werk een kerstpakket van een ander bedrijf oid, iiig wat ik helemaal niet verwacht had en geen idee waar het vandaan kwam
Een gedicht over Maanvis
9,2quote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8 graden is het hier. Bij jou zal het nog niet veel warmer zijn denk ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat had ik gisteren was een stukje rondrijden, waren zoveel mensen op pad dat je dacht in een vakantieland te zitten. Het is dat de bomen nog kaal zijn maar anders was het een zomerplaatjequote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog wel
IK had er geen last van vond het zelfs fijn ruiken beetje vakantiegevoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel fijn dat je nu heel ver kunt kijken door de helderre lucht en dat er geen begroeide bomen zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren was een stukje rondrijden, waren zoveel mensen op pad dat je dacht in een vakantieland te zitten. Het is dat de bomen nog kaal zijn maar anders was het een zomerplaatje
Een gedicht over Maanvis
Wat kan een mens raar en onsamenhangend dromen he.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb tot half 5 geslapen en ben toen gaan fietsen. had weer een rare werkdroom. ik was in een grote kantoortuin aan het werk en collega's hadden mijn werklaptop weggezet waardoor ik 'm kwijt was, toen moest ik aan de baas vragen waar ik ingelogd was etc.. en ondertussen ging ik naar een plek waar ze heel veel snoep en chips enzo hadden, en ik wou m&m's maar de ze hadden alleen tijgernootjes die ze 'm&m tijger' hadden genoemd.
En daarna kreeg ik op mijn werk een kerstpakket van een ander bedrijf oid, iiig wat ik helemaal niet verwacht had en geen idee waar het vandaan kwam
Maar dan heb je toch lekker geslapen dat is fijn. HIer al weer veel te vroeg wakker
Was gisteren avond weer op de bank ik slaap gevallen tot 20.00 uur, dan ben ik s'nachts de klos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond het altijd heel mooi als de bladeren weer aan de bomen komen en s' morgens vroeg de vogeltjes fluiten.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu heel ver kunt kijken door de helderre lucht en dat er geen begroeide bomen zijn
Nu ben ik altijd ietwat verdrietig de eerste dagen als ik dat hoor. En zie dat dode taken weer tot leven komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Ga niet klikken zit lekker radio te luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh dat vind ik niks aan dat gelul de hele tijdquote:Op maandag 22 februari 2021 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Ga niet klikken zit lekker radio te luisterenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ik juist wel, muziek humor en nieuwsquote:Op maandag 22 februari 2021 06:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dat vind ik niks aan dat gelul de hele tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gott
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
het is zoveel koetjes en kalfjes gelul bah bahquote:Op maandag 22 februari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik juist wel, muziek humor en nieuwsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
tevens: Kutgans!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ieder zijn ding. Ik hou weer niet van YouTubes. Eerder luisterde ik altijd arrow Classic rock. Geen gereclameerd niets. Maar tegenwoordig welquote:Op maandag 22 februari 2021 06:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is zoveel koetjes en kalfjes gelul bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh DJMO 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik luister arrow op vrijdag als ze wat hardere muziek draaienquote:Op maandag 22 februari 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik hou weer niet van YouTubes. Eerder luisterde ik altijd arrow Classic rock. Geen gereclameerd niets. Maar tegenwoordig welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
of kutvisquote:
Mogguh, ik ben brak.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoe komt dat dat je brak bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
te vast geslapenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vis stinkt naar kutquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O dat is weer eens wat anders dan slecht geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mario 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow Sven Hulleman zet zijn vriend Jort Kelder op zijn plek
Een gedicht over Maanvis
och, echt slecht slapen doe ik nooit, maar dat avontuur van gisterenavond was redelijk vermoeiend.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is weer eens wat anders dan slecht geslapenIk heb er één en ik ben er trots op
Jij was toch zinslengte slaper vaak wakkerquote:Op maandag 22 februari 2021 06:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
och, echt slecht slapen doe ik nooit, maar dat avontuur van gisterenavond was redelijk vermoeiend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer lekker weer vandaag zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, maar dat is niet per definitie slecht slapen voor mij hoor. Daar ben ik aan gewend. Vannacht maar één keer wakker geweest, maar tussendoor behoorlijk diep liggen slapen.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was toch zinslengte slaper vaak wakkerIk heb er één en ik ben er trots op
O lekker, wou dat ik dat ook kon zeggen. SLaap een tot twee uurtjes en dan is het woelen en draaien om er vervolgens maar veel te vroeg uit te stappen.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet per definitie slecht slapen voor mij hoor. Daar ben ik aan gewend. Vannacht maar één keer wakker geweest, maar tussendoor behoorlijk diep liggen slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn zo, en alles ook al opgeruimd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens ...
KUTHAAN
Klaar is klaar moet je maar denkenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor heb ik nog 2 dagen tijd
Heb je zo rommeltje dan? Hoe groot is jou huis eigenlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is geen huisquote:Op maandag 22 februari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klaar is klaar moet je maar denken
Heb je zo rommeltje dan? Hoe groot is jou huis eigenlijk?
zijn 12 wohnungen
en woendsag ochtend komt de
vuurpolitie kontrolle![]()
Appartementen?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geen huis
zijn 12 wohnungen
en woendsag ochtend komt de
vuurpolitie kontrolle
Controle dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed vandaag maar doen wat gisteren niet kon.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb dan dus geen idee wat je bedoeldquote:Op maandag 22 februari 2021 07:13 schreef mario390 het volgende:
nee niet appartement
zijn wohnungen in en wohnblock
4 etagen hoog
hier noemen wij meerdere woningen naast en boven elkaar een flat op een appartementen complexWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:13 schreef DJMO het volgende:
Goed vandaag maar doen wat gisteren niet kon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat de zon maar doorkomen, licht is het toch al buiten.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O is er een stukje herinnering van het graf wat je mee kan nemenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onze gebouw is 15 - 20 meter hoogquote:Op maandag 22 februari 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dan dus geen idee wat je bedoeld
hier noemen wij meerdere woningen naast en boven elkaar een flat op een appartementen complex![]()
Sterkte, heb niks met begraafplaatsen zelf, maar lijkt me toch wel een "dingetje"quote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.
en ik moet nog besluiten wat ik wil met de grafsteen. Ik kan hem kosteloos ophalen, maar om nou een grafsteen in m'n tuin neer te zetten is ook zoiets. Ik weet nog niet wat ik wil. Herbegraven is iig geen optie, dat kost teveel geld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar zijn toch allemaaal aparte woningen?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze gebouw is 15 - 20 meter hoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het 'vreemde' is dat ik zelf ook nooit iets met begraafplaatsen heb gehad, tot ik het Westerborkpak liep. Daarbij kwam ik langs diverse (Joodse) begraafplaatsen, en sindsdien loop ik altijd even een begraafplaats op om in stilte de doden te gedenken. Ongeacht welke dode, gewoonweg simpelweg iedereen die daar begraven ligt. En als ik nu terugkijk ben ik veel te weinig bij de graven van mijn ouders geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sterkte, heb niks met begraafplaatsen zelf, maar lijkt me toch wel een "dingetje"Ik heb er één en ik ben er trots op
O lastig DJMO.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog besluiten wat ik wil met de grafsteen. Ik kan hem kosteloos ophalen, maar om nou een grafsteen in m'n tuin neer te zetten is ook zoiets. Ik weet nog niet wat ik wil. Herbegraven is iig geen optie, dat kost teveel geld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, dat besluit ik ter plaatse wel. Eerst maar eens in Rotterdam zien te komen. Kut NS met hun werkzaamhedenquote:
in elke etage 3 wohnungenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zijn toch allemaaal aparte woningen?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3846 / +129 / +133 / 6485 / 8164
2. FreshFruit / 1354 / +206 / +0 / 2775 / 3480
3. Superbadeendje / 890 / +4 / +0 / 1434 / 2055
4. Mrsloveable / 836 / +27 / +0 / 2183 / 2782
5. DerRabbit / 761 / +25 / +0 / 1669 / 2092
6. mario390 / 641 / +21 / +6 / 924 / 1448
7. Maanvis / 540 / +21 / +3 / 1140 / 1485
8. ToT / 476 / +6 / +0 / 1743 / 2054
9. PlymouthFury / 469 / +19 / +31 / 515 / 662
10. Rafeiro / 404 / +0 / +61 / 390 / 514
11. hemarookworst / 384 / +17 / +0 / 1128 / 1366
12. Homijn / 376 / +0 / +0 / 445 / 592
13. aloa / 365 / +14 / +0 / 1976 / 2219
14. Fogel / 335 / +14 / +12 / 585 / 761
15. m1st1g / 314 / +3 / +0 / 589 / 692
16. chufi / 297 / +1 / +27 / 278 / 438
17. mazaru / 273 / +0 / +0 / 977 / 1101
18. Paul / 235 / +9 / +0 / 992 / 1156
19. engine / 211 / +2 / +22 / 189 / 257
20. DJMO / 208 / +5 / +9 / 535 / 724SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja moet ook gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, dat besluit ik ter plaatse wel. Eerst maar eens in Rotterdam zien te komen. Kut NS met hun werkzaamheden
Sterkte in ieder geval voor vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik denk dat wij toch hetzelfde bedoelen hoor Mario. Iedereen zijn eigen woning met buren onder, naast en boven jequote:
Zoiets
Ik hou t maar ff simpeler dan Dotteke.quote:
In wat voor huis/woning leef jij zelf? Een appartement is gewoon een flat. Hoeveel kamers (excl. je woonkamer)? Woon je alleen? Wat bedoel je met vuurpolitie? Waarom ben jij verantwoordelijk voor die 12 "wohnungen" qua schoonmaak? Wie betaalt dat? Werk je? Ben je conciërge? Enz.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Thnx. Eerst maar eens douchenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeuren
Sterkte in ieder geval voor vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
Vuur politie is denk ik brandweerquote:Op maandag 22 februari 2021 07:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik hou t maar ff simpeler dan Dotteke.
In wat voor huis/woning leef jij zelf? Een appartement is gewoon een flat. Hoeveel kamers (excl. je woonkamer)? Woon je alleen? Wat bedoel je met vuurpolitie? Waarom ben jij verantwoordelijk voor die 12 "wohnungen" qua schoonmaak? Wie betaalt dat? Werk je? Ben je conciërge? Enz.
Hij moet zijn eigen huis opruimen NIet alle 12Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent nu vast al klaarquote:
Een steen = een steen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog besluiten wat ik wil met de grafsteen. Ik kan hem kosteloos ophalen, maar om nou een grafsteen in m'n tuin neer te zetten is ook zoiets. Ik weet nog niet wat ik wil. Herbegraven is iig geen optie, dat kost teveel geld.
Ik zelf koester m'n herinnering aan mn dierbare overledenen. Al wil ik binnenkort wel weer graag naar de rustplaats van m'n lieve omaatje.* Contra principia negantem disputari non potest *
Dat is toch altijd mogelijk om daar naar toe te gaan?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een steen = een steen.
Ik zelf koester m'n herinnering aan mn dierbare overledenen. Al wil ik binnenkort wel weer graag naar de rustplaats van m'n lieve omaatje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch altijd mogelijk om daar naar toe te gaan?* Contra principia negantem disputari non potest *
ja en in elke etage 2 wohnungenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat wij toch hetzelfde bedoelen hoor Mario. Iedereen zijn eigen woning met buren onder, naast en boven je
Zoiets
[ afbeelding ]
met balkon, moedder heeft ik niet![]()
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een steen = een steen.
Ik zelf koester m'n herinnering aan mn dierbare overledenen. Al wil ik binnenkort wel weer graag naar de rustplaats van m'n lieve omaatje.Ik heb er één en ik ben er trots op
We zijn er uitquote:Op maandag 22 februari 2021 07:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en in elke etage 2 wohnungen
met balkon, moedder heeft ik niet
Wel balen dat je geen balkon hebt kan je nooit lekker buiten zitten
Zijn ze groot? Hoeveel kamers heb je?
Hier een woonkamer en 4 slaapkamersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.
Ze zijn nog steeds wel bij me.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ben je enigst kind?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn er uit
Wel balen dat je geen balkon hebt kan je nooit lekker buiten zitten
Zijn ze groot? Hoeveel kamers heb je?
Hier een woonkamer en 4 slaapkamers
1 vorruim waar de jas hangt![]()
Kee.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,
1 vorruim waar de jas hangt* Contra principia negantem disputari non potest *
Persoonlijks heb ik niets met rustplaatsen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.
Ze zijn nog steeds wel bij me.
Ik heb ze in mijn hart zitten. Ga nooit na zo urnen muur. Ben bij het graf van mijn opas' en oma's ook nooit geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn er uitquote:Op maandag 22 februari 2021 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,
1 vorruim waar de jas hangt![]()
Wij noemen dat hier een flat of een appartement.
Ik heb er vroeger ook in gewoond 6 hoog heel mooi uitzicht maar altijd hoofdpijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er een graf is. Dan moet het wel worden onderhouden.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijks heb ik niets met rustplaatsen.
Ik heb ze in mijn hart zitten. Ga nooit na zo urnen muur. Ben bij het graf van mijn opas' en oma's ook nooit geweest.
Ik ga s nadenken wat ik precies van het ruimen van graven vind. Of het behouden van een grafsteen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Jup.quote:Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.
Ze zijn nog steeds wel bij me.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lastig dan kan je ook niet overleggenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begrijp je.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik ben er overigens bijna nooit bewust langs geweest, maar in m'n achterhoofd wist ik dat ik haar kon opzoeken als ik dat wilde. En nu kan dat binnenkort niet meer. Dus ja, ergens wel een gevoel van spijt dat ik niet vaker langs geweest ben. Stom is dat.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zware dag vandaag voorr je DJMO. Dikke knuffel
Ja. Dat is vaker zo met dingen. Als je eenmaal een beslissing hebt genomen zal het je rust geven. Denk ik dan.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er overigens bijna nooit bewust langs geweest, maar in m'n achterhoofd wist ik dat ik haar kon opzoeken als ik dat wilde. En nu kan dat binnenkort niet meer. Dus ja, ergens wel een gevoel van spijt dat ik niet vaker langs geweest ben. Stom is dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Ini u bent er vroeg bij deze morgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vogels fluiten ook vroegquote:Op maandag 22 februari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Ini u bent er vroeg bij deze morgen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt we werden net samen wakkerquote:Op maandag 22 februari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Ini u bent er vroeg bij deze morgen?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wanneer je iets tastbaars belangrijkvind. Is er dan nog iets anders dan een grafsteen?quote:Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er overigens bijna nooit bewust langs geweest, maar in m'n achterhoofd wist ik dat ik haar kon opzoeken als ik dat wilde. En nu kan dat binnenkort niet meer. Dus ja, ergens wel een gevoel van spijt dat ik niet vaker langs geweest ben. Stom is dat.
Mijn tante overleed toen ik 6 was (ik begreep weinig van het "concept" overlijden toen). Maar ik kreeg een klein beeldje uit haar erfenis. (kut woord trouwens). Ik koester dat nog steeds en staat in mn huiskamer.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja die fluiten al om 5 uur. Wordt je daar wakker van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WAT ZIJN IN BED DOEN IS PRIVE!quote:Op maandag 22 februari 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die fluiten al om 5 uur. Wordt je daar wakker van?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ald je er niet van wakker wordt hier ben je doofquote:Op maandag 22 februari 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die fluiten al om 5 uur. Wordt je daar wakker van?Trotste mama van Ambar
Ik vraag helemaal niets ik vraag alleen of ze wakker wordt van vogel gefluit en schreeuw niet z oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Jammer dit.quote:
Ik kan nog meer tikken maar vind je de moeite niet waard. (heb er wel zin in trouwens).
Fijne dag verder.
Tip: trek t empathisch vermogen een keer uit die luie reet van je... en reageer een keer inhoudelijk. I.p.v. dat domme geouwehoer en sneue act.* Contra principia negantem disputari non potest *
Het eerste dat in mij opkomt als ik die tering beesten hoor fluiten is om een revolver te pakken en ze massaal uit de bomen te schieten.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ald je er niet van wakker wordt hier ben je doofZonder wrijving geen glans![]()
Ja ze kunnen een best geluid producerenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ald je er niet van wakker wordt hier ben je doofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word er altijd kriegen van als ik ze hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 08:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het eerste dat in mij opkomt als ik die tering beesten hoor fluiten is om een revolver te pakken en ze massaal uit de bomen te schieten.
Hoe is het in de ziekenboeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet toch dat je morgen weer een stukje over me tikt. Je bent een echte diehard fanquote:Op maandag 22 februari 2021 08:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer dit.
Ik kan nog meer tikken maar vind je de moeite niet waard. (heb er wel zin in trouwens).
Fijne dag verder.
Tip: trek t empathisch vermogen een keer uit die luie reet van je... en reageer een keer inhoudelijk. I.p.v. dat domme geouwehoer en sneue act.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word er altijd kriegen van als ik ze hoor
Hoe is het in de ziekenboeg?
We zijn er bijna vanaf.Zonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig nu nog een test voor jou volgende weekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey dat is engelsquote:Op maandag 22 februari 2021 08:23 schreef ToT het volgende:
Toch prachtig, die lieflijk fluitende vogeltjes?
[ afbeelding ]Môgguh!
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:23 schreef ToT het volgende:
Toch prachtig, die lieflijk fluitende vogeltjes?
[ afbeelding ]Môgguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil het graag verstaan en inhoudelijk op ingaan om @Straatverlichting tevreden te stellenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, niet te verstaand die beesten. Raar taaltje, dat Engels.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morguh trouwens ToT
quote:Op maandag 22 februari 2021 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ahhh ja snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mini een gat in de dag geslapen naar lekker gisteren gespeeld te hebben buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flink je hersenen trainen om het complexe brein van een vogel te kunnen begrijpen, Paul!quote:Op maandag 22 februari 2021 08:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil het graag verstaan en inhoudelijk op ingaan om @:straatverlichting tevreden te stellen![]()
![]()
Ja hoor hij is er weerquote:Op maandag 22 februari 2021 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Flink je hersenen trainen om het complexe brein van een vogel te kunnen begrijpen, Paul!
Helaas; op tijd naar bed geslingerd, werd vrij snel weer wakker. Even later terug naar bed geslingerd, werd midden in de nacht weer wakker, en hier ging de wekker iets na 7 uur omdat de cv-ketel nu vervangen wordt en meneertje zit hier Teletubbies te kijken tot ik 'm ga omkleden en naar de opvang toe gooi.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mini een gat in de dag geslapen naar lekker gisteren gespeeld te hebben buiten![]()
![]()
Jammer weerquote:Op maandag 22 februari 2021 08:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas; op tijd naar bed geslingerd, werd vrij snel weer wakker. Even later terug naar bed geslingerd, werd midden in de nacht weer wakker, en hier ging de wekker iets na 7 uur omdat de cv-ketel nu vervangen wordt en meneertje zit hier Teletubbies te kijken tot ik 'm ga omkleden en naar de opvang toe gooi.
Een flinke slinger aan geven dan hoef je misschien niet eens de deur uit om hem naar school te gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar kleurtje hier buiten, wat oranjeachtig. Gisteren ook alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HelemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien dat Trump ontploft is?quote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Raar kleurtje hier buiten, wat oranjeachtig. Gisteren ook al![]()
![]()
Bericht van Weeronline afgelopen vrijdag:quote:Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Raar kleurtje hier buiten, wat oranjeachtig. Gisteren ook alhttps://www.weeronline.nl(...)-saharastof-op-komstquote:Mooie zonsopkomsten en zonsondergangen door Saharastof op komst
Stof en warmte komen met dezelfde zuidenwind naar ons land
Dit weekend voert een zuidelijke stroming Saharastof naar ons land en kunnen we mooie zonsopkomsten en zonsondergangen verwachten. Het stof dat ons mooie luchten brengt zal halverwege het weekend in Noordwest-Afrika opwaaien. Zondagavond kan de zonsondergang roder zijn dan normaal. Na het weekend trekt het stof meer over het oosten en is alleen de zonsopkomst kleurrijker.
Zondagochtend is de hoeveelheid stof waarschijnlijk nog laag en kunnen we genieten van een gewone zonsopkomst die op zich al erg mooi kan zijn. Dunne sluierwolken zorgen ook voor mooie luchten aan het begin van de dag. Bij zonsondergang zit er wat meer stof in de lucht, ook ten westen van ons land. Juist dat laatste is ook een vereiste vanwege de grote hoogte waarop het stof zich bevindt. Als het stof zich alleen recht boven ons hoofd zit, schijnt de ondergaande zon onder de stofwolk door.
Het Saharastof zorgt voor extra breking en verstrooiing van het licht en daardoor gaat een laagstaande zon gepaard met meer rode, oranje en gele kleuren. Doordat de hoeveelheid stof nabij het aardoppervlak zeer gering is, heeft het Saharastof nauwelijks invloed op de luchtkwaliteit. Omdat het droog blijft en het stof hoog zit, hoeven we ook geen met stof bedekte auto's te verwachten.
Zonsopkomsten kleurrijker dan zonsondergangen door Saharastof
Als de huidige berekeningen uitkomen kan de zonsopkomst van maandagochtend ook veel kleurrijker zijn door Saharastof. Bovendien steekt een nieuwe stofwolk dan de Middellandse Zee over. Deze wolk buigt daarna meer af richting Duitsland. Hierdoor hebben we tot en met donderdag kans op mooie zonsopkomsten, maar zal de zonsondergang niet veel kleurrijker verlopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou denk eerder dat de mensheid onploft is omdat Hugo geen mondkapje droeg op een foto.quote:
Man o man of de mensen zelf niet een keer de fout in zijn gegaan dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vandaar. Gisteren morgen was het echt heel raar. Wel mooi om te zien maar ik snapte niet waaromquote:Op maandag 22 februari 2021 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bericht van Weeronline afgelopen vrijdag:
[..]
https://www.weeronline.nl(...)-saharastof-op-komst
Mijn dank
Ik ben 2 keer boefje geweest, op bezoek gegaan bij mijn zus waar dan net 1 persoon teveel was. Verder geen enkele regel overtreden, en dat was in de tuin met 2 of 3 bezoekers op afstand over het hele jaar. Vind ik vrij netjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk eerder dat de mensheid onploft is omdat Hugo geen mondkapje droeg op een foto.
Man o man of de mensen zelf niet een keer de fout in zijn gegaan dit jaar
Ik laat de zorghulp niet eens meer binnen. Ga wandelen of bellen. Kut traag vaccinatie gebeuren, ram dat er eens door.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Netjes hoor, ik hou mij er over het algemeen ook heel goed aan.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer boefje geweest, op bezoek gegaan bij mijn zus waar dan net 1 persoon teveel was. Verder geen enkele regel overtreden, en dat was in de tuin met 2 of 3 bezoekers op afstand over het hele jaar. Vind ik vrij netjes.
Ik laat de zorghulp niet eens meer binnen. Ga wandelen of bellen. Kut traag vaccinatie gebeuren, ram dat er eens door.
Ik liet van de week twee mensen binnen, toen ze binnen waren dacht ik ships corona mag helemaal niet. En dat is een dringend advies maar 1 persoon op bezoek, geen maatregel. En wel eens als ik buiten was en een kennis tegen kwam dat ik aan het praten was en dacht ships die 1.5 meterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mikey
Profs, zoals zorgmedewerkers morgen wel, los van persoonlijke contacten (daarvan 1). Maar KPN is hier bezig met glasvezel, dan weet ik het niet en de flat wordt gerenoveerd, althans binnenkort, kijk daar niet naar uit om het netjes te houden.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik hou mij er over het algemeen ook heel goed aan.
Ik liet van de week twee mensen binnen, toen ze binnen waren dacht ik ships corona mag helemaal niet. En dat is een dringend advies maar 1 persoon op bezoek, geen maatregel. En wel eens als ik buiten was en een kennis tegen kwam dat ik aan het praten was en dacht ships die 1.5 meterYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik snap niets van deze post alleen dat de KPN bezig is en de flat gerenoveerd wordt. Maar van die zorgmedewerkers snap ik niet wat je bedoeldquote:Op maandag 22 februari 2021 08:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Profs, zoals zorgmedewerkers morgen wel, los van persoonlijke contacten (daarvan 1). Maar KPN is hier bezig met glasvezel, dan weet ik het niet en de flat wordt gerenoveerd, althans binnenkort, kijk daar niet naar uit om het netjes te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twintig minuten op de bus wachten. Tegen de tijd dat de bus er is ben ik lopend al op het station
Dan ga je toch lopenquote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef DJMO het volgende:
Twintig minuten op de bus wachten. Tegen de tijd dat de bus er is ben ik lopend al op het stationWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die tellen niet mee voor die 1 persoon per dag, dus er zo in theorie dan nog iemand mogen komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niets van deze post alleen dat de KPN bezig is en de flat gerenoveerd wordt. Maar van die zorgmedewerkers snap ik niet wat je bedoeld
Ik snap dus niet hoe het zit met bouwvakkers etc.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
O oke. Je hoeft ze volgens mij niet in huis te nemen. Ik zelf zou ze echt niet binnen laten die lopen met zovelen bij zovelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die tellen niet mee voor die 1 persoon per dag, dus er zo in theorie dan nog iemand mogen komen.
Ik snap dus niet hoe het zit met bouwvakkers etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Juh. Ben al halverwegequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dacht ik al, die gaat niet staan wachten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar wil ze ook zo snel mogelijk weer weg hebben, gaat nogal wat gebeuren.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Je hoeft ze volgens mij niet in huis te nemen. Ik zelf zou ze echt niet binnen laten die lopen met zovelen bij zovelen.
Hier waren renovaties binnenshuis uitgesteldquote:Op maandag 22 februari 2021 09:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar wil ze ook zo snel mogelijk weer weg hebben, gaat nogal wat gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier rammen ze door, stijger opbouw is bezig en ik heb de mazzel dat ik een bouwlift voor en achter krijg. Hiep hoi.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier waren renovaties binnenshuis uitgesteldYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Lekker dan. Maar als je ze niet binnen wil laten dan hoeft dat niet. Ik persoonlijk zou het echt niet doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier rammen ze door, stijger opbouw is bezig en ik heb de mazzel dat ik een bouwlift voor en achter krijg. Hiep hoi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja, liever niet, maar die tering herrie ga ik toch wel houden, zet de vogels wel in een hoek en laat ze daar een zeil voor spannen, dan zelf maar met koptelefoon op zitten. Moet toch gebeuren en zet dan alle ramen wel open en doe warme kleren aanquote:Op maandag 22 februari 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Maar als je ze niet binnen wil laten dan hoeft dat niet. Ik persoonlijk zou het echt niet doen.
Je hebt geluk dat het redelijk weer is en dat het niet vorige week gebeurde.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja, liever niet, maar die tering herrie ga ik toch wel houden, zet de vogels wel in een hoek en laat ze daar een zeil voor spannen, dan zelf maar met koptelefoon op zitten. Moet toch gebeuren en zet dan alle ramen wel open en doe warme kleren aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daar ben ik ook echt blij mee, er zijn "rustwoningen" maar ik laat mijn PC en vogels etc. niet achter terwijl vreemden in mijn huis bezig zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het redelijk weer is en dat het niet vorige week gebeurde.
Kan je je vogels niet zo lang bij andere kwijt. Lijkt mij er onrustig en stoffig voor de beestjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook echt blij mee, er zijn "rustwoningen" maar ik laat mijn PC en vogels etc. niet achter terwijl vreemden in mijn huis bezig zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die gasten komen elke dag bij mensen over de vloer en gaan echt niet kijken wat je in huis hebt om het mee te nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook echt blij mee, er zijn "rustwoningen" maar ik laat mijn PC en vogels etc. niet achter terwijl vreemden in mijn huis bezig zijn
Daarbij zijn ze echt hun baan kwijt als er ook naar een gerucht is van dag ze gestolen hebben.
Je kan het hoogstens opruimen voor de stof.Trotste mama van Ambar
Op het moment helaas niet. Baal ik ook wel van.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je je vogels niet zo lang bij andere kwijt. Lijkt mij er onrustig en stoffig voor de beestjes.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dan zou ik ze lekker in de badkamer zetten of zo. Dan sta ze ook uit de tocht en stofquote:Op maandag 22 februari 2021 09:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op het moment helaas niet. Baal ik ook wel van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook niet dat ik daar bang voor ben, dat ze niet jatten weet ik echt wel. Maar er kan wat mis gaan. Zou opzich zelfs gunstig kunnen zijn, pief pas poef, nieuw ding.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die gasten komen elke dag bij mensen over de vloer en gaan echt niet kijken wat je in huis hebt om het mee te nemen.
Daarbij zijn ze echt hun baan kwijt als er ook naar een gerucht is van dag ze gestolen hebben.
Je kan het hoogstens opruimen voor de stof.
Maar ik voel me gewoon niet prettig bij mensen in mijn huisje zonder mij.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dan moet je het ook niet doen als het niet nodig isquote:Op maandag 22 februari 2021 09:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik daar bang voor ben, dat ze niet jatten weet ik echt wel. Maar er kan wat mis gaan. Zou opzich zelfs gunstig kunnen zijn, pief pas poef, nieuw ding.
Maar ik voel me gewoon niet prettig bij mensen in mijn huisje zonder mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan blijf je kijken wat ze doen. Denk dat je niet veel keus hebt. Ik ga zelf liever weg als ze bezig zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik daar bang voor ben, dat ze niet jatten weet ik echt wel. Maar er kan wat mis gaan. Zou opzich zelfs gunstig kunnen zijn, pief pas poef, nieuw ding.
Maar ik voel me gewoon niet prettig bij mensen in mijn huisje zonder mij.
In min studentenkamer gingen ze ooit elektra vervangen en volgens mij moesten we toen zelfs het huis uit.
Zolang ik huur en er is een huismeester met een sleutel blijf ik niet thuis voor werkzaamheden.Trotste mama van Ambar
Zo stom en ongefundeerd, maar nu ze herrie beginnen te maken begin ik er echt tegenop te zien, en nu zijn ze alleen nog maar buiten bezig, met de voorbereiding.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hele flat gaat er aan geloven dus sowieso half jaar herrie etc.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan blijf je kijken wat ze doen. Denk dat je niet veel keus hebt. Ik ga zelf liever weg als ze bezig zijn.
In min studentenkamer gingen ze ooit elektra vervangen en volgens mij moesten we toen zelfs het huis uit.
Zolang ik huur en er is een huismeester met een sleutel blijf ik niet thuis voor werkzaamheden.
Bij mij ca. 2 weken binnen. Dus is net wat lastiger.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Maak je niet zo druk, het moet toch gebeuren. Wij hebben hier ook een renovatie gehad. Stof en herrie is niet uit te sluiten.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zo stom en ongefundeerd, maar nu ze herrie beginnen te maken begin ik er echt tegenop te zien, en nu zijn ze alleen nog maar buiten bezig, met de voorbereiding.
Hier tegenover zijn ze al een paar maanden een het bouwen ( nieuwbouw) aan de andere aan de zijkant van mijn zijn ze huizen aan het renoveren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt ook steeds gekker
Youtube blokkeert schaker om woorden ’zwart’ en ’wit’
https://www.telegraaf.nl/(...)woorden-zwart-en-witWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de radio Geert Wilders die zo grote mond heeft over zijn collega's als die en keer een foutje maken wat betreft de maatregelen.
En wat zegt hij net.............. hij gaat een klein feestje vieren met collega's omdat ze 15 jaar bestaan
Oeps.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Op de radio Geert Wilders die zo grote mond heeft over zijn collega's als die en keer een foutje maken wat betreft de maatregelen.
En wat zegt hij net.............. hij gaat een klein feestje vieren met collega's omdat ze 15 jaar bestaanYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja mooi he, en zo zie je maar dat je snel iets zegt of doet waar ze weer op gepakt kunnen wordenquote:
Nu wordt Rutte ook weer gepakt omdat die nog nooit getest is. Ik ken er zat die nog niet getest zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u voor de link, niet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Landelijk neig ik wel wat rechtser te stemmen dan lokaal, maar ik weet het dit keer echt niet. Al zat geert niet op mijn "shortlist". Moet ik me weer gaan inlezen enzo, bah. Maar tijd zat
Ik ga weet het ook niet en ga ook geen discussie/gesprek aan over politiekquote:Op maandag 22 februari 2021 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Landelijk neig ik wel wat rechtser te stemmen dan lokaal, maar ik weet het dit keer echt niet. Al zat geert niet op mijn "shortlist". Moet ik me weer gaan inlezen enzo, bah. Maar tijd zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stem op Splinter! Je gaat er geen spijt van krijgenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Landelijk neig ik wel wat rechtser te stemmen dan lokaal, maar ik weet het dit keer echt niet. Al zat geert niet op mijn "shortlist". Moet ik me weer gaan inlezen enzo, bah. Maar tijd zatWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wijs besluit denk ik. Alleen CL voetbal is kijkbaar op die zender.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Voetbal zap ik ook weg hahahaquote:Op maandag 22 februari 2021 09:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wijs besluit denk ik. Alleen CL voetbal is kijkbaar op die zender.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was EL, geloof ikquote:
Af en toe een leuke wedstrijd geloof ik.
Ben niet echt die hard.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja hoiquote:Op maandag 22 februari 2021 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, en zo zie je maar dat je snel iets zegt of doet waar ze weer op gepakt kunnen worden
Nu wordt Rutte ook weer gepakt omdat die nog nooit getest is. Ik ken er zat die nog niet getest zijn.Trotste mama van Ambar
Domme sport van 22 mannetjes die hard achter een bal aan rennen en als ze hem dan hebben weer wegschoppen om er vervolgens weer achter aan te rennenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was EL, geloof ik
Af en toe een leuke wedstrijd geloof ik.
Ben niet echt die hard.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: