Hi Dot... Je bent vroegquote:
Ja net als jijquote:
Van een huisarts?quote:Op maandag 22 februari 2021 03:22 schreef Rafeiro het volgende:
Probeer er maar om te lachen. Als corona beetje soepeler wordt krijg ik misschien wat lorazepam echt zwaar spul dus voor 2-3 dagen om de klok te herzetten. Nu maar gewoon aanklooien.
Ik heb een excuus..ik heb punten nodigquote:
IK heb ook een excuus, ik heb mijn doel nog niet bereiktquote:Op maandag 22 februari 2021 04:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een excuus..ik heb punten nodig
En dat is?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ook een excuus, ik heb mijn doel nog niet bereikt
Dat ga ik hier niet zeggenquote:
Ik ben er toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen![]()
Vorige keer liet ik je de top 20 in lopen en dan speel je niet meer. NU ben je er weer uit zie ik
Je krijgt niet zo maar een ban, zag je ook veel in de COSquote:Op maandag 22 februari 2021 04:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er toch?
En trek dat niet meer om hier veel te zijn. Krijg ik ban van
quote:Op maandag 22 februari 2021 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt niet zo maar een ban, zag je ook veel in de COS
O zag Paul daar toch ook regelmatig voorbij komen?quote:Op maandag 22 februari 2021 04:57 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zitten Paul en nog wat users niet
Je weet toch of je hem ziet in de COS. Ik lees daar ook niet meer. Al een tijdje niet meer geweeestquote:
Nee daar zie ik hem nietquote:Op maandag 22 februari 2021 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet toch of je hem ziet in de COS. Ik lees daar ook niet meer. Al een tijdje niet meer geweeest
Moet je nog werken vandaag?quote:
Jupquote:
Niet kunnen slapen is ellende, maar als je dan ook nog moet werken helemaal een ramp.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Ga straks nog wel even proberen te slapen.
Was vroeg naar bed. Rond 10 uur ofzo, heb wel al genoeg geslapenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen is ellende, maar als je dan ook nog moet werken helemaal een ramp.
Ja lag zelf ook rond die tijd in bed, 22.30 de lamp uitgedaan. En te vroeg weer wakker.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:13 schreef engine het volgende:
[..]
Was vroeg naar bed. Rond 10 uur ofzo, heb wel al genoeg geslapen
Maar er is nog tijd voor nog een uurtje dus kan het altijd proberen
Ik vind het wel lekker soms om ruim voor de wekker wakker te zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lag zelf ook rond die tijd in bed, 22.30 de lamp uitgedaan. En te vroeg weer wakker.
O dat kan ik echt niet, ben ik eruit dan lukt het mij echt niet meer om te gaan slapenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker soms om ruim voor de wekker wakker te zijneven beetje rommelen en terug naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |