ja, maar dat is niet per definitie slecht slapen voor mij hoor. Daar ben ik aan gewend. Vannacht maar één keer wakker geweest, maar tussendoor behoorlijk diep liggen slapen.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was toch zinslengte slaper vaak wakker
O lekker, wou dat ik dat ook kon zeggen. SLaap een tot twee uurtjes en dan is het woelen en draaien om er vervolgens maar veel te vroeg uit te stappen.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet per definitie slecht slapen voor mij hoor. Daar ben ik aan gewend. Vannacht maar één keer wakker geweest, maar tussendoor behoorlijk diep liggen slapen.
Klaar is klaar moet je maar denkenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor heb ik nog 2 dagen tijd
is geen huisquote:Op maandag 22 februari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klaar is klaar moet je maar denken
Heb je zo rommeltje dan? Hoe groot is jou huis eigenlijk?
Appartementen?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geen huis
zijn 12 wohnungen
en woendsag ochtend komt de
vuurpolitie kontrolle
Ik heb dan dus geen idee wat je bedoeldquote:Op maandag 22 februari 2021 07:13 schreef mario390 het volgende:
nee niet appartement
zijn wohnungen in en wohnblock
4 etagen hoog
En dat is?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:13 schreef DJMO het volgende:
Goed vandaag maar doen wat gisteren niet kon.
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.quote:
O is er een stukje herinnering van het graf wat je mee kan nemenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.
onze gebouw is 15 - 20 meter hoogquote:Op maandag 22 februari 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dan dus geen idee wat je bedoeld
hier noemen wij meerdere woningen naast en boven elkaar een flat op een appartementen complex
Sterkte, heb niks met begraafplaatsen zelf, maar lijkt me toch wel een "dingetje"quote:Op maandag 22 februari 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het graf van mijn moeder voor een laatste keer bezoeken voor het definitief geruimd wordt na 1 mei. Ik wilde gisteren gaan, maar de bus naar de begraafplaats rijdt niet in het weekend.
Maar zijn toch allemaaal aparte woningen?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
onze gebouw is 15 - 20 meter hoog
Het 'vreemde' is dat ik zelf ook nooit iets met begraafplaatsen heb gehad, tot ik het Westerborkpak liep. Daarbij kwam ik langs diverse (Joodse) begraafplaatsen, en sindsdien loop ik altijd even een begraafplaats op om in stilte de doden te gedenken. Ongeacht welke dode, gewoonweg simpelweg iedereen die daar begraven ligt. En als ik nu terugkijk ben ik veel te weinig bij de graven van mijn ouders geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sterkte, heb niks met begraafplaatsen zelf, maar lijkt me toch wel een "dingetje"
O lastig DJMO.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog besluiten wat ik wil met de grafsteen. Ik kan hem kosteloos ophalen, maar om nou een grafsteen in m'n tuin neer te zetten is ook zoiets. Ik weet nog niet wat ik wil. Herbegraven is iig geen optie, dat kost teveel geld.
Nou ja, dat besluit ik ter plaatse wel. Eerst maar eens in Rotterdam zien te komen. Kut NS met hun werkzaamhedenquote:
in elke etage 3 wohnungenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zijn toch allemaaal aparte woningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja moet ook gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, dat besluit ik ter plaatse wel. Eerst maar eens in Rotterdam zien te komen. Kut NS met hun werkzaamheden
Ja ik denk dat wij toch hetzelfde bedoelen hoor Mario. Iedereen zijn eigen woning met buren onder, naast en boven jequote:
Ik hou t maar ff simpeler dan Dotteke.quote:
Thnx. Eerst maar eens douchenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeuren
Sterkte in ieder geval voor vandaag
Vuur politie is denk ik brandweerquote:Op maandag 22 februari 2021 07:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik hou t maar ff simpeler dan Dotteke.
In wat voor huis/woning leef jij zelf? Een appartement is gewoon een flat. Hoeveel kamers (excl. je woonkamer)? Woon je alleen? Wat bedoel je met vuurpolitie? Waarom ben jij verantwoordelijk voor die 12 "wohnungen" qua schoonmaak? Wie betaalt dat? Werk je? Ben je conciërge? Enz.
Je bent nu vast al klaarquote:
Een steen = een steen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:21 schreef DJMO het volgende:
en ik moet nog besluiten wat ik wil met de grafsteen. Ik kan hem kosteloos ophalen, maar om nou een grafsteen in m'n tuin neer te zetten is ook zoiets. Ik weet nog niet wat ik wil. Herbegraven is iig geen optie, dat kost teveel geld.
Dat is toch altijd mogelijk om daar naar toe te gaan?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een steen = een steen.
Ik zelf koester m'n herinnering aan mn dierbare overledenen. Al wil ik binnenkort wel weer graag naar de rustplaats van m'n lieve omaatje.
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch altijd mogelijk om daar naar toe te gaan?
ja en in elke etage 2 wohnungenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat wij toch hetzelfde bedoelen hoor Mario. Iedereen zijn eigen woning met buren onder, naast en boven je
Zoiets
[ afbeelding ]
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Een steen = een steen.
Ik zelf koester m'n herinnering aan mn dierbare overledenen. Al wil ik binnenkort wel weer graag naar de rustplaats van m'n lieve omaatje.
We zijn er uitquote:Op maandag 22 februari 2021 07:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en in elke etage 2 wohnungen
met balkon, moedder heeft ik niet
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.
Ben je enigst kind?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou, die rustplaats van m'n moeder is er binnenkort dus niet meer. En ik moet simpelweg besluiten wat ik met die steen wil.
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,quote:Op maandag 22 februari 2021 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn er uit
Wel balen dat je geen balkon hebt kan je nooit lekker buiten zitten
Zijn ze groot? Hoeveel kamers heb je?
Hier een woonkamer en 4 slaapkamers
Kee.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,
1 vorruim waar de jas hangt
Persoonlijks heb ik niets met rustplaatsen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.
Ze zijn nog steeds wel bij me.
We zijn er uitquote:Op maandag 22 februari 2021 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 slaapkamern,1 kleine keuken,kleine badkamer,1 wc,
1 vorruim waar de jas hangt
Als er een graf is. Dan moet het wel worden onderhouden.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijks heb ik niets met rustplaatsen.
Ik heb ze in mijn hart zitten. Ga nooit na zo urnen muur. Ben bij het graf van mijn opas' en oma's ook nooit geweest.
Jup.quote:
Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat. Moeilijke beslissing. De rustplaats van andere familieleden is er ook niet meer.
Ze zijn nog steeds wel bij me.
Lastig dan kan je ook niet overleggenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.
Ik begrijp je.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Tuurlijk draag ik ze in gedachten ook bij me. Ik was pas 22 toen mijn moeder overleed. Toen was het afscheid nemen ontzettend zwaar en moeilijk te verwerken. Nu ben ik bijna 42 en moet ik, voor mijn gevoel, opnieuw afscheid nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |