Nee helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:17 schreef engine het volgende:
Kijk je trouwens helemaal geen bb meer? Ook geen tv?
O echt, ja zo gaat dat. Sommige maken er een eigenverhaal van.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:18 schreef engine het volgende:
Afgelopen zaterdag hadden ze een leuk feestje alleen nu lees ik overal dat er twee geneukt zouden hebben waar niks van klopt
Best bijzonderquote:Op maandag 22 februari 2021 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ja zo gaat dat. Sommige maken er een eigenverhaal van.
Was in Uto ook altijd.
Ja ieder ziet wat die zien wil. En als er al wat in mee gaan is het al snel de 'waarheid'quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder ziet wat die zien wil. En als er al wat in mee gaan is het al snel de 'waarheid'
Dan horen ze wel wat wat er op lijkt, of de deken bewoog net evenquote:
quote:
Sensatiezoekersquote:Op maandag 22 februari 2021 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan horen ze wel wat wat er op lijkt, of de deken bewoog net even
Ja het ligt er maar net aan wie de grootste fangroep mag.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:33 schreef engine het volgende:
[..]
Sensatiezoekers
En lagen nog twee anderen in bed te knuffelen en die zijn dan zogenaamd alleen vrienden
De stelligheid waarmee sommige hun favoriet blijven verdedigen verbaasd me vooral. Die kan dan ook echt niks meer fout doenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ligt er maar net aan wie de grootste fangroep mag.
Fans kunnen ze maken en breken in zo RLS
Dat heeft mij altijd al zo verbaasd.
Of als ze iemand niet mogen totaal kapot maken net zoals ze met Tim in Uto gedaan hebbenquote:Op maandag 22 februari 2021 05:40 schreef engine het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee sommige hun favoriet blijven verdedigen verbaasd me vooral. Die kan dan ook echt niks meer fout doen
Weet niet hoe dat bij uto was maar dat valt in cos wel mee vind ik, gelukkig. Zie daar wel soms dingen van social media voorbij komen, dat gaat wel ver.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of als ze iemand niet mogen totaal kapot maken net zoals ze met Tim in Uto gedaan hebben
Ja via sociaal media is heel erg, daar zaten in Uto ook de ergste.quote:Op maandag 22 februari 2021 05:46 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij uto was maar dat valt in cos wel mee vind ik, gelukkig. Zie daar wel soms dingen van social media voorbij komen, dat gaat wel ver.
Maarja daarom kom ik daar ook niet.
Ik ga nog even horizontaalquote:Op maandag 22 februari 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja via sociaal media is heel erg, daar zaten in Uto ook de ergste.
Slaap lekker en voor straks werksequote:
Hoiquote:
Vond het nog wel frisjes buiten eerlijk gezegd. Maar beter als een week geledenquote:Op maandag 22 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HoiHet is nog steeds lekker weer buiten en het ruikt ook al echt naar lente
Heb ff gefietstquote:Op maandag 22 februari 2021 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het nog wel frisjes buiten eerlijk gezegd. Maar beter als een week geleden
Ja heerlijk die lente lucht
Heb je al gewandeld?
Daar heb ik hier vrijwel geen last van van geurtjes van de burenquote:Op maandag 22 februari 2021 06:22 schreef Maanvis het volgende:
En je merkt gewoon dat mensen de ramen open hebben gezet. Gisteren toen ik naar huis fietste rook ik achtereenvolgens gebakken aardappelen, daarna iets met veel knoflook, en daarna 1 of andere geur die ik vaak bij de chinees ruik
Ook lekker. Heb je wel een beetje kunnen slapen?quote:
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog welquote:Op maandag 22 februari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik hier vrijwel geen last van van geurtjes van de buren
8 graden is het hier. Bij jou zal het nog niet veel warmer zijn denk ikquote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog wel
IK had er geen last van vond het zelfs fijn ruiken beetje vakantiegevoel
Ik heb tot half 5 geslapen en ben toen gaan fietsen. had weer een rare werkdroom. ik was in een grote kantoortuin aan het werk en collega's hadden mijn werklaptop weggezet waardoor ik 'm kwijt was, toen moest ik aan de baas vragen waar ik ingelogd was etc.. en ondertussen ging ik naar een plek waar ze heel veel snoep en chips enzo hadden, en ik wou m&m's maar de ze hadden alleen tijgernootjes die ze 'm&m tijger' hadden genoemdquote:Op maandag 22 februari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker. Heb je wel een beetje kunnen slapen?
9,2quote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8 graden is het hier. Bij jou zal het nog niet veel warmer zijn denk ik
Dat had ik gisteren was een stukje rondrijden, waren zoveel mensen op pad dat je dacht in een vakantieland te zitten. Het is dat de bomen nog kaal zijn maar anders was het een zomerplaatjequote:Op maandag 22 februari 2021 06:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij jou is het ook nog een paar graden koeler, komt nog wel
IK had er geen last van vond het zelfs fijn ruiken beetje vakantiegevoel
Wel fijn dat je nu heel ver kunt kijken door de helderre lucht en dat er geen begroeide bomen zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren was een stukje rondrijden, waren zoveel mensen op pad dat je dacht in een vakantieland te zitten. Het is dat de bomen nog kaal zijn maar anders was het een zomerplaatje
Wat kan een mens raar en onsamenhangend dromen he.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb tot half 5 geslapen en ben toen gaan fietsen. had weer een rare werkdroom. ik was in een grote kantoortuin aan het werk en collega's hadden mijn werklaptop weggezet waardoor ik 'm kwijt was, toen moest ik aan de baas vragen waar ik ingelogd was etc.. en ondertussen ging ik naar een plek waar ze heel veel snoep en chips enzo hadden, en ik wou m&m's maar de ze hadden alleen tijgernootjes die ze 'm&m tijger' hadden genoemd.
En daarna kreeg ik op mijn werk een kerstpakket van een ander bedrijf oid, iiig wat ik helemaal niet verwacht had en geen idee waar het vandaan kwam
Ik vond het altijd heel mooi als de bladeren weer aan de bomen komen en s' morgens vroeg de vogeltjes fluiten.quote:Op maandag 22 februari 2021 06:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu heel ver kunt kijken door de helderre lucht en dat er geen begroeide bomen zijn
oh dat vind ik niks aan dat gelul de hele tijdquote:Op maandag 22 februari 2021 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Ga niet klikken zit lekker radio te luisteren
Ja ik juist wel, muziek humor en nieuwsquote:Op maandag 22 februari 2021 06:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dat vind ik niks aan dat gelul de hele tijd
het is zoveel koetjes en kalfjes gelul bah bahquote:Op maandag 22 februari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik juist wel, muziek humor en nieuws
tevens: Kutgans!quote:
Ieder zijn ding. Ik hou weer niet van YouTubes. Eerder luisterde ik altijd arrow Classic rock. Geen gereclameerd niets. Maar tegenwoordig welquote:Op maandag 22 februari 2021 06:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is zoveel koetjes en kalfjes gelul bah bah
ik luister arrow op vrijdag als ze wat hardere muziek draaienquote:Op maandag 22 februari 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik hou weer niet van YouTubes. Eerder luisterde ik altijd arrow Classic rock. Geen gereclameerd niets. Maar tegenwoordig wel
of kutvisquote:
Mogguh, ik ben brak.quote:
te vast geslapenquote:
Vis stinkt naar kutquote:
O dat is weer eens wat anders dan slecht geslapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |