abonnement Unibet Coolblue
pi_198139373


~:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139426
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Molo het volgende:

'ja weet je nog, toen jij je nagels had gelakt en ineens de nagels helemaal zwart waren verkleurd door je lakje hahahaha'

'uhmmmm, toen was jij er toch nog helemaal niet in deze SC?'

'oh, ja, klopt, maar ik las eigenlijk al drie jaar mee voor ik ging meeposten en ik herinner alles nog. Jullie zijn zo leuk hahahah'

Creeeeeeeeep alarmmmmm
Wat erg _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139432
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

'ja weet je nog, toen jij je nagels had gelakt en ineens de nagels helemaal zwart waren verkleurd door je lakje hahahaha'

'uhmmmm, toen was jij er toch nog helemaal niet in deze SC?'

'oh, ja, klopt, maar ik las eigenlijk al drie jaar mee voor ik ging meeposten en ik herinner alles nog. Jullie zijn zo leuk hahahah'

Creeeeeeeeep alarmmmmm
Echt hoor. Helemaal bij die SC, de hele dag door nonsens verdomme. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139439
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat erg _O-
Welkom op Tha internetz :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139452
Tevens *rilllll* met deze TT. De eier versie was beter ;(

Wel mooi plaatje in de OP ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139471
Tevens douche ik niet koud en ik zou er makkelijk korter onder kunnen staan, maar dat doe ik niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139480
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens douche ik niet koud en ik zou er makkelijk korter onder kunnen staan, maar dat doe ik niet. :+
Rebel :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139504
Overmorgen ga ik extra genieten van het douchen. Want die douche in het studentenhuis is wel echt heel erg fijn.
Kan dat lullige piepstraaltje hier niet tegenop :')
  zondag 21 februari 2021 @ 22:30:36 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139513
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt hoor. Helemaal bij die SC, de hele dag door nonsens verdomme. :')
5 tot 10 topics mindblurs per dag volouwehoeren en dat allemaal lezen |:( :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139553
Als ik onder de douche vandaan ga om af te drogen / aan te kleden / haar föhnen / teennagels knippen / optutten / fappen / was ophangen / het huis stofzuigen / de vaatwasser in- en uitruimen, etcetera etcetera dan blijft Günther echt superzoet en theoretisch eindeloos onder de douche spelen, dat is soms wel verrekte handig, zij het niet al te waterzuunig..
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139569
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

5 tot 10 topics mindblurs per dag volouwehoeren en dat allemaal lezen |:( :') :')
Minimaal ja. :') Echt. In inhoudelijke topics lurken, best. Maar een SC? :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139579
Alsof deze SC niet knetterinhoudelijk is! -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139587
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Rebel :D
Op andere vlakken ben ik liever voor het milieu hoor. :@ _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 21 februari 2021 @ 22:34:58 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139592
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Minimaal ja. :') Echt. In inhoudelijke topics lurken, best. Maar een SC? :N
Ik zou mijn douche ontkalken nog interessanter vinden denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139613
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou mijn douche ontkalken nog interessanter vinden denk ik
Minder tijdrovend ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139649
Drie muggenbulten & counting! Één op mijn onderbeen, een op mijn elleboog, eentje in decolleté. Lente O+ :{
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 21 februari 2021 @ 22:40:47 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139682
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Minder tijdrovend ook. :+
Ik heb veel kalk *)

Soort van de kalknagel onder de douches *)

Ik heb net toevallig weggehaald met het citroenzuur van Amazon die ik binnen kreeg en die ooit lang geleden een tip van @Pietverdriet was O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 21 februari 2021 @ 22:41:41 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139696
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
Drie muggenbulten & counting! Één op mijn onderbeen, een op mijn elleboog, eentje in decolleté. Lente O+ :{
Heb je nou nog steeds geen horren? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139704
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
Drie muggenbulten & counting! Één op mijn onderbeen, een op mijn elleboog, eentje in decolleté. Lente O+ :{
Ik zou zeggen, even je best doen voor de wetenschap, minilot!

https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139709
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
Drie muggenbulten & counting! Één op mijn onderbeen, een op mijn elleboog, eentje in decolleté. Lente O+ :{
Oh god, nu al? :X

Mijn antimuggenmeuk maar weer opzoeken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139727
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb veel kalk *)

Soort van de kalknagel onder de douches *)

Ik heb net toevallig weggehaald met het citroenzuur van Amazon die ik binnen kreeg en die ooit lang geleden een tip van @:Pietverdriet was O+ O+ O+
Schimpie? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139730
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je nou nog steeds geen horren? :D
Nee joh, ik heb joekels van openslaande deuren de tuin in, daar wil ik niet van die fugly hordeuren voor.. Wij hebben klamboes voor de bedden, veel makkelijker :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139734
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, even je best doen voor de wetenschap, minilot!

https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.html
Ah, je mag ze zelf opsturen. Dat werkt denk ik wel beter dan die merel-ophaal-service van de uni hier, die nooit kwam }:|
pi_198139753
Liefde voor mijn horren O+

Want :r muggen :r Ze hebben vast wel ergens nut maar niet in mijn huis en vooral niet op mijn vel }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 22:45:32 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139758
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Schimpie? O+
O+
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb joekels van openslaande deuren de tuin in, daar wil ik niet van die fugly hordeuren voor.. Wij hebben klamboes voor de bedden, veel makkelijker :)
MI van klamboe die je 24/7 om je lijf meedraagt O+
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, je mag ze zelf opsturen. Dat werkt denk ik wel beter dan die merel-ophaal-service van de uni hier, die nooit kwam }:|
Wellicht ligt diegene nu al tijdenlang vermist te composteren ergens in een verlaten greppel ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139759
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:

Ah, je mag ze zelf opsturen. Dat werkt denk ik wel beter dan die merel-ophaal-service van de uni hier, die nooit kwam }:|
Tijdje geleden op Imgur een heel verhaal van iemand die een bepaalde zeldzame vogel had gevonden ergens in een Scandinavisch land. Die moest je dan ook opsturen naar een universiteit, of de plaatselijke politie bellen en dan kwamen ze de vogel halen. Maar hij (of zij?) koos voor opsturen en dat was nog een heel gedoe :D Volgende keer ging hij de politie maar bellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139760
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Liefde voor mijn horren O+

Want :r muggen :r Ze hebben vast wel ergens nut maar niet in mijn huis en vooral niet op mijn vel }:|
Dat dus. Ik kreeg op een donderdag de sleutel van dit huis, op vrijdag werden de horren ingemeten
We have far more in common than that which devides us..
pi_198139764
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, even je best doen voor de wetenschap, minilot!

https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.html
Gave tip! Maar ik kan nu even niet toegeven dat ik muggen doodsla, want ik ben druk doende @Candaasje te veroveren, dus mja.. (8>
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139767
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kreeg op een donderdag de sleutel van dit huis, op vrijdag werden de horren ingemeten
Bij een volgend huis gaat dat ook zo. Hier deed ik er tien jaar over :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139772
Voor de achterdeur toch maar eens een hordeur regelen. :')

Iemand trouwens tips voor slap geworden dakraamhorren? Zou stoom de boel helpen? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139779
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:46 schreef minilot het volgende:

Gave tip! Maar ik kan nu even niet toegeven dat ik muggen doodsla, want ik ben druk doende @:Candaasje te veroveren, dus mja.. (8>
Het gaat om de beeldvorming, mini. Wat je in werkelijkheid doet hoef je hier niet te vermelden hoor ;) Dus hier gewoon niets zeggen over al die slachtoffers die je dagelijks maakt ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 22:47:40 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139785
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de achterdeur toch maar eens een hordeur regelen. :')

Iemand trouwens tips voor slap geworden dakraamhorren? Zou stoom de boel helpen? :')
Best een idee ja

Zo'n stoomeend ofzo er tegenaan :D

Graag filmen als je dat doet O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139786
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb joekels van openslaande deuren de tuin in, daar wil ik niet van die fugly hordeuren voor.. Wij hebben klamboes voor de bedden, veel makkelijker :)
[..]

Gave tip! Maar ik kan nu even niet toegeven dat ik muggen doodsla, want ik ben druk doende @:Candaasje te veroveren, dus mja.. (8>
Dus horren. Want dan geen noodzaak tot doodslag activiteiten. En de muggen hoeven nooit in gevangenschap te leven, want het zijn immers wilde dieren, geen huisdieren O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 22:49:17 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139809
Nuttige mededeling:

Ik heb inmiddels geen Frida Kalho bert en snor meer O+

Spiegel met geïntegreerd licht en een Tweezerman, ik hou er zo van O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139819
Cat, jij zult er als kittenjuf anders over denken, maar ik vind het onderscheid tussen huis- en wild dier altijd nogal gek en arbitrair ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139832
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef Molo het volgende:

[..]

O+
[..]

MI van klamboe die je 24/7 om je lijf meedraagt O+
[..]

Wellicht ligt diegene nu al tijdenlang vermist te composteren ergens in een verlaten greppel ;(
Dan diegene dat even post-mortem moeten doorgeven :{w . Mijn merel lag te composteren in de groentelade van m'n koelkast ;(
pi_198139839
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tijdje geleden op Imgur een heel verhaal van iemand die een bepaalde zeldzame vogel had gevonden ergens in een Scandinavisch land. Die moest je dan ook opsturen naar een universiteit, of de plaatselijke politie bellen en dan kwamen ze de vogel halen. Maar hij (of zij?) koos voor opsturen en dat was nog een heel gedoe :D Volgende keer ging hij de politie maar bellen.
Ik heb Mees uiteindelijk maar achter bij mijn ouders in de tuin begraven. Vond het wat sneu worden, in zo'n plastic zakje wegrotten ;(
pi_198139843
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:50 schreef minilot het volgende:
Cat, jij zult er als kittenjuf anders over denken, maar ik vind het onderscheid tussen huis- en wild dier altijd nogal gek en arbitrair ;)
Kan je hier over uitweiden? Je vindt het gewoon dezelfde diersoort, en dus geen onderscheid? Of zit het anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139849
Tweezerman O+ Ik snap niet waarom iemand ooit een ander merk pincet zou willen gebruiken. Ik zou er bijna om willen dat ik snorvorming had. Nee, dat zeg ik verkeerd, ik zou ook daarom willen dat ik snorvorming had. Want bij niet weghalen af en toe kunnen doorgaan voor een realistische knullemans lijkt me sowieso awesome :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139850
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb Mees uiteindelijk maar achter bij mijn ouders in de tuin begraven. Vond het wat sneu worden, in zo'n plastic zakje wegrotten ;(
Je had Mees ook even in de diepvries moeten leggen. In plastic zakjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139853
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij een volgend huis gaat dat ook zo. Hier deed ik er tien jaar over :')
Ik heb hier 2 sloten op 20-25 meter. En mijn zus heeft hier gewoond in de “oude flats”. Compleet lekgestoken. Daarbij een wespensteek intolerantie, ik vond het een zeer nuttige aankoop
We have far more in common than that which devides us..
pi_198139858
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Gave tip! Maar ik kan nu even niet toegeven dat ik muggen doodsla, want ik ben druk doende @:Candaasje te veroveren, dus mja.. (8>
:D

Ik voel me gevleid. Jouw zelfopoffering voor mijn gemoedsrust! *;
  zondag 21 februari 2021 @ 22:53:57 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139863
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dan diegene dat even post-mortem moeten doorgeven :{w . Mijn merel lag te composteren in de groentelade van m'n koelkast ;(
Bah

Ik zie nu voor me dat je m oppakt en dan een zak snot omhuld door veren probeert te vatten :')

Ik kende ooit iemand die in vriendenboekje van zijn dochter had geschreven.
Hobby: vogelkoppen

Hij bedoelde uiteraard het verzamelen ervan, want fascinerend. Ik had er een ander idee bij destijds, vroeg me af hoe hij dat praktisch deed en vond het maar een gekke hobby :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139864
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Tweezerman O+ Ik snap niet waarom iemand ooit een ander merk pincet zou willen gebruiken. Ik zou er bijna om willen dat ik snorvorming had. Nee, dat zeg ik verkeerd, ik zou ook daarom willen dat ik snorvorming had. Want bij niet weghalen af en toe kunnen doorgaan voor een realistische knullemans lijkt me sowieso awesome :9
Gewoon ouder worden en geduld hebben ^O^

Ik vond het altijd zo raar, dat mijn oma zich moest scheren :o En nu mijn moeder ook!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139870
quote:
3s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je had Mees ook even in de diepvries moeten leggen. In plastic zakjes.
Nee dat mocht niet van de uni-website. Moest in de koelkast!

In de vriezer was ik al gewend van bepaalde werkplekken. Daar lagen de raketjes er gewoon naast, of de zakken brood :P
pi_198139882
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je hier over uitweiden? Je vindt het gewoon dezelfde diersoort, en dus geen onderscheid? Of zit het anders.
Ik zie het onderscheid inderdaad niet zo tussen een cavia in een hokje of een konijn in een duinpan, voelt als een verzonnen onderscheid. Maar goed, ik heb ook gewoon niks met huisdieren en zou net zo makkelijk wel/niet (afhankelijk van hoe vegetarisch mijn pet staat) een hond eten als een koe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198139883
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:54 schreef Candaasje het volgende:

Nee dat mocht niet van de uni-website. Moest in de koelkast!

In de vriezer was ik al gewend van bepaalde werkplekken. Daar lagen de raketjes er gewoon naast, of de zakken brood :P
Oh! De Scandinavischeonderzoeksvogel moest in de diepvries voor opsturen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139894
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Bah

Ik zie nu voor me dat je m oppakt en dan een zak snot omhuld door veren probeert te vatten :')

Ik kende ooit iemand die in vriendenboekje van zijn dochter had geschreven.
Hobby: vogelkoppen

Hij bedoelde uiteraard het verzamelen ervan, want fascinerend. Ik had er een ander idee bij destijds, vroeg me af hoe hij dat praktisch deed en vond het maar een gekke hobby :+
:D Zo erg was het gelukkig niet, eigenlijk was Mees nog helemaal gaaf aan de buitenkant. Vanbinnen zal het wel snot geweest zijn na een week ja, vermoed ik zo.

Ooit kreeg ik iemand op de praktijk binnen die een dode kat gevonden had buiten. Ze wilden graag weten of het een mannetje of een vrouwtje was geweest.
Ik heb geloof ik nooit meer een dier gezien dat in al zo verre staat van ontbinding was :X _O-

Ik moest ze het antwoord schuldig blijven.
pi_198139897
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:55 schreef minilot het volgende:

Ik zie het onderscheid inderdaad niet zo tussen een cavia in een hokje of een konijn in een duinpan, voelt als een verzonnen onderscheid. Maar goed, ik heb ook gewoon niks met huisdieren en zou net zo makkelijk wel/niet (afhankelijk van hoe vegetarisch mijn pet staat) een hond eten als een koe.
Dat voelt voor mij echt totaal anders, maar ik begrijp ook wel dat dat gewoon een cultureel aangeleerd iets is :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139909
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:50 schreef minilot het volgende:
Cat, jij zult er als kittenjuf anders over denken, maar ik vind het onderscheid tussen huis- en wild dier altijd nogal gek en arbitrair ;)
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben ook niet per se voor binnenkat.
Alleen combineert veel verkeer en andere drukte slecht met het fenomeen buitenkat. Daar zijn ze niet op gemaakt. Dus in een aantal situaties word ik er niet zo blij van.

Maar we hebben honden en katten inmiddels wel zo gekweekt dat het gros slecht voor zichzelf kan zorgen. Dus dan is het maar goed dat er gekkies zijn die er tijd en geld insteken om ze in leven te houden en op te kweken. Binnen redelijke grenzen. Opvangers die binnen doodongelukkig zijn mogen van mij echt wel buiten, op een relatief veilige plek, gaan wonen. Zullen vast korter leven, maar een stuk gelukkiger.
En soms lees ik verhalen van beestjes die tegen wil en dank in leven worden gehouden. Laat ze dan gaaaaaan.....

Of bedoelde je het anders?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139916
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb hier 2 sloten op 20-25 meter. En mijn zus heeft hier gewoond in de “oude flats”. Compleet lekgestoken. Daarbij een wespensteek intolerantie, ik vond het een zeer nuttige aankoop
Wij hebben een vijver in de tuin en ons dorp is sowieso 75% sloot/beek/rivier/wiel/meertje dus dat wil wel qua muggen :Y
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 21 februari 2021 @ 22:57:44 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139917
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Zo erg was het gelukkig niet, eigenlijk was Mees nog helemaal gaaf aan de buitenkant. Vanbinnen zal het wel snot geweest zijn na een week ja, vermoed ik zo.

Ooit kreeg ik iemand op de praktijk binnen die een dode kat gevonden had buiten. Ze wilden graag weten of het een mannetje of een vrouwtje was geweest.
Ik heb geloof ik nooit meer een dier gezien dat in al zo verre staat van ontbinding was :X _O-

Ik moest ze het antwoord schuldig blijven.
Hahahaha gadver :D :D :D

'zou kunnen dat dit de penor is, zou ook kunnen dat het zijn staart was, of zijn darm, of achterpoot.... :P '
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139933
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Hahahaha gadver :D :D :D

'zou kunnen dat dit de penor is, zou ook kunnen dat het zijn staart was, of zijn darm, of achterpoot.... :P '
Ik kon al niet meer opmaken of het dier ballen had of niet, zo zompig was het aan de achterkant :')
En meuren, mijn hemel.
pi_198139936
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon ouder worden en geduld hebben ^O^

Ik vond het altijd zo raar, dat mijn oma zich moest scheren :o En nu mijn moeder ook!
Dat kan ik me van mijn moeder niet herinneren en hoop toch ook dat me dat bespaart blijft. Een incidentele haar ok, maar bossen :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_198139937
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Zo erg was het gelukkig niet, eigenlijk was Mees nog helemaal gaaf aan de buitenkant. Vanbinnen zal het wel snot geweest zijn na een week ja, vermoed ik zo.

Ooit kreeg ik iemand op de praktijk binnen die een dode kat gevonden had buiten. Ze wilden graag weten of het een mannetje of een vrouwtje was geweest.
Ik heb geloof ik nooit meer een dier gezien dat in al zo verre staat van ontbinding was :X _O-

Ik moest ze het antwoord schuldig blijven.
De verwondering, waarom zou het je interesseren bij een gevonden lijk wat het geslacht was. :?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139950
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zie het onderscheid inderdaad niet zo tussen een cavia in een hokje of een konijn in een duinpan, voelt als een verzonnen onderscheid. Maar goed, ik heb ook gewoon niks met huisdieren en zou net zo makkelijk wel/niet (afhankelijk van hoe vegetarisch mijn pet staat) een hond eten als een koe.
Ah, op die manier.

Ja, ik heb mezelf ook weleens achter de oren gekrabt als ik 70 gram net geboren kitten medicijnen ging , ging opwarmen of ging bijvoeden. Om vervolgens een eendagskuiken uit de vriezer op het voerbordje van eigen poes te leggen...

Maar niet teveel over nagedacht verder :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139957
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kon al niet meer opmaken of het dier ballen had of niet, zo zompig was het aan de achterkant :')
En meuren, mijn hemel.
:X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139958
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef Candaasje het volgende:

Ik kon al niet meer opmaken of het dier ballen had of niet, zo zompig was het aan de achterkant :')
En meuren, mijn hemel.
oh god, het was allemaal al vrij naar voor mijn visualisaties (ook met dank aan Molo), maar dan gaat ze ook nog het woord zompig gebruiken :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139966
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De verwondering, waarom zou het je interesseren bij een gevonden lijk wat het geslacht was. :?
Misschien iemand die al een tijd een kat kwijt is en wat nog herkenbaar is lijkt daar wel op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198139967
Zompig. O+ Goed beeldend woord. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139970
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon ouder worden en geduld hebben ^O^

Ik vond het altijd zo raar, dat mijn oma zich moest scheren :o En nu mijn moeder ook!
Goede vooruitzichten :D

Mijn schoonmoeder scheert zich dagelijks met de ladyshave. Die prikt flink als je verjaardagszoenen ofzo doet.
Spoilers!
pi_198139972
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:

De verwondering, waarom zou het je interesseren bij een gevonden lijk wat het geslacht was. :?
En het dan oprapen, mee naar de dierenarts nemen, daar weer uit een plastic zak? halen....ugh
En dan weer meenemen of heeft ze de lang geleden overleden kat achter gelaten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198139976
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh god, het was allemaal al vrij naar voor mijn visualisaties (ook met dank aan Molo), maar dan gaat ze ook nog het woord zompig gebruiken :'(
Als je het lief vraagt wil ze misschien nog wel een schets voor je maken :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 februari 2021 @ 23:02:22 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139987
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kon al niet meer opmaken of het dier ballen had of niet, zo zompig was het aan de achterkant :')
En meuren, mijn hemel.
_O-

Smelly cat O+ _O-

Goed, snurktijd hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198139991
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Misschien iemand die al een tijd een kat kwijt is en wat nog herkenbaar is lijkt daar wel op?
Hmm, goed punt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198139992
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

Als je het lief vraagt wil ze misschien nog wel een schets voor je maken :P
Ik geloof direct dat ze het uitermate mooi kan schetsen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2021 @ 23:03:10 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198139996
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh god, het was allemaal al vrij naar voor mijn visualisaties (ook met dank aan Molo), maar dan gaat ze ook nog het woord zompig gebruiken :'(
Ik wil in een volgend leven graag een film maken over deze kat O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198140001
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:03 schreef Molo het volgende:

Ik wil in een volgend leven graag een film maken over deze kat O+
En de mevrouw.

En dat publiek dan uitroept: 'wat een ongeloofwaardige nonsens, dat doet nie-mand!'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198140005
Qua onderscheid wild dier/ 'huis'dier: het verschil zit hem vooral in domesticatie en afhankelijkheid denk ik.
Grotendeels door de fok zijn veel gedomesticeerde dieren niet meer in staat (gezond) in het wild te overleven.

Er zijn ook best wat diersoorten waar je niet eens meer een écht wilde soortgenoot van kunt terugvinden. Neem paarden; er is GEEN wild paard meer te vinden op deze aardkloot. Enkel VERwilderd, hergeïntroduceerd door de mens. Bizar wel eigenlijk.

Qua waarde is er wel verschil: puur emotioneel, de band die mensen met 'hun' dieren hebben. Oh en economisch natuurlijk.

Ik zie ook wat dat betreft geen verschil tussen een hond of koe, varken of kip. Ze zijn allemaal anders, maar de een is voor mij niet per definitie meer of minder waard dan de ander. Dat gaat pas een rol spelen als je de dieren ontmoet en er dus een binding mee krijgt.

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ah, op die manier.

Ja, ik heb mezelf ook weleens achter de oren gekrabt als ik 70 gram net geboren kitten medicijnen ging , ging opwarmen of ging bijvoeden. Om vervolgens een eendagskuiken uit de vriezer op het voerbordje van eigen poes te leggen...

Maar niet teveel over nagedacht verder :@
Dit is een van de redenen dat er discussies bestaan over het al dan niet vegan voeren van 'huis'dieren.
Niet met het doel je kat/hond tekort te doen, wel met het doel er geen 100 andere dieren (zonder 'emotionele' waarde) tegenaan te hoeven gooien.

Best interessante materie.

Daarom heb ik dus konijnen. Zit ik niet met dat dilemma. :+
(Ik zit alleen met het dilemma van medicatie/vaccinaties en proefdieren.)
pi_198140020
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En het dan oprapen, mee naar de dierenarts nemen, daar weer uit een plastic zak? halen....ugh
En dan weer meenemen of heeft ze de lang geleden overleden kat achter gelaten?
Achtergelaten. Ik heb hem meegegeven aan de ophaaldienst van het crematorium/destructiebedrijf.

Was iemand die hem/haar gevonden had, niet zelf de eigenaar was, maar wel benieuwd was naar het verhaal erachter. Ik kon er alleen echt niks meer van maken. (Er was ook geen chip)
pi_198140030
Ook niet het Przewalski paard, Candaasje? :o (ik heb die naam altijd onthouden, want vond het gaaf)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198140032
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof direct dat ze het uitermate mooi kan schetsen ^O^
Ik baal dus zo dat ik een van mijn mooiste schetsen van een dissectie-sessie (hond, verbindingsspieren) kwijt ben }:|

Misschien dat ik die ooit nog eens terugvindt.
pi_198140034
Een dier in huis nemen voor mijn eigen lol, dat zit me gewoon niet lekker :N Aan de andere kant, natuurlijk ook kind genomen voor onze eigen lol. Maar ook dat vind ik bij vlagen wel eens een lastig aspect :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_198140046
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik baal dus zo dat ik een van mijn mooiste schetsen van een dissectie-sessie (hond, verbindingsspieren) kwijt ben }:|

Misschien dat ik die ooit nog eens terugvindt.
Hier delen als je ze opduikelt hè? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198140051
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet het Przewalski paard, Candaasje? :o (ik heb die naam altijd onthouden, want vond het gaaf)
Nee, er is wel een groep uitgezet op de steppen in Mongolië waarbij ze het Przewalski-paard zo ver mogelijk hebben teruggefokt. Maar écht wild zijn ze niet meer.

Althans, dat is wat de prof zei. Zei had daar namelijk aan meegeholpen en heeft tig maanden op die steppen gezeten om dat te begeleiden.
pi_198140056
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet het Przewalski paard, Candaasje? :o (ik heb die naam altijd onthouden, want vond het gaaf)
Oh wow, zelfs die niet eens meer -O- Dat stond wel zo in mijn groot Paardenboek wat ik als kind 1000x door heb gebladerd -O-

quote:
Przewalski's horse (pronounced /(p)ʃəˈvælskiz/[2] or /preɪəˈvælskiz/;[3] Polish: [pʂɛˈvalskʲi]), Equus przewalskii or Equus ferus przewalskii,[4] also called the takhi,[5] Mongolian wild horse or Dzungarian horse, is a rare and endangered horse originally native to the steppes of Central Asia. At one time extinct in the wild, it has been reintroduced to its native habitat since the 1990s in Mongolia at the Khustain Nuruu National Park, Takhin Tal Nature Reserve, and Khomiin Tal, as well as several other locales in Central Asia and Eastern Europe.[1] The taxonomic position is still debated, with some taxonomists treating Przewalski's horse as a species, E. przewalskii, others as a subspecies of wild horse (E. ferus przewalskii) or a feral variety of the domesticated horse (E. f. caballus). It is named after the Russian geographer and explorer Nikołaj Przewalski.

Most wild horses today, such as the American mustang or the Australian brumby, are actually feral horses descended from domesticated animals that escaped and adapted to life in the wild. Przewalski's horse has long been considered the only 'true' extant wild horse left, never having been domesticated. However, a 2018 DNA study suggested that modern Przewalski's horses may descend from the domesticated horses of the Botai culture
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198140073
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zei had daar namelijk aan meegeholpen
Dude! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_198140074
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, zelfs die niet eens meer -O- Dat stond wel zo in mijn groot Paardenboek wat ik als kind 1000x door heb gebladerd -O-
[..]

Jup. Enige kanttekening; ze zijn nooit gedomesticeerd, dus in die zin nog wel wilder dan de KWPN-ers ;)
Beetje dus zoals zebra's, behalve dan dat die nog wel in het wild voorkomen.
pi_198140083
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Dude! :o
:@ :'( Oh mèn dat is ernstig....
pi_198140103
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef Candaasje het volgende:

Jup. Enige kanttekening; ze zijn nooit gedomesticeerd, dus in die zin nog wel wilder dan de KWPN-ers ;)
Beetje dus zoals zebra's, behalve dan dat die nog wel in het wild voorkomen.
Mijn Groot Paardenboek had namelijk prachtige platen van dat paardje met in de tekst dat het het laatste échte wilde paard was.

Bedtijd. Hopelijk morgen een betere dag :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198140105
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Hier delen als je ze opduikelt hè? *O*
Will do!
pi_198140127
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedtijd. Hopelijk morgen een betere dag :W
Ik hoop het zo voor je! O+ Trrrrusten!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198140132
Ik ga ook eens kijken welk bed er vanavond vrij is. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_198140146
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef minilot het volgende:
Een dier in huis nemen voor mijn eigen lol, dat zit me gewoon niet lekker :N Aan de andere kant, natuurlijk ook kind genomen voor onze eigen lol. Maar ook dat vind ik bij vlagen wel eens een lastig aspect :X
Ik zie om eerlijk te zijn ook niet heel veel verschil tussen een kind en een huisdier. Een kind is natuurlijk biologisch ingegeven. Maar de drang om iets te hebben om voor te zorgen, de fascinatie door een ander wezen en de wil om iets om je heen te hebben is best wel hetzelfde.

Ik ben ook niet zo'n voorstander van huisdieren in het algemeen. Niet als accessoire, niet als speelgoed voor je kind, niet als verlengstuk van de penis. Wel als het om opvangers of hulphonden gaat.
Spoilers!
pi_198140159
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn Groot Paardenboek had namelijk prachtige platen van dat paardje met in de tekst dat het het laatste échte wilde paard was.

Bedtijd. Hopelijk morgen een betere dag :W
Dat zei de Penny ook.

Morgen is vast beter Isa, slaap lekker.
Spoilers!
pi_198140194
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zie om eerlijk te zijn ook niet heel veel verschil tussen een kind en een huisdier. Een kind is natuurlijk biologisch ingegeven. Maar de drang om iets te hebben om voor te zorgen, de fascinatie door een ander wezen en om iets om je heen te hebben is best wel hetzelfde.

Ik ben ook niet zo'n voorstander van huisdieren in het algemeen. Niet als accessoire, niet als speelgoed voor je kind, niet als verlengstuk van de penis. Wel als het om opvangers of hulphonden gaat.
Daarom zou ik ook nooit kittens nemen (denk ik). Altijd asiel dieren gehad, met een rugzakje. De diva’s hebben (officieel) geen rugzakje, maar men was klaar met fokken met deze. Maar Nika komt nu pas, na bijna 8 jaar hier, bij mij in de buurt zitten
We have far more in common than that which devides us..
pi_198140256
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daarom zou ik ook nooit kittens nemen (denk ik). Altijd asiel dieren gehad, met een rugzakje. De diva’s hebben (officieel) geen rugzakje, maar men was klaar met fokken met deze. Maar Nika komt nu pas, na bijna 8 jaar hier, bij mij in de buurt zitten
Sneu hoor, zo'n beest als kittenfabriek gebruiken.

Piep komt bij een vroegere vriend van ons vandaan. Haar moeder en de rest van het nestje zijn naar het asiel gegaan.

Ik denk dat het verschil in huisdier versus wild dier voor mij te maken heeft met zelfstandigheid. Hansje was echt niet in staat om voor zichzelf te zorgen. Maar de zwerfkat die hier al jaren rondloopt, boont zijn eigen dopjes* wel. Ik heb niet de drang om voor de zwerver te zorgen, wel voor die klunzige Hans.

*Ik typte dit echt _O-
Spoilers!
pi_198140348
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sneu hoor, zo'n beest als kittenfabriek gebruiken.

Piep komt bij een vroegere vriend van ons vandaan. Haar moeder en de rest van het nestje zijn naar het asiel gegaan.

Ik denk dat het verschil in huisdier versus wild dier voor mij te maken heeft met zelfstandigheid. Hansje was echt niet in staat om voor zichzelf te zorgen. Maar de zwerfkat die hier al jaren rondloopt, boont zijn eigen dopjes* wel. Ik heb niet de drang om voor de zwerver te zorgen, wel voor die klunzige Hans.

*Ik typte dit echt _O-
Haha. Elin is heel anders maar Nika is heel “gevoelig “ (beetje raar om dit over katten te zeggen. Maar dit jaar thuis is voor haar heel goed geweest, ligt, als ik werk meestal achter het scherm of de laptop, jat het vlees van mijn brood, kijkt vanaf een hoekje mee naar teams meetings 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_198141479
07.13... en met dank aan @Kaatje1 overweeg ik nu toch heel hard om ipv lui koffie en ontbijt te doen.. me toch maar even vast aan te kleden :)
pi_198141555
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon ouder worden en geduld hebben ^O^

Ik vond het altijd zo raar, dat mijn oma zich moest scheren :o En nu mijn moeder ook!
Dat vertellen ze er niet bij he? Dat je met ouder worden opeens meer haar overal krijgt }:|

Toen ik zwanger was, kreeg ik een buikdonsje. Dat vond ik zo'n mislukte maar daardoor zo koddige poging van mijn lijf om de baby lekker warm te houden O+ :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198141566
Goed, maandagochtend. Verse broodjes halen, kind afleveren bij de skiles, spierpijn checken en dan zelf lekker op pad. Het wordt de hele week warm en strak zonnig en er ligt een berg sneeuw. Perfect wintersportweer! O+

;( :X

Óf we gaan vandaag thuis relaxen en nog even langs de speelgoedwinkel fietsen om een bestelling op te halen en misschien een rondje bos doen. Ook hier wordt het warm en zonnig ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198141603
Mogge!

quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:18 schreef Candaasje het volgende:

()
dus ik slaap nog maar eens een (laatste?) nachtje op 'kot' :D .
Hoe is je conflict met de kotbazen over het opzeggen van de huur verlopen? Gaan ze zich al aan de wet houden? En staat je fiets al aan dubbel slot (1 van jou, 1 van hun)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198141604
Nog steeds vol en misselijk van de high tea. ;( Waarom kan ik nooit gewoon stoppen met eten.
pi_198141623
Over gedomesticeerde dieren: als je een koe of varken met zachte hand naar een andere wei of een veekar leidt, dan kan je goed zien wat domesticatie is. Zo'n beest van 500 kilo wat met gemak mij kan verpletteren loopt braaf voor me uit.

Als je mensen zou fokken zoals we dieren gedomesticeerd hebben, dan kweek je lieve brave gehoorzame knuffelgrage mensje, die alle agressie en vooral! alle eigen initiatief kwijt zijn. Een soort mongooltjes.

Dat is het verschil tussen wilde dieren en gedomesticeerde dieren. Gedomesticeerde dieren zijn de helft van hun hersens kwijt. Ook letterlijk. Het zijn debieltjes, ze uitzetten in het wild is gemeen. En denken dat wilde dieren net zo debiel zijn, alleen maar omdat ze ook een vachtje hebben, is euh ongeïnformeerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198141639
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198141640
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja klopt wel ja

Engnekken genoeg

Of van die mensen die al jaren een SC blijken te volgen zonder mee te posten. En dan alles onthouden hebben en dan drie jaar later ofzo ineens mee gaan posten en naar hele oude dingen refereren.

Dit of erger :{

(Foto's van je hebben opgeslagen die je allang vergeten bent, ooit weggehaald hebt en je die ineens in je DM krijgt. Of gewoon openbaar.) *ril
pi_198141646
Mogguh :O Nog 11 dagen tot sleuteloverdracht en vakantie. Ik heb geen zin meer in werk :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198141647
Werken!
Blij met mijn nieuwe NS flexabbo van 0 euro, je betaald alleen wat je reist, zodat ik de auto kan pakken wanneer het kan/ik wil zonder dat mijn NS abbo van 60 euro doorloopt ook als je niet reist. (vakanties enzo)
pi_198141652
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 07:53 schreef Blues het volgende:
Werken!
Blij met mijn nieuwe NS flexabbo van 0 euro, je betaald alleen wat je reist, zodat ik de auto kan pakken wanneer het kan/ik wil zonder dat mijn NS abbo van 60 euro doorloopt ook als je niet reist. (vakanties enzo)
Mooi he O+ Doet het ook voor de rest van de OV :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198141706
Goedemorgen. For the record: ik heb jullie niet al 3 jaar gevolgd.
  maandag 22 februari 2021 @ 08:10:53 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198141714
In de rij bij het test centrum..
30 pax voor me en 10 pax achter me _O-

Het advies om iedere week te laten testen wordt hier goed opgevolgd
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198141737
Honderd jaar geleden toen ik naar fok kwam, toen ben ik eerst eens een tijdje gaan meelezen. Met iemand die me wel boeide, via diens posthistorie. Daarmee kwam ik vlot in de POLSC terecht, waar ik dus eerst idd een maandje of wat enkel heb meegelezen. En dat was wel in de tijd dat er 3 topics/dag door gingen.

Misschien is dat raar, maar zomaar ergens binnen komen stampen is dan weer niks voor mij, dus eerst maar wat kat uit de boom kijken.

Bij de weg: ik vergeet vrijwel alles, slechts af en toe blijft er een flardje informatie hangen. Ik kan goed zoeken op basis van een flardje herinnering ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198141744
Goedemorgen, 9 u geslapen :O

Nu naar de apotheek en daarna een rondje wandelen met een vriendin.
pi_198141819
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:08 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. For the record: ik heb jullie niet al 3 jaar gevolgd.
Zou ik ook zeggen :X _O-
pi_198141893
Oké dus niet lurken maar mee posten is de boodschap? O-
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 februari 2021 @ 08:37:28 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198141901
Oh ik heb hier even een paar maandjes meegelezen of deze SC me wel boeide .. en dat bleek goed, dus toen gaan posten ^O^

Ik geloof dat ik niet iemand "kende" van deze SC.. al bleek Pee er later ook te posten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198141943
Volgens mij kwam ik door P in dit topic terecht. Waarschijnlijk ook wel eerst een tijdje meegelezen.
pi_198141944
Dusse hoe gaat het hier allemaal?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198141953
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dusse hoe gaat het hier allemaal?
Als je goed lurkt dan weet jij dat toch? Vertelvertel, hoe gaat het met ons :D
Of moet jou, bijvoorbeeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198141974
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dusse hoe gaat het hier allemaal?
TP *O*
pi_198141984
Ik kende nog wel wat mensen van naam van een duister fok-verleden op F&F.

En @fietsie die me hierheen lokte natuurlijk.
Wat overigens niet bijzonder goed lukte tot er een zeker onderwerp ter sprake kwam...

Zo ineens random mee gaan praten met allemaal onbekenden is toch wat gek.. tot het juiste onderwerp kennelijk.
Inmiddels meer dan een jaar later.. redelijk vast aangehaakt hier :)
pi_198142004
Ik ben ooit gewoon binnengestort met een of andere culinaire vraag en toen ben ik blijven hangen. Teruglezen doe ik zelfs als vaste poster niet. Zelfs dat begrijp ik al slecht. :D
pi_198142018
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je goed lurkt dan weet jij dat toch? Vertelvertel, hoe gaat het met ons :D
Of moet jou, bijvoorbeeld.
Dat is een beetje het waarom ik niet meer postte want ik hou het niet bij haha.

Hier gaat het goed. Druk dat wel. Door vooral de avondklok wordt het me wel een beetje lastig gemaakt rondom mijn moeder maarja. Ook dat gaat wel weer over (hoop ik) :+

Wel interessant waar jullie het een paar pagina’s terug over hadden. Ik sta mij daar vaker over te verbazen bij bijvoorbeeld paarden dat ze ons met al die kilo’s niet gewoon verpletteren. Of bijvoorbeeld onze Loebes met die sterke kaken onze armen breken net zolang tot hij een koekje krijgt.

Paar weken terug wel door een herder te pakken genomen.. En dan was dat nog een waarschuwing van de hond. Kwam toch goed aan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142028
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kende nog wel wat mensen van naam van een duister fok-verleden op F&F.

En @:fietsie die me hierheen lokte natuurlijk.
Wat overigens niet bijzonder goed lukte tot er een zeker onderwerp ter sprake kwam...

Zo ineens random mee gaan praten met allemaal onbekenden is toch wat gek.. tot het juiste onderwerp kennelijk.
Inmiddels meer dan een jaar later.. redelijk vast aangehaakt hier :)
Vroeger was de f&f slooooowwwwchat ook wel heel gezellig idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142029
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ooit gewoon binnengestort met een of andere culinaire vraag en toen ben ik blijven hangen. Teruglezen doe ik zelfs als vaste poster niet. Zelfs dat begrijp ik al slecht. :D
Ik ben ook een slechte teruglezer inderdaad.
Tenzij ik merk echt wat te missen dus :)
pi_198142035
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vroeger was de f&f slooooowwwwchat ook wel heel gezellig idd.
Die is nu wel heeeeeeeeeeeeel slowwwwwwwwww
pi_198142045
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die is nu wel heeeeeeeeeeeeel slowwwwwwwwww
Ja daar gebeurt niet zo veel meer haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142053
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Paar weken terug wel door een herder te pakken genomen.. En dan was dat nog een waarschuwing van de hond. Kwam toch goed aan.
Jij of Loebes?

En voel je niet verplicht om op de hoogte te zijn hoor, je kan ook gewoon als je wel even tijd hebt inspringen. Met je eigen dingen :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198142065
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja daar gebeurt niet zo veel meer haha.
Is dat ooit nog goed gekomen na die rel?
Ik ben toen jaren niet meer ingelogd geweest eigenlijk.

Overigens mbt je moeder.. is mantelzorg geen uitzondering voor de avondklok?
pi_198142085
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij of Loebes?

En voel je niet verplicht om op de hoogte te zijn hoor, je kan ook gewoon als je wel even tijd hebt inspringen. Met je eigen dingen :Y.
Nee ik. Al is die prutser ook al eens door een herder te pakken genomen.

Ik vind een sc juist leuk om lekker mee te kletsen. Anders wordt het zo’n “Lief dagboek” haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142097
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is dat ooit nog goed gekomen na die rel?
Ik ben toen jaren niet meer ingelogd geweest eigenlijk.

Overigens mbt je moeder.. is mantelzorg geen uitzondering voor de avondklok?
Ja het heeft een paar jaar geleden nog een opleving gehad. Maar niet heel lang.

Probleem is dat ik officieel geen mantelzorger ben maar enkel de budget beheerder. In de praktijk werkt dat net even anders natuurlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142102
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vroeger was de f&f slooooowwwwchat ook wel heel gezellig idd.
Heel, heel, heeeeeeeel vroeger O+
Mooie tijden waren dat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 09:01:22 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142112
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja het heeft een paar jaar geleden nog een opleving gehad. Maar niet heel lang.

Probleem is dat ik officieel geen mantelzorger ben maar enkel de budget beheerder. In de praktijk werkt dat net even anders natuurlijk _O-
Moet je dat officieel maken dan? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142116
Mogge! Toch maar in bed blijven liggen ipv zonsopgang te bekijken.

Lurken, niet zo heel lang, kwam hier terecht door @Pietverdriet en zijn kookhulp pagina, tijden alleen die gevolgd. Wat ik meer las op Fok (nws) vond ik zo’n bagger, ik keek niet verder, totdat ik dit ontdekte
We have far more in common than that which devides us..
pi_198142129
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je dat officieel maken dan? :o
Lijkt mij wel toch anders kan iedereen wel zeggen dat ze mantelzorger zijn.

Mijn vader is ook officieel mantelzorger van mijn moeder.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142131
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja het heeft een paar jaar geleden nog een opleving gehad. Maar niet heel lang.

Probleem is dat ik officieel geen mantelzorger ben maar enkel de budget beheerder. In de praktijk werkt dat net even anders natuurlijk _O-
Maar verwacht je daar serieus problemen mee? Je moeder heeft een fikse diagnose. Dan zou een briefje van behandelend arts plus eigen verklaring toch voldoende moeten zijn?
Of zijn ze echt zo streng dat je niet mag langsgaan als er een inwonende partner is die het allemaal maar moet opsoppen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198142151
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja het heeft een paar jaar geleden nog een opleving gehad. Maar niet heel lang.

Probleem is dat ik officieel geen mantelzorger ben maar enkel de budget beheerder. In de praktijk werkt dat net even anders natuurlijk _O-
Denk dat de meeste mantelzorgers.. officieel alleen hun ouders helpen waar nodig :)

Zonde van F&F wel overigens.
Toch altijd nog een beetje een zwak voor.. maar het is toch een stuk minder leuk dan toen.
pi_198142178
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:01 schreef Molo het volgende:
Moet je dat officieel maken dan? :o
Nee.
  maandag 22 februari 2021 @ 09:06:55 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142180
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lijkt mij wel toch anders kan iedereen wel zeggen dat ze mantelzorger zijn.

Mijn vader is ook officieel mantelzorger van mijn moeder.
En welke instantie bepaalt dan of dat officieel is?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142185
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je dat officieel maken dan? :o
Google vind er het volgende van:
Je bent mantelzorger als je 8 uur per week zorgt voor je naaste. Zorg je voor een bekende in je omgeving die langdurig ziek is of gehandicapt is of om een andere reden hulp nodig heeft? Dan ben je mantelzorger. Het maakt niet uit of je zorgt voor een familielid, je partner, goede vriend of buurman.
pi_198142190
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar verwacht je daar serieus problemen mee? Je moeder heeft een fikse diagnose. Dan zou een briefje van behandelend arts plus eigen verklaring toch voldoende moeten zijn?
Of zijn ze echt zo streng dat je niet mag langsgaan als er een inwonende partner is die het allemaal maar moet opsoppen?
Ik moet van west naar oost Brabant om terug thuis te komen. Dus de kans dat we aan de kant gezet worden is nogal aanwezig. Daarbij moet mijn man dan mee ivm autorijden. Waardoor we met twee mensen zijn. Ik durf dat niet aan. Die boete is de eerste keer al ¤95,- en dat dan keer twee.

Ik kan de arts van mijn moeder altijd eens een mail schrijven. Maar ik vraag mij af of dat genoeg is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142199
Hoe bewijs ik dat ik mantelzorger ben? En hoe bewijs ik dat dit nodig is na 21.00 uur?
U vult de Eigen verklaring avondklok in. Hier kruist u het vakje aan “Iemand anders heeft dringend mijn hulp nodig.” Bij de toelichting beschrijft u kort waarom de hulp niet kan wachten tot morgen. U toont dit formulier en licht dit – als dat nodig is – toe aan de politie.

U hebt geen apart bewijs nodig dat u mantelzorger of zorgvrijwilliger bent. De reden dat u buiten mag zijn, heeft te maken met het feit dat de hulp of zorg niet uitgesteld kan worden. En daarvoor heeft u dus het juiste vakje aangekruist op uw Eigen verklaring.
  maandag 22 februari 2021 @ 09:08:19 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142204
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee.
Ah, dit leek me ook meest logische

quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar verwacht je daar serieus problemen mee? Je moeder heeft een fikse diagnose. Dan zou een briefje van behandelend arts plus eigen verklaring toch voldoende moeten zijn?
Of zijn ze echt zo streng dat je niet mag langsgaan als er een inwonende partner is die het allemaal maar moet opsoppen?
Behandelend artsen zo min mogelijk onzinnige briefjes laten schrijven en de dokter laten dokteren lijkt me handiger :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142218
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:08 schreef Myraela het volgende:
Hoe bewijs ik dat ik mantelzorger ben? En hoe bewijs ik dat dit nodig is na 21.00 uur?
U vult de Eigen verklaring avondklok in. Hier kruist u het vakje aan “Iemand anders heeft dringend mijn hulp nodig.” Bij de toelichting beschrijft u kort waarom de hulp niet kan wachten tot morgen. U toont dit formulier en licht dit – als dat nodig is – toe aan de politie.

U hebt geen apart bewijs nodig dat u mantelzorger of zorgvrijwilliger bent. De reden dat u buiten mag zijn, heeft te maken met het feit dat de hulp of zorg niet uitgesteld kan worden. En daarvoor heeft u dus het juiste vakje aangekruist op uw Eigen verklaring.
Maar budgetbeheer kan doorgaans wel tot de volgende dag wachten :)

Daarentegen als mams ene been breekt..
is dat dan officieel geen mantelzorg lijkt me..
maar wel een excuus on de deur uit te gaan.
pi_198142224
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:06 schreef Molo het volgende:

[..]

En welke instantie bepaalt dan of dat officieel is?
Mijn vader heeft een zorg contract voor mijn moeder.

Heb even het topic opgezocht van wgr van toen ik dat allemaal aan het aanvragen was

WGR / PGB inzetten zorg moeder
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 februari 2021 @ 09:11:02 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142235
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Google vind er het volgende van:
Je bent mantelzorger als je 8 uur per week zorgt voor je naaste. Zorg je voor een bekende in je omgeving die langdurig ziek is of gehandicapt is of om een andere reden hulp nodig heeft? Dan ben je mantelzorger. Het maakt niet uit of je zorgt voor een familielid, je partner, goede vriend of buurman.
Google mag van alles vinden, die 8 uur is volstrekt verzonnen iig. Het gaat helemaal niet om tijdsduur hierin

Er vindt in Nederland, zeker met de afschaffing van een heel deel van de WMO en andere voorzieningen, enorm veel ongeregistreerde mantelzorg plaats.

Vandaar mijn verbazing over officieel mantelzorger zijn
Even ter context :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 09:12:47 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142247
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn vader heeft een zorg contract voor mijn moeder.

Heb even het topic opgezocht van wgr van toen ik dat allemaal aan het aanvragen was

WGR / PGB inzetten zorg moeder
Dan heeft je vader een betaald contract toch? Dat heeft hij buiten de mantelzorg die hij ook verleent

Dat topic was qua reacties echt om te huilen trouwens :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 09:13:22 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142251
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar budgetbeheer kan doorgaans wel tot de volgende dag wachten :)

Daarentegen als mams ene been breekt..
is dat dan officieel geen mantelzorg lijkt me..
maar wel een excuus on de deur uit te gaan.
Dat is jouw aanname.

En nee, niet waar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142267
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan heeft je vader een betaald contract toch? Dat heeft hij buiten de mantelzorg die hij ook verleent

Dat topic was qua reacties echt om te huilen trouwens :X
Dat contract heeft hij voor de zorg die hij verleent.

Dat kan echt niet zomaar zoals sommige dachten in dat topic trouwens.. want idd ik werd er niet goed van.

Maar mijn moeder heeft een dermate hoge vorm van begeleiding nodig dat het wel kon.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142288
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname.

En nee, niet waar
Doe eens lief :X
  maandag 22 februari 2021 @ 09:18:49 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142297
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat contract heeft hij voor de zorg die hij verleent.

Dat kan echt niet zomaar zoals sommige dachten in dat topic trouwens.. want idd ik werd er niet goed van.

Maar mijn moeder heeft een dermate hoge vorm van begeleiding nodig dat het wel kon.
Ja ik bedoel dus dat dat betaalde zorgcontract prima is als basis om naar buiten te gaan binnen de avondklok als dat nodig is.
Maar dat is een andere grond dan de mantelzorggrond, waarbij die laatste voor jou dan weer zou gelden.

Lang verhaal kort: laat het je niet weerhouden van mantelzorg bieden, je hebt gewoon grond om naar buiten te gaan om die reden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142304
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mantelzorgers.. officieel alleen hun ouders helpen waar nodig :)

Zonde van F&F wel overigens.
Toch altijd nog een beetje een zwak voor.. maar het is toch een stuk minder leuk dan toen.
Ja heb ik nog wel hoor. Ik lees nog steeds graag in sommige topics daar. Die van Cat en bijvoorbeeld Cayok en Chester.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 februari 2021 @ 09:20:47 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142319
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Doe eens lief :X
Hoezo? Ik moet liever zeggen dat je onzin en aannames verkoopt? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142361
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja heb ik nog wel hoor. Ik lees nog steeds graag in sommige topics daar. Die van Cat en bijvoorbeeld Cayok en Chester.
Ik lees ook wel hoor.. maar toch minder actief :)
pi_198142381
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo? Ik moet liever zeggen dat je onzin en aannames verkoopt? :D
Het was de standaarddefinitie van het cbs.. dus ongetwijfeld verzonnen.. maar niet door mij.

Dus over aannames gesproken :)

En het komt gewoon wat bot over als je enkel reageert op wat volgens jou niet waar is...

Maar goed.. doe er mee wat je wil.
Ik vond het niet leuk. Zei dat dat zo was.
Geen levenslange trauma’s aan deze kant verder.
pi_198142407
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja heb ik nog wel hoor. Ik lees nog steeds graag in sommige topics daar. Die van Cat en bijvoorbeeld Cayok en Chester.
Ik mis de DD nog wel. En de Chayok topics las ik ook zo graag mee. En ik kan me het niet meer goed herinneren of het @Cat-astrophe was waar toen kittens in haar bijzijn geboren werden, vond dat zo mooi toen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 februari 2021 @ 09:34:37 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142433
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het was de standaarddefinitie van het cbs.. dus ongetwijfeld verzonnen.. maar niet door mij.

Dus over aannames gesproken :)

En het komt gewoon wat bot over als je enkel reageert op wat volgens jou niet waar is...

Maar goed.. doe er mee wat je wil.
Ik vond het niet leuk. Zei dat dat zo was.
Geen levenslange trauma’s aan deze kant verder.
Oh daar over, ik dacht over gebroken been en geen mantelzorg zijnd.

Over de definitie, een verder uitleg. De definitie is opgesteld vanwege financiële en fiscale regelingen die daar aan vast zaten, lang na de uitvinding van het woord en concept mantelzorg.

8 uur per week minimaal is mantelzorg.
Maakt niet dat minder dan 8 uur per week geen mantelzorg is.
Dus vanuit CBS perspectief kloppend, vanuit het tegenovergestelde perspectief ook.

Of je boekhouding of wasbeurt ook tot de volgende dag kan wachten valt qua specifieke beoordeling volgens mij niet onder de avondklok.
Als de mantelzorger bijvoorbeeld overdag moet werken dan is het ook alleen in de avond mogelijk.
Lijkt me niet dat een weldenkend mens daarover iemand een boete geeft die stand houdt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 09:37:39 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142458
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 09:39:20 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198142480
Zo, en dan nu gezellig een teststraatje pakken met kind, ben benieuwd *O*

Snotttt :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198142492
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Dat meen je niet!
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 februari 2021 @ 09:41:12 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198142504
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Mooi. Stil. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198142505
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik mis de DD nog wel. En de Chayok topics las ik ook zo graag mee. En ik kan me het niet meer goed herinneren of het @:Cat-astrophe was waar toen kittens in haar bijzijn geboren werden, vond dat zo mooi toen
Er zijn diverse nesten kittens in mijn bijzin geboren. Het ene topic was wel meer ‘live’ dan het andere.
Het moedertje wat me niet wilde laten vertrekken en uiteindelijk zes kittens kreeg (lekker makkelijk overdag, op een zondag) was wel een topscoorder qua tempo en views O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198142507
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Nederland op zijn best O+ Op zoveel manieren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198142540
@Kaatje1 ik denk dat je dat topic ook bedoelde :P F&F / Gastopvang DOC: Cat's 14e nestje - Zonnig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198142546
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn diverse nesten kittens in mijn bijzin geboren. Het ene topic was wel meer ‘live’ dan het andere.
Het moedertje wat me niet wilde laten vertrekken en uiteindelijk zes kittens kreeg (lekker makkelijk overdag, op een zondag) was wel een topscoorder qua tempo en views O+
Ik heb echt geen idee meer. Weet wel dat ik toen voor het eerst meekreeg dat katten en ook honden in gastgezinnen werden opgevangen. Heb toen meteen gekeken of dat hier ook mogelijk was, maar ik voldeed niet aan de voorwaarden (oa geen auto ter beschikking)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198142577
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 ik denk dat je dat topic ook bedoelde :P F&F / Gastopvang DOC: Cat's 14e nestje - Zonnig!
Ja, klopt, ik herken de moederpoes. Jeetje joh, wat een geheugen (of een beter werkende zoekfunctie)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198142665
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn diverse nesten kittens in mijn bijzin geboren. Het ene topic was wel meer ‘live’ dan het andere.
Het moedertje wat me niet wilde laten vertrekken en uiteindelijk zes kittens kreeg (lekker makkelijk overdag, op een zondag) was wel een topscoorder qua tempo en views O+
Die was leuk ja O+
Spoilers!
pi_198142672
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh daar over, ik dacht over gebroken been en geen mantelzorg zijnd.

Over de definitie, een verder uitleg. De definitie is opgesteld vanwege financiële en fiscale regelingen die daar aan vast zaten, lang na de uitvinding van het woord en concept mantelzorg.

8 uur per week minimaal is mantelzorg.
Maakt niet dat minder dan 8 uur per week geen mantelzorg is.
Dus vanuit CBS perspectief kloppend, vanuit het tegenovergestelde perspectief ook.

Of je boekhouding of wasbeurt ook tot de volgende dag kan wachten valt qua specifieke beoordeling volgens mij niet onder de avondklok.
Als de mantelzorger bijvoorbeeld overdag moet werken dan is het ook alleen in de avond mogelijk.
Lijkt me niet dat een weldenkend mens daarover iemand een boete geeft die stand houdt
Ahja. Ik zei ook al tegen TP.. dat veel mensen het gewoon zien als zorgen voor hun vader/moeder/partner/iets anders..
vaak zijn het toch dingen die je doet.. omdat het nodig is.

Wat dat betreft nu met verhuizen/samenwonen ook al in gedachten dat als 1 van de ouders van mijn lief weg zou vallen... de ander dus niet meer alleen kan wonen maar ze te ver weg wonen om regelmatig langs te gaan.
En dat dus dichterbij wonen.. wel serieus een ding is.

Maar ik noemde het vooral als.. wat kennelijk officieel mantelzorg is.. niet dat de rest dat niet is.
Bovendien lijkt het me superlastig om zoiets in “uren per week” te tellen...
pi_198142675
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]

Hoe is je conflict met de kotbazen over het opzeggen van de huur verlopen? Gaan ze zich al aan de wet houden? En staat je fiets al aan dubbel slot (1 van jou, 1 van hun)?
Even niet teruggelezen ( :D doe ik normaal wel, tenzij 3 weken op vakantie geweest, dan kent mijn terugleesgedrag grenzen)

maar euh; niks meer van gehoord. Behalve dan via een huisgenoot, die vertelde dat huisbaas had gemopperd dat ik kennelijk toch wel tussentijds mocht opzeggen.

Oh en een mailtje afgelopen week dat ik de verwarming op moest komen zetten wegens de vorst.

:+

Die leidingen zitten allemaal ver inpandig, er wonen 6 mensen, dus de kans dat die bevriezen (ook nog eens op 3 hoog) achtte ik verwaarloosbaar. Vorige jaren ook niet gebeurd, en ik had nooit 's nachts mijn verwarming aan (tenzij examens :P ) En ik vond daarvoor een reisje niet zo essentieel. Maar de vraag is nu wel; hoe hoog staat mijn verwarming als ik straks binnenkom?
(Ik heb vorige keer wel foto's gemaakt van mijn meter. Maar ja, probeer alles maar eens aan te tonen en aan te vechten, je gelijk te krijgen én je borg terug te krijgen.)

Maar ik ga het straks dus allemaal even bekijken.
pi_198142704
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Nederland op zn best..

Ik moet spontaan aan de uitgebreid uitleg van sigme denken over gedomesticeerd zijn.. :X
pi_198142762
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
Dat gezegd hebbende, een kennis van ons heeft een boete gekregen terwijl hij na 21 uur op de strooiwagen reed voor werk O+

Had de eigen verklaring niet goed ingevuld O+ :')
Nee echt.. ze zien toch dat diegene aan het strooien is. Ongeloof zeg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142835
Gedomesticeerde blije sneeuw hond

I solemnly swear i'm up to no good
pi_198142906
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gedomesticeerde blije sneeuw hond

[ afbeelding ]
Hier Gister gedomesticeerde pup.. die met zn 3 maanden oud.. moeiteloos zijn bek om mijn arm sloot :)

Dat wordt nog wat als ie echt groot is.
Alsin.. dit zag er ook meer uit alsof ie een stokje in zn bek had dan mijn arm. Kostte geen enkele moeite.

Was wat minder blij met dat dochterlief dacht dat het een goed idee was om de hond naar zich toe te trekken om mij te “redden” :)

Ik ben gewend om even (zachtjes) door te duwen zodat ze meteen los laten want dat voelt niet fijn.
Maar dat is lastig als iemand anders ondertussen de hond terugtrekt.
Verder is het geen drama want pup.. maar hij moet het toch leren uiteindelijk.
En met nu al zo’n formaat bek.. is het wel handig dat hij snel leert dat armen niet zijn om op te knagen :)
pi_198142968
Waar overigens dochterlief jaren al.. doodsbang is voor honden en voor puppies in het bijzonder...

Was ze hier niet bij weg te slaan..
en was ze de enige (op de eigenaar na) die het beest zo ver kreeg om op commando te gaan zitten, liggen en een poot te geven. O+
pi_198143099
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij kwam ik door P in dit topic terecht. Waarschijnlijk ook wel eerst een tijdje meegelezen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:37 schreef Barreltje het volgende:
Oh ik heb hier even een paar maandjes meegelezen of deze SC me wel boeide .. en dat bleek goed, dus toen gaan posten ^O^

Ik geloof dat ik niet iemand "kende" van deze SC.. al bleek Pee er later ook te posten..
Ik ben ontzettend neutraal en onschuldig :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198143141
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik herken de moederpoes. Jeetje joh, wat een geheugen (of een beter werkende zoekfunctie)
Ik wist nog dat ik een LIVE bevalling TT had. Kwestie van lijstje TTs uit mijn reeks nagaan. In die tijd postten veel mensen mee. En toen kwam ik je post toevallig tegen. Mijn geheugen is gelukkig niet zo eng goed :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198143161
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die was leuk ja O+
Ja, zag jou ook meeposten :Y

Meteen tijd kwijt met teruglezen, tot ik bij het nestje erna kwam waarvan twee (eindelijk drie) kittens doodgingen dus voordat ik bij die plottwist kwam ben ik maar gestopt ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198143184
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, zag jou ook meeposten :Y

Meteen tijd kwijt met teruglezen, tot ik bij het nestje erna kwam waarvan twee (eindelijk drie) kittens doodgingen dus voordat ik bij die plottwist kwam ben ik maar gestopt ;(
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198143201
Net mail van de notaris. Krijg meer terug van de waarborgsom dan waar ik rekening mee hield O+ Dat worden dus mooi extra isolerende aanpassingen in huis komend jaar O+ En misschien wel zonnepanelen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198143244
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Net mail van de notaris. Krijg meer terug van de waarborgsom dan waar ik rekening mee hield O+ Dat worden dus mooi extra isolerende aanpassingen in huis komend jaar O+ En misschien wel zonnepanelen.
Fijn zeg!

Ik mag van de duutser nu alleen nog wassen als de zon schijnt _O-
pi_198143264
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fijn zeg!

Ik mag van de duutser nu alleen nog wassen als de zon schijnt _O-
Doen ze in België niet aan salderen?
Spoilers!
pi_198143271
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fijn zeg!

Ik mag van de duutser nu alleen nog wassen als de zon schijnt _O-
Nou, als we zonnepanelen gaan doen, ga ik dat ook invoeren :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198143377
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doen ze in België niet aan salderen?
Nope. We hebben een slimme meter. Als je een niet slimme meter hebt dan kun je nog terugdraaien tot over 3-4 jaar. met een slimme meter niet. Alles wat wij over hebben gaat op het moment gratis weer terug naar de netbeheerder.

Over een aantal jaar een batterij aanschaffen, dus.
pi_198143485
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nope. We hebben een slimme meter. Als je een niet slimme meter hebt dan kun je nog terugdraaien tot over 3-4 jaar. met een slimme meter niet. Alles wat wij over hebben gaat op het moment gratis weer terug naar de netbeheerder.

Over een aantal jaar een batterij aanschaffen, dus.
Dan kan je zeker veel besparen door op te letten wanneer je dingen doet. Ik vind het wel handig dat ik de komende 10 jaar ofzo daar nog niet op hoef te letten. Onze auto laadt ook 's nachts op natuurlijk dus het salderen is extra gunstig voor ons.
Spoilers!
  maandag 22 februari 2021 @ 11:02:54 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198143500
Vriendje stuurt net een linkje van een huis door.
Nu zit ik te dromen over een leven als Lucky O+ :D
pi_198143509
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:02 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje stuurt net een linkje van een huis door.
Nu zit ik te dromen over een leven als Lucky O+ :D
Ik geloof dat ik dat niet zou trekken. Eerst meer dan een jaar in een stacaravan -O-

Je moet er wel wat voor over hebben!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 11:05:38 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198143536
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dat niet zou trekken. Eerst meer dan een jaar in een stacaravan -O-

Je moet er wel wat voor over hebben!
Ja dat is wel een dingetje. Ik weet ook nog niet zo goed in hoeverre dit huis opgeknapt moet worden.
Nja sowieso alles, maar als ik bijvoorbeeld een slaapkamer kan afmaken binnen 2 maanden ofzo dan kan dat wel qua dubbele lasten, en daarna gewoon erin gaan wonen vanuit daar.
pi_198143729
Tjonge, mijn lief is voor het eerst in maanden haar neus laten zien op kantoor, kindlief is met zijn Janneke en een tas broodjes naar de speeltuin. Dus ik ben voor het eerst in eeuwen alleen thuis zonder dat ik moet werken :o Ik heb al boodschappen besteld, was gevouwen en fietsen gereserveerd voor volgend weekend en straks zet ik het stoofvlees op. Wat een zee aan mogelijkheden ligt er verder nog open :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 22 februari 2021 @ 11:23:09 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198143757
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dat niet zou trekken. Eerst meer dan een jaar in een stacaravan -O-

Je moet er wel wat voor over hebben!
Maar wel nooit eenzaam door die fijne inwonende schimmelvriendjes :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198144109
Ik heb de douche schoon gemaakt *O* Jross is echt een schat en hij doet heel veel, maar hij ziet toch ook echt heel veel over het hoofd. Nu even uitpuffen. En mijn rechterarm deed net of ik 12 kg steeds boven mijn hoofd aan het tillen was ipv met een doekje over tegeltjes boende.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198144138
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de douche schoon gemaakt *O* Jross is echt een schat en hij doet heel veel, maar hij ziet toch ook echt heel veel over het hoofd. Nu even uitpuffen. En mijn rechterarm deed net of ik 12 kg steeds boven mijn hoofd aan het tillen was ipv met een doekje over tegeltjes boende.
Stapje voor stapje *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198144147
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Stapje voor stapje *O* *O* *O*
Ik ben vooral *O* dat ik me daar goed genoeg voor voelde en nog steeds prima voel *O*

Een soort moe maar voldaan :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198144200
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben vooral *O* dat ik me daar goed genoeg voor voelde en nog steeds prima voel *O*

Een soort moe maar voldaan :7
Zo gaat het steeds beter, kan je steeds meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_198144245
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Zo gaat het steeds beter, kan je steeds meer
Vanavond ook nog koken; heb het groot indonesisch kookboek van Beb Vuyk van Lein gekregen en daar ga ik vanavond wat uit maken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198144485
Net pesto gemaakt. De verse kruidenman op de markt was er van de week niet, de week ervoor geen markt dus maar bij de ah vese basilicum besteld. Wat een verschil in smaak, veel laffer, de blaadjes roken al minder sterk, maar ze smaken ook veel minder sterk. Hoe dat nou kan. :?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 februari 2021 @ 12:33:25 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198144648
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Net pesto gemaakt. De verse kruidenman op de markt was er van de week niet, de week ervoor geen markt dus maar bij de ah vese basilicum besteld. Wat een verschil in smaak, veel laffer, de blaadjes roken al minder sterk, maar ze smaken ook veel minder sterk. Hoe dat nou kan. :?
Je hebt Covid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198144751
Wat een leuk cadeau van Lein Isa O+
pi_198144755
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Je hebt Covid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Gelukkig was de koffie ouderwets lekker.
Heb er nu maar wat extra knoflook en parmezaan in gedaan, altijd goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_198144856
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de douche schoon gemaakt *O* Jross is echt een schat en hij doet heel veel, maar hij ziet toch ook echt heel veel over het hoofd. Nu even uitpuffen. En mijn rechterarm deed net of ik 12 kg steeds boven mijn hoofd aan het tillen was ipv met een doekje over tegeltjes boende.
oh, wat fijn!

De duutser kan ook super goed poetsen, maar vergeet ook standaard iets. De badkamer schoonmaken, waaronder zelfs alles van de plankjes in het kastje halen en de plankjes wassen. Maar dan toch vergeten de kraan van de douche kalkvrij te maken.

Of de wc poetsen zonder de binnenkant van de pot te poetsen...
  maandag 22 februari 2021 @ 12:54:19 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198144968
Grmbl.. dacht ik dat de sushi gewoon verkeerd gevallen was . Ben ik nu WEER misselijk.. (misschien was de "fried herring" niet zo'n goed idee... :+ ) vanmorgen "gelukkig" toch al laten testen, dus maar eens zien waar dit schip strand..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 22 februari 2021 @ 12:55:32 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198144986
Over schoonmaken, k. is altijd in 5 minuten klaar met stofzuigen... ik ben meestal 20 minuten bezig.. (en dan zie ik ook welke plekken niet in zijn 5 minuten rondje zaten)

Dweilen kan hij dan wel beter dan ik.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198145177
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Net pesto gemaakt. De verse kruidenman op de markt was er van de week niet, de week ervoor geen markt dus maar bij de ah vese basilicum besteld. Wat een verschil in smaak, veel laffer, de blaadjes roken al minder sterk, maar ze smaken ook veel minder sterk. Hoe dat nou kan. :?
Er zijn best veel soorten basilicum. Bij AH moeten de blaadjes uniform zijn, lang houdbaar in een doosje maar ook als het doosje open is, en de plant moet zo groeien dat het netjes in een doosje past. Dat gaat vaak ten koste van iets anders, bijvoorbeeld het formaat van de plant, de geur of de smaak.
Spoilers!
pi_198145229
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
De duutser kan ook super goed poetsen, maar vergeet ook standaard iets. De badkamer schoonmaken, waaronder zelfs alles van de plankjes in het kastje halen en de plankjes wassen. Maar dan toch vergeten de kraan van de douche kalkvrij te maken.

Of de wc poetsen zonder de binnenkant van de pot te poetsen...
Oh! Hoe vaak poetst 'men' de buitenkant van de pot?

Serieuze reacties aub, jullie zijn mijn referentiekader voor 'normaal'...
Extra info: 2 zittende volwassenen en 1 luierdragende dreumes in ons huishouden.
pi_198145242
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er zijn best veel soorten basilicum. Bij AH moeten de blaadjes uniform zijn, lang houdbaar in een doosje maar ook als het doosje open is, en de plant moet zo groeien dat het netjes in een doosje past. Dat gaat vaak ten koste van iets anders, bijvoorbeeld het formaat van de plant, de geur of de smaak.
Ah, natuurlijk. Ben al aan het kijken waar ik planten kwijt kan op het kleine balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_198145291
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk. Ben al aan het kijken waar ik planten kwijt kan op het kleine balkon
Hier “holy basil” in de vensterbank vorig jaar.. maar dat is een plantje dat ik toch liever buiten zet geloof ik.

Ruikt wel heel erg lekker :)

(En smaakt toch weer heel anders dan de basilicum die we normaal gebruiken. )
pi_198145303
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh! Hoe vaak poetst 'men' de buitenkant van de pot?

Serieuze reacties aub, jullie zijn mijn referentiekader voor 'normaal'...
Extra info: 2 zittende volwassenen en 1 luierdragende dreumes in ons huishouden.
Goede vraag, dit!

Groetjes van een alleen binnenkant pot poetser.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198145305
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh! Hoe vaak poetst 'men' de buitenkant van de pot?

Serieuze reacties aub, jullie zijn mijn referentiekader voor 'normaal'...
Extra info: 2 zittende volwassenen en 1 luierdragende dreumes in ons huishouden.
Ik ga er vanuit dat mijn hulp dat 1x per 2 weken doet. Ik doe het wel de andere week (wc binnenkant doe ik vaker, maar buitenkant niet, vloer wel)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198145315
En poetsen is niet schrobben, maar een vochtige doek erover
We have far more in common than that which devides us..
pi_198145359
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh! Hoe vaak poetst 'men' de buitenkant van de pot?

Serieuze reacties aub, jullie zijn mijn referentiekader voor 'normaal'...
Extra info: 2 zittende volwassenen en 1 luierdragende dreumes in ons huishouden.
Ik streef naar tweemaal per week, maar we zijn teveel samen thuis en dan haal ik vaak maar eenmaal per week.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198145418
Eens per week :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198145459
Ha mooi zo @Isabeau, kom nu het je lukt ook mijn douche even poetsen, want daar kwam het al even niet van ^O^ 8-) :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198145471
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
jullie zijn mijn referentiekader voor 'normaal'...
:D :D :D :D :D
pi_198145519
Veel te weinig overigens. Ik pak de buitenkant van de pot alleen mee wanneer ik de vloer dweil. En dat doe ik dus ook te weinig. :')
  maandag 22 februari 2021 @ 13:28:28 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198145521
Eens per dag ongeveer, of om de dag. De binnenkant en bril dan.

Niet omdat ik zo schoon ben maar omdat er regelmatig kinderen overal overheen sassen en dat vind ik ranzig *O*

Buitenkant pot eens per twee maanden ofzo, tenzij visueel vies
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198145581
sowieso gebeurt de wc hier maar 1x per week, maar (als ik het doe) is het binnenkant en buitenkant van alles op de wc. Als de duutser het doet is het 'dat wat er vies uitziet'.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:37:01 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198145661
Koos dacht hier dat we enorm smerig waren en toilet nooit schoonmaakten, maar dat ie toch erg netjes bleef, vanzelf, ofzo...
Tot hij een keer door kreeg dat ik dat gewoon altijd deed

:') :') :') :') :') :')

Serieus

De andere teringbende zie ik dan weer niet en hij wel dus uiteindelijk is er een soort van balans
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 13:40:32 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198145729
Een lading cake bakken om er straks een cactus uit te kunnen snijden is best een hele klus.

En ik moet nog verzinnen hoe ik stekels moet maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198145743
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mantelzorgers.. officieel alleen hun ouders helpen waar nodig :)
Mantelzorg is niet alleen voor je ouders }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198145753
Hier maakt alleen onze schoonmaakster schoon en dat gebeurt maar 1 x in de 3 weken :@ #smeerlappen :D
pi_198145759
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mantelzorgers.. officieel alleen hun ouders helpen waar nodig :)
Mantelzorg is niet alleen voor je ouders }:|
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Google vind er het volgende van:
Je bent mantelzorger als je 8 uur per week zorgt voor je naaste. Zorg je voor een bekende in je omgeving die langdurig ziek is of gehandicapt is of om een andere reden hulp nodig heeft? Dan ben je mantelzorger. Het maakt niet uit of je zorgt voor een familielid, je partner, goede vriend of buurman.
Oh Google vindt dat ook :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198145787
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef Molo het volgende:
Koos dacht hier dat we enorm smerig waren en toilet nooit schoonmaakten, maar dat ie toch erg netjes bleef, vanzelf, ofzo...
Tot hij een keer door kreeg dat ik dat gewoon altijd deed

:') :') :') :') :') :')

Serieus

De andere teringbende zie ik dan weer niet en hij wel dus uiteindelijk is er een soort van balans
Leuk zijn die dingen :D in newborntijd van Jip dacht (8> wel eens dat 't kind hele nachten doorsliep. Had gewoon niet door dat ik er tig keer uit was geweest voor een voeding :') _O-
pi_198145794
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik streef naar tweemaal per week, maar we zijn teveel samen thuis en dan haal ik vaak maar eenmaal per week.
Dit roept vragen op....

Zijn jullie beiden zulke uitgebreide zitters dat de pot nooit lang genoeg vrij is?
Te druk met... andere dingen?
Teveel waterverbruik waardoor er geen emmertje gevuld kan worden, ney... geen doekje vochtig gemaakt kan worden voor de pot?

Iets anders?

Antwoorden heb ik nodig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 13:45:14 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198145820
Ik doe altijd een nieuw kek zwart band- of anders gedecoreerd t-shirt aan.. en heb dan na het wcschoonmaken een zwart shirt met roestvlekken en witte zones :D :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 22 februari 2021 @ 13:48:09 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198145859
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:41 schreef Aure het volgende:
Hier maakt alleen onze schoonmaakster schoon en dat gebeurt maar 1 x in de 3 weken :@ #smeerlappen :D
Boeiend

Ik word zenuwachtig van eng schone huizen

Zut wil ik zien O+

Ernstig fan van de hygiënehypothese ookal is die alweer onderuit geschoffeld geloof ik. Ik blijf geloven oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198145972
De wc gaat dagelijks een borsteltje door. De bril + bovenrand pot wekelijks. Buitenkant pot als ik de vloer dweil. En dat is, net als bij Myraela erg onregelmatig en waarschijnlijk te weinig :') De buitenkant boeit me dan ook niet heel erg, eerlijk gezegd.

quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:48 schreef Molo het volgende:

Boeiend

Ik word zenuwachtig van eng schone huizen

Zut wil ik zien O+

Ernstig fan van de hygiënehypothese ookal is die alweer onderuit geschoffeld geloof ik. Ik blijf geloven oO<
Mijn mantra:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 13:58:32 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198145999
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:56 schreef Isabeau het volgende:
De wc gaat dagelijks een borsteltje door. De bril + bovenrand pot wekelijks. Buitenkant pot als ik de vloer dweil. En dat is, net als bij Myraela erg onregelmatig en waarschijnlijk te weinig :') De buitenkant boeit me dan ook niet heel erg, eerlijk gezegd.
[..]

Mijn mantra:
[ afbeelding ]
Totdat ie zoekraakte (ja echt :') ) hing exact dit bordje hier in de gang :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198146006
Ik koop overigens ook standaard een stapeltje goedkope pleeborstels bij de Action. En die vervang ik regelmatig. Ik heb vanmorgen de laatste open gemaakt en de Action is dicht -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198146018
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:58 schreef Molo het volgende:

Totdat ie zoekraakte (ja echt :') ) hing exact dit bordje hier in de gang :+
Wel een goed idee! Hoef je ook niet uit te leggen waarom het niet spik en span is. Je hebt wel wat beters te doen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 14:00:28 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146034
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik koop overigens ook standaard een stapeltje goedkope pleeborstels bij de Action. En die vervang ik regelmatig. Ik heb vanmorgen de laatste open gemaakt en de Action is dicht -O-
Click and Collect O+ O+ O+

Kom ik net vandaan met hele tas schoonmaakspullen en knutselpapier _O_

IKEA heeft ook prima borstels trouwens, ik hanteer jouw methode. Ik ga dat ransding niet schoonmaken, vervang m gewoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198146066
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:00 schreef Molo het volgende:

Click and Collect O+ O+ O+

Kom ik net vandaan met hele tas schoonmaakspullen en knutselpapier _O_

IKEA heeft ook prima borstels trouwens, ik hanteer jouw methode. Ik ga dat ransding niet schoonmaken, vervang m gewoon
Misschien even naar kijken, want ik heb ook O+ wondersponsjes O+ nodig.

De pleeborstels moeten vooral heel goedkoop zijn, want dan voel ik me totaal niet schuldig als ik ze weg gooi. Ik zou overigens niet weten hoe je zo'n ding fatsoenlijk schoon maakt zonder dat ik de hele tijd vies kijk. Mensen die járen achter elkaar dezelfde wc borstel hebben. Huuuuuuuu!!! :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 14:03:19 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146091
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien even naar kijken, want ik heb ook O+ wondersponsjes O+ nodig.

De pleeborstels moeten vooral heel goedkoop zijn, want dan voel ik me totaal niet schuldig als ik ze weg gooi. Ik zou overigens niet weten hoe je zo'n ding fatsoenlijk schoon maakt zonder dat ik de hele tijd vies kijk. Mensen die járen achter elkaar dezelfde wc borstel hebben. Huuuuuuuu!!! :{
Ik heb twee verse pakken wondersponsjes dus kan weer vooruit O+

En yep, zo'n designhouder inclusief bijpassende borstel van toen het toilet opgeleverd werd in 1990 O+ :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198146100
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik koop overigens ook standaard een stapeltje goedkope pleeborstels bij de Action. En die vervang ik regelmatig. Ik heb vanmorgen de laatste open gemaakt en de Action is dicht -O-
Geen click en collect?

Ikea heeft ze ook...
pi_198146103
Wij hebben nu dure siliconenborstels, en die voelen echt niet vies aan. Alles wat er op zit spoelt er gewoon af, blijft niets in hangen enzo....Ik denk dat deze een hele tijd mee kunnen gaan...
pi_198146114
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Molo het volgende:

Ik heb twee verse pakken wondersponsjes dus kan weer vooruit O+

En yep, zo'n designhouder inclusief bijpassende borstel van toen het toilet opgeleverd werd in 1990 O+ :r
Ja, echt serieus *ril* :r

Dat is echt zoiets wat je vooral niet zo duur en degelijk mogelijk moet aanschaffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 14:04:51 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198146115
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:41 schreef Aure het volgende:
Hier maakt alleen onze schoonmaakster schoon en dat gebeurt maar 1 x in de 3 weken :@ #smeerlappen :D
same, maar dan 1x in de 2 weken.
Maar we zijn maar met 2 volwassenen dus vind het ook wel best.
  maandag 22 februari 2021 @ 14:05:20 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146124
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben nu dure siliconenborstels, en die voelen echt niet vies aan. Alles wat er op zit spoelt er gewoon af, blijft niets in hangen enzo....Ik denk dat deze een hele tijd mee kunnen gaan...
Zo'n veger heb ik nu bij mijn blik. Ook uit mijn Click and Collect Action tas

Echt, het voelt als een soort verjaardag qua cadeaus, maar dan Action schoonmaakspullen *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 14:06:05 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198146136
Ik doe het hier eigenlijk iedere 2 weken (zit ook maar 1 kont op) want dan maak ik mn huis schoon voordat ik vertrek.
En de gasten toilet (jaja) voordat er gasten komen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198146172
We doen af en toe de robot aan voor alle kruimels en we hebben een vaatwasser dus het is ook weer niet een enorme teringzooi. Ik denk wel dat Molo goed zou gedijen in 't leefklimaat hier thuis :+

Maar we zijn gewoon niet zulke schoonmakers en opruimers :D Ik ben ook meer een verplaatser dan een opruimer *) en ik kan heel goed stapeltjes maken *) :+
pi_198146183
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit roept vragen op....

Zijn jullie beiden zulke uitgebreide zitters dat de pot nooit lang genoeg vrij is?
Te druk met... andere dingen?
Teveel waterverbruik waardoor er geen emmertje gevuld kan worden, ney... geen doekje vochtig gemaakt kan worden voor de pot?

Iets anders?

Antwoorden heb ik nodig!
Ik haat op mijn knieën de pot zitten te schrobben terwijl mijn lief ook in de buurt is, en dat geldt ook voor hem. Dus als we te weinig van huis zijn versmeren we langzaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198146189
Ik heb al 2 bestellingen geclickt en gecollect. Het is verslavend. Ik ga nu weer kijken :+
pi_198146216
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:08 schreef sigme het volgende:

Ik haat op mijn knieën de pot zitten te schrobben terwijl mijn lief ook in de buurt is, en dat geldt ook voor hem. Dus als we te weinig van huis zijn versmeren we langzaam.
Ik herken dit wel :Y Ik maak vooral schoon als Jross weg is. Geloof niet dat ik ooit de hele wc heb zitten schrobben met hem in de buurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 14:12:06 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146224
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:09 schreef Aure het volgende:
Ik heb al 2 bestellingen geclickt en gecollect. Het is verslavend. Ik ga nu weer kijken :+
Bij de Action ook wel ideaal dat je van tevoren alles bij elkaar kunt harken en niet die winkel in hoeft tussen de stinkende mensen

Soort ideale combinatie webshop en winkel daarvoor O+

HEMA was matig qua Click and Collect dus die laat ik gewoon thuis bezorgen. Heb een nieuwe bakvorm nodig dus ja, je moet wat. Moettttt hebbennnnn

Ik wil trouwens ook een stofzuigerrobot, eigenlijk wil ik alles wat het leven aangenaam maakt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198146252
Ja ik vind het bij de action ook ideaal, maar ze moeten wel hun assortiment uitbreiden online :+

En het is hier toch tegenover dus ik doe dan meteen tussen 08.00 en 09.00 ophalen en dan is het dus ook vet rustig O+
pi_198146286
De buitenkant van de pot doe ik altijd als eerste en dan de rest van de wc. En de wc poetsen doe ik twee keer per week dus de buitenkant ook.

Wij hebben sinds een paar dagen een robot stofzuiger. Ik ben er intens gelukkig mee. Heb net heel geïntrigeerd zitten kijken hoe het ding zo zijn ritje maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 22-02-2021 14:45:01 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198146314
Ik denk overigens dat de AH me afluistert. In de persoonlijke bonusbox deze week....kant en klare stamppot aardappelen. En die koop ik echt nooit. :o

Zo'n robotstofzuiger hebben we absoluut niet nodig. Maar het lijkt me zo leuk om te zien wat Poes er van vindt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 14:22:47 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146390
J
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:14 schreef Aure het volgende:
Ja ik vind het bij de action ook ideaal, maar ze moeten wel hun assortiment uitbreiden online :+

En het is hier toch tegenover dus ik doe dan meteen tussen 08.00 en 09.00 ophalen en dan is het dus ook vet rustig O+
Ja mee eens, al vind ik het sowieso bizar knap hoe snel ze die functionaliteit op de website gemikt hebben _O_
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De buitenkant van de pot doe ik altijd als eerste en dan de rest van de wc. En de wc maken doe ik twee keer per week dus de buitenkant ook.

Wij hebben sinds een paar dagen een robot stofzuiger. Ik ben er intens gelukkig mee. Heb net heel geïntrigeerd zitten kijken hoe het ding zo zijn ritje maakt.
Welke heb je :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 14:23:08 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198146403
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De buitenkant van de pot doe ik altijd als eerste en dan de rest van de wc. En de wc maken doe ik twee keer per week dus de buitenkant ook.

Wij hebben sinds een paar dagen een robot stofzuiger. Ik ben er intens gelukkig mee. Heb net heel geïntrigeerd zitten kijken hoe het ding zo zijn ritje maakt.
Als iezo vaak kapot gaat kan je beter een nieuwe kopen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 22 februari 2021 @ 14:23:16 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146405
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat de AH me afluistert. In de persoonlijke bonusbox deze week....kant en klare stamppot aardappelen. En die koop ik echt nooit. :o


_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198146420
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:08 schreef Aure het volgende:
We doen af en toe de robot aan voor alle kruimels en we hebben een vaatwasser dus het is ook weer niet een enorme teringzooi. Ik denk wel dat Molo goed zou gedijen in 't leefklimaat hier thuis :+

Maar we zijn gewoon niet zulke schoonmakers en opruimers :D Ik ben ook meer een verplaatser dan een opruimer *) en ik kan heel goed stapeltjes maken *) :+
Dit O+

Behalve de vaatwasser dan ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 14:26:40 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198146461
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:06 schreef Barreltje het volgende:
Ik doe het hier eigenlijk iedere 2 weken (zit ook maar 1 kont op) want dan maak ik mn huis schoon voordat ik vertrek.
En de gasten toilet (jaja) voordat er gasten komen :+
Jij hebt een en-suite badkamer? Bevalt dat? (We kijken nu naar foto's van een huis waar dat in zit, en hebben daar discussie over... want geen deur ertussen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198146586
Fijne input mensen! Hier gaat buitenkant pot eens in de 2 weken, binnenkant pot 3 keer per week en bril 1 keer per week. Ongeveer.
pi_198146745
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als iezo vaak kapot gaat kan je beter een nieuwe kopen :+
Hahahaha ha.. ok ga een nieuwe pot bestellen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 februari 2021 @ 14:43:09 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198146748
Iemand nog leuke adviezen voor tussen-de-taartlaagjes-vulling voor mn cake-cactus ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198146779
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:22 schreef Molo het volgende:
J
[..]

Ja mee eens, al vind ik het sowieso bizar knap hoe snel ze die functionaliteit op de website gemikt hebben _O_
[..]

Welke heb je :9~
De roborock s6.

Ben best een tijd aan het vergelijken geweest en deze kwam er toch steeds als beste van af. En ik moet zeggen hij doet het goed hoor. Onze Loebes vind het drie keer niks _O-

I solemnly swear i'm up to no good
pi_198146832
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Click and Collect O+ O+ O+

Kom ik net vandaan met hele tas schoonmaakspullen en knutselpapier _O_

IKEA heeft ook prima borstels trouwens, ik hanteer jouw methode. Ik ga dat ransding niet schoonmaken, vervang m gewoon
Ik heb werkelijk nog nooit bedacht dat je die dingen zou kunnen schoonmaken. Hoe dan?

De buitenkant pot gelijk met de vloer. Heeft trouwens ook te maken dat de kattenbak naast de wc staat en ik grit in de wc loop. Denk dat ik anders veel minder vaak zou schoonmaken, zeker nu ik de enige ben
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 februari 2021 @ 14:48:48 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198146851
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij hebt een en-suite badkamer? Bevalt dat? (We kijken nu naar foto's van een huis waar dat in zit, en hebben daar discussie over... want geen deur ertussen.
Nee heb ik niet.. :+

In NL heb ik overigens geen toilet in de badkamer, en dan zou ensuite opzich best prima zijn...

Edit: ander nadeel, is er een andere badkamer in huis? Want als je dan gasten hebt (of een dochter) dan moeten die allemaal door je slaapkamer.. dat was uiteindelijk een reden om andere huizen hier af te wijzen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 22 februari 2021 @ 14:48:48 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146852
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:43 schreef fietsie het volgende:
Iemand nog leuke adviezen voor tussen-de-taartlaagjes-vulling voor mn cake-cactus ?
Volle aardbeienkwark
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 14:49:38 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198146869
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee heb ik niet.. :+

In NL heb ik overigens geen toilet in de badkamer, en dan zou ensuite opzich best prima zijn...
In dat huis hebben ze de toiletpot met uitzicht op t bed opgehangen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 22 februari 2021 @ 14:49:44 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146870
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit bedacht dat je die dingen zou kunnen schoonmaken. Hoe dan?

De buitenkant pot gelijk met de vloer. Heeft trouwens ook te maken dat de kattenbak naast de wc staat en ik grit in de wc loop. Denk dat ik anders veel minder vaak zou schoonmaken, zeker nu ik de enige ben
Er zit regelmatig schijt aan, dat is toch schoonmaken of vervangen dan toch? Toch? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 14:51:06 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198146892
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zit regelmatig schijt aan, dat is toch schoonmaken of vervangen dan toch? Toch? :o
Ik steel em eigenlijk met chloor in de toiletpot als ik doortrek.dan is ie meestal wel weer toonbaar :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198146922
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zit regelmatig schijt aan, dat is toch schoonmaken of vervangen dan toch? Toch? :o
Ik spoel m af. Maar echt schoonmaken als in een sopje heb ik nog nooit gedaan. Dan komt er een nieuwe
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 februari 2021 @ 14:54:09 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146947
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De roborock s6.

Ben best een tijd aan het vergelijken geweest en deze kwam er toch steeds als beste van af. En ik moet zeggen hij doet het goed hoor. Onze Loebes vind het drie keer niks _O-

[ afbeelding ]
Oh een Xiaomi, cool! Ik heb paar producten daarvan en die zijn echt enorm goeie kwaliteit.
Ik zie eentje van ¤199,- nu bij Bol in de angebot, heb jij deze gekozen vanwege hond in huis?

Ik denk dat ik m gewoon bestel ook, al helpt het maar iets, is het al chill. Gek van al die kruimels tegenwoordig overal. En mini meisjes Lego onderdelen ook. Dagggg. Niet opgeruimd? Dan is het bij deze 'opgeruimd' oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 14:54:40 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198146957
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik steel em eigenlijk met chloor in de toiletpot als ik doortrek.dan is ie meestal wel weer toonbaar :+
Ik las eerst 'Ik streel en eigenlijk met chloor'

:') _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198147032
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:

Oh een Xiaomi, cool! Ik heb paar producten daarvan en die zijn echt enorm goeie kwaliteit.
Ik zie eentje van ¤199,- nu bij Bol in de angebot, heb jij deze gekozen vanwege hond in huis?

Ik denk dat ik m gewoon bestel ook, al helpt het maar iets, is het al chill. Gek van al die kruimels tegenwoordig overal. En mini meisjes Lego onderdelen ook. Dagggg. Niet opgeruimd? Dan is het bij deze 'opgeruimd' oO<
Doen ze ook lego? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198147069
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh een Xiaomi, cool! Ik heb paar producten daarvan en die zijn echt enorm goeie kwaliteit.
Ik zie eentje van ¤199,- nu bij Bol in de angebot, heb jij deze gekozen vanwege hond in huis?

Ik denk dat ik m gewoon bestel ook, al helpt het maar iets, is het al chill. Gek van al die kruimels tegenwoordig overal. En mini meisjes Lego onderdelen ook. Dagggg. Niet opgeruimd? Dan is het bij deze 'opgeruimd' oO<
199? Is dat wel dezelfde dan? Ik heb er bij bol namelijk 468 voor betaald :X

En ik heb deze onder andere gekozen vanwege de hond in huis. Maar hij heeft took slimme plattegronden en loopt niet vast als er even wat veranderd in huis wat sommige andere wel hebben omdat ze de kaart niet live kunnen updaten. Deze kan dat wel.

Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/(...)12.14.ProductPageUrl
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198147071
Ik spoel de toiletborstel altijd af onder de straal van het doortrekwater. En ik zet hem zeker eens per week in een bruistablet of scheut wc-eend in de pot voor een paar uur.
Spoilers!
pi_198147084
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh een Xiaomi, cool! Ik heb paar producten daarvan en die zijn echt enorm goeie kwaliteit.
Ik zie eentje van ¤199,- nu bij Bol in de angebot, heb jij deze gekozen vanwege hond in huis?

Ik denk dat ik m gewoon bestel ook, al helpt het maar iets, is het al chill. Gek van al die kruimels tegenwoordig overal. En mini meisjes Lego onderdelen ook. Dagggg. Niet opgeruimd? Dan is het bij deze 'opgeruimd' oO<
Mijn Truus2.0 zou toch wel moeite hebben met de grotere blokjes. Die platte, die wappert ze zo op ^O^

Ik ben zo blij met mijn Xiaomi O+ Appje is cool, nog altijd leuke party trick om haar op te roepen vanaf haar rust plek onder de bank. En die eerste keren inderdaad de route volgen. Eerste keer live, tweede keer via de telefoon *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147104
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik spoel de toiletborstel altijd af onder de straal van het doortrekwater. En ik zet hem zeker eens per week in een bruistablet of scheut wc-eend in de pot voor een paar uur.
Dat is mijn techniek ook.
Meteen het punt waarop mijn poets routine vastloopt. Ik wil die borstel een poos ongestoord in de pot hebben steken, maar net voor ik naar bed ga heb ik geen zin in pot poetsen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147123
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

199? Is dat wel dezelfde dan? Ik heb er bij bol namelijk 468 voor betaald :X

En ik heb deze onder andere gekozen vanwege de hond in huis. Maar hij heeft took slimme plattegronden en loopt niet vast als er even wat veranderd in huis wat sommige andere wel hebben omdat ze de kaart niet live kunnen updaten. Deze kan dat wel.

Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/(...)12.14.ProductPageUrl
Heb ik ook *O* Maar dan in het zwart. Maakte destijds qua prijs een stuk minder uit, zie ik.
Heb je er al mee ‘gedweild’?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147149
Ik had tot voor kort ook last van urinesteen en kreeg dan niet schoongepoetst, hulp ook niet. Toen bij kruidvat tabletten gekocht en in 1x blinkend schoon _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_198147164
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb ik ook *O* Maar dan in het zwart. Maakte destijds qua prijs een stuk minder uit, zie ik.
Heb je er al mee ‘gedweild’?
Ja het maakte mij qua kleur geen bal uit en het scheelt best een hoop.

Ja Charles :’) zoals wij hem noemen heeft al twee keer “gedweild” viel mij ook nog niks tegen eigenlijk. Echt super fijn dat je in de app zones aan kan geven waar je bijvoorbeeld een kleed of een deurmat hebt liggen zodat hij daar niet net die dweil overheen gaat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198147225
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

In dat huis hebben ze de toiletpot met uitzicht op t bed opgehangen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hier direct een deur tussen laten zetten. Gatver.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198147304
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

Ik zou hier direct een deur tussen laten zetten. Gatver.
Ik hou wel van huizen met een open floor plan, zonder deuren en zo, maar niet wat betreft de wcpot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198147338
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja het maakte mij qua kleur geen bal uit en het scheelt best een hoop.

Ja Charles :’) zoals wij hem noemen heeft al twee keer “gedweild” viel mij ook nog niks tegen eigenlijk. Echt super fijn dat je in de app zones aan kan geven waar je bijvoorbeeld een kleed of een deurmat hebt liggen zodat hij daar niet net die dweil overheen gaat.
Dat valt best mee dan! Ik heb me er nog niet aan gewaagd, leek me weinig op te leveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 15:18:15 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198147352
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik zou hier direct een deur tussen laten zetten. Gatver.
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou wel van huizen met een open floor plan, zonder deuren en zo, maar niet wat betreft de wcpot.
Het hele gebeuren van het huis is scheef; denk dat de aannemer die de badkamer moest plaatsen met een heeeel raar scheef deurtje is aangekomen oorspronkelijk...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198147353
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou wel van huizen met een open floor plan, zonder deuren en zo, maar niet wat betreft de wcpot.
Net als van die hippe hotelkamers met doorzichtige badkamer :r

Fijn, als je reist met een iets minder intieme bekende /ervaring :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147360
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou wel van huizen met een open floor plan, zonder deuren en zo, maar niet wat betreft de wcpot.
Dit is wel wat overdreven _O-

Misschien had diegene wel een voorkeur tho..
Je weet het tegenwoordig niet.
pi_198147370
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

Net als van die hippe hotelkamers met doorzichtige badkamer :r

Fijn, als je reist met een iets minder intieme bekende /ervaring :')
Was het niet Krea die een hotelkamer maar moest delen met een collega? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198147460
Ni
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat valt best mee dan! Ik heb me er nog niet aan gewaagd, leek me weinig op te leveren.
et zo goed als dat ik het zelf zou doen natuurlijk. Maar prima voor zo tussendoor hoor haha
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 februari 2021 @ 15:25:17 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198147468
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doen ze ook lego? _O-
Dit soort minifrutsels wat allemaal losgehaald kan worden

Vind je ineens een vleugeltje of een slippertje van 4 mm groot ofzo :')

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198147474
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was het niet Krea die een hotelkamer maar moest delen met een collega? :D
Wellicht.

Ik heb dat dus ook eens gehad. Hipheid boven functionaliteit of comfort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147479
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ni
[..]

et zo goed als dat ik het zelf zou doen natuurlijk. Maar prima voor zo tussendoor hoor haha
Zou de eerste keer zijn dat ‘ik’ aan tussendoor dweilen ga doen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147501
Hans is een poes van ongeveer 3 jaar. Ze vond de dierenarts niet lief dus is onder narcose onderzocht. Ze is gelijk gesteriliseerd en gechipt. Er was waterige inhoud voelbaar in haar buik. Parvo, kattenaids en leukemie zijn uitgesloten. Men gaat uit van een ontsteking, daar heeft ze nu antibiotica voor. Ze is ontwormd, ingeënt, ontvlooid.
Ze kucht niet meer, dat zal toen door de glaswol zijn gekomen.
Ze zit nog een week in quarantaine. Vrijdag mag ze daar uit, misschien gaan ze haar dan bij andere katten introduceren. Vrijdag is ook de Amivedi-periode afgelopen. Omdat we nog dingen moeten kopen, heb ik (half) afgesproken om haar zaterdag over een week op te halen.
Spoilers!
  maandag 22 februari 2021 @ 15:27:55 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198147505
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wellicht.

Ik heb dat dus ook eens gehad. Hipheid boven functionaliteit of comfort.
Mjah ik heb ook een mening over het licht-niveau in veel hotelbadkamers.

Een hoogtezon zou zich soms nog schamen, en de zon redt t alleen in augustus om zo'n hoeveelheid licht te produceren in een ruimte waarin een klein lichtje prima voldoet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 22 februari 2021 @ 15:28:10 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198147507
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

199? Is dat wel dezelfde dan? Ik heb er bij bol namelijk 468 voor betaald :X

En ik heb deze onder andere gekozen vanwege de hond in huis. Maar hij heeft took slimme plattegronden en loopt niet vast als er even wat veranderd in huis wat sommige andere wel hebben omdat ze de kaart niet live kunnen updaten. Deze kan dat wel.

Ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/(...)12.14.ProductPageUrl
Nee is een andere, lichtgewichtje qua uitvoering natuurlijk

https://www.bol.com/nl/p/(...)_6.14.ProductPageUrl

Rond en onder de salontafel, eettafel en in de keuken is het bakje wel vol gok ik, met alle krummels en zooi :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 22 februari 2021 @ 15:30:04 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198147551
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Net als van die hippe hotelkamers met doorzichtige badkamer :r

Fijn, als je reist met een iets minder intieme bekende /ervaring :')
Ik had in Ljubljana met vriendin samen een designhotel met doorzichtig toilet :')

Wel hard om gelachen tijdens het poepen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198147591
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was het niet Krea die een hotelkamer maar moest delen met een collega? :D
Ja dat was hij. Heb het toen nog voorgesteld op kantoor toen er over bezuinigingen gesproken werd. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198147597
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans is een poes van ongeveer 3 jaar. Ze vond de dierenarts niet lief dus is onder narcose onderzocht. Ze is gelijk gesteriliseerd en gechipt. Er was waterige inhoud voelbaar in haar buik. Parvo, kattenaids en leukemie zijn uitgesloten. Men gaat uit van een ontsteking, daar heeft ze nu antibiotica voor. Ze is ontwormd, ingeënt, ontvlooid.
Ze kucht niet meer, dat zal toen door de glaswol zijn gekomen.
Ze zit nog een week in quarantaine. Vrijdag mag ze daar uit, misschien gaan ze haar dan bij andere katten introduceren. Vrijdag is ook de Amivedi-periode afgelopen. Omdat we nog dingen moeten kopen, heb ik (half) afgesproken om haar zaterdag over een week op te halen.
Half O+

Gelukkig dat er geen grote problemen bij haar zijn gevonden. Van de sterilisatie herstelt ze snel en hopelijk klaart de ontsteking snel op.
En toch al drie jaar! Jij dacht een maand of 10, toch? Kleine meid O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147619
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Net als van die hippe hotelkamers met doorzichtige badkamer :r

Fijn, als je reist met een iets minder intieme bekende /ervaring :')
Ik had in Egypte ooit een hotelkamer met badkamer met van die halve Western-deurtjes zeg maar :+ Helemaal prettig omdat je in Egypte vrij standaard buikklachten krijgt :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198147626
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee is een andere, lichtgewichtje qua uitvoering natuurlijk

https://www.bol.com/nl/p/(...)_6.14.ProductPageUrl

Rond en onder de salontafel, eettafel en in de keuken is het bakje wel vol gok ik, met alle krummels en zooi :+
Zelfmoordzuiger :D Want hij kan geen trappen zien ;(
Maar voor alleen woonkamer lijkt het me een handig ding.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147627
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Half O+

Gelukkig dat er geen grote problemen bij haar zijn gevonden. Van de sterilisatie herstelt ze snel en hopelijk klaart de ontsteking snel op.
En toch al drie jaar! Jij dacht een maand of 10, toch? Kleine meid O+
Ze is echt een heel stuk kleiner dan Piep, echt een dametje. Maar naar mate we steeds dichterbij mochten komen, stelden we de leeftijd wel naar boven bij.
Spoilers!
pi_198147659
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans is een poes van ongeveer 3 jaar. Ze vond de dierenarts niet lief dus is onder narcose onderzocht. Ze is gelijk gesteriliseerd en gechipt. Er was waterige inhoud voelbaar in haar buik. Parvo, kattenaids en leukemie zijn uitgesloten. Men gaat uit van een ontsteking, daar heeft ze nu antibiotica voor. Ze is ontwormd, ingeënt, ontvlooid.
Ze kucht niet meer, dat zal toen door de glaswol zijn gekomen.
Ze zit nog een week in quarantaine. Vrijdag mag ze daar uit, misschien gaan ze haar dan bij andere katten introduceren. Vrijdag is ook de Amivedi-periode afgelopen. Omdat we nog dingen moeten kopen, heb ik (half) afgesproken om haar zaterdag over een week op te halen.
En de andere helft?
Ze was dus nog niet gechipt? En er is nog niemand voor haar gekomen?

Hier loopt Nika met een grote boog om mij heen, ik heb haar ontdaan van een flinke hoeveelheid haar
We have far more in common than that which devides us..
pi_198147664
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee is een andere, lichtgewichtje qua uitvoering natuurlijk

https://www.bol.com/nl/p/(...)_6.14.ProductPageUrl

Rond en onder de salontafel, eettafel en in de keuken is het bakje wel vol gok ik, met alle krummels en zooi :+
Even kijken wat de reviews zeggen over dat type dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198147681
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik had in Egypte ooit een hotelkamer met badkamer met van die halve Western-deurtjes zeg maar :+ Helemaal prettig omdat je in Egypte vrij standaard buikklachten krijgt :')
:') :') :')

Ik deelde ooit een kamer met een vriend. Halverwege de vakantie gebeurden er dingen en werd het allemaal wat ongemakkelijk. Ik wist al dat hij heel verlegen was. Hij kon dus ook echt niet poepen of plassen op de hotel badkamer (met een ietwat brakke deur, maar je zat er ook niet in de spotlight, zeg maar). Guess who vervolgens telkens bleef treuzelen op de hotelkamer, nadat ze zelf uitgebreid naar het toilet was geweest >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198147686
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben nu dure siliconenborstels, en die voelen echt niet vies aan. Alles wat er op zit spoelt er gewoon af, blijft niets in hangen enzo....Ik denk dat deze een hele tijd mee kunnen gaan...
Waar komen die vandaan? En doen ze het goed?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198147710
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En de andere helft?
Ze was dus nog niet gechipt? En er is nog niemand voor haar gekomen?

Hier loopt Nika met een grote boog om mij heen, ik heb haar ontdaan van een flinke hoeveelheid haar
Ongechipt inderdaad, er is nog geen eigenaar terecht. Ze zeiden bij het asiel dat ze nog wel een of twee weken mocht blijven. Dus er is geen vaste afspraak nog. Even met J overleggen. Maar het asiel weet dat wij haar willen dus het zal vast goedkomen.
Spoilers!
pi_198147742
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

In dat huis hebben ze de toiletpot met uitzicht op t bed opgehangen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je elkaars kont nog nooit gezien hebt.
Wij hebben een wc met en een zonder deur. Die met deur is ook vaak zat open als er iemand op zit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198147755
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doen ze ook lego? _O-
Zeker. En puzzelstukjes. En kleine knikkers. En.. en...en...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 22 februari 2021 @ 15:47:21 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198147811
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Net als van die hippe hotelkamers met doorzichtige badkamer :r

Fijn, als je reist met een iets minder intieme bekende /ervaring :')
Ja echt, wie bedenkt dat?
Nja ook met vriendje hoef ik geen uitzicht op het toilet, dat vind ik echt een grens die ik niet over hoef binnen een relatie.
Ik was 1x met een vriendin 1 nachtje op schiphol voor onze reis, gewoon echt 2 soort glazen ruimtes met een doorzichtig gordijntje erin. Jezus dat hoeft van mij niet echt hoor. Gelukkig was de rest van de reis beter _O-
pi_198147859
:D ik hoop dat ze ze nooit hebben uitgegeven _O-

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 februari 2021 @ 15:51:51 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198147866
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alsof je elkaars kont nog nooit gezien hebt.
Wij hebben een wc met en een zonder deur. Die met deur is ook vaak zat open als er iemand op zit.
Ik vind de poepgeur de rest van de ruimte in een stuk bezwaarlijker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198148000
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind de poepgeur de rest van de ruimte in een stuk bezwaarlijker
Zeker op een reis door Egypte waar @Clubsoda het over had :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198148011
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans is een poes van ongeveer 3 jaar. Ze vond de dierenarts niet lief dus is onder narcose onderzocht. Ze is gelijk gesteriliseerd en gechipt. Er was waterige inhoud voelbaar in haar buik. Parvo, kattenaids en leukemie zijn uitgesloten. Men gaat uit van een ontsteking, daar heeft ze nu antibiotica voor. Ze is ontwormd, ingeënt, ontvlooid.
Ze kucht niet meer, dat zal toen door de glaswol zijn gekomen.
Ze zit nog een week in quarantaine. Vrijdag mag ze daar uit, misschien gaan ze haar dan bij andere katten introduceren. Vrijdag is ook de Amivedi-periode afgelopen. Omdat we nog dingen moeten kopen, heb ik (half) afgesproken om haar zaterdag over een week op te halen.
Wat onwijs leuk :)
Daar word ik nou vrolijk van.
pi_198148123
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waar komen die vandaan? En doen ze het goed?
van bol.com. En tot nu toe erg tevreden....Maar goed, we hebben ze net 2 maand in gebruik..
pi_198148633
De Portugese custard taartjes stonden al langer op het lijstje.

Simpel https://www.notquitenigel(...)guese-custard-tarts/ en inderdaad niét té lang roeren. Het ging nog net goed qua schiften.
Alleen jammer dat deze keer de bovenkant niet zo bruin is.

Play krijgt een piepklein scheutje chloor, de borstel erin en na een uurtje of zo komt hulp en doet de rest aan binnen- en buitenkant. Volgens haar is de playborstel het schoonst van het hele huis, gezien wekelijkse chloorbadje.
Zelf doe ik alleen binnenkant, rand en deksel. w/
#statistieken.

En Hansje heeft een huis. *O*

Oh ja, play beneden heeft de enige deur in huis. Boven heeft de badkamer geen deur.
Wij zitten ‘veilig’ om de hoek, uit zicht. Geen probleem anders.
pi_198148737
Oh ja, @tp hóe leeg je de robotzuiger dan? Is het pulleken van de de stofresten uit de borstel of schud je hem leeg boven de kliko of afvalbak?
pi_198148770
Mijn robotstofzuiger heeft zich ook van de trap gestort. RIP aan de nabestaanden.

@AnneX, waarom schrijf je play? Ik heb het hier al vaker langs zien komen, en mijn hoofd stuikelt er steeds over.
pi_198148774
Wisten jullie trouwens.. dat deuren in huis beter is qua brandveiligheid?

Even daargelaten dat het natuurlijk niet altijd kan :)
En een random deur midden in je studio vast ook weinig toevoegd.

Afzender:
Iemand die ook enkel deuren heeft in wc en douche.
pi_198148794
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, @:TP hóe leeg je de robotzuiger dan? Is het pulleken van de de stofresten uit de borstel of schud je hem leeg boven de kliko of afvalbak?
Hm ik had een roomba
En zelf natuurlijk nogal lang haar... dus ik mocht ook regelmatig mijn stofzuiger op zn rug leggen en uit elkaar halen om de haren er met een speciaal mesje weer uit te halen.
Afgezien van dat het niet zo’n fris idee is was het altijd snel gedaan trouwens. Hij was daar zeker wel opgemaakt.
pi_198148804
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:50 schreef Tuindier het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft zich ook van de trap gestort. RIP aan de nabestaanden.

@:AnneX, waarom schrijf je play? Ik heb het hier al vaker langs zien komen, en mijn hoofd stuikelt er steeds over.
Omdat... B-) het kan.

Andere mensen pleuren het eten in de oven. Ook een dingetje.😂
pi_198148811
Nog eentje dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')