quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Wat een vergelijking. We komen hier toch ook om ellende en kommer en kwel te zien. Of 24 uur puzzelenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Woh !! Hier worden net zo veel nare of niet gebeurde dingen gezegd.
Ze willen Zowi nomineren.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe dat zo, ik kijk daar niet naar.
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.quote:
oh was dat een fuikquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Volgens mij had hij dat al van te voren gezegd.....ook dat hij dat gehoord had van Michel.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Satire ouwe reus, satire....quote:Op zondag 21 februari 2021 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.
of in het washok f in bedquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Waar is zoey gebleven,na het kaarten was ze ineens niet meer op de streams
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
ja maar ook geloof ik om het feit dat hij geen stemmen krijgtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef suzi1 het volgende:
waarom ga je met zn vijven in de tube zitten?
Nick zou dat nooit doen. Michel heeft wel vaker de kastanjes uit het vuur gehaald voor Nick....Nick wil vrij neutraal er door heen glippen en niet de boeman zijn in het huis. Pas als het hem gevraagd wordt wat vind je daar nu van komt hij voor Michel op.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als K5 dat nu zegt klopt het ook niet meer. Vind van liese wel netjes dat ze zoey niet wil stemmen.quote:
Michelles er heilig van overtuigd dat hij er niet uitgaat..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, maar dat hoeft niet met alle stemmen...het blijft een risico en eentje die blijft hangen als je jezelf erop zet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee dit is een forum en geen fan paginaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een drammer is michel zeg om zo te doen tegen liese. Hij is nu echt aan het stoken tussen die belgische meiden.
Het is ook niet handig nu om iemand uit hun eigen groep op de bank te zetten, het is 5 tegen 5 kies gewoon 2 man uit dan zitten er in het ergste geval weer 3 op de bank, als ze met k5 ook op michel gaan stemmen heb je kans dat mike ervoor kan zorgen dat er 2 van k5 genomineerd zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch tot nu toe houdt ook Zoey zich aan die afspraak.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.
Liese denkt nog steeds dat een belofte van Zoey van weken terug haar zal tegenhouden op hun te stemmen.
Zoey doet wat haar het beste uitkomt.
U heeft gelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is een forum en geen fan pagina
quote:
ja waar het in ene vandaan komt geen idee maar mike stemt niet op nickquote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).
zij will niet naar huis hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese blaast gewoon K5 op ... lachen.... Liese is dom, wil graag naar huis
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
jij komt altijd te laat engine, nu ga ik dat ook doen
Ik vind het vreselijk..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mij nou erger of dat ik het overleg in de hottub leuk vind
Ik erger mij er kapot aan, het slechtste wat BB heeft beslist, zou verboden moeten zijn, we zitten nu de hele week gesprekken te volgen over nominerenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mij nou erger of dat ik het overleg in de hottub leuk vind
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk..
Als Nick zegt.. als ik er tegen Matt uit zou gaan.. dan zit ik hier toch voor Piet snot..
Helemaal geen Matt fan.. maar hoezo is Nick beter dan Matt?
Zoey en Matt was ook het plan, alleen Liese weigert vooralsnog op Zoey te stemmen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
K5 moet gewoon weer op 2 namen stemmen uit Zoey's kamp en zorgen dat ze de meeste kwetsbare kiezen.
Zoey's kamp stemt dan weer M+N. Dan heb je 4 namen op de lijst, Mike mag er 1 velig stellen, houd je er 3 over net als afgelopen week. Michel+Nick (want die zal Mike niet veilig stellen), plus één van de twee waar K5 op stemde.
En dan moeten ze, net als als afgelopen week, hopen dat de kijker op M+N stemt om te blijven.
Als ik hen was zou ik dus Zoey + Matt stemmen. Die geef ik beide het minste kans tegen Michel en Nick.
Ook dat je en hoe langer het duurt.. des te erger en lulliger de gesprekken wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik erger mij er kapot aan, het slechtste wat BB heeft beslist, zou verboden moeten zijn, we zitten nu de hele week gesprekken te volgen over nomineren
ik hoop eigenlijk nog dat de vrouwen die hij probeert te beinvloeden zich nog tegen hem gaan keren door dit aanhouden gedram wat ze moeten doenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
'Ja maar zij doet dit , en dan ben ik de sigaar , dus jullie moeten.... '
Michel die als een herder over zijn kudde schaapjes waakt en ze verteld wat ze moeten doen
Precies dat.. heb een hekel aan mensen die zich beter voelen dan een ander.. om welke reden dan ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.
Ik vind Matt daardoor een stuk leuker.
Ik heb ook een beetje medelijden met Mattquote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.
Ik vind Matt daardoor een stuk leuker.
Dit gedrag kon hem nog wel eens zijn kop gaan kosten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Wow die Michel![]()
Dit is best wel treurig
[ afbeelding ]
Ik zie niet hoe dat gaat werken?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Plan B is dat er een aantal van K5 op Michel stemmen, waardoor hij er zeker van is dat hij tegen Matt staat en zetten ze Mike buitenspel.
ik soms ook. daarom ben ik blij hem gisteren hem te hebben gezien als dj. dat maakte me een tijdje positief over hemquote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje medelijden met Matt
Die zitten al in de broekzak van Michelquote:Op zondag 21 februari 2021 20:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk nog dat de vrouwen die hij probeert te beinvloeden zich nog tegen hem gaan keren door dit aanhouden gedram wat ze moeten doen
Mag van mij als belg. Strafste kandidaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
Er is ook niet een Belg die denkt.. waarom stemt Michel toch met ons mee??
Om zelf in de finale te komen..
Ik hoor Naomi niet meer zeggen dat ze niet op Zoey wil gaan stemmen ... die is al overgehaald om wederom op mensen te gaan stemmen die ze eigenlijk niet wilde? ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey en Matt was ook het plan, alleen Liese weigert vooralsnog op Zoey te stemmen.
Eigenlijk wil iedereen liever Thomas en Jill, maar dan komt Michel waarschijnlijk tegen Thomas of Jill te staan en ze zijn ervan overtuigd dat dat risico nu te groot is.
Plan B is dat er een aantal van K5 op Michel stemmen, waardoor hij er zeker van is dat hij tegen Matt staat en zetten ze Mike buitenspel.
Sorry zie het echt niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag van mij als belg. Strafste kandidaat.
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef M.Ritcher het volgende:
Thomas loopt ook graag in een legging met een oversized trui net als Jill alleen wel binnen?
dat slaat nergens op want ze ligt wel vaker zo met thomas geloof bijna wel elke avondquote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Soury het volgende:
Ligt Jill nu in bed met Thomas om te laten zien dat het allemaal niks voorstelt? Zodat ze kan zeggen ik deed dat vakerNou .....Jill je kan het bagatelliseren todat je een ons weegt, dat gaat ook niet lukken
Mike en Zoey willen dat.....Zoey wil niet op de meiden maar blijft op Michel en Nick stemmen....en Mike wil Michel eruit omdat hij die plek wil.....Dus Thomas kan ook niet veel doen met zijn drieeënquote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Kinga het volgende:
Jongens toch... waarom zijn ze zo zeker dat de kleuters Michel gaan stemmen. Ze kunnen ze zoooo naaien als ze 2 vrouwen doen bijvoorbeeld.
Het punt is juist dat Mike waarschijnlijk niet op Nick stemt. Maar dat is wel een risico inderdaad. Ze denken dat Mike niet tegen Naomi zal liegen dus Nick wilde nog in het bijzijn van Naomi aan Mike vragen of hij deze week weer niet op hem zal stemmen. (zo was de situatie een paar uur geleden, heb de laatste paar uur niet meer gekeken dus het kan veranderd zijn).quote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat gaat werken?
Dan krijgt Michel 9 stemmen (oid... veel iig)
Matt 5
Nick 5
Dan stelt Mike Matt safe... en is het Mies vs Nick
je bent er maar druk mee. gelukkig zijn we op de helftquote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
7½ uur aan BS opgenomen ... Het was weer een geweldige Zondag..
Nou nog die 7½ deleten.. wat een treurigheid
Ja, ze ligt altijd bij Thomas, behalve als ze bij Mike om knuffels vraagt of bij Matt ligtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat slaat nergens op want ze ligt wel vaker zo met thomas geloof bijna wel elke avond
Ja maar wat ik niet snap is dat ze elkaar dan toch ook niet meer kunnen vertrouwen als je zo makkelijk van een belofte afstapt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoor Naomi niet meer zeggen dat ze niet op Zoey wil gaan stemmen ... die is al overgehaald om wederom op mensen te gaan stemmen die ze eigenlijk niet wilde? ...
Is dit oprecht een vraag?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk..
Als Nick zegt.. als ik er tegen Matt uit zou gaan.. dan zit ik hier toch voor Piet snot..
Helemaal geen Matt fan.. maar hoezo is Nick beter dan Matt?
Mike is niet achterlijk. Dat deed hij vorige week niet, juist omdat hij de boel op stelten willen zetten. Nu het 5-5 is gaat hij zelf ook geen risico nemen hoor. Die stemt gewoon met Zoey mee.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het punt is juist dat Mike waarschijnlijk niet op Nick stemt.
Maar Liese loopt van die meiden ook nog veel gevaar, Jill en Thomas stemden vaak op Liese.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zitten al in de broekzak van Michel
enige die zich niet zomaar alles aan laat praten is Liese ,
maar Michel is haar flink aan het bewerken
dat dusquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ja is heel anders dan met 5 personen in 1 hottub. En de andere 5 zitten verspreidt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
Nick vergeet dat hij zelf ook op Thomas heeft gestemd..
Michel vind het belachelijk dat ze met z’n allen in de slaapkamer zitten...
Maar dat zij daar in die hottub zitten is toch anders
Die lijken een stuk minder georganiseerd dan dit groepjequote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Weet iemand wat groep Thomas/Zoey gaat doen met de nominaties? Is daar de kogel al door de kerk?
Ik ga voor de laatste 2 weken.. pak misschien wel die gratis 2 streams van Videoland erbij , veel meer verwacht ik nietquote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef IkFok het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee. gelukkig zijn we op de helft
Ik hoop het, Ik krek die vent slecht .quote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit gedrag kon hem nog wel eens zijn kop gaan kosten ...
Dat je een persoon aardiger/leuker vind dan een ander.. prima..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is dit oprecht een vraag?
Het mag alleen bij hogere temperaturen...sauna ..tubquote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is heel anders dan met 5 personen in 1 hottub. En de andere 5 zitten verspreidt.
Die voelt zich toch nog een beetje verraden....om die vrijstelling en Zoey haar gelieg en omdat die op Nick stemt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoor Naomi niet meer zeggen dat ze niet op Zoey wil gaan stemmen ... die is al overgehaald om wederom op mensen te gaan stemmen die ze eigenlijk niet wilde? ...
En het mooie is die "andere" zijn dus helemaal niet aan het bespreken samen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het, Ik krek die vent slecht .
maar op dit moment heeft hij ze in de broekzak... de enige die niet zomaar akkoord gaat met wat hij zegt is Liese.
Nu ook Michel over 'de anderen' die zich terugtrekken in de slaapkamer om te bespreken . Hij zit nota bene zelfr met zijn schaapjes in de tub om te bespreken
Maar dat is anders .. hoor ik em net zeggen
Shit..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het mag alleen bij hogere temperaturen...sauna ..tub
Mag er van mij ook direct uit. Terug naar het Limburgse Halen met hare Souf!quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Liese loopt van die meiden ook nog veel gevaar, Jill en Thomas stemden vaak op Liese.
"Alle dieren zijn gelijk. Maar sommige dieren zijn gelijker dan andere"quote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je een persoon aardiger/leuker vind dan een ander.. prima..
Maar de een is niet beter dan een ander
Van mij mag hij eruit, hij is heel dwingend tegen de meiden en manipuleert als de neten.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel valt in herhaling. Lach mij krom, dat hij in plaats van Matt het huis moet verlaten.
Klopt ,maar zij is ook een van de weinigen die niet alles klakkeloos overneemtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Liese loopt van die meiden ook nog veel gevaar, Jill en Thomas stemden vaak op Liese.
Vreselijke ouwe zeikerd is hetquote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar op dit moment heeft hij ze in de broekzak... de enige die niet zomaar akkoord gaat met wat hij zegt is Liese.
Nu ook Michel over 'de anderen' die zich terugtrekken in de slaapkamer om te bespreken . Hij zit nota bene zelfr met zijn schaapjes in de tub om te bespreken
Maar Zoey zelf heeft dat toch al gedaan??quote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik niet snap is dat ze elkaar dan toch ook niet meer kunnen vertrouwen als je zo makkelijk van een belofte afstapt.
Ze gaan er vanuit dat Zoey niet op de meiden stemt. Ze zijn teveel gefocused op Michel en Nick.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Kinga het volgende:
Jongens toch... waarom zijn ze zo zeker dat de kleuters Michel gaan stemmen. Ze kunnen ze zoooo naaien als ze 2 vrouwen doen bijvoorbeeld.
Dus dat.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van mij mag hij eruit, hij is heel dwingend tegen de meiden en manipuleert als de neten.
Nee, niet belachelijk maar duidelijk dat die er ook over praten.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
Nick vergeet dat hij zelf ook op Thomas heeft gestemd..
Michel vind het belachelijk dat ze met z’n allen in de slaapkamer zitten...
Maar dat zij daar in die hottub zitten is toch anders
Ik vind juist naomi op dit moment de grootste tegenvaller met dit stemoverleg. Die was 5 weken terug zo verontwaardig en van streek dat die nederlandse vrouwen dit deden en nu is ze zelf ook al 3 weken bezig met nick en michel.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ,maar zij is ook een van de weinigen die niet alles klakkeloos overneemt
Gelukkig bash jij totaal geen anderen...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Gewoon al omwille van het constante onterechte gebash op Michel hoop ik stiekem dat Michel BB wint.
Echt elk woord dat ie zegt wordt zo hard mogelijk uit de context getrokken om hem in een slecht daglicht te stellen![]()
Weet niet waarom, maar zal wel iets te maken hebben met dat ie veel met de belgen omgaat. Alsof de andere nederlanders zo'n leuke bende zijn![]()
Maar zelfs als dat zo is, dan hebben zowel Matt als Nick 5 stemmen. Waarom zou Mike dan Matt van de bank redden? Hij heeft er baat bij om zo snel mogelijk zo veel mogelijk Nederlanders weg te spelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike is niet achterlijk. Dat deed hij vorige week niet, juist omdat hij de boel op stelten willen zetten. Nu het 5-5 is gaat hij zelf ook geen risico nemen hoor. Die stemt gewoon met Zoey mee.
Naomi is een stuk hypocriet met een schelle stem . En vindt alles moeilijkquote:Op zondag 21 februari 2021 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind juist naomi op dit moment de grootste tegenvaller met dit stemoverleg. Die was 5 weken terug zo verontwaardig en van streek dat die nederlandse vrouwen dit deden en nu is ze zelf ook al 3 weken bezig met nick en michel.
Hij begon er al van te stotteren ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond buiten met Thomas en Mike nog een hele tijd.....kwam wel meer bij Mike vandaan maar Thomas had ook naar binnen kunnen lopen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
nou hun bespreken het net hoor Michel en zeker niet elke dag en de hele dag pffff
Als ik bash, dan is het omwille van een objectief iets. Niet kinderachtig woorden verdraaienquote:Op zondag 21 februari 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig bash jij totaal geen anderen...
En kijk je absoluut fair naar alles
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................................quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
Let op Matt gaat dadelijk weer geluid maken worden jill en Thomas weer wakker
Wat krijgen we nouquote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi is een stuk hypocriet met een schelle stem . En vindt alles moeilijk
Hij heeft er nog méér baat bij om zijn eigen hachje veilig te stellen en dat doe je het best in een groepje dat de meerderheid heeft.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar zelfs als dat zo is, dan hebben zowel Matt als Nick 5 stemmen. Waarom zou Mike dan Matt van de bank redden? Hij heeft er baat bij om zo snel mogelijk zo veel mogelijk Nederlanders weg te spelen.
leuk is dat hequote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij begon er al van te stotteren ...
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als ik bash, dan is het omwille van een objectief iets. Niet kinderachtig woorden verdraaien
Bewoners. Tijd voor de nominaties. Geef NU je stemmen voor de komende 7 weken.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zouden ze van de febo direct de nominaties er in moeten gooien ná de exit. En niet 4 dagen later. Donderdag exit, vrijdagochtend nomineren, vrijdagavond bekendmaken.
Ja, maar dat overleg duurde 5 seconden.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
Wat ze zijn aan het slapen.. dat klopt toch niet.. ze zijn toch aan. Het overleggen
Whahha beter in ieder geval als dat gezever..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat overleg duurde 5 seconden.
Dussuh.... Nick en Michel? Ja. Ok. Ja. Yup. Mooi. Truste!
Ik heb al 3 keukens in bestelling staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft er nog méér baat bij om zijn eigen hachje veilig te stellen en dat doe je het best in een groepje dat de meerderheid heeft.
En dat hele "Mike wil van alle nederlanders af" komt van..... Mike. Dat heeft Mike gezegd.
Jij gelooft iets dat Mike heeft gezegd? Zo ja... Keuken kopen?
quote:
De families van de Fab5, zoals die ze noemen, backen alle leden van de groep.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel valt in herhaling. Lach mij krom, dat hij in plaats van Matt het huis moet verlaten.
Nou dit dus! Wat een rare praat toch constant van K5..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat gaat werken?
Dan krijgt Michel 9 stemmen (oid... veel iig)
Matt 5
Nick 5
Dan stelt Mike Matt safe... en is het Mies vs Nick
Zigo was gewoon een eikel allah (klinkt islamitisch) Jerrel. Dus weg er mee. De Souf ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Yolk het volgende:
Niet zeuren Naomi, van jullie kant is nog nooit iemand weggegaan, behalve Patje (waar zij op hebben gestemd, maar goed). Of je moet Ziko meerekenen.
Als je heel diep nadenkt over je vraag, kom je der vanzelf achterquote:Op zondag 21 februari 2021 20:43 schreef snetje het volgende:
De dames moeten nu Zoey voor het blok zetten van Nick ... waarom gaat Nick dat zelf niet even zeggen? ...
Heeft Mike ook tegen de anderen gezegd dat hij meegaat met Nick en Michel?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat overleg duurde 5 seconden.
Dussuh.... Nick en Michel? Ja. Ok. Ja. Yup. Mooi. Truste!
Wie??quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Yolk het volgende:
Niet zeuren Naomi, van jullie kant is nog nooit iemand weggegaan, behalve Patje (waar zij op hebben gestemd, maar goed). Of je moet Ziko meerekenen.
Da's die gast die ooit 5 minuten in dat huis zat ofzo toch?quote:
Nou , ik kan mij best voorstellen hoe Matt zich moet voelen in het verhaal van vannacht .quote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zitgewoon thomas uit te horen wat jill gezegd heb, oh matt heeft met julie gesproken ook
haha Matt daar kom jij echt niet tussen hoor tussen thomas en jill
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 21 februari 2021 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je ziet al mijlenver aankomen dat Mike straks weer 1 moet saven.
Mat is zwevende en krijgt niet echt aansluiting want laten we eerlijk wezen als ik hem was wilde ik niets meer van Jill weten als die me zo gebeten hadquote:Op zondag 21 februari 2021 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou , ik kan mij best voorstellen hoe Matt zich moet voelen in het verhaal van vannacht .
mona?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
Klopt niet Michel, Mona was degene die alles had gezien.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 20:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als je heel diep nadenkt over je vraag, kom je der vanzelf achter
Of er zelf op staan, zoals Michel wel durft.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:43 schreef snetje het volgende:
De dames moeten nu Zoey voor het blok zetten van Nick ... waarom gaat Nick dat zelf niet even zeggen? ...
Matt: Was geil. Nek doet wel pijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben vandaag dus allemaal aan de psych moeten vertellen hoe zij over de situatie Jill/Matt denken
nou eerder al hoe vaak wil je je kop stoten en afgewezen voelenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mat is zwevende en krijgt niet echt aansluiting want laten we eerlijk wezen als ik hem was wilde ik niets meer van Jill weten als die me zo gebeten had
Haha. Kent jir5 niet. Nep-COS-er!quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Matt: Was geil. Nek doet wel pijn
Jill: Situatie
Thomas: ...
Mike: Ik was ooit in een bar en daar was ook een meid en...
Nick: Allez bruur, damoetezeallemoalzellufmoaruitzoeke
Michel: Ik wil graag aangifte doen van vandalisme. Er is een lamp gesneuveld.
Naomi: Hihihihihihihihihiiiiiiiiiii amai! Hiiiiiihihiihihihi
Liese: Ja, maar da was "Nel" he... zo gaat da
Zoey: Ja na al mijne mooie dansnummers gebeurt da wel vaker snapte?
Julie: Ik hebta nie gezien, ik was toen met Michel
Wat gemeen ... doe dan de volgende keer de vraag over hoe zij over de situatie Julie en Mich denken ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben vandaag dus allemaal aan de psych moeten vertellen hoe zij over de situatie Jill/Matt denken
quote:
http://www.jir5global.comquote:JIR5 inspires and enables people to positively impact the future through a deeper, Geographic and Data Research Science understanding of the changing world around them.
[..]
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oke dus Zoey wilt niet op de dames stemmen, maar... Ook niet MET de dames. Wie houdt zij dan voor de gek? Dus als Nick en Michel eruit zijn, dan sluit ze aan bij de dames en gaat ze tegen Thomas? Denkt Liese dit echt??
Wat heeft het voor meerwaarde om niet op zoey te stemmen? Zoey is zelf bij het ene kamp gaan aansluiten. Ze is geen eenling, ze heeft zich gemengd met Nathalie, Danielle, etc. En nu met Thomas en Jill. En stuurt zelfs de stemmen! En die meiden willen niet op Zoey?
Echt die gaan eruit zo en dan gun ik Jill de finale. En ik ben anti-Jill. Maar hoe deze meiden nu spelen.. Ze zijn gek op Michel, maar zetten hem op plek 2 en Zoey op 1 Terwijl Zoey meer hangt met de andere groep dan met hen en roddelt.
Hij zal wel moeten , hij zit daar in een groep , dus je moet er wel iets mee doen . Dat kan op meerdere manieren.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mat is zwevende en krijgt niet echt aansluiting want laten we eerlijk wezen als ik hem was wilde ik niets meer van Jill weten als die me zo gebeten had
Ja maar.............. dat is andersquote:Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat gemeen ... doe dan de volgende keer de vraag over hoe zij over de situatie Julie en Mich denken ...
Verliefd en geil zijn door elkaar lopende emoties op die leeftijd.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
al besproken en dan nu nog even thomas uit horen pfff matt ja je bent niet verliefd op jill we geloven je
Matt is een kind,quote:Op zondag 21 februari 2021 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
wel netjes thomas dat je niets zegt. want hij zit je gewoon uit te horen met mooi ingepakte vragen
als jij als matt iets tegen mijn zin in deed en ik zou je meerdere malen hebben verzocht te stoppen heb je ook kans op een knauwquote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Lillfex het volgende:
[..]
haha is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Verliefd en geil zijn door elkaar lopende emoties op die leeftijd.
Ach wat lul ik nou weer slap. Bij mannen is dat op elke leeftijd.
Miauw?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als jij als matt iets tegen mijn zin in deed en ik zou je meerdere malen hebben verzocht te stoppen heb je ook kans op een knauw
Natuurlijk weten de Belgen dat wel en dat is ook precies wat ze willen. In de wetenschap dat er sowieso één Nederlander in de finale zit, gunnen ze die positie logischerwijs niet aan Jill en haar hobbitsquote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
Er is ook niet een Belg die denkt.. waarom stemt Michel toch met ons mee??
Om zelf in de finale te komen..
Argh en dat frustreert mij! Want ik vind Michel interessante gesprekken voeren. Straks kijk ik echt alleen maar naar een kleuterschool met Mike als leiding. Die denkt leiding te zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Liese heeft een loyaliteitsprobleem.
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet van gediend bent. En naast hem in bed gaan liggen om het te bevestigenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als jij als matt iets tegen mijn zin in deed en ik zou je meerdere malen hebben verzocht te stoppen heb je ook kans op een knauw
Tuurlijk maar denk even als Mat he Als ik Jill was en hij wilde iets wat ik niet wilde tja dan kreeg je ook met mijn tanden of nagels te maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat bedoelt ikquote:Op zondag 21 februari 2021 21:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk maar denk even als Mat he Als ik Jill was en hij wilde iets wat ik niet wilde tja dan kreeg je ook met mijn tanden of nagels te maken.
Ga toch weg met die onzin.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk maar denk even als Mat he Als ik Jill was en hij wilde iets wat ik niet wilde tja dan kreeg je ook met mijn tanden of nagels te maken.
Hij moet er zelf na vragen hoe kan thomas als hij er niet bij lagquote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt denkt nu Kut nu ben ik nog niet veel wijzer
Ik vind Michel de verdiende NL finalist. Hij is sociaal, actief, fysiek sterk. Verschuilt zich ook niet. Heeft interessante gesprekken.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Argh en dat frustreert mij! Want ik vind Michel interessante gesprekken voeren. Straks kijk ik echt alleen maar naar een kleuterschool met Mike als leiding. Die denkt leiding te zijn.
Ik dacht dat het een benaming was als fab5 of k6 ofzoquote:
Ja zou ook een oplossing kunnen zijn maar zo ben ik dan weer niet. Als ik meerdere keren nee hebg gezegd dan is het nee en als je niet luistert Tja Maar ik zou dan ook niet zo maar bij iemand het bed in duiken als ik iets niet wildequote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet van gediend bent. En naast hem in bed gaan liggen om het te bevestigen
bedankt voor deze lijst van pluspunten.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind Michel de verdiende NL finalist. Hij is sociaal, actief, fysiek sterk. Verschuilt zich ook niet. Heeft interessante gesprekken.
Idem!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind Michel de verdiende NL finalist. Hij is sociaal, actief, fysiek sterk. Verschuilt zich ook niet. Heeft interessante gesprekken.
Nou dat dus. Daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Argh en dat frustreert mij! Want ik vind Michel interessante gesprekken voeren. Straks kijk ik echt alleen maar naar een kleuterschool met Mike als leiding. Die denkt leiding te zijn.
Oh. 20 jaar fok. Nooit van gehoordquote:
Haha dit wilde ik net gaan typen lig een beetje achter met de stream streamquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kijk matt daar kan je ook nog wat van leren thomas gaat netjes in haar bed liggen
Zou die echt nogmaals in het gezicht liegen, hij had er al een discussie over met michel enkele dagen geleden.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Yolk het volgende:
Mike zegt dat hij 1000000% niet op Nick stemt, dus de kans is zeker aanwezig dat Mike op Nick gaat stemmen.![]()
Je weet niks zeker met die man.
Naomi; Michel, en dan nog iemand... maar wie ?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop op een finale met Naomi, Liese en Julie en dan een week lang scharen.
Maar goed. dat zal wel weer niet.
ik snap even je zin nietquote:Op zondag 21 februari 2021 21:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hij moet er zelf na vragen hoe kan thomas als hij er niet bij lag
Het 'grappige 'is dat Jill ook vaak maar doorgaat met jengelen en uitdagenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Dan maar Julie. Enige kans op wat actie denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Naomi; Michel, en dan nog iemand... maar wie ?
ik vind het een beetje kinderachtigquote:Op zondag 21 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat een toffe opdracht zou zijn voor op een Zondag,maandag en dinsdag.
Het "Doe alles samen opdracht" De 10 bewoners dragen een extra zendertje. De bewoners moeten maximaal 10 meter uit elkaars buurt blijven.
Dus als bewoner mogen de 9 anderen maximaal 10 meter van je staan.
Dus ook iedereen op 1 kamer, sommigen op de grond dus. Bijna iedereen in de badkamer.
zouden leuke streams worden.
De groep is daarvoor iets te groot nu, die opdracht zou het beste werken bij de laatste 5 of 6.
ik weet het. maar ik vergeet het voor haar. weet ook niet waarom ik aan haar kant blijf staan. normaal zou ik er een naam aan gevenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het 'grappige 'is dat Jill ook vaak maar doorgaat met jengelen en uitdagen
Het doel hiervan is, geen geroddel en geen bondjesquote:Op zondag 21 februari 2021 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een beetje kinderachtig
@waxmask schijnt het wel te wetenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
@:Snapjewashelaasbezet krijgen we nog uitsluitsel wat je bedoelde met jir5? Of laat je ons nu voor eeuwig in onwetendheid.
Je weet toch wel wat een jir5 is? ... ik had er laatst om 4.30 nog 1 op het dak zitten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
@:Snapjewashelaasbezet krijgen we nog uitsluitsel wat je bedoelde met jir5? Of laat je ons nu voor eeuwig in onwetendheid.
jir2 was geniaal en jir3 een slap aftreksel daarvan, jir4 is nooit tot uitvoering gekomen en zijn meteen door gegaan naar jir5, wat niet zo goed is als jir2 maar beter dan jir3 al behoeft het nog wat tweaksquote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
Haha! Ik laat jullie in de eeuwige onwetendheid! Omdat ik zo lief ben!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een jir5 is? ... ik had er laatst om 4.30 nog 1 op het dak zitten ...
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
jir2 was geniaal en jir3 een slap aftreksel daarvan, jir4 is nooit tot uitvoering gekomen en zijn meteen door gegaan naar jir5, wat niet zo goed is als jir2 maar beter dan jir3 al behoeft het nog wat tweaks
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Haha! Ik laat jullie in de eeuwige onwetendheid! Omdat ik zo lief ben!
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
https://www.hln.be/tv/had(...)gn=socialsharing_web
ah weer zelfde gedachtes hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:05 schreef Toweler het volgende:
[..]
Haha dit wilde ik net gaan typen lig een beetje achter met de stream stream
Dit soort sites lezen..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
Ach komop. Dit kun je van te voren weten. Als je er voor kiest om in beschonken toestand na een feestje voor het oog van de camera op die manier bij iemand onder de dekens te kruipen in een fucking RLS... Dan moet je niet gaan piepen dat je in de media komt op die manier.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
man3quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
Ja en dat filmpje zou niet moeten kunnen de media maakt het weer groter dan dat het is wacht eerst een op de uitzending en wat ze er zelf over zeggenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
De mensen hebben het recht om te weten wat er gebeurd in HLNquote:
Dit kan in het media topicquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
Joh Smullen ditquote:
Er is toch gewoon keihard geneukt? Hoezo zou je 't anders willen noemen?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
Erg wat de media doet
Stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vondquote:Op zondag 21 februari 2021 21:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Er is toch gewoon keihard geneukt? Hoezo zou je 't anders willen noemen?
Die artikelen om zoveel mogelijk clicks te krijgen? Nah.quote:
Het staat er dus is het waarquote:Op zondag 21 februari 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die artikelen om zoveel mogelijk clicks te krijgen? Nah.
Wist niet dat het facebook wasquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond
Daarom volg ik ook niets.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die artikelen om zoveel mogelijk clicks te krijgen? Nah.
Heb jij Zoey dit al effectief horen zeggen, dat het de anderen hun schuld is?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey gaat sowieso weer voor Nick en Michel. Zij vind dat het hun schuld is dat zij geen aansluiting bij K3 heeft.
Haar eigen gedrag heeft daar uiteraard niets mee te maken
Dus K3: Let it gooooo, let it goooo, can't back Zoey any mooooreeee, let it goooo, let it goooo, vote her out and slam the dooooor
Michel en Mattquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef snetje het volgende:
Mich bied nu zijn excuses aan bij Liese dat hij zo doordramde ...
Deze gaan de andere dan zo niet zien aankomen die gaan denken wat is hier gebeurdquote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel en Matt
Michel 9 stemmen
Matt 5 stemmen
Nick 5 stemmen
domste tactiek in een RLS ooit
Mike haalt matt eraf.
Michel naar huis
Beetje zoals bewust een owngoal scoren in een voetbalwedstrijd
ik snap dat ook niet helemaal van Nick en Michel, zo zeker van hun zaak, Mike zou inderdaad Nick naast Michel moeten zetten logisch gezien, maar daar zal BB wel een stokje voor steken (zoals vorige week met die rare actie van Mike)quote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel en Matt
Michel 9 stemmen
Matt 5 stemmen
Nick 5 stemmen
Mike haalt matt eraf.
Michel naar huis
Mike wil nederlanders eruit, dus zou kunnen dat hij dan nick eraf haaltquote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel en Matt
Michel 9 stemmen
Matt 5 stemmen
Nick 5 stemmen
Mike haalt matt eraf.
Michel naar huis
Beetje zoals bewust een owngoal scoren in een voetbalwedstrijd
volgens mij maakt het hem niets uit, zolang hij maar de finale haaltquote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef suzi1 het volgende:
mss doet mike gewoon een mike en wil hij net zo lief van nick af
ook, maar denk meer dat hij het liefst iedereen voor de gek houdt en gewoon maar wat aan doet. alle ballen in de lucht gooienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
volgens mij maakt het hem niets uit, zolang hij maar de finale haalt
Ja. Heeft ze letterlijk gezegd. Dat Nick en Michel K3 van haar wegdrijft. Dat was ook haar reden om op die twee te stemmen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:25 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heb jij Zoey dit al effectief horen zeggen, dat het de anderen hun schuld is?
Ok? Tof. Tsjechie en Slowakije waren eerst Tsjechoslowakije. En nu?quote:Zoey, Naomi en Liese waren eerst K3
Heel fijn. Allemaal uit het verleden. Vervolgens heeft Zoey keihard op Michel (Julie's "broertje") en Nick "Naomi's maatje") gestemd.quote:Zoey heeft Naomi ondersteund en getroost tijdens de crisis van Naomi (toen Nathalie en Daan er nog waren.
Heel fijn, weer het verleden. Dit is een RLS van 100 dagen, geen familie met een geschiedenis sinds de franse revolutiequote:Deze steun heeft Zoey niet gekregen van Naomi, toen Jowy wegging. Integendeel Naomi zast bij het vertrek uitbundig naast Zoey te vieren. Zoey nam dat Naomi niet kwalijk, dit heeft ze echt gezegd.
ok? Dat is relevant, omdat....quote:Zoey wist van Jowy dat Nick samen met Naomi en Liese in de finale wou.
Ik zeg toch ook niet dat dat vals is? Ik zeg dat als K5 tactisch wil spelen, Zoey de meeste logische keus is.quote:K5 zien zichzelf als de winnaars.
Dat is iets waar Zoey het lastig mee heeft. Ze staat altijd lans de kant van de zwakkeren. Dus is haar gedrag, volledig normaal en zeker niet vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |