quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Wat een vergelijking. We komen hier toch ook om ellende en kommer en kwel te zien. Of 24 uur puzzelenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Woh !! Hier worden net zo veel nare of niet gebeurde dingen gezegd.
Ze willen Zowi nomineren.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe dat zo, ik kijk daar niet naar.
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.quote:
oh was dat een fuikquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Volgens mij had hij dat al van te voren gezegd.....ook dat hij dat gehoord had van Michel.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Satire ouwe reus, satire....quote:Op zondag 21 februari 2021 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.
of in het washok f in bedquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Waar is zoey gebleven,na het kaarten was ze ineens niet meer op de streams
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
ja maar ook geloof ik om het feit dat hij geen stemmen krijgtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef suzi1 het volgende:
waarom ga je met zn vijven in de tube zitten?
Nick zou dat nooit doen. Michel heeft wel vaker de kastanjes uit het vuur gehaald voor Nick....Nick wil vrij neutraal er door heen glippen en niet de boeman zijn in het huis. Pas als het hem gevraagd wordt wat vind je daar nu van komt hij voor Michel op.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als K5 dat nu zegt klopt het ook niet meer. Vind van liese wel netjes dat ze zoey niet wil stemmen.quote:
Michelles er heilig van overtuigd dat hij er niet uitgaat..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, maar dat hoeft niet met alle stemmen...het blijft een risico en eentje die blijft hangen als je jezelf erop zet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee dit is een forum en geen fan paginaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een drammer is michel zeg om zo te doen tegen liese. Hij is nu echt aan het stoken tussen die belgische meiden.
Het is ook niet handig nu om iemand uit hun eigen groep op de bank te zetten, het is 5 tegen 5 kies gewoon 2 man uit dan zitten er in het ergste geval weer 3 op de bank, als ze met k5 ook op michel gaan stemmen heb je kans dat mike ervoor kan zorgen dat er 2 van k5 genomineerd zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch tot nu toe houdt ook Zoey zich aan die afspraak.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.
Liese denkt nog steeds dat een belofte van Zoey van weken terug haar zal tegenhouden op hun te stemmen.
Zoey doet wat haar het beste uitkomt.
U heeft gelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is een forum en geen fan pagina
quote:
ja waar het in ene vandaan komt geen idee maar mike stemt niet op nickquote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).
zij will niet naar huis hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese blaast gewoon K5 op ... lachen.... Liese is dom, wil graag naar huis
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
jij komt altijd te laat engine, nu ga ik dat ook doen
Ik vind het vreselijk..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mij nou erger of dat ik het overleg in de hottub leuk vind
Ik erger mij er kapot aan, het slechtste wat BB heeft beslist, zou verboden moeten zijn, we zitten nu de hele week gesprekken te volgen over nominerenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik mij nou erger of dat ik het overleg in de hottub leuk vind
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk..
Als Nick zegt.. als ik er tegen Matt uit zou gaan.. dan zit ik hier toch voor Piet snot..
Helemaal geen Matt fan.. maar hoezo is Nick beter dan Matt?
Zoey en Matt was ook het plan, alleen Liese weigert vooralsnog op Zoey te stemmen.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Whuzz het volgende:
K5 moet gewoon weer op 2 namen stemmen uit Zoey's kamp en zorgen dat ze de meeste kwetsbare kiezen.
Zoey's kamp stemt dan weer M+N. Dan heb je 4 namen op de lijst, Mike mag er 1 velig stellen, houd je er 3 over net als afgelopen week. Michel+Nick (want die zal Mike niet veilig stellen), plus één van de twee waar K5 op stemde.
En dan moeten ze, net als als afgelopen week, hopen dat de kijker op M+N stemt om te blijven.
Als ik hen was zou ik dus Zoey + Matt stemmen. Die geef ik beide het minste kans tegen Michel en Nick.
Ook dat je en hoe langer het duurt.. des te erger en lulliger de gesprekken wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik erger mij er kapot aan, het slechtste wat BB heeft beslist, zou verboden moeten zijn, we zitten nu de hele week gesprekken te volgen over nomineren
ik hoop eigenlijk nog dat de vrouwen die hij probeert te beinvloeden zich nog tegen hem gaan keren door dit aanhouden gedram wat ze moeten doenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef puzziepie het volgende:
'Ja maar zij doet dit , en dan ben ik de sigaar , dus jullie moeten.... '
Michel die als een herder over zijn kudde schaapjes waakt en ze verteld wat ze moeten doen
Precies dat.. heb een hekel aan mensen die zich beter voelen dan een ander.. om welke reden dan ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.
Ik vind Matt daardoor een stuk leuker.
Ik heb ook een beetje medelijden met Mattquote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf beter dan Matt.
Ik vind Matt daardoor een stuk leuker.
Dit gedrag kon hem nog wel eens zijn kop gaan kosten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef puzziepie het volgende:
Wow die Michel![]()
Dit is best wel treurig
[ afbeelding ]
Ik zie niet hoe dat gaat werken?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Plan B is dat er een aantal van K5 op Michel stemmen, waardoor hij er zeker van is dat hij tegen Matt staat en zetten ze Mike buitenspel.
ik soms ook. daarom ben ik blij hem gisteren hem te hebben gezien als dj. dat maakte me een tijdje positief over hemquote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje medelijden met Matt
Die zitten al in de broekzak van Michelquote:Op zondag 21 februari 2021 20:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk nog dat de vrouwen die hij probeert te beinvloeden zich nog tegen hem gaan keren door dit aanhouden gedram wat ze moeten doen
Mag van mij als belg. Strafste kandidaat.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
Er is ook niet een Belg die denkt.. waarom stemt Michel toch met ons mee??
Om zelf in de finale te komen..
Ik hoor Naomi niet meer zeggen dat ze niet op Zoey wil gaan stemmen ... die is al overgehaald om wederom op mensen te gaan stemmen die ze eigenlijk niet wilde? ...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey en Matt was ook het plan, alleen Liese weigert vooralsnog op Zoey te stemmen.
Eigenlijk wil iedereen liever Thomas en Jill, maar dan komt Michel waarschijnlijk tegen Thomas of Jill te staan en ze zijn ervan overtuigd dat dat risico nu te groot is.
Plan B is dat er een aantal van K5 op Michel stemmen, waardoor hij er zeker van is dat hij tegen Matt staat en zetten ze Mike buitenspel.
Sorry zie het echt niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag van mij als belg. Strafste kandidaat.
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef M.Ritcher het volgende:
Thomas loopt ook graag in een legging met een oversized trui net als Jill alleen wel binnen?
dat slaat nergens op want ze ligt wel vaker zo met thomas geloof bijna wel elke avondquote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Soury het volgende:
Ligt Jill nu in bed met Thomas om te laten zien dat het allemaal niks voorstelt? Zodat ze kan zeggen ik deed dat vakerNou .....Jill je kan het bagatelliseren todat je een ons weegt, dat gaat ook niet lukken
Mike en Zoey willen dat.....Zoey wil niet op de meiden maar blijft op Michel en Nick stemmen....en Mike wil Michel eruit omdat hij die plek wil.....Dus Thomas kan ook niet veel doen met zijn drieeënquote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef Kinga het volgende:
Jongens toch... waarom zijn ze zo zeker dat de kleuters Michel gaan stemmen. Ze kunnen ze zoooo naaien als ze 2 vrouwen doen bijvoorbeeld.
Het punt is juist dat Mike waarschijnlijk niet op Nick stemt. Maar dat is wel een risico inderdaad. Ze denken dat Mike niet tegen Naomi zal liegen dus Nick wilde nog in het bijzijn van Naomi aan Mike vragen of hij deze week weer niet op hem zal stemmen. (zo was de situatie een paar uur geleden, heb de laatste paar uur niet meer gekeken dus het kan veranderd zijn).quote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat gaat werken?
Dan krijgt Michel 9 stemmen (oid... veel iig)
Matt 5
Nick 5
Dan stelt Mike Matt safe... en is het Mies vs Nick
je bent er maar druk mee. gelukkig zijn we op de helftquote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
7½ uur aan BS opgenomen ... Het was weer een geweldige Zondag..
Nou nog die 7½ deleten.. wat een treurigheid
Ja, ze ligt altijd bij Thomas, behalve als ze bij Mike om knuffels vraagt of bij Matt ligtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat slaat nergens op want ze ligt wel vaker zo met thomas geloof bijna wel elke avond
Ja maar wat ik niet snap is dat ze elkaar dan toch ook niet meer kunnen vertrouwen als je zo makkelijk van een belofte afstapt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoor Naomi niet meer zeggen dat ze niet op Zoey wil gaan stemmen ... die is al overgehaald om wederom op mensen te gaan stemmen die ze eigenlijk niet wilde? ...
Is dit oprecht een vraag?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk..
Als Nick zegt.. als ik er tegen Matt uit zou gaan.. dan zit ik hier toch voor Piet snot..
Helemaal geen Matt fan.. maar hoezo is Nick beter dan Matt?
Mike is niet achterlijk. Dat deed hij vorige week niet, juist omdat hij de boel op stelten willen zetten. Nu het 5-5 is gaat hij zelf ook geen risico nemen hoor. Die stemt gewoon met Zoey mee.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het punt is juist dat Mike waarschijnlijk niet op Nick stemt.
Maar Liese loopt van die meiden ook nog veel gevaar, Jill en Thomas stemden vaak op Liese.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zitten al in de broekzak van Michel
enige die zich niet zomaar alles aan laat praten is Liese ,
maar Michel is haar flink aan het bewerken
dat dusquote:Op zondag 21 februari 2021 20:18 schreef Benny het volgende:
Ja is heel anders dan met 5 personen in 1 hottub. En de andere 5 zitten verspreidt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
Nick vergeet dat hij zelf ook op Thomas heeft gestemd..
Michel vind het belachelijk dat ze met z’n allen in de slaapkamer zitten...
Maar dat zij daar in die hottub zitten is toch anders
Die lijken een stuk minder georganiseerd dan dit groepjequote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Weet iemand wat groep Thomas/Zoey gaat doen met de nominaties? Is daar de kogel al door de kerk?
Ik ga voor de laatste 2 weken.. pak misschien wel die gratis 2 streams van Videoland erbij , veel meer verwacht ik nietquote:Op zondag 21 februari 2021 20:26 schreef IkFok het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee. gelukkig zijn we op de helft
Ik hoop het, Ik krek die vent slecht .quote:Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit gedrag kon hem nog wel eens zijn kop gaan kosten ...
Dat je een persoon aardiger/leuker vind dan een ander.. prima..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Is dit oprecht een vraag?
Het mag alleen bij hogere temperaturen...sauna ..tubquote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is heel anders dan met 5 personen in 1 hottub. En de andere 5 zitten verspreidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |