quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Wat een vergelijking. We komen hier toch ook om ellende en kommer en kwel te zien. Of 24 uur puzzelenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik....en als je dezelfde muziek goed vindt dan komt er toch ook nooit iemand tussen die daar op af gaat geven.
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Woh !! Hier worden net zo veel nare of niet gebeurde dingen gezegd.
Ze willen Zowi nomineren.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe dat zo, ik kijk daar niet naar.
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.quote:
oh was dat een fuikquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Volgens mij had hij dat al van te voren gezegd.....ook dat hij dat gehoord had van Michel.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is er dus ingetrapt dat ze zeiden dat ze op jill en thomas zouden gaan.
Satire ouwe reus, satire....quote:Op zondag 21 februari 2021 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben je dan een racist. ?? ik had vanmiddag begrepen dat michel met alle geweld wilde dat ze op hem zouden stemmen en dan ook op matt Zodat hij tegenover met Matt kwam te staan en dat wel kon winnen.
of in het washok f in bedquote:Op zondag 21 februari 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Waar is zoey gebleven,na het kaarten was ze ineens niet meer op de streams
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
ja maar ook geloof ik om het feit dat hij geen stemmen krijgtquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Michel bereid is zichzelf op te offeren voor de anderen, maar dat Nick het niet aanbied. Die laat Michel de kastanjes uit het vuur halen en blijft zelf weer buiten schot.
waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef suzi1 het volgende:
waarom ga je met zn vijven in de tube zitten?
Nick zou dat nooit doen. Michel heeft wel vaker de kastanjes uit het vuur gehaald voor Nick....Nick wil vrij neutraal er door heen glippen en niet de boeman zijn in het huis. Pas als het hem gevraagd wordt wat vind je daar nu van komt hij voor Michel op.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als K5 dat nu zegt klopt het ook niet meer. Vind van liese wel netjes dat ze zoey niet wil stemmen.quote:
Michelles er heilig van overtuigd dat hij er niet uitgaat..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, maar dat hoeft niet met alle stemmen...het blijft een risico en eentje die blijft hangen als je jezelf erop zet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Miesjel wil zich niet opofferen, die zegt het alleen omdat hij er voor zichzelf zeker van is dat hij erop komt deze week.
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee dit is een forum en geen fan paginaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet zo erg dat het gesloten moet worden.
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een drammer is michel zeg om zo te doen tegen liese. Hij is nu echt aan het stoken tussen die belgische meiden.
Het is ook niet handig nu om iemand uit hun eigen groep op de bank te zetten, het is 5 tegen 5 kies gewoon 2 man uit dan zitten er in het ergste geval weer 3 op de bank, als ze met k5 ook op michel gaan stemmen heb je kans dat mike ervoor kan zorgen dat er 2 van k5 genomineerd zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch tot nu toe houdt ook Zoey zich aan die afspraak.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij legt wel zijn hoofd op het hakblok.
Liese denkt nog steeds dat een belofte van Zoey van weken terug haar zal tegenhouden op hun te stemmen.
Zoey doet wat haar het beste uitkomt.
U heeft gelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is een forum en geen fan pagina
quote:
ja waar het in ene vandaan komt geen idee maar mike stemt niet op nickquote:Op zondag 21 februari 2021 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ze van Mike wel zo'n beetje 100% vermoeden dat hij op Michel stemt, maar er vrijwel zeker van zijn dat hij niet op Nick stemt (al is dat zeker geen 100% zekerheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |