Dat zei ik in Oktober al dat dat een waardeloze speler is, maar toen hoorde ik enkel positieve geluidenquote:Op zondag 21 februari 2021 17:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Fein ook nog geen goede bal vooruit gegeven.
Hebben we het nou over Vertessen of Fein.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zei ik in Oktober al dat dat een waardeloze speler is, maar toen hoorde ik enkel positieve geluidenSpeelt nooit, en als die eens speelt geeft die geen bal goed. Waardeloze huur.
Bedankt!quote:Op zondag 21 februari 2021 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordt gespaard voor donderdag.
Fein, in de post die jij quote in ieder geval.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Vertessen of Fein.
Is Vertessen gehuurd ja?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Vertessen of Fein.
Die 3-1 voorspelling kan nog hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 17:15 schreef PSVCL het volgende:
Het is zo ene lieve jongen die Rosario !
Hahaha dit kan toch niet meer man
Op wie?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom legt Zahavi die niet af. Jezus.
Stond helemaal vrij voor het doel..quote:Op zondag 21 februari 2021 17:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op wie?
Had die hem wel gemaakt denk je?
Fein bedoel je?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stond helemaal vrij voor het doel..
Nou hoop dat jullie tenminste 2e worden, Feyenoord moet je helemaal niet in Europa willen. Misschien die 3e liga ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:17 schreef PSVCL het volgende:
Gierige jood
[..]
Zolang Rosario speelt maakt het allemaal niet meer uit joh
Malen had hoeveel kansen nodig vorig weekend tegen fucking Ado? Malen is beter ja, maar heeft nog niet het rendement dat hij hoort te hebben.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Malen had hoeveel kansen nodig vorig weekend tegen fucking Ado? Malen is beter ja, maar heeft nog niet het rendement dat hij hoort te hebben.
Idd, 21 goals en 7 assists in 2500 speelminuten (28 wedstrijden) dit seizoen in alle competities. Erg goed rendement juist.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft meer gescoord dan de gehele basis 11 van vandaag?
Hij heeft ook meer kansen gehad en om zeep geholpen.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft meer gescoord dan de gehele basis 11 van vandaag?
ronaldo heeft ook meer kansen gemist dan gescoord denk ikquote:Op zondag 21 februari 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft ook meer kansen gehad en om zeep geholpen.
No shit Sherlock, maar aanvoeren dat hij meer doelpunten heeft gemaakt dan de rest van de basiself vandaag zegt natuurlijk niks over z’n rendement.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ronaldo heeft ook meer kansen gemist dan gescoord denk ik
Snap je de betekenis van rendement?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Idd, 21 goals en 7 assists in 2500 speelminuten (28 wedstrijden) dit seizoen in alle competities. Erg goed rendement juist.
35 waren er in de vorige Eredivisie wedstrijd niet genoeg. Veel dus.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel kansen moet je krijgen, tering zeg
Domme spelerquote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef TehRocks het volgende:
Wees blij dat Dumfries de bal mist he.
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Schmidt over de VAR
Rosario, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Coco het volgende:
[poll=1770]
Indien Schmidt, reageer op deze post.
Dumfries ook slecht joh.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rosario, lijkt me duidelijk.
Even het leven er terug in patsen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Max krijgt een andere speler op z'n nek.
Baumgartl: Geeft klapjes op de nek van Max.
Dan heb je er toch ook weinig van begrepen
Gewoon 3 (doel)punten aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, poehpoeh waar hebben we naar zitten kijken hahahhaha
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare was sterk vandaag, maar mist door schorsingen Olympiakos en Ajax. Jammer, had hem er graag bij gehad en dan Rosario een keer op het bankje.
Er was er maar één echt goed; onze wereldkampioen.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.
Sangaré was één van de weinige die een voldoende haalde in de eerste helft.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.
Ga jij nou mensen op hun drankgebruik wijzen ja?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:53 schreef tong80 het volgende:
Frank Lammers was stront bezopen in Langs de Lijn.
Ik heb Kunststof op Radio1 afgezegd door de drank. Hij kent geen schaamte.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga jij nou mensen op hun drankgebruik wijzen ja?
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd isquote:
Er zijn genoeg topsporters die na een wedstrijd pijn hebben op een niveau waarmee een gemiddeld mens huilend op de bank ligt. Dat is helemaal niet zo ongebruikelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd is
acteur Dumfriesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd is
Zahavi , Sangare en Gotze ..en Thomas viel sterk inquote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was er maar één echt goed; onze wereldkampioen.
Hoewel ik Sangaré best prima vond, en Mvogo ook een paar prima reddingen had de eerste helft.
Het vrouwelijke geslacht gebruiken om denigrerend te praten over iemand, stoere vent ben jij zeker?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zahavi , Sangare en Gotze ..en Thomas viel sterk in
Klopt, slimme spits.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens.
Blij ook dat Zahavi in 2021 laat zien wat hij ook in china en bij Israël(nationale elftal) al eerder heeft laten zien.
Als oud spits zie je dat Kieft bijvoorbeeld zijn kwaliteiten ook herkend.
Wat dat betreft had Schmidt wel gelijk natuurlijk. Het zijn wel spelers die in een half uur nog extra veel energie brengen. Had je het andersom gedaan, was het niet zo dat Guti opeens Vitesse omver zou gaan blazen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, slimme spits.
Thomas is ook wel een bruikbare 12e man.. brengt veel energie wanneer de wedstrijd dood is.
Wanneer hij in de basis begint valt ie meestal tegen.
Wat krijgt Schmidt?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef Lemming22 het volgende:
Onze Rik geeft Rosario een 6 als beoordeling. Wel drie keer cruciaal balverlies geleden in zijn rol als libero, maar hij herstelde zich doordat hij de tweede helft lekker veel energie op het middenveld bracht. Koekoek.
Hij gaf op een gegeven moment (2e helft) wel een mooie pass door het midden (weet niet meer op wie). Maar ondanks die opzichtige fouten een 6 krijgen is compleet ridicuul. Een 3 zou beter passen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef Lemming22 het volgende:
Onze Rik geeft Rosario een 6 als beoordeling. Wel drie keer cruciaal balverlies geleden in zijn rol als libero, maar hij herstelde zich doordat hij de tweede helft lekker veel energie op het middenveld bracht. Koekoek.
Ik ben het hier mee eens. En we moeten ook niet vergeten dat een groot deel van de selectie ook gewoon niet fit aan het seizoen kon beginnen door Corona en ook topsporters kunnen daar heel lang een nasleep van hebben. Dat maakt ook dat je wat meer moet rouleren.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Schmidt wel gelijk natuurlijk. Het zijn wel spelers die in een half uur nog extra veel energie brengen. Had je het andersom gedaan, was het niet zo dat Guti opeens Vitesse omver zou gaan blazen.
Iedereen maar lachen, maar Schmidt de onbegrepene wordt door mij begrepen. Heb het altijd al gezegd.
Winnende trainer heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Mensen wringen zich hier in allerlei bochten om het voor de trainer op te nemen.
Vermakelijk.
Maar je moet het eigenlijk allemaal even vanuit een ander perspectief bekijken. Dan blijkt het toch allemaal geniaal wat Schmidt doet.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:04 schreef Buitendam het volgende:
De verdediging is zwaar teleurstellend, wisselbeleid en tactiek van trainertje is geen touw aan vast te knopen en door blessures heb je nog geen twee wedstrijden op volle sterkte kunnen spelen. Dat somt alles toch wel op?
Ha Bronson ouwe rukkerquote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar je moet het eigenlijk allemaal even vanuit een ander perspectief bekijken. Dan blijkt het toch allemaal geniaal wat Schmidt doet.
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar je moet het eigenlijk allemaal even vanuit een ander perspectief bekijken. Dan blijkt het toch allemaal geniaal wat Schmidt doet.
Volgens mij doet Elfrink daar niet aan. Maar anders was het vast een 8 geweest door zijn geniale gouden wissels.quote:
Mee eens, vond de huilreacties vooraf ook een beetje overdreven,.. alsof ie PSV onder 16 had opgesteld tegen Real Madrid.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Schmidt wel gelijk natuurlijk. Het zijn wel spelers die in een half uur nog extra veel energie brengen. Had je het andersom gedaan, was het niet zo dat Guti opeens Vitesse omver zou gaan blazen.
Iedereen maar lachen, maar Schmidt de onbegrepene wordt door mij begrepen. Heb het altijd al gezegd.
Terecht. Zo blijkt ook maar weer, dat al die zogenaamde analytici er totaal geen verstand van hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Elfrink daar niet aan. Maar anders was het vast een 8 geweest door zijn geniale gouden wissels.
Hij moet dat enge (PSV) twittergroepje tevreden houden..geen eigen mening die man.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef Lemming22 het volgende:
Vooral het opnieuw opstellen van de Baum en 4 controleurs vond ik geniaal. Omdenken op Champions League niveau heet dat.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mee eens, vond de huilreacties vooraf ook een beetje overdreven,.. alsof ie PSV onder 16 had opgesteld tegen Real Madrid.
Gewoon een hele slimme move van Schmidt..komende donderdag heb je een fitte a elftal aan de start
Inruilen voor onze captain? hoe durf je dit te suggererenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:21 schreef tja77 het volgende:
Misschien dat Sambo es een kans moet krijgen bij PSV 1.
Captain heeft volgens Schmidt z’n filosofie ook zo nu en dan rust nodig. Geef Sambo dan een kans.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Inruilen voor onze captain? hoe durf je dit te suggereren
Uit een hoekschop en dat Rosario a la van Bommel z’n man laat lopen als tegen AC Milanquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
1-0 in de 40e minuut
Olympiakos mist een penalty in de 45+1e minuut
2-0 in de 83e minuut
6 minuten blessuretijd
95:52 valt de 2-1 dankzij Bruma
U heeft het hier gelezen
Prima filmpke inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef Longcat. het volgende:
đđŽđąđľđş đ´đľđ˘đŻđĽđ´, đŁđśđľ đđđđđ đđđđđđ đ´âŞ
Mooi filmpje, tot dat we vanavond een pak slaag krijgen
Fok! kan niet overweg met de "rare" tekens die gebruikt zijn voor de titel van het filmpjequote:Op donderdag 25 februari 2021 15:16 schreef RipCity het volgende:
Waarom staat er bij de titel van dat filmpje op m’n iPhone:
đđŽđąđľđş đ´đľđ˘đŻđĽđ´, đŁđśđľ đđđđđ đđđđđđ đ´âŞ
Is er iets mis met mn settings ofzo
Ik ga er gewoon van uit dat het niks wordt qua doorgaan naar de volgende ronde, maar ergens heb ik het gevoel dat het toch kan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer de volgende pijnlijke avond.
Ik hoop hetzelfde, al heb ik er meer vertrouwen in dat Ajax dat wel gaat lukken en PSV niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop dat Ajax en PSV allebei doorgaan. Zou toch mooi zijn als de twee sterkste Nederlandse ploegen gewoon hoge ogen gooien in Europa.
Succes
De uitgangspositie van Ajax is nou eenmaal wat beter, maar op zich niet PSV ook gewoon kunnen knallen en gewoon met 3-0 winnen. Het is Olympiakos.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde, al heb ik er meer vertrouwen in dat Ajax dat wel gaat lukken en PSV niet.
quote:
Gewoon totaal misplaatste wrok jegens PSV en dat op deze manier uiten. Ongelooflijke stumper, schande dat hij ooit het mooie shirt van PSV heeft gedragen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
GĂśtze: 'We have character & fighting spirit' đ¤, Bruma happy to see his friends đ | PREVIEW #PSVOLY
Spreekt hier gewoon prima engels, wat een gezeur van die gozer.
Weer fucking Rosarioquote:
Wa lul jij nou, die vent heeft gewoon weinig zelf vertrouwen qua engels spreken. Dat laatste ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon totaal misplaatste wrok jegens PSV en dat op deze manier uiten. Ongelooflijke stumper, schande dat hij ooit het mooie shirt van PSV heeft gedragen.
Ik zag een vrolijke Bruma die een beetje liep te dollen met de verslaggever .. het is maar wat je wil zienquote:
Zeker. Blij dat hij daar blij is, komt 'ie misschien niet meer terugquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Wat mekkert iedereen hier nou over Bruma? Was toch gewoon een net interview?
Jodenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:47 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijke eerste helft![]()
Iedereen gefocust, zelfs Rosario
Zahavi superjood![]()
Götze ook fantastischquote:
Die moet nog komenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay.
We hebben de goede helft gehad nu.
Ik neem aan dat we nu een keer Sangare-Boscagli gaan zien, Boscagli doet het prima in deze rol.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef tompsv18 het volgende:
Enige minpunt is nog steeds Rosario. Man man man.
Precies. Waarom die nog steeds een basisplaats heeft is mij een raadsel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef tompsv18 het volgende:
Enige minpunt is nog steeds Rosario. Man man man.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer de volgende pijnlijke avond.
Of eens eindelijk de vrije man aanspelen in de 16.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ego Malen had er gewoon 1 moeten maken
Nou, je had counters genoeg om er nog een aantal in te prikken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef WaikikiWim het volgende:
Die Rosario is niet zo goed he. Verder wel een prima potje, maar Stevie Wonder zag dit zelfs aankomen met onze verdediging.
Ja maar ik las hier vorig weekend dat Malen eigenlijk een heel goed rendement heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Of eens eindelijk de vrije man aanspelen in de 16.
Of Gotze niet in de weg lopen, die had de bal voor het binnenkoppenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
In de competitie mogelijk. Het is een uitstekende speler maar geen echte spits.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar ik las hier vorig weekend dat Malen eigenlijk een heel goed rendement heeft.![]()
![]()
![]()
Daar begrijpt niemand iets van dat Rosario nog een basisplaats heeft. Onder van Bommel was het al niets.quote:
Hij lijkt meer geďnteresseerd in het proberen twee man uit te spelen en dan een wereld goal te maken om de waarde van de eigen B.V. op te krikken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
die speelde vandaag niet gelukkig maar had zeker wel meer kans die te maken dan Malenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Gotze niet in de weg lopen, die had de bal voor het binnenkoppen
Zondag staan er weer 6 naast van de basisploeg van vandaagquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:21 schreef Kriegel het volgende:
Zo wisselt ie teveel, zo wisselt ie niet als het halve team op z'n tandvlees loopt. Ben je lekker mee, zo'n gast.
dat bleek wel, 1e helft was prima al creëer je nog steeds heel weinig, 2e helft was teveel naar achteren lopen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay.
We hebben de goede helft gehad nu.
die was niet best maar Schmidt had toch wel wat vers bloed in moeten brengen rond minuut 70 zo'n beetje, zijn wisselbeleid is geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef PSVCL het volgende:
Volgend jaar staat er een sterk en ingespeeld teamlaat Schmidt maar bouwen.
Hopelijk zonder Rosario
Zou Schmidt die kans krijgen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk zonder Rosario
Heeft na dit seizoen nog een jaar contract.. neem aan dat ie gewoon mag blijven zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou Schmidt die kans krijgen?
Kut resultaat maar het spel was op zich wel prima. Kan niemand iets verwijten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was niet best maar Schmidt had toch wel wat vers bloed in moeten brengen rond minuut 70 zo'n beetje, zijn wisselbeleid is geen touw aan vast te knopen
Waarom niet? Als je het vergelijkt met vorig jaar hebben ze het op elk vlak beter gedaan. Of is het realistisch om het gat met Ajax in een jaar te dichten? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou Schmidt die kans krijgen?
Pas op met wat je zegt, straks krijg je te horen dat hij er dit seizoen al zoveel heeft gemaakt in zoveel minuten tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar ik las hier vorig weekend dat Malen eigenlijk een heel goed rendement heeft.![]()
![]()
![]()
1e helft was prima, 2e helft gewoon minder, Boscagli was wel een verbetering qua voetbal op het middenveld, onbegrijpelijk dat Schmidt meestal die 2 houthakkers op die posities zet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kut resultaat maar het spel was op zich wel prima. Kan niemand iets verwijten.
Hopelijk laat ie Boscagli voortaan op het middenveld staan, Sangare daarnaast en Viergever als CV.
Niet deze act weer aub.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tussenjaar dit?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk zonder Rosario
Welke act?quote:
Uhhm.. Hij heeft al 14 goals in 1600 minuten gemaakt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhhm.. Hij heeft al 14 goals in 1600 minuten gemaakt!
Oh, oke. Sorryquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste spelerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.
Is ook een hype. Heeft alles om een grote meneer te worden, begrijp mij niet verkeerd. Maar voordat hij vorig seizoen geblesseerd raakte, knikkerde hij opeens de een na de ander erin (waarvan de helft in 1 wedstrijd vgm). Maar dáárvoor, stond ie toch vooral bekend om het missen van alle kansen. Is m.i. toch te vaak afwezig en te weinig beslissend voor een speler die echt geld op moet gaan leveren (en dat gelukkig waarschijnlijk nog gaat doen ook).quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste speler
Als een speler elke wedstrijd 5-6 opgelegde kansen nodig heeft om een doelpunt te maken, dan is zijn rendement niet best. Daarmee maak je in de Mickey Mouse competitie 20-25 doelpunten per seizoen.quote:
Het was een grapje maat. Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als een speler elke wedstrijd 5-6 opgelegde kansen nodig heeft om een doelpunt te maken, dan is zijn rendement niet best. Daarmee maak je in de Mickey Mouse competitie 20-25 doelpunten per seizoen.
Hij is een beetje blind en dat kansen missen klopt ook wel, wat ik al zei het is niet echt een spits, zou rond een "kaatsende" spits moeten spelen denk ik voor meer rendement.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is ook een hype. Heeft alles om een grote meneer te worden, begrijp mij niet verkeerd. Maar voordat hij vorig seizoen geblesseerd raakte, knikkerde hij opeens de een na de ander erin (waarvan de helft in 1 wedstrijd vgm). Maar dáárvoor, stond ie toch vooral bekend om het missen van alle kansen. Is m.i. toch te vaak afwezig en te weinig beslissend voor een speler die echt geld op moet gaan leveren (en dat gelukkig waarschijnlijk nog gaat doen ook).
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een slechte voetballer is. Maar hoe vaak scoort hij tegen 1 van de betere ploegen? Ajax, Feyenoord, AZ en nu deze Grieken? Hij heeft gewoon teveel kansen nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste speler
hij is er ook wel lang uit geweest hč, dat weer de volle 100% zijn heeft toch ook wel tijd nodig denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een slechte voetballer is. Maar hoe vaak scoort hij tegen 1 van de betere ploegen? Ajax, Feyenoord, AZ en nu deze Grieken? Hij heeft gewoon teveel kansen nodig.
Leuk dat hij er 2 maakt tegen Twente en ADO, maar alleen al tegen ADO had hij er 4/5 moeten maken.
Kan er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is er ook wel lang uit geweest hč, dat weer de volle 100% zijn heeft toch ook wel tijd nodig denk ik
Flinke cope.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk zonder Rosario
Een twaalfde clown hebben we niet per sé nodig, maar leuk dat je aan ons denkt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Mad, dacht kan er wel bij na die 11 clowns van psv gister
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een twaalfde clown hebben we niet per sé nodig, maar leuk dat je aan ons denkt.
Blijft toch leuk altijd, die zuigertjes in clubtopics.Of je het nou zelf doet of anderen het doen maakt eigenlijk geen zier uit, het is gewoon topvermaak.
Tag dan, pussy. Durf je niet hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie. Dezelfde mensen die het zelf ook doen in de livetopics, overigens.
Je moet niet eerst uitdelen/zelf zuigen en vervolgens gaan schuimbekken als het andersom gebeurd. Kan nu wel eea gaan lopen taggen maar betreft dit halve topic.
Begin maar met taggen dan, ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie. Dezelfde mensen die het zelf ook doen in de livetopics, overigens.
Je moet niet eerst uitdelen/zelf zuigen en vervolgens gaan schuimbekken als het andersom gebeurd. Kan nu wel eea gaan lopen taggen maar betreft dit halve topic.
Begrijpend lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tag dan, pussy. Durf je niet he
Pussyquote:
Begrijpend lezen, redactie sport. Zijn vaak dezelfde types die zo mad gaan als ik ‘zuig’quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begin maar met taggen dan, ik kijk er naar uit!
Gezuig in een vriendengroep is wat anders dan in een clubtopic. Ik ken je niet (en wil dat graag zo houden) en van iemand die je niet kent, kun je nou eenmaal niet zoveel hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Eens, dan zit er iets niet goed in jouw hoofd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie.
Ontwijkende pussyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Alle kneusjes weer defensief genot
Er zijn dagen dat ik niet let op wie er 'mad' gaat, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, redactie sport. Zijn vaak dezelfde types die zo mad gaan als ik ‘zuig’
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet let op wie er 'mad' gaat, om eerlijk te zijn.
Overal komen ze vandaan, de snowflakesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, dan zit er iets niet goed in jouw hoofd.
LOL, zelfs wanneer je het benoemt durf je me niet te taggen. PUSSY!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik wilde jou taggen maar vind je te irrelevant, bij deze dus alsnog.
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
En als je een trolletje meent te moeten zetten zorg er dan op zijn minst voor dat het grappig is.
LOLquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
LOL, zelfs wanneer je het benoemt durf je me niet te taggen. PUSSY!
Stop er maar gewoon mee. Dit begint heel erg sneu te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.
Nog een! Hele topic op de bankenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee. Dit begint heel erg sneu te worden
Later!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja meeste van jullie zijn hier altijd, lekker makkelijk. Enfin, ik ga er weer vandoor, aju!
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ken je niet (en wil dat graag zo houden)
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinnerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja meeste van jullie zijn hier altijd, lekker makkelijk. Enfin, ik ga er weer vandoor, aju!
Waar denk je dat Malen zou spelen als elke kans een doelpunt zou zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Welke act?
Ik vind Malen over het algemeen een hele goede speler, en ben erg blij dat hij bij PSV speelt.
Maar, als je serieus durft te beweren dat Malen een ‘heel goed/prima rendement’ heeft, kijk je geen enkele wedstrijd van PSV.
Fulham.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waar denk je dat Malen zou spelen als elke kans een doelpunt zou zijn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren
Autisme de postquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren
Ik, zo moeilijk is dat toch niet? Maar dit schiet allemaal niet op jongen, stop maar met jezelf voor lul zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.
Weer gelachenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs de meepostende Ajacieden het sneu vinden, wordt het wel een beetje pijnlijk.
Ha ha ha.quote:
Het inhoudelijk over PSV hebben vergt wel heel wat met het voetbal af en toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:47 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het nu weer inhoudelijk over PSV hebben en het (waanzinnig slechte) getroll achterwege laten?
Oke bedankt top
Doet het na de winterstop meer dan prima toch? Voor de winterstop zijn er wel wat verklaringen voor te vinden. Zou ook helpen als Malen wat minder egoďstisch wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het inhoudelijk over PSV hebben vergt wel heel wat met het voetbal af en toe.
Al vind ik Zahavi toch zeker wel een lichtpuntje. Maar ook die is toch ontzettend wisselvallig. Waar zou dat aan liggen?
Hij heeft toch ook wel wat grote kansen verpest in de competitie. Wel iemand die in de topwedstrijden de kansen die hij kreeg maakte. En Malen is inderdaad een blind paard. Daarom ook Fulham de max hoor als ie wel zijn kansen afmaakt, er zitten echt wel meer beperkingen aan dan het 'schieten op de keeper'.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet het na de winterstop meer dan prima toch? Voor de winterstop zijn er wel wat verklaringen voor te vinden. Zou ook helpen als Malen wat minder egoďstisch wordt.
Waarom denk je dat Zahavi bij PSV speelt, omdat hij het zo goed ziet? Als hij dat ook nog eens had was z'n carriere wel anders verlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef TehRocks het volgende:
Is me opgevallen dat het ontzettende egoďsten zijn, Malen én Zahavi.
Ik vind Tadic wat dat betreft wel een stuk beter dan Zahavi. Al heeft die dan weer andere beperkingen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Zahavi bij PSV speelt, omdat hij het zo goed ziet? Als hij dat ook nog eens had was z'n carriere wel anders verlopen.
Tadic had met meer snelheid waarschijnlijk wel top PL gehaald maar die is verder wel completer dan Zahavi, dat is een excellente afmaker en meer niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Tadic wat dat betreft wel een stuk beter dan Zahavi. Al heeft die dan weer andere beperkingen, natuurlijk.
Je weet dat je nooit de nieuwe Messi koopt als je zo'n speler koopt, maar je mag alsnog wel verwachtingen hebben.
Toch heeft Zahavi volgens mij ook vaak als valse 9 gespeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic had met meer snelheid waarschijnlijk wel top PL gehaald maar die is verder wel completer dan Zahavi, dat is een excellente afmaker en meer niet.
ja maar niet op (hoog) niveau al verbaast dat me sowieso als ik hem zie spelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft Zahavi volgens mij ook vaak als valse 9 gespeeld.
Op een jaar Palermo na inderdaad altijd bij B-clubs, wat dat betreft gun ik Tadic wel 5 jaar op niveau op die positie. Of misschien 4, want bij Ajax speelde hij er in het meest succesvolle jaar zelden. Al heeft Tadic misschien ook nog op de vleugel gespeeld bij Southampton.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar niet op (hoog) niveau al verbaast dat me sowieso als ik hem zie spelen
*gebeurtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk om rendement uit spelers te halen, zie je ook aan Blind die er niets van kan volgens velen maar als hij in z'n kracht mag spelen geweldig . Gisteren zag je ook Boscagli op VM bijvoorbeeld het in een helft beter doen dan Rosario en Sangare samen ooit hebben laten zien en het hele team lift mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een jaar Palermo na inderdaad altijd bij B-clubs, wat dat betreft gun ik Tadic wel 5 jaar op niveau op die positie. Of misschien 4, want bij Ajax speelde hij er in het meest succesvolle jaar zelden. Al heeft Tadic misschien ook nog op de vleugel gespeeld bij Southampton.
Dat geloof ik wel, hij is technisch echt niet zo slecht, op een gegeven moment zal hij zich hebben ontwikkeld tot statische spits.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch heeft Zahavi volgens mij ook vaak als valse 9 gespeeld.
Spitsen zijn egoďstisch? Wat zeg je nu toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef TehRocks het volgende:
Die twee gaan niet helemaal lekker samen in één elftal. Toch zie ik Malen meer egoďsme dan bij Zahavi. Die heeft een paar matige wedstrijden gehad, maar sinds dat hij meer scoort, heeft hij ook meer oog voor medespelers en weet hij hen met slimme lichaams- en voetbewegingen wel te bereiken in en om het strafschopgebied.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef TehRocks het volgende:
Meer een ingecalculeerde opbouwjaar .. nieuw systeem erin slijpen etc.quote:
Dan heeft Rik toch volkomen gelijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Rik is er klaar meegeen kritiek meer op Rosario etc, zag laatst een tweet voorbij komen over iemand die Rosario een nekschot wilde geven
Volgend jaar bij ajax.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Einde verhaal voor deze jongen.
Prima, als ze betalen. De clubs staan niet in de rij voor deze jongen. Totaal geen topsportmentaliteit, geen rendement in het veld en vreselijk overschat. Weg ermee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgend jaar bij ajax.
Geweldige trainer hoor, die Schmidt.
Zeker, gaat meestal nergens over die reactiesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heeft Rik toch volkomen gelijk?
In dat geval kan ik alleen maar volledig achter Schmidt staanquote:Het gaat niet om het verlengen van zijn contract, maar om de focus op zijn eigen sportieve ontwikkeling en het team.
Zal vast en zeker aan de trainer liggen en niet aan de mentaliteit van het zoveelste kutmarokkaantje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgend jaar bij ajax.
Totdat Schmidt zijn trainer werd was er niet één trainer die een probleem had met zijn mentaliteit. Maar goed, hij is een Marokkaan, dus dan moet het wel daaraan liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal vast en zeker aan de trainer liggen en niet aan de mentaliteit van het zoveelste kutmarokkaantje.
Zijn overgewicht waarmee hij het seizoen inging staat natuurlijk los van Schmidt en is weldelijk de reden waarom hij zeer moeizaam aan het seizoen begon en nog altijd bezig is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Totdat Schmidt zijn trainer werd was er niet één trainer die een probleem had met zijn mentaliteit. Maar goed, hij is een Marokkaan, dus dan moet het wel daaraan liggen natuurlijk.
Nou, Marokkanen hebben wel degelijk een status als het gaat om gebrek aan mentaliteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Totdat Schmidt zijn trainer werd was er niet één trainer die een probleem had met zijn mentaliteit. Maar goed, hij is een Marokkaan, dus dan moet het wel daaraan liggen natuurlijk.
We nemen hem graag over hoor. 12 mil excl bonussen. Marc, lees je mee?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgend jaar bij ajax.
Deal. Ik breng ‘m op de fiets.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef Intint het volgende:
[..]
We nemen hem graag over hoor. 12 mil excl bonussen.
Met 50% doorverkooppercentage.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef Intint het volgende:
[..]
We nemen hem graag over hoor. 12 mil excl bonussen. Marc, lees je mee?
Nee, maar een echt goede trainer kan het beste uit zo’n jongen halen. Met de Duitse mentaliteit duw je zo’n speler naar de uitgang. Je grootste talent.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn overgewicht waarmee hij het seizoen inging staat natuurlijk los van Schmidt en is weldelijk de reden waarom hij zeer moeizaam aan het seizoen begon en nog altijd bezig is.
Helemaal onschuldig is hij niet.
12 miljoen voor een eenjarig contract van een bankzitter? Eeh nee marc heeft gelukkig meer verstand.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:56 schreef Intint het volgende:
[..]
We nemen hem graag over hoor. 12 mil excl bonussen. Marc, lees je mee?
ze happen meestal pas na 60 minuten naar adem bij Schmidtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:04 schreef tja77 het volgende:
Dikke Mo moet gewoon stoppen met chips vreten.
Trainer wil fitte spelers die blijven gaan en niet die na 5 minuten staan te happen naar adem.
Maar nu is Schmidt de boeman
Hoort allemaal bij het spel om Ajax af te leiden. Morgen is hij gewoon onderdeel van de selectie, niets aan het handje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Einde verhaal voor deze jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |