En toch zitten we na maart gewoon weer in een VVD/CDA kabinet.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hugo, Wopke, Ferd, het CDA heeft wel een geloofwaardigheidsprobleem.
Jij kunt terecht van alles vinden van Rutte, maar zulke domme dingen heb ik zelf hem niet zien doen in 10 jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte lacht zich kapot, al die shit constant bij het CDA wegschuiven.
Nee, hij is slim genoeg. Ze maken het hem wel heel makkelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Jij kunt terecht van alles vinden van Rutte, maar zulke domme dingen heb ik zelf hem niet zien doen in 10 jaar.
Misschien moet Oekraïne ook eens zorgvuldige stappen nemen. Werkt hier in NL fantastischquote:Op zondag 21 februari 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Land nog niet begonnen met vaccineren
Noodsituatie Oekraïne: Covid-patiënten ondergebracht in tenten
https://www.telegraaf.nl/(...)ergebracht-in-tenten
We staan niet meer onderaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte lacht zich kapot, al die shit constant bij het CDA wegschuiven.
Die Britse variant is zo slecht nog nietquote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
UK duikt weer onder de 10K besmettingen.
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Micromanagers die hun personeel naar kantoor laten komen
Is in vele gevallen wel zo jaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.
Als we nu eens zouden stoppen met fophef/selectieve verontwaardiging maken om de meest pietluttige dingen als een mondkapje af voor een foto, mensen die een strand boulevard bezoeken of wat dan ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alsof de mensen die hierover lopen te janken zich wel 100% aan alle maatregelen houden
Ik ga inmiddels alweer een paar weken op vrijdag naar kantoor omdat het thuis werken me behoorlijk de keel uithangt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.
Goh...quote:
Normaal? Dat moet je niet willen, hoor, dat is helemaal niks.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik heb zin om me onder de mensen te begeven.. Da's nieuw voor me. Heb zelfs zin om naar Ikea te gaan.Kennelijk heeft dat virus een gunstig effect op mijn autistische trekjes. Nog even en ik word 'normaal'. Good lord...
Die oma's zijn niet kapot te krijgen, het zijn vooral de Hubert Bruls-achtigen waarbij het lampje uit gaat wanneer ze op de IC terechtkomen.quote:
Normaal is overschat. Op dit moment ben je zelfs normaal als je niet naar de Ikea wil gaan, dus eigenlijk werkt het anti-cyclisch bij jequote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik heb zin om me onder de mensen te begeven.. Da's nieuw voor me. Heb zelfs zin om naar Ikea te gaan.Kennelijk heeft dat virus een gunstig effect op mijn autistische trekjes. Nog even en ik word 'normaal'. Good lord...
Normaal zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik vind het ook een griezelige gewaarwordingquote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal? Dat moet je niet willen, hoor, dat is helemaal niks.
O ja, de verkiezingen. Daar zit je ook nog mee, ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef popje het volgende:
Ergens wist ik het wel, maar die avondklok wordt nog een heel heet hangijzer de volgende persconferentie... dat is 16 maart, tijdens de verkiezingen (als de verlenging 3 weken wordt).
Ben je net geknipt en geschoren, dan heeft er weer iemand het leven verloren.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Nog geen horeca open? Welnee, waarom zouden ze ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Nog geen kappers open? Welnee, waarom zouden ze ook.
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Je kan toch beter iedereen gecontroleerd in veilige omgeving naar kappers kunnen laten gaan ipv dat nu 25%+ van NL zich illegaal thuis zonder mondkapjes etc. laat knippen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Mijn halflange bos golvend geweld is intussen iets wat je kwalificeert als 'lang'. Heb nog nooit zo lang haar gehad in m'n leven. Een sjonge... wat een werk om dat onder controle te houden. Snel weer naar de kapper, zodra het kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openquote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Geen mens die zich er dan aan gaat houden. Soort van indirect protest.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goh...
Worden spannende weken. Als ze hem nog een keer gaan verlengen als de zomertijd er is, breekt denk ik wel de pleuris uit.
Thuiskappertje?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef josja het volgende:
[..]
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openIk weiger te geloven dat die nog langer dicht blijven. Die schurftklok heeft me al mijn laatste restje sociaal leven gekost.
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.
Als compensatie blijft dan wel de avondklok.
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef popje het volgende:
[..]
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.
Jaaa als ik er nou nog 1 kon vindenquote:
There is a Godquote:
Gezelligheid en levensvreugde is een klap in het gezicht van zowel het RIVM, als het OMT.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef popje het volgende:
[..]
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.
Hoezo walgelijk? Als er 10 maatregelen zijn die een bepaald effect hebben, dan kun je toch kiezen welke maatregelen je inzet? Ik ben liever 's avonds om 10 uur binnen dan dat ik nog maanden met een corona-coupe door het leven moet.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
En zo wordt de avondklok op een vrij walgelijke manier gebruikt als wisselgeld voor andere ‘versoepelingen’
Toon dan maar aan dat ze een effect hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk? Als er 10 maatregelen zijn die een bepaald effect hebben
Ja, die hebben het één week druk. Daarna is iedereen geweest en hebben ze vijf weken lang geen reet meer te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh kappers gaan toch open?
Nou die telefoon staat roodgloeiend dan na dinsdagavond.
Nou, dat kun je nooit hard maken, maar met die insteek zou je geen enkele maatregel kunnen nemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toon dan maar aan dat ze een effect hebben.
2 weken. Kan Rutte dan net voordat de verkiezingen beginnen nieuwe versoepelingen doorvoeren zodat de kiezer hem als 'de Verlosser' zietquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef popje het volgende:
En de persconferentie tijdens de verkiezingen. Zouden ze het dan voor 4 weken doen of voor 2?
Tja, je moet toch wat en het is beter dan niets na al die maanden van verzwaringen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Kappers open al zien als een soort van overwinning![]()
Okey, ik stel meestal mijn vrijheid om me te bewegen buiten avonds boven mijn kapsel maar ieder zijn ding hèquote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk? Als er 10 maatregelen zijn die een bepaald effect hebben, dan kun je toch kiezen welke maatregelen je inzet? Ik ben liever 's avonds om 10 uur binnen dan dat ik nog maanden met een corona-coupe door het leven moet.
Dat is nog altijd beter dan een overkill aan maatregelen onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:44 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nou, dat kun je nooit hard maken, maar met die insteek zou je geen enkele maatregel kunnen nemen.
Bizar he?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Kappers open al zien als een soort van overwinning![]()
Eigenlijk is het treurig, mag al weken niet werken, en nu ben ik goddomme zo blij als een kind dat ik in ieder geval naar de kapper mag. Jezus, ik trek maar een fles open.quote:
Een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bizar he?
Februari 2020 en eerder, op een random moment van de dag: "Ohja, ben zo terug. Moet even naar de kapper nog tussendoor".
Februari 2021: YEEEEEAAAHH IK MAG WEER NAAR DE KAPPER IN MAART!
Behalve voor de makers van mondkapjes hequote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een pandemie is voor niemand leuk.
Ah joh, 't is maar voor twee weekjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef popje het volgende:
De vraag is ook nog met welke periode de avondklok en de coronamaatregelen die blijven staan, straks verlengd worden. Als het kabinet kiest voor de nu gebruikelijke termijn van drie weken, zou de volgende persconferentie – na die van komende dinsdag – op 16 maart zijn.
Wel 2 uurtjes eerder in laten gaan ter compensatie dan hé.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef popje het volgende:
Volgens een bron creëert het straatverbod na 9 uur ’s avonds ruimte om andere versoepelingen door te voeren.
Dat kunnen ze heel lang gaan volhouden... Volgende keer avondklokverlenging om winkels te openen
Ik denk dat de grootaandeelhouders van Pfizer en Moderna bijvoorbeeld daar anders over denkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een pandemie is voor niemand leuk.
Dat lijkt me een goede deal.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef popje het volgende:
Dat kunnen ze heel lang gaan volhouden... Volgende keer avondklokverlenging om winkels te openen
Ik ga voor lockdown kapsel. Bezoekje aan de kapper duurt nog wel effequote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb al een paar weken geleden een afspraak bij de kapper gemaakt voor 6 maart, zou ik dan gewoon eindelijk weer eens een mooi kapsel hebben?
Ik had vlak na kerst al gemoeten
Het is toch raar om te beseffen dat we vorig jaar rond deze tijd nog geen officiële coronagevallen in Nederland hadden en hoopten dat het wel in Italië zou blijven, waarna het in de zomer uit zou doven.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bizar he?
Februari 2020 en eerder, op een random moment van de dag: "Ohja, ben zo terug. Moet even naar de kapper nog tussendoor".
Februari 2021: YEEEEEAAAHH IK MAG WEER NAAR DE KAPPER IN MAART!
Dat lijkt me een waardeloze deal; ik gun de winkeliers dat ze weer open kunnen maar mijn rondje wandelen/hardlopen/fietsen 's avonds waarbij ik niemand tref/spreek staat dat op geen enkele manier in de weg.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal.
Alsof Rutte & co er alleen maar zitten om het leven van de burgers zo kut mogelijk te makenkom op zeg, we zitten in een pandemie.
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een waardeloze deal; ik gun de winkeliers dat ze weer open kunnen maar mijn rondje wandelen/hardlopen/fietsen 's avonds waarbij ik niemand tref/spreek staat dat op geen enkele manier in de weg.
Hoepel op met die verdeel en heers onzin.![]()
Een ding schijn je te vergeten; het was de avondklok die het meest ingrijpend is voor de grondrechten in Nederland die er als eerste af zou gaan. Nu lijkt het alsof ze dat compleet vergeten zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal.
Alsof Rutte & co er alleen maar zitten om het leven van de burgers zo kut mogelijk te makenkom op zeg, we zitten in een pandemie.
Ja oké, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef popje het volgende:
[..]
Een ding schijn je te vergeten; het was de avondklok die het meest ingrijpend is voor de grondrechten in Nederland die er als eerste af zou gaan. Nu lijkt het alsof ze dat compleet vergeten zijn.
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.
Valse tegenstelling.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.
Wat een versoepelingen he.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Middelbare scholieren mogen straks 1 dagje in de week naar school
Is er iets waar we het over eens zijn...quote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.
Told ya.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef Noek het volgende:
Kapper open en middelbare school.
Volk helemaal euforisch want ze krijgen toch iets.
Is die drie weken al gelekt?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef JohnBercow het volgende:
Dus avondklok met 3 weken verlengd. Dan is de avondklok dus geldig tijdens de verkiezingsdagen. Stembureaus zijn tot 21:00 uur geopend en de telling is openbaar toegankelijk.
Benieuwd hoe ze dan gaan doen
Klopt. Dat kan. Maar je moet nou eenmaal een route varen zonder dat je van alle factoren de invloed weet.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |