Normaal zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik heb zin om me onder de mensen te begeven.. Da's nieuw voor me. Heb zelfs zin om naar Ikea te gaan.Kennelijk heeft dat virus een gunstig effect op mijn autistische trekjes. Nog even en ik word 'normaal'. Good lord...
Ik vind het ook een griezelige gewaarwordingquote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal? Dat moet je niet willen, hoor, dat is helemaal niks.
O ja, de verkiezingen. Daar zit je ook nog mee, ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef popje het volgende:
Ergens wist ik het wel, maar die avondklok wordt nog een heel heet hangijzer de volgende persconferentie... dat is 16 maart, tijdens de verkiezingen (als de verlenging 3 weken wordt).
Ben je net geknipt en geschoren, dan heeft er weer iemand het leven verloren.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Nog geen horeca open? Welnee, waarom zouden ze ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Nog geen kappers open? Welnee, waarom zouden ze ook.
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Je kan toch beter iedereen gecontroleerd in veilige omgeving naar kappers kunnen laten gaan ipv dat nu 25%+ van NL zich illegaal thuis zonder mondkapjes etc. laat knippen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Mijn halflange bos golvend geweld is intussen iets wat je kwalificeert als 'lang'. Heb nog nooit zo lang haar gehad in m'n leven. Een sjonge... wat een werk om dat onder controle te houden. Snel weer naar de kapper, zodra het kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openquote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Geen mens die zich er dan aan gaat houden. Soort van indirect protest.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goh...
Worden spannende weken. Als ze hem nog een keer gaan verlengen als de zomertijd er is, breekt denk ik wel de pleuris uit.
Thuiskappertje?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef josja het volgende:
[..]
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openIk weiger te geloven dat die nog langer dicht blijven. Die schurftklok heeft me al mijn laatste restje sociaal leven gekost.
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.
Als compensatie blijft dan wel de avondklok.
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef popje het volgende:
[..]
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.
Jaaa als ik er nou nog 1 kon vindenquote:
There is a Godquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |