quote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hugo, Wopke, Ferd, het CDA heeft wel een geloofwaardigheidsprobleem.
En toch zitten we na maart gewoon weer in een VVD/CDA kabinet.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hugo, Wopke, Ferd, het CDA heeft wel een geloofwaardigheidsprobleem.
Jij kunt terecht van alles vinden van Rutte, maar zulke domme dingen heb ik zelf hem niet zien doen in 10 jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte lacht zich kapot, al die shit constant bij het CDA wegschuiven.
Nee, hij is slim genoeg. Ze maken het hem wel heel makkelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Jij kunt terecht van alles vinden van Rutte, maar zulke domme dingen heb ik zelf hem niet zien doen in 10 jaar.
Misschien moet Oekraïne ook eens zorgvuldige stappen nemen. Werkt hier in NL fantastischquote:Op zondag 21 februari 2021 17:37 schreef Zipportal het volgende:
Land nog niet begonnen met vaccineren
Noodsituatie Oekraïne: Covid-patiënten ondergebracht in tenten
https://www.telegraaf.nl/(...)ergebracht-in-tenten
We staan niet meer onderaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte lacht zich kapot, al die shit constant bij het CDA wegschuiven.
Die Britse variant is zo slecht nog nietquote:Op zondag 21 februari 2021 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
UK duikt weer onder de 10K besmettingen.
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Micromanagers die hun personeel naar kantoor laten komen
Is in vele gevallen wel zo jaquote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.
Als we nu eens zouden stoppen met fophef/selectieve verontwaardiging maken om de meest pietluttige dingen als een mondkapje af voor een foto, mensen die een strand boulevard bezoeken of wat dan ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alsof de mensen die hierover lopen te janken zich wel 100% aan alle maatregelen houden
Ik ga inmiddels alweer een paar weken op vrijdag naar kantoor omdat het thuis werken me behoorlijk de keel uithangt.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:52 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar het kantoor gaan omdat een manager dat wil.
Goh...quote:
Normaal? Dat moet je niet willen, hoor, dat is helemaal niks.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik heb zin om me onder de mensen te begeven.. Da's nieuw voor me. Heb zelfs zin om naar Ikea te gaan.Kennelijk heeft dat virus een gunstig effect op mijn autistische trekjes. Nog even en ik word 'normaal'. Good lord...
Die oma's zijn niet kapot te krijgen, het zijn vooral de Hubert Bruls-achtigen waarbij het lampje uit gaat wanneer ze op de IC terechtkomen.quote:
Normaal is overschat. Op dit moment ben je zelfs normaal als je niet naar de Ikea wil gaan, dus eigenlijk werkt het anti-cyclisch bij jequote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik heb zin om me onder de mensen te begeven.. Da's nieuw voor me. Heb zelfs zin om naar Ikea te gaan.Kennelijk heeft dat virus een gunstig effect op mijn autistische trekjes. Nog even en ik word 'normaal'. Good lord...
Normaal zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef Celestien het volgende:
Ik vind het ook een griezelige gewaarwordingquote:Op zondag 21 februari 2021 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal? Dat moet je niet willen, hoor, dat is helemaal niks.
O ja, de verkiezingen. Daar zit je ook nog mee, ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef popje het volgende:
Ergens wist ik het wel, maar die avondklok wordt nog een heel heet hangijzer de volgende persconferentie... dat is 16 maart, tijdens de verkiezingen (als de verlenging 3 weken wordt).
Ben je net geknipt en geschoren, dan heeft er weer iemand het leven verloren.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Nog geen horeca open? Welnee, waarom zouden ze ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Nog geen kappers open? Welnee, waarom zouden ze ook.
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Je kan toch beter iedereen gecontroleerd in veilige omgeving naar kappers kunnen laten gaan ipv dat nu 25%+ van NL zich illegaal thuis zonder mondkapjes etc. laat knippen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Mijn halflange bos golvend geweld is intussen iets wat je kwalificeert als 'lang'. Heb nog nooit zo lang haar gehad in m'n leven. Een sjonge... wat een werk om dat onder controle te houden. Snel weer naar de kapper, zodra het kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef Haags het volgende:
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openquote:Op zondag 21 februari 2021 18:34 schreef popje het volgende:
Nee joh, dan ontploft het aantal besmettingen, als er weer eens iemand naar de kapper kan.
Geen mens die zich er dan aan gaat houden. Soort van indirect protest.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goh...
Worden spannende weken. Als ze hem nog een keer gaan verlengen als de zomertijd er is, breekt denk ik wel de pleuris uit.
Thuiskappertje?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef josja het volgende:
[..]
Ja dag, het is goed met ze. Mijn enige lichtpunt nog; de kappers weer openIk weiger te geloven dat die nog langer dicht blijven. Die schurftklok heeft me al mijn laatste restje sociaal leven gekost.
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan we naar kijken, misschien kan het wel in april. Heel misschien.
Als compensatie blijft dan wel de avondklok.
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef popje het volgende:
[..]
De avondklok blijft voor eeuwig, wel zo lekker makkelijk voor de politie en het nieuwe normaal dat plaatsvindt tussen 0500 en 2100. Gezelligheid is niet meer toegestaan.
Jaaa als ik er nou nog 1 kon vindenquote:
There is a Godquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |