Wel 2 uurtjes eerder in laten gaan ter compensatie dan hé.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef popje het volgende:
Volgens een bron creëert het straatverbod na 9 uur ’s avonds ruimte om andere versoepelingen door te voeren.
Dat kunnen ze heel lang gaan volhouden... Volgende keer avondklokverlenging om winkels te openen
Ik denk dat de grootaandeelhouders van Pfizer en Moderna bijvoorbeeld daar anders over denkenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een pandemie is voor niemand leuk.
Dat lijkt me een goede deal.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef popje het volgende:
Dat kunnen ze heel lang gaan volhouden... Volgende keer avondklokverlenging om winkels te openen
Ik ga voor lockdown kapsel. Bezoekje aan de kapper duurt nog wel effequote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb al een paar weken geleden een afspraak bij de kapper gemaakt voor 6 maart, zou ik dan gewoon eindelijk weer eens een mooi kapsel hebben?
Ik had vlak na kerst al gemoeten
Het is toch raar om te beseffen dat we vorig jaar rond deze tijd nog geen officiële coronagevallen in Nederland hadden en hoopten dat het wel in Italië zou blijven, waarna het in de zomer uit zou doven.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bizar he?
Februari 2020 en eerder, op een random moment van de dag: "Ohja, ben zo terug. Moet even naar de kapper nog tussendoor".
Februari 2021: YEEEEEAAAHH IK MAG WEER NAAR DE KAPPER IN MAART!
Dat lijkt me een waardeloze deal; ik gun de winkeliers dat ze weer open kunnen maar mijn rondje wandelen/hardlopen/fietsen 's avonds waarbij ik niemand tref/spreek staat dat op geen enkele manier in de weg.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal.
Alsof Rutte & co er alleen maar zitten om het leven van de burgers zo kut mogelijk te makenkom op zeg, we zitten in een pandemie.
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een waardeloze deal; ik gun de winkeliers dat ze weer open kunnen maar mijn rondje wandelen/hardlopen/fietsen 's avonds waarbij ik niemand tref/spreek staat dat op geen enkele manier in de weg.
Hoepel op met die verdeel en heers onzin.![]()
Een ding schijn je te vergeten; het was de avondklok die het meest ingrijpend is voor de grondrechten in Nederland die er als eerste af zou gaan. Nu lijkt het alsof ze dat compleet vergeten zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal.
Alsof Rutte & co er alleen maar zitten om het leven van de burgers zo kut mogelijk te makenkom op zeg, we zitten in een pandemie.
Ja oké, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:52 schreef popje het volgende:
[..]
Een ding schijn je te vergeten; het was de avondklok die het meest ingrijpend is voor de grondrechten in Nederland die er als eerste af zou gaan. Nu lijkt het alsof ze dat compleet vergeten zijn.
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.
Valse tegenstelling.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ach, ik wil ook 's avonds kunnen hardlopen, maar dat doe ik net zo lief overdag als dat betekent dat de winkeliers weer open kunnen. Daar plukt uiteindelijk iedereen de vruchten van.
Wat een versoepelingen he.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Middelbare scholieren mogen straks 1 dagje in de week naar school
Is er iets waar we het over eens zijn...quote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.
Told ya.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef Noek het volgende:
Kapper open en middelbare school.
Volk helemaal euforisch want ze krijgen toch iets.
Is die drie weken al gelekt?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef JohnBercow het volgende:
Dus avondklok met 3 weken verlengd. Dan is de avondklok dus geldig tijdens de verkiezingsdagen. Stembureaus zijn tot 21:00 uur geopend en de telling is openbaar toegankelijk.
Benieuwd hoe ze dan gaan doen
Klopt. Dat kan. Maar je moet nou eenmaal een route varen zonder dat je van alle factoren de invloed weet.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen hard verband tussen die twee, de effectiviteit van de avondklok is helemaal niet bewezen. Als er al een reductie van het aantal besmettingen was kan die evengoed vrijwel geheel resultaat zijn van de verdere beperking van het aantal bezoekers per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |