abonnement Unibet Coolblue
pi_198129720


In recent overleg met jullie, de FOK!molloten, is gebleken dat er behoefte is aan een plek waar de hele week door gekletst kan worden, over de afleveringen maar ook 'gewoon' gezellig. Op basis van deze poll proberen we het voor nu eens zo: Het livetopic blijft de hele week open en fungeert verder als plek waar de hele week zowel inhoudelijk over de afleveringen gekletst kan worden als tussendoor luchtig geSC't kan worden. De aloude 'Algemeen' reeks behoudt dan zijn functie als centrale plek om ook makkelijk nieuwtjes terug te kunnen lezen: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes

Het 21e (reguliere) seizoen van WIDM is opgenomen in Tsjechië en wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 2 januari t/m 6 maart elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt MolTalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Wederom gepresenteerd door oud-deelnemers Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen.


MOL / De kandidaten op een rijtje

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes
Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol

En vergeet niet dit te checken! MOL / Volg jij WIDM? Doe mee en win het code-opdracht bordspel!
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 februari 2021 @ 14:30:30 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198130015
POLL
Isn't it ironic, don't you think
pi_198130320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:58 schreef twist02 het volgende:

Je doet alsof een mol dit vooraf zou kunnen overzien, terwijl dit echt een bizarre samenloop van toevalligheden was.
Gaat ook niet over vooraf voorzien?
Maar Renee gaf alleen maar goede antwoorden, waardoor alle hints bekend werden.
En Renee gaf helemaal geen suggesties, zei niets tegen Charlotte om haar af te leiden

quote:
En dan is de kans maar 50% dat je partner het goede doet, terwijl die nu 100% was. Buiten het feit dat Rocky dus de onlogische keuze maakte. Maar nogmaals: dat was echt niet te voorzien.
En wat wil je als mol? De kandidaat de volle kans geven om 2.000 euro te verdienen?
Nee, natuurlijk niet. Als mol wil je verwarren en ervoor zorgen dat Rocky of niet eens geld heeft of moet gokken.

quote:
Dat we dat nooit zien, wil niet zeggen dat ze het nooit doet of probeert ;)
quote:
Renée stond in het begin ook bij de kastjes, wie weet wat ze toen al uitgehaald heeft.
Onder het oog van Splinter zeker?

quote:
De stelligheid waarmee je dit al weken roept, klopt gewoon niet. Prima dat je geen fan bent van Renée, maar feit is dat je bijlange na niet genoeg weet om hier zo'n sterke mening over te hebben :N

Je verpest het zo voor jezelf en da's zonde...
Feit blijft wel dat je heel duidelijk alles op een rij kunt zetten hoeveel geld ze binnenhaalt
en zich raar opstelt voor een mol.

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef Joosie200 het volgende:
`\
Aflevering 1: lekker niet voor joker staan tegenover de groep en een echte joker kopen. De toon is gezet. Bij moltainbiken zinnen husselen of verkeerd opnoemen.
Wat is daar nou een hint aan? Moltainbiken is van haar kant ook gewoon goed gegaan.

quote:
Aflevering 2: de vergeetachtige kandidaat spelen en niet opnoemen dat Splinter je sloeg, anderen opzichtig vragen gingen stellen. Als een kip zonder kop alle kistjes openen, munten pakken en afgeschoten worden. In de vrachtwagen verkeerd onthouden welke bord er wel gefotografeerd moet worden.
Dat is juist een anti hint lol. Daardoor verdienden ze geld.
Iedereen op Rocky en Laksmi werden afgeschoten, dus niet per se anti molactie. Deed het verder goed daar.

quote:
Aflevering 3: Renée had niet verwacht dat Charlotte op een zo onlogische denkwijze op 21 zou uitkomen. Tegelijkertijd lees ik ook: door wel uit de escaperoom te komen zet je de toon voor bij abseilen. De abseilers staan achter en willen dus wss liever gaan voor de vrijstelling. Stukje psychologie.
Renee gaf alleen maar goede antwoorden en hielp zo Charlotte een oplossing te bedenken.
Renee gaf ook geen antwoorden, verwarden Charlotte nergens mee. Zorgde zo dus gewoon ervoor dat ze eruit kwamen.

Door alles heel duidelijk te vertellen kon Rocky de keus voor 2.000 euro te maken.
Zo zorgt Renee er dus voor dat er 2.000 euro binnen kon komen.

quote:
Aflevering 4: vragen moeilijk horen, lang doen over je antwoorden, vage foto's maken (Joshua is een trashcan ipv showpony?) en treuzelen bij de touwen of de touwen juist vaster knopen ipv losmaken.
Als doof zijn al een mol manier moet zijn.
Lang over dingen doen is niet relevant, vage foto's die wel altijd duidelijk waren voor de kandidaten.
Treuzelen bij de touwen? Ja even een minuutje langer wat totaal geen invloed had op wat dan ook.

quote:
Aflevering 5: het getekende bord achter de struiken houden voor de helft, andermans tekening verkeerd begrijpen.
Dit ging bij iedereen eigenlijk fout. Zo slecht hield ze het niet en was wss ook lastig te zien.
En de slechte tekeningen niet begrijpen dat is niet echt aan haar te verwijten. De fouten in die opdracht lagen niet zo zeer bij haar. Was ook niet echt een mol opdracht.

quote:
Aflevering 6: treuzelen met ontsnappen, Marije niet vrij krijgen maakt dat de opdracht mislukt. Iedereen wegdrukken, Marije had het rode scherm dus Renée kon als mol haar in het spel laten. Hoe meer kandidaten langer in het spel blijven hoe langer je in principe uit het zicht kunt blijven als mol.
Renee was degene die Marije wel vrij wilde krijgen. Rocky en Splinter waren degenen die snel weg wilden gaan.
Met de schermen is een als als. Daarbij maakt het voor de mol niet zo veel uit.
Je maakt het voor degenen met een groen scherm ook alleen maar duidelijker.

quote:
Aflevering 7:
Te weinig kledingstukken omhoog heisen, rondjes rondcrossen en nuttige woorden laten liggen, why tell me why meeplaybacken
Was zij daar verantwoordelijk voor? Niet echt. Ze was afhankelijk van Splinter.
Daarna kwam ook bijna iedereen haar meehelpen en controleren. Dus kon ze bijna niets doen.
Rondjes crossen was zij niet verantwoordelijk voor. Ze zit gewoon naast Rocky en ze krijgen opdrachten van Splinter en Charlotte. Bepaald ze zelf niet en ze rijdt zelf niet.

Playbacken deed bijna iedereen.

quote:
Aflevering 8: verkeerde codes verwisselen op het jokerbord, verkeerde codes doorseinen, verkeerde sleutelbegrippen koppelen zodat je verkeerde portretten per rij overhoudt, portretten over het hoofd zien of verwisselen.
Enige wat ze fout deed, nou ja fout meer verwarrend is dat ze op het eind ineens zei:
Ter herhaling nummer 4 was dit en dit. Sloeg nergens op en daardoor werd er 1 nog een keer omgeruild onnodig.

Renee was helemaal niet bezig met de sleutelbegrippen? Dat waren constant Charlotte en Splinter. Ik heb haar het ook nergens verkeerd zien wisselen. Over het hoofd zien dat zou kunnen, maar dat is lastig zien.

Dus nee echt sterk vind ik het zeker niet en komt wel heel erg neer op Renee is doof en onhandig en probeert dat als mol manier neer te zetten.
En de plekken wat wel een molactie kan zijn is meer waar iedereen wel iets gedaan heeft wat snel fout ging (zie bv het tekenen tussen de rotspartijen).
pi_198130351
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:09 schreef TLC het volgende:
Ik kijk ook vaak naar de titels van de afleveringen, en ik kan er (nog) geen linken aan Renee of Rocky.
Misschien laten ze dit seizoen letterlijk alles los?

Een compleet onlogische mol in Renee.
Laten ze ook alle afleveringstitels los zodat alsnog 1 van die 2 de mol kan zijn.

Niets zou mij dit seizoen nog verbazen.
pi_198131129
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Misschien laten ze dit seizoen letterlijk alles los?

Een compleet onlogische mol in Renee.
Laten ze ook alle afleveringstitels los zodat alsnog 1 van die 2 de mol kan zijn.

Niets zou mij dit seizoen nog verbazen.
Wat me zo te binnen schiet (en natuurlijk kan ik er naast zitten, het zijn immers maar speculaties)

Afl. 1 Gelijk : had Remco dan toch de goede mol ?
Afl. 2 Voorbeeld : deed Joshua het werk voor de mol vanwege zijn geklungel met de porto's ?
Afl. 3 Vanaf hangen : ik denk dat dit niet letterlijk is bedoeld, dus Rocky zou afvallen, het bedrag wat ze kunnen krijgen hangt af van de mensen op de grond
Afl. 4 Voor het zeggen : de mol in de lift die voor de vragers staat, ook hier zou Rocky weer afvallen
Afl. 5 Tot 3 tellen : de verfstrepen die een voor een op het gezicht van Charlotte komen (3 in totaal)
Afl. 6 Wegstoppen : de mol (a.k.a. Charlotte) die uitstapt bij bushalte 10
Afl. 7 Aanwijzing : Charlotte wijst zichzelf aan
Afl. 8 In een klap : Twee vliegen in een klap, Charlotte was de tweede die vloog

Enfin, tis misschien broddelwerk maar nogmaals, zo iets kan ik nog steeds niet linken aan Renee of Rocky, dus beter iets dan niets :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198131361
Valt het ook niet op dat letterlijk iedere aflevering met Charlotte begint ? (in t begin in de kamer en daarin bij iedere terugblik) :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198132944
Voor de mensen die molacties van Renée zoeken heb ik hier een overzicht gemaakt met wat Renée bij elke opdracht mogelijk gedaan heeft (ik ben Rinusoide op het forum daar)
Joosie200 heeft in het vorige topic ook al een lijstje gemaakt, check die ook :)
pi_198138844
Waarom zouden Renee / Rocky als mol in het veld willen staan om kistjes met woorden in een truck te laden ? zo hebben ze geen enkele invloed op de uitkomst

Charlotte, als journaliste, heeft het makkelijk verprutst (immers was er maar een zin goed), en zij was degene die opriep om alles maar in te laden hoewel ze wist dat dan ieder woordje gebruikt moest worden. Als Charlotte de mol niet zou zijn dan had ze daar geen baat bij om zoveel mogelijk kistjes te hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 februari 2021 @ 22:10:26 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198139128
Als je ziet en hoort hoeveel fouten Charlotte maakt in dat zweefvliegtuig onder het mom van pseudo 'Oh my God, Oh my God, blijven ademen, aaaaahhhh' hysterisch gebrul en daardoor 3 fouten maakt die uiteindelijk op de finale, omgedraaide jokerkaart terug te vinden zijn, is het niet zo moeilijk meer...
pi_198139245
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:59 schreef TLC het volgende:
Waarom zouden Renee / Rocky als mol in het veld willen staan om kistjes met woorden in een truck te laden ? zo hebben ze geen enkele invloed op de uitkomst
De input van woorden bepaalt waar Splinter en Charlotte zinnen mee kunnen vormen. En alle binnen gebrachte woorden moeten gebruikt worden. En als mol kun je de ontbrekende woorden mooi links laten liggen zodat de twee zinvormers niks kunnen.
mag het weten
pi_198139255
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je ziet en hoort hoeveel fouten Charlotte maakt in dat zweefvliegtuig onder het mom van pseudo 'Oh my God, Oh my God, blijven ademen, aaaaahhhh' hysterisch gebrul en daardoor 3 fouten maakt die uiteindelijk op de finale, omgedraaide jokerkaart terug te vinden zijn, is het niet zo moeilijk meer...
en niet te vergeten die toren met n joekel van een C :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 februari 2021 @ 22:29:59 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198139498
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

De input van woorden bepaalt waar Splinter en Charlotte zinnen mee kunnen vormen. En alle binnen gebrachte woorden moeten gebruikt worden. En als mol kun je de ontbrekende woorden mooi links laten liggen zodat de twee zinvormers niks kunnen.
Als veldwerker heb je geen idee welke zinnen de personen in de loods maken op het moment dat je zelf niet in de loods aanwezig bent, dus weet je ook niet wat ze precies missen en wat je dus achter moet laten in het veld...
  zondag 21 februari 2021 @ 22:42:28 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198139713
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als veldwerker heb je geen idee welke zinnen de personen in de loods maken op het moment dat je zelf niet in de loods aanwezig bent, dus weet je ook niet wat ze precies missen en wat je dus achter moet laten in het veld...
De mensen in de loods hadden porto’s zodat ze om woorden konden vragen, plus nadat de veldwerkers woorden hadden gebracht vroegen ze ook om woorden. Als mol kan je natuurlijk wel wat kisten laten verdwijnen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198139714
Charlotte moet wat aan haar gehoor doen, want net als bij de kledingopdracht in de mijn geeft ze verkeerde info door :

Renee zegt tot 2 keer d1d3, Charlotte geeft twee keer door c1b3
Renee zegt tot 2 keer e1a2, Charlotte -die in de tussentijd nog steeds niet naar de KNO arts is geweest- geeft twee keer c1a2 door

o|O

Zo lukte de puzzel dus niet
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 februari 2021 @ 22:44:18 #15
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198139748
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef TLC het volgende:
Charlotte moet wat aan haar gehoor doen, want net als bij de kledingopdracht in de mijn geeft ze verkeerde info door :

Renee zegt tot 2 keer d1d3, Charlotte geeft twee keer door c1b3
Renee zegt tot 2 keer e1a2, Charlotte -die in de tussentijd nog steeds niet naar de KNO arts is geweest- geeft twee keer c1a2 door

o|O

Zo lukte de puzzel dus niet
Vandaar al die (domme) vragen bij de persconferenties _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198139806
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als veldwerker heb je geen idee welke zinnen de personen in de loods maken op het moment dat je zelf niet in de loods aanwezig bent, dus weet je ook niet wat ze precies missen en wat je dus achter moet laten in het veld...
Voorvoegels, lidwoorden, alles om een twaalf woorden tellende zin kloppend te maken. Je hoeft daar geen taalvirtuoos voor te zijn om ook in het veld de boel te kunnen saboteren.
mag het weten
  zondag 21 februari 2021 @ 22:50:57 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198139825
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

De mensen in de loods hadden porto’s zodat ze om woorden konden vragen, plus nadat de veldwerkers woorden hadden gebracht vroegen ze ook om woorden. Als mol kan je natuurlijk wel wat kisten laten verdwijnen.
Je kan uiteraard van alles vragen, maar dan moeten die woorden wel in het veld liggen.
Alleen de Mol zou dat eventueel weten (en dus ook de verkeerde/niet in het veld aanwezige woorden vragen) als die in de loods staat.
En welke woorden moet je als Mol laten verdwijnen, als je niet weet welke zinnen ze in de loods maken en iemand roept dat alles goed is om te leveren?
Die zinnen wisselde ook nog regelmatig qua samenstelling, daar kan je als veldwerker niet veel mee...
  zondag 21 februari 2021 @ 22:54:38 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198139873
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Voorvoegels, lidwoorden, alles om een twaalf woorden tellende zin kloppend te maken. Je hoeft daar geen taalvirtuoos voor te zijn om ook in het veld de boel te kunnen saboteren.
Voorvoegsels zijn op zich geen woorden en met lidwoorden kom je ook niet ver als je niet de juiste/logische bijvoegelijke- en zelfstandige naamwoorden hebt om er echt een zin van te maken.
De zinnen die wel gemaakt zijn waren taalkundig beroerd, ondanks dat 2 man/vrouw er naar gekeken had...
  zondag 21 februari 2021 @ 22:58:56 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198139934
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:42 schreef TLC het volgende:
Charlotte moet wat aan haar gehoor doen, want net als bij de kledingopdracht in de mijn geeft ze verkeerde info door :

Renee zegt tot 2 keer d1d3, Charlotte geeft twee keer door c1b3
Renee zegt tot 2 keer e1a2, Charlotte -die in de tussentijd nog steeds niet naar de KNO arts is geweest- geeft twee keer c1a2 door

o|O

Zo lukte de puzzel dus niet
De puzzel lag op z'n kop/spiegelbeeld qua coördinaten.
Als je het eindresultaat ziet en dan terug redeneert naar die (omgekeerde) coördinaten dan zie je precies waar het fout is gegaan. Zeker ook, omdat Rocky alles goed door heeft gegeven...
pi_198139941
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Voorvoegsels zijn op zich geen woorden en met lidwoorden kom je ook niet ver als je niet de juiste/logische bijvoegelijke- en zelfstandige naamwoorden hebt om er echt een zin van te maken.
De zinnen die wel gemaakt zijn waren taalkundig beroerd, ondanks dat 2 man/vrouw er naar gekeken had...
Begrijp me niet verkeerd in die opdracht kun je op elke plek de boel verstieren. Meest direct bij het vormen van de zinnen. Maar indirect wel degelijk ook bij de selectie + aanvoer van woorden. Want de zinvormers waren verplicht alle binnen gebrachte woorden te gebruiken. En ze waren niet zo slim om de vijfde zin als verloren te beschouwen zodat daar elk overbodig woord in gedumpt kon worden.
mag het weten
  zondag 21 februari 2021 @ 23:05:08 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198140011
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd in die opdracht kun je op elke plek de boel verstieren. Meest direct bij het vormen van de zinnen. Maar indirect wel degelijk ook bij de selectie + aanvoer van woorden. Want de zinvormers waren verplicht alle binnen gebrachte woorden te gebruiken. En ze waren niet zo slim om de vijfde zin als verloren te beschouwen zodat daar elk overbodig woord in gedumpt kon worden.
Ja, het kan op zich wel wat je zegt.
Maar het is in dit geval niet logisch, zeker ook niet vanwege de andere feiten die er bij deze opdracht (en met name ook de zweefvliegtuig opdracht) zijn, zie mijn vorige posts...
pi_198140041
https://www.wieisdemol.com/forum/2021/?topic=70497.0

Hier nog een leuke shootout tussen Charlotte, Renée en Rocky. ^O^



Ik krijg hier Jennifer Hoffman flashbacks van :P
mag het weten
  zondag 21 februari 2021 @ 23:20:25 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198140211
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
https://www.wieisdemol.com/forum/2021/?topic=70497.0

Hier nog een leuke shootout tussen Charlotte, Renée en Rocky. ^O^

[ afbeelding ]

Ik krijg hier Jennifer Hoffman flashbacks van :P
Het overzicht laat eigenlijk wel zien dat Rocky duidelijk niet de Mol is (voor zover dat niet al duidelijk was). Meeste wijst naar de andere twee en net wat vaker naar Renee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198140314
Waarom zegt Renee 'nee' als Splinter vraagt (bij t rad) of -de vrijstelling- iets met de test te maken heeft ?

Als ze mol zou zijn zou ze gemakkelijk ja kunnen antwoorden, maar ik denk dat ze hier oprecht vreesde dat de kans op een finaleplek voor haar kleiner zou worden als Splinter al door is. Een terechte vrees natuurlijk als kandidaat zijnde.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198140345
quote:
99s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:33 schreef Legoblokje het volgende:
Voor de mensen die molacties van Renée zoeken heb ik hier een overzicht gemaakt met wat Renée bij elke opdracht mogelijk gedaan heeft (ik ben Rinusoide op het forum daar)
Joosie200 heeft in het vorige topic ook al een lijstje gemaakt, check die ook :)
Zal het wel eens bekijken later.

Die van Joosie200 is echt heel erg zwak. Die heb ik al stuk voor stuk onderuit gehaald als zijnde helemaal geen hints naar Renee.

Zoals bij de hotelkamer. Dat is juist een anti mol actie. Zelfde als met het abseilen. Hoezo gaan mensen dat met tunnelvisie als een molactie zien?
Of dat ze als passagier van Rocky aan het mollen is terwijl ze daar letterlijk niets doet (zoals ze het hele seizoen niets doet).
pi_198140352
En Charlotte dacht bij t rad blijkbaar dat -1000 Euro niet zo erg was :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198140656
Als het Charlotte is, vraag ik me nog steeds af hoe Marije er uit heeft kunnen vliegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198142604
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Als het Charlotte is, vraag ik me nog steeds af hoe Marije er uit heeft kunnen vliegen
De magie van tv :P

En Marije bleef bij de keer dat ze eruit vloog vrij over op wie ze echt zat op de test.
  maandag 22 februari 2021 @ 14:35:55 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198146618
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:38 schreef TLC het volgende:
En Charlotte dacht bij t rad blijkbaar dat -1000 Euro niet zo erg was :P
Charlotte nadat het rad tot stilstand is gekomen: 'Is het wat?'
Splinter: 'Ik zou het niet doen.'
Charlotte: 'Niet doen! Waarom niet? '
Splinter: 'Het lijkt me geen verstandige keus.'
Charlotte: 'Voor mij niet?'
Splinter: 'Voor jou niet.'
Charlotte: 'En ook niet voor de rest?'
Splinter: 'Ook niet voor de rest...'
Charlotte: 'OK... In verband met?'
Splinter: '........'
Charlotte: 'Is het ook schadelijk voor mij?'
Splinter: 'Neuh, niet heel schadelijk voor jou.'
Charlotte: 'OK...'

Commentaar Charlotte: 'Ik zag aan hem, dit is vooral iets nadeligs voor de groep. Dat voelde ik.
Ja, hoe belangrijk vind ik dat nog in deze fase van het spel? En wat is het schadelijke voor de groep?

Splinter: 'Het is jouw keus.'
Charlotte: 'Ja, OK... OK.'

Commentaar Charlotte: 'Splinter eindigde de woorden "Het is jouw keus". Dat klopt Splinter, dat is het .'

Charlotte: 'Dan neem ik 'm.'
Splinter, lachend en verbaasd: 'OK... Weet je het zeker?'
Charlotte: 'Ja.'
Splinter: 'Heel zeker? '
Charlotte: 'Ja.'
Splinter: 'OK. '

Charlotte: 'Mag ik dan nu kijken? '
Splinter: 'Ik vrees het wel.'
Charlotte: 'Ik doe het gewoon..'

Charlotte kijkt en schiet in de lach...

Splinter: 'Wat dacht je dat het was dan?'
Charlotte: 'Zwart of min 1000...'

8)7
pi_198152815
Uit het extra beeldmateriaal wordt duidelijk dat Charlotte wilde plannen had...

  dinsdag 23 februari 2021 @ 22:34:53 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198173049
Die Splinter, wordt die door de carnavalswinkel gesponsord? :’)
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_198190726
Waar zouden de kandidaten, die na de executie afvallen, altijd heen lopen in t eindshot ? dat vraag ik me altijd af :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:25:56 #33
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198193970
De afvallende kandidaten moeten meteen vertrekken.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:52:08 #34
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198203606
Vanaf 13 maart komt op RTL4 het programma 'De Verraders'

https://www.rtlboulevard.(...)ers-van-de-verraders

Zelfde producent als WIDM trouwens :D

Doen we hier een topic? @Moira
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198203716
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
De afvallende kandidaten moeten meteen vertrekken.
Bij de Vlaamse Mol zie je de kandidaten daadwerkelijk in een auto stappen en dan weet je dat ze naar het vliegveld gebracht worden, bij widm zie je de kandidaten eigenlijk uit beeld lopen....
pi_198203902
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bij de Vlaamse Mol zie je de kandidaten daadwerkelijk in een auto stappen en dan weet je dat ze naar het vliegveld gebracht worden, bij widm zie je de kandidaten eigenlijk uit beeld lopen....
Misschien rijdt die auto wel naar hetzelfde hotel 😏
pi_198204306
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Misschien rijdt die auto wel naar hetzelfde hotel 😏
Daarom dus de vraag van TLC hierboven.....Staat er een auto om de hoek? Zijn ze vlakbij het hotel of misschien juist bij het vliegveld?
pi_198204447
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Daarom dus de vraag van TLC hierboven.....Staat er een auto om de hoek? Zijn ze vlakbij het hotel of misschien juist bij het vliegveld?
Had het meer over de Belgische auto. :P

Maar hangt denk ik gewoon af van de locatie/vliegplanning Je hoort ook weleens dat ze gewoon nog een dag in een hotel zitten en hele dag zittrn te piekeren waar t fout gegaan is.
pi_198204779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Had het meer over de Belgische auto. :P

Maar hangt denk ik gewoon af van de locatie/vliegplanning Je hoort ook weleens dat ze gewoon nog een dag in een hotel zitten en hele dag zittrn te piekeren waar t fout gegaan is.
Lijkt me wel raar, zeker als je de laatste afvaller bent, dan speelt er heel veel door je hoofd lijkt me
pi_198205181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die Splinter, wordt die door de carnavalswinkel gesponsord? :’)
:P
https://www.televizier.nl(...)geklede-man-van-2019
  PR en moderator donderdag 25 februari 2021 @ 23:12:33 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198209569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
Vanaf 13 maart komt op RTL4 het programma 'De Verraders'

https://www.rtlboulevard.(...)ers-van-de-verraders

Zelfde producent als WIDM trouwens :D

Doen we hier een topic? @:Moira
IRL 'Weerwolven' :D

Ik denk dat een topic daarvan automatisch in TV terecht komt eigenlijk en dat het best verwarrend kan zijn als die dan ineens hier staat, omdat mensen 'm daar zoeken :o Maar ik vind 't best om er hier ook een topic over te hebben hoor :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 25 februari 2021 @ 23:13:21 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198209593
quote:
Nee joh :')_______

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198210253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
Vanaf 13 maart komt op RTL4 het programma 'De Verraders'
https://www.rtlboulevard.(...)ers-van-de-verraders

Zelfde producent als WIDM trouwens :D
Als WIDM maar niet overstapt naar RTL. }:|

Concept klinkt leuk.
Uitputtingsslag voor de deelnemers blijkbaar. :D
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_198210351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:46 schreef svann het volgende:

[..]

Als WIDM maar niet overstapt naar RTL. }:|

Rik achter zijn laptop bij de executie : ''(willekeurige naam)... laten we kijken of je doorgaat.... maar eerst gaan we eruit voor de reclame...''

;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198210688
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:54 schreef TLC het volgende:
Rik achter zijn laptop bij de executie : ''(willekeurige naam)... laten we kijken of je doorgaat.... maar eerst gaan we eruit voor de reclame...''

;(
Ja, dat effect.
Of 18+ reclames er tussendoor zoals bij De Kroongetuige (terwijl het op familietijd uitgezonden wordt).
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:05:31 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198212718
quote:
Best geklede bewoner van de Efteling waarschijnlijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:33:34 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198218862
Ik ga 'De Verraders' ook volgen. Wel rare tijd om 21.30uur😳.
pi_198218917
Rik wilde zelf niet in t theater zitten

https://www.rtlboulevard.(...)-ontbrak-het-theater

:D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:43:24 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198219006
Ik had niet gedacht dat Rik dit jaar al 50 wordt.
pi_198221364
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga 'De Verraders' ook volgen. Wel rare tijd om 21.30uur😳.
Heeft met de inhoud te maken denk ik zo.
Liegen, bedriegen, ''moorden''.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:12 schreef Moira het volgende:

[..]

IRL 'Weerwolven' :D

Moest ik ook direct aan denken, al kent iedereen het hier als maffia.
Zo vaak gedaan met een grote vriendengroep. Geweldig.
pi_198221405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:42 schreef TLC het volgende:
Waar zouden de kandidaten, die na de executie afvallen, altijd heen lopen in t eindshot ? dat vraag ik me altijd af :P
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

Daarom dus de vraag van TLC hierboven.....Staat er een auto om de hoek? Zijn ze vlakbij het hotel of misschien juist bij het vliegveld?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Had het meer over de Belgische auto. :P

Maar hangt denk ik gewoon af van de locatie/vliegplanning Je hoort ook weleens dat ze gewoon nog een dag in een hotel zitten en hele dag zitten te piekeren waar t fout gegaan is.
Zal wel afhankelijk zijn van aantal dingen.
Was er nog een vlucht diezelfde dag? Als het om 17:00 pas klaar is dan kan dat wellicht lastig zijn.

Idee wat ze wel altijd naar voren brengen is dat de kandidaat die afvalt op de 1e vlucht naar huis zit.
Dat zou dus de komende ochtend kunnen zijn. Maar wel afgescheiden van de groep natuurlijk.
Wellicht in het hotel bij het vliegveld bv.
pi_198226794
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:49 schreef TLC het volgende:

[..]

Afl. 1 Gelijk : had Remco dan toch de goede mol ?
Afl. 2 Voorbeeld : deed Joshua het werk voor de mol vanwege zijn geklungel met de porto's ?
Afl. 3 Vanaf hangen : ik denk dat dit niet letterlijk is bedoeld, dus Rocky zou afvallen, het bedrag wat ze kunnen krijgen hangt af van de mensen op de grond
Afl. 4 Voor het zeggen : de mol in de lift die voor de vragers staat, ook hier zou Rocky weer afvallen
Afl. 5 Tot 3 tellen : de verfstrepen die een voor een op het gezicht van Charlotte komen (3 in totaal)
Afl. 6 Wegstoppen : de mol (a.k.a. Charlotte) die uitstapt bij bushalte 10
Afl. 7 Aanwijzing : Charlotte wijst zichzelf aan
Afl. 8 In een klap : Twee vliegen in een klap, Charlotte was de tweede die vloog

ff mezelf aanpassen,

Aflevering 1 Gelijk : het begint gelijk met de mol (Charlotte ?)
Aflevering 2 : Voorbeeld : Charlotte -als schrijfster- loopt voor het beeld van cameraman Florentijn
Aflevering 4 Voor het zeggen : bij de vraag van Rocky over woorden die eindigen met -einde zegt Charlotte vlak voordat ze verdwijnt alleen nog het woordje 'het'

Bij Renee en Rocky heb ik geen link kunnen vinden met de titels van de afleveringen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198229763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 23:54 schreef TLC het volgende:

ff mezelf aanpassen,

Aflevering 1 Gelijk : het begint gelijk met de mol (Charlotte ?)
Aflevering 2 : Voorbeeld : Charlotte -als schrijfster- loopt voor het beeld van cameraman Florentijn
Aflevering 4 Voor het zeggen : bij de vraag van Rocky over woorden die eindigen met -einde zegt Charlotte vlak voordat ze verdwijnt alleen nog het woordje 'het'

Bij Renee en Rocky heb ik geen link kunnen vinden met de titels van de afleveringen.
Er zijn wel wat aanleidingen te vinden. Op YouTube zijn er wel wat video's te vinden.

Bv aflevering 2 staat Renee ''voor het beeld''.
Waren nog wel meer, maar dat weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
pi_198231383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er zijn wel wat aanleidingen te vinden. Op YouTube zijn er wel wat video's te vinden.

Bv aflevering 2 staat Renee ''voor het beeld''.
Waren nog wel meer, maar dat weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
Dat Renee voor het beeld staat is toch iedere keer in de intro ? en de titel van de aflvering komt steeds na de intro dus die tel ik niet mee :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:04:09 #55
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198238486
POLL
Isn't it ironic, don't you think
pi_198238521
In de intro is charlotte ook de enige die loopt, de andere twee staan stil( net als de overige kandidaten teouwens)
pi_198238647
Volgende week weten we pas wie de mol is maar voordat ze dat bekend maken hoop ik eerst dat ze de band terugspoelen met alle hints waarin je de mol had kunnen herkennen.

Ik hoop op een mooie flashback en dat dan de mol zich bekend maakt _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198238684
Volgens Rik in de WIDM podcast is de mol trouwens een vrouw :o :o :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:14:33 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238705
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef TLC het volgende:
Volgens Rik in de WIDM podcast is de mol trouwens een vrouw :o :o :o
Daar moet ik even van bijkomen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:16:27 #60
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198238738
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef TLC het volgende:
Volgens Rik in de WIDM podcast is de mol trouwens een vrouw :o :o :o
Spoiler :o
Isn't it ironic, don't you think
pi_198238801
:W
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:21:19 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238848
Van alle afleveringen is dit altijd nog de minst interessante. Maar ga uiteraard wel kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198238883
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:21 schreef Redefine het volgende:
Van alle afleveringen is dit altijd nog de minst interessante. Maar ga uiteraard wel kijken.
Denk dat er na vanavond nog maar 2 overblijven als zijnde 'mol' dus interessant is het nog steeds
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:24:33 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:23 schreef TLC het volgende:

[..]

Denk dat er na vanavond nog maar 2 overblijven als zijnde 'mol' dus interessant is het nog steeds
Mwah. Dat is vrijwel zeker 'Rocky' jij bent niet de Mol. Dus dan weet je nog steeds niet veel. Of ze maken helemaal niks bekend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:25:50 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198238929
Denk dat het weer een jaartje wordt waar ze niks bekendmaken eigenlijk, dat deden ze de laatste paar seizoenen al best vaak toch
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198238939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mwah. Dat is vrijwel zeker 'Rocky' jij bent niet de Mol. Dus dan weet je nog steeds niet veel. Of ze maken helemaal niks bekend.
of of Rik zegt.. Renee jij bent niet de mol, dan ligt half Fok op zijn gat :P of ikke als t Charlotte is :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:27:23 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238955
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:26 schreef TLC het volgende:

[..]

of of Rik zegt.. Renee jij bent niet de mol, dan ligt half Fok op zijn gat :P of ikke als t Charlotte is :P
In dat laatste geval krijg jij een hartaanval.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:27:30 #68
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198238958
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:26 schreef TLC het volgende:

[..]

of of Rik zegt.. Renee jij bent niet de mol, dan ligt half Fok op zijn gat :P of ikke als t Charlotte is :P
Of Rik zegt... Wie is de mol?..... ..... Dat ziet u volgende week!!!
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:27:31 #69
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198238959
widm tegelijk met 2 turnwedstrijden die ik eigk ook wil zien ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:28:04 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238966
Als Rocky de Mol is, dan is het pas echt val van je stoel werk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198238969
RENEE IS DE MOL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:28:37 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238978
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Of Rik zegt... Wie is de mol?..... ..... Dat ziet u volgende week!!!
Die kans is altijd het grootste.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198238979
Ik val pas van mn stoel als blijkt dat Ron Boszhard al de tijd de mol is geweest
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:29:00 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198238989
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef Moira het volgende:
widm tegelijk met 2 turnwedstrijden die ik eigk ook wil zien ;(
De Mol staat, ik sta ook, iedereen staat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:29:26 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198238993
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

De Mol staat, ik sta ook, iedereen staat.
ongekend _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198238994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:25 schreef Moira het volgende:
Denk dat het weer een jaartje wordt waar ze niks bekendmaken eigenlijk, dat deden ze de laatste paar seizoenen al best vaak toch
Nee juist niet, Tygo vorig jaar was een uitzondering. Daarvoor was de laatste keer 2014 waar Freek niet de mol bleek te zijn.
Ik denk dat van 1 kandidaat bekend wordt dat die niet de mol is / de verliezer is :)
pi_198238998
Ik zit er weer klaar voor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:29:55 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198239003
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198239005
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef Moira het volgende:
widm tegelijk met 2 turnwedstrijden die ik eigk ook wil zien ;(
Alleen maar vieze coaches bij het turnen. Bah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:30:20 #80
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239011
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:29 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Nee juist niet, Tygo vorig jaar was een uitzondering. Daarvoor was de laatste keer 2014 waar Freek niet de mol bleek te zijn.
Ik denk dat van 1 kandidaat bekend wordt dat die niet de mol is / de verliezer is :)
Ja maar dat bedoel ik, dat het normaal is om dus niks bekend te maken, en bij wijze van uitzondering soms wel alvast 1 vd 3 bekend gemaakt wordt. Dus als ze dat dan vorig jaar al hebben gedaan denk ik niet dat ze dat nu nog een keer doen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:30:24 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198239012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:24 schreef Redefine het volgende:

Mwah. Dat is vrijwel zeker 'Rocky' jij bent niet de Mol. Dus dan weet je nog steeds niet veel. Of ze maken helemaal niks bekend.
Aan het eind van de uitzending van vandaag wordt duidelijk wie in ieder geval niét de mol is, wie niét de verliezer is en wie zich niét de winnaar mag noemen.
En dan weet je nog steeds eigenlijk niks. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:30:50 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239021
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef superniger het volgende:

[..]

Alleen maar vieze coaches bij het turnen. Bah
Zit college gym te kijken, daar is dat niet zo zeer het geval. Overigens elders nu ook steeds minder gelukkig nu mensen eerder geneigd zijn er wat van te zeggen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239034
Ik heb heel vaak dat degene die io vanaf het begin verdenk de laatste afvaller voor de finale is.

Zo ook dit jaar, ik verdacht heel lang Splinter :') ;(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_198239038
Een van de leukste ontknopingen was dat je zag dat de mol verkleedt was als passagier in n bus tijdens de eerste opdracht (totaal vergeten trouwens welk seizoen dat was)

:@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:31:53 #85
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239042
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Aan het eind van de uitzending van vandaag wordt duidelijk wie in ieder geval niét de mol is, wie niét de verliezer is en wie zich niét de winnaar mag noemen.
En dan weet je nog steeds eigenlijk niks. ;)
Precies. Als Rocky inderdaad niet de Mol is dan kunnen ze de niet winnaar en de verliezer bekend maken, afhankelijk van de uitslag, en dan kunnen ze alsnog beiden de Mol zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:31:53 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239044
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:31 schreef TLC het volgende:
Een van de leukste ontknopingen was dat je zag dat de mol verkleedt was als passagier in n bus tijdens de eerste opdracht (totaal vergeten trouwens welk seizoen dat was)

:@ o|O
Patrick :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:32:21 #87
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239057
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef Moira het volgende:

[..]

Zit college gym te kijken, daar is dat niet zo zeer het geval. Overigens elders nu ook steeds minder gelukkig nu mensen eerder geneigd zijn er wat van te zeggen
De situatie is inderdaad alweer een stuk beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:32:22 #88
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198239058
*O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_198239062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Aan het eind van de uitzending van vandaag wordt duidelijk wie in ieder geval niét de mol is, wie niét de verliezer is en wie zich niét de winnaar mag noemen.
En dan weet je nog steeds eigenlijk niks. ;)
Dat is toch de vraag, of ze dat idd zo bekend maken..?
Doen ze niet ieder jaar
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:33:00 #90
42184 crew  DaMart
pi_198239070
@Moira: de titel van de aflevering is: Kaarsrecht
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198239085
'Kaarsrecht'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:33:44 #92
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239092
Kaarsrecht @Moira
pi_198239094
Ik ben er wel vrij zeker van dat de mol dit jaar een vrouw is
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:33:56 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239097
Hopelijk verliest Charlotte.
pi_198239102
Ik vind Charlotte steeds irritanter.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:34:18 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239109
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef DaMart het volgende:
@:Moira: de titel van de aflevering is: Kaarsrecht
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Kaarsrecht @:moira
_O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:34:26 #98
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239111
Eindbazen :')
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:34:39 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239115
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef svann het volgende:
Ik vind Charlotte steeds irritanter.
Dat is bijna niet meer mogelijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:35:12 #100
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239131
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er wel vrij zeker van dat de mol dit jaar een vrouw is
Je vergeet dat Ron nog terug kan komen.
pi_198239137
De mol heeft een vagina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:35:38 #102
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239141
Ik blijf lekker op Renée yolo
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239143
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef svann het volgende:
Ik vind Charlotte steeds irritanter.
Ik zat me net af te vragen : waarom mag ik Charlotte niet, vind ik haar irritant?
pi_198239150
Als je vooraf het seizoen kon kiezen wie de drie saaiste finalisten zouden zijn uit alle deelnemers, dan zouden dat deze 3 ongeveer zijn.
pi_198239156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Je vergeet dat Ron nog terug kan komen.
Ja daarom durf ik het nog niet met 100% zekerheid te zeggen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:36:12 #106
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239159
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Je vergeet dat Ron nog terug kan komen.
Ron zou zich nog verkleden als vrouw als dat zou betekenen dat die weer in beeld zou mogen komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:36:17 #107
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239163
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Moira het volgende:
Ik blijf lekker op Renée yolo
Kan bijna niet anders
pi_198239166
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Moira het volgende:
Ik blijf lekker op Renée yolo
Ik ook.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_198239174
Renee is ook vervelend. Ik hoop echt dat zij de mol niet is.
pi_198239175
In 2021 kan het ook nog een man zijn
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:36:57 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239183
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
Als je vooraf het seizoen kon kiezen wie de drie saaiste finalisten zouden zijn uit alle deelnemers, dan zouden dat deze 3 ongeveer zijn.
Nou ja Charlotte is veel (vooral negatief), maar niet saai.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198239185
Is Charlotte single?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:37:05 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239186
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik zat me net af te vragen : waarom mag ik Charlotte niet, vind ik haar irritant?
Een te blij ei...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:37:15 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239193
Eigenlijk zo geen zin in deze sjow. Vooral omdat je uiteindelijk toch niks weet maar ook vanwege deze drie.
pi_198239197
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef superniger het volgende:
Is Charlotte single?
Volgens mij wel
pi_198239198
Ik hoop dat Rocky wint
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:37:24 #117
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239199
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Renee is ook vervelend. Ik hoop echt dat zij de mol niet is.
Vind haar wel een leuk mens eigk, dat irritante dommige is denk ik een moltactiek
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239203
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Je vergeet dat Ron nog terug kan komen.
Ok, Ron vond ik nóg irritanter dan Charlotte, en hij had er maar een paar minuten voor nodig, Charlotte een paar afleveringen.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:37:41 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239205
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef superniger het volgende:
Is Charlotte single?
Jij wilt je slag slaan?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:38:20 #120
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239215
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef superniger het volgende:
Is Charlotte single?
Kan me niet voorstellen dat iemand het daar lang mee uithoudt iig
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 20:38:24 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198239217
Dit is de opdracht die door een toerist is gespot :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:38:26 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239219
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Moira het volgende:

[..]

Vind haar wel een leuk mens eigk, dat irritante dommige is denk ik een moltactiek
Ik heb eigenlijk niks met Renee, ook niet echt tegen. Ik vind haar neutraal, ook niet heel boeiend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:38:27 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239221
opdrachttitel net gemist :')_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239234
Opt
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef Moira het volgende:
opdrachttitel net gemist :')_
Optrekken geloof ik
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:38:55 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239235
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat iemand het daar lang mee uithoudt iig
Ik zou heel hard gaan rennen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:39:07 #126
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239238
Supersonisch :').
pi_198239240
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef Moira het volgende:
opdrachttitel net gemist :')_
Intrappen
pi_198239244
Wat is er supersonisch aan die step? Maakt ie een heel hoog geluod als je sneller gaat?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:39:37 #129
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef Moira het volgende:
opdrachttitel net gemist :')_
Kun jij lezen of wat
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:39:50 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:40:24 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239260
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Kun jij lezen of wat
nee
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:40:35 #132
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239263
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Kaarsrecht...
Dat is de afleveringstitel
pi_198239264
N
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Kaarsrecht...
Nee dat is die vqn de aflevering
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:41:01 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239276
Je ziet gelijk wel weer de sportieveling in Rocky.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:41:15 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239283
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Kun jij lezen of wat
Ze is hier ook zo druk bezig met modden hier
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:41:23 #137
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239286
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:41 schreef Redefine het volgende:
Je ziet gelijk wel weer de sportieveling in Rocky.
En de idioot in Charlotte
pi_198239298
Renee te plompen zo?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:42:08 #139
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239299
inb4 ze laat het geld in het water flikkeren
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239302
Al 10 minuten om _O-
pi_198239303
Vrouwenact
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:42:17 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239304
Waarom laten ze Renee die touwbrug doen, die doet er toch veel langer over dan de rest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:42:26 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:42:26 #144
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239308
Renee :')
pi_198239314
Dit moet je aan Rocky overlaten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:42:50 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239316
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:42 schreef Moira het volgende:
inb4 ze laat het geld in het water flikkeren
Kwart punt aftrek bij de jury dan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:05 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239320
Renee FOK!ker kan niks.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:13 #148
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198239326
De triestheid van het hele seizoen zie je nu :r :r :r :r :r
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:18 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239330
Dit zag echt niemand aankomen :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198239332
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dan heb ik 'm ook gemist... :P
'Loket' dacht ik.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:45 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239338
Als zij toch weg gaan kan Renée toch net zo goed nog ff die shit pakken?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:48 #152
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239340
Echt Renee vertyft dit hele seizoen
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:43:56 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239345
Dit kost voor iedereen teveel tijd. Gewoon overslaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198239352
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dan heb ik 'm ook gemist... :P
Kaarsrecht
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:44:21 #155
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:44:30 #156
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239357
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Echt Renee vertyft dit hele seizoen
jongeh zo werkt het spel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:45:07 #157
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:44 schreef Moira het volgende:

[..]

jongeh zo werkt het spel
Genoeg mollen die geen incompetente randdebiel waren
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:45:38 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239378
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:45 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Genoeg mollen die geen incompetente randdebiel waren
ook genoeg mollen die dat wel speelden
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239381
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Echt Renee de mol vertyft dit hele seizoen
Ftfy.
Dat is ook de bedoeling. :7
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:45:48 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239382
Aan het einde pak de auto voor 500 euro per persoon.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:00 #161
42184 crew  DaMart
pi_198239388
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:41 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ze is hier ook zo druk bezig met modden hier
Ik las mollen :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:05 #162
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239390
haha gaat renee dit ook proberen?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239391
Ja hoor gaat ze weer :')
pi_198239394
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Echt Renee vertyft dit hele seizoen
Je zou bijna denken dat ze de mol is
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:11 #165
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239395
Weer Renee :').
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:19 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239398
Waarom laten ze Renee dit nou weer doen? Dan ben je dom ook hoor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:23 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239399
Verdomme _O-
pi_198239400
:')
pi_198239403
LAAT ROCKY DIT DOEN.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198239404
Renee verneukt alle opdrachten *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:36 #171
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:45 #172
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239410
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:46 schreef superniger het volgende:
LAAT ROCKY DIT DOEN.
echt he _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:46:51 #173
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239412
Godverdomme waarom weer Renee? :')
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:47:05 #174
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198239415
Nee Renee, ga jij maar niets fysieks meer doen :N
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198239423
De mol verneukt alle opdrachten.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:47:37 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239427
Kom maar naar beneden en slag je slag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:47:55 #177
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239433
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:46 schreef essnhills het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat ze de mol is
Ja en dat weet de rest ook, dan ga je toch niet mee in deze act
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:48:09 #178
263417 Keyos
Like a Boss
pi_198239438
En niemand van die dames die zegt “Renee, laat deze maar aan ons” 😂. Ook bizar dom om naar elkaar te staren bij zo’n opdracht .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_198239449
Hahaha _O-
pi_198239450
Renée _O_
pi_198239456
De crew van widm is blij dat enkel deze finaleopdracht ontdekt is. En waren deze drie dames ook ontdekt of enkel de bordjes? Ben benieuwd. Zie genoeg toeristen te voet, op de step en op de fiets in dat gebied.

Renée natuurlijk obvious mollen.
mag het weten
pi_198239460
Ja hoor Renee _O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:49:03 #183
42184 crew  DaMart
pi_198239461
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:48 schreef Keyos het volgende:
En niemand van die dames die zegt “Renee, laat deze maar aan ons” 😂. Ook bizar dom om naar elkaar te staren bij zo’n opdracht .
Mol Charlotte vindt het natuurlijk wel prima dat Renee tijd verspilt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198239465
Alsnog mokersloom
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:49:29 #185
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239467
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
De crew van widm is blij dat enkel deze finaleopdracht ontdekt is. En waren deze drie dames ook ontdekt of enkel de bordjes? Ben benieuwd. Zie genoeg toeristen te voet, op de step en op de fiets in dat gebied.

Renée natuurlijk obvious mollen.
De bordjes waren toch van de opdracht in het bos de 1e aflevering?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:50:01 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:49 schreef Moira het volgende:

[..]

De bordjes waren toch van de opdracht in het bos de 1e aflevering?
Dacht het ook ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198239483
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:47 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Ja en dat weet de rest ook, dan ga je toch niet mee in deze act
Die paar honderd hier boeit niet zo veel. Maar toch nog even bevestigd zien dat je goed zit is wel fijn in de finale
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:50:02 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239489
Of is het: heel goed Renée, dit kost lekker veel tijd.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_198239501
Wel typisch dat je Rocky geen geld ziet pakken.
pi_198239513
Dit bordje was volgens mij gespot :P
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:51:21 #192
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239515
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:50 schreef eborn het volgende:
Wel typisch dat je Rocky geen geld ziet pakken.
Ze hebben maar 1 cameraploeg...
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 20:51:26 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198239517
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:49 schreef Moira het volgende:

[..]

De bordjes waren toch van de opdracht in het bos de 1e aflevering?
https://amayzine.com/nl/2(...)n-widm-is-uitgelekt/

Nee
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:52:56 #194
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239544
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:53:35 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 20:54:08 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239583
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
1000 euro 50... 🤔
1000 euro en 50 cent :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239602
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
1000 euro 50... 🤔
In cijfers ook wel beter bekend ald ¤1000,50
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:55:18 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239610
Rotsen, rotsen, rotsen....
Oei.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:56:42 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239633
Historische lage pot. Tja met 7000 euro die er uit is gehaald...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:56:46 #202
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198239634
Splinter is z'n roze doosje vergeten
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_198239635
Net de Utrechtse heuvelrug
pi_198239651
Exact dezelfde finaleopdracht als 2014 :P
pi_198239677
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:56 schreef tralalala het volgende:
Net de Utrechtse heuvelrug
Ik had een huis in Tsechië moeten kopen... alleen ik spreek we Frans, maar überhaupt geen Tsjechisch, zelfs niet wat ja en nee is.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:59:50 #206
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239703
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:57 schreef Legoblokje het volgende:
Exact dezelfde finaleopdracht als 2014 :P
Ja. De lagune is ingeruild voor een mijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198239705
Mooi zo, zo'n verlichte grot
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:59:56 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198239709
Je zal al die kaarsen daar neer moeten zetten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:00:36 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239726
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je zal al die kaarsen daar neer moeten zetten..
Aansteken is nog iets meer werk...
pi_198239727
De mol verwijdert dus de goede antwoorden.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:01:47 #211
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239755
Als Charlotte het is zou het voor het eerst zijn dat de finalisten in de finale beide niet op de mol zitten.

Rocky op Renée en Renée op Rocky, Charlotte had de vorige test nog op zowel Rocky als Renée ingevuld (althans zo leek dat). (edit: Charlotte dus op Renée nu)

Zou wel mooi zijn als 't straks gewoon Rocky is :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:02:10 #212
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:00 schreef svann het volgende:
De mol verwijdert dus de goede antwoorden.
Ja want de foute die je meeneemt tellen toch niet mee, dus als mol is dat het enige dat je kan doen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239768
Abgeseild?
Hotapnyc
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:03:21 #214
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198239785
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:02 schreef Cirilico het volgende:
Abgeseild?
Ik zou ook geabseild zeggen :P
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:03:41 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:02 schreef Cirilico het volgende:
Abgeseild?
Blijkbaar toch goed vervoegd (moest het even opzoeken)
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:04:15 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:04:28 #218
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198239813
Wat een ongelofelijk saaie opdracht
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:04:47 #220
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198239814
Terugblikopdrachten zijn een beetje saai
pi_198239818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:01 schreef Moira het volgende:
Als Charlotte het is zou het voor het eerst zijn dat de finalisten in de finale beide niet op de mol zitten.

Rocky op Renée en Renée op Rocky, Charlotte had de vorige test nog op zowel Rocky als Renée ingevuld (althans zo leek dat). (edit: Charlotte dus op Renée nu)

Zou wel mooi zijn als 't straks gewoon Rocky is :D
Dat zou betekenen dat er met deze opdracht veel geld uit de pot gaat als Charlotte de mol is.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:09 #222
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198239824
Dit is zo saai
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:17 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:28 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198239836
Ben ik nou gek, of kunnen ze net zo goed alle kaarten meenemen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:35 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat er met deze opdracht veel geld uit de pot gaat als Charlotte de mol is.
And she is... :Y
pi_198239849
Oh nog een molactie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:50 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239853
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat er met deze opdracht veel geld uit de pot gaat als Charlotte de mol is.
Ja, maar ik vind het ook niet super realistisch dat er straks geen enkele finaletest op de juiste mol zou worden ingevuld
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Games zaterdag 27 februari 2021 @ 21:05:52 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198239854
En nu krijgen ze wel geld
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:06:01 #229
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239858
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Rocky laat briefje met 'De Mol vormde een due met Renee' liggen...
Ja, ze kan geen duo met zichzelf zijn.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:06:14 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek, of kunnen ze net zo goed alle kaarten meenemen?
Ja en nee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:07:01 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239878
Onzichtbaar inkt
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:07:32 #233
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239886
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, Rocky zit dus op Charlotte...
Nee, op Renee.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:07:35 #234
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239888
Dit is totaal geen boeiende opdracht, maar ja ze moeten natuurlijk iets hebben om het seizoen terug te kunnen blikken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:07:43 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239892
"kaarsrecht"
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198239900
Nu hebben de titel te pakken
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:08:10 #238
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239907
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, Rocky zit dus op Charlotte...
Huh hoe kom je daar nou weer bij? Ze zit echt al sinds aflevering 2 op Renée waarvan ook al heel lang volledig
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 februari 2021 @ 21:08:11 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198239908
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja en nee.
|:)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:08:32 #240
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239915
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, Rocky zit dus op Charlotte...
Nee? Ze zit op Renee, en de vraag was of de mol een duo met Renée was. Maar Renee kan niet een duo met zichzelf zijn, dus de stelling klopt niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:08:52 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239916
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, Rocky zit dus op Charlotte...
Ben je net zo doof als Renee?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:09:01 #243
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239920
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Met wie vormde Renee een duo tijdens het abseilen?
Niet met zichzelf iig
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:09:15 #244
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239931
Volgende week zien we dus dat er waarschijnlijk 'Renée is de mol' op dat briefje staat. Dat gaan ze uiteraard wel laten zien.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:09:46 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:09:47 #247
42184 crew  DaMart
pi_198239940
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:08 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nee? Ze zit op Renee, en de vraag was of de mol een duo met Renée was. Maar Renee kan niet een duo met zichzelf zijn, dus de stelling klopt niet
Tenzij ze stiekem schizofreen is natuurlijk... dan is ze nooit alleen :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:09:57 #248
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198239946
Iemand titel van achtergrondplaatje?
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:10:01 #249
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198239949
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

We'll see...
Dat slaat echt nergens op. Het gaat niet over wie de mol is. Het gaat over op wie Rocky ziet. En die roept al 86 keer dat het Renee is :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:10:04 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198239951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

We'll see...
Hoe kom je erbij dat ze op Charlotte zit dan? :?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:10:47 #251
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198239972
Nog meer terugblikken. Gelukkig krijgen we zo de speeches van Rik ook nog
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:10:58 #252
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198239979
Nog meer terugblikonzin

Whyyyyy
pi_198239980
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
Iemand titel van achtergrondplaatje?
Volgens mij van een serie. Ik denk GoT
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:11:08 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198239983
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op. Het gaat niet over wie de mol is. Het gaat over op wie Rocky ziet. En die roept al 86 keer dat het Renee is :+
We gaan het zien...
pi_198239986
Ik begin nu toch steeds meer Rocky te verdenken... Die actie met die envelop was ook raar. Als je hem opent kijk je toch?
pi_198239990
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:04 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Blijkbaar toch goed vervoegd (moest het even opzoeken)
Ja ik had 't ook al opgezocht. Bizar dat dit wordt goedgerekend zo. Ik ga taalunie een mail sturen, vragen waarom. :D
Ik heb geüpmaket zeg je toch ook niet.
Hotapnyc
pi_198239996
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef noodgang het volgende:
Nog meer terugblikken. Gelukkig krijgen we zo de speeches van Rik ook nog
En de test :P
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:11:30 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240000
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef noodgang het volgende:
Nog meer terugblikken. Gelukkig krijgen we zo de speeches van Rik ook nog
Ja even 15 minuten lang die we kunnen skippen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:11:30 #259
42184 crew  DaMart
pi_198240001
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef noodgang het volgende:
Nog meer terugblikken. Gelukkig krijgen we zo de speeches van Rik ook nog
En mocht je die vandaag missen, worden die speeches volgende week nog een keer herhaald :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198240006
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Tenzij ze stiekem schizofreen is natuurlijk... dan is ze nooit alleen :P.
Ben ik nu heel erg pedant als ik zeg dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis 2 verschillende dingen zijn? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:12 #261
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240013
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef eborn het volgende:
Ik begin nu toch steeds meer Rocky te verdenken... Die actie met die envelop was ook raar. Als je hem opent kijk je toch?
Ik zie het sws eerder gebeuren dat Rocky het is dan dat Charlotte het is
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:13 #262
263417 Keyos
Like a Boss
pi_198240014
Die pianomuziek van Max Richter van net is wel <3. Moest even goed graven waar ik het van herkende maar dat is van The Leftovers (1 van de betere series die mensen niet gezien hebben).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_198240015
Als renee re mol niet is, dan wtf
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:20 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240017
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Nog meer terugblikonzin

Whyyyyy
Ik zei niet voor niets dat deze aflevering altijd het minst boeiend is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:29 #265
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198240029
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef Moira het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ze op Charlotte zit dan? :?
Analyse en deductie.
Maar niemand weet het nu 100% zeker, dus maar even afwachten...
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:45 #266
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198240034
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef Vijf_voor het volgende:

[..]

Volgens mij van een serie. Ik denk GoT
Kan het niet plaatsen.. the leftovers misschien?

Prachtig in ieder geval.

Edit: Leftovers dus.

1 van de beste series ooit gemaakt. Maar dat terzijde.
Zuiger van het FOK!-OMT
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:12:50 #267
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240038
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ben ik nu heel erg pedant als ik zeg dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis 2 verschillende dingen zijn? :+
dissociatieve identiteitsstoornis zou je het tegenwoordig nog noemen ook :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198240041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Keyos het volgende:
Die pianomuziek van Max Richter van net is wel <3. Moest even goed graven waar ik het van herkende maar dat is van The Leftovers (1 van de betere series die mensen niet gezien hebben).
Aha, die heb ik afgelopen jaar gezien
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:08 #269
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198240047
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Keyos het volgende:
Die pianomuziek van Max Richter van net is wel <3. Moest even goed graven waar ik het van herkende maar dat is van The Leftovers (1 van de betere series die mensen niet gezien hebben).
Zeker, één van de betere series ooit! _O_
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:29 #270
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240052
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Analyse en deductie.
Maar niemand weet het nu 100% zeker, dus maar even afwachten...
Echt analyse en deductie of gewoon blind een tunnel in staren? :o want volgens mij moet je je wel in hele gekke bochten wringen om dat uit het afgelopen seizoen rondom Rocky te halen :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:34 #271
42184 crew  DaMart
pi_198240054
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ben ik nu heel erg pedant als ik zeg dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis 2 verschillende dingen zijn? :+
Ja, ik ben geen expert he... en de uitdrukking is nou eenmaal: een schizofreen is nooit alleen :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:46 #272
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198240058
Een naar vrouwtje is ze sowieso ja.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:55 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

En mocht je die vandaag missen, worden die speeches volgende week nog een keer herhaald :+.
Ja precies. Al vond ik de herhaling bij het jubileum seizoen eens een keer meevallen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198240065
huh geen test?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:14:42 #275
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240076
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
huh geen test?
zou niet nog het finalespel komen? of telde dat vorige als het finalespel?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:14:42 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240077
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Analyse en deductie.
Maar niemand weet het nu 100% zeker, dus maar even afwachten...
Dus Rocky zegt heel vaak dat ze Renee als mol heeft, maar ze heeft Renee niet als mol? Tuurlijk :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:14:45 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198240078
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:13 schreef Moira het volgende:

[..]

Echt analyse en deductie of gewoon blind een tunnel in staren? :o want volgens mij moet je je wel in hele gekke bochten wringen om dat uit het afgelopen seizoen rondom Rocky te halen :o
Wat ik zeg, even afwachten maar.
Ik kan het niet 100% bewijzen, zoals niemand hier...
pi_198240081
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:

[..]

dissociatieve identiteitsstoornis zou je het tegenwoordig nog noemen ook :7
:+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_198240083
Parlementair journalist?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_198240090
Pfff, saaie aflevering.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:15:29 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198240095
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef eborn het volgende:
Ik begin nu toch steeds meer Rocky te verdenken... Die actie met die envelop was ook raar. Als je hem opent kijk je toch?
Ja, dat lijkt me wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:15:37 #283
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198240098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zei niet voor niets dat deze aflevering altijd het minst boeiend is.
Ja ik had net zo goed niet kunnen kijken.
pi_198240100
quote:
83s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef svann het volgende:
Parlementair journalist?
Voor Hart van Nederland :Y vet serieus
pi_198240108
TETTEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198240109
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, ik ben geen expert he... en de uitdrukking is nou eenmaal: een schizofreen is nooit alleen :P.
Jep. De uitdrukking klopt alleen niet. Dus als je het envelopje mee had genomen was het mingeld :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:16:04 #287
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198240112
Duurt lang
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:16:15 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198240116
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dus Rocky zegt heel vaak dat ze Renee als mol heeft, maar ze heeft Renee niet als mol? Tuurlijk :P
:X
pi_198240122
Leuk pakkie voor een kleuter
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:16:53 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240128
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

:X
Beetje matige trol :O
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198240130
Rik en Rocky zijn van de verkeerde kant.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:16 #292
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240134
misschien hebben we door dit lulpraatje nu de mazzel dat het lulpraatje dus straks niet meer hoeft
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:23 #293
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198240141
Als m'n vrouw en ik samen op de bank zitten met telefoon in de hand, weet je dat De Mol saai is.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:35 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198240145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Beetje matige trol :O
Doe niet zo overspannen, ik heb mijn visie, jij de jouwe.
Ook jij hebt geen enkel bewijs nu...
  PR en moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:40 #295
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198240147
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef superniger het volgende:
Rik en Rocky zijn van de verkeerde kant.
zijn ze homo of NSB'er?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:50 #296
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198240150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Moira het volgende:
misschien hebben we door dit lulpraatje nu de mazzel dat het lulpraatje dus straks niet meer hoeft
Ga daar maar niet vanuit
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:17:55 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240154
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Moira het volgende:
misschien hebben we door dit lulpraatje nu de mazzel dat het lulpraatje dus straks niet meer hoeft
Het zou wel heel erg zijn als ze het dubbelop doen :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:24 #298
263417 Keyos
Like a Boss
pi_198240160
“Dat klopt”, oookay.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:49 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198240168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Moira het volgende:

[..]

zijn ze homo of NSB'er?
Hmmm, een dergelijke grap van mij werd vorig seizoen weg gemoddereerd... _O-
pi_198240172
Dat tenue. :X
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:19:04 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198240173
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Doe niet zo overspannen, ik heb mijn visie, jij de jouwe.
Ook jij hebt geen enkel bewijs nu...
Het gaat helemaal niet over visie, dat weet je zelf ook wel. Het gaat namelijk helemaal niet over wie de mol is. Het gaat erover op wie Rocky zit. En dat heeft ze al heel vaak gezegd. Dus dat gelul over deductie en analyse slaat helemaal nergens op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')